کلوپ آبیدلان.

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز



 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این عکس قدیمی به سال به سال 1373 باز می گردد.
در این عکس قدیمی که به سال به سال 1373 باز می گردد، جمعی از استقلالی های قدیمی را در حدود 20 سال پیش مشاهده می کنیم که از جمله چهره های شاخص در این عکس می توان به حاج کاظم اولیائی مدیرعامل وقت آبی پوشان و بازیکنانی چون: کوروش تشت زر، مسعود غفوری های اصل، رضا نعلچگر، محمد نوری، علی حاج اکبری، علیرضا اکبریان و.... اشاره کرد.

 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]کدام تيم درمرحله حذفي حريف استقلال مي‌شود؟[/h]
[h=2]با پيچيده شدن وضعيت گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا، حريف استقلال در مرحله حذفي پس از برگزاري دور پاياني مرحله گروهي مشخص مي‌شود.[/h]


با پايان هفته پنجم مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا صعود استقلال به مرحله حذفي و حذف دو نماينده ديگر کشورمان يعني سپاهان و تراکتورسازي از دور گروهي اين رقابت‌ها مسجل شد.

به گزارش فارس،در گروه چهارم استقلال در حالي صعود خود را قطعي کرده است که در صورت برتري اين تيم در هفته پاياني مقابل العين يا در صورت ناکامي الهلال در خانه الريان، آبي‌هاي ايران به عنوان صدرنشين راهي مرحله يک هشتم نهايي خواهند شد.

*کدام تيم حريف استقلال مي‌شود؟

طبق روال ساليان گذشته در مرحله اول حذفي، تيم‌هاي اول و دوم گروه‌هاي زوج و فرد به صورت ضربدري با هم ديدار مي‌کنند که بر همين اساس در صورت صدرنشيني استقلال، اين تيم در مرحله يک هشتم نهايي بايد با تيم دوم گروه دوم و در صورت دوم شدن در گروه بايد با صدرنشين گروه دوم ديدار کند.

پس از پايان هفته پنجم رقابت‌هاي مرحله گروهي وضعيت جدول گروه هاي دوم و چهارم به شرح زير است:

*گروه دوم:

1-لخويا قطر 8 امتياز

2-الاتفاق عربستان 7 امتياز

3-پاختاکور ازبکستان 7 امتياز

4-الشباب امارات 6 امتياز

*گروه چهارم:

1-استقلال ايران 10 امتياز

2-الهلال عربستان 9 امتياز

3-العين امارات 6 امتياز

4-الريان 4 امتياز

از گروه چهارم رقابت‌ها صعود استقلال و الهلال قطعي است اما وضعيتي که در گروه دوم حاکم است نشان مي‌دهد که هر 4 تيم حاضر در گروه همچنان توانايي صعود به مرحله حذفي را دارند تا به اين ترتيب شاهد بازي‌هاي جذاب و حساس در روز پاياني اين گروه باشيم.

در روز پاياني گروه دوم پاختاکور در ازبکستان از الشباب پذيرايي مي‌کند و لخويا در قطر با الاتفاق ديدار مي‌کند تا به اين ترتيب در صورتي که بخواهيم شانس تيم‌هاي ميزبان براي برتري را بيشتر بدانيم از حالا شانس لخويا و پاختاکور به عنوان تيم‌هاي اول و دوم بيشتر از دو تيم ديگر باشد که در اين صورت استقلال اگر صدرنشين شود بايد با پاختاکور ديدار کرده و در صورت دومي در گروه به مصاف لخويا برود.

با اين حال در فوتبال امکان وقوع هر نتيجه‌اي وجود دارد و تنها احتمالاتي که وجود دارد بررسي شده است.

در اين ميان تا به حال فقط صعود تيم‌هاي استقلال و الهلال از گروه چهارم قطعي شده و ساير موارد از جمله صعود نماينده ايران به عنوان صدرنشين يا تيم دوم و همچنين صعود تيم‌هاي برتر از گروه دوم در حد گمانه‌زني و احتمال است.
 

محمد ساوه

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
5 بازیکن استقلال در خطر محرومیت....

5 بازیکن استقلال در خطر محرومیت....

[h=1]5 بازیکن استقلال در خطر محرومیت....[/h]

۵ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از همراهی تیم‌شان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.
[h=1] [/h]​
به گزارش بی باک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل الریان قطر امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. این 2 بازیکن برای بازی با العین استقلال همراهی خواهند کرد اما نگرانی آبی‌پوشان بابت شرایط 5 بازیکن کلیدی این تیم است که یک کارت زرد دارند و اگر مقابل العین امارات کارت زرد دیگری دریافت کنند از بازی بعدی تیم‌شان محروم خواهند شد.

جواد نکونام، پژمان منتظری، ایمان موسوی، مهدی رحمتی و فرزاد حاتمی 5 بازیکن تک اخطاره استقلال هستند که با دریافت یک کارت زرد بازی بعدی تیم‌شان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از 2 روز تعطیلی از ساعت 17:30 فردا (شنبه) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شود و شاگردان امیر قلعه‌نویی برای دیدار با العین روز یکشنبه هفته آینده به امارات سفر خواهند کرد.

دیدار العین امارات - استقلال ایران در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:10 روز سه‌شنبه هفته آینده به میزبانی العین برگزار می‌شود. استقلال با 10 امتیاز صدرنشین گروه D این مسابقات است.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
این عکس قدیمی به سال به سال 1373 باز می گردد.
در این عکس قدیمی که به سال به سال 1373 باز می گردد، جمعی از استقلالی های قدیمی را در حدود 20 سال پیش مشاهده می کنیم که از جمله چهره های شاخص در این عکس می توان به حاج کاظم اولیائی مدیرعامل وقت آبی پوشان و بازیکنانی چون: کوروش تشت زر، مسعود غفوری های اصل، رضا نعلچگر، محمد نوری، علی حاج اکبری، علیرضا اکبریان و.... اشاره کرد.


عکس قشنگی بود ، ممنون
سوکوموروخف هم هست که.... ، بازم ممنون از این عکس
 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]قلعه‌نويي: استقلال مستحق قهرماني آسياست[/h]
[h=2]سرمربي استقلال گفت: هر تيمي که از گروه ما حذف شود، جاي تاسف است چرا که هر چهار تيم حاضر در اين گروه بزرگ بودند.[/h]


به گزارش سايت باشگاه استقلال، امير قلعه‌نويي در نشست خبري قبل از ديدار مقابل العين امارات اظهار کرد: قبل از صحبت در مورد بازي 2 مطلب را اعلام مي‌کنم. قبلا گفته بودم در گروه مرگ هستيم و هر تيمي که حذف شود، جاي تاسف دارد. همه تيم‌هاي گروه بزرگ بودند اما بالاخره بايد 2 تيم حذف شوند و اين دليل بر اين نيست که تيم‌هاي حذف شده ضعيف بودند.

وي افزود: العين تيم بزرگي است و مربي خوبي دارد. ما بازي‌هاي آنها را آناليز کرده‌ايم. آنها فوتبال را مدرن بازي مي‌کنند. مي‌دانيم فردا بازي سختي داريم. مي‌خواهيم به عنوان سرگروه بالا برويم. مي‌دانيم بازي براي العين مهم است. آنها در خط هافبک و حمله خطرناک هستند. بايد بازي را کنترل و با پرس تيمي ارتباط خط هافبک و فوروارد را قطع کنيم.

سرمربي استقلال درباره اين‌که نتيجه اين بازي در تعيين تيم صعودکننده ديگر گروه مهم است، عنوان کرد: طبيعتا اين بازي براي ما مهم است و مي خواهيم شعار بازي جوانمردانه را رعايت کنيم. اگر سرگروهي هم مهم نبود، با تمام قوا بازي مي‌کرديم چون بازي جوانمردانه برايمان مهم است.

قلعه‌نويي خاطر نشان کرد: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. العين امتياز ميزباني دارد و در خانه کارش راحت‌تر است اما ما تمام بازيکنان آنها را مي شناسيم. استقلال تيم بزرگي است که داخل و خارج خانه بازي‌هاي خوبي را بايد از خود به نمايش بگذارد.

سرمربي استقلال عنوان کرد: به هر حال اين‌که ما تا چه مرحله‌اي بالا مي‌رويم، قابل پيش‌بيني نيست. پتانسيل قهرماني را داريم اما هر اتفاقي ممکن است. استقلال بازيکنان بزرگي دارد و از پشتوانه مردمي خوبي بهره مي‌برد. مي‌توانيم در اين مسابقات موفق شويم. بايد ببينيم در گروه ديگر چه تيمي به ما مي‌خورد. آن طرف هر 4 تيم شانس صعود دارد اما استقلال تيم بزرگي است که استحقاق قهرماني را دارد.

وي افزود: در فوتبال هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست. چه کسي فکر مي‌کرد بايرن و دورتموند 4 گل به بارسلونا و رئال‌مادريد بزنند که اين اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني باعث زيبايي‌هاي فوتبال است.

قلعه نويي خاطر نشان کرد: 2 تن از دوستان خوب و بزرگان فوتبال ايران در باشگاه العين فعاليت مي کنند. برزگري و چنگيز که از بزرگان فوتبال ايران هستند در العين کار مي‌کنند که اين نشان مي‌دهد مديران العين تفکر بزرگي دارند.

او در مورد باخت مقابل الهلال در تهران گفت: قشنگي فوتبال همين است در رياض الهلال را مي‌بريم اما در تهران مي‌بازيم. در بازي برگشت شانس‌هاي زيادي داشتيم که با بي‌دقتي از دست داديم. همان‌طور که آنها در رياض شانس داشتند. در آن مسابقه بازيکنان ما را غرور گرفته بود و در باد برد در رياض بودند. همين اتفاقات است که فوتبال را زيبا کرده است.

قلعه نويي در مورد اين‌که آيا استقلال با ترکيب کامل به ميدان مي‌رود يا خير، خاطرنشان کرد: چون تا بازي با فولاد 5 روز فاصله داريم، طبيعتا با همه نفرات بازي مي کنيم که يک مسابقه زيبا را انجام دهيم و در پايان نتيجه را بگيريم. بازي قبلي 2 محروم داشتيم اما در اين ديدار با تمام نفرات بازي خواهيم کرد. در اين گروه هر تيمي حذف شود، جاي تأسف دارد؛ چرا که هر 4 تيم لياقت زيادي داشتند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی: می‌خواهیم به عنوان سرگروه بالا برویم

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92020906228
دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴



سرمربی استقلال گفت: هر تیمی که از گروه ما حذف شود، جای تاسف است چرا که هر چهار تیم حاضر در این گروه بزرگ بودند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل العین امارات اظهار کرد: قبل از صحبت در مورد بازی 2 مطلب را اعلام می‌کنم. قبلا گفته بودم در گروه مرگ هستیم و هر تیمی که حذف شود، جای تاسف دارد. همه تیم‌های گروه بزرگ بودند اما بالاخره باید 2 تیم حذف شوند و این دلیل بر این نیست که تیم‌های حذف شده ضعیف بودند.
وی افزود: العین تیم بزرگی است و مربی خوبی دارد. ما بازی‌های آنها را آنالیز کرده‌ایم. آنها فوتبال را مدرن بازی می‌کنند. می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. می‌خواهیم به عنوان سرگروه بالا برویم. می‌دانیم بازی برای العین مهم است. آنها در خط هافبک و حمله خطرناک هستند. باید بازی را کنترل و با پرس تیمی ارتباط خط هافبک و فوروارد را قطع کنیم.
سرمربی استقلال درباره این‌که نتیجه این بازی در تعیین تیم صعودکننده دیگر گروه مهم است، عنوان کرد: طبیعتا این بازی برای ما مهم است و می خواهیم شعار بازی جوانمردانه را رعایت کنیم. اگر سرگروهی هم مهم نبود، با تمام قوا بازی می‌کردیم چون بازی جوانمردانه برایمان مهم است.
قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. العین امتیاز میزبانی دارد و در خانه کارش راحت‌تر است اما ما تمام بازیکنان آنها را می شناسیم. استقلال تیم بزرگی است که داخل و خارج خانه بازی‌های خوبی را باید از خود به نمایش بگذارد.
سرمربی استقلال عنوان کرد: به هر حال این‌که ما تا چه مرحله‌ای بالا می‌رویم، قابل پیش‌بینی نیست. پتانسیل قهرمانی را داریم اما هر اتفاقی ممکن است. استقلال بازیکنان بزرگی دارد و از پشتوانه مردمی خوبی بهره می‌برد. می‌توانیم در این مسابقات موفق شویم. باید ببینیم در گروه دیگر چه تیمی به ما می‌خورد. آن طرف هر 4 تیم شانس صعود دارد اما استقلال تیم بزرگی است که استحقاق قهرمانی را دارد.
وی افزود: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. چه کسی فکر می‌کرد بایرن و دورتموند 4 گل به بارسلونا و رئال‌مادرید بزنند که این اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی باعث زیبایی‌های فوتبال است.
قلعه نویی خاطر نشان کرد: 2 تن از دوستان خوب و بزرگان فوتبال ایران در باشگاه العین فعالیت می کنند. برزگری و چنگیز که از بزرگان فوتبال ایران هستند در العین کار می‌کنند که این نشان می‌دهد مدیران العین تفکر بزرگی دارند.
او در مورد باخت مقابل الهلال در تهران گفت: قشنگی فوتبال همین است در ریاض الهلال را می‌بریم اما در تهران می‌بازیم. در بازی برگشت شانس‌های زیادی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم. همان‌طور که آنها در ریاض شانس داشتند. در آن مسابقه بازیکنان ما را غرور گرفته بود و در باد برد در ریاض بودند. همین اتفاقات است که فوتبال را زیبا کرده است.
قلعه نویی در مورد این‌که آیا استقلال با ترکیب کامل به میدان می‌رود یا خیر، خاطرنشان کرد: چون تا بازی با فولاد 5 روز فاصله داریم، طبیعتا با همه نفرات بازی می کنیم که یک مسابقه زیبا را انجام دهیم و در پایان نتیجه را بگیریم. بازی قبلی 2 محروم داشتیم اما در این دیدار با تمام نفرات بازی خواهیم کرد. در این گروه هر تیمی حذف شود، جای تأسف دارد؛ چرا که هر 4 تیم لیاقت زیادی داشتند.
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام
به عنوان صدرنشین میریم بالا
حالا ببینین کی بهتون گفتم
(کی گفتم؟؟ من گفتم؟؟؟ بابا دروغم حدی داره)

ولی نه جدی...من میگم صدرنشین میشیم
اوضاع اون گروه مقابلمون که اصلا معلوم نیست...بازیاشون هم فرداست

 

Similar threads

بالا