ehsanmf
پسندها
27

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • ba salam dar surate niaz be moshavere dar khosuse tahsilat dar yeki az daneshgahaye europae tanha kafist ba ma tamas begirid.dr_shabnamsalehi@yahoo.com
    تقدیر و تشکر از زحمات ِ خانوم مهندس رها عزیز ( مدیر ِ تالار مهندسی معماری )
    ___________________________

    :gol::gol::gol:
    تاپیک: مسابقه طراحی شماره 1 – طراحی یک فنجان خلاقانه
    سلام از دوستان شنیدم سی دی هست که جزوه های معتبر واسه ارشد توشه آره؟؟؟
    جالب است بدانید در هیچ کدام از مراسم سنتی مان در مورد نوروز ماهی قرمز جایگاهی ندارد در میان رسوم زرتشتی در سفره عید انار به نشانه باروری و عشق و یا سیب سرخ درون ظرف آب مقدس رها میشود تا عشق و باروری همچنان پاینده بماند. اگر ایرانی ها می دانستند که ماهی قرمز هیچ ریشه تاریخی در سفره هفت سین ندارد به جای پرداخت برای خرید و قتل ماهی های قرمز به بهانه عید، سیب قرمز یا انار را در آب رهامیکردند که ریشه در تاریخ این دیار دارد .
    هر سال ایام عید ۵ میلیون قطعه ماهی میمیرند. ۵ میلیون قطعه ماهی قرمز به خاطر رنگ و لعاب سفره هفت سین، به خاطر هیچ و عجیب نیست اگر بدانیم در صورتیکه ایرانی ها از خرید ماهی قرمز منصرف شوند این تجارت سیاه روزی پایان خواهد یافت. عجیب نیست اگر باور کنیم سیب سرخ یا انار همان سرخی هفت سین ایرانی ست که ریشه در تاریخ چند هزار ساله سنت ما دارد .
    عجیب نیست اگر تابلوی معروف هفت سین کمال الملک را در کاخ گلستان به تماشا بنشینیم و ببینیم که او نیز ماهی قرمز را میان سفره هفت سینش طراحی و نقاشی نکرده.
    ماهی قرمز در سفره هفت سین ایرانی جایی ندارد پس لطفاًماهی قرمز نخرید
    کارتون های بسیار زیبایی طراحی کردید! تبریک می گم
    موفق باشید
    سوالا اومد دیگه، برو تو آرشیو هست. ایسه هم پاگودا نداره خاک بر سرمون. من فکر نکنم جایی برسم بندار بریم جاپن
    سلام دوسته عزيز
    بيشتر از اون چيزايي كه اونجا نوشته بودم نمي دونم
    فقط اينكه برا تركا شهريه نصفه به شرط اينكه مثله شهروندايه تركيه براتون تركي تدريس شه ...
    در ضمن عيدتون مبارك
    سلام دوست عزیز
    از لطفی که به بنده داشتید بسیار بسیار سپاس گزارم . خوشحالم که شما هم با من موافق هستید ، ولی من به هیچ وجه قصد نداشتم چیزی رو مطرح کنم که باعث تمام شدن و یا بسته شدن ِ تاپیک ِ این بحث ها بشه .
    اگر دوستانی دوست دارند که تا اعلام نتایج در مورد درصد ها و رتبه های احتمالی شون حرف بزنن ، خب مسلما این حق رو دارند و بعید بدونم حرف ِ من و شما هم تاثیری داشته باشه پس در این مورد ، به این بیت حافظ فکر کنیم که میگه :

    خاطر به دست تفرقه دادن نه زیرکی ست///مجموعه ای بخواه و صراحی بیار هم

    به هر حال از هم کلامی با شما بسیار خوشحال شدم . امیدوارم مجالی پیش بیاد که بتونم از دانسته ها و طرز فکرتون بیشتر استفاده کنم .
    موفق باشید .
    آره ولی تری دی یا دوبعدی هم می خواستم داشته باشه!!!! مرسی یکی بهم داد!!! قضیه حله!!
    سلام احسان جان من یه مجتمع مسکونی تو کرج یا تهران می خوام با تمام نقشه جزییاتش!! دارین؟؟ اتوکدی!! اگه تریدیش هم باشه نور الی نور میشه!!
    می خوام تبدیلش کنم به یه خونه ی انعطاف پذیر !! یعنی یه تغییراتی بهش بدم که بیشتر طراحی دتایل باشه!!فقط هر چی مساحت واحد ها از کمتر شروع بشه بهتره مثلا یه 50 متری یا 75 متری داشته بشه که نشون بدم با منعطف کردن می تونه مثلا کارایی یه خونه ی 100 متری رو داشته باشند.
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا