david777
پسندها
8

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • سلام..... ببخشید مسافرت بودم، پیغامتون رو دیر دریافت کردم... خیر برنامه نویسی موبایل فقط مونو بلد هستم و جاوا یا تخصصی کار نکردم!
    سلام

    نه من برنامه نویسی موبایل تا حالا کار نکردم..

    تو دانشگاه C++ یاد گرفتم . بعد فارغ التحصیلی هم جاوا ... الام هم دارم php یاد میگیرم.
    سلام دوست عزیز

    اگه دوست داشتید به این تاپیک سر بزنید ممنون

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...ن-در-چین
    سلام.... قبلا مدتي كار مي كردم ولي زياد مورد علاقه من واقع نشد گذاشتم كنار...توي انجمن زياد هست كمك بگيري..
    class GraphicsPanel extends JPanel implements MouseListener { private static final int ROWS = 3; private static final int COLS = 3; private static final int CELL_SIZE = 80; // Pixels private Font _biggerFont; توی این کد یک کلاس تعریف شده برای اینکه حرکات ماوس رو کنترل کنهدو خط بعدی سطر و ستون ماوس رو در نظر گرته ولی سه واحد کمترخط بعدی هم اندازه سلول رو 80 پیکسل در نظر گرته و نوع فونت رو اندازه بزرگ تعیین کرده
    سلام ممنون
    ببینین اول یه پروژه درست کن بعد یه کلاس درست کنین و برنامه رو paste کنین توش و ارور های احتمالی رو خود نت بینز بهت میده و راهنماییت می کنه اگه کلاسهاش از هم جدا بود احیانا توی همون پکیجی که درست کردی کلاسشو درست کن اگه بازم مشکلی داشتین بگین .
    سلام
    خواهش می کنم
    بله من بیشتر برنامه های جاوا رو با Netbeanse می نویسم و اصلا تخصص اصلی برنامه نویسی من java oop هست
    سلام...
    با جاوا نت بینز کار نکردم!! اگر همون نت بینز رو منظورتونه، اره باهاش کار کردم ولی نه برای جاوا، بلکه برای PHP و کدهای سی پلاس نوشتن!!!! IDE مناسبی هستش از این لحاظ...
    ولی برای جاوا من حتی برنامه نویسی جاوا هم انجام ندادم و تنها بلدم کدهاش رو بخونم که البته نیازمند استاندارد بودن کدهای نوشته شده میباشه!
    مثل اینکه آقای senaps بهت کمک کرد..
    امیدوارم مشکلت دیگه حل شده باشه :gol:
    در مورد تابع IsGameOver ، کارش بررسی این هستش که ببینه ایا بازی تموم شده یا نه!..برای این کار، تا وقتی که r و c برابر 0 هستن و از تعداد سطر و ستون های برنامه کوچیک ترن(دو حلقه‌ي اول!)، مقدار r,c رو داخل یه متغییر به نام trc میریزیم.... بعد مقدار ها رو به تابع isFinalPosition میفرستیم تا بررسی کنه که ایا مقدار سطر و ستون trc برای اخرین حرکت(پایان بازی) هست یا نه... درنهایت، این تابع پاسخ می‌فرسته که true (مقدار تابع رو 1 میکنه یعنی جواب سوال isFinalPosition رو با بعله! میده(بله بازی تموم شده....) به همین سادگی!
    سلام....
    ببینید، شما وقتی روی یکی از خونه ها کلیک میکنید، باید با خونه‌ی خالی بغلش جابجا بشه... حالا ما دو تا سطر و ردیف میخوایم(یکی برای محل جدید خونه‌ی خالی، یکی هم برای جناب خونه که حرکت کنه....) در حقیقت، ما برای اینکه بخوای جای سطر و ستون های دو متغییر رو عوض کنیم، به متغییر سوم نیاز داریم....
    فرض کنین که r1,c1 برای خانه‌ی مورد نظر!! و r2,c2 برای خونه‌ی خالی کنارش هستن.... حالا اگر ما، بیایم مثلا بگیم r1=r2 , c1=c2 ، در این حالت، مقدار های خونه‌ی خالی رو به r1,c1 دادیم، ولی دیگه مقدار های سابق رو نداریم که خونه‌ی خالی رو منتقل کنیم... پس نیاز داریم که از یه متغییر سوم استفاده کنیم....
    چرا؟ چون مقدار های r1,c1 رو میریزم توش... بعدش مقدار های جدید r1,c1 رو میگیریم... حالا تو گام سوم، میایم از متغییری که درست کردیم و مقدار r1,c1 رو توش گذاشتیم استفاده میکنیم و مقدار هاش رو به r2,c2 حا میدیم...
    اگر نگرفتید چی شد، یه تاپیک بزنید تا کامل با توضیح کد ها براتون توضیح بدم... اینجا محدودیت تعداد خط و کلمات داره و نمیشه کامل توضیح داد!
    تابع دوم، کارش جابجا کردن هستش.... که چهار تا مقدار میگیره!! دو تا ستون و دوتا سطر!(برای مقدار قبلی و جدیدش!)...
    بعد میاد یه متغییر میسازه که مقدار کنونی سطر و ردیف رو درش ذخیره میکنه!(برای پیگیری یا هر چیز دیگه!!لازمه که حرکتهامون ر ودنبال کنیم!)... بعدش مقدار جدید سر و ستون رو(یعنی مقدار r2و c2 رو داخل r1, c1 قرار میده... و در نهایت، r2وc2 رو با مقدار ذخیره شده در متغییر پر میکنه!!(یعنی جای مقدار های r1,r2 وc1,c2 رو با هم عوض میکنه...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا