بابك طراوت
پسندها
1,204

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • :gol:ختم قرآن کریم ویژه ماه شعبان برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولیعصر(دور دوم):gol:
    مرسی...:gol::gol:
    ایضا..:redface:
    در ضمن چایی بسیار به ما چسبید!;)
    خیلی ممنونم :gol:
    ایشالا بیشتر ببینمتون!:smile:
    سلام خوبین؟؟مثله اینکه نیستین..ایشالا هر جا که هستین سالم و سلامت باشین.

    خیلی وقته ازتون خبری نیست ....حالتون خوبه ؟؟
    اسمتونو تو ویزیتورهام دیدم گفتم حالی بپرسم ...

    خیلی وقته ازتون خبری نیست ....حالتون خوبه ؟؟
    اسمتونو تو ویزیتورهام دیدم گفتم حالی بپرسم ...
    به اطلاع می رساند خیریه باشگاه مهندسان در نظر دارد جلسه ای با حضور موسسین و کاربران تشکیل دهد .
    با حضور گرم خود این جمع صمیمی را یاری رسانید .
    مکان : پارک طالقانی - ساعت 6 .24 تیرماه

    (هرگونه سوالی داشته باشید در خدمتم )
    سلام
    نیروهای مسلح تحت اختیار دولت و رهبری هستند و احتمال جنگ داخلی ضعیفه....
    تنها راه مقابله ی دیگر گروه ها تظاهرات و همراه کردن مردم هست.
    منم واقعا" گیج شدم ! نمی دونم چه اتفاقی خواهد افتاد!!!
    سخن شما هم کاملا" صحیحه که به نقطه ی غیرقابل بازگشت رسیدیم.
    یادتون باشه که زمانی بنی صدر در ایران طرفدارای خیلی زیادی داشت ولی با افشای برخی حقایق خیلی زود توسط مردم فراموش شد...الآن هم ممکنه چنین اتفاقی بیفته...
    در ضمن به نظرم مهمترین عامل این مخالفت ها در سطح احزاب بروز چهره های جدید مثل احمدی نژاد هست که تونسته پایگاه مردمی پیدا کنه و قدرت رو از انحصار برخی از نسل اول انقلاب خارج کنه...
    منتظر روزهای آتی باشید....موفق باشید
    سلام...ممنونم از شما.
    به نظر بنده این زخمی بود که الآن سر باز کرده و از دید من به عنوان حامی دولت این زخم بالاخره باید سر باز می کرد که این اتفاق در شرایط مناسبی رخ داد...
    چون نظیر این تحرکات در 18 تیر 78 اتفاق افتاد که خیلی هم جدی تر از الآن بود و هدف اصلی هم سرنگونی جمهوری اسلامی و رهبری بود....
    ولی الآن شرایط تغییر کرده و احمدی نژاد با پایگاه مردمی قابل توجهی حضور داره و اتفاقت گذشته هم درس خوبی به مسیولان امنیتی داده..
    به نظر من از الآن معادلات سیاسی ایران تغییر جدی پیدا می کنه...
    حتی ممکنه احزاب اصلاح طلب به جمع احزاب نامشروع مثل نهضت آزادی و سازمان مجاهدین بپیوندن ولی همه چیز به رفتار رهبران اصلاحات در آینده بستگی داره...
    سلام بابک جان
    تولدت مبارک باشه
    تبریک من رو البته با تاخیر بپذیر
    مرسی
    آقای میرحسین شاید خیلی ها فراموش کرده اند و خیلی ها آنوقت نبوده اند ، اما خیلی ها یادشان هست که شما و یاران و انصار شما در دوران نخست وزیری ، هنگامی که برای رای گیری دومین دوره نخست وزیری با حمایت امام به مجلس رفتید و عده ای به شما رای ندادند ، به وسیله همین رای ندادن سالیان سال زیر چر حمایتی امام نمایندگان را می کوبیدید و طرح های خود را بالاجبار تصویب می کردید .

    آقای میرحسین شاید خیلی ها فراموش کرده اند و خیلی ها آنوقت نبوده اند ، اما خیلی ها یادشان هست که شما و یاران و انصار شما در دوران نخست وزیری ، چه بلاها سر مردم نیاوردید و امروز برای جمع آوری چند رای بیشتر به چه کار ها دست می زنید و فردای روز چه بلاها سر ملت خواهید آورد .

    آقای میرحسین شما و یاران و انصار شما از اینکه ملت ایران حافظه تاریخی خوبی ندارند کمال بهره را برده و از سادگی و بی آلایشی این ملت سو استفاده می کنید . تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد .
    آقای میرحسین شاید خیلی ها فراموش کرده اند و خیلی ها آنوقت نبوده اند ، اما خیلی ها یادشان هست که شما و یاران و انصار شما در دوران نخست وزیری ، ضبط خودروها را ممنوع کرده بودند و هر ماشینی را با ضبط می دیدند یا توقیف می کردند و یا ضبط آن را مصادره می کردند .

    آقای میرحسین شاید خیلی ها فراموش کرده اند و خیلی ها آنوقت نبوده اند ، اما خیلی ها یادشان هست که شما و یاران و انصار شما در دوران نخست وزیری ، کسانی که ویدئو داشتند را به زندان یا شلاق محکوم و ویدئو را مصادره می کردند .

    آقای میرحسین شاید خیلی ها فراموش کرده اند و خیلی ها آنوقت نبوده اند ، اما خیلی ها یادشان هست که شما و یاران و انصار شما در دوران نخست وزیری ، روی صورت زنان رنگ می پاشیدند .

    آقای میرحسین شاید خیلی ها فراموش کرده اند و خیلی ها آنوقت نبوده اند ، اما خیلی ها یادشان هست که یاران و انصار شما در دوران نخست وزیری ، زن و شوهر هم جرات نداشتند با هم در خیابان ظاهر شوند .
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا