کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
متاسفم که رویانیان با طناب قلعه نوعی رفت تو چاه و 90 و فردوسی پور رو سیبل کرد ..
من نمیدونم چه نیازی هست به این مصاحبه های حاشیه درست کن وقتی که تیم داره خوب کار میکنه .. اصلا چه نیازی بود فردوسی پور رو سیبل کنه همین که دایی گفت تقصیر فردوسی پوره که پنالتیمونو نگرفتن کافی نبود ؟
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ارتشی داریم به رنگ سرخ
بنیان گذارش کوروش
وسعتش از سیستان رستم تا خلیج فارس
کماندارش آرش
جنگاورانش مردان هخامنشی
آری این است تیم پرسپولیس

به عشق همه پرسپولیسیا


 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یشنهاد رویانیان به مسئولان فدراسیون فوتبال؛ کمک کنید تا با فسخ قرارداد خلعتبری را به پرسپولیس بیاور



محمد رویانیان پس از حضور در فدراسیون فوتبال از آنها خواست تا او را برای بازگرداندن خلعتبری به فوتبال ایران کمک کنند.

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مواردی مانند حق پخش تلویزیونی، تبلیغات دور زمین و بلیط*فروشی به فدراسیون فوتبال رفت و با مهدی تاج، علی کفاشیان، عزیز*محمدی و کاظمی جلسه*ای برگزار کرد.

در این جلسه همچنین محمد رویانیان آخرین پیشنهاد باشگاه عجمان برای فسخ قرارداد با محمدرضا خلعتبری را به فدراسیونی*ها اعلام کرد و خواستار کمک بیشتر برای فسخ قرارداد این بازیکن با اماراتی*ها شد.

رویانیان همچنین در چند روز گذشته نیز چند جلسه مختلف با مسئولان بلند*پایه کشور در خصوص وضعیت خلعتبری داشته است. مسئولان فدراسیون فوتبال نیز به رویانیان اعلام کردند تلاش خود را برای حضور این بازیکن و بازگشت به فوتبال ایران انجام خواهند داد. گفتنی است باشگاه عجمان در آخرین اظهار*نظر*های خود اعلام کرده که باید بابت فسخ قرارداد این بازیکن تا 10 آگوست مبلغ یک میلیون دلار پرسپولیسی*ها پرداخت کنند.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]دفاع جانانه علی دایی از پرسپولیس در نود: شما 15 سال در فوتبال بوده اند و ما در راگبی! / مگر علم غیب داری آقای فردوسی پور؟[/h]پرسپولیس نیوز : علی دایی در پاسخ به برنامه ای که عادل فردوسی پور علیه پرسپولیس تهیه کرده بود روی خط برنامه نود آمد و پاسخ داد.
برخی مسائلی که دایی مطرح کرد به شرح زیر است (ویدئوی برنامه تا دقایقی دیگر در سایت قرار می گیرد):

* دربی برگشت سال قبل تمام کارشناسان گفتند دو پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده اما شما آقای فنایی آمدید اینجا به قاطعیت گفتید هیچ کدام از صحنه ها پنالتی نیست ،فقط هم به خاطر این است خارج از این برنامه با برخی افراد در ارتباط هستید.

* شما می گویید کسی نباید درباره داوری نظر بدهد و ما 15 سال در فوتبال بوده ایم. انگار ما 15 سال در راگبی یا تنیس روی میز بوده ایم و از فوتبال خبر نداریم! اگر مربی ها نباید درباره داوری نظر بدهند شما مگر کارشناس حقوقی هستید که درباره احکام کمیته انضباطی نظر می دهید؟

* وقتی مدافع سپاهان با کف پا روی پای محمد نوری می آید این خطای بازی خطرناک نیست؟

* علی کریمی گلوی قاسم دهنوی را گرفته و داور باید بازی را متوقف کند و کارت زرد بدهد اما شما در برنامه نود می گویید باید برای تراکتور پنالتی بگیرد و جوری آب و تاب می دهید که در بازی بعد سپهر حیدری توپ را با دست می زند و پنالتی ما را نمی گیرند. دست سپهر حیدری روی هواست و حالت طبیعی ندارد کجای دنیا می توانند انقدر دست خود را باز کنند؟

* دقیقه 5 بازی با تراکتورسازی هنوز نشده شما گزارش می کنید چهره درهم علی دایی را می بینیم و اینکه قاسم دهنوی به خاطر پول بیشتر از سپاهان به پرسپولیس آمده. بروید در کمیته انضباطی قراردادها را نگاه کنید که دهنوی از پرسپولیس کمتر از سپاهان پول گرفته ، شما مگر علم غیب دارید آقای فردوسی پور که جلوی میلیون ها بیننده حدس و گمان های خود را مطرح می کنید؟


 

karimi912

عضو جدید
[h=1]نيلسون: حسيني سيم خاردار پرسپوليس است[/h]
[h=2]دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سيدجلال حسيني به علاوه اينکه شخصيتي بسيار مثال‌زدني دارد، سيم خاردار فوتبال ايران است.[/h]
نيلسون کوريا در مورد عملکرد پرسپوليس در دو بازي گذشته اظهار داشت: خوشبختانه همانطور که از قبل تصور مي‌کردم تيم جوان ما امسال بسيار خوب و با انگيزه بازي مي‌کند و خيلي خوب استارت زديم و مطمئن هستم که شرايط خيلي بهتر از گذشته خواهد شد.

به گزارش فارس ، وي افزود: در بازي اول کمي عدم هماهنگي آزارمان داد اما در بازي دوم خيلي بهتر شديم و مطمئنا قدم به قدم رو به جلو مي‌رويم تا به قهرماني برسيم.

نيلسون در خصوص عملکرد خط دفاعي پرسپوليس نيز گفت: مهمترين موضوع در فوتبال ساختن ساختار دفاعي خوب و مطلوب است. امسال خط دفاعي ما بسيار هماهنگ و با تمرکز کار مي‌کند من هم عاشق اين خط دفاعي هستم. يعني هم در حملات و هم در دفاع خيلي خوب ظاهر مي‌شود و اين باعث ميَ شود تا تمرکز من در خط دروازه بيشتر باشد به نظرم خط دفاعي پرسپوليس امسال جز بهترين‌هاي ليگ است.

دروازه‌بان سرخپوشان درباره عملکرد خودش نيز گفت: دروازه‌بان کارش گل نخوردن است پس مطمئن باشيد همين که من گل نمي‌خورم يعني کارم را خوب انجام دادم البته درباره من دايي بايد نظر دهد نه خودم قضاوت کنم.

وي درباره عملکرد قرمزپوشان در ديدار با تراکتورسازي و ذوب آهن نيز گفت: بازي اول مقابل تراکتورسازي خوب بوديم و به سه امتياز هم رسيديم امامشخص بود نياز به هماهنگي بيشتر داشتيم اگر توپ حقيقي وارد دروازه مي‌شد و نوري هم گل مي‌زد يک شروع رويايي داشتيم اما نشد ولي مهم سه امتياز بود.

وي افزود: در ديدار مقابل ذوب آهن هم خيلي خوب بوديم و فقط شانس يارمان نبود، به نظرم دايي حق داشت آن طور حرص بخورد، چون مستحق برد بوديم.

نيلسون درباره عملکرد سيد جلال حسيني نيز گفت: به نظر من سيد جلال براي فوتبال ايران يک بازيکن بسيار بزرگ است . علاوه بر اينکه لقب سيم خاردار به او مي‌خورد، بسيار باشخصيت است. حسيني از لحاظ فني و از لحاظ اخلاقي به نظرم يک الگوي خوب براي فوتباليست‌هاي ايراني است چون وقتي که وارد زمين مي‌شود به غير از رسيدن به هدفش به هيچ چيزي فکر نمي‌کند، البته من همه بچه‌هاي پرسپوليس را دوست دارم چون مي‌خواهم با کمک آنها قهرمان شويم.

وي در پاسخ به اين سوال که در اين دو بازي چند توپ به دست تو خورده گفت: سوال عجيبي است، ما هرگز نبايد زود درباره پرسپوليس قضاوت کنيم، البته معتقدم بايد 6 امتياز را مي‌گرفتيم اما نشد، ولي در کل بايد به دنبال اين باشيم تا به جاي نتيجه مقطعي در کل فصل نتايج خوب و سپس به قهرماني برسيم. مطمئن باشيد با استفاده از زمان مي‌توانيم نتايج خوبي بگيريم البته تيم‌هاي ديگر هم مدعي هستند و براي همين کار ما بسيار سخت است، همه تيم‌ها برنامه ريزي دارند و قطعا مقابل پرسپوليس انگيزه خواهند داشت. من فصل قبل بازي برخي تيم‌ها را دنبال مي‌کردم. آنها در بعضي از بازي‌ها ساده بازي مي‌کردند اما مقابل ما انگيزه زيادي داشتند که اين هم به خاطر بزرگي پرسپوليس است.

نيلسون در پايان ياد آور شد: همه در حال تلاش هستيم که به قهرماني برسيم و من خيلي دوست دارم که امسال فصل گذشته را جبران کنيم که قطعابا دايي مي‌توانيم به هدفمان برسيم، او بسيار مربي منحصر به فرد و خاص خودش است و شخصيتش براي من بسيار جالب. باور کنيد وقتي در تمرينات ضربات او را مي‌بينم متوجه مي‌شوم که چرا آقاي گل جهان است.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دیدار رویانیان با نماینده مشترک باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دکتر میرسعید نماینده مشترک و رابط باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان که در پی دعوت محمد رویانیان به منظور بررسی اجرایی شدن برخی موارد مورد نظر برای همکاری دو باشگاه به تهران سفر کرده است، یکشنبه شب با حضور در دفتر محمد رویانیان نظرات و دیدگاه*های باشگاه آ.ث.میلان درباره دایر کردن آکادمی میلان در ایران، برگزاری دیدار ستارگان باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان و همچنین همکاری مشترک درباره امور پزشکی - ورزشی را با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت.
در این نشست که از ساعت 23:30 تا یک بامداد در دفتر محمد رویانیان برگزار شد، شرایط و موارد همکاری به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت. باشگاه آ.ث.میلان در نامه*ای مکتوب به محمد رویانیان درباره دایر کردن آکادمی میلان در ایران یازده مورد را اعلام کرده بود که مورد بررسی قرار گرفت.
محمد رویانیان در این باره اعلام کرد: یازده مورد اعلام شده از سوی باشگاه آ.ث.میلان در اختیار حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس قرار می*گیرد و باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نظرات و کارشناسی استیلی، پاسخ خود در این باره را کتبا به باشگاه آ.ث.میلان اعلام خواهد کرد.
همچنین باشگاه آ.ث.میلان آمادگی برگزاری دیدار دوستانه و نمادین دو تیم ستارگان تاریخ میلان و ستارگان تاریخ پرسپولیس را اعلام داشته که مقرر شد باشگاه پرسپولیس پس از بررسی همه جانبه این موضوع، نظر کتبی خود درباره چگونگی و زمان پیشنهادی برای برگزاری این دیدار بیاد ماندنی را به باشگاه آ.ث.میلان اعلام نماید.
دکتر میرسعید تاکید کرد: در صورت آمادگی باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دیدار با ستارگان میلان، چهره*های سرشناس ستارگان فوتبال آث.میلان برای حضور در این بازی به تهران سفر خواهند کرد.
همچنین یکی از موضوعات طرح شده در این نشست انتقال تکنولوژی و دانش روز علم پزشکی – ورزشی بود که زمینه*های همکاری در این باره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محمد رویانیان در این نشست به نماینده دو باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان اعلام کرد ما برای راه*اندازی و دایر کردن آکادمی میلان در تهران علاقه*مند هستیم و قطعا در این زمینه پاسخ مطلوب خود را اعلام خواهیم کرد و تلاش می*کنیم تا این موضوع اجرایی و عملیاتی شود.
همچنین بسیار مایلیم بازی ستارگان پرسپولیس و آ.ث.میلان در تهران برگزار شود و در این باره نیز شرایط در نظر گرفته شده را بررسی خواهیم کرد.
امیر مشیری مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در امور بین*الملل نیز در این نشست حضور داشت.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر دوشنبه را در حضور دستیاران کارلوس کی*روش انجام دادند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان برای دیدار مقابل مس کرمان از هفته سوم رقابت*های لیگ برتر فوتبال، امروز با مرور تاکتیک*های در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی، در حضور سیموئز، گاسپار و آقاجانیان مربیان تیم ملی، تمرینات با نشاطی را انجام دادند.
بازیکنان پس از دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی تمرینات هوازی، بدنسازی و سرعتی را زیر نظر محمدرضا مولایی انجام دادند.
سپس حفظ توپ، پرسینگ و پاس*های کوتاه و بلند و تمرینات تاکتیکی در برنامه آنها اجرا شد و در پایان بازیکنان به بازی فوتبال درون تیمی پرداخته و در انتها نیز بدن*ها را سرد کردند.
دروازه*بانان هم زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات اختصاصی و ویژه*ای را انجام دادند. حضور مربیان تیم ملی انگیزه خاصی را برای سرخپوشان، ملی*پوشان و مخصوصا علیرضا حقیقی ایجاد کرده بود.
امیر عابدزاده پس از باز کردن آتل دستش، در تمرینات حضور دارد و کار با توپ را در دستور کار خواهد داشت. ضمن اینکه کادر پزشکی تیم اعلام کرد؛ برای رفع کامل مصدومیت امیر عابدزاده، یک هفته دیگر زمان نیاز است اما فعلا در تمرینات شرکت می*کند.
گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر مس کرمان را برگزار می*کند.
 

karimi912

عضو جدید
به كيسه كش كنه mani24

به كيسه كش كنه mani24

كيسه كش پررو ديده بوديم ولي اينجوريشو ديگه نديده بوديم
دكتر mani24 اولا كه اخبارت تاريخ گذشته است ثانيا چند بار بچه هاي كلوپ به روشهاي مختلف ازت خواستن اينجا پست نذار
تو كيسه اي هستي و اينجا جات نيست... من نميدونم چطوريه كه حاليت نميشه البته بهت حق ميدم، كيسه اي هستي و خودبخود آي كيوت پائين هست... ولي اگه ميخواي ركورد بيشترين پست رو بزني دور اينجا رو خط بكش عمويي
من صاحب اينجا نيستم ولي وقتي يه جماعتي راضي نيستند روتو كم كن ديگه... نشستي اون پشت و هي خبرهاي چند روز قبل رو كپي ميكني اينجا كه چي؟ يه بار در مورد باشگاه وارد بحث شدی؟ البته كه كيسه كش هستي و سرت گيج ميره!
خودتم مثل تيمت مسخره اي
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]سیدصالحی: کار بعضی ها به دور از جوانمردی بود/ مهدی با دعای مردم به زندگی برگشت [/h]پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم فردا دومین برد را در لیگ برتر کسب کنیم. سید مهدی سیدصالحی درباره وضعیت مهدی کریمیان، اظهارداشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر می کنم که کریمیان به زندگی برگشت. او همبازی من بود و در تمام روزهای گذشته خاطرات حضورمان در تراکتور مقابل چشمانم بود. مهدی بچه دوست داشتنی و تحصیل کرده ای است و رفیق صمیمی من بود. در این چند روز هم شبانه روز با خانواده اش در تماس بودم تا جویای حالش باشم.

وی ادامه داد: خیلی برای مهدی دعا کردم. البته دعای من که بنده ناچیز خدا هستم چیزی نبود و دعای همه مردم ایران و خواست خدا مهدی را به زندگی برگرداند. خداوند در سخت ترین شرایط به بنده هایش کمک می کند. همه مردم ایران حتی آنهایی که فوتبالی نبودند هم از این اتفاق ناراحت شدند و برای مهدی دست به دعا برداشتند.

سیدصالحی درباره نذری که برای سلامتی کریمیان کرده بود، گفت: نمی خواستم این موضوع رسانه ای شود. او رفیق من بوده و این کوچک ترین کاری بود که می توانستم برایش انجام دهم. حالا هم نذرم را ادا می کنم.

وی با انتقاد از برخی رسانه ها که اخبار دروغ درباره کریمیان منتشر کردند، افزود: برخی رسانه ها بدون اینکه از موضوعی مطمئن باشند اخبار دروغ درباره مهدی زدند. اگر این اخبار به گوش پدر و مادرش که در بوشهر بودند می رسید چه اتفاقی رخ می داد؟ الان که مهدی به هوش آمده اما اگر پدر و مادر پا به سن گذاشته اش اتفاقی برایشان رخ می داد چه کسی جوابگو بود؟ کارهایی که برخی افراد درباره کریمیان کردند واقعا به دور از معرفت و جوانمردی بود.

سیدصالحی با اشاره به دیدار فردای پرسپولیس مقابل مس گفت: امیدوارم بازی خوبی شود و بتوانیم دومین برد را در لیگ کسب کنیم.


 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
<font face="tahoma" size="+2"><marquee>به احترام<font color="red"> سردار</font><font color="blue"> کیسه کشا</font>خبر دار<marquee></font>
 

hassan2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
كيسه كش پررو ديده بوديم ولي اينجوريشو ديگه نديده بوديم
دكتر mani24 اولا كه اخبارت تاريخ گذشته است ثانيا چند بار بچه هاي كلوپ به روشهاي مختلف ازت خواستن اينجا پست نذار
تو كيسه اي هستي و اينجا جات نيست... من نميدونم چطوريه كه حاليت نميشه البته بهت حق ميدم، كيسه اي هستي و خودبخود آي كيوت پائين هست... ولي اگه ميخواي ركورد بيشترين پست رو بزني دور اينجا رو خط بكش عمويي
من صاحب اينجا نيستم ولي وقتي يه جماعتي راضي نيستند روتو كم كن ديگه... نشستي اون پشت و هي خبرهاي چند روز قبل رو كپي ميكني اينجا كه چي؟ يه بار در مورد باشگاه وارد بحث شدی؟ البته كه كيسه كش هستي و سرت گيج ميره!
خودتم مثل تيمت مسخره اي

موافقم.
آقای
mani24 لطف کن دیگه پست نذار.
وگرنه تخلف برات رد می کنیم.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز

حیفه که فرشاد سرمربی تیمی نیست.بنظر من فرشاد قابلیت تبدیل شدن به یه مربی بزرگ رو داشت ولی چون باند باز نیست نمیزارند بیاد.اونموقع هم که اومد به سد محکمی بنام پروین برخورد که تو اون زمان همه چیز دستش بود و اجازه نمیداد کسی به نیمکت پرسپولیس نزدیک بشه!!!
بنظرم با وجود فرشاد ، هیچوقت نباید میرفتند سراغ امسال استیلی و پیروانی و حتی دایی.
عامل احیای تراکتور سازی هم فرشاد خودمون بودمنتها اینکه تو اون مقطع قرار بود تیم اول گروه مستقیم بیاد بالا ولی بعدش تصمیم گرفتند که با تیم دوم گروه دیگه بازی کنند.تراکتورم اون موقع صدرنشین گروهش بود ولی تو مرحله آخر مغلوب تیم شیرین فراز با مربی گری کمالوند باند باز شد و باخت(البته کسایی که یادشون هست داوری تو اون بازیا نقش اساسی تو حذف تراکتور داشت!!)
با این تفاصیل من همیشه عاشقش بودم .خصوصا اینکه مثل بقیه مربی ها اهب باند بازی و فوتبال کثیف نبود
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز

مرسی اصغر جون بابت تصاویر نابی که به نمایش درمیاری.
من عاشق فرشاد پیوس هستم و سانتر فوروارد و گلزنی به خوبی ایشون که فوق العاده استثنایی بود،ندیدم.
اگه فرشاد هم مثل دایی 149 بازی ملی انجام می داد، قطعا" آقای گل جهان می شد. حیف که در یک مقطع مربی
اون زمان تیم ملی یعنی مرحوم دهداری باعث شد که یکی دو سال از تیم ملی دور بمونه و حدود 2 سال هم مصدومیت
داشت و نتونست برای تیم ملی بازی کنه که بر می گرده به سال های 1992 تا 1994 که پروین مربی تیم ملی بود و
بعد از 16 سال ناکامی، ایران رو قهرمان آسیا کرد. پروین یک جمله ی معروف داشت و می گفت:
فرشاد تا دقیقه ی 90 بوی گل میده ...
 

Similar threads

بالا