تصاویر/عاقبت تصادف باماشین 13میلیونی!

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق ،صبح روز گذشته یکدستگاه خودور هیوندای با یکدستگاه خودروی 13 میلیونی! (پراید) در زیر پل هواپیما رو فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تصادف کردند که در پی این سانحه بدن راننده خودرو 13 میلیونی تکه پاره شد و وی در دم جان سپرد و سه سرنشین خودروی سانتافه با اینکه ضربه شدیدی به جلوی خودرو وارد شده بود با عمل کردن کیسه هوا ، آسیب ندیدند و فقط یکی از آنها از ناحیه گردن کمی آسیب دید ، حال جای سوال دارد که مسئولین صنعتی کشور بعد از 18 سال از شروع تولید این محصول در کشور چه توجیهی برای ادامه عرضه آن دارند و لااقل پیشنهاد می شود مسئولین برای حفظ جان مردم شریف و قابل تقدیر و احترام ایران ،از تردد پراید در جاده های بین شهری جلوگیری کنند .








 

LEGEND.MM

کاربر فعال تالار موبایل
کاربر ممتاز
بهنام کاری نکن آخر شبی هرچی بووووووق از دهنم در میاد به مسئولین زحمت کشمون بدم ...
 
آخرین ویرایش:

LEGEND.MM

کاربر فعال تالار موبایل
کاربر ممتاز
هرچی آت و آشغاله به قیمت فضایی میکنن تو پاچه ملت ! ملتم هیچ صدایی ازشون در نمیاد !
ایران خودرو کیزاشی رو با قیمت 92 و 95 میلیون تومن واسه فروش گذاشته بود اونوقت این ملت باهوش که هرچی سرشون بیاد حقشونه ، توی چند ساعت لیست ثبت نام رو تکمیل کردن و ایرانخودرو هم ثبت نام رو بست و به ریش این ملت فوق باهوش قاه قاه خندید !

دانایی این ملت حد و مرز نداره ! تا جایی پیش رفتن که برای ماشینی که حتی قیمتشم معلوم نیست ثبت نام کردن . از اونورم ایران خودرو انگشت شصت مبارکش رو به طرف 70 میلیون آدم گرفت و گفت قیمت رانا 21 میلیون ! میخوای بخواه نمیخوای هم برو کنار یه ... دیگه میاد میگیرتش ! قضیه فروش رانا یه کلاهبرداری کاملا واضح بود . فکر کن مردم از قیمت نهایی این محصول خبر نداشتن بعد رفتن ثبت نام کردن ! آخه وحوشیت تا چه حد ؟!
 
آخرین ویرایش:

yamaha R6

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منم دیشب بابا اومد در مغازم دوستم می خواست بره خونشون هوا بارونی بود منم که جدیدا موتور خریدم:D گفتم بیا با ماشین برسونمت


چشمتون روز بد نبینه دور پیچ ماشین با 30 تا سرعت در رفت خورد تو جوب رینگو لاستیکم ترکیددددددددددددددددددددد


خدا رو شکر با 405 خودم نبودم
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چرا رو پرایده شماره 115 داره؟ مگه اورژانس 115 هم داریم؟
 

Similar threads

بالا