تاسیس دانشگاه تخصصی در حوزه شهرسازی و معماری ایرانی ـ اسلامی

A.R.A.M.Del

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرکز علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی سازمان نوسازی شهر تهران در مقاطع کاردانی وکارشناسی از طریق سازمان سنجش بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

مهدی الله یاری بیک رئیس مرکز علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی، با اعلام این خبر گفت: سازمان نوسازی شهر تهران به منظور ایجاد پایگاه علمی تخصصی در حوزه شهرسازی، نوسازی، بهسازی و بافت فرسوده و درجهت تبلیغ و ترویج شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی و ارتقاءسطح مدیریت شهری اقدام به تأسیس این مرکز کرد.
وی افزود: این مرکز اولین مرکز علمی تخصصی دانشگاهی در حوزه بافت فرسوده نه تنها در ایران و منطقه بلکه در کل دنیاست که هم اکنون در دو رشته کاردانی فنی معماری- معماری شهری و کارشناسی مهندسی فناوری معماری-طراحی و نوسازی بافت فرسوده از مهرماه 1392 از طریق آزمون سازمان سنجش دانشجو می پذیرد و تا بهمن ماه تعداد 10رشته تخصصی درحوزه شهرسازی و بافت فرسوده به آن افزوده خواهد شد.
الله یاری اهم فعالیتهای این مرکز را تربیت نیروی متخصص در حوزه شهرسازی به ویژه بافت فرسوده و ایجاد تحول و ارتقاءدرجایگاه مدیریت شهری و راه اندازی نهضت تولید علم دراین حوزه خواند و مهمترین ویژگی آن را تعامل گرا بودن این مرکز دانست و گفت: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به نشانیwww.umiu.ir مراجعه کنند.



منبع:مهر
کد خبر: 2115554
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
هدیه. زیباترین دانشگاه جهان اسلام در ایران اخبار و تازه های شهرسازی 0

Similar threads

بالا