کلوپ طرفداران پرسپولیس

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
لقب:سیم خاردار،دیوار،صخره

 
آخرین ویرایش:

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سیدصالحی بهترین بازیکن شد

سیدصالحی بهترین بازیکن شد

پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن تیم فجرسپاسی بهترین‌های این مسابقه شدند. در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی سید مهدی سیدصالحی مهاجم سرخپوشان عنوان بهترین بازیکن و محمدصالح خلیل‌آزاد دروازه‌بان فجرسپاسی به عنوان بهترین بازیکن فنی انتخاب شد.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تا ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ دیگہ : ﺑﺎ تاڪسی ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺲ ﻣﻴﺮﻳﻢ بانڪ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺲ یہ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﺯ مے ڪنیم ؛ﺑﺎ ﺳﻴﻢ ڪارت ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺴﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻴﻢ یہ ﺟﺎ ﺭﺯﺭﻭ مے ڪنیم ﺗﻮ ﻫﻮﺍﭘﻴﻤﺎے ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺲ ... ﺑﻌﺪﺵ ﻣﻴﺎﻳﻢ خونہ perspolis tv ﻧﮕﺎﻩ میڪنیم؛ نوشابہ انرژے زا پرسپولیس میخوریم و از غذایے ڪہ تو رستورانهاے زنجیره اے پرسپولیس سرو میشہ میخوریم
استقلالیها هم میتونن با شماره ۱۲۵ تماس بگیرن
پرچم بالاست
فوری فوری
دقایقی پیش در ارتفاع 30 هزار پایی هواپیمای باشگاه استقلال در اثر برخورد با میله پرچم پرسپولیس سقوط کرد.​
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]آهای سهــــــراب، [/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]از آرامگــــــــــــــــاهت بلنـــــــــــد شـــــو ! بیـا و دیوان اشعــــارت را از نـــــــــو بســـــــــــاز ... ![/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]شـقـایـــق را پـــاکــ کُن ![/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]بنویس:[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]

 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2] عکس: مهاجم پرسپولیس در حال مداحی [/h] [h=2]

[/h]
علاقه سیدصالحی به ائمه اطهار (علیهم السلام)، مختص زمین فوتبال نیست. در این عکس سیدصالحی را در حال مداحی برای بازیکنان تیم ملی امید می بینید. سیدصالحی آن زمان عضو تیم ملی امید بود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
آواي لهجه‌ دار پرسپوليس هورا، استقلال سوراخ در بحبوبه جنگ ایران و عراق!

پرسپولیس نیوز : گزارش زير داستاني طنز و خواندني از روزهاي دفاع مقدس است.
مجموعه داستاني "ترکش‌هاي ولگرد" به بيان اتفاقات طنزگونه دوران جنگ تحميلي و دفاع مقدس پرداخته است. داستان زير يکي از نمونه‌هاي آن است.

شهر فاو تازه فتح شده بود و سربازان دشمن گروه گروه تسلیم می‌شدند. من و دوستم "علی فرشباف"، از یک هفته قبل از عملیات با هم حرف نمی‌زدیم. شاید علتش برایتان عجیب و غریب باشد؛ سر تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس دعوایمان شده بود! من استقلالی بودم و علی پرسپولیسی.

یک هفته قبل از عملیات، طبق معمول در سنگر داشتیم با هم کرکری می‌خواندیم و از تیم‌های مورد علاقه‌مان حمایت می‌کردیم که بحثمان جدی شد. علی زد به پررویی و یک نفس گفت: «شیش، شیش، شیش تایی‌هاش » .

منظور او یادآوری بازی‌ای بود که پرسپولیس شش تا گل به استقلال زد. من هم کم آوردم و به مربیان پرسپولیس بد و بیراه گفتم. بعد هم با هم قهر کردیم و سرسنگین شدیم.

حالا دلم پیش علی مانده بود. از شب قبل و پس از عملیات، علی را ندیده بودم. دلم هزار راه رفته بود. هی فکر می کردم نکند شهید یا اسیر شده یا نکند بدجوری مجروح شده باشد. اگر چیزیش شده بود جواب ننه و بابایش را چی می‌دادم؟

یواش یواش داشت گریه‌ام می‌گرفت. توی سنگر قمبرک زده بودم و دلم داشت هزار راه می‌رفت که یک هو دیدم بچه‌ها بیرون سنگر هرهر می‌خندند و هیاهو می‌کنند. زدم بیرون و اشک‌هایم را پاک کردم.

یک هو شنیدم عده‌ای دورتر از ما، با فارسی لهجه دار شعار می‌دهند: « پرسپولیس هورا، استقلال سوراخ »

سرم را چرخاندم به طرف صدا. باورم نمی‌شد. ده‌ها اسیر عراقی، پابرهنه و شعارگویان به طرفمان می‌آمدند. پیشاپیش آنان، علی سوار شانه‌هاي یک درجه‌دار سبیل کلفت عراقی بود و یک پرچم سرخ را تکان می‌داد و عراقی‌ها هم به دستور او شعار می‌دادند: « پرسپولیس هورا، استقلال سوراخ »

باور کنید بار اول و آخر عمرم بود که به این شعار، حسابی از ته دل خندیدم و شاد شدم! دویدم به استقبال. علی با دیدن من، از قلمدوش درجه‌دار عراقی پرید پایین و بغلم کرد. تندتند صورتش را بوسیدم. علی هم صورتم را بوسید و خنده کنان گفت: « می‌بینی اکبر، حتی عراقی‌ها هم طرفدار پرسپولیس هستند »

هر دو غش غش خندیدیم. عراقی‌ها که نمی‌دانستند دارند چه شعاری می‌دهند، با ترس و لرز همچنان فریاد می زدند: « پرسپولیس هورا، استقلال سوراخ ».
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2] هافبك ذوب آهن در راه تهران؛ حدادي فر رضايتنامه نمي خواهد[/h] [h=2]

[/h]
پيش از شروع فصل سيزدهم علي دايي نام قاسم حدادي فر را در ليست خريد تيمش قرار داد و حتي قراردادي هم ميان اين بازيكن و باشگاه پرسپوليس منعقد شد كه در نهايت اين انتقال صورت نگرفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران چند روزي است كه دوباره بحث پيوستن حدادي فر به گوش مي رسد و ظاهرا قرار است اين انتقال بالاخره در نيم فصل صورت بگيرد تا سرخ ها كمتر جاي خالي يك هافبك طراح را در تيم خود احساس كنند.

براساس اين گزارش و به نقل از منابع غيررسمي ذوب آهن قصد دارند به هر ترتيب اين بازيكن را در تيم خود حفظ كنند، اما با توجه به قول و قرار اين بازيكن با سرمربي سرخ ها بعيد به نظر مي رسد كه آنها موفق به اين كار شوند.

در اين ارتباط شنيده مي شود كه قرار داد حدادي فر با ذوب آهن تا نيم فصل است و او مي تواند بدون رضايتنامه با پرسپوليسي ها قرارداد امضا كند.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شعار تماشاگران کره ای:
조선말한한국어/조선말한국말한어/조어
ترجمه:
.
.
.
.
.
.
.هر کی که آبی بپوشه قرمز سوراخش میکنه
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خب دوستان نظر سنجی میزاریم ببینیم کدوم یک بیشتر رای میاره :
سیب زمینی یا اس دق لال ؟
1-سیب زمینی
2-اس دق لال
 

Similar threads

بالا