كل كل فوتبالی

كل كل فوتبالی


  • مجموع رای دهندگان
    968

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه آن تصاويری كه دوربين های رسانه ها ثبت نمی كند!

همه آن تصاويری كه دوربين های رسانه ها ثبت نمی كند!

اونم برو از حسن زاده و کسایی بپرس که...
اینقد فرهنگتو با تکرار این کلمه بما نشون نده.
من موندم این کمیته انضباطی اون موقعیکه تیمای دیگه و هواداراشون به همه هتاکی میکردن چه غلطی میکرده که الان سر درآورده و بعد این بازی اینهمه استقلالو جریمه کرده؟

دو شب قبل از بازي هوا واقعاً سرد بود،شب جمعه هم نمي شد بيشتر از چند دقيقه در بيرون دوام آورد وقتي به محوطه استاديوم رسيديم هنوز هوا كاملا روشن نشده بود، حدود 10 - 12 نفر تراختوري براي گرم كردن خودشان پتويشان را آتش زده بودند،خاموش شدن آخرين شعله هاي آتش تنها كور سوي اميد آنها براي چند لحظه گرم شدن در حال يخ زدن بود. چادر هاي اطراف استاديوم گويا از رسيدن برخي در روز گذشته بود. اما امكاناتي هم نبود هرچه باشد ما مهمان هاي ناخوانده فرزند خوانده هستيم،بازي استقلال - پرسپوليس كه نبود دعوت نامه بفرستند!عجب انتظار احمقانه اي! اين روزها ذهن آدم به چه بيراهه هايي كه نمي رود دعوت نامه ما را سفير عشق دم در خانه قلبهايمان تحويل داد.

قرار بود ساعت 10 صبح استاديوم باشيم،ساعت 6 آنجا بوديم،اما ماشينمان خراب بود و با يك مصيبت خودمان را رسانده بوديم،نه مغازه اي باز بود و نه بوفه اي،باز هم دم آن "يرآلما يومورتا"فروش تورك گرم كه آنجا بود. براي تعمير ماشين به مركز شهر رفتيم،هنوز مغازه ها باز نشده بود،وقتي آدرس مي پرسيديم برخي به خاطر پرچم سرخ به احتراز در آمده دست به سرمان مي كردند اما برخي ديگر با دقت و وسواس تمام كروكي هاي آدرس را روي ذهنمان مي كشيدند.
در راه با ماشين هاي حاوي پرچم هاي سرخ برخورد داشتيم ملاقات لحظه اي با آنها قوت قلبي براي دو طرف بود،هرچه باشد بدجوري هواي همديگر را در غربت داريم.
تعمير ماشينمان چند ساعت طول كشيد،ساعت 12:30 رسيديم دم در استاديوم،در محوطه از استقلالي ها خبري نبود بجز 50-60 نفر كه براي تحريك هواداران شيطنت هايي مي كردند.محوطه استاديوم چنان شلوغ بود كه فكر كردم هنوز دستور ورود صادر نشده است،با هزار بدبختي براي طبقه پايين بليط گرفتيم وقتي وارد جايگاه سي ام شديم ديديم اصلا جايي براي سوزن انداختن هم وجود ندارد.بخش ما در حال انفجار و مابقي استاديوم خالي خالي بود، 25 هزار تراختوري در يك جايگاه 10 هزار نفري اسير شده بود.ياد پارسال افتادم و نقشه شوم استقلالي ها و هماهنگي با مسؤلان،آنها چند صد نفر استقلالي هتاك را دم در گوش ما اسكان داده بودند تا هم حاشيه ايجاد كنند و هم امكان اختصاص دادن جايگاه اضافي براي ما عملاً وجود نداشته باشد. نميدانم چگونه اين تصميم گرفته شد،مسؤلي كه پاي اين عهدنامه را امضا كرد با وجدان خود چگونه تا خواهد كرد! وقتي تيمي چون گهر يك نيم فصل تمام ميهمان ساير تيم ها بود كجا بودند اين قانون گذارها!؟
وقتي همه بازي هاي رفت و برگشت استقلال با 5 تيم ديگر تهراني به علاوه گهر عملا ميزبان بودند اين قوانين و قانون گذاران كجا بودند؟ آن روزها هم هواداران استقلال از حضور در روبروي جايگاه منع شدند كه ما شديم؟آن روزها هم صحبت از قانون هاي 10 درصدي بود؟

استقلالي ها گفتند اگر استاديوم را پر نكنيم تا جايي كه سكوي خالي وجود دارد به شما اختصاص خواهد يافت،يك چهارم استاديوم خالي بود اما 30 هزار تراختوري بايد در يك جايگاه 10 هزار نفري زنداني مي شدند.آنها حتي به حرف و قول خودشان هم عمل نمي كنند و ما از چنين آدم هايي انتظار داريم! و چه انتظار بيجايي داريم.يك مشت آدم كه نه منطق مي دانند و نه يك جمله از سر اصول سرهم مي كنند. فقط و فقط حرف هاي بي سر و ته كه تراختوري ها به استقلالي ها در يادگار جا ندادند و غيره،براي 50 نفر هوادار استقلالي يك طبقه اختصاص داده مي شود،ناراحت هم مي شوند.متأسفانه مسؤلان ما جايي كه بايد پشت ما باشند روبروي ما مي ايستند.

بازي شروع نشده شاهد شديدترين الفاظ و توهين هاي ركيك و قوميتي به هواداران تراختور بوديم،اين كار بدون شك از قبل هماهنگ شده بود چون فقط قسمتي شعار مي داد كه از قبل در اين منطقه اسكان داده شده بود.حتي مسؤلان و بازيكنان هم از فحاشي هاي اين هتاكان در امان نماندند.جالب اينجا بود كه چند نفر غير مسؤل پياپي از عكس العمل هواداران تراختوري فيلم و عكس مي گرفتند، نمي دانيم آنها كه بودند و پرسنل كدام ارگان بودند اما وقتي استقلالي هاي سمت چپ تراختور، ركيك ترين توهين هاي قوميتي را نثار مليون ها تورك كردند دوربين هاي آنها خاموش مي شد و وقتي تراختور يها عكس العمل نشان مي دادند دوربين هاي آنها صحنه هايي از هواداران تراختور را شكار مي كرد اين كه فقط صحنه شكار مي كرد يا هوادار شايد بعدا معلوم شود!

وقتي دروازه بان حريف وارد زمين شد بشدت از سوي هوادارانشان تشويق شد،در اين بين چند نفر تراختوري شروع به تشويق مهدي رحمتي كرد كه همين چند نفر كافي بود تا سونامي تشويق رحمتي در بين هواداران تراختور شكل گيرد.اما او بي اعتنا بود ،در اين بين استقلالي ها دوباره او را تشويق كردند و او به آنها اداي احترام كرد و استقلالي ها به خاطر عدم توجه رحمتي به تراختوري ها بسيار سرمست بودند البته تراختوري ها با سنگ روي يخ شدن در اين زمان شايد آموختند كه قبل از هركاري بايد فكر كرد!، رحمتي اگر تورك اوغلي بود وقتي به آباء و اجدادش توسط همين استقلالي ها توهين مي شد ساكت نمي نشست.او كه بيشتر از همه دست به اتلاف وقت زد تا تيمش بازي را ببرد البته حق طبيعي او بود. اما آن عده اي كه كار غير حرفه اي مي كنند بدانند رحمتي سالهاست از هر تهراني،تهروني تر شده است وقتي ميلياردر شوي هويت كيلويي چند است!؟ جهنم پدر و مادرم را هم مي فروشم!

بازيكنان تراختور زماني وارد زمين شدند كه استقلالي ها به جهت فاصله ايجاد كردن بازيكنان تراختور با تماشاگرانشان در زير اسكوربورد مستقرشدند اما وقتي بازيكنان تراختور وارد زمين شدند به سمت هواداران خودشان آمدند و استقلالي ها را به سمت روبروي اسكوربرد راندند اين صحنه هميشه در ذهنم ماندگار خواهد ماند،جزو معدود خاطرات خوش در يك روز سياه بود.به چنين بازيكناني افتخار مي كنيم.

نيروي اننتظامي چه در هنگام ورود و چه هنگام خروج همكاري فوق العاده اي داشت واقعاً از يگان ويژه تبريز كه مهربان تر و متشخص تر بودند البته ناگفته نماند نصف آنها تورك بودند،اگر هم اتفاقي افتاد واقعا بايد قبول كرد كه دست آنها نبود و تابع دستورات بودند.

استقلالي ها از برد تيمشان خوشحال بودند و اين طبيعي بود،آنها تيم بزرگي را بردند ما اين برد را به تماشاگران با ادب و با اصالتشان تبريك مي گوييم تميشان از تيم ما قوي تر بود ، بايد قبول كرد كه تيم آنها از نظر مهره جايگزين بسيار قوي تر بود اگرچه در اين بازي حرفي براي گفتن نداشتند اما 3 امتياز بازي را گرفتند.و در مورد هواداران نا اندك استقلالي كه تربيت خانوادگي خويش را به معرض نمايش گذاشتند و ساعت ها نام و نام خانوادگي شان را صدا مي زدند بايد گفت كه در آن رتبه نيستند كه با مردماني صاحب تمدني هزاران ساله هم صحبت شوند. آنها ظاهراً عادات غارنشيني شان را هنوز نتوانسته اند ترك كنند.

برخي مي گويند بعضي از ترك ها تراختوري نيستند! ما هم منكر اين موضوع نمي شويم اما استقلالي ها چه خوب آنها را صدا مي كردند! به نظر من در اين مورد واقعاً حق داشتند و الحق و والانصاف لقب برازنده اي به آنها داده اند.

REFERENCE : Sarp
(
TƏBRİZLİ.M.s.T
)
منبع : تراکتور اف سی ( TractorFC.com )
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقايان هر شانتاژي کردند تا استقلال ضربه بخورد
[h=1]ماجدي:مقابل گهر محروم هستيم نه سپاهان[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: آقايان قبل و بعد از بازي با تراکتورسازي هر کاري کردند تا استقلال ضربه بخورد.[/h]

ميرشاد ماجدي در مورد راي کميته انضباطي مبني بر محروميت استقلال از يک بازي بدون تماشاگر در ليگ برتر و محروميت عمران زاده و برهاني اظهار داشت: دوستان هر کاري قبل و بعد از بازي با تراکتورسازي انجام دادند تا استقلال ضربه بخورد. کارهايي که آقاي جعفري مديرعامل تراکتورسازي قبل از مسابقه انجام داد تا بازي را درآورد و نتوانست بعد از بازي هم انجام داد.

به گزارش فارس ، وي افزود: با تنش هايي که در جريان مسابقه پيش آوردند براي استقلال دردسر درست کردند. ما امروز ظهر با معاون حقوقي باشگاه که آيين نامه ها را خوب بلد است، جلسه اي داريم و موضع خود را نسبت به اين راي اعلام مي کنيم. جالب است که حق اعتراض هم نداريم و فقط آقاي جعفري مي تواند به عنوان مديرعامل باشگاه تراکتورسازي به جريمه 8 ميليون توماني خود معترض شود.

وي در مورد اينکه گفته مي شود استقلال در بازي با سپاهان در ليگ از حضور تماشاگر محروم است، گفت: اين هم از آن مطالبي است که برخي براي خود مي نويسند. ما در بازي هفته سي‌ام ميهمان تيم نفت تهران هستيم و در بازي سي‌ويکم با گهر در تهران بازي داريم و در اين مسابقه نمي توانيم تماشاگر داشته باشيم. شما بايد ببينيد عقل سليم چه مي گويد.

ماجدي با انتقاد از مديرعامل تراکتورسازي تصريح کرد: آقاي جعفري شب گذشته در تلويزيون طوري صحبت يم کرد که انگار پرچمدار اخلاق است. او که صحبت هاي خوب انجام مي دهد چرا قبل از بازي اين طور صحبت نمي کرد و با مطرح کردن بحث 50 - 50 در ورزشگاه جو را خراب کرد. ما اکنون آرش برهاني را به دليل اخراجي که شد در واقع 3 جلسه در اختيار نداريم. هفته هاست که به قلعه نويي فحاشي مي کنند اما انگار کسي اين چيزها را نمي بيند.آقاي جعفري خود را پشت هواداران تراکتورسازي قايم کرده است.

ماجدي در مورد بازي با العين و مصدوميت خسرو حيدري و مهدي رحمتي گفت: ما اميدوار هستيم که مشکلي براي بازي نداشته باشند. اين هم بابت خستگي است که اين بازيکنان دارند. با اين برنامه ريزي عده اي مي گويند ليگ را 20 تيمي کنيم. اميدواريم که هواداران استقلال روز چهارشنبه تيم را تنها نگذارند و همان طور که در بازي با تراکتورسازي با تشويق هاي خود جاي خالي آرش برهاني را پر کردند مقابل اين تيم اماراتي هم همينطور کنار تيم باشند.

.
.
.
دیگه دارین گندشو در میارین. اون از مدیر عامل باشگاتون که قبل و بعد از بازی اینهمه مسخره بازی درآورد و اینم از شماها،بابا این باخت اینقد براتون سخت بوده که اینهمه بخاطرش دارین به مسائل دیگه گیر میدین؟؟؟
.
چیزی که مشخصه شماو امثال شماها میخواین دوروبر استقلال حاشیه زیاد باشه تا نتونه با تمرکز کار بکنه که خیلی جای تاسف داره ،حالا که به این نتیجه رسیدین استقلال تیمبرتر لیگه و همینطوری پیش بره حتما قهرمان میشه اومدین این بازیارو در میارین. شماها همونایی هستین که امیرقلعه نوعی رو متهم میکردین و همون شعارهای مسخره رو درموردش میدادین ، حالا خودتون از مدیر عامل باشگاهتون تا تک تک شما هوادارای تراکتور دست به دامن مسائل بیرون زمین شدین تا بتونین خودتونو قهرمان بکنین ،زهی خیال باطل.



 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
!!!!
دیگه چیکار باید میکرد که کارت قرمز داشته باشه ؟! میزد سر بازیکن رو میشکست ؟
اون کار برهانی صد در صد کارت قرمز داشت اگه من بودم جای اینکه ازش طرفداری کنم ازش انتقاد میکردم که تو یه بازی به این مهمی همچین کار بچگانه ای کرد و تیمشو 10 نفره کرد ..البته نگران نباش برهانی نباشه بیشتر به نفعتونه تا باشه ..:D
برای من این عجیبه که تماشاگرا کاری کردن که مظفری زاده نمیخواست بازیو ادامه بده و با اصرار اون حسن زاده و تاج برگشت و زمان بین دو نیمه بیشتر از 20 دقیقه شد ولی بازم کمیته انظباطی با یه جلسه محرومیت و چنتا توبیخ و 3 میلیون سر و تهشو هم آورد !!!.. .. از اون طرف طرفدارای تراکتورسازی فریاد میزدن خلیج ع ر ب ی و همه جور فحش دادن باز با جریمه چند میلیون پول سر و تهش هم اومد ..تماشاگرای استقلال هم که کار بدتر از اون .. پرچم ارمنستان رو آورده بودن که بنظرم این دو کار بدترین توهین به هر ایرانی و ایران بود ولی بازم هیچی نشد !!!.. اما پارسال داور عقده ای بخاطر دو دقیقه بازی ما رو نیمه تموم گذاشت و دو امتیاز از پرسپولیس کسر شد و بازی 3 صفر اعلام شد و تا چند ماه حاشیه سازیش ادامه داشت .. اینقدر رسانه ها کار هوادارای پرسپولیسو بزرگ کردن که فکر کنم حادثه پورت سعید اینقد بزرگ شده باشه..نمیدونم چرا پارسال فحش دادن به داور تا این حد بد بود و جریمه داشت ولی امسال نه..اگه الان یه نفر بره وسط خیابون بگه خلیج ع.... دارش میزنن اگه پرسپولیسیا اینو گفته بودن 6 امتیاز ازشون کسر میشد .. بعد جعفری میاد تو شکبه دو میگه استقلال و پرسپولیس لابی بازی میکنن ..!! نمیگه چقد تا حالا از تیم خودش حمایت شده ..

خیلی تابلو بود ضربه سر برهانی واقعا اصلا ضربه نبود ، این داورهای ما بازی رئال و بارسا رو قضاوت کنن کلا دقیقه 30-35 تعداد نفرات دو تیم به زیر حد نصاب میرسه و ادامه بازی کنسل میشه
کار آرش اشتباه بود ، 100 درصد ، به خاطر اینکه با اون حرکتش و بزرگنمایی بازیکن تراکتور باعث به اشتباه افتادن داور شد
بازی استقلال و نفت تهران تو دور رفت بازیکن نفت واقعا اکبرپور رو زد ، اما همه پرسپولیسیا گفتن قهرمانی به اشتباه بازیکن نفت رو اخراج کرد و طرفداری استقلال رو کرده ، حتی تیتر روزنامه پیروزی هم شده بود ، اینجا ضربه برهانی در حد اخراج نبود اما کارش اشتباه بود
رفتار تماشاگر استقلال اصلا و ابدا بدتر از پرسپولیسیا نبود و به رفعتی بیچاره اینقدر فحش دادن که کلا داوری رو گذاشت کنار ، اینجا هم استقلالیا اشتباه کردن و من تایید نمیکنم و حتی نمیگم تقصیر مظفری زاده بوده ، میگم با وجود اشتباهاتش تو بازی رفت و برگشت نباید اونجوری فحش میخورد ، کاظمیان هم نباید فحش میخورد
کار یک تماشاگر که پرچم ارمنستان رو آورده رو منتسب نکنید به همه استقلالیا
شاید اون تماشاگر از جمله ارامنه ایرانی باشه و اینجوری خواسته حرفی زده باشه ، چه دخلی داره به تماشاگرای استقلال ؟


پارسال ما به داور فحش رکیک نمیدادیم
ضمنا رای کمیته انضباطی همه چی رو معلوم کرد
ما هر سال اینجور چیزا زیاد میبینیم
واسه همین بود که کمیته انضباطی محکومش کرد آره
مونده اون یک نفر کی باشه حالا باشه ببینیم واقعا همچین چیزی هست
یه بار که آبادانیها اومدن یه بارم ملوانیها اومدن عکس یادگاری گرفتن رفتن
ولی این استقلالی که شعارهای نژاد پرستی میگه بیاد خدا میدونه چه بلایی سرش میاد

نه عزیز اینا چه حرفیه اتفاقا از همچین کارهایی خوشم میاد چون باعث میشه اتحاد تؤرکها بیشتر بشه
میدن ولی نه به ملت واسه خودشون شعار میدن یا واسه دولت
اصلا دوست ندارم راجع به کاظمیان صحبت کنم هم زبون خودتونه به خودتون مربوطه اومده تراکتور واسه پول اومده دیگه
خوب علتش اینه که نمک خوردن نمکدونو شکستن
چرا همین کرار مه تو استقلال بود تشویق شد ولی اینا نه ؟
چون قبل از بازی با رسانه ها مصاحبه هایی انجام داده بودن که ...
اصلا 5 هزار نفر بازم واسمون افتخاره
ما تو آزادی همین استقلال و پیروزی رو واسه خودمون میهمان کردیم
اینم سند





آدم اینجا عظمت تراختورو میبینه که الاستقلالی ها بلاخره بعد از چند باخت تو آزادی تونستن نهایتا تراختور کبیر رو با یک بازی عربی بگم بحرینی بگم خلاصه با 1 گل ببرن

تورو خدا ببیننین چطوری شادی میکنن

واقعا آدم با این کلیپ میفهمه که تراختورمون چه قدر بزرگ که استقلالیها باورشون نمیشد ما رو بردن




سوت پایان بازی استقلال – تراکتور و انفجار بر روی سکوها
پارسال دیگه چه فحشی باید میدادید ؟ چیکار باید میکردید؟؟
کاری به دولت ندارم که خودم از بیخ و بن قبولش ندارم شما هم شعارهای قومی و قبیله ای و ایرانی و غیر ایرانی کم ندادید
پسر خوب اگه شما خیلی تعصب ترک بودنتو داری منم خیلی تعصب فارس بودنم و قبل از اون ایرانی بودنم رو دارم
خوبه اولین بازی استقلال و تراکتور وقتی تیمتون برگشت لیگ برتر تو تبریز بود ، 1000-1200 نفر استقلالی تو استادیوم بودن که مطمئنا از تهران نرفته بودن و همزبون های تبریزی خودتون بودن که بعد از گل مساوی تراکتور اینقدر سنگ خوردن که همون موقع فرار کردن و تا آخر بازی نموندن
تماشاگرای پرسپولیس خودشون میان و جوابت رو میدن اما تراکتور همیشه تو تهران مهمون ما بوده و هست
تراکتور تیم خوبیه ، بردن این تیم خوشحالی داره ، اما اگه سپاهان رو هم میبردیم همینجوری خوشحالی میکردیم ، کما اینکه شما هم دور رفت استقلال نصفه نیمه رو بردین خدا رو بنده نبودید
 
آخرین ویرایش:

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی تابلو بود ضربه سر برهانی واقعا اصلا ضربه نبود ، این داورهای ما بازی رئال و بارسا رو قضاوت کنن کلا دقیقه 30-35 تعداد نفرات دو تیم به زیر حد نصاب میرسه و ادامه بازی کنسل میشه
کار آرش اشتباه بود ، 100 درصد ، به خاطر اینکه با اون حرکتش و بزرگنمایی بازیکن تراکتور باعث به اشتباه افتادن داور شد
تو همه جای دنیا همچین حرکات اضافی قرمز داره در ضمن ما اگه میدونستیم استقلال بعده اون اخراج میشه الاستقلال اصلا راضی نبودیم اخراج بشه

پسر خوب اگه شما خیلی تعصب ترک بودنتو داری منم خیلی تعصب فارس بودنم و قبل از اون ایرانی بودنم رو دارم
آفرین به شما تعصب باید باشه این مسخره بازیا باید نباشه
خوبه اولین بازی استقلال و تراکتور وقتی تیمتون برگشت لیگ برتر تو تبریز بود ، 1000-1200 نفر استقلالی تو استادیوم بودن که مطمئنا از تهران نرفته بودن و همزبون های تبریزی خودتون بودن که بعد از گل مساوی تراکتور اینقدر سنگ خوردن که همون موقع فرار کردن و تا آخر بازی نموندن
نه عزیز نه اونجای بودن نه اینجای یه سری کرد ساعت فروش و اودکلن فروش بودند که اومده بودن به عشق استقلال حتی دست نوشته ای هم داشتن که قلب مهاباد به عشق اس اس ...
تماشاگرای پرسپولیس خودشون میان و جوابت رو میدن اما تراکتور همیشه تو تهران مهمون ما بوده و هست
بله این عکس ها گویای همه چیز هست:biggrin: حتی اگه بخوای مصاحبه بازیکناتون هم پیدا میکنم گه گفتن ما چرا باید تو شهر خودمون میهمان تراکتور باشیم از هوادارامون خواهش میکنم حمایتشون از استقلال دریغ نکنن و 90 هم روش زوم کرده بود که درست نصفه آزادی رو پر کردیم
20353jamnews_ir.jpg482714_134216016705731_620032555_n.jpg
تراکتور تیم خوبیه ، بردن این تیم خوشحالی داره ، اما اگه سپاهان رو هم میبردیم همینجوری خوشحالی میکردیم ، کما اینکه شما هم دور رفت استقلال نصفه نیمه رو بردین خدا رو بنده نبودید
رفتو ول کن 2 بار پشت سر هم این استقلال رو با تمامی تشکیلاتش تو تهران بردیم :biggrin:
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
تو همه جای دنیا همچین حرکات اضافی قرمز داره در ضمن ما اگه میدونستیم استقلال بعده اون اخراج میشه الاستقلال اصلا راضی نبودیم اخراج بشه
آفرین به شما تعصب باید باشه این مسخره بازیا باید نباشه
نه عزیز نه اونجای بودن نه اینجای یه سری کرد ساعت فروش و اودکلن فروش بودند که اومده بودن به عشق استقلال حتی دست نوشته ای هم داشتن که قلب مهاباد به عشق اس اس ...
بله این عکس ها گویای همه چیز هست:biggrin: حتی اگه بخوای مصاحبه بازیکناتون هم پیدا میکنم گه گفتن ما چرا باید تو شهر خودمون میهمان تراکتور باشیم از هوادارامون خواهش میکنم حمایتشون از استقلال دریغ نکنن و 90 هم روش زوم کرده بود که درست نصفه آزادی رو پر کردیم
مشاهده پیوست 140631مشاهده پیوست 140632

رفتو ول کن 2 بار پشت سر هم این استقلال رو با تمامی تشکیلاتش تو تهران بردیم :biggrin:

آره اما همه جای دنیا هم داورا اشتباه میکنن ، مثل اخراج نانی تو بازی رئال و منچستر ، اینجا هم برهانی با 10-12 سال سابقه بازی تو لیگ همچین اشتباهی کرد و بازیکن تراکتور هم خوب نقش بازی کرد
حالا شدن کرد ساعت فروش ؟؟ بعد از همون بازی 2-0 که داورش ترکی بود تو برنامه 90 کلیپی پخش شد از بازار تبریز ، یه بنده خدایی میگفت منو داداشم استقلالی هستیم میگفت استقلالی کم نیست اما جرات نمیکنیم بریم استادیوم
اون بابا ترک بود ، کرد ساعت فروش نبود ، شما که به همزبون خودتون رحم ندارید از رفتار تماشاگرای استقلال ننالید
اون عکس سمت چپی که گذاشتی خودش گویای اینه که نصف ورزشگاه قرمز نبوده .از اون خط کرنر تا خط کرنر روبروش ، یعنی دقیقا ضلع شمالی ورزشگاه اما نه جایگاه و نه روبروی جایگاه و بالای اونها ، مگه ظرفیت آزادی 150 هزار نفره ؟؟ که اینجا 50 هزار نفر جا بشن ؟
عکس سمت راست هم واسه 2-3 ساعت قبل از بازیه که هنوز استقلالیا نیومده بودن استادیوم،دیدی که تو اون بازی تمام اون سکوها پر شد و خیلی از استقلالیا موندن پشت در

پس بهتره مسخره بازی نباشه و تعصب ها موجب بی احترامی نشه ، این دو طرفه هست
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
د نشد دیگه
مقایسه نکن اون بازی پرسپولیس رو با این بازی
اون بازی پرسپولیس حقش بود
من نمیگم که برهانی اخراج نداشت ولی اسدی و ابراهیمی رو اگه دقت کرده باشین تو خود دعوا چندتا مشت زدن به قیافه آرش
آرش کارت گرفت درست ولی اونا هم حقشون فقط یه کارت زرد نبود
کلا اسم مظفری که بیاد یاد پرس پول یس و مخالفت با استقلال میوفتم :d
میشه بگید فرقشون چی بود ؟
تنها فرقش این بود که مظفری زاده به حق برهانی رو اخراج کرد ولی داور بازی پرسپولیس داماش (رفیعی) همه تصمیاتش به ضرر پرسپولیس بود و تو نتیجه تاثیرگذار بود و اشتباهاتش هم بعدا تایید شد .. هوادارای استقلال به مظفری زاده بدترین فحش ها رو دادن طوری که نخواست برگرده هوادارای پرسپولیس هم به رفیعی بدترین فحش ها رو دادن ولی بازی رو قطع کرد بخاطر 2 دقیقه !!..
اتفاقا منم وقتی اسم قهرمانی و ترکی میاد ناخوداگاه یاد اس تق لال میفتم ..
میتونم بازیایی هم مثال بزنم که همین مظفری زاده اشتباهاتی داشته به ضرر پرسپولیس که تو نتیجه هم تاثیرگذار بوده ..نمونه ش پرسپولیس و صبا چند فصل قبل که نیمه اولشو دو هیچ برده بودیم و نیمه دوم 2 تا گل بهشون داد که همه کارشناسا گفتن اشتباه کرده ..
زیادم اعتراض نکنید بهرحال کاری نکردن که خیلی به ضررتتون باشه یه بازی محروم کردن که نمیکردن بهتر بود ..بازی مقابل گهر ..:biggrin:..مطمئن باش کمیته ان ظباطی کاری نمیکنه که به ضرر استقلال باشه ..

خیلی تابلو بود ضربه سر برهانی واقعا اصلا ضربه نبود ، این داورهای ما بازی رئال و بارسا رو قضاوت کنن کلا دقیقه 30-35 تعداد نفرات دو تیم به زیر حد نصاب میرسه و ادامه بازی کنسل میشه
کار آرش اشتباه بود ، 100 درصد ، به خاطر اینکه با اون حرکتش و بزرگنمایی بازیکن تراکتور باعث به اشتباه افتادن داور شد
بازی استقلال و نفت تهران تو دور رفت بازیکن نفت واقعا اکبرپور رو زد ، اما همه پرسپولیسیا گفتن قهرمانی به اشتباه بازیکن نفت رو اخراج کرد و طرفداری استقلال رو کرده ، حتی تیتر روزنامه پیروزی هم شده بود ، اینجا ضربه برهانی در حد اخراج نبود اما کارش اشتباه بود
رفتار تماشاگر استقلال اصلا و ابدا بدتر از پرسپولیسیا نبود و به رفعتی بیچاره اینقدر فحش دادن که کلا داوری رو گذاشت کنار ، اینجا هم استقلالیا اشتباه کردن و من تایید نمیکنم و حتی نمیگم تقصیر مظفری زاده بوده ، میگم با وجود اشتباهاتش تو بازی رفت و برگشت نباید اونجوری فحش میخورد ، کاظمیان هم نباید فحش میخورد
کار یک تماشاگر که پرچم ارمنستان رو آورده رو منتسب نکنید به همه استقلالیا
شاید اون تماشاگر از جمله ارامنه ایرانی باشه و اینجوری خواسته حرفی زده باشه ، چه دخلی داره به تماشاگرای استقلال ؟

عجبا !! میشه بگید فرقشون چی بوده ؟ هوادارتون اینقد مظفری زاده رو فحش دادن که نخواست برگرده !!
استقلال حقش بود این بازی رو ببره چون بهتر بازی کرد و تراکتور اصلا برنامه ای برای حمله نداشت ولی سعی نکن حاشیه هاشو کمرنگ کنی ..هوادارای هر دو تیم خیلی خوب از خجالت هم دراومدن ولی کمیته ان بظاتی خیلی خوب با چند تا توبیخ و جریمه مالی سروته قضیه رو هم اورد ولی به پرسپولیس که میرسه کسر امتیاز و محرومیت های زیاد و ....
بعد یکی مثل جعفری میاد میگه میگه پرسپولیس لابی میکنه نمیگه فدراسیون چقد هوای خودمونو داره ..
بنگر بخاطر توهینایی که هم تو اصفهان و هم تو تهران به دخترش و خانواده ش شد یه حرکت انجام داد 3 بازی محروم شد بعد کاظمیان و عمران زاده همون کارو میکنن یه جلسه ... مجتبی حسینی بخاطر خارج شدن از محدوده مربیان دو جلسه محروم میشه به قلعه نوعی که میرسه هیچ ..:biggrin:
واقعا تحلیلاتون جالبه ..تماشاگر ارامنه ..تو بازیای قبل فقط این بازی اومده ..شاید..:D ...
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا شدن کرد ساعت فروش ؟؟
اون بابا ترک بود ، کرد ساعت فروش نبود ، شما که به همزبون خودتون رحم ندارید از رفتار تماشاگرای استقلال ننالید
عزیزم کاری نیست که برو گزارش تصویری همون بازی رو پیدا کن ببین کیا بودن
پلاکارد آورده بودن قلب مهاباد به عشق استقلال میتپد

نمیگم آزربایجان استقلالی نداره داره نهایت 2%
یکیش همین مدیر عاملتون یکیش گلرتون یکیش شماره 8 جباریتون
یکیش هم آقایان حجازی و بقیه هم بجای خود
در ضمن همونایی که شما میگین اونا هم درسته ولی رفته رفته اونا با اشک اشک شنیدن طرفدارای با فرهنگ اس اس به آغوش تراختور بازگشتن



تا چندی پیش میگفتین هیچ وقت مهمون نبوده



ضمنا گفتم که مصاحبه بازیکناتون رو سرچ کن ببین که گفتن تو استادیوم خودمون مهمان حریف شدیم
اگه اینترنت خوبی داشتیم واست فیلماشو آپ میکردم نشون میدادم او عکس دسته چپی مال پارساله که از نصف کمتر بود
آما اون راستی مال پیرار سال بود که دقیقا نصفش مال ما بود
بابا اصلا بازم واستون ننگ که ما یک سوم آزادرو تسخیر کنیم همین بازی هم میگفتین واسه 1 نفر هم جا نمیگذاریم ولی هنوز نتونستین بیش از 40 هزار باشین اصلا 50 هزار اصلا 60 هزار :biggrin:
بابا ایناها نصف استادیوم ماها بودیم

http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=140631&d=1362918494



 
آخرین ویرایش:

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب میبینمکه بازم لنگستان باخت.اشکال نداره یوقت غصه نخورین.
ای داد بیداد بنده خداها تازه داشتن حالشونو میکردن باز علی دایی زد تو پَرشون.
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
بر اساس اعلام فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال تیم استقلال ایران به عنوان سومین تیم برتر آسیا در سال 2012 شناخته شد.

 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
عجبا !! میشه بگید فرقشون چی بوده ؟ هوادارتون اینقد مظفری زاده رو فحش دادن که نخواست برگرده !!
استقلال حقش بود این بازی رو ببره چون بهتر بازی کرد و تراکتور اصلا برنامه ای برای حمله نداشت ولی سعی نکن حاشیه هاشو کمرنگ کنی ..هوادارای هر دو تیم خیلی خوب از خجالت هم دراومدن ولی کمیته ان بظاتی خیلی خوب با چند تا توبیخ و جریمه مالی سروته قضیه رو هم اورد ولی به پرسپولیس که میرسه کسر امتیاز و محرومیت های زیاد و ....
بعد یکی مثل جعفری میاد میگه میگه پرسپولیس لابی میکنه نمیگه فدراسیون چقد هوای خودمونو داره ..
بنگر بخاطر توهینایی که هم تو اصفهان و هم تو تهران به دخترش و خانواده ش شد یه حرکت انجام داد 3 بازی محروم شد بعد کاظمیان و عمران زاده همون کارو میکنن یه جلسه ... مجتبی حسینی بخاطر خارج شدن از محدوده مربیان دو جلسه محروم میشه به قلعه نوعی که میرسه هیچ ..:biggrin:
واقعا تحلیلاتون جالبه ..تماشاگر ارامنه ..تو بازیای قبل فقط این بازی اومده ..شاید..:D ...

در مورد جمله آخر گفتم ، شاید ، تحلیل نکردم ، اذیت نکن دیگه ، گفتم یک تماشاگر رو به کل تماشاگرا منتسب نکن
خودت میدونی ارمنیا و ترکها با هم مشکل دارن
حالا نه ارمنیهای ایران و ترکهای ایران ، ارمنستان و ترکیه در واقع اما بعضیا همه چی رو بهم ربط میدن
من نگفتم فرقی بین فحاشی استقلالیا به داور بازی با داماش و استقلال بوده ، گفتید مظفری زاده میخواسته ادامه نده ، منم گفتم رفعتی که دیگه اصلا ادامه نداد
حتی بعضی وقتا شنیدم میگفتید رفعتی خودش خیلی مقصر بود که فحش شنید چون بد داوری کرد ، اما من حتی گفتم با وجود وجود قضاوت اصلا بر فرض خیلی بد مظفری زاده هم نباید اون فحشا رو استقلالیا بهش میدادن
اصلا هم نگفتم حق استقلال نبوده محروم بشه ، خداییش اگه جایی دیدی گفتم نشونم بده
فحاشی بود ، خودم بودم و شنیدم ، کاظمیان تا جز ذخیره ها قبل از شروع بازی اومد تو شروع کردن به فحاشی و فحش خواهر و مادر دادن ، کاری ندارم که قبلا به استقلالیا بی احترامی کرده یا نکرده ، کلا چیزی که دیدم رو میگن
اما بین دو نیمه که مونده بود تو زمین و خودشو گرم میکرد با دستاش به سمت تماشاگرا علامتهایی داد که بدترش کرد
کار بنگر رو هم تایید نکنید دیگه ، اونم کار زشتی کرد ، از پرسپولیس که کسر امتیاز نشد خانمی ، تیمتونم در نهایت یه جلسه محرومیت بی تماشاگر رو پشت سر گذاشت ، نه ؟
یکی از دلایل محرومیت تماشاگرای استقلال پرتاب ترقه هم بوده ، در حالی که تو داربی پرسپولیسیا 2-3 بار این کار رو خیلی خطرناک تر انجام دادن ، حالا منم باید بگم چرا تبعیض قائل شدن؟؟
یا بگم مثلا چرا گل محمدی با لابی بخشیده شد اما اعلام شده رای استقلال قطعیه و نمیشه حتی اعراض کرد ؟ یا بگم چرا برهانی 3 جلسه محرومیت اما مثلا همین بازیکن تراکتور دهنوی تو بازی با فولاد چنان زد تو پای ارشاد یوسفی که میتونست خیلی خیلی خطرناک باشه اما چی شد جریمش ؟؟ کارت زرد ؟؟
راستی مگه عمران زاده بخاطر اعتراضش محروم نشده ؟؟ اونم با دست علامت داده ؟؟
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیزم کاری نیست که برو گزارش تصویری همون بازی رو پیدا کن ببین کیا بودن
پلاکارد آورده بودن قلب مهاباد به عشق استقلال میتپد
نمیگم آزربایجان استقلالی نداره داره نهایت 2%
یکیش همین مدیر عاملتون یکیش گلرتون یکیش شماره 8 جباریتون
یکیش هم آقایان حجازی و بقیه هم بجای خود
در ضمن همونایی که شما میگین اونا هم درسته ولی رفته رفته اونا با اشک اشک شنیدن طرفدارای با فرهنگ اس اس به آغوش تراختور بازگشتن
تا چندی پیش میگفتین هیچ وقت مهمون نبوده

ضمنا گفتم که مصاحبه بازیکناتون رو سرچ کن ببین که گفتن تو استادیوم خودمون مهمان حریف شدیم
اگه اینترنت خوبی داشتیم واست فیلماشو آپ میکردم نشون میدادم او عکس دسته چپی مال پارساله که از نصف کمتر بود
آما اون راستی مال پیرار سال بود که دقیقا نصفش مال ما بود
بابا اصلا بازم واستون ننگ که ما یک سوم آزادرو تسخیر کنیم همین بازی هم میگفتین واسه 1 نفر هم جا نمیگذاریم ولی هنوز نتونستین بیش از 40 هزار باشین اصلا 50 هزار اصلا 60 هزار :biggrin:
بابا ایناها نصف استادیوم ماها بودیم

کی میگفته مهمون نبوده ؟؟
من شعار هواداری استقلال رو تایید نکردم ، اشتباه بوده ، شما هم شعار های قومی و قبیله ای خودتون رو تایید نکن ، اما داری بهونه میاری
راجع به تماشاگرا هم دیگه نظری ندارم ، هر چی که بگی قبول ، چی بگم خوب قبول نمیکنی که
واسمون ننگ نیست ، خوب اینجا ترک زیاد هست میرن استادیوم دیگه ، اینجا هم که مثل خارج سیستمی نداره که تماشاگرا از هم تفکیک بشن
آره این فصل تماشاگرای استقلال خیلی کم شده ، خیلی عجیبه واسه خودم ، فکر میکردم جمعه پر بشه اما 75-80هزار تا که حدود 20 تاشم تراکتوریها بود ، نا امید کننده هست اما بهتر از قبل بود
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
در مورد جمله آخر گفتم ، شاید ، تحلیل نکردم ، اذیت نکن دیگه ، گفتم یک تماشاگر رو به کل تماشاگرا منتسب نکن
خودت میدونی ارمنیا و ترکها با هم مشکل دارن
حالا نه ارمنیهای ایران و ترکهای ایران ، ارمنستان و ترکیه در واقع اما بعضیا همه چی رو بهم ربط میدن
من نگفتم فرقی بین فحاشی استقلالیا به داور بازی با داماش و استقلال بوده ، گفتید مظفری زاده میخواسته ادامه نده ، منم گفتم رفعتی که دیگه اصلا ادامه نداد
حتی بعضی وقتا شنیدم میگفتید رفعتی خودش خیلی مقصر بود که فحش شنید چون بد داوری کرد ، اما من حتی گفتم با وجود وجود قضاوت اصلا بر فرض خیلی بد مظفری زاده هم نباید اون فحشا رو استقلالیا بهش میدادن
اصلا هم نگفتم حق استقلال نبوده محروم بشه ، خداییش اگه جایی دیدی گفتم نشونم بده
فحاشی بود ، خودم بودم و شنیدم ، کاظمیان تا جز ذخیره ها قبل از شروع بازی اومد تو شروع کردن به فحاشی و فحش خواهر و مادر دادن ، کاری ندارم که قبلا به استقلالیا بی احترامی کرده یا نکرده ، کلا چیزی که دیدم رو میگن
اما بین دو نیمه که مونده بود تو زمین و خودشو گرم میکرد با دستاش به سمت تماشاگرا علامتهایی داد که بدترش کرد
کار بنگر رو هم تایید نکنید دیگه ، اونم کار زشتی کرد ، از پرسپولیس که کسر امتیاز نشد خانمی ، تیمتونم در نهایت یه جلسه محرومیت بی تماشاگر رو پشت سر گذاشت ، نه ؟
یکی از دلایل محرومیت تماشاگرای استقلال پرتاب ترقه هم بوده ، در حالی که تو داربی پرسپولیسیا 2-3 بار این کار رو خیلی خطرناک تر انجام دادن ، حالا منم باید بگم چرا تبعیض قائل شدن؟؟
یا بگم مثلا چرا گل محمدی با لابی بخشیده شد اما اعلام شده رای استقلال قطعیه و نمیشه حتی اعراض کرد ؟ یا بگم چرا برهانی 3 جلسه محرومیت اما مثلا همین بازیکن تراکتور دهنوی تو بازی با فولاد چنان زد تو پای ارشاد یوسفی که میتونست خیلی خیلی خطرناک باشه اما چی شد جریمش ؟؟ کارت زرد ؟؟
راستی مگه عمران زاده بخاطر اعتراضش محروم نشده ؟؟ اونم با دست علامت داده ؟؟
خب بهرحال اون یه نفرم هوادار استقلال بوده چرا اون یه نفرو جدا می کنید !!!
هر دوش بنظرم جریمه های بیشتری داشت هم گفتن خلیج ع... هم اون پرچم !
آخه شماها طوری گفتید انگار کار پرسپولیسیا بدتر بوده .. بهرحال اون بازی نیمه تموم موند و همون دو امتیاز و داستانای بعدش کلی حاشیه ایجاد کرد ..کار بنگرو تایید نکردم بنگرم همون کار کاظمیانو کرد ..ولی جریمه اون 3 جلسه بود بدون توجه به فحاشیایی که هم تو اصفهان هم تو تهران بهش شد ..جریمه کاظمیان یه جلسه ..
همون حرکات گل محمدی رو مگه قلعه نوعی تو همین بازی نکرد !! تازه ازش قدردانی هم شد ..گل محمدی چون آرومه همه دوست دارن حقشو بخورن ..
برهانی که یه جلسه ش بخاطر کارت قرمزشه ..عمران زاده هم دقیق نمیدونم ..
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر بار باخته ایم "عیبی یوخ" سر داده ایم، هر بار باخته ایم سرمان را بالا گرفته ایم و برای نود دقیقه بعدی تمرکز کرده ایم، هوادار تراختور روح فوتبال را فراتر از یک سه امتیاز می داند که برای بازی با استقلال زانوی غم بغل بگیرد، وقتی بازی تمام شد ما سر پا ایستاده بودیم و تیممان را تشویق می کردیم، اما ما باز یک خانواده ایم و هستیم و تا ابد خواهیم بود همانگونه که در شادی ها در کنار هم هستیم در غم ها هم در کنار هم بوده ایم و هیچوقت همدیگر را تنها نگذاشته ایم، در زلزله ورزقان آذری نشان داد که چگونه بدون هیچ درخواستی از طرف کسی به کمک می شتابد چرا که روح فوتبال نشان داد با هم بودن را خوش است. فوتبال برای ما تنها بهانه ای است برای با هم بودن، در کنار هم بودن و برای دوستی و محبت و به قول "تونی امپراطور " فوتبال محفلی است برای تبادل فرهنگ ها و چه زیبا که ما در این جشن تراختوری همیشه در کنار هم بوده ایم. بازی با استقلال نشان داد که ما با مردمی که هیچ رابطه ای با فرهنگ ندارد هیچ حرفی برای گفتمان نداریم و نخواهیم داشت، تراختوری در تهران میهمان استقلالی ها بود و توهین های آنها نشان از فرهنگی دارد که ریشه دوانده در خون کسانی که از فوتبال تنها به دنبال کاپ حلبی هستند و ما فریاد می زنیم و اعتقاد داریم کاپ و کاپ های حلبی بماند برای آنها و اخلاق، پهلوانی، منش میهمان پروری و تعصب به خاک و صد البته فرهنگ باشد سهم ما. بی اخلاقی مشتی تماشاگر فوتبال که آزادی را با چاله میدان های شهرشان اشتباه گرفته اند نباید به پای فوتبال و فوتبالی نوشته شود، فوتبال دوستان در ایران کم نیستند، هنوز یادمان نرفته چگونه هواداران اصفهانی با شیرینی به استقبال ما آمدند و در اصفهان با پذیرایی از هواداران تراختور فرهنگ بزرگ اصفهان و مردم خوب این شهر را به رخ ما کشیدند، هنوز یادمان نرفته حرکت خوب مردم انزلی را که کدورت ها را خیلی خوب کنار گذاشتند و در انزلی فریاد برآوردند یاشاسین آذربایجان. تراختور نماد آذربایجان است، هر کسی در هر جایی و هر مقامی به این نماد توهین کند تنها شایسته بی توجهی است و لاغیر. استقلالی ها خوب می دانستند که در مقابل قدرت هوادار تراکتور و در مقابل فوتبال ناب تراختور هیچ تیمی توان ایستادن ندارد و فوتبال روان تراختور در نیمه وم هم این را نشان داد، تیم شبهه ملی استقلال در نیمه دوم با دو جین بازیکن ملی پوش لالیگایی چون نکونام و دوجین بازیکن مافیایی چون اکبر پور، عمران زاده، منتظری و صادقی و رحمتی توان مقابله با تراختور را نداشت در نیمه وم چنان در حضور 35 هزار هوادار خود در لاک دفاعی فرو رفته بود که برای صدر نشین لیگ برتر ایران تنها می تواند یک معنا داشته باشد: شرم آور، توهین های یک مشت استقلالی که نام تماشاگر نما هم برای آنها زیاد است هم که در جای خود برای تیم استقلال شرم آور ترین شرمی است که می تواند اتفاق بیفتد.
حالا باز برای تراختوری بعد از گذشت دو روز از باخت تنها می توان یک چیز فریاد زد و تیتر زد: "یاشاسین سیزلر، یاشاسین آذربایجان"
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر بار باخته ایم "عیبی یوخ" سر داده ایم، هر بار باخته ایم سرمان را بالا گرفته ایم و برای نود دقیقه بعدی تمرکز کرده ایم، هوادار تراختور روح فوتبال را فراتر از یک سه امتیاز می داند که برای بازی با استقلال زانوی غم بغل بگیرد، وقتی بازی تمام شد ما سر پا ایستاده بودیم و تیممان را تشویق می کردیم، اما ما باز یک خانواده ایم و هستیم و تا ابد خواهیم بود همانگونه که در شادی ها در کنار هم هستیم در غم ها هم در کنار هم بوده ایم و هیچوقت همدیگر را تنها نگذاشته ایم، در زلزله ورزقان آذری نشان داد که چگونه بدون هیچ درخواستی از طرف کسی به کمک می شتابد چرا که روح فوتبال نشان داد با هم بودن را خوش است. فوتبال برای ما تنها بهانه ای است برای با هم بودن، در کنار هم بودن و برای دوستی و محبت و به قول "تونی امپراطور " فوتبال محفلی است برای تبادل فرهنگ ها و چه زیبا که ما در این جشن تراختوری همیشه در کنار هم بوده ایم. بازی با استقلال نشان داد که ما با مردمی که هیچ رابطه ای با فرهنگ ندارد هیچ حرفی برای گفتمان نداریم و نخواهیم داشت، تراختوری در تهران میهمان استقلالی ها بود و توهین های آنها نشان از فرهنگی دارد که ریشه دوانده در خون کسانی که از فوتبال تنها به دنبال کاپ حلبی هستند و ما فریاد می زنیم و اعتقاد داریم کاپ و کاپ های حلبی بماند برای آنها و اخلاق، پهلوانی، منش میهمان پروری و تعصب به خاک و صد البته فرهنگ باشد سهم ما. بی اخلاقی مشتی تماشاگر فوتبال که آزادی را با چاله میدان های شهرشان اشتباه گرفته اند نباید به پای فوتبال و فوتبالی نوشته شود، فوتبال دوستان در ایران کم نیستند، هنوز یادمان نرفته چگونه هواداران اصفهانی با شیرینی به استقبال ما آمدند و در اصفهان با پذیرایی از هواداران تراختور فرهنگ بزرگ اصفهان و مردم خوب این شهر را به رخ ما کشیدند، هنوز یادمان نرفته حرکت خوب مردم انزلی را که کدورت ها را خیلی خوب کنار گذاشتند و در انزلی فریاد برآوردند یاشاسین آذربایجان. تراختور نماد آذربایجان است، هر کسی در هر جایی و هر مقامی به این نماد توهین کند تنها شایسته بی توجهی است و لاغیر. استقلالی ها خوب می دانستند که در مقابل قدرت هوادار تراکتور و در مقابل فوتبال ناب تراختور هیچ تیمی توان ایستادن ندارد و فوتبال روان تراختور در نیمه وم هم این را نشان داد، تیم شبهه ملی استقلال در نیمه دوم با دو جین بازیکن ملی پوش لالیگایی چون نکونام و دوجین بازیکن مافیایی چون اکبر پور، عمران زاده، منتظری و صادقی و رحمتی توان مقابله با تراختور را نداشت در نیمه وم چنان در حضور 35 هزار هوادار خود در لاک دفاعی فرو رفته بود که برای صدر نشین لیگ برتر ایران تنها می تواند یک معنا داشته باشد: شرم آور، توهین های یک مشت استقلالی که نام تماشاگر نما هم برای آنها زیاد است هم که در جای خود برای تیم استقلال شرم آور ترین شرمی است که می تواند اتفاق بیفتد.
حالا باز برای تراختوری بعد از گذشت دو روز از باخت تنها می توان یک چیز فریاد زد و تیتر زد: "یاشاسین سیزلر، یاشاسین آذربایجان"

فقط شما تراکتوریها خوبید
آره استقلال و هواداراش شرم آورن و ورزشگاه آزادی رو مثل چاله میدون میدونن ، تماشاگرای تراکتور خیلی خوبن که فوتبال رو برای 3 امتیازش نمیخوان اما برای همین 3 امتیاز تو همون بازی 2-0 چنان سنگ و یخ و برف و صندلی پرت کردن که همه چی معلوم بود که اصلا 3 امتیاز اهمیت نداره ، هوادارای شما خوبن که داور رو تو پمپ بنزین میزنن چون اصلا دنبال 3 امتیاز نیستن
هوادارای شما خیلی خوبن که شعار های قومی و قبیلی ای میدن اما هوادارهای استقلال خیلی بی فرهنگن که از این شعار ها میدن
تراکتور تیم خوبیه ، هنوزم شانس قهرمانی داره، اما نه در حدی که بخوای بگی استقلال در برابر فوتبال ناب تراکتور حرفی برای گفتن نداشت ، تا وقتی که بازی 11-11 بود حرفی برای گفتن نداشتید ، هیچ حرفی، بازی کاملا دست ما بود، استقلال راحت تر از همیشه بازی میکرد ، حتی امپراطور تونی هم گفته با ترس جلوی استقلال بازی کردیم
تراکتور تیم خوبیه اما هنوزم جدا از کل کل ، نه تراکتور که پرسپولیس و بعد از اون سپاهان رو رقیب اصلی میدونم
35 هزار هوادار استقلالی؟؟ روتون میشه اینجوری بگید ؟؟ اون 15 تا جایگاه رو میگید 30 هزار نفر اما حدود 65 جایگاهی که آبیها پر کردن میشه 35 هزار نفر
اون نصف عدالته این یکی نصف دیگه عدالت
بازیکنهای مافیایی تا تو تیم تراکتور هستن خیلی خوبن اما تا میرن تیم دیگه ... خیلی با حالید ، اکبرپور و صادقی همونطور که پارسال جلوی استقلال مردونه بازی کردن امسال جلوی تراکتور جنگیدن
 
آخرین ویرایش:

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط شما تراکتوریها خوبید
آره استقلال و هواداراش شرم آورن و ورزشگاه آزادی رو مثل چاله میدون میدونن ، تماشاگرای تراکتور خیلی خوبن که فوتبال رو برای 3 امتیازش نمیخوان اما برای همین 3 امتیاز تو همون بازی 2-0 چنان سنگ و یخ و برف و صندلی پرت کردن که همه چی معلوم بود که اصلا 3 امتیاز اهمیت نداره ، هوادارای شما خوبن که داور رو تو پمپ بنزین میزنن چون اصلا دنبال 3 امتیاز نیستن
هوادارای شما خیلی خوبن که شعار های قومی و قبیلی ای میدن اما هوادارهای استقلال خیلی بی فرهنگن که از این شعار ها میدن
تراکتور تیم خوبیه ، هنوزم شانس قهرمانی داره، اما نه در حدی که بخوای بگی استقلال در برابر فوتبال ناب تراکتور حرفی برای گفتن نداشت ، تا وقتی که بازی 11-11 بود حرفی برای گفتن نداشتید ، هیچ حرفی، بازی کاملا دست ما بود، استقلال راحت تر از همیشه بازی میکرد ، حتی امپراطور تونی هم گفته با ترس جلوی استقلال بازی کردیم
تراکتور تیم خوبیه اما هنوزم جدا از کل کل ، نه تراکتور که پرسپولیس و بعد از اون سپاهان رو رقیب اصلی میدونم
35 هزار هوادار استقلالی؟؟ روتون میشه اینجوری بگید ؟؟ اون 15 تا جایگاه رو میگید 30 هزار نفر اما حدود 65 جایگاهی که آبیها پر کردن میشه 35 هزار نفر
اون نصف عدالته این یکی نصف دیگه عدالت
بازیکنهای مافیایی تا تو تیم تراکتور هستن خیلی خوبن اما تا میرن تیم دیگه ... خیلی با حالید ، اکبرپور و صادقی همونطور که پارسال جلوی استقلال مردونه بازی کردن امسال جلوی تراکتور جنگیدن

عزیزم خودتو ناراحت نکن. اینا ازین 6 امتیازی که از دست دادن کلی سوزشون گرفته.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
تی خدای من بَمَرد .....

تی خدای من بَمَرد .....

:heart:جهنم سانتیاگو عضدی رشت:heart:




گل‌محمدی با بیان اینکه بازی در رشت برای پرسپولیس راحت‌تر است، گفت: فرقی نمی‌کند که بازی در ورزشگاه عضدی باشد یا سردار جنگل. با این حال گنجایش عضدی کم است و چمنش هم چندان خوب نیست و ورزشگاه سردار جنگل شرایط بهتری دارد.

همه تیم ها بدون آوردن هیچ بهانه ای میان تو عضدی بازی میکنند هیچ اعتراضی هم نمیکنند ولی من نمیدونم واقعا این پرسپولیس فکر کرده کی هست یا چی هست که باید برای تیم میزبان تعییت تکلیف کنه ؟؟!!!!

اون استاندار قبلی گیلان ( که بطور خیلی اتفاقی با رویانیان هم استانی تشریف داشتند - مازندرانی ) دو هفته بعد بازی رفت داماش - پرسپولیس از سمتش برکنار شده دیگه رویانیان با کی میخواد لابی بازی دربیاره برای تغییر ورزشگاه خدا میدونه ؟!!!

در هر صورت مردم گیلان / رشت بیدارند و همون طور که در بازی رفت اجازه دخالت تهرانی جماعت رو در تعیین ورزشگاه ندادند و با تجمعات خودشون تو دهنی محکمی به استاندار مازندرانی و ..... زدند در این بازی هم نمیذارند کسی غلط اضافی کنه :smile:

عابدینی: داماش و استقلال فینالیست جام حذفی می‌شوند
امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان در خصوص حضور خود در اظهار نظری پیش از انجام قرعه کشی گفت : "به فدراسیون می‌روم چون دوستان نظامی هستند و شلوغ می‌کنند که میزبانی را برای خودشان بگیرند. ولی اگر فدراسیون میزبانی جام حذفی را به ما بدهد، پرسپولیس را می‌بریم و با استقلال به فینال می‌رسیم. "

وی پس از پایان قرعه کشی نیز اظهار داشت : "تیمی که دراین جام میزبان می شود 50 درصد راه را رفته و کسب پیروزی با توجه به امتیازات میزبانی برای این تیم آسان تر است."

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی دراین رقابت ها برای تیمش اهمیت فراوانی دارد،افزود:‌ "به طور حتم ازتمامی امتیازات میزبانی استفاده کرده و برای غلبه بر پرسپولیس در ورزشگاه عضدی از تیم پرسپولیس میزبانی خواهیم کرد. "
 
آخرین ویرایش:

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
:heart:جهنم سانتیاگو عضدی رشت:heart:






همه تیم ها بدون آوردن هیچ بهانه ای میان تو عضدی بازی میکنند هیچ اعتراضی هم نمیکنند ولی من نمیدونم واقعا این پرسپولیس فکر کرده کی هست یا چی هست که باید برای تیم میزبان تعییت تکلیف کنه ؟؟!!!!

اون استاندار قبلی گیلان ( که بطور خیلی اتفاقی با رویانیان هم استانی تشریف داشتند - مازندرانی ) دو هفته بعد بازی رفت داماش - پرسپولیس از سمتش برکنار شده دیگه رویانیان با کی میخواد لابی بازی دربیاره برای تغییر ورزشگاه خدا میدونه ؟!!!

در هر صورت مردم گیلان / رشت بیدارند و همون طور که در بازی رفت اجازه دخالت تهرانی جماعت رو در تعیین ورزشگاه ندادند و با تجمعات خودشون تو دهنی محکمی به استاندار مازندرانی و ..... زدند در این بازی هم نمیذارند کسی غلط اضافی کنه :smile:

ایول.مرسی.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
به به امروز هم ابی پوشان آزربایجانی لیگ برتری شدند
انشالله تو لیگ نشون میدن که تیم داری یعنی چی
سپاهان ======> چارتر

تیم های عربی و اروپایی { میلان منچستر بارسا }======> هواپیمای اختصاصی

گسترش فولاد ======> فرودگاه اختصاصی


این تیم 3 تا استادیوم داره که این دومیه
















گسترش فولاد آزربایجان اولين تيم ليگ برتري كه در ورزشگاهي با استانداردهاي فرا ملي بازي خواهد كرد كه اولين استاديوم به سبك استاديوم هاي انگليسي است
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به به امروز هم ابی پوشان آزربایجانی لیگ برتری شدند
انشالله تو لیگ نشون میدن که تیم داری یعنی چی
سپاهان ======> چارتر

تیم های عربی و اروپایی { میلان منچستر بارسا }======> هواپیمای اختصاصی

گسترش فولاد ======> فرودگاه اختصاصی


این تیم 3 تا استادیوم داره که این دومیه















گسترش فولاد آزربایجان اولين تيم ليگ برتري كه در ورزشگاهي با استانداردهاي فرا ملي بازي خواهد كرد كه اولين استاديوم به سبك استاديوم هاي انگليسي است

خیلی خوشحال شدم
البته هنوز یه امتیاز کم داره و چند هفته مونده تا پایان لیگ دسته یک. یعنی اینکه این تیم با یه امتیاز فرا لیگ برتری میاد لیگ برتر و مطمئنم همون فصل اول حضورش تو لیگ برتر فیتیله ی تمام تیمهای مدعی از جمله استقلال و پرسپولیس رو میکشه.
آززوم اینه که دربی آبی و قرمز رو توی تبریز بین تراختور و گسترش برگزار کنیم و اقتدار فوتبال آزربایجان رو توی ایران و آسیا نشون بدیم.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی خوشحال شدم
البته هنوز یه امتیاز کم داره و چند هفته مونده تا پایان لیگ دسته یک. یعنی اینکه این تیم با یه امتیاز فرا لیگ برتری میاد لیگ برتر و مطمئنم همون فصل اول حضورش تو لیگ برتر فیتیله ی تمام تیمهای مدعی از جمله استقلال و پرسپولیس رو میکشه.
آززوم اینه که دربی آبی و قرمز رو توی تبریز بین تراختور و گسترش برگزار کنیم و اقتدار فوتبال آزربایجان رو توی ایران و آسیا نشون بدیم.

علی آقا سال اول حضورش رفت فینال جام حذفی
حالا که اود لیگ برتر به بقیه تیمها تیمداریو نشون میده
در ضمن من هر موقع میرم استادیوم یک لباسی میپوشم که لوگوی تمام تیمهای آزربایجان روش هست
یعنی آزربایجان تیملری فرق اله مز رهلری
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
علی آقا سال اول حضورش رفت فینال جام حذفی
حالا که اود لیگ برتر به بقیه تیمها تیمداریو نشون میده
در ضمن من هر موقع میرم استادیوم یک لباسی میپوشم که لوگوی تمام تیمهای آزربایجان روش هست
یعنی آزربایجان تیملری فرق اله مز رهلری

منم از این لباس میخام داداش. از کجا خریدی؟
منم میخام نشون بدم که هدف ما تراختور یا تیم دیگه ای نیست.
هدفمون ورزش کل آزربایجان هست. امیدوارم دشمنان آزربایجان نتونن با اومدن این تیم و شهرداری بین ما اختلاف بندازن و تفرقه ایجاد کنن و هرکدوم از ما رو به یکی از این تیما گرم کنن.
 
بالا