مهم ترین اخبار فوتبال ایران

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضايي: بايدپول فصل قبل من رابدهند تاقرارداد امضاء کنم

رضايي: بايدپول فصل قبل من رابدهند تاقرارداد امضاء کنم

رضايي:

[h=1]بايدپول فصل قبل من رابدهند تاقرارداد امضاء کنم[/h]
[h=2] مهاجم سرخپوشان در جمع هواداران پرسپوليس گفت: من فقط حقم را مي‌خواهم و بعداً حضورم در پرسپوليس رسميت پيدا کند.[/h]

هواداران تيم پرسپوليس پس از تمرين امروز دور غلامرضا رضايي جمع شدند تا از آخرين وضعيت او براي تمديد قرارداد با باشگاه مطلع شوند.

به گزارش فارس،رضايي هم در جمع خبرنگاران گفت: من قبلاً گفته‌ام و الآن هم اين موضوع را تکرار مي‌کنم من فقط حقم را مي‌خواهم نه زياد نه کم. پول دو سال گذشته من را هنوز نداده‌اند و هر وقت اين اتفاق افتاد قرارداد من با پرسپوليس امضا مي شود.

* خبر دوم اينکه با توجه به بازي دوستانه روز چهارشنبه پرسپوليس مقابل تراکتورسازي مسئولان اين باشگاه قصد داشتند تا اين ديدار را در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار کنند اما به دليل اينکه احتمال مي‌رود تماشاگران زيادي براي تماشاي اين مسابقه بيايند، شوراي تأمين فعلا موافقت خود را با اين موضوع اعلام نکرده و پرسپوليسي‌ها به دنبال نامه‌نگاري و جلب رضايت شوراي تأمين براي برگزاري اين بازي هستند.

پرسپوليسي‌ها روز چهارشنبه قرار است در ديداري تدارکاتي به مصاف تراکتورسازي بروند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوابيدن يک پيرمرد جلوي ماشين علي دايي!

خوابيدن يک پيرمرد جلوي ماشين علي دايي!

[h=1]خوابيدن يک پيرمرد جلوي ماشين علي دايي![/h]
[h=2] علي دايي پس از تمرين امروز پرسپوليس براي خروج از ورزشگاه درفشي‌فر با مشکل مواجه شد.[/h]

در پايان تمرين امروز پرسپوليس اتفاق عجيبي افتاد که براي دقايقي خيابان ورزشگاه درفشي‌فر را با ترافيک مواجه کرد.

به گزارش ايسنا ، در حالي که علي دايي با خودروي خود قصد داشت از درفشي‌فر خارج شود دو، سه هوادار قصد داشتند با او عکس بگيرند اما دايي گفت عجله دارد و نمي‌تواند از خودرويش پياده شود. در همين حين فرد ميانسالي جلوي ماشين دايي ايستاده بود و از سرمربي پرسپوليس خواهش مي‌کرد که به او کمک کند. اين فرد که نمي‌گذاشت خودروي دايي حرکت کند به وسيله‌ي انتظامات ورزشگاه درفشي‌فر از جلوي خودرو به سمت ديگري برده شد اما در حالي که دايي قصد داشت حرکت کند بار ديگر مجبور شد متوقف شود. اين بار پيرمردي که او هم از علي دايي درخواست کمک داشت وسط خيابان دراز کشيد و گفت که از اين‌جا بلند نمي‌شوم تا دايي به من کمک کند.

باز هم انتظامات درفشي‌فر و اين بار به سختي اين فرد را از روي زمين بلند کردند تا خودروي علي دايي به مسير خود ادامه دهد.

دايي پس از اين‌که از کنار اين فرد رد مي‌شد با عصبانيت به او گفت: چرا روي زمين مي‌خوابي؟ با اين کارتان باعث شديد که ديگر به شما کمک نکنم.

به گزارش ايسنا، در ماه‌هاي اخير حضور متکديان در تمرين دو تيم استقلال و پرسپوليس به شدت افزايش يافته و اين مساله مشکلاتي را ايجاد براي بازيکنان و مربيان اين دو تيم ايجاد کرده است. البته در اکثر مواقع اعضاي اين دو تيم به متکدياني که واقعا وضعيت نابساماني دارند،‌کمک مي‌کنند اما افزايش حضور اين افراد باعث شده در حق کساني که واقعا محتاجند، اجحاف شود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسابقات ليگ برتر 18 تير قرعه‌کشي مي‌شود

مسابقات ليگ برتر 18 تير قرعه‌کشي مي‌شود


[h=1]مسابقات ليگ برتر 18 تير قرعه‌کشي مي‌شود[/h]
[h=2] دبير سازمان ليگ برتر گفت: درخواست‌هايي براي تمديد زمان نقل و انتقالات به ما ارسال شده که هيئت رئيسه سازمان ليگ تا دو روز آينده در اين ارتباط تصميم مي‌گيرد.[/h]

علي کاظمي در مورد اينکه چند باشگاه از جمله ذوب‌آهن اصفهان درخواست کرده‌‌اند زمان نقل و انتقالات تمديد شود، گفت: همانطور که گفتيد در خواست‌هايي به ما ارسال شده که طي آن چند باشگاه خواستار تمديد زمان نقل و انتقالات بودند. اين مسئله را در دستور کار هيئت‌رئيسه سازمان ليگ قرار داديم و ظرف يکي دو روز آينده در مورد آن تصميم‌گيري مي‌کنيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: به دو دليل اين درخواست‌‌ها مورد بررسي قرار مي گيرد. اول اينکه با توجه به انجام بازي‌هاي ملي به بازيکنان ملي‌پوش 15 روز استراحت داده شد تا از 2 مرداد ليگ برتر شروع شود و دليل دوم اينکه مسابقات پلي‌آف به تازگي به اتمام رسيد و اين تيم‌ها نتوانستند در جذب بازيکن اقدام کنند. البته اگر نقل و انتقالات تمديد شود اين مسئله مشمول بازيکنان خارجي نمي‌شود.در حال حاضر فرصت نقل و انتقالات تا 15 مرداد است.

دبير سازمان ليگ برتر در مورد زمان قرعه‌کشي مسابقات ليگ برتر خاطرنشان کرد: قرعه‌کشي مسابقات ليگ امسال به صورت قطعي در تاريخ 18 تير انجام مي شود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
وضعيت ستاره هاي استقلال از زبان اميري

وضعيت ستاره هاي استقلال از زبان اميري

[h=1]وضعيت ستاره هاي استقلال از زبان اميري[/h]
[h=2] معاون باشگاه استقلال گفت: آندرانيک تيموريان از باشگاه استقلال يک هفته مهلت خواسته تا پيشنهادات خارجي‌اش را بررسي کند و بعد از آن شرايطي را براي حضور در استقلال بگويد.[/h]

علي اميري پس از خروج از دفتر علي فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعيت مجتبي جباري و اينکه گويا اين بازيکن به تماس مسئولان باشگاه استقلال جواب نمي‌دهد، اظهار داشت: ما با مجتبي صحبتي نداشتيم و اصلاً با او تماسي نگرفته‌ايم که او نخواهد جواب ما را بدهد. حاج‌آقا (فتح‌الله‌زاده) بحث ادامه حضور مجتبي جباري در استقلال را به امير قلعه‌نويي سپرده است و قرار است سرمربي استقلال در اين رابطه صحبت‌هاي لازم را با جباري داشته باشد.

معاون باشگاه استقلال با اشاره به وضعيت آندرانيک تيموريان براي حضور در اين باشگاه گفت: از روز گذشته تا کنون اتفاقي نيفتاده است. سرژيک تيموريان برادر بزرگتر آندرانيک تيموريان که به عنوان مدير برنامه‌هاي او عمل مي‌کند روز گذشته به ما اعلام کرد يک هفته مهلت مي‌خواهند تا پيشنهادات خارجي تيموريان بررسي شود و در صورتي که با يکي از باشگاه‌هاي خارجي به توافق نرسيد اولويتش در ايران بازي در تيم استقلال خواهد بود.

اميري در پاسخ به اين سوال که يک هفته زمان براي تيموريان زياد نيست و استقلال در اين مدت ممکن است اين فرصت را از دست بدهد تا بازيکنان ديگري را جذب کند بيان داشت: بازيکني مانند آندرانيک تيموريان آنقدر ارزشمند است که به خاطرش يک هفته صبر کنيم.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که جواد نکونام و مهدي رحمتي از چه زماني در تمرينات استقلال شرکت خواهند کرد، گفت: اتفاقاً امير قلعه‌نويي هم پيگير اين موضوع بود و من فکر مي‌کنم تا قبل از سفر استقلال به اوکراين اين دو بازيکن در تمرينات استقلال شرکت خواهند کرد.

وي در خصوص اينکه امشب قرار است فرهاد مجيدي هم براي تمديد قرارداد با استقلال به دفتر فتح‌الله‌زاده برود اظهار داشت: آقاي مجيدي با استقلال قرارداد دو ساله دارد که يک سال از آن هنوز باقي مانده است که اگر هم امشب بخواهد به دفتر فتح‌الله‌زاده بيايد فقط به خاطر ديدن اوست. مجيدي حتي در تمرينات استقلال شرکت کرده و اين موضوع نشان مي‌دهد او براي ادامه حضور در استقلال مشکلي ندارد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص عدم حضور اميرحسين صادقي در دفتر علي فتح‌الله‌زاده گفت: اميرحسين صادقي طبق اعلام قبلي قرار بود امشب به دفتر فتح‌الله‌زاده بيايد تا در خصوص مسائل پيرامون قراردادش صحبت‌هاي نهايي را انجام بدهيم اما اين بازيکن طي تماسي اعلام کرد فرزندش بيمار است و اين قرار به فردا موکول شد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعتراض يک هوادار به حضور نيکبخت در استقلال

اعتراض يک هوادار به حضور نيکبخت در استقلال

[h=1]اعتراض يک هوادار به حضور نيکبخت در استقلال[/h]
[h=2] يک هوادار استقلال به بازگشت نيکبخت به اين تيم اعتراض کرد.[/h]

عليرضا نيکبخت واحدي پس از عقد قرارداد يکساله با استقلال در دفتر علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال با اعتراض يک هوادار مواجه شد.

به نقل از فارس، اين هوادار به شدت به بازيکن جديد آبي پوشان اعتراض مي‌کرد و مي گفت چرا از استقلال به پرسپوليس رفتي؟! بعد از اين کار تو من يک ماه نمي‌توانستم غذا بخورم و حالا هم چرا به استقلال برگشتي!؟ برو همان جايي که بودي!

نيکبخت هم تلاش مي‌کرد اين هوادار را توجيه کند و به او گفت من در آن زمان مجبور به جدايي از استقلال شدم و بايد به يک تيم بزرگ مي‌رفتم.

هوادار به او گفت به سپاهان مي‌رفتي يا يک تيم ديگر که نيکبخت گفت آن زمان سپاهان قدرت امروز را نداشت.

پس از اعتراض اين هوادار نيکبخت در جمع خبرنگاران گفت: اين هوادار حق دارد که اعتراض کند و من بايد با بازي‌هاي خوبم جبران کنم. انگيزه زيادي براي حضور در استقلال دارم و خدا را شکر مي‌کنم که به اين تيم آمدم. با اينکه مدتي است بازي نکرده‌ام اما آماده‌ام.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه پيشنهادي ايران به AFC اعلام شد

برنامه پيشنهادي ايران به AFC اعلام شد

ه منظور برگزاري رقابت‌هاي مقدماتي زير 19 سال آسيا-کرمان؛
[h=1]برنامه پيشنهادي ايران به AFC اعلام شد[/h]
[h=2] مسئولين فدراسيون فوتبال صبح امروز در جلسه‌اي برنامه‌هاي برگزاري رقابت‌هاي مقدماتي زير 19 سال آسيا به ميزباني کرمان را مورد بحث و بررسي قرار دادند.[/h]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مسئولين فدراسيون فوتبال صبح امروز در جلسه‌اي برنامه‌هاي برگزاري رقابت‌هاي مقدماتي زير 19 سال آسيا به ميزباني کرمان را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

اين نشست که ظهر امروز در محل روابط عمومي فدراسيون فوتبال و با حضور مهدي محمد نبي دبير کل فدراسيون، حاج جعفري رئيس هيات فوتبال کرمان و مسئولين کميته‌هاي فدراسيون فوتبال برگزار شد.

در ابتداي جلسه مهدي محمد نبي دبير کل فدراسيون ضمن خوش آمد گويي به حاضرين گفت: رويداد مهمي پيش روي خود داريم و اميدوار هستيم که اين مسابقات به بهترين شکل برگزار شود و از مسئولين هيئت فوتبال استان کرمان خواسته‌ايم تا تمامي امکانات موجود را براي هر چه بهتر برگزار شدن رقابت‌هاي مقدماتي زير 19 سال آسيا به کار بگيرند تا اين مسابقات به نحو شايسته‌اي برگزار و به پايان برسد و مطمئنا با تجربه اين استان، مسابقات به نحو مطلوب برگزار خواهد شد.

در ادامه حاج جعفري رئيس هيات فوتبال استان کرمان نيز ضمن تشکر از اعتماد فدراسيون به خاطر ميزباني که به استان کرمان داده شد گفت: از فدراسيون فوتبال تشکر مي‌کنم که اين فرصت را در اختيار هيئت فوتبال کرمان قرار داد تا بتوانيم به عنوان ميزبان رقابت‌هاي مقدماتي قهرماني آسيا باشيم. هيئت فوتبال کرمان تجربه ميزباني رقابت‌هاي فوتبال باشگاهَ‌هاي آسيا را داشته اما به عنوان ميزبان براي مسابقاتي که به صورت مجتمع و با حضور تيم‌هاي مختلف برگزار مي‌شود، نبوده‌ايم. بر همين اساس از مسئولين فدراسيون فوتبال مي‌خواهم که همکاري همه جانبه با ما داشته باشند تا بتوانيم ميزبان خوبي براي اين دوره از بازي‌ها باشيم.

رئيس هيئت فوتبال استان کرمان در ادامه گفت: مسابقات در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان برگزار مي‌شود و 5 زمين تمرين براي تمرينات تيم‌ها در نظر گرفته‌ايم. براي اسکان و رفت و آمد تيم‌ها مشکلي وجود ندارد و بهترين امکانات را در اختيارشان خواهيم گذاشت. همچنين برنامه ريزي انجام شده تا تيم‌ها در زمان استراحتشان از اماکن تاريخي و گردشگري استان ديدن کنند.

گفتني است، در اين جلسه اعضا برنامه مسابقات، زمين تمرين، اسکان تيم‌ها، برنامه‌هاي هيئت فوتبال کرمان براي بازديد تيم‌هاي شرکت کننده از اين استان ، اخذ ويزا و شرايط کامل براي برگزاري ميزباني رقابت‌هاي مقدماتي زير 19 سال آسيا مورد بحث و بررسي قرار دادند.

در پايان نشست مقرر شد تا نمايندگان کميته‌هاي روابط عمومي،بين الملل، داوران، فناوري اطلاعات، پزشکي و اداري از امکانات و شرايط کرمان بازديد کرده و گزارش خود را کتبا در اختيار دبير کل فدراسيون فوتبال قرار دهند.

لازم به ذکراست، برنامه پيشنهادي مسابقات مقدماتي قهرماني زير 19 سال آسيا از سوي ايران به کنفدراسيون فوتبال آسيا به شرح زير اعلام شد:

سه شنبه 16 مهر 92

ايران-تاجيکستان-ساعت 16:30

عربستان –لبنان-ساعت13:00

پنجشنبه 18 مهر 92

لبنان-ايران-ساعت 16:30

تاجيکستان-عربستان ساعت 13:00

شنبه 20مهر92

ايران-عربستان-ساعت 16:30

لبنان-تاجيکستان-ساعت 13

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور عليرضا حقيقي در تمرين سرخپوشان

حضور عليرضا حقيقي در تمرين سرخپوشان

[h=1]حضور عليرضا حقيقي در تمرين سرخپوشان[/h]
[h=2] دروازه بان سابق پرسپوليس در تمرين سرخپوشان حضور يافت.[/h]

عليرضا حقيقي که در عضويت باشگاه روبين کازان روسيه قرار دارد،عصر روز سه شنبه با حضور در درفشي فر با کادر فني و بازيکنان پرسپوليس گفت و گو کرد.

به گزارش اوج نيوز، وي همچنين دقايقي از تمرين پرسپوليس را از روي نيمکت تماشا کرد

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان: هر چه عابديني بگويد قبول دارم

رويانيان: هر چه عابديني بگويد قبول دارم

[h=1]رويانيان: هر چه عابديني بگويد قبول دارم[/h]
[h=2] معاون وزارت ورزش و جوانان درباره مسايل پرسپوليس جلسه اي با رويانيان برگزار کرد.[/h]

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به نشست دو ساعته خود با حميد سجادي، اظهار کرد: امروز طي نشستي با سجادي درباره مسائل مختلف صحبت کرديم. از جمله ترکيب هيات مديره و اين که افرادي که به هيات مديره پرسپوليس مي‌آيند بايد داراي شخصيت معتبر از لحاظ اقتصادي، فرهنگي و ورزشي باشند.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: من به سجادي گفتم که حتي اگر نباشم هم به پرسپوليس کمک مي‌کنم و درخواست کردم که حاشيه‌ها از بين برود، چرا که اين مسائل به نفع پرسپوليس نيست. سجادي هم بر انسجام تيم تاکيد کرد و معتقد بود که پرسپوليس بايد در فصل جديد با قدرت تمام به ميدان برود.

رويانيان با اشاره به اين که با سجادي درباره پروين هم صحبت کرديم، گفت: پروين حقيقتي است که هميشه در تاريخ ايران به صورت برجسته وجود دارد. حفظ حرمت او براي ما واجب است و ما پروين را بزرگ‌تر پرسپوليس مي‌دانيم. سجادي هم گفت که حرمت پروين و خوردبين بايد حفظ شود و ما هم متولي حفظ حرمت اين پيشکسوتان هستيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که در اين نشست درباره آينده خود در پرسپوليس صحبتي نکرديد؟ گفت: به سجادي گفتم که من مهم نيستم،‌ بلکه مهم پرسپوليس است و اقتدار و انسجام اين تيم و اين که پرسپوليس نبايد پيش از آغاز فصل وارد حاشيه شود. در حال حاضر تيم براي فصل جديد بسته شده و مربي بزرگي همچون علي دايي هم آمده است. سجادي هم تاکيد داشت که بايد از دايي حمايت شود.

وي ادامه داد: هنوز آينده من در باشگاه مشخص نيست، اما ما بايد اول به فکر اين باشيم که چه چيزي براي پرسپوليس مهم است. اگر با ماندن من انسجام پرسپوليس حفظ مي‌شود من تا جايي که مي‌توانم خدمت مي‌کنم. اما اگر در کنار مديرعامل بعدي هم باشم هم از کمکي دريغ نمي‌کنم.

رويانيان درباره صحبت عابديني که گفته بود بعد از من رويانيان بهترين مديرعامل پرسپوليس بود، گفت: هر چه عابديني بگويد ما قبول داريم.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
رحمتي قرارداد يک ساله با استقلال امضا کرد

رحمتي قرارداد يک ساله با استقلال امضا کرد

[h=1]رحمتي قرارداد يک ساله با استقلال امضا کرد[/h]
[h=2] دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه امضا کرد.[/h]

مهدي رحمتي که چند روز قبل با مسئولان باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد به توافق رسيده بود امروز با حضور در دفتر علي فتح الله زاده مديرعامل اين باشگاه قرارداد خود را براي يک سال امضا کرد.

به گزارش فارس، رحمتي با توجه به امضاي قرارداد از امروز در تمرين آبي پوشان شرکت مي کند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعلام برنامه کامل قرمزپوشان تا 23 تير ماه

اعلام برنامه کامل قرمزپوشان تا 23 تير ماه

[h=1]اعلام برنامه کامل قرمزپوشان تا 23 تير ماه[/h]
[h=2] با تصميم مسئولان و کادر فني پرسپوليس حضور ليدري که در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کرده بود در تمرين قرمزپوشان ممنوع شد.[/h]

حضور ليدرهاي مختلف در تمرين پرسپوليس و برخي افراد سودجو باعث شده است تا مسئولان باشگاه پرسپوليس تدابيري بيانديشند تا از حضور چنين افرادي در تمرين قرمزپوشان جلوگيري شود. از همين رو پس از تمرين شب گذشته پرسپوليس مقرر شد ليدري که در انتخابات رياست جمهوري کانديد شده بود و با شکل و شمايل خاص خودش در تمرينات تيم‌ها و رشته‌هاي مختلف ورزشي شرکت مي‌کند ديگر در تمرين پرسپوليس در درفشي‌فر حضور پيدا نکند. اين موضوع به اطلاع ليدر مورد نظر پس از تمرين روز گذشته رسيد.

به گزارش فارس، همچنين پس از اينکه علي دايي برنامه‌هاي خود را تا تاريخ 23 تير ماه به بازيکنان ارائه کرد، جمع بندي شد که بازيکنان تا تاريخ اعلام شده همه برنامه را انجام دهند. برنامه کامل علي دايي تا 23 تير به شرح زير است.

تمرين در روز سه‌شنبه 11 تير بعداز ظهر انجام مي شود

چهارشنبه 12 تير بازي دوستانه با تراکتورسازي تبريز

پنجشنبه 13 تير دو نوبت تمرين صبح و بعداز ظهر

جمعه 14 تير تعطيل

شنبه 15 تير نوبت صبح و بعد از ظهر تمرين

يکشنبه 16 تير بازي دوستانه با استقلال صنعتي

دوشنبه 17 تمرين يک جلسه تمرين ريکاوري

سه‌شنبه 18 تير تمرين دو نوبت صبح و بعداز ظهر

چهارشنبه 19 تير تمرين دو نوبت صبح و بعداز ظهر

پنجشنبه 20 تير بازي دوستانه با فولاد خوزستان

جمعه 21 تير استراحت

شنبه 22 تير تمرين دو نوبت صبح و بعداز ظهر

يکشنبه 23 تير بازي دوستانه که حريف تا کنون مشخص نشده است.

 

solo4

عضو جدید
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا حقیقی پس از حضور در تمرین پرسپولیس به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: حضورم در تمرین قرمزپوشان دلیل خاصی نداشت فقط دلم برای پرسپولیس و بازیکنانش تنگ شده بود که امروز آمدم سری به به بچه‌ها زدم و با آنها احوال‌پرسی کردم.

وی افزود: همانطور که می‌دانید اردوی روبین‌کازان روسیه در اتریش در حال برگزاری است و من هم منتظر روادید هستم تا به اردو بپیوندم، بالاخره روزهای بسیار خوشی را همراه با تیم ملی پشت سر گذاشتم و الان باید به تیم باشگاهی‌ام فکر کنم.

وی در پاسخ به سوالی که گفته می‌شود می‌خواهی به پرسپولیس بیایی، گفت: من راجع به این مسئله حرفی ندارم ، امروز هم فقط برای دیدن دایی و بازیکنان آمده‌ام اما هیچکس از آینده خود خبر ندارد و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

حقیقی در پایان یادآور شد: قرارداد من با روبین‌کازان 3 ساله است و با یکی از بهترین دروازه‌بانان روسیه رقابت می‌کنم اما هرگز پاپس نکشیدم و مطمئن باشید به رقابتم ادامه می‌دهم، خداروشکر چند پیشنهاد اروپایی خوب هم دارم که باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
ه گزارش افکارنیوز، پس از پایان تمرین امروز استقلال هواداران فرهاد مجیدی را تشویق کردند و به او لقب قاتل پرسپولیسی را دادند. زمانی که مجیدی کمپ استقلال را ترک کرد نیمی از هواداران نیز با او رفتند.

* تعدادی از هواداران به آرش برهانی کادو دادند.

* پس از پایان تمرین پیشکسوتان استقلال نظیر امیر قلعه‌نویی، ستار همدانی، سیروس دین‌محمدی، مهدی فنونی‌زاده، شاهرخ بیانی، ایمان عالمی، ایوب اصغرخانی و تعداد دیگری از پیشکسوتان به صورت ۶ به ۶ در زمین کوچک با یکدیگر فوتبال بازی کردند.

همچنین در این بین امیرعلی دانایی بازیگر سریال کلاه پهلوی در تیم امیر قلعه‌نویی حضور داشت.

در بخشی از بازی روی امیر قلعه‌نویی خطایی صورت گرفت و او از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. پس از آن کادر پزشکی استقلال بالای سر او رفتند و مداویی روی پای او انجام دادند. اما پس از آن هم قلعه‌نویی لنگان لنگان به بازی ادامه داد.
 

solo4

عضو جدید
دکتر محمود عباس زاده مشکینی در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه حادثه زمین فوتبال چوار پدیده ای منحصر به فرد و جهانی است که اگر با زبان مشترک جهانی (فوتبال) بیان شود جهانشمولی خاصی دارد.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و ثبت زمین فوتبال چوار که در حین برگزاری مسابقه فوتبال، بمباران شد، می تواند نام استان ایلام را جهانی کند.
استاندار ایلام با تأکید بر این که حادثه فوتبال چوار در تاریخ بی نظیر است، یادآور شد: در آستانه برگزاری جام جهانی می توان آن را در بین فوتبال دوستان در سطح جهان جا انداخت که آثار و برکات بسیار زیادی برای استان و فرهنگ پایداری این مردم خواهد داشت.
وی با بیان این که ورزش فوتبال، زبان مشترک برای جهانیان است خاطر نشان کرد: بمباران زمین فوتبال چوار در حین برگزاری مسابقه توسط رژیم بعث عراق پدیده ای منحصر به فرد است و در صورتی که با زبان و ادبیات فوتبال بیان شود، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جهانیان و ورزش دوستان نیز گسترش خواهد داد.
دکترعباس زاده مشکینی با بیان اینکه حادثه فوتبال چوار یک گزاره متراکم در افکار عمومی جهانی است که نیازمند اطلاع رسانی است، گفت: اگر چاشنی خون با فوتبال در هم آمیخته شود آنوقت توجهات جهانی را به سمت خود سوق خواهد داد.
وی با بیان اینکه ادبیات اسلام خواهی و مکتب اهل بیت(ع) خاص مسلمانان است، بین داشت: ادبیات فوتبال، جهانی است و تأثیرگذاری آن بر تمام مردم دنیا خواهد بود.
استاندار ایلام با بیان اینکه تکریم فرهنگ ایثار و شهادت در بطن جامعه جاریست، تصریح کرد: نباید با خط کشی و مرزبندی تاثیر گذاری این فرهنگ ناب که ریشه در عاشورا دارد، محدود کرد.
دکتر محمود عباس زاده مشکینی ساخت درب ضریح مبارک حضرت ابوالفضل(ع) را در راستای تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان دانست و بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت با رنگ و خون مردم آمیخته و ملت ایران حق خودش را بدون کوچکترین چشمداشتی به انجام می رساند و سینه به سینه، به نسل های بعد منتقل می کند.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیازمند کار نرم افزاری دانست و خاطرنشان کرد: وقتی پیامبر بزرگ اسلام(ص) کار خود را درراستای ترویج دین مبین اسلام شروع کرد با کمترین هزینه ها بیشترین تاثیرگذاری را بجای گذاشت، بطوریکه تا نسل های بعد و برای تمام دورانها به یادگار مانده است.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) بزرگترین کار فرهنگی تاریخ معاصر را رقم زد و دنیا را متحول نمود، اظهار داشت: یکی از برنامه های شاخص ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در استان، ایجاد یادمانهای دوران دفاع مقدس است و باید در قالب یک برنامه مدون و ساخت یادمانهای دوران دفاع مقدس به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته شود.
گفتنی است در 23 بهمن ماه 1365 هواپیماهای دشمن بعثی، زمین فوتبال شهر چوار را به خاک و خون کشیدند و 15 نفر از ورزشکاران، مربیان، داوران، تماشاگران و بخشدار فقید این بخش را به شهادت رساندند
جام ورزشی؛ بهروز منتقمی پیش از شروع مراسم افتتاحیه آکادمی فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: «اعضای جدید هیئت مدیره را وزارت ورزش اعلام و انتخاب می‌کند تا هیئت مدیره کامل شود. ما منتظر اعلام نظر آقای سجادی هستیم تا احکام صادر شود و هیئت مدیره شروع به کار کند.»

منتقمی درباره جلسه روز گذشته محمد رویانیان با حمید سجادی و اینکه آیا از او هم در خصوص اعضای جدید هیئت مدیره نظرخواهی شده است یا خیر؟ عنوان کرد: «من از جلسه روز گذشته آقای رویانیان و سجادی خبر خاصی ندارم و فقط می‌دانم جلسه کاملی برگزار شده است. در ضمن از من برای انتخاب جدید هیئت مدیره نظرخواهی نشده است.»

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد حضور افراد ورزشی در هیئت مدیره این باشگاه گفت: «حرمت پیشکسوتان پرسپولیس باید حفظ باشد و ما باید از آنها استفاده کنیم. اتفاقاً حضور اعضای ورزشی می‌تواند برای هیئت مدیره خوب باشد. باید شکل هیئت مدیره به سمت اقتصاد‌ی‌شدن حرکت کند اما اعضای هیئت مدیره هم باید ورزشی باشند، هم اقتصادی و هم اجرایی. ضمن اینکه باید سیاست را هم بشناسد.»

منتقمی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس چند روز مانده به پایان کار دولت صحیح است، تاکید کرد: «در خصوص این مسئله 2 نگاه وجود دارد. نگاه اول همین موردی است که شما اشاره کردید و نگاه دوم این است که انتظار کشیدن و خواباندن کار در کشور کار صحیحی نیست. اگر بخواهیم بعد از انتخاب دولت جدید هیئت مدیره را مشخص کنیم کار طولانی‌تر خواهد شد اما عموماً همه باید آماده تغییر باشند.»

وی در واکنش به حضور یک بازیکن در تمرینات پرسپولیس که سابقه بازی در لیگ رژیم اشغالگر قدس را دارد اظهار داشت: «بازیکنی قرار است به پرسپولیس بپیوندد هم باید در این موارد بررسی شود و هم تست پزشکی را پشت سر بگذارد و بعد از آن نظر نهایی در خصوصش صادر شود البته در بعضی از موارد مثل این قضیه اطلاعات دقیقی وجود ندارد و بعد از آن ما مطلع می‌شویم که چه اتفاقی افتاده است. باید پرونده این بازیکن در باشگاه مدنظر قرار بگیرد.»

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این مسئله که چند بازیکن دیگر باید برای فصل آینده به این تیم اضافه شوند، تصریح کرد: «رابطه خوبی بین مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد و استقلالی‌ها را دوست داریم اما اگر شرایط ایجاب کند حتما نه تنها از استقلال بلکه از تمام تیم‌های دیگر بازیکن جذب می‌کنیم. این درست است که همه با هم رقیب هستیم و باید به هم کمک کنیم و همکاری متقابل داشته باشیم.»
 

solo4

عضو جدید
روزنامه تماشا: فرهاد مجیدی درحالی دوشنبه شب برای گرفتن مطالباتش به دفتر فتح الله زاده رفت که گفته می شود تا حالا فقط 150 میلیون از قراردادش را دریافت کرده است. عده ای اعتقاد دارند مجیدی به دلیل اینکه مطالبات فصل گذشته اش را به صورت کامل دریافت نکرده تصمیم گرفته دیر به تمرینات استقلال بیاید.

مجیدی روز یکشنبه برای اولین بار به تمرین استقلال آمد. او از نیم فصل دوم فصل گذشته به استقلال آمد و گفته شد رقم قراردادش برای یک سال و نیم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

با این حساب او 350 میلیون برای فصل گذشته از استقلال طلب دارد. بر اساس شنیده ها علی فتح الله زاده روز گذشته به مجیدی 6 چک 20 میلیونی و یک چک 150 میلیون تومانی داده تا کاپیتان تیم ملی در طول فصل قرارداد خود را دریافت کند.

با این حساب به نظر می رسد او فعلا بدون هیچ مشکلی در تمرینات شرکت کند اما معلوم نیست در آینده باشگاه بتواند چک ها را پاس کند. استقلال از فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی روبرو بوده و به نظر می رسد این مسئله این فصل هم ادامه داشته باشد. علی فتح الله زاده در مورد جلسه اش با مجیدی به خبرنگاران گفت: «او طلبی از سال گذشته داشت و به همین منظور آمده بود.»
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
اهانت به دايي يعني بي‌حرمتي به پيشکسوتان

اهانت به دايي يعني بي‌حرمتي به پيشکسوتان

پروين:
[h=1]اهانت به دايي يعني بي‌حرمتي به پيشکسوتان[/h]
[h=2] علي پروين گفت: در نامه‌اي به عباسي نوشتيم يک سال پرسپوليس را به ما بدهيد اگر پس آن برآمديم که خدا را شکر در غير اين صورت تيم را پس بگيريد.[/h]

علي پروين پس از نشست امروز پيشکسوتان پرسپوليس گفت: بالاخره دور هم جمع شدن پيشکسوتان پرسپوليس کار قشنگي است که بايد هر چند مدت يکبار انجام شود. از طرفي من هم شاگردان خودم را مي‌بينم و هم پيشکسوتاني که براي موفقيت پرسپوليس جان کندند.

وي افزود: در راستاي صحبت‌هاي قبلي امروز جلسه‌اي را تشکيل داديم و قرار شد 6 نفر به نمايندگي از پيشکسوتان به ديدار عباسي بروند.

به گزارش فارس، پروين ادامه داد: اين پرسپوليس مال پيشکسوتان است. ما به آقاي عباسي گفتيم يک سال اين تيم را به ما بدهيد اگر از پس آن برآمديم که کار را دنبال مي‌کنيم در غير اين صورت تيم را به خودشان پس مي‌دهيم. ما گفتيم آقايان، خريدار اين تيم هستيم و اولويت اول هم به نظر من همين پيشکسوتان هستند.

وي تاکيد کرد: اگر شد که همه چيز تمام مي‌شود. اگر با اين موضوع مخالفت کردند ما هم مي‌گوييم آقاي عباسي خداحافظ ما را به خير شما را به سلامت و ما ديگر فقط يک هوادار هستيم نه يک کلام زياد و نه يک کلام کم. اين برنامه ما براي آينده است. انشاءالله اين 6 نفر هم که شامل افرادي مانند خورد‌بين، درخشان، انصاريان، آشتياني و جاسميان و اينجانب هستند به ديدار وزير مي‌رويم تا تکليف همه چيز مشخص شود.

پروين همچنين با حمايت از علي دايي نيز خاطرنشان کرد: آقايان بايد بدانند هر کس به دايي بي احترامي کند يعني به پيشکسوتان پرسپوليس بي‌احترامي کرده است. من اميدوارم امسال دايي در عرصه مربي‌گري‌اش موفق باشد تا دل هواداران را شاد کند پس بهتر است برخي‌ها به جاي مصاحبه و ايجاد تنش به تيم دايي آرامش بدهند تا اين بچه هم کارش را انجام دهد.

 

solo4

عضو جدید
سرپرست ذوب آهن اعلام کرد از مسئولان سازمان ليگ مي‌خواهيم که در فصل نقل و انتقالات يک هفته بيشتر به ما زمان بدهند.اصغر فروتن در مورد وضعيت تيم ذوب آهن در نقل و انتقالات گفت: همان زمان که قرار بود در پلي آف شرکت کنيم مسئولان سازمان ليگ وعده دادند که در فصل نقل و انتقالات به باشگاهي که از پلي آف به ليگ برتر بيايد زمان بيشتري داده مي‌شود. اکنون نيز از مسئولان سازمان ليگ مي‌خواهيم که يک هفته بيشتر به ذوب آهن فرصت داده شود تا بتوانيم تيم خوب و کاملي ببنديم. اينکه باشگاه ذوب آهن نيز به اندازه ساير تيم‌هاي ليگ برتري در نقل و انتقالات فرصت دارد نوعي ظلم به تيم ما است.


يه نقل از قارس، وي ادامه داد: در حال حاضر نيز تيم بستن براي ذوب آهن دير است اما اگر مسئولان محترم سازمان ليگ يک هفته بيشتر به ما زمان بدهند از آنها تشکر مي‌کنيم.


فروتن در مورد زمان آغاز تمرينات تيم ذوب آهن گفت: از فردا تمرينات تيم در اصفهان آغاز مي‌شود.
[h=3]زندگی نامه علی کریمی به قلم خودش[/h] با توجه به محبوبیت و دوران پر فراز و نشیب زندگی ورزشی علی کریمی، انتشار کتاب زندگی نامه او می تواند به آمار رکورد فروش کتاب در سراسر کشور حمله کند.

هم تیمی ها و کسانی که در این سالها با کریمی کار کرده اند خوب می دانند که یکی از عادت های همیشگی او نوشتن خاطرات روزانه اش است. کریمی هر روز بخشی از زمان خود را به نوشتن خاطراتش اخصاص می دهد و قصد دارد پس از پایان دوران فوتبالش آنها را در قالب یک کتاب منتشر کند. او بعضا حتی در اتوبوس تیم یا لابی هتل ها هم در حال نوشتن دیده شده است.
حشمت مهاجرانی که زمانی به عنوان مدیرفنی باشگاه استیل آذین در کنار کریمی بود درباره این عادت شماره هشت می گوید:« علی بچه دست به قلمی است. من بعضی از دست نوشته هایش را خوانده ام و می دانم که قلم روان و دلنشینی دارد. نمی دانم می خواهد زندگی اش را کتاب کند یا نه اما به نظر من کار جالبی است. انتشار خاطرات و زندگی نامه ستاره های ورزشی در اروپا رسم است اما در ایران کمتر اتفاق افتاده. با توجه به شناختی که از روحیه کریمی دارم اگر این کار را بکند قطعا نکات غافلگیرکننده و جذابی را در کتابش خواهیم خواند.»
 

solo4

عضو جدید
به گزارش افکارنیوز،کریم انصاری‌فرد اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را به صورت شخصی برای نگه داشتن آمادگی‌ام دنبال کردم و در وضعیتی هستم که خوشبختانه آماده برای حضور در تمرین هر تیمی که قسمتم باشد و در آن حضور داشته باشم، هستم.

وی افزود: متاسفانه برخی‌ها باز هم می‌خواهند من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند و باور کنید بعضی وقت‌ها حرف‌های عجیبی را از زبان خودم می‌خوانم، اما برای چندمین بار اعلام می‌کنم من عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم بود، اگر لازم باشد ۱۰۰ بار دیگر این حرف را می‌زنم.

انصاری فرد ادامه داد: من بازیکنی نیستم که بخواهم برای تیم و کسی کلاس بگذارم و همیشه معتقدم روزی و عزت و ذلت دست خدا است و نباید دنبال برخی صحبت‌ها و خبرهایی که واقعاً کذب است، رفت تا من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند.

انصاری‌فرد خاطر نشان کرد: دوست دارم که این حرف‌های من را هواداران پرسپولیس بشنوند. البته خدا را شکر آنها که سال گذشته واقعاً در حق من برادری و بزرگواری کردند همه چیز را می‌دانند، من از آنها می‌خواهم به برخی از مطالب و صحبت‌ها از قول من درباره پرسپولیس گفته می‌شود، توجهی نکنند. چون من آدمی نیستم که بخواهم دنبال این مسائل بروم و همیشه هم هر کجا باشم آرزوی قلبی‌ام سربلندی و موفقیت پرسپولیس است.
به گزارش ایسنا، وین رونی مدت‌هاست که در منچستر یونایتد ساز جدایی کوک کرده است و به نظر دوست ندارد تا با دیوید مویس در تیم منچستر یونایتد کار کند. در حالی که پیش از این آرسنال و چلسی به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم اول تیم ملی انگلیس بودند، اکنون بارسلونا نیز با ارائه پیشنهادی اغوا کننده در صف مشتریان رونی قرار گرفت.
این روزنامه‌ اسپانیایی اعلام کرد: منچستر یونایتد نمی‌تواند این پیشنهاد خود را رد کند، زیرا هم به پول قابل توجهی می‌رسد و هم این که یک مهاجم خوب را به تیمش اضافه می‌کند.
وین رونی 27 ساله فصل گذشته زیر سایه روبین فان پرسی قرار گرفت و نتوانست عملکرد خوبی در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد. او امیدوار است تا با رفتن به تیم جدیدی بتواند به روند قبلی خود بازگردد.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه‌نويي:در اوکراين به هماهنگي‌بهتري مي‌رسيم

قلعه‌نويي:در اوکراين به هماهنگي‌بهتري مي‌رسيم

[h=1]قلعه‌نويي:در اوکراين به هماهنگي‌بهتري مي‌رسيم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در اردوي اوکراين به هماهنگي بهتري خواهيم رسيد.[/h]

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال در خصوص سفر تيم به اوکراين و برگزاري اردوي تدارکاتي در اين کشور اظهار داشت: در ادامه تمريناتي که در تهران سپري کرديم، حالا قصد داريم تا در اوکراين به هماهنگي بهتري برسيم. بازي دوستانه‌اي هم که با تيم ديناموکيف خواهيم داشت براي‌مان بسيار مفيد خواهد بود اگر چه که به هر حال با توان صد درصد تيم به اينجا سفر نکرده‌ايم.

سرمربي استقلال ادامه داد: تلاش مي‌کنيم تا هفته آينده که به ايران بازمي‌گرديم تمرينات خوبي را پشت‌ سر بگذاريم، ضمن اينکه دو بازيکن نيز براي تست شدن نزد ما خواهند آمد. البته در اينجا از فشار تمرينات هم مي‌کاهيم تا ان‌شاءا... بچه‌ها به لحاظ بدني به ثبات خوبي برسند.

وي در پايان در خصوصيت آخرين وضعيت بازيکناني نظير حيدري نيز اضافه کرد: باشگاه براي حضور حيدري مذاکراتش را انجام مي‌دهد و ان‌شاءا... که او هم در کنار ما خواهد ماند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا سپاهاني‌ها قبلا از بي‌اخلاقي حرف نمي‌زدند؟

چرا سپاهاني‌ها قبلا از بي‌اخلاقي حرف نمي‌زدند؟

باشگاه پرسپوليس:

[h=1]چرا سپاهاني‌ها قبلا از بي‌اخلاقي حرف نمي‌زدند؟[/h]
[h=2] مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس از مسئولان سپاهان خواست در قبال آمدن دهنوي رفتار منصفانه‌تري داشته باشند.[/h]

حسين قدوسي با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه سپاهان پس از پيوستن قاسم دهنوي به پرسپوليس اظهار کرد: چطور زماني که دهنوي به قرارداد خود با پرسپوليس پايبند نبود و به سپاهان آمد، مسئولان اين باشگاه موضع ديگري داشتند اما حال که به قرارداد خود با پرسپوليس پايبند است و بر اساس آن عمل کرده حرف از اخلاق و بي اخلاقي زده مي‌شود؟

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: دهنوي از ابتدا بازيکن پرسپوليس بود و حتي زماني که در تمرين‌هاي سپاهان حضور پيدا کرد بازيکن پرسپوليس به حساب مي‌آمد. اميدواريم که سپاهاني‌ها در مواضع خود بيشتر منصف باشند. تازه جالب اين جاست که دهنوي در نامه‌اي که منتشر کرد از هواداران سپاهان عذرخواهي کرد. با اين وجود مشاهده مي‌شود که سپاهاني‌ها رفتار ديگري دارند. زماني که ما به رفتار دهنوي معترض بوديم تنها از راه قانوني پيگيري کرديم.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس درباره نقل و انتقالات پرسپوليس هم گفت: پرسپوليس تاکنون 4 بازيکن ليگ برتري گرفته و مي‌تواند 2 بازيکن ليگ برتري ديگر هم بگيرد. دهنوي، سيدصالحي، کفشگري و حسيني اين 4 بازيکن هستند. در حال حاضر کادر فني براي جذب بازيکنان ليگ برتري جديد چيزي به باشگاه اعلام نکرده و احتمال دارد که يکي، دو جاي خالي براي نيم فصل باقي بماند.

وي افزود: پرسپوليس 6 بازيکن زير 23 سال دارد و با احتساب دهنوي و سپانوويچ 17 بازيکن بزرگسال دارد. در کل پرسپوليس 4 جاي خالي در ليستش دارد که دو بازيکن ليگ برتري و دو بازيکن خارجي مي‌تواند جذب کند.

قدوسي با اشاره به جذب 3 پديده ليگ برتر گفت: اميد عاليشاه، ميلاد غريبي و پيام صادقيان سهميه زير 23 سال محسوب مي‌شوند چرا که فصل قبل در فهرست بزرگسالان تيم خود نبوده‌اند. در واقع پرسپوليس با خريد اين سه بازيکن يک تير و سه نشان زد. هم بازيکنان جواني را به خدمت گرفت، هم سهميه ليگ برتري خود را پر نکرد و هم اينکه سه پديده فصل گذشته ليگ را به خدمت گرفت. ضمن اينکه علي‌عسگر هم که به پرسپوليس بازگشت سهميه زير 23 سال محسوب مي‌شود.

وي گفت: برقراري توازن در پست‌ها، حفظ ستاره‌هاي فصل قبل و پرهيز از هياهو سياست پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بود. يکي از مشکلات اساسي پرسپوليس در فصل قبل اين بود که تمرين‌ها را دير شروع کرد و نقل و انتقالات در غياب مربي جديد صورت گرفت. همچنين مربي جديد با فضاي فوتبال ايران آشنايي نداشت اما امسال پرسپوليس موقعيت بسيار خوبي دارد و اگر مشکلات مديريني ادامه پيدا نکند، فصل خوبي در انتظارش است. متاسفانه در 10 روز گذشته فشار شديدي روي پرسپوليس ايجاد شد و تمرکز کادر فني و بازيکنان را هم تحت تاثير قرار داد اما رويانيان بدون اينکه به اين مسائل توجه کند در حال هزينه کردن براي فصل آينده است. در حالي که هر مديري در چنين شرايطي باشد، يک ريال هم براي فصل جديد خرج نمي‌کند و به فکر پرداخت بدهي‌هاست. با اين وجود رويانيان علاوه بر هزينه براي فصل بعد، بخش مهمي از مطالبات وينگادا را هم که با توجه به نرخ ارز کنوني، رقم سنگيني مي‌شد پرداخت کرده و از اين جهت جاي نگراني نيست.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
جباري به سپاهان پيوست

جباري به سپاهان پيوست

شوک به قلعه‌نويي و استقلال
[h=1]جباري به سپاهان پيوست[/h]
[h=2]مجتبي جباري با عقد قرارداي به تيم فوتبال سپاهان پيوست.[/h]


مجتبي جباري هافبک تيم استقلال بعد از سالها حضور در اين تيم در نهايت به تيم فوتبال سپاهان پيوست.



اين بازيکن بعد از مصاحبه اي که عليه باشگاه انجام داد در نهايت از فهرست اين تيم کنار گذاشته شد و به جمع زرد پوشان سپاهان پيوست.



پيش از اين امير قلعه نويي اعلام کرده بود با گذشت زمان مشکل جباري و استقلال حل مي شود اما در نهايت جباري از استقلال رفت و فصل آينده در سپاهان بازي خواهد کرد.


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختلاف استقلال و پرسپوليس به ضرر هر دو است

اختلاف استقلال و پرسپوليس به ضرر هر دو است

[h=1]اختلاف استقلال و پرسپوليس به ضرر هر دو است[/h]
[h=2] مدير روابط عمومي باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس واکنش نشان داد.[/h]

جنگ لفظي بين مديرعاملان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس پس از حضور در ورزش و مردم صورت گرفت و اين در حالي است که مسئولان روابط عمومي دو باشگاه صحبت‌هايي را عليه يکديگر در رسانه‌ها مطرح کردند. محمد سررشته‌داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات حسين قدوسي گفت: در وحله اول مي‌خواهم بگويم احترام مهمترين اصل در فوتبال است به خصوص در دو تيم استقلال و پرسپوليس که بيشتر در چشم هستند اما اگر مشکلاتي وجود دارد دوست نداريم با طرح برخي صحبت‌ها هواداران دو تيم را مقابل يکديگر قرار دهيم.

به نقل از فارس، وي در خصوص صحبت‌هايي که مبني بر چک‌هاي برگشتي فتح‌الله‌زاده مطرح شده است، گفت: ما بحثي در اين مورد نداريم چون فتح‌الله‌زاده بارها اعلام کرده چک برگشتي دارد و حتي حکم توقيف اموال او هم گرفته شده است اما اينکه بخواهد اين مسائل رسانه‌اي شود درست نيست و او درصدد اين است که مشکلات را حل کند.

وي افزود: در خصوص هواپيمايي هنوز بحثي نکرديم و فقط گفتيم که با هواپيماي اختصاصي راهي اوکراين شده‌ايم. اگر منظور ايشان استفاده از چارتر است که بايد بگويم فصل پيش نزديک به 500ميليون تومان از ايرلاين‌هاي مختلف تخفيف گرفتيم که البته خوب است که دوستان هم از اين امکانات استفاده کنند.

وي تأکيد کرد:‌ امسال در راستاي اقتصاد مقاومتي از بازيکنانمان تخفيف گرفته‌ايم و همه چيز را رعايت کرده تا با بازيکنانمان قرارداد ببنديم. بهتر است در مورد بودجه دولتي نيز صحبت نکنم چون سال قبل خيلي از تيم‌ها بودند که حتي از تيم‌هاي صنعتي هم بيشتر خرج کردند و حتي خواجه‌ حافظ شيرازي هم اين موضوع را مي‌داند.

روابط عمومي استقلال در مورد مباحث داوري که توسط مدير روابط‌عمومي پرسپوليس مطرح شده است، گفت:‌ مسائل داوري در مورد گل‌هايي که سال گذشته براي برخي تيم‌ها رقم خورد وجود داشت که حتي آفسايدهاي دو و سه متري ديده نمي‌شد و ديديد که حتي در اين وضع استقلال متضرر شد ولي ما زياد حرفي در اين مورد نزديم. بعد از صعود استقلال از گروه مرگ عده‌اي حضور ما را در جمع هشت تيم بي‌مزه تلقي مي‌کنند در حاليکه قدرت تيم ما مشخص است و رسيدن به جمع 8 تيم ديگر به اشتباهات داوري مربوط نيست.

وي تأکيد کرد:‌ سال گذشته بيش از 9 مورد به ضرر استقلال در داوري داشتيم که حتي کارشناسان زيادي اين موضوع را تأئيد کردند اما با اين وجود به جمع هشت تيم صعود کرده و قهرمان ليگ شديم. در اين چند سال هم قهرماني و نايب‌قهرماني‌هاي متعددي داشتيم که حتي اسکلت تيم ملي هم از استقلال شکل گرفت و طبيعي است که اين تيم از اروپا هم دعوتنامه داشته باشد.

وي در ادامه گفت: ما هيچ‌وقت ادعاي بريز و بپاش نداشتيم و مي‌دانيد که هنوز تعدادي از بازيکنانمان از باشگاه طلبکار هستند اما تعصب آنها به باشگاه باعث شد تا قراردادشان را تمديد کنند.

وي تأکيد کرد: ما مربي خارجي با ارز 3 و 4 هزار تومان نياورديم و بالاترين قيمت بازيکنانمان جواد نکونام بود که اين بازيکن کاپيتان اوساسونا محسوب مي‌شد و حتي دروازه کاسياس را باز کرد. نکونام تأثير چشمگيري در صعود ايران به جام جهاني داشت اما با اين حال معادل برخي بازيکنان تيم‌هاي ديگر پول گرفت وحتي چند روز پيش هم مصاحبه کرد و گفت که بابت پارسال به استقلال تخفيف داده است.

روابط‌عمومي استقلال در ادامه صحبت‌هايش گفت: دوستان بحث امکانات دولتي را مطرح کردند که اگر منظورشان کمپ استقلال است بايد بگويم که اين کمپ با تلاش‌هاي فتح‌الله‌زاده و پيگيري‌هاي مداوم او و همچنين مساعدت شهردار منطقه پنج صورت گرفت. درست است که گرفتن زمين از زمين شهري امکان دولتي محسوب مي‌شود اما نياز به پيگيري هم دارد و دوستان مي‌توانند با پيگيري يک کمپ هم براي باشگاه خود بسازند.

وي همچنين ادامه داد: دوستان در صحبت‌هايشان از اصطلاح کنتور استفاده کردند ولي اگر فتح‌الله‌زاده هفت سال پيش نوشابه انرژي‌زا را توليد کرد و يا اينکه با افتتاح آکادمي که اتفاقا در اين چند سال مزه قدرتش را باشگاه پرسپوليس چشيده و نياز به بازگو کردن نتايجش نيست، مقصر موضوع ما نيستيم و چه کار کنيم که اين اتفاقات از قبل رخ داده است. ما چه کار کنيم که فروشگاه زنجيره‌اي دو سال پيش افتتاح شده که بخواهيم روي آن سرپوش بگذاريم يا آن را ناديده بگيريم. اگر بحث اسپانسر و يا لژيونرينگ اتفاق افتاده ما هم حق داريم آن را اعلام کنيم اما بايد در پايان صحبت‌هايم تأکيد کنم که دعوا کردن هر دو باشگاه با يکديگر به ضرر استقلال و پرسپوليس است چون برخي تيم‌هاي صنعتي امروز با بيل به بازيکنان پول مي‌دهند و بهتر است که اين وسط دعوايي بين دو باشگاه استقلال و پرسپوليس صورت نگيرد تا نيازي به توجيه و توضيح نباشد.

 

solo4

عضو جدید
جام ورزشی؛ جواد نکونام این روزها در تهران به سر می برد و همراه استقلال راهی اوکراین نشده است. امتناع جواد از سفر به اوکراین سبب شده بسیاری تصور کنند که شماره شش قصد دارد از استقلال جدا بشود اما به خاطر قراردادی که این بازیکن با استقلال منعقد کرده حتما برای جدایی از این تیم باید رضایت باشگاه استقلال را نیز بگیرد.

زمان نقل و انتقالات فصل سیزدهم ساعت 24 پنج شنبه به پایان خواهد رسید و با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال راهی اوکراین شده و همان روز به ایران برمی گردد جدایی نکونام و پیوستنش به تیم دیگر در صورتی ممکن خواهد شد که وی همان روز رضایت نامه اش را بگیرد و تا آخر شب قراردادش را با باشگاه جدیدش امضا کند.

چنانچه نکونام برای دریافت رضایت نامه اقدام نکند همچنان بازیکن استقلال خواهد و به طور اتوماتیک وار در این تیم خواهد ماند مگر اینکه پیشنهاد خارجی وسط باشد که در این صورت نیز نکو باید رضایت باشگاه استقلال را هم همراه خود داشته باشد.

با توجه به اینکه شماره شش تیم ملی ایران و باشگاه استقلال تا به امروز به طور جدی با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده است به نظر نمی رسد که جدایی در کار باشد اما سوال این است که چرا نکونام با استقلال به اوکراین نرفت. شاید خود جواد بتواند در آینده به این سوال شفاف پاسخ دهد.



جام ورزشی؛ بارسلونا که عنوان قهرمانی فصل گذشته را به دست آورده است، اولین بازی خود در فصل آینده را در خانه مقابل لوانته برگزار خواهد کرد. این در حالی است که رئال مادرید، نزدیک‌ترین رقیب این تیم و نایب ‌قهرمان فصل گذشته با میزبانی از رئال بتیس کارش را شروع خواهد کرد.

اولین ال‌کلاسیکوی فصل آینده لالیگا، 27 اکتبر (5 آبان) برگزار می‌شود؛ در حالی که بارسلونا در نیوکمپ میزبان رئال مادرید است و بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو 23 مارس (3 فروردین) برگزار خواهد شد.

در سایر رقابت‌های هفته اول فصل که 17 آگوست (۲۶ مرداد) آغاز می‌شود، سویا میزبان اتلتیکو مادرید، قهرمان کوپا‌دل‌ری است که فصل گذشته در لالیگا سوم شد. در حالی که والنسیا در خانه با مالاگا بازی خواهد کرد. رئال سوسیه‌داد میزبان ختافه است، وایادولید به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود و اوساسونا با گرانادا دیدار می‌کند.

سلتاویگو در تکرار روز پایانی فصل گذشته در خانه مقابل اسپانیول به میدان می‌رود. الچه که در این فصل به لالیگا آمده مقابل رایووایکانو بازی خواهد کرد و آلمریا میزبان ویارئال است.

بنابراین نیمار، مهاجم برزیلی بارسلونا، اولین بازی خود در لیگ را با بارسلونا مقابل هواداران خانگی به میدان خواهد رفت و کارلو آنچلوتی نیز در اولین حضورش در رئال در سانتیاگو برنابئو روی نیمکت می‌نشیند.

* برنامه هفته اول رقابت‌های لالیگا که 17 و 18 آگوست (۲۶ و ۲۷ مرداد) برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
بارسلونا – لوانته
رئال مادرید - رئال بتیس
سویا – اتلتیکو مادرید
والنسیا – مالاگا
رئال سوسیه‌داد – ختافه
وایادولید – اتلتیک بیلبائو
اوساسونا – گرانادا
سلتاویگو – اسپانیول
رایووایکانو – الچه
آلمریا – ویارئال
 

solo4

عضو جدید
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها از استقلال تجربه کسب کنند و حاشیه‌ها را از بین ببرند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ امیدوار رضایی در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر درباره شرایط استقلال عنوان کرد: در استقلال همه با عشق کار می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که جو دوستانه‌ای در باشگاه به وجود آید.


وی درباره مشکلات و حاشیه‌های پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ پرسپولیس مسائل و مشکلاتی دارد که باید آنها برطرف شود. استقلال توانست حاشیه‌ها را به خوبی برطرف کند و پرسپولیسی‌ها باید از استقلال تجربه کسب کنند تا حاشیه‌ها را از بین ببرند.


عضو هیئت ‌مدیره باشگاه استقلال در مورد کمک یک میلیاردی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانیم استقلال متعلق به وزارت ورزش است. به هر حال در برهه‌ای به علت اینکه اعتبار کمتری در دست وزارت ورزش بود به استقلال هم پول کمتری می‌رسید اما اخیراً این موضوع برطرف شده و کمک بیشتری تخصیص می‌شود.


وی افزود: باید راهکارهایی وجود داشته باشد و باشگاه درآمدزایی کند تا طلب‌ها پرداخت شود و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.


رضایی در مورد رفتن مجتبی جباری گفت: جباری از نیروهای اصلی استقلال بود و در واقع در این تیم بزرگ شد. هم جباری بر گردن هواداران و تیم حق دارد و هم هواداران بر گردن او. باید تلاش کنیم تا این نگرانی‌ها برطرف شود. دوستان زیادی بودند که از استقلال جدا شدند و باشگاه تلاش می‌کند تا بازیکنان را جذب کند.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: این ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها به این علت است که او را فرزند خود می‌دانیم. ما به این کار علاقه‌مند هستیم. بازیکنانی بودند که یک نیم‌فصل و یا یک فصل از استقلال جدا شدند اما بار دیگر به استقلال بازگشته‌اند. نیکبخت‌ واحدی هم از ما جدا شد. جباری را جزو تیم خود می‌دانیم.

پس از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر، برنامه هفته اول این رقابت‌ها مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر، برنامه هفته اول این رقابت‌ها به شرح زیر مشخص شد:


داماش - سایپا


گسترش فولاد - استقلال


فجرسپاسی - نفت تهران


راه‌آهن - مس کرمان


استقلال خوزستان - ذوب‌آهن


سپاهان - فولاد خوزستان


صبا - ملوان


پرسپولیس - تراکتورسازی
 

solo4

عضو جدید
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران که قرار بود از ساعت 18 آغاز شود، با بیش از یک ساعت تاخیر از ساعت 19:30 در تالار وحدت شروع شد تا به این ترتیب، مردم شاهد نخستین جشن فوتبال ایران باشند.
در آغاز مراسم و پس از تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سید جواد هاشمی، مجری مراسم درباره مراسم توضیحات مختصری داد و صحنه را برای حضور رضا یزدانی، خواننده پاپ کشور خالی کرد. یزدانی هم دو ترانه را برای حضار اجرا کرد. ترانه خلیج همیشگی فارس، یکی از این دو کار بود که با استقبال شدید حاضرین روبرو شد.

در ادامه مجری مراسم از نامداران درگذشته فوتبال ایران یاد کرد. هاشمی از حضار خواست ابتدا به احترام پرویز دهداری دست بزنند. سپس یک گروه نمایشی، همراه با پخش تصاویر بزرگان درگذشته فوتبال ایران و سرود گروه کر، به انجام رقص پرچم پرداختند.

در ادامه برنامه محمدرضا احمدی، گزارشگر فوتبال به هاشمی پیوست تا در اجرای برنامه به وی کمک کند.

احمدی در ابتدای حضورش درباره برنامه توضیح داد و گفت که قرار است امروز‌ برترین‌های فوتبال ایران از داوران گرفته تا تماشاگران انتخاب شوند.

بهترین داور

نخستین بخش اهدای جوایز به انتخاب برترین داور و کمک داور فوتبال ایران اختصاص داشت. غلامرضا بهروان با حضور در صحنه بابک داوری را به عنوان برترین کمک داور انتخاب کرد. او همچنین نام سعید مظفری‌زاده را به عنوان برترین داور عنوان کرد.


تیم اخلاق

در ادامه حجت‌السلام علی‌پور روی صحنه آمد و تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را به عنوان برترین تیم اخلاق انتخاب کرد. جعفر جعفری، مدیرعامل این باشگاه برای دریافت جایزه روی صحنه حاضر شد.

برترین تماشاگران

شهاب‌الدین عزیزی خادم، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، برای اعلام برتربن تماشاگران فوتبال ایران روی صحنه آمد. تماشاگران تیم فوتبال گهر دورود، به عنوان برترین تماشاگران انتخاب شدند و محمود رحمتی، رئیس اداره ورزش و جوانان دورود برای دریافت جایزه به صحنه آمد.

مربی اخلاق

امیدوار رضایی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور روی صحنه نام حسین فرکی را به عنوان مربی اخلاق فوتبال ایران بر زبان آورد. فرکی در هنگام دریافت جایزه به شدت از سوی حاضرین تشویق شد.

چهره برتر اخلاق

کریم باقری که به عنوان مرد اخلاق دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شده بود، با حضور روی صحنه از مهدی مهدوی کیا دعوت کرد تا برای دریافت جایزه چهره اخلاق فوتبال ایران روی صحنه بیاید. رویارویی این دو مرد اخلاق باعث شعف حاضرین و تشویق بی‌امان آنها شد.


سرمربی برتر

عزیزالله محمدی با حضور روی صحنه از بین حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی و زلاتکو کرانچار، نام سرمربی تیم فوتبال استقلال را به عنوان برترین سرمربی فصل گذشته فوتبال ایران عنوان کرد. علی فتح‌الله‌زاده جایزه قلعه‌نویی را دریافت کرد.


گلزن برتر:

وقتی پای انتخاب برترین گلزن فوتبال به میان می‌آید، همه به یاد علی دایی میفتند. دایی با حضور روی صحنه کفش طلای مراسم را به جلال رافخایی - که آقای گل لیگ دوازدهم لقب گرفته بود - اعطا کرد.


بازیکن برتر:

مهدی رحمتی، محرم نویدکیا و پژمان منتظری، کاندیدای برترین بازیکن فصل دوازدهم بودند. علی دایی که همچنان روی صحنه بود، توپ طلای برترین بازیکن ایران در فصل گذشته را به کاپیتان سپاهان اعطا کرد.
در ادامه برنامه، یکی دیگر از خوانندگان پاپ کشور روی صحنه آمد و حاضرین را به شنیدن یک ترانه دعوت کرد. اجرای فرزاد فرزین، با استقبال مخاطبان همراه شد.

در ادامه مجری برنامه درباره نحوه قرعه‌کشی فصل سیزدهم لیگ برتر توضیح داد و گفت که هفت جایزه دیگر برای اهدا به برترین‌ها باقی مانده است.

احمدی از سید بندی تیم‌های لیگ برتری خبر داد و گفت که برای تعیین میزبان و مهمان بودن تیم‌های همشهری مثل استقلال و پرسپولیس در تهران و تراکتورسازی و گسترش فولاد در تبریز این شیوه برگزیده شده است.

در ادامه، جوایز باقی ‌مانده برترین‌های فوتبال اهدا شد.

برترین کانون هواداران:

تهرانی، پیشکسوت فوتبال، ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی و هلول ماه مبارک رمضان، کانون هواداران باشگاه پرسپولیس را به عنوان برترین کانون هواداران ایران انتخاب کرد. بهروز منتقمی به نمایندگی از این باشگاه جایزه را دریافت کرد.



جوایز ویژه AFC:

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه مراسم روی صحنه آمد تا جوایز کنفدراسیون فوتبال آسیا را به برگزیدگان اعطا کند.

نقش‌بند زرین کنفدراسیون فوتبال آسیا به همایون بهزادی، مهاجم سال‌های دور فوتبال ایران به عنوان بازیکن سرطلایی آسیا اعطا شد.

نشان زرین آسیا نیز به علی پروین رسید. این پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان مرد میدان دار فوتبال آسیا لقب گرفته است.

علی جباری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال هم سومین جایزه آسیایی مراسم را دریافت کرد.

در ادامه مراسم هدیه‌ای به رسم یادبود به مهدی تاج، سرپرست سازمان حرفه‌ای فوتبال اعطا شد. همچنین ابرقویی‌نژاد و ساکت، هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

در این لحظه مراسم به احترام اذان مغرب، برای دقایقی متوقف شد. در بخش بعدی مراسم نیز قرار است که جدول مسابقات فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال، قرعه کشی شود.
به گزارش مشرق، پس از برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ دوازدهم، مراسم قرعه‌کشی لیگ سیزدهم نیز برگزار شد که بر این اساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم و بیست‌وسوم این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت. برنامه هفته اول این مسابقات به شرح زیر است:* سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان
* داماش گیلان - سایپای البرز
* استقلال - گسترش فولاد تبریز
* فجرسپاسی شیراز - نفت تهران
* مس کرمان - راه آهن
* ذوب آهن اصفهان - استقلال صنعتی خوزستان
* صبای قم - ملوان بندرانزلی
* تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس


نظرسنجي در سايت ديناموكيف
90: سايت باشگاه ديناموکيف از کاربرانش خواسته که نتيجه بازي دوستانه امشب اين تيم با استقلال را پيش بيني کنند.
در اين نظر سنجي، بيشترين راي به نتيجه تساوي 3-3 دو تيم داده شده است و بعد از آن اکثر کاربران به پيروزي 2-3 دينامو کيف مقابل قهرمان ليگ برتر راي داده‌اند.
البته آمار افرادي که به پيروزي استقلال راي داده اند هم قابل توجه است.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
راي کميته استيناف در پرونده تباني اعلام شد

راي کميته استيناف در پرونده تباني اعلام شد

[h=1]راي کميته استيناف در پرونده تباني اعلام شد[/h]
[h=2] کميته استيناف راي خود را در خصوص پرونده تباني اعلام کرد.[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از فدراسيون فوتبال، کميته استيناف پس از بررسي جامع پرونده تباني راي خود را در خصوص درخواست استيناف برخي از افراد در اين پرونده به شرح زير صادر کرد:

پيرو دادنامه شماره 17 مورخ 92/3/2 اين کميته و با توجه به اعتراض و درخواست استيناف تعداد ديگري از محکوم عليهم دادنامه شماره 141 مورخ 92/2/23 کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با دقت در جامع محتويات پرونده مباني و منابع دادنامه مورد اعتراض و گزارشات مراجع تحقيق و مدافعات محکوم عليهم معترض

1- در رابطه با تجديدنظرخواهي آقايان عبدالحميد رمضاني مديرعامل باشگاه پاس همدان ، امير طيري سرمربي تيم فوتبال پاس همدان و علي خلف معاون اجرايي باشگاه مذکور که به اتهام ارتکاب تخلف تباني هر يک به مدت شش ماه محروميت از تمام فعاليتهاي مرتبط با فوتبال و دو نفر اول هر يک به پرداخت مبلغ پنجاه ميليون ريال جريمه نقدي و نفر سوم به پرداخت مبلغ چهل ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند با عنايت به اينکه اقدام خلاف اخلاق ورزشي و تخلف از نوع تباني ايشان مذاکره با مربي بدنساز و بازيکن تيم فوتبال نيروي زميني به منظور ترغيب و تشويق ايشان به بازي ضعيف و کم کاري در مسابقه بين تيم مزبور و تيم فوتبال متبوع نامبردگان در جهت حصول نتيجه دلخواه بوده که اقدام مزبور به سبب عدم موافقت طرف مقابل نافرجام و عقيم مانده لذا عمل مزبور از نوع تباني نبوده بلکه مصداق تخلف از نوع پيشنهاد نامشروع موضوع ماده 40 آيين نامه انضباطي است که بر اين اساس کميته استيناف به استناد ماده مزبور و بند يک ماده 17 آيين نامه مزبور با اصلاح رأي از حيث تغيير وصف تخلف ارتکابي از تباني به پيشنهاد نامشروع و ابقاء محروميت و جريمه نقدي محکوميت يافته و در نتيجه ضمن رد تجديدنظرخواهي نامبردگان رأي کميته انضباطي نسبت به ايشان با اصلاح تاييد مي گردد

2– نسبت به اعتراض آقايان حيدرعلي کامياب مديرعامل وقت باشگاه برق شيراز و محسن زاهدي بازيکن تيم فوتبال مزبور که به اتهام ارتکاب تباني هر يک به پرداخت مبلغ پنجاه ميليون ريال جريمه نقدي و يک سال محروميت از تمام فعاليتهاي مرتبط با فوتبال محکوم شدند با عنايت به دلايل موجود و مستندات رأي کميته انضباطي و اقدام مديرعامل به عدم برگزاري مسابقه با تيم فوتبال شهرداري تبريز دريافت اخطارهاي بي مورد از ناحيه بازيکن موصوف که به تشخيص هيأت سه نفره کارشناسي مصداق تباني دانسته شد و مدافعات غيرموجه و بي تاثير نامبردگان کميته استيناف اعتراض نامبردگان را موجه ندانسته و به استناد بند يک ماده 17 آيين نامه انضباطي ضمن رد تجديدنظرخواهي ايشان رأي تجديد خواسته را در اين بخش تاييد مي کند.

3- راجع به تجديدنظرخواهي آقايان مصطفي افخمي مربي تيم فوتبال شهرداري بندرعباس و پژمان شاهپري و شاهين مجيدي بازيکنان تيم مزبور که به اتهام ارتکاب تباني هر يک به مدت يک سال محروميت از تمام فعاليتهاي مرتبط با فوتبال و پرداخت مبلغ پنجاه ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند با دقت در محتويات پرونده و توجه به مستندات و مباني رأي مورد اعتراض و اقدام خلاف بازي جوانمردانه و غيرورزشي نامبردگان در مقام مربي و بازيکن و هم انديشي ايشان در تمارض به مصدوميت و عدم بازي کامل در ديدار مقابل تيم فوتبال شهرداري تبريز و مرور مکالمات و ارتباط قبلي ايشان با دست اندرکاران تيم مقابل و حصول نتيجه مورد نظر براي تيم مقابل و در نهايت مدافعات خالي از تاثير ايشان رأي تجديدنظرخواسته نسبت به ايشان موجه بوده و بنابراين کميته استيناف ضمن رد تجديدنظرخواهي نامبردگان به استناد بند يک ماده 17 آيين نامه انضباطي رأي صادره را عينا تاييد مي کند.

4- راجع به تجديدنظرخواهي آقايان هادي موسوي بازيکن تيم فوتبال فولاد يزد که به لحاظ ارتکاب تخلف تباني به يکسال محروميت از تمام فعاليتهاي مرتبط با فوتبال و پرداخت مبلغ پنجاه ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شده و همچنين احد الياسي سرپرست تيم فوتبال شهرداري ياسوج و محمد پورمند ، اتابک نمازي ، ميلاد جعفري، وحيد کارگر بازيکنان تيم مزبور که جهت ارتکاب تخلف تباني هر يک به مدت شش ماه محروميت از تمام فعاليتهاي مرتبط با فوتبال و پرداخت جريمه نقدي (نفر اول به مبلغ پنجاه ميليون ريال و سايرين هر يک به مبلغ شصت ميليون ريال ) محکوم شدند با دقت در محتويات پرونده نظر به اينکه دليل مشخص و روشني در توجه اتهام مزبور به نامبردگان وجود نداشته و رأي تجديدنظر خواسته فاقد مستند و مدرک روشن عليه نامبردگان بوده لذا با توجه به مدافعات موجه ايشان و بنا به اصل برائت و به استناد بند يک ماده 17 آيين نامه انضباطي ضمن نقض رأي تجديد خواسته نسبت به ايشان حکم به برائت نامبردگان صادر مي شود.

5- راجع به تجديدنظرخواهي آقايان جمشيد غديري سرمربي تيم فوتبال شهرداري ياسوج و طاهري مربي آن تيم که به لحاظ ارتکاب تباني هر يک به ترتيب به يکصد ميليون ريال جريمه نقدي و يک سال محروميت از فعاليتهاي مرتبط با فوتبال و چهل ميليون ريال جريمه نقدي و يک سال محروميت از فعاليتهاي مرتبط با فوتبال محکوم شدند با دقت در محتويات پرونده و با عنايت به اينکه نامبردگان برخلاف اصول و رفتار جوانمردانه و ورزشي پيشنهاد نامشروع به دست اندرکاران مربي و بازيکن تيم فوتبال نيروي زميني در جهت حصول نتيجه مسابقه بين دو تيم به نفع ايشان صادر کرده که پيشنهاد مزبور به منصه ظهور نرسيده و به لحاظ عدم پذيرش تيم مقابل و مخاطب نتيجه مورد نظر حاصل نشده و از سويي دفاعيات نامبردگان موجه و موثر نبوده کميته استيناف به استناد بند (1) ماده 17 آيين نامه انضباطي با اصلاح عنوان تخلف نامبردگان به پيشنهاد نامشروع و با رعايت ماده 40 آيين نامه مزبور و تعديل در حکم محکوميت ايشان با تاييد و ابقاء جريمه نقدي ميزان محروميت هر يک از نامبردگان را به مدت شش ماه تقليل مي دهد و رأي تجديدنظر خواسته را با اصلاح مزبور تاييد مي شود

6- نسبت به تجديدنظرخواهي آقايان نادر دست نشان سرمربي تيم فوتبال باشگاه سايپاي شمال و رضا نيکزادي سرپرست تيم مزبور که به لحاظ ارتکاب تباني نفر اول به پرداخت مبلغ يکصد ميليون ريال جريمه نقدي و نفر دوم به پرداخت چهل ميليون ريال جريمه نقدي و هر يک مدت يک سال محروميت از فعاليتهاي مرتبط با فوتبال محکوم شدند با عنايت به محتويات پرونده در خصوص اعتراض نادر دست نشان به جهت عدم دفاع موثر وي و گزارشات دقيق و مستندات رأي تجديدنظر خواسته و نظريه کميته سه نفره کارشناسان کميته استيناف وفق بند (1) ماده 17 آيين نامه انضباطي ضمن رد اعتراض رأي تجديد نظرخواسته را نسبت به نامبرده عيناً تاييد کرده اما نسبت به تجديدنظرخواهي آقاي رضا نيکزادي به لحاظ فقدان دلايل کافي و موثر در توجه اتهام معنونه به نامبرده و دفاعيات موثر وي در کميته استيناف به استناد بند (1) ماده 17 آيين نامه انضباطي ضمن نقض رأي تجديدنظرخواسته حکم به برائت مشاراليه از اتهام تباني صادر مي نمايد

7- راجع به تجديدنظرخواهي آقاي عبدالمجيد باقري نيا مربي تيم فوتبال استقلال صنعتي خوزستان که به لحاظ ارتکاب تخلف تباني به يکصد ميليون ريال جريمه نقدي و هجده ماه محروميت از تمام فعاليتهاي فوتبال محکوم شده با عنايت به گزارش هيأت سه نفره کارشناسان و ساير مستندات رأي تجديدنظر خواسته و ملاحظه نحوه کوچينگ تيم در مسابقه آخر و مدافعات بي وجه نامبرده کميته استيناف به استناد بند (1) ماده 17 آيين نامه انضباطي ضمن رد تجديدنظرخواهي وي با تعديل ميزان محروميت از هجده ماه به يکسال در نتيجه رأي مزبور را تاييد مي کند و اما تجديدنظرخواهي آقايان بهمن روشنايي سرپرست و علي پور کياني قائم مقام باشگاه مذکور به لحاظ عدم ملاحظه دلايل و مدارک کافي در مشارکت ايشان در تباني و مدافعات موجه ايشان ضمن نقض رأي مورد اعتراض حکم به برائت ايشان صادر مي شود.

8- در مورد تجديدنظرخواهي فعالان فوتبال به اسامي آقايان عبدالرضا سعدي ، رسول حلفي و حبيب موسوي که هر يک به پرداخت مبلغ پنجاه ميليون ريال جريمه نقدي و يک سال محروميت از فعاليتهاي فوتبال محکوم شدند و نيز آقاي فريدون ميرترابي مربي فوتبال که به پرداخت مبلغ چهل ميليون ريال جريمه نقدي و شش ماه محروميت از فعاليت هاي فوتبال محکوم شده با دقت در محتويات پرونده به لحاظ فقدان ادله مثبته و کافي در جهت انتساب اتهام به ايشان و دفاعيات موجه ايشان کميته استيناف به استناد بند (1) ماده 17 آيين نامه انضباطي ضمن نقض رأي نسبت به نامبردگان حکم برائت صادر مي شود.

9- در مورد تجديدنظرخواهي آقاي سعيد ورمزيار بازيکن تيم فوتبال شهرداري تبريز که به لحاظ ارتکاب تباني به مدت هجده ماه محروميت از حضور در تمام فعاليتهاي مرتبط با فوتبال و پرداخت مبلغ سيصد ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شده با دقت در محتويات پرونده و عنايت به دلايل موجود و احراز مشارکت نامبرده در تباني بنا به گزارشات و مستندات رأي کميته انضباطي ضمن رد اعتراض نامبرده رأي صادره نسبت به وي وفق بند (1) ماده 17 آيين نامه انضباطي عينا تاييد مي شود.

رأي صادره قطعي است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
هدايتي: آرزوي دستگيري‌ام را به گور مي‌برند

هدايتي: آرزوي دستگيري‌ام را به گور مي‌برند

[h=1]هدايتي: آرزوي دستگيري‌ام را به گور مي‌برند[/h]
[h=2] مالک سابق باشگاه ملوان گفت: کساني که خبر دستگيري مرا مي‌زنند اين آرزوي را با خود به گور مي‌برند.[/h]

حسين هدايتي در خصوص وضعيت باشگاه ملوان عنوان کرد: اين موضوع را از خود ملواني‌ها بپرسيد، من براي جامعه فوتبال دعاگو هستم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه نسبت به انتقادهاي محمد احمدزاده جواب کوتاهي داده بود خاطرنشان کرد: ‌هميشه مي‌گويند کم گوي و گزيده گوي. حرف زدن زياد براي افرادي است که کاري انجام نمي‌دهند.

هدايتي در مورد اينکه آيا قصد دارد بار ديگر به فوتبال بازگردد، يادآور شد: ما دعوت شديم تا در مراسم تجليل از بهترين‌ها شرکت کنيم و از کساني که کاپ اخلاق مي‌گيرند لذت ببريم.

وي در مورد اينکه قصد تيم‌داري ندارد، تصريح کرد:‌تيم‌داري که نه، همين‌که ما در کنار بچه‌ها باشيم برايمان کافي است.

هدايتي درمورد اينکه هر روز روزنامه‌ها خبري مبني بر دستگيري عابربانک مي‌زنند، گفت: اين آرزو را با خود به گور خواهند برد. براي چه موضوعي بايد فردي را دستگير کنند، اگر فرد دزد و سارق باشد او را دستگير مي‌کنند اما فردي که کارخانه دارد و افراد زيادي را در اين کارخانه‌ها مشغول به کار گرفته و اين همه دعاي خير پشت سر او است چرا بايد چنين کاري کند.

وي در مورد بازگشتش به پرسپوليس به عنوان مديرعامل و يا عضوي از هيئت مديره گفت: من فقط براي پرسپوليس دعا مي‌کنم اين باشگاه محبوب است و هر کس که در سمت مديريت اين تيم قرار بگيرد دعاگوي او هستم. از لحاظ مالي و معنوي حمايت خود را انجام مي‌دهم اين موضوع را هم وزير و هم مسئولين مي‌دانند.


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرکي: با پول زحمات ما را مي‌خرند

فرکي: با پول زحمات ما را مي‌خرند

[h=1]فرکي: با پول زحمات ما را مي‌خرند[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برخي باشگاه‌ها با مبالغ زياد بازيکناني که ما ساخته‌ايم را مي‌خرند و در حقمان اجحاف مي‌کنند.[/h]

حسين فرکي قبل از آغاز مراسم انتخاب برترين‌هاي ليگ دوازدهم اظهار داشت: ابتدا بايد از مسئولاني که هر سال اين برنامه را تدارک مي‌بينند تشکر کنم. امسال قرعه‌کشي ليگ و تجليل از برترين‌ها در يک مراسم برگزار مي‌شود. به هر حال براي فصل جديد هم اميدوارم شاهد مسابقات خوبي باشيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: من روحياتم به گونه‌اي است که با اکثر مربيان و مديران باشگاه‌ها دوست هستم. امروز هم با رويانيان حرف زدم تا سوءتفاهمي براي وي پيش نيايد. من انتقادات زيادي مطرح کردم اما معتقدم عزيزان نبايد به خودشان بگيرند.

فرکي با بيان اينکه صحبت‌هايم مربوط به شخص خاصي نمي‌شود خاطرنشان کرد: براي تمام مربيان و مديران احترام خاصي قائل هستم اما معتقدم فضاي کنوني فوتبال فضاي خوبي نيست. برخي در مصاحبه‌هاي خود جملاتي را مطرح مي‌کنند که در شأن مديران فوتبال ما نيست.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: براي اينکه از مصاحبه‌هايم برداشت‌هاي مختلفي نشود خودم اقدام مي‌کنم و براي مثال امروز رو در رو با رويانيان صحبت کردم تا سوءتفاهمي پيش نيايد. وقتي فضاي فوتبال اينگونه مي‌شود برخي‌ها سود مي‌برند و برخي‌ها هم ضرر مي‌کنند ما به عنوان يک باشگاه بازيکن ساز نمي‌خواهيم از اين موضوع ضربه بخوريم.

فرکي با بيان اينکه کار برخي باشگاه‌ها براي جذب بازيکنان طبيعي است عنوان کرد: برخي تيم‌ها به خاطر هواداران زيادي که دارند بايد کارهايي کنند که تيمشان به موفقيت برسند و هوادارانشان لذت ببرند. اگر قرار باشد ما زحمت بکشيم و بازيکن سازي کنيم و برخي‌ها با مبالغ بالا تلاش‌هاي ما را خريداري کنند در واقع در حق ما اجحاف شده است. مسئولان حواسشان باشد تا مبالغ زياد راه فوتبال را کج نکند.

فرکي در خصوص اختلاف بين بختيار رحماني و مهدي نوري بازيکنان تيمش عنوان کرد:‌ رحماني و نوري اختلافي با هم ندارند و عدم حضورشان در ديدار دوستانه برابر نفت تهران به دليل خستگي و مصدوميت بود. اين دو بازيکن تنها در حد 30 ثانيه با هم درگيري لفظي پيدا کردند که مشکلشان همان موقع و در تمرين حل شد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوت طلايي به مظفري‌زاده رسيد

سوت طلايي به مظفري‌زاده رسيد

داوري بهترين کمک داور
[h=1]سوت طلايي به مظفري‌زاده رسيد[/h]
[h=2] سعيد مظفري‌ زاده عنوان بهترين داور دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال را به خود اختصاص داد.[/h]

کارشناسان داوري ايران، سعيد مظفري‌زاده را به عنوان بهترين داور ليگ برتر دوازدهم انتخاب کردند.

به گزارش فارس، مظفري زاده در مراسم انتخاب بهترين هاي ليگ برتر فوتبال سوت طلايي را از آن خود کرد؛ اين در حالي بود که بابک داوري به عنوان بهترين کمک داور انتخاب شد.

مظفري‌زاده در حالي اين عنوان را به خود اختصاص داد که گزينه‌هاي ديگري همچون فغاني و قهرماني هم براي تصاحب سوت طلا مطرح بودند.

مظفري‌زاده در سال 1378 داوري را شروع کرده‌ است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
گهري‌ها بهترين تماشاگران شدند

گهري‌ها بهترين تماشاگران شدند

[h=1]گهري‌ها بهترين تماشاگران شدند[/h]
[h=2] عنوان برترين تماشاگران ليگ برتر دوازدهم به هواداران تيم فوتبال گهر دورود رسيد.[/h]

مراسم انتخاب برترين‌هاي ليگ دوازدهم فوتبال عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد که هواداران گهر دورود عنوان برترين تماشاگران ليگ برتر دوازدهم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش فارس، تماشاگران گهر با وجود اينکه نيم فصل اول ليگ برتر را از ميزباني محروم بودند، اما در نيم فصل دوم برخلاف انتطارات ميزباني شايسته‌اي از حريفان داشتند به طوري که حتي در مسابقاتي هم که شکست مي‌خوردند تيم‌ها و بازيکنان رقيب را تشويق مي‌کردند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فجرسپاسي تيم اخلاق شد

فجرسپاسي تيم اخلاق شد

[h=1]فجرسپاسي تيم اخلاق شد[/h]
[h=2] تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز به عنوان تيم اخلاق ليگ دوازدهم انتخاب شد.[/h]

مراسم انتخاب برترين‌هاي ليگ دوازدهم فوتبال عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد که فجر شهيد سپاسي شيراز به عنوان تيم برتر اخلاق اين مراسم را به خود اختصاص داد.
 

Similar threads

بالا