مهم ترین اخبار فوتبال ایران

gsm1

کاربر فعال مهندسی کشاورزی ,
تشکر از اطلاع رسانیتون.ایرانیاهمه جا تکشون تک هستن.ولی جمعشون جمع نیست!
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده: امسال روزگارم سیاه شد

فتح الله زاده: امسال روزگارم سیاه شد

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره صعود این تیم به مرحله بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، آینده خود در این باشگاه وضعیت قلعهنویی برای فصل بعد و مسایل مختلفی صحبت کرد.
* با پیروزی در بازی دیشب برابر الریان و البته پیروزی الهلال برابر العین، صعود استقلال به مرحله بعد قطعی شد.
- من از همه بازیکنان و کادر فنی تیم تشکر میکنم که توانستیم یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی به دور بعد صعود کنیم. همچنین از همه هواداران و اصحاب رسانه که در این مدت به ما کمک کردند کمال تشکر را دارم. این صعود مبارک همه هواداران باشد. امیدوارم امروز هم تراکتورسازی نتیجه خوبی بگیرد و راه صعود خود را هموار کند.
* در بازی دیشب اتفاق جالبی افتاد و آن هم حرکت فرهاد مجیدی بود که بعد از تعویض در آغوش امیر قلعه نویی رفت.
- بیشتر از گلهایی که به ثمر رساندیم، از آن صحنه لذت بردم. واقعا برای ما لذت بخش بود که این دو عزیز در آغوش هم قرار گرفتند و فرهاد کار خیلی خوبی انجام داد. هواداران ما هم با همین رفتار خیلی خوشحال شدند. من هم از آنها تشکر میکنم.
* بعد از شکست سپاهان مقابل داماش شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر چند برابر شده است.
- من بارها گفته ام که تا زمانی که جام را بالای سر نبریم، قهرمانی ما قطعی نشده است. هنوز شش امتیاز باقی مانده و کار سختی داریم. نباید فکر کنیم که همه چیز تمام شده است و باید تلاش کنیم که بتوانیم با کسب امتیازهای لازم از این دو بازی روند خوب خود را از آغاز فصل که توانستهایم در صدر جدول باشیم، حفظ کنیم و انشاءالله قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.
* امسال به لحاظ مالی فصل سختی را در استقلال گذراندید، اما نتایج خوبی که گرفتید، باعث خوشحالی هواداران شد.
- به هر حال لطف خدا و زحمات کادر فنی و بازیکنان بوده است. واقعا باید از مربیان و بازیکنان تشکر کنم که به من اعتماد کردند. واقعا در ابتدای فصل با دست خالی تیم بستیم و حتی یک میلیارد هم نداشتیم، در حالی که تیمهای دیگر هفت – هشت میلیارد پول داشتند و بازیکنان گران قیمت میخریدند. ضمن این که بازیکنان خوب هم دیگر خریده شده بودند، اما من از بازیکنان خودمان تشکر میکنم که مدتها پول نگرفتند، اما با غیرت سر خود را جلوی توپ میگذاشتند. امیدوارم پایان فصل هم برای ما خوب باشد تا خاطرهای شیرین از این فصل برای هواداران رقم بزنیم. واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتم. تقریبا ۱۰ سال است که به طور متناوب مدیرعامل استقلال هستم، اما امسال سختترین سال من در این تیم بود. با این حال زیباییهای زیادی را شاهد بودیم. الان کمپ استقلال در حال تکمیل شدن است و آماده شدن این کمپ به نظر من از قهرمانی کمتر نیست. از این به بعد استقلال در خانه خودش تمرین میکند و در واقع یک باقیات الصالحات است که میتواند ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش افزوده برای استقلال داشته باشد. البته ما در جام حذفی هم خوب پیش رفته بودیم. اما اگر بازیکنان ما را خسته نمیکردند میتوانستیم به فینال هم برسیم. چهار بازیکن ما در بازی تیم ملی حضور داشتند و ما نتوانستیم از بازی نیمه نهایی عبور کنیم . با این حال باز هم خوشحالیم که با وجود همه مشکلاتی که در این فصل وجود داشت الان شرایط خوبی داریم.
* اشاره کردید که استقلال در این فصل مشکلات مالی زیادی داشت. برای فصل بعد برنامه ای اندیشیده شده که مشکلات این فصل مجددا تکرار نشود؟ مشخص شده که بودجه استقلال فصل بعد چقدر است؟
- در جلسهای که دو روز پیش انجام شد من از هیات مدیره خواستم که بودجه را برای فصل بعد تعیین کند. اگر منابع مالی ما برای فصل بعد تامین باشد و مشخص شود که چه مقدار بودجه در اختیار داریم من با قدرت کارم را شروع میکنم.
* یعنی اگر بودجه کافی وجود نداشته باشد ممکن است فصل بعد در استقلال نباشید؟
- بله. حضور من در فصل بعد به بودجه باشگاه بستگی دارد. شما باور نمیکنید من امسال چه سختیهایی داشتم. در این فصل روزگار من سیاه شد. هر روزش برای من مثل یک سال گذشت ، البته نمیخواهم الان کام هواداران را تلخ کنم، اما شاید کسی نداند که من امسال چه زجرهایی کشیدم. اگر قرار باشد فصل بعد هم مدیرعامل استقلال باشم باید بودجه حتما مشخص باشد. تازه جالب است من بودجه ای که تقریبا نصف بودجه تیم رقیب است را پیشنهاد دادهام، اما با آن هم موافقت نمیشود. میگویند که نمیشود همه پول را در اختیار مدیرعامل قرار داد. در هیچ جای دنیا این گونه نیست. من می گویم که شما من را رییس مجمع باشگاه بگذارید ، آن موقع من از شما یک قران هم پول نمیخواهم اما اگر قرار باشد هیات مدیره تعیین کند که چه بودجه ای داشته باشیم باز هم به مشکل میخوریم.
* وضعیت همکاریتان با قلعه نویی برای فصل بعد چگونه است؟ او شب گذشته در نشست خبری گفته بود که فعلا سر نخواستنش دعواست.
- ما با قلعه نویی هیچ مشکلی نداریم. الحمدالله دوستان برای من حرمت قائلند. در ابتدای فصل به او گفتم که امیر من بر روی تو حساب کرده ام و او هم مردانه تا پایان فصل ایستاد. هنوز ۳۰ درصد پولش را بیشتر نگرفته است. حرمتی که ما برای هم قائل هستیم از سرمایه های مادی خیلی بالاتر است. قطعا اگر از قلعه نویی بخواهم او فصل بعد هم در استقلال میماند. ما هیچ منتی برای استقلال نداریم. اما بالاخره سرمربی هم زندگی خودش را دارد و یکسری حداقلها را میخواهد . قلعه نویی امسال حداقل ۴۰ درصد کمتر از بقیه تیمها گرفته است که اگر چنین کاری کرده ، ۱۰ درصد به خاطر احترامی است که برای من قائل بوده و ۹۰ درصد به خاطر استقلال و هواداران است.
* در هفته های اخیر امیر قلعه نویی چند بار نسبت به رفتار هواداران واکنش هایی نشان داده بود. نظر شما درباره این اتفاقات چیست؟
- هواداران همان طور که قلعه نویی را دوست دارند، ممکن است یک بازیکن یا حتی من را دوست داشته باشند، اما عده ای قصد داشتند با سوء استفاده از محبوبیت مجیدی در ورزشگاه دو دستگی ایجاد کنند. در غیر این صورت فرهاد محبوب ترین بازیکن ما و یکی از بهترینهای ماست، چرا نباید از سوی هواداران ما تشویق شوند. متاسفانه عده ای داشتند با نظر خاصی از این موضوع سوء استفاده میکردند.
* بعد از بازی سپاهان و داماش و انتقادهایی که به بازی حاج صفی وارد شد، بحث هایی پیرامون تماس با بازیکنان تیمهای حریف مطرح شده است.
- این واقعا کار بدی است که از سوی برخی ها صورت گرفته است. من یک سوال دارم. ما در ایران با بازیکنان تیمهای حریف صحبت کردهایم، در آسیا هم با بازیکنان الهلال و الریان حرف زده ایم؟ یا برعکس . این حرف به این معنی است که مثلا سپاهان هم که در دو بازی چهار گل از الاهلی خورده، فصل بعد بازیکنانش به این تیم می روند اما این درست نیست. با این حرفها باید گفت که مافیای جدید آسیا هم شکل گرفته است. در این چند روز حملات ناجوانمردان های به امیر قلعه نویی شد. من از دوستان رسانه ای میخواهم که تامل بیشتری داشته باشند. اگر استقلال الان در لیگ برتر و آسیا این نتایج را گرفته نشان دهنده شعور بازیکنان و توانمندی مربی است. ما باید علاوه بر تشویق بازیکنان ، مربیان را هم تشویق کنیم، حتی خود مدیران به این موضوع نیاز دارند.
* البته این بحث همچنان ادامه دارد و امروز هم نعیم سعداوی، مربی فولاد گفته بود با بازیکنان این تیم تماسهایی گرفته شده است.
- از کجا معلوم که این تماس ها از سوی ما بوده است. مطرح کردن این موضوع توهین به بازیکن خود آن تیم است. اگر به ما رحم نمیکنید، به بازیکن خودتان رحم کنید. امثال حاج صفی الان بازیکن ما که نیستند. تا الان هم خدا شاهد است که هیچ صحبتی درباره این که فصل بعد چه بازیکنانی را به خدمت می گیریم با کادر فنی نداشتیم. اگر فولاد را ببریم که قهرمانیمان قطعی میشود، بعد از بازی با قلعهنویی جلسه میگذارم و فهرست مورد نظرش را برای فصل بعد میگیرم. حتی اگر تصمیمگیری کنیم که چه بازیکنانی به تیم اضافه شوند آن را اعلام نمیکنیم. یک تیم تهرانی به یکی از بازیکنان ما گفته بود که فصل بعد تو را میخواهیم و حتی ۵۰ درصد از مبلغ قراردادت را هم نقد پرداخت میکنیم، اما ما این قدر جار و جنجال نمیکنیم. بازیکنان ما هم آنقدر غیرت دارند که اگر قرار باشد فصل بعد از استقلال بروند تا پایان بازیها با غیرت برای تیمشان بازی کنند. من واقعا از فدراسیون میخواهم که جلوی این بحثها را بگیرد.
* قرارداد ۱۱ بازیکن استقلال فصل بعد تمام میشود. چه برنامهای برای حفظ ستارههای خود دارید.
- روزی که من به استقلال آمدم فقط پنج روز به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده بود. آن روز استقلال فقط چهار بازیکن داشت و حتی اگر شش سهمیه لیگ برتری را هم میگرفتیم، میتوانستیم پانزده بازیکن داشته باشیم. با این حال امسال خیلی زمان داریم. اگر شرایطی که من انتظار دارم و منابع مورد نیاز فراهم شود، فصل بعد تیم خیلی قدرتمندی میبندیم کما این که الان هم قدرتمند هستیم. سه بازیکن خیلی جوان به اضافه آندرانیک تیموریان را به خدمت بگیریم، تیم خیلی خوبی خواهیم داشت و با حفظ همه بازیکنان میتوانیم باز هم موفق باشیم.
* شما در مراسمی که پرسپولیس برای تقدیر از پیشکسوتان این باشگاه برگزار کرد، حضور داشتید. فکر میکنید چقدر این برنامه ها برای فوتبال ما مفید است؟
- ۱۰۰ درصد فوتبال ما به این کارها نیاز دارد. من از رویانیان تشکر میکنم. همچنین از هواداران پرسپولیس که آن شب به من خیلی احترام گذاشتند و همان طور که پیشکسوتان خود را تشویق میکردند من را هم تشویق کردند. من همیشه گفتهام که هواداران ما مختص به یک تیم نیستند. طرفداران استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی ، هواداران فوتبال هستند و همیشه یار ما بودهاند. دست همه آنها را میبوسم. به زودی ما هم با کمیته پیشکسوتان باشگاه و از طریق علی جباری مراسمی برگزار میکنیم و از قدیمیهای استقلال تقدیر خواهیم کرد.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
20میلیارد تومان، بودجه درخواستی فتح ا... زاده
مشکلات مالی فصل جاری سبب شده مدیرعامل باشگاه استقلال این بار کار را به قول معروف محکم تر از دفعات قبل دنبال کند و حتی با نیمچه تهدیدی اعلام کند که اگر وزارت ورزش با بودجه درخواستی اش موافقت نکند از مدیریت فصل آینده استقلال انصراف خواهد داد.
فتح ا... زاده تاکتیک درستی را هم پیش گرفته است. او می داند که چنانچه از باشگاه استقلال برود آن وقت مدیرعامل بعدی زیر فشار شدید تماشاگران قرار می گیرد. فتح ا... زاده طی همه این سال ها از محبوبت خاصی میان هواداران استقلال برخوردار شده و می داند که اگر از استقلال برود هجمه عظیمی از جانب هواداران بر سازمان ورزش سایه خواهد افکند. به جرات می توان گفت هیچ مدیری مثل فتح ا... زاده دارای چنین شرایطی نیست که رفتنش باعث بر هم خوردن نظم سکوها بشود.
از این رو فتح ا... زاده برای سازمان ورزش شرط و شروطی گذاشته که البته با توجه به اتفاقاتی که در این فصل رخ داد طبیعی هم به نظر می رسد. در فصل جاری سازمان ورزش به تعهداتی که داد به طور کامل عمل نکرد و همین حالا گفته می شود مبلغ 5 میلیارد تومان به باشگاه استقلال بدهکار است.
این خلف وعده ها فتح ا... زاده را بر آن داشته تا کار را جدی بگیرد و با سیاست تهدید به خواسته خود برسد.
اما سوال این است که مدیرعامل باشگاه استقلال چه میزان بودجه برای فصل آینده تقاضا کرده است؟ تحقیقات در این زمینه نشان می دهد که مدیرعامل باشگاه مبلغ 20 میلیارد تومان را به عنوان بودجه فصل بعد اعلام کرده که 10 میلیارد از این 20 میلیاردتومان باید توسط وزارت ورزش و 10 میلیارد باقی توسط خود باشگاه تامین می شود. طی سال های گذشته معمولا رقمی در حدود 5 تا 6 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش به تیم های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس پرداخت می شده اما تورم شدید طی یک سال گذشته فتح ا... زاده را بر آن داشته تا بودجه ای که هر سال در حدود 15 میلیارد تومان بسته می شد را این فصل 20 میلیارد تومان اعلام کند. البته مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گویی که با هیات مدیره داشت از این اعضا خواست عین گفته هایش به نهاد های بالادستی ارجاع داشته بشود.
وی اعلام کرده با این بودجه هم تیم مورد علاقه را برای فصل بعد خواهد بست و هم اینکه استقلال را در آسیا قدرتمند پیش خواهد راند. فتح ا... زاده که لیستی را به طور ذهنی از امیر قلعه نویی دریافت کرده بازیکنانی همچون حاج صفی، کریمیان، ابراهیمی، افشین، غریبی و یکی دو گزینه فاش نشده دیگر را مد نظر قرار داده است تا بلافاصله پس از رسیدن پول این بازیکنان را بخرد. از مجموعه فعلی 90 درصد از بازیکنان نیز حفظ خواهند شد تا استقلال فصل آینده کمترین تغییرات را داشته باشد. حال باید دید که سازمان ورزش آیا با پیشنهاد علی فتح ا... زاده موافقت خواهد کرد یا اینکه از این بودجه ای که مدیرعامل باشگاه استقلال درخواست کرده کم خواهد کرد. گفته می شود 2 هفته دیگر نظر سازمان به هیات مدیره و پس از آن به فتح ا... زاده ارجاع داده خواهد شد.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
جمشيديان: نمي‌دانستم نبايد واقعيت را بگويم

جمشيديان: نمي‌دانستم نبايد واقعيت را بگويم

[h=1]جمشيديان: نمي‌دانستم نبايد واقعيت را بگويم[/h]
[h=2] هافبک تيم سپاهان گفت:من از کجا مي دانستم نبايد واقعيت را بگويم که مصدومم.[/h]

احمد جشميديان درباره يادداشت سرپرست سپاهان درباره خود اظهار داشت: آقاي خوروش به من محبت دارد و از ايشان سپاسگزارم اما يک سوال دارم.واقعا پيدا کردن من اين قدر سخت است؟ در روزهاي گذشته هرگز گوشي ام را خاموش نکردم و حتي برخلاف هميشه شب ها هم روشن نگه داشتم تا بهانه دست کسي ندهم.بچه هاي تيم مي توانند اين موضوع را شهادت بدهند که در همين چند روز با آنها دهها بار صحبت کردم.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد:خيلي جالب است،از فدراسيون فوتبال و رسانه ها من را به راحتي پيدا مي کنند اما باشگاه خودمان نمي تواند من را پيدا کند!همين آقاي فتاحي روزهايي بوده که من را شش صبح پيدا کرد،دليلش هم واضح بود .آن زمان با من کار داشتند و راحت پيدا مي شدم.مگر اينجا مهد کودک است؟با اين وجود باز هم نمي خواهم به آرامش تيم لطمه بزنم و حرفهاي ديگري بيان کنم.شايد اشتباه از من است.اگر پيدا کردن احمد جمشيديان اين قدر سخت است،آقاي خوروش حق دارد.

هافبک سپاهان تاکيد کرد:خانه من با منزل سرپرست تيم 500 متر فاصله دارد.آيا ايرادي داشت که کسي از طرف باشگاه مي آمد و وقتي به قول خودشان من را پيدا نکردند، خبر مي دادند که داستان به کجا رسيد.در اين چند روز من حداقل 500 تماس داشتم که آدمهاي مختلفي پيگير وضعيتم بودند اما از باشگاه هيچ کسي سراغم را نگرفتند.همان روزي که تيم از دبي برگشت،مثل عقاب روي گوشي ام بودم تا بينم با من تماس مي گيرند يا نه اما خبري نشد که نشد.هر چند خودم هم مي دانستم خبري نمي شود و قرار نيست به تمرين بروم.

جمشيديان درباره اينکه خوروش گفته به دليل حفظ حرمت او اعلام شد که مصدوم است بيان داشت:ديگر خواجه حافظ شيرازي هم از مشکل کرانچار با من خبر دارد.بهتر بود اگر آقايان چنين قصدي داشتند،اول به خودم مي گفتم که مي خواهيم اين حرف را بزنيم و بعدش اينگونه اظهارنظر مي کردند.من از کجا مي دانستم نبايد واقعيت را بگويم که مصدومم.

وي درباره اينکه آيا روز چهارشنبه به تمرين تيمش مي رود يا نه گفت:نه،بايد تماس بگيرند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کفاشيان: هنوز رأي‌‌مان مشخص نيست

کفاشيان: هنوز رأي‌‌مان مشخص نيست

به کسي رأي مي‌دهيم که به اعتبار فوتبال ايران کمک کند
[h=1]کفاشيان: هنوز رأي‌‌مان مشخص نيست[/h]
[h=2] رئيس فدراسيون فوتبال گفت: هنوز راي‌مان براي رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا مشخص نشده است.[/h]

علي کفاشيان در خصوص انتخابات کنفدراسيون فوتبال آسيا عنوان کرد: ما هنوز تصميم نگرفته‌ايم که به چه شخصي راي دهيم، هنوز چيزي مشخص نيست، قصد داريم به شخصي راي دهيم که به اعتبار فوتبال ايران کمک کند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: به دنبال کسي هستيم که به فوتبالمان کمک کند و اميدواريم به هر شخصي که راي مي‌دهيم رياست کنفدراسيون آسيا را بر عهده بگيرد.

رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد:‌در چند روزي که اينجا خواهيم بود فضاي موجود را مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم تا بهترين تصميم را اتخاذ کنيم.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
تغيير زمان ديدارهاي هفته 33 و 34 ليگ برتر

تغيير زمان ديدارهاي هفته 33 و 34 ليگ برتر

[h=1]تغيير زمان ديدارهاي هفته 33 و 34 ليگ برتر[/h]
[h=2] زمان ديدارهاي هفته سي و سوم و سي و چهارم ليگ برتر فوتبال تغيير کرد.[/h]

به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، تمامي ديدارهاي هفته سي و سوم و سي و چهارم ليگ برتر از ساعت 17:45 به ساعت 18 تغيير يافت.

هفته سي و سوم

يکشنبه 15/2/92

ذوب‌آهن- نفت آبادان؛ ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر

آلومينيوم-تراکتورسازي؛ساعت 18 در ورزشگاه خليج فارس بندرعباس

مس‌کرمان-گهر؛ ساعت 18 در ورزشگاه امام علي کرمان

پيکان-فجرشهيدسپاسي؛ ساعت 18 در ورزشگاه پيکان‌شهر تهران

سايپا-نفت تهران؛ ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج

راه‌آهن-صباي قم؛ ساعت 18 در ورزشگاه اکباتان تهران

فولادخوزستان-استقلال؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختي اهواز

هفته سي و چهارم

جمعه 20/2/92

فجرشهيدسپاسي-راه‌آهن؛ ساعت 18 در ورزشگاه دستغيب شيراز

صباي‌قم- مس‌کرمان؛ ساعت 18 در ورزشگاه يادگار امام قم

نفت‌آبادان-پيکان؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختي آبادان

گهر-سايپا؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختي دورود

نفت تهران-فولاد خوزستان؛ ساعت 18 در ورزشگاه دستگردي تهران

ملوان-ذوب‌آهن؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختي انزلي

سپاهان-آلومينيوم؛ ساعت 18 در ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر

تراکتورسازي-پرسپوليس؛ ساعت 18 در وررزشگاه يادگار امام تبريز

استقلال-داماش؛ ساعت 18 در ورزشگاه آزادي تهران

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپوليسي‌ها از مصاحبه با رسانه‌ها منع شدند

پرسپوليسي‌ها از مصاحبه با رسانه‌ها منع شدند

5 فيلم بازي‌هاي سپاهان رسيد
[h=1]پرسپوليسي‌ها از مصاحبه با رسانه‌ها منع شدند[/h]
[h=2] يحيي گل‌محمدي براي جلوگيري از هرگونه تنش در تيم به بازيکنان اعلام کرد از مصاحبه تا ديدار جام حذفي خودداري کنند.[/h]

کادرفني تيم پرسپوليس به دنبال اين است تا آناليز دقيقي از وضعيت سپاهان قبل از ديدار روز يکشنبه داشته باشد از همين رو فيلم 5 بازي اين تيم به دست کادر فني قرمزپوشان براي آناليز رسيد.

به گزارش فارس، خبر ديگر از پرسپوليس اينکه علي پروين قبل از سفرش به مالزي صبح امروز با محمد رويانيان ديدار کرد و دقايقي با وي در خصوص فينال جام حذفي و شرايط پرسپوليس به گفت‌وگو پرداخت.

يحيي گل‌محمدي نيز پس از تمرين امروز در جلسه‌اي با بازيکنان اعلام کرد تا ديدار مقابل سپاهان از هرگونه مصاحبه تنش‌زا خودداري کنند تا تيم با آرامش کامل روز يکشنبه در فينال جام حذفي به ميدان برود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکره با اروپايي‌ها براي لژيونر شدن انصاريفرد

مذاکره با اروپايي‌ها براي لژيونر شدن انصاريفرد

[h=1]مذاکره با اروپايي‌ها براي لژيونر شدن انصاريفرد[/h]
[h=2] مدير برنامه‌هاي کريم انصاري‌فرد گفت: در خصوص اين بازيکن در حال مذاکراتي هستيم و تا دو هفته ديگر تقريبا همه چيز مشخص مي‌شود.[/h]

محمودرضا فاضلي در خصوص ترانسفر کريم انصاري‌فرد به اروپا اظهار داشت: صحبت‌ها و مذاکراتي در خصوص اين بازيکن شده است. اما به نظر مي‌رسد تا دو هفته ديگر بتوان در مورد انصاري‌فرد نظر نهايي را داد.

به گزارش فارس ، وي در خصوص خبر خداحافظي مهدوي‌کيا در آلمان نيز گفت: قطعا بازي خداحافظي مهدوي‌کيا براي پرسپوليس در بازي مقابل سپاهان انجام مي‌‌شود اما يک بازي خداحافظي ديگر با تعاملي که با باشگاه پرسپوليس داريم براي ايشان انجام مي‌شود.

وي افزود: با رويانيان در اين باره حرف‌هايي زديم و حتي با هامبورگ هم مذاکراتي داشته‌ايم اما فعلا زمان، تاريخ و مکان آن مشخص نيست ما به دنبال اين هستيم تا بازي در شأن مهدوي‌کيا برگزار شود.

وي يادآور شد: ميشائيل بالاک يکي از اسطوره‌هاي فوتبال آلمان و يکي از برجسته‌ترين و محبوب‌ترين فوتباليست آلماني که مي‌توان او را با مهدي مهدوي‌کيا مقايسه کرد، 12 ماه پس از اينکه از فوتبال او را کنار گذاشتند از آنجايي که فوتبال را شروع کرده بود در يک بازي نمادين خداحافظي کرد. ما هم براي مهدي به دنبال يک بازي با آبرو و خاص هستيم.

فاضلي افزود: صد درصد اين بازي برگزار خواهد شد اما امروز و يا فردا و يا يک ماه آينده شايد اتفاق نيفتد ما مذاکرات خود را انجام مي‌دهيم و از طريق مدل‌هاي مختلف که براي خداحافظي يک بازيکن است، وارد مي‌شويم. البته هامبورگ براي بازي خداحافظي مهدوي‌کيا در اولويت است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
طالبي: اميدوارم سپاهان قهرمان جام‌حذفي شود

طالبي: اميدوارم سپاهان قهرمان جام‌حذفي شود

[h=1]طالبي: اميدوارم سپاهان قهرمان جام‌حذفي شود[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: تمام تلاشمان را مي‌کنيم و اميدوارم سپاهان قهرمان جام حذفي شود.[/h]

فرشيد طالبي در مورد پيروزي سپاهان مقابل الغرافه قطر، گفت: پيروزي را کسب کرديم اما خيلي دير شده بود، متاسفانه نتيجه‌اي رقم خورد که نتوانستيم به مرحله بعد صعود کنيم. اگر در ديدار قبلي الاهلي تيم الغرافه را شکست مي‌داد شايد اکنون به مرحله بعد صعود مي کرديم.

وي در مورد اينکه آيا فکر مي‌کند در ديدار الغرافه و الاهلي تباني صورت گرفته است گفت:‌ نمي‌توان چنين صحبتي را بدون مدرک بيان کرد و اصلا اين کار درست نيست. من فکر مي‌کردم الاهلي توانايي شکست الغرافه را دارد و شايد به خاطر مسجل شدن الاهلي اين تيم بازي با الغرافه را جدي نگرفته بود. در کل بايد شرايطي ايجاد مي‌کرديم که به صورت مستقيم راهي مرحله بعد ‌شويم. در 2 بازي پاياني براي حفظ آبرو جنگيديم و خدا را شکر توانستيم به موفقيت برسيم.

طالبي در مورد فينال جام حذفي مقابل پرسپوليس يادآور شد: خيلي خوشحالم که حساسيت در هفته‌‌هاي پاياني ليگ و جام حذفي زياد شده و هواداران مي‌توانند از ديدن مسابقات لذت ببرند. اميدوارم حساسيت ديدار فينال بر مسائل فني غلبه نکند و بازيکنان از لحاظ روحي و رواني بازي با کيفيتي از خود ارائه دهند. همه ايراني‌ها اين بازي را به صورت دقيق نظاره مي‌کنند و اميدوارم مسابقه بسيار خوبي مشاهده کنند.

وي در مورد اينکه آيا با توجه به اتفاقات ديدار رفت ليگ برتر مقابل پرسپوليس آيا آب معدني با خود به تهران مي‌آورند، گفت: خدا را شکر تمامي آن مسائل به اتمام رسيد و آزمايشاتي که انجام شد جوابش منفي بود. آن اتفاقات ارتباطي به ما نداشت در کل تمامي اين مسائل برعهده تيم ميهمان قرار دارد.

طالبي در مورد اينکه آيا سپاهان شانسي براي قهرمان شدن در ليگ برتر دارد، خاطرنشان کرد: در نيم فصل اول پس از باخت مقابل استقلال در مصاحبه‌ام اعلام کردم يقين داشته باشيد که سپاهان قهرمان نيم فصل خواهد شد. همان زمان توانستيم فاصله به وجود آمده را جبران کنيم. اين بار هم اعلام مي‌کنم نااميد نيستيم و تا لحظه آخر تلاشمان را انجام مي‌دهيم. قبول دارم که شانس استقلال بيشتر است اما ما نيز با قدرت کارمان را انجام مي‌دهيم.

مدافع سپاهان در مورد اينکه به دليل محروميت نمي‌تواند در فينال جام حذفي به ميدان برود، عنوان کرد: از اين موضوع ناراحت هستم اما بازيکنانمان مطمئنا با قدرت تمام تلاش خود را ارائه مي‌دهند و هيچ مشکلي از اين بابت ندارد. اين چهارمين فينالي است که در آن حضور دارم و اميدوارم سپاهان در نهايت به موفقيت برسد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروين افتخاراتش از جباري و بهزادي بيشتر بود

پروين افتخاراتش از جباري و بهزادي بيشتر بود

جمالي:
[h=1]پروين افتخاراتش از جباري و بهزادي بيشتر بود[/h]
[h=2] سرپرست کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال گفت: علي پروين افتخاراتش از جباري و بهزادي بيشتر بود و طبيعتا او شانس بيشتري براي دعوت شدن داشت.[/h]

به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، اميد جمالي درباره نحوه معرفي نخبگان و زحمتکشان فوتبال ايران به کنفدراسيون فوتبال آسيا و نحوه تقدير از آنان اظهار داشت: کنفدراسيون فوتبال آسيا، هر چهارسال يک بار از فدراسيون هاي عضو مي خواهد تا چند نفر را به گرفتن سه نشان طلا، نقره و برنز معرفي کنند. فدراسيون فوتبال هم طبق مصوبه هيئت رئيسه فدراسيون، همايون بهزادي، علي جباري و علي پروين را براي نشان طلا معرفي کرد. نامه مربوط به اين مراسم 25 فوريه آمد و در اين نامه معيارهاي معرفي براي کسب نشان طلا حضور 30 و بيشتر از آن در فوتبال و خدمت به فوتبال بود. فدراسيون فوتبال هم سه نفر را واجد شرايط ديد و به کنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي کرد.

سرپرست کميته بين الملل خاطرنشان کرد: کميته روابط بين الملل فدراسيون براي تک تک افراد سوابقشان در فوتبال را تهيه کرد و فرم و مدارک را گرفت تا مراحل لازم طي شود. البته پيدا کردن بازيکنان سابق فوتبال ايران، کار آساني نبود اما با تلاش و همکاري اين عزيزان، مدارک تکميل و به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شد.

وي ادامه داد: از علي پروين، چند سال پيش مدارکي داشتيم و از اينترنت سوابق او را پيدا کرديم و دوم فروردين 92 به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کرديم. ارسال مدارک تا 5 فروردين مهلت داشت و بنده، کريمپور و کسرايي از کميته بين الملل تلاش و سعي زيادي داشتيم تا مدارک به موقع ارسال شود. پس از ارسال مدارک و نامه‌ها، نامه اي از اي اف سي آمد که هر سه نفر تاييد شدند و قرار شد نشان ها به آنها تعلق گيرد.

جمالي در اين باره که چرا پروين دعوت شد اما جباري و بهزادي دعوت نشدند گفت: علي پروين چون در جام جهاني 1978 آرژانتين به همراه تيم ملي ايران حضور داشته و در جام ملت‌ها هم به عنوان بازيکن قهرمان شده بود، بالطبع افتخاراتش بيشتر بود. کسي که در جام جهاني شرکت کرده باشد، شانس بيشتري براي دعوت شدن دارد. ضمن اينکه علي پروين در مقاطعي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران بوده و ايران را در بازي‌هاي آسيايي قهرمان کرده است.

سرپرست کميته بين الملل درباره اين مراسم تصريح کرد: اين مراسم هر چهارسال يک بار در مالزي برگزار مي شود و کنفدراسيون فوتبال آسيا، چهارسال پيش از داود نصيري، محمد دادکان و داريوش مصطفوي تقدير کرد. اين مراسم در کل براي زحمت کشان فوتبال آسيا اعم از داور، مربي، بازيکن و مدير برگزار مي شود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهترين‌بازيکن ديدار استقلال-العين،سپاهان-الغرافه

بهترين‌بازيکن ديدار استقلال-العين،سپاهان-الغرافه

[h=1]بهترين‌بازيکن ديدار استقلال-العين،سپاهان-الغرافه[/h]
[h=2] بهترين بازيکنان دو ديدار شب گذشته نمايندگان ايران مقابل حريفان‌شان در ليگ قهرمانان آسيا مشخص شدند.[/h]

شب اول هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا شب گذشته با برگزاري 8 ديدار از دو منطقه غرب و شرق آسيا پيگيري شد.

به گزارش فارس، در ديدارهاي نمايندگان کشورمان، ابتدا استقلال مقابل العين در امارات به برتري يک بر صفر رسيده و با صدرنشيني راهي بعدي شد و سپس سپاهان که پيش از اين حذفش از دور رقابت‌ها قطعي شده بود، در خانه 3 بر يک مقابل الغرافه به برتري رسيد.

بر همين اساس و در ديدار استقلال و العين، آساموا جيان در حالي به عنوان بهترين بازيکن زمين شناخته شد که کار خاصي را مقابل سيد مهدي رحمتي از پيش نبرد تا در شبي که گلر استقلال مستحق اين عنوان بود، جيان بهترين بازيکن زمين شود.

همچنين در جريان ديدار تيم‌هاي سپاهان و الغرافه هم امين جهان‌عاليان عنوان بهترين بايکن زمين را به دست آورد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
انتقال قطعي داماش بعد از تائيد مقامات قضايي

انتقال قطعي داماش بعد از تائيد مقامات قضايي

[h=1]انتقال قطعي داماش بعد از تائيد مقامات قضايي[/h]
[h=2] انتقال قطعي تيم فوتبال داماش گيلان به سيروس محجوب بعد از تائيد مقامات قضايي انجام مي‌شود.[/h]

علي سراواني مدير روابط عمومي باشگاه داماش گيلان در مورد انتقال تيم فوتبال داماش گيلان گفت: امروز يک جلسه با حضور توکلي از مقامات قضايي، امير عابديني مديرعامل داماش، قربانعلي الماسخاله رئيس هيئت فوتبال گيلان و سيروس محجوب برگزار شد. در اين جلسه توافقنامه نوشته شده از سوي سيروس محجوب؛ خريدار باشگاه امضا و قرار بر اين شد که بعد از تائيد توکلي و تورک نمايندگان قوه قضائيه امير عابديني اين توافقنامه را امضا کند.

به گزارش فارس، وي افزود: توافق‌هاي کلي در جلسه امروز صورت گرفت اما کم و کيف اين معامله و اجرايي شدن اين قرارداد بعد از تائيد مقامات قضايي است و در آن زمان اين قرارداد اجرايي مي‌شود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازگشت آبي‌ها بدون قلعه‌نويي و مجيدي

بازگشت آبي‌ها بدون قلعه‌نويي و مجيدي

[h=1]بازگشت آبي‌ها بدون قلعه‌نويي و مجيدي[/h]
[h=2] سرمربي و کاپيتان تيم استقلال با اعضاي اين تيم به تهران بازنگشتند.[/h]

تيم استقلال پس از پيروزي مقابل العين امارات امروز به تهران بازگشت.

امير قلعه نويي، کريم بوستاني و فرهاد مجيدي جزو کساني هستند که به همراه ديگر اعضاي تيم استقلال به تهران باز نگشته و در دبي ماندني شدند.

تيم استقلال فردا از ساعت 17:30 در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي تمرينات خود را براي بازي با فولاد از سر خواهد گرفت. اين تيم روز شنبه به اهواز مي رود.

ديدار تيم هاي فولاد و استقلال روز يکشنبه از هفته سي و سوم ليگ برتر به مصاف هم مي روند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز

احکام کميته هاي انضباطي و استيناف؛
[h=1]جريمه 3ميليوني رحمتي و رد اعتراض رويانيان[/h]
[h=2] کميته هاي انضباطي و استيناف فدراسيون فوتبال با اعلام آخرين احکام پرونده ها و شکايت ها، مهدي رحمتي سنگربان سابق تيم ملي فوتبال را 30 ميليون ريال جريمه و درخواست هاي محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس را نيز رد کردند.[/h]

به گزارش ايرنا، پس از مصاحبه و انتقادهاي مهدي رحمتي دروازه بان تيم استقلال تهران در گفت و گو با يک خبرگزاري در باره سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، کميته انضباطي پس از تشکيل پرونده از رحمتي خواست ظرف مدت يک هفته، مستندات خود را در باره حرفهايي که در اين مصاحبه بر زبان آورده است، به کميته انضباطي تحويل دهد که هيچ اقدامي از سوي رحمتي صورت نگرفت.

به همين دليل، کميته انضباطي براي ابراز نظر خارج از حدود صلاحيت خود نسبت به سرمربي تيم ملي فوتبال و انتشار آن از طريق رسانه ها و ايجاد تشويش در اذهان اهالي فوتبال، مهدي رحمتي را به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد و متذکر شد تکرار رويه مذکور در آينده موجب صدور حکم مبني بر محکوميت از همراهي تيمي که وي در آن بازي مي کند، خواهد بود. راي صادره قطعي است.

همچنين کميته استيناف فدراسيون فوتبال، حکم خود را درباره اعتراض محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس به حکم پرداخت 200 ميليون ريال به فدراسيون صادر کرد.

کميته استيناف ضمن رد تقاضاي استيناف رويانيان، راي صادره را مبني بر پرداخت 200 ميليون ريال جريمه نقدي به دليل توهين به حسين عسگري رييس دپارتمان داوري، قطعي دانست.

همچنين محمد رويانيان نسبت به حکم محروميت سه جلسه اي محسن بنگر از همراهي با پرسپوليس و پرداخت سه ميليون تومان به کميته انضباطي، تقاضاي استيناف و تجديدنظر خواهي کرده که کميته استيناف ضمن رد تقاضاي تجديدنظر خواهي مديرعامل پرسپوليس، اعلام مي کند راي صادره درباره محسن بنگر قطعي است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
به بازيکنانم براي برد سپاهان پاداش مي‌دهم

به بازيکنانم براي برد سپاهان پاداش مي‌دهم

رويانيان:
[h=1]به بازيکنانم براي برد سپاهان پاداش مي‌دهم[/h]
[h=2] مديرعامل قرمزپوشان تأکيد کرد: براي برد سپاهان به بازيکنانم پاداش مي‌دهم اما نمي‌گويم مبلغش چقدر است.[/h]

محمد رويانيان پس از برگزاري مراسم امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تيم فوتسال پرسپوليس با تصميمي که از قبل گرفته شد به سازمان بهزيستي اهدا شد تا بتواند زيرمجموعه اين سازمان کار خود را شروع کند. اميدواريم که اين تيم بتواند خواسته‌هاي سازمان بهزيستي را برآورده کند.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ به نظرم فوتبال بايد دنيايش جديد و عوض شود. بايد بيشتر به دنبال ايجاد مراسم عاطفي در فوتبال که ضرورت دارد، باشيم. ستاره‌هاي ما خوشبختانه در کارهاي خير دست دارند و حالا باشگاه‌ها هم بايد ورود پيدا کنند.

وي افزود: ما بايد در زندگي همه برويم و اين بي‌سرپرستان را در کاري فرهنگي و ارزشي در آغوش بگيريم. ما اين توفيق را در سايه بزرگ‌ترها در پيش گرفتيم و مؤسسه‌ نيکان پرسپوليس را راه‌اندازي کرديم.

رويانيان خاطرنشان کرد: من با کفاشيان صحبت کردم و خواهش مي‌کنم حق ما را محفوظ بداند و امتياز ما را به سازمان بهزيستي بدهد تا به ليگ برتر برود. من اين تيم را منحل نکردم. به ما گفتند امسال در مسابقات شرکت نکنيد اما سال آينده در مسابقات باشيد. من از کفاشيان مي‌خواهم که اين اتفاق بيافتد.

رويانيان ادامه داد:‌ مي‌خواهيم فوتبال را خيلي زيباتر کنيم و اميدوارم به هدفمان برسيم. آمادگي بچه‌هاي ما براي بازي يکشنبه نيز خيلي خوب است، فرصتي پيدا کرديم که از اسم، بزرگي و نام پرسپوليس دفاع کنيم. حق مهدوي‌کياست که در کنار 30 ميليون هوادار بتواند قهرمان شود. هيچ مشکلي هم براي بازي يکشنبه نداريم.



وي افزود: براي برد سپاهان به بازيکنانم پاداش مي‌دهم اما نمي‌گويم مبلغش چقدر است. چون اگر مبلغ را بگويم سپاهاني‌ها بيشتر از آن را مي‌دهند، مگر من پولدارم که بخواهم دلار يا پاداش بيشتر بدهم؟ من سعي مي‌کنم کاري کنم که پرسپوليس بزرگ بماند و از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کنم. باز هم مي‌گويم خوشبختانه هيچ مشکلي در پرسپوليس نداريم و با قدرت صد درصد به مصاف سپاهان مي‌رويم.

رويانيان خاطرنشان کرد: من مخلص برنامه پارازيت و بالاتر از خطر هستم و با همه رسانه‌ها رابطه خوبي دارم، آقاي هاشمي شايد استقلالي باشد اما امروز از سوي بهزيستي به تمرين پرسپوليس آمد، براي ما مهم‌تر از همه چيز تعامل با بهزيستي بود که به اين هدف رسيديم.

وي خاطرنشان کرد: من خودم هيچ چيز در فوتبال نيستم، چه بسا که بهتر است ما برويم تا کس ديگري بيايد اما هيچکس نگران نباشد، قدرت ندارم اما اگر بخواهم در پرسپوليس مي‌مانم مگر اينکه از پشت من را تکل کنند که مطمئن باشيد خودشان اخراج مي‌شوند. ما هيچي در فينال کم نداريم. ما در بازي فينال کريمي و نوري راداريم که براي خود يلي هستند. بهترين دفاع،‌ هافبک، مهاجمان و دروازه‌بان را داريم و بايد قهرمان شويم.

وي افزود:‌ نام پرسپوليس پرآوازه است و به نظرم انگيزه قهرماني در بازيکنان ما خيلي زياد شده، آنها تشنه قهرماني هستند. ما 11 تيم در همه زمينه‌ها غير از فوتبال داريم. من خودم خبر ندارم که الآن در همه جا چه خبر است. ما هميشه پول نداريم. يک آدم‌هايي هميشه پول دارند اما ما جزو سربازهاي بي‌پول هستيم.

رويانيان در پايان خاطرنشان کرد:‌ تباني وجود دارد و بايد با آن برخورد جدي شود. ديشب با عليپور حرف زدم و گفتم تعارف نکنيد، براي يک‌بار عدالت و صداقت را در فوتبال رعايت کنيد. بزنيد و همه چيز را تمام کنيد تا پاکي به فوتبال بيايد. براي يک بار همه چيز را تمام کنيد تا فساد از فوتبال ما جدا شود. اين کار سختي نيست، اين کار مسئله‌اي است که فوتبال ما را نجات مي‌دهد.


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
نشست خبري مربيان درليگ وفينال جام حذفي

نشست خبري مربيان درليگ وفينال جام حذفي

[h=1]نشست خبري مربيان درليگ وفينال جام حذفي[/h]
[h=2] سازمان ليگ برنامه نشست خبري مربيان پيش از مسابقه فينال جام حذفي و دو ديدار از ليگ را اعلام کرد.[/h]

به گزارش فارس، برنامه نشست خبري پيش از مسابقه سرمربيان تيم ها در روز شنبه 14 ارديبهشت به شرح زير است؛

نشست خبري پيش از مسابقه پرسپوليس و سپاهان( فينال جام حذفي)

نشست خبري يحيي گل محمدي سرمربي پرسپوليس ساعت 14:30

نشست خبري زلاتکو کرانچار سرمربي سپاهان ساعت 17

به دليل اينکه سپاهان شنبه عصر به تهران مي رسد برنامه نشست خبري سرمربي اين تيم ديرتر برگزار مي شود.

نشست خبري سرمربيان راه آهن و صباي قم از هفته سي و سوم ليگ برتر

نشست خبري صمد مرفاوي سرمربي صبا ساعت 15

نشست خبري علي دايي سرمربي راه آهن ساعت 15:30

نشست خبري سرمربيان پيکان و فجرسپاسي از هفته سي و سوم ليگ برتر

نشست خبري محمود ياوري سرمربي فجر ساعت 16

نشست خبري فيروز کريمي سرمربي پيکان ساعت 16:30

7 ديدار از هفته سي و سوم ليگ برتر و فينال جام حذفي روز يکشنبه برگزار مي شود.

 

Similar threads

بالا