ساخت کپی از صورت شما+عکس با کیفیت

daneh jou

عضو جدید
کاربر ممتاز
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




تا به حال به این فکر کردین که آیا میشه صورت رو کپی کرد؟؟ مثلا مثل کاغذ که با دستگاه کپی میشه به تعداد دلخواه اونو تکثیر کرد آیا میشه صورت رو هم تکثیر کرد؟ یه شرکت ژاپنی با مهارت خاصی اینکار رو انجام میده . این شرکت به صورت سه بعدی از صورت شما کپی تهیه می کنه.ابتدا از صورت شما در زوایای مختلف عکس سه بعدی میگیره و سپس کپی صورت شما رو میسازه و ادعا می کنه کوچکترین نکات صورت شما رو هم در نظر میگیره البته پول خوبی هم برای این موضوع میگیره. البته در دو کیفیت کار خودشو عرضه می کنه کیفیت متوسط که برای هر ماسک مبلغ 3920 دلار آمریکا و کیفیت بالا که برای هر ماسک 5875 دلار آمریکا از شما دریافت می کنه یعنی با قیمت دلار 2150 تومن میشه کمتر از 13 میلیون تومن. البته این مبلغ برای اولین ماسک هست و اگر بخواین از یه ماسک چند تا داشته باشید مبلغی بین780 تا 1960 دلار بابت هر ماسک ازتون میگیره. احتمالا کنجکاو شدین که نمونه کار ها رو ببینید. لطفا ادامه عکسها رو مشاهده کنید….


 

ا.پزشکی

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
در واقع اینها ماسک هستند، نه یک کپی ساده دو بعدی روی ورق .........
 

fateme_003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منم به همین موضوع فکر کرده .... حالا جدا از دزدا .... میشه به قاتلا ... باجگیرا ..... قاچاقچیا .... و حتی میشه بری جای کس دیگه ای حقوقشو بگیری و...
و از همه بهتر بری جای یکی دیگه کنکور بدی:D
 

ا.پزشکی

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دو بعدی نیست اگه دقت کنی کاملا سه بعدی هست که میتنی حجمو توش ببینی


خوب منم همینو گفتم که .... چون تو متن اصلی نوشتید "کپی از صورت"، اولین برداشتی که میشه کپی دو بعدیه ولی اینها سه بعدی هستند، و در واقع ماسک هستند.
 

shirin.mohandes

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان در نظر بگیرین که جلوی چشما بستس....اگه هم بخوان اون قسمتو ببرن تابلو میشه...
نقشه هام نقش بر آب شد:(:D
 

Similar threads

بالا