مهم ترین اخبار فوتبال ایران

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/04/26 00:18


[h=1]کميته ضد دوپينگ ازابتداي فصل وارد عمل شد[/h]
[h=2]کميته ضد دوپينگ در خصوص شرايط بازيکنان و نوع تمرينات و اقدامات آنها در خصوص مصرف نيروزا حساس تر شده است به همين دليل اقدامات لازم پيش از آغاز ليگ استارت زده شده است.[/h]


مسئولان کميته ضد دوپينگ، پيش از آغاز بازي هاي ليگ با حضور در تمرينات تيم هاي بزرگ اقداماتي رادر خصوص تست از بازيکنان انجام مي دهند و در اين خصوص باشگاه استقلال در اولويت نمايندگان اين کميته قرار گرفت.

به همين دليل چند عضو کميته با حضور در تمرين اين تيم از 4 بازيکن آبي ها تست گرفتند تا مشخص شود پيش از آغاز ليگ اقدام غير اصولي از سوي بازيکنان اين تيم در مورد مصرف مواد نيروزا و مکمل هاي غير قانوني انجام نگرفته است.

مسئولان پس از انتخاب 4 بازيکن استقلال و تست از آرش برهاني ، حنيف عمران زاده ، سياوش اکبر پور و جي لويد ساموئل اعلام کردند در اين خصوص شرايط را متفاوت پيش مي برند و سخت گيري هاي لازم انجام مي شود.

شايان ذکر است، از سوي کميته ضد دوپينگ برنامه جديدي ارائه شده است که قرار شده به تمام بازيکنان و باشگاه ها ابلاغ شود در اين خصوص نماينده کميته توضيحاتي را به بازيکنان ارائه کرد تا اعضاي تيم پيش از آغاز فصل براساس دانسته ها در خصوص نوع تمرينات و مواد مصرف اقداماتي را انجام دهند که به ضد خواسته هاي مسئولان نباشد.

شايان ذکر است ، قرارشده هر روز چند بازيکني يک باشگاه مورد آزمايشي قرار بگيرند تا نمونه ها پيش از اغاز ليگ مورد بررسي قرار بگيرد و در اين خصوص اولتيماتوم هاي لازم ارائه شده است .

 

اخبار

ربات
قلعه‌نویی: قرار نیست اول تمرین همه با من سلام و علیک کنند

قلعه‌نویی: قرار نیست اول تمرین همه با من سلام و علیک کنند

سرمربی استقلال ضمن ناراحتی از این که نوشته شده جباری با ۴۰ دقیقه تاخیر نزد او رفته گفت:‌ مگر قرار است همه نزد من بیایند و سلام و علیک کنند؟

بيشتر...
 

اخبار

ربات
آیت‌اللهی: فراز کمالوند، نمونه بارز برخورد ایجابی فدراسیون فوتبال بود

آیت‌اللهی: فراز کمالوند، نمونه بارز برخورد ایجابی فدراسیون فوتبال بود

نایب ‌رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: سیاست ما این است که برخورد ایجابی نکنیم و فرصت دوباره بدهیم که بارزترین آن به فراز کمالوند برمی‌گشت.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/04/26 12:59


[h=1]بازيکنان خارجي، غايبان آلومينيوم مقابل استقلال[/h]
[h=2]بازيکنان خارجي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان مقابل استقلال غايب خواهند بود.[/h]


تيم آلومينيوم که خود را براي بازي هفته اول مقابل استقلال آماده مي کند فردا راهي تهران مي شود. اين تيم براي تطبيق آب و هوا زودتر به تهران مي آيد.

دو بازيکن برزيلي و يک بازيکن سوريه اي آلومينيوم هرمزگان از روز گذشته در تمرينات اين تيم شرکت کرده اند و به همين دليل مقابل استقلال به ميدان نخواهند رفت.

آلومينيوم با توجه به اينکه جمعه ساعت 20:45 مقابل استقلال به ميدان مي رود چند روزي است تمرين خود را زير نور برگزار مي کند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/04/26 13:50

هفته اول ليگ برتر
[h=1]برگزاري ديدار استقلال و آلومينيوم بدون سرمربي[/h]
[h=2]سرمربيان تيم‌هاي فوتبال استقلال و آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ برتر محروم هستند.[/h]


به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان تيم هاي استقلال و آلومينيوم هرمزگان از سوي کميته انضباطي محروم هستند و نمي توانند در هفته اول ليگ برتر روي نيمکت بنشينند.

قلعه نويي از مدت ها قبل مي دانست به دليل مصاحبه عليه خبرنگاران با حکم کميته انضباطي محروم است اما اکبر ميثاقيان روز گذشته متوجه شد به دليل اخراج در آخرين بازي ليگ دسته اول در فصل گذشته مقابل ماشين سازي با جريمه و محروميت روبرو شده است. بدين ترتيب دو تيم بدون سرمربي مقابل هم قرار مي گيرند.

ليگ برتر از پنجشنبه هفته جاري آغاز مي شود و تيم هاي استقلال و آلومينيوم جمعه ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقای رویانیان : ماه مبارک رمضان را بهانه نکنید تیمتان آماده نیست !

آقای رویانیان : ماه مبارک رمضان را بهانه نکنید تیمتان آماده نیست !

اصلا اگر به احترام گفته شما لیگ برای یک ماه تعطیل شود ، تمرینات تیم تان را تعطیل می کنید؟ یک ماه بازیکنان تان می روند تا به فرایض دینی شان برسند؟ سرمربی گرانقیمت پرتغالی تان به کشورش می رود ؟ پرسپولیس تعطیل می شود یا بازیکنان حرفه ای تان تمرین خواهند داشت؟


پرسپولیس نمی خواهد در لیگ حاضر شود چون سردار رویانیان معتقد است برگزاری لیگ در ماه مبارک به انجام فرایض دینی بازیکنان ضربه می زند. ایشان اولین انتقاد رسمی شان را برای بازی های لیگ - مسابقاتی که تقویم برگزاری اش از اسفند ماه گذشته اعلام شده بود – 4 روز قبل از اعلام نام سرمربی تیمش در جمع رسانه ها مطرح کرد. همان جایی که گفت:« به یک قهر کروش جام حذفی را حذف می کنند ، ماه رمضان که ماه عبادت است را با برگزاری لیگ...»
لیگ برتر ایران حداقل 5 دوره است که در ماه مبارک رمضان به صورت منظم و بعد از اقطار برگزار می شود و آمار نشان می دهد میزان استقبال خانواده ها از بازی های لیگ برتر در این ماه به مراتب بیش از ماه های دیگر سال است. تجربه شیرین بازی های پر از تماشاگر در هفته های اول لیگ در این سال ها با کمترین حد از بی احترامی به بازیکنان ، داوران و ... تنها گویای حقیقتی شیرین است؛ مردم به حرمت ماه مبارک رمضان هم که شده ، فضای ورزشگاه را پاک نگه می دارند . اتفاقی خوشایند که این بار به دلیل ناراحتی سردار دوست داشتنی طرفداران پرسپولیس باید تعطیلش کنیم.
آقای رویانیان شما از آزردگی خاطر علمای گرانقدر در این باره سخن گفته اید. اتفاقی که پس از انتقادات شما به عنوان چهره ای متشرع تشدید شد و خاطر این بزرگواران را آزرده کرد. آزرده از اینکه که مبادا گروهی برای رسیدن به موفقیت بازیکنان شان را ترغیب به روزه خواری در ملاء عام و پیش چشم مردم کنند.
آیا شما از این دست مدیران هستید؟ آیا بازیکنان تان را سوار بر اتوبوس تا فاصله 8 فرسخی از شهر می برید و بر می گردانید تا مسافر باشند؟ شما که مجموعه ورزشی تان یکی از مجهزترین استادیوم های تمرینی ایران است و مشکلی از بابت نور ندارد ، چرا برای مسابقاتی که قرار است ساعت 22 شب برگزار شود ، در همان ساعت از شب تمرین نمی کنید تا بازیکنان تان هم بتوانند مسابقات شان را برگزار کنند و هم به فرایض دینی شان در دیگر ساعات روز برسند؟
اصلا اگر به احترام گفته شما لیگ برای یک ماه تعطیل شود ، تمرینات تیم تان را تعطیل می کنید؟ یک ماه بازیکنان تان می روند تا به فرایض دینی شان برسند؟ سرمربی گرانقیمت پرتغالی تان به کشورش می رود ؟ پرسپولیس تعطیل می شود یا بازیکنان حرفه ای تان تمرین خواهند داشت؟ تمرینات تان در این ماه در چه ساعتی برگزار می شود؟ قبل یا بعد از افطار؟ تمرینات تان حتما بعد از ساعت افطار است؟ پس شما که آن ساعت تمرین می کنید حتما مشکلی بابت برگزاری مسابقه ندارید.
آقای رویانان ؛ تنها لحظه ای خود را جای کارگرانی بگذارید که در همین گرمای هوا همین طور که فرایض دینی شان را به جای می آورند ، پای کوره سوزان ایستاده اند و کار می کنند. آنها که به عکس بازیکنان شما شاید حتی توان خوردن 2 وعده مرغ در ماه را در کنار خانواده های شان نداشته باشند.
سردار دوست داشتنی ؛ هم شما و هم ما می دانیم که نگرانی مراجع و علمای گرانقدر را می توان با تشریح حقایق درباره مسابقات لیگ برطرف کرد نه اینکه با حساسیت زایی بحرانی جدید برای فوتبال ملی مان به راه انداخت. شما دوست بزرگوار که از میان هزاران مربی حرفه ای ، کسی را به تیم تان آوردید که قصه دشمنی اش با مربی تیم ملی را حتی خواجه حافظ شیرازی هم شنیده فکر نمی کنید با کمی همدلی می توان کمک کرد تا فوتبال مان راهی جام جهانی شود و می شود شرایط را بدتر از این نکرد. وقتی عربستانی ها می توانند در ماه مبارک رمضان بازی های شان را برگزار کنند ؛ وقتی در 5 سال گذشته این مسابقات بی هیچ مشکلی برگزار شده است چرا چنین فضا را متشنج کنیم. خدای ناکرده مشکل از زمانی نیست که پرسپولیس برای انتخاب مربی از دست داده؟ نکند پرسپولیس کهکشانی تان آماده نیست؟
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/04/26 15:21

کفاشيان:
[h=1]چهارشنبه تکليف جام حذفي مشخص مي شود[/h]
[h=2]رئيس فدراسيون فوتبال به همراه هيات 5 نفره ايراني براي شرکت در جلسه کميته مسابقات تهران را به مقصد مالزي ترک کرده و صبح فردا در اولين نشستي که راس ساعت 9:00 در مالزي برگزار مي شود، حضور دارند.[/h]


علي کفاشيان-رئيس فدراسيون فوتبال در گفت و گو با سايت رسمي فدراسيون گفت: صبح فردا در خصوص برنامه مسابقات و فعاليتهاي کميته مسابقات، سهميه ليگ قهرمانان آسيا، زمان برگزاري مسابقات که با حضور کشورهاي عضو در ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي شود، به بحث و بررسي مي پردازيم تا تصميم نهايي براي تغيير زمان رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، همچنين همزماني ديدار آخر رقابتهاي مقدماتي جام جهاني گرفته شود.البته ما پيشنهادات و برنامه هاي خود را ارائه مي دهيم تا پس از بحث و بررسي به نتيجه برسيم. البته ما بحث برگزاري يا عدم برگزاري جام حذفي از تقويم رقابتهاي فوتبال ايران در فصل پيش رو را پيگيري خواهيم کرد و در اين باره ماه گذشته نامه اي به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کرديم که آنها در اين خصوص تا روز چهارشنبه تصميم گيري خواهند کرد.

گفتني است، علي کفاشيان، عزيز محمدي، بهروان، فتح اله زاده و رحيمي امروز تهران را به مقصد مالزي ترک کرده و پس از استراحتي کوتاه در خصوص برنامه ها و پيشنهادات خود براي دو نشستي که روز سه شنبه و چهارشنبه برگزار مي شود، هماهنگي هاي لازم را انجام دادند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/04/26 18:21


[h=1]تيم ملي نوجوانان در بازي دوم به ژاپن باخت[/h]
[h=2]تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در دومين بازي تدارکاتي مغلوب ژاپن شد.[/h]


دومين بازي تدارکاتي تيم نوجوانان مقابل ژاپن امروز ساعت 16 در ورزشگاه دستگردي آغاز شد و اين مسابقه را با نتيجه 4 بر 2 به حريف واگذار کرد.

تيم ملي در اين مسابقه با دو نيمه متفاوت به ميدان رفت اما تغيير بازيکنان در نيمه دوم هم باعث تغيير نتيجه نشد.

گل اول ايران را در اين مسابقه امير محمد مظلوم در دقيقه 52 به ثمر رساند و در ادامه بازي در دقيقه 90 رضا کرملا چعب گل دوم ايران را به ثمر رساند.

پس از پايان 90 دقيقه با توجه به پيروزي ايران در بازي اول با توافق سرمربيان دو تيم ضربات پنالتي زده شد تا برنده دو بازي مشخص شود.

در ضربات پنالي ايران 5 بر 4 به پيروزي رسيد.

اين بازي بيش از 200 هوادار داشت که 10 نفر از آنها ژاپني ها بودند و 100 نفر نيز از نونهالان شهريار بودند.

مهدي مهدوي کيا بازيکن تيم پرسپوليس و از شاگردان قديمي علي دوستي سرمربي تيم ملي نوجوانان، فريدون معيني رئيس کميته جوانان، ميرشاد ماجدي سرپرست فعلي تيم استقلال و مصطفي قنبرپور سرمربي تيم زير 14 ساله ها از جمله تماشاگران ويژه اين مسابقه بودند.

مهدوي کيا در بين نيمه به رختکن نوجوانان ايران رفت و براي دقايقي براي بازيکنان صحبت کرد.

پس از پايان مسابقه هواداران ايراني تيم ملي ژاپن را تشويق کردند و آنها نيز از هواداران تشکر کردند.

تيم نوجوانان خود را براي مسابقات قهرماني آسيا که مهر سال جاري در تهران برگزار مي شود آماده مي کند.

 

اخبار

ربات
قلعه‌نویی: پولی نداریم که برای رضایت‌نامه نکونام بدهیم

قلعه‌نویی: پولی نداریم که برای رضایت‌نامه نکونام بدهیم

سرمربی تیم استقلال اعلام کرد این باشگاه برای دریافت رضایت‌نامه نکونام پولی ندارد که به باشگاه اوساسونا بدهد.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
آرش افشين به بازي مي‌رسد

آرش افشين به بازي مي‌رسد

زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 10:03


[h=1]آرش افشين به بازي مي‌رسد[/h]
[h=2]آرش افشين مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان به بازي هفته اول اين تيم مي‌رسد.[/h]


تيم فولاد خوزستان روز گذشته در ديدار تدارکاتي با شيبان خوزستان 4 بر يک به پيروزي رسيد. گل هاي تيم فولاد را حکيم نصاري، ايوب والي، لوسيانو، پورخسرواني به ثمر رساندند.

اين بازي در حالي انجام شد که آرش افشين مهاجم فولاد مصدوم بود و گفته مي شد به بازي هفته اول نمي رسد اما افشين خودش را به بازي ها رسانده است.



فولاد جمعه در هفته اول ميهمان داماش گيلان است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 10:56


[h=1]پيروزي فولاد خوزستان در آخرين ديدار دوستانه[/h]
[h=2]تيم فوتبال فولاد خوزستان در ديداري دوستانه در اهواز تيم منتخب شيبان را شکست داد.[/h]


به نقل از سايت رسمي باشگاه فولاد خوزستان، فولادي‌ها براي بالا بردن ميزان آمادگي خود جهت بازي مقابل داماش گيلان در نخستين هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر دوازدهم، با تيم منتخب شيبان ديداري تدارکاتي برگزار کردند و با نتيجه 4 بر يک پيروز شدند.

اين بازي عصر روز دوشنبه در ورزشگاه اختصاصي فولاد انجام شد و فولادي‌ها از ترکيبي متفاوت در هر نيمه استفاده کردند. ايوب والي، "لوسيانو پريرا مندز"، عباس پورخسرواني و ساسان انصاري براي فولاد گلزني کردند و تک گل منتخب شيبان نيز در نيمه دوم از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد.

تيم فوتبال فولادخوزستان صبح چهارشنبه با پروازي مستقيم راهي رشت مي‌شود تا براي ديدار روز جمعه برابر داماش گيلان آماده شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 12:07


[h=1]مهاجم برزيلي تيم نفت تهران به پيکان پيوست[/h]
[h=2]مهاجم برزيلي فصل گذشته تيم فوتبال نفت تهران با عقد قراردادي يکساله به تيم فوتبال پيکان پيوست.[/h]


به نقل از سايت باشگاه پيکان، ژوسيلي فريرا روزا مهاجم برزيلي و گلزن تيم نفت تهران با عقد قراردادي يکساله به تيم فوتبال پيکان پيوست. اين بازيکن 33 ساله اهل اوبرلنديا برزيل، در فصل گذشته نيز گل هاي بسيار حساسي براي تيم فوتبال نفت تهران به ثمر رسانده بود.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 16:58

از سوي فدراسيون‌ آمار و تاريخ اعلام شد
[h=1]ليگ برتر ايران، هجدهمين در جهان، دوم در آسيا[/h]
[h=2]در تازه‌ترين رده‌بندي فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان، ليگ برتر ايران هجدهمين پيکارهاي ممتاز جهان و دومين ليگ آسيا شناخته شد.[/h]


در شرايطي که از روز پنج‌شنبه هفته جاري دوازدهمين دوره ليگ برتر ايران ‌آغاز مي شود اين مسابقات با امتياز مشترک 280 با اروگوئه، از سوي فدراسيون جهاني‌ آمار و تاريخ هجدهمين ليگ ممتاز جهان اعلام شد. اين عنوان در رده‌بندي 122 ليگ ممتاز جهان در سال جاري ميلادي و تا تاريخ 10 جولاي(20 تيرماه) از آن ايران شده است.

مطابق اين گزينش ليگ حرفه‌اي عربستان با 305 امتياز در رده پانزدهم جاي گرفته و بهترين ليگ آسيا محسوب مي‌شود. ليگ ايران پس از عربستان دومين ليگ قاره آسيا است.

ليگ حرفه‌اي ژاپن(جي‌ ليگ) با 270.5 امتياز، کويت با 259 امتياز و امارات با 227 امتياز از قاره کهن به ترتيب در رده‌هاي 21، 22 و 30 بهترين‌هاي جهان جاي گرفته‌اند.

مطابق اين فهرست لاليگاي اسپانيا با 761 امتياز بهترين ليگ دنيا است و پس از آن ليگ‌هاي آرژانتين و برزيل در رده دوم و سوم قرار دارند.



فهرست 10 ليگ برتر جهان به اين شرح است:

1- اسپانيا 761 امتياز

2-آرژانتين 613 امتياز

3-برزيل 590 امتياز

4-انگليس 470 امتياز

5-ايتاليا 469 امتياز

6-آلمان 445 امتياز

7-شيلي 411.5 امتياز

8-پاراگوئه 384 امتياز

9-فرانسه 372 امتياز

10-هلند 358.5 امتياز

 

اخبار

ربات
عابدزاده در تمرین شرکت کرد

عابدزاده در تمرین شرکت کرد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور امیر عابدزاده برگزار شد.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 08:39

دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال
[h=1]مروري بر بازي هاي هفته اول ليگ برتر فوتبال[/h]
[h=2]دوازدهمين دوره ليگ برتر از فردا شب آغاز مي‌شود و ستارگان ميلياردي فوتبال دوباره گام به مستطيل سبز مي‌گذارند.[/h]


آغاز مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران، يعني آغاز شور و نشاط و هيجان در جامعه. فوتبالدوستان مشتاقانه منتظر آغاز دوباره رقابت‌هاي ليگ برتر هستند و شايد به دليل همين علاقمندي است که فدراسيون تاريخ و آمار، ليگ برتر ايران را با تمام محدوديت‌هاي سخت‌افزاري‌اش بالاتر از ليگ‌هاي معتبري چون جي‌ليگ ژاپن يا کي‌ليگ کره جنوبي در آسيا قرار داده و هجدهمين ليگ معتبر جهان دانسته است. با اين حال فوتبالدوستان ايراني با ديدن رقابت‌هاي يورو 2012 انتظار و توقع‌شان از ليگ برتر بالاتر رفته و دوست دارند شاهد بازي‌هاي فني و زيبا باشند.

نگاهي به 9 ديدار ليگ برتر مي‌اندازيم:

* نفت آبادان - پرسپوليس؛ نبرد مربيان پرتغالي در برزيل ايران!

نفت آبادان فصل گذشته با 43 امتياز در رده دهم و دو پله بالاتر از پرسپوليس 42 امتيازي قرار گرفت. بدترين رتبه تاريخ پرسپوليس در ليگ يازدهم با مصطفي دنيزلي به دست آمد که به هواداران قول داده بود فصل بعد نتايج مطلوبي بگيرد و ناکامي‌ها را جبران کند اما خيلي زود پشيمان شد و به کشورش برگشت تا سرخپوشان با وجود جذب ستاره‌هاي ملي‌پوشي چون کريم انصاري‌فرد، سيدجلال حسيني، محسن‌بنگر، شهاب گردان و ... در فصل نقل و انتقالات، مدت‌ها بدون سرمربي تمرين کنند. در نهايت مانوئل ژوزه پرتغالي که لقب فرگوسن مصر را يدک مي‌کشد به پرسپوليس آمد.

هواداران پرسپوليس بي‌صبرانه منتظرند تا پرسپوليس مدل 91 را ببيند؛ يک پرسپوليس کهکشاني. ستارگان سرخ در شهري که به برزيل ايران شهرت دارد بايد به ميدان بروند.

هدايت نفت آبادان را هم کاستاي پرتغالي بر عهده دارد و بايد ديد نبرد دو مربي پرتغالي در برزيل ايران چه نتيجه‌اي در بردارد. اگر پرسپوليس برنده نباشد شرايط کار را براي مانوئل ژوزه سخت‌ مي‌کند. فصل گذشته هواداران پرسپوليس خاطره تلخي از آبادان داشتند و تيم‌شان 4 بر 2 شکست خورد، البته ديگر ميثاق معمارزاده در پرسپوليس و فونيکه‌سي در نفت نيستند و شايد بازي نتيجه ديگري داشته باشد.

* فجرسپاسي- ذوب آهن؛ نبرد مربيان اصفهاني

فجرسپاسي تيمي قابل احترام که همواره با اتکا به بازيکنان جوان در ليگ برتر حضور داشته امسال هم همان شرايط گذشته را دارد. مسئولان فجر مي‌گويند با توکل به خدا و غيرت و تعصب برابر تيم‌هاي ميلياردي بازي خواهند کرد، البته اولين حريف آنها اکنون ديگر تيم پولداري نيست. با اين حال جدال دو مربي اصفهاني ديدني خواهد بود. رسول کربکندي که هدايت ذوب آهن را برعهده دارد و محمود ياوري که مسن‌ترين مربي ليگ برتر است.

* صباي قم - پيکان؛ بازگشت گوارديولا با پيکان به قم!

جدايي عبدالله ويسي از صبا بسيار جنجالي و پرماجرا شد. سرمربي سابق صبا حتي براي اثبات حرف‌هايش متن قراردادش را منتشر کرد و نبرد رسانه‌اي و لفظي شديدي بين او و رمضان‌بيگي مديرعامل باشگاه صبا رخ داد. البته اين دو در اردوي تدارکاتي در اردبيل با هم آشتي کردند ولي حساسيت‌ها همچنان باقي است.

عبدالله ويسي که به گوارديولاي ايراني شهرت دارد خيلي زود و با پيکان به قم برگشت تا شاهد مسابقه‌اي حيثيتي باشيم. يحيي ‌گل‌محمدي که جانشين ويسي در صبا شده بايد جوان‌ترين و درعين حال موفق‌ترين مربي فصل گذشته را شکست دهد. ويسي انگيزه‌هاي زيادي براي پيروزي برابر تيم سابقش دارد همان طوري که مسئولان باشگاه صبا دوست دارند در شهر خودشان پيکان سواري کنند و سه امتياز را بگيرند.

* گهر زاگرس- ملوان؛ بازي در شهر بي‌طرف

گهر زاگرس تيم شگفتي‌ساز فصل گذشته ليگ يک بود که توانست با حداقل امکانات به ليگ برتر صعود کند. شهر دورود و استان لرستان با تمام اشتياق و علاقمندي به فوتبال استانداردهاي مورد نظر کنفدراسيون فوتبال آسيا را ندارد به همين دليل و به اجبار تيم گهر در ورزشگاه انقلاب کرج ميزبان حريفانش خواهد بود.

گهر داود مهابادي سرمربي فصل قبل خود را ندارد و مهدي ‌تارتار جاي او را گرفته است در حالي که ملوان با همان کادر فني فصل گذشته و با حضور بازيکناني چون پژمان نوري، حسين بادامکي و مازيار زارع قدرتمندتر از گذشته به مصاف گهر مي‌رود. حسين هدايتي اکنون مالک باشگاه ملوان است و مي‌خواهد خاطرات تلخ استيل آذين در ليگ برتر را از اذهان عمومي پاک کند. اولين حريف ملوان يک تيم ناشناخته است تيمي که تارتار گفته مي‌خواهد شگفتي ساز ليگ شود.

* نفت تهران - راه آهن؛ دايي و راه‌آهني که پرواز مي‌کند!

نفت تهران فصل گذشته با حسين فرکي شگفتي ساز شد و با بازيکنان جوان و گمنام در پله پنجم قرار گرفت. فرکي اکنون از نفت به فولاد رفته و منصور ابراهيم‌زاده سرمربي سابق ذوب آهن که در کارنامه‌اش نايب‌قهرماني آسيا و ليگ را دارد هدايت نفت را برعهده گرفته است. ابراهيم‌زاده بايد برابر تيمي بازي کند که اکنون ديگر هيچ نشاني از راه آهن قبل ندارد. مالکان جديد اين باشگاه از يک شرکت هواپيمايي هستند و علي دايي را همچنان حفظ کرده‌اند. بايد ديد راه آهني که پرواز مي‌کند با دايي مي‌تواند بهتر از فصل قبل نتيجه بگيرد يا دايي و راه آهن مثل فصل گذشته براي سقوط نکردن مي‌جنگند.

* استقلال - آلومينيوم هرمزگان؛ برخورد کهکشان آبي در روز سکونشيني امير و اکبر!

استقلال با امير قلعه نويي سرمربي محبوب هوادارانش وارد مسابقات مي‌شود هرچند او در دو بازي اول ليگ محروم است و بايد تيمش را از روي سکوها هدايت کند. با اين حال حضور قلعه‌نويي در ورزشگاه قطعا تماشاگران زيادي را به ورزشگاه مي‌کشاند. اولين حريف آبي‌ها تيم تازه ليگ برتري شده آلومينيوم هرمزگان است که اکبر ميثاقيان هدايتش را برعهده دارد. مربي‌اي که به قول قلعه‌نويي باطراوت است.

ميثاقيان هم مثل قلعه‌نويي محروم است و بايد کنار دست سرمربي آبي‌ها روي سکو بنشيند. روي کاغذ استقلال برنده اين بازي به نظر مي‌رسد اما نبايد فراموش کرد که تيم‌هاي قلعه‌نويي هميشه ليگ را بد شروع و خوب تمام مي‌کنند بنابراين شايد آلومينيوم شگفتي‌ساز هفته اول شود. برخورد کهکشان آبي با آلومينيوم در نوع خود جالب توجه است.

* داماش گيلان - فولاد خوزستان؛ نبرد فرکي و هرندي

داماش بلاتکليف‌ترين تيم ليگ دوازدهم است، تيمي که عابديني مديرعاملش مي‌گويد شايد اولين تيمي باشد که به دليل مشکلات مالي از ليگ کنار بکشد. وضعيت مالکيت باشگاه نيز همچنان در هاله‌‌اي از ابهام قرار دارد اما با اين حال اميد هرندي مدعي است که اگر چه بي‌پول هستند اما به عشق مردم و به حمايت مردم رشت، فولاد را شکست مي‌دهند. فولاد هم با حسين فرکي مي‌خواهد گام اول را محکم بردارد. فولاد فصل گذشته با مجيد جلالي چهاردهم شد و داماش با وجود تمامي مشکلاتش روي پله هفتم ايستاد ولي اکنون هر دو تيم تغييرات زيادي داشته‌اند.

* تراکتورسازي - سايپا؛ تقوي مقابل يک پرتغالي ديگر

تراکتورسازي نايب قهرمان فصل قبل ميزبان تيمي است که سرمربي‌اش عوض نشده و بازيکنان جديدي را هم جذب کرده است. تنها تغيير سايپا نسبت به فصل گذشته حضور محمد خرمگاه به عنوان مدير فني است و شايد براي اولين بار در فوتبال ايران است که مدير فني يک تيم اختلاف سني زيادي با سرمربي تيمش ندارد. ضمن اينکه خرمگاه تجربه سرمربيگري در ليگ برتر را هم نداشته است. با اين شرايط شاگردان مجتبي تقوي بايد به مصاف مردان توني اوليويراي پرتغالي بروند. حضور پرشمار و پرشور تبريزي‌ها در ورزشگاه مي‌تواند عرصه را بر نارنجي‌پوشان سايپا تنگ کند. نايب قهرمان مي‌خواهد با برد ليگ را شروع کند اما سايپا هم حريف دست و پا بسته‌اي نخواهد بود.

* سپاهان اصفهان - مس کرمان؛ دربي صنعتي

قهرمان سه دوره متوالي ليگ برتر اگر چه نسبت به گذشته بازيکنان اسمي و تاثيرگذار کمتري دارد اما همچنان قطب زرد فوتبال ايران است. کرانچار سرمربي موفق فصل گذشته در سپاهان باقي‌مانده اما ستارگاني چون جانواريو، سزار و حسيني از سپاهان رفته‌اند. حريف زردپوشان اصفهاني مس کرمان است؛ تيمي که بازيکنان خوب و ممتازي جذب کرده و ابراهيم قاسمپور هم که فصل گذشته اين تيم را از خطر سقوط نجات داد همچنان هدايتش را برعهده دارد. ديدار اين دو تيم متمول در واقع يک دربي صنعتي است که نتيجه‌اش براي مديران ارشد دو باشگاه و حتي دو شرکت صنايع مس و فولاد مبارکه سپاهان مهم‌تر از نتايج ديگر بازي‌هاي ليگ است.

*** برنامه هفته اول ليگ برتر به شرح زير است:

*پنجشنبه 29/4/91

نفت آبادان - پرسپوليس- ساعت 20:45- ورزشگاه تختي آبادان

فجر سپاسي - ذوب آهن- ساعت 20:30- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

صباي قم - پيکان- ساعت 20:45- ورزشگاه يادگار امام قم

گهر دورود - ملوان- ساعت 20:45- ورزشگاه انقلاب کرج

نفت تهران - راه آهن- ساعت 20:45- ورزشگاه دستگردي

*جمعه 30/4/91

استقلال - آلومينيوم هرمزگان- ساعت 22- ورزشگاه آزادي

داماش - فولاد خوزستان- ساعت 21:15- ورزشگاه شهيد عضدي رشت

تراکتورسازي - سايپا- ساعت 20:15- ورزشگاه يادگار امام تبريز

سپاهان - مس کرمان- ساعت 20:45- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 10:58

اميدوارم تماشاگران در کرج ما را تنها نگذارند
[h=1]تارتار: مقابل ملوان محکوم به پيروزي هستيم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال گهر زاگرس گفت: در ديدار با ملوان انزلي محکوم به کسب 3 امتياز هستيم.[/h]


مهدي تارتار در مورد ديدار پنج‌شنبه با ملوان در کرج، گفت: ملوان تغيير و تحول مديريتي داشته و مديريت خوبي بالاي سر اين تيم است. اين تيم بازيکنان خوبي گرفته و کادر فني فصل گذشته‌اش را هم حفظ کرده است. همين مسئله کار ما را سخت مي‌کند.

وي ادامه داد: در مدت کوتاهي که در اختيار داشتيم روي تمرينات تاکتيکي و بدني کار کرديم. سه چهار هفته از نظر زماني از ديگر تيم‌ها عقب هستيم ولي در بازي با ملوان محکوم به برد هستيم. در اين بازي اگرچه از امتياز کامل ميزباني برخوردار نيستيم ولي سه امتياز بازي را مي‌خواهيم. اميدوارم همشهري‌هاي عزيزمان ما را در کرج در ديدار با ملوان تنها نگذارند.

تارتار تاکيد کرد: به تک تک بازيکنانم اعتقاد دارم و با گذشت زمان تيم ما روز به روز بهتر خواهد شد. در هفته‌هاي اول به دليل ناهماهنگي و عقب بودن بازيکنان از نظر تمرينات بدني ممکن است مشکلاتي داشته باشيم.

سرمربي گهر زاگرس در مورد مشکلات مالي باشگاه، گفت: شهردار محترم دورود دلسوزانه براي تيم کار مي‌کند و بايد از ايشان تشکر کنم اما هنوز به بازيکنان گهر ريالي پرداخت نشده است. بايد از بازيکنان هم تشکر کنم که بدون اينکه پولي بگيرند در تمرينات با انگيزه حاضر مي‌شوند.

تارتار در مورد محروميت دو بازيکن ملوان، گفت: پورغلامي و نزهتي که از بازيکنان اصلي ملوان هستند محروميت دارند اما ملوان مثل تمام تيم‌ها در هر پست دو بازيکن خوب دارد.

گفتني است، بازي‌هاي خانگي گهر زاگرس به دليل استاندار نبودن شرايط برگزاري مسابقات در کرج برگزار مي‌شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 12:22


[h=1]تمرين تيم فوتبال فولاد خوزستان(گزارش تصويري)[/h]
[h=2]تمرينات آماده سازي تيم فوتبال فولاد خوزستان قبل از آغاز ليگ برتر در کمپ اختصاصي اين تيم در اهوازبرگزار شد.[/h]






















 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 13:14


[h=1]منهاجي: دوست داريم استاديوم پر شود[/h]
[h=2]مربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: فرق ما با استقلال در اين است که مهره‌هاي اين تيم را مي‌شناسيم.[/h]


آرتا منهاجي درباره وضعيت تيم آلومينيوم عنوان کرد: ما تمرينات خود را دير شروع کرديم اما تمرينات فشرده اي را انجام داديم و طوري برنامه ريزي کرديم که از زمان نهايت استفاده را ببريم.

وي افزود: تعدادي از بازيکنان ما براي اولين بار است که در ليگ برتر حضور پيدا مي کنند با اين حال براي بازي با استقلال انگيزه هاي زيادي دارند و البته بازيکنان جديدي که به تيم اضافه شده اند بار تيم را بالا برده اند.

مربي تيم آلومينيوم تصريح کرد: ما دوران آماده سازي خود را بدون مصدوم سپري کرديم. بازيکنان خارجي تازه به تيم ملحق شده اند و شايد در بازي با استقلال نباشند.

منهاجي در ارتباط با بازي استقلال و شرايط اين تيم عنوان کرد: خوشحاليم که به گفته خود مسئولان اين تيم با قوي ترين استقلال روبرو مي شويم و دوست داريم که استاديوم هم پر شود. فرق ما با استقلال در اين است که از مهره هاي اين تيم شناخت نسبي داريم اما تيم آلومينيوم براي استقلال ناشناخته و مجهول است.

وي در خصوص نبود اکبر ميثاقيان روي نيمکت به دليل محروميت گفت: حضور ميثاقيان روي نيمکت براي ما امتياز است اما من مطمئن هستم که ميثاقيان تيم را طوري برنامه ريزي مي کند که بازيکنان نبود او روي نيمکت را احساس نکنند و ما هم هر تصميمي که بخواهيم بگيريم با او هماهنگ مي کنيم.

ديدار تيم هاي استقلال و آلومينيوم روز جمعه ساعت 22 برگزار مي شود.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 14:01

قهرماني و صالحي براي پرسپوليس و استقلال سوت مي‌زنند
[h=1]اسامي داوران هفته اول ليگ برتر فوتبال[/h]
[h=2]داوران ديدارهاي تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در هفته اول ليگ برتر مشخص شدند.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اسامي داوران هفته اول به شرح زير است:

*هفته اول: پنجشنبه 29/4/91

نفت آبادان – پرسپوليس – ساعت 20:45– تختي آبادان

محسن قهرماني-حسن کامراني فر-محسن فريماني -موعود بنيادي فر-ناظر:حسين خوشخوان

فجرشهيد سپاسي – ذوب آهن – ساعت 20:30– شيراز فارس

حسين زرگر-بابک داوري-غلام آموزگار-رضا کرمانشاهي

صباي قم – پيکان – ساعت 20:45– يادگار امام (ره) قم

محسن ترکي-محمدرضا ابوالفضلي-مصطفي فراهاني-رضا عادل-ناظر: اسماعيل صفيري

گهر درود – ملوان – ساعت 20:45– انقلاب-کرج

محمدرضا اکبريان-عليرضا کهوري-تورج عيوض محمدي-غلامرضا جباري-ناظر: محمد علي فروغي

نفت تهران – راه آهن – ساعت 20:45– دستگردي تهران

اشکان خورشيدي-محمدرضا منصوري-سعيد قاسمي-سيد مهدي سيد علي-ناظر: را غياثي



*جمعه 30/4/91

استقلال – آلومينيوم هرمزگان – ساعت 22:00 – آزادي تهران

احمد صالحي-رضا سخندان-اکبرکياني-حسن اکرمي-ناظر: غلامرضا بهروان

داماش – فولاد خوزستان – ساعت 21:15 – شهيد عضدي رشت

عليرضا فغاني-حسين طالقاني-علي ميرزا بيگي-رسول رهبر فام

تراکتورسازي – سايپا – ساعت 20:15– يادگار امام (ره) تبريز

تورج حق وردي-داوود رفعتي-عليرضا ايلدروم-محمد کماني-ناظر: فريدون اصفهانيان

سپاهان – مس کرمان – ساعت 20:45– فولادشهر اصفهان

شاهين حاج بابايي-محمدرضا اميني-حميد غمزه-جواد شرفي-ناظر: حاتم بک پور


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 14:24


[h=1]مزايده امتيازباشگاه شاهين بوشهر به تعويق افتاد[/h]
[h=2]رئيس کل دادگستري استان بوشهر گفت: مزايده امتياز باشگاه شاهين بوشهر تا اطلاع ثانوي به تعويق افتاد.[/h]


به گزارش خبرنگار مهر، در حاليکه بر اساس تصميمات اتخاذ شده و راي صادره از سوي دادگستري، مقر شده بود امتياز تيم شاهين بوشهر امروز به مزايده گذاشته شود ولي رئيس کل دادگستري استان بوشهر از لغو اين مزايده خبر داد.

رئيس‌کل دادگستري استان بوشهر در همين ارتباط به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اهميت بالاي اين موضوع و محبوبيت تيم شاهين در بين فوتبال‌دوستان بوشهري، اجازه نخواهيم داد اين امتياز از تيم شاهين بوشهر گرفته شود و مزايده امتياز باشگاه شاهين بوشهر تا اطلاع ثانوي به تعويق مي‌افتد.

حيدر بحراني اضافه کرد: بر اساس بررسي‌هاي صورت گرفته در راستاي حفظ حقوق طرفين پرونده در بحث روند اجراي مزايده ابهاماتي وجود داشت که به همين دليل بايد از ناحيه اجراي احکام حقوقي مرتفع شود.

وي ادامه داد: بر اين اساس مزايده مذکور کان لم يکن تلقي شده تا اينکه موارد مطروحه در پرونده از ناحيه اجراي احکام دادگاه مربوطه مرتفع شود و پس از رفع موانع قانوني نسبت به اجراي مزايده اقدامات لازم صورت پذيرد.

رئيس کل دادگستري استان بوشهر به محبوبيت بالاي تيم شاهين در بين علاقه‌مندان به ورزش در استان بوشهر اشاره کرد و بيان داشت: مانع انتقال تيم شاهين بوشهر به خارج از استان مي‌شويم.

وي در تشريح اين موضوع اظهار داشت: اين تصميم به معناي لغو مزايده نيست بلکه به معناي آن است که هر کس برنده مزايده باشد مکلف است در بوشهر تيمداري کند و به اين طريق شاهين از استان بوشهر خارج نخواهد شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 15:20


[h=1]تيم فوتبال پيکان پديده ليگ برتر خواهد بود[/h]
[h=2]مدير فني تيم فوتبال پيکان تهران گفت: تيم پيکان، مجموعه‌اي کاملا متحد و يکدل است و در فصل پيش رو، پديده ليگ بر‌تر خواهيم بود.[/h]


رضا کشوري که پس از پايان فصل گذشته ليگ بر‌تر فوتبال به همراه عبدالله ويسي، صباي قم را به مقصد پيکان تهران‌ترک کرد در گفتگويي با اشاره به اردوهاي آماده سازي پيکان گفت: پس از گذراندن دو مرحله اردوي آماده سازي در ساري و تبريز، از نظر فني به شرايط دلخواه رسيده‌ايم ضمن اينکه کادر فني تيم در طول اين مدت، بسيار فعال بوده‌اند و شرايط فعلي پيکان، ما را بسيار اميدوار کرده است.

وي ادامه داد: بازيکنان پيکان در زمان تمرين، از دل و جان براي رضايت کادر فني تلاش مي‌کنند و اين تلاش و اتحاد و همبستگي در تمام مجموعه پيکان از کادر فني و بازيکنان گرفته تا هيئت مديره و سرپرست تيم به چشم مي‌خورد.

اين پيشکسوت سال‌هاي دور فوتبال استان قم افزود: هر جا همدلي هست موفقيت هم وجود دارد و به آينده پيکان بسيار اميدوار و خوشبين هستم.

وي همچنين بيان داشت: با شرايطي که در پيکان مي‌بينم و حمايتي که کل مجموعه از يکديگر دارند، قطعا پديده ليگ بر‌تر خواهيم بود.

کشوري همچنين به پيوستن ايمان مبعلي به اين تيم اشاره کرد و گفت: مبعلي يک بازيکن بين المللي با تجارب ارزنده است و قطعا به ما در کسب اهدافمان کمک خواهد کرد البته وي هنوز در شرايط مسابقه نيست و دوران نقاهت خود را طي مي‌کند.

*اختلافات گذشته پايان يافته است

مدير فني پيکان در پايان در خصوص ديدار پنج شنبه شب اين تيم برابر صبا در ورزشگاه يادگار امام قم تصريح کرد: حاشيه‌هاي پيرامون اختلافات گذشته بين ويسي و رمضان بيگي از نظر ما پايان يافته است و اين مسابقه حساسيت ويژه‌اي براي ما ندارد.

*دشواري در قم خواهيم داشت

وي در پايان گفت: در قم به دنبال سه امتياز مسابقه هستيم اگرچه صبا هم تيم قدرتمندي است و مي‌دانيم که کار دشواري در قم خواهيم داشت.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 15:55

ابراهيم‌زاده:
[h=1]فوتباليستها مي‌توانند بدون مشکل روزه بگيرند[/h]
[h=2]سرمربي تيم نفت تهران گفت: بازيکنان فوتبال مي‌توانند در ماه مبارک رمضان روزه بگيرند و بدون مشکل بازي کنند.[/h]


منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي با راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که بار ديگر در خدمت دوستان هستم و ليگ جديدي را آغاز مي‌کنيم. شروع ليگ جنبه‌هاي مختلفي دارد؛ همه نگاه‌ها به اين است که تيم‌ها چطور شکل گرفته و بسته شده‌اند که ما از موقعي که با نقش شروع کرديم و اهداف را بررسي کرديم تلاش کرديم کار منسجمي داشته باشيم.

وي ادامه داد: در فصل گذشته شاهد اتفاقات ويژه‌اي بوديم که کمتر کسي آنها را باور مي‌کرد، اتفاقاتي که براي پرسپوليس، فولاد و ذوب آهن پيش آمد جهش نفت تهران و صبا هم جزء همين مسائل است.

در فصل جديد نيز بيش از 2 هفته نيست که دايي مربي تيم راه‌آهن شده، البته اگر تيم راه‌آهن را بررسي کنيم متوجه مي‌شويم بازيکنان آن همان تيم فصل گذشته هستند که ديديد آخر فصل چقدر خوب بازي کردند و در اين فصل با نفراتي کامل‌تر آمده‌اند.

ابراهيم‌زاده با اشاره به بدنسازي تيم‌ها گفت: تيم‌هايي که ديرتر بدنسازي کرده‌اند ممکن است فصل را سر و حال‌تر برگزار کنند، اما آنهايي که تمرينات بدنسازي‌شان زودتر شروع شده ممکن است در ابتداي بازي‌ها دچار افت شوند.

خوشبختانه ميانگين سني تيم ما 24 سال است و تمرينات را هم به موقع شروع کرديم و تنها تيمي بوديم که 6_ 7 بازي تدارکاتي داشتيم. اميدوارم به آنچه که نفع و استحقاقش را دارد برسيم و کار را در اين مسير با اقتدار ادامه دهيم.

ابراهيم زاده در مورد اينکه بازيکنان مورد نظرش جذب شده‌اند يا نه گفت: شما ممکن است 4_ 5 نفر را در هر پست رديف کنيد، اما اگر نفر پنجم هم جذب شود باز با خواست مربي جذب تيم شده است، اما همه مي‌دانند که باشگاه ما در چه سطحي بازيکن گرفته است ولي در نهايت تمامي بازيکنان با تائيد مربي جذب شده است. من نمي‌توانم بگويم آنها را نخواسته‌ام اما همه مي‌دانيم که ما چه خواسته‌هايي داشته‌ايم که به اينجا رسيده‌ايم.

وي در مورد اينکه تيم نفت يک تيم بي حاشيه است گفت: شايد شما بيشتر به پرسپوليس و استقلال سر بزنيد و يا کمتر از تيم تراکتور‌سازي هم بنويسيد اما اين مسئله معني‌اش آن نيست که تيم ما خبر ندارد يا کساني در اين تيم کار نمي‌کنند بلکه اين خصيصه شما خبرنگاران است.

ابراهيم زاده در مورد حق پخش تلويزيوني گفت: اين حق همه مردم است که بتوانند فوتبال را تماشا کنند شايد خيلي‌ها نتوانند به ورزشگاه‌ها بيايند اما دوست داشته باشند بازي‌ها را ببينند اين بخش حق مردم است اما بخش حق باشگاه‌ها و خود فوتبال از درآمد هم مطرح است. در تمام دنيا بيشترين درآمد باشگاه‌ها از حق پخش مستقيم باشگاه‌هاست، پس مسئولان ذيربط بايد توجه کنند شما بهتر مي‌دانيد پخش‌هاي تبليغات قبل، بين و آخر بازي چه درآمد زيادي دارد؛ اين حق باشگاه‌ها است. اگر همه معتقديم که فوتبال باشگاه‌ها بايد مستقل باشند و وابستگي نداشته باشند بايد اسپانسر بگيرند و به اين سمت و سو برويم که حق پخش بازي‌ها داده شود.

سرمربي سابق ذوب آهن در مورد اينکه مدير‌عامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرده هيچ بازيکن و مربي‌اي از اين تيم طلبکار نيست و در حالي که برخي از بازيکنان سابق اين تيم از اين باشگاه شکايت کرده‌اند گفت: اينکه مديرعامل باشگاه گفته کسي طلبي ندارد مي‌توانند صورت حساب‌ها را نگاه کنند اما ما طلب داريم و شخصا از فدراسيون مي‌خواهم که به اين مسئله رسيدگي کند همان‌طوري که تا زماني که بازيکنان تسويه حساب دارايي ارائه نکنند و حق ثبت هيئت فوتبال شهر ديگر را نپردازند قراردادشان ثبت نمي‌شود و کارت آنها صادر نمي‌شود خود فدراسيون هم بايد در مورد تسويه حساب مالي باشگاه‌ها اقدام کند و از باشگاه‌ها بخواهد اين تسويه حساب‌ها را ارائه دهند.

وي ادامه داد: ذوب آهن يکي از بهترين باشگاه‌هاي ايران است که همواره در مسائل مالي خوب عمل کرده اما از نظر قانوني سال قبل براي باشگاه‌هاي دولتي مشکل پيش آمد. من شنبه صبح با آقاي براتي مديرعامل کارخانه ذوب آهن صحبت کردم او گفت که در اولين فرصتي که پول بيايد به همه بازيکنان و مربياني که از اين باشگاه رفته‌اند صحبت مي‌کنيم و نحوه پرداخت‌ها را مشخص خواهيم کرد. به اميد آن روز مي‌نشينيم تا اين مشکل حل شود.

ابراهيم زاده در مورد برگزاري مسابقات فوتبال در ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان و گرماي هوا باعث شده بازي‌ها بعد از افطار برگزار شود و اين حسن خوبي است و بازيکنان مي‌توانند روزه بگيرند و مشکلي هم پيش نيايد.

تمرين تيم‌ها هم قبل يا بعد از افطار بايد زير نور برگزار شود. من بحث علمي‌اي را مطرح مي‌کنم اينکه بهترين زمان براي تامين انرژي 3 ساعت بعد از فعاليت شديد است. سال‌هاي قبل هم تمرينات و بازي‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شد و بازيکنان روزه مي‌گرفتند و آنهايي هم که روزه نمي‌گرفتند مسئوليت بر عهده خودشان است و همچنين راهکاري داشتند که در زمان ديگري روزه بگيرند.

ابراهيم زاده تصريح کرد: فصل گذشته من در نزديک‌ترين زمان به اذان مغرب تمرين را آغاز مي کردم مثلا اگر ساعت 20.30 دقيقه تمرين بود تمرينات من ساعت 7 شروع مي‌شد و بلافاصله بعد از تمرين و اذان بازيکنان مي‌توانند انرژي خود را تامين کنند و مشکلي هم پيش نمي‌آيد و 2_3 ساعت بعد هم غذا مي‌خورند اگر بعد از افطار هم تمرين بگذاريم بلافاصله بعد از اذان با چند خرما و آب انرژي بازيکنان تمرين مي‌شود و از نظر غذايي براي بازيکنان مشکلي پيش نمي‌آيد. نبايد صحبت‌هاي حاشيه‌اي عنوان شود. مي‌توان اين مسئله را حل کرد و مشکل شرعي هم به وجود نمي‌آيد. چرا بايد بازي‌ها يک ماه به تعويق بيفتد در آن صورت به جاي آنکه هر 6 روز يک بار بازي کنيم مجبور مي‌شويم 3 روز يک بار بازي‌ها برگزار شود و اين بيشتر به بازيکنان فشار مي‌آورد.

ابراهيم زاده در ابتداي جلسه در مورد اينکه چرا تلفني پاسخگوي خبرنگاران نيست به شوخي گفت: چون مي‌خواهم بيشتر شما را ببينم.

در پايان نشست خبري دايي نيز ابراهيم‌زاده و علي دايي يکديگر را ديدند که برخورد گرمي با هم داشتند و علي دايي به شوخي به ابراهيم‌زاده گفت چطوري اين همه لاغر شدي و وزنت را کم کردي.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 16:14

دايي:
[h=1]فوتبالي که نتواند دوجام برگزارکند،حرفه‌اي نيست[/h]
[h=2]علي دايي با انتقاد از طراحان برگزار نشدن ليگ در ماه رمضان گفت نبايد از شعارهايي استفاده کنيم تا خودمان مطرح شويم.[/h]


علي دايي در نشست خبري پيش از بازي با نفت تهران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربي راه آهن در ابتدا درباره وضعيت تيمش توضيح داد: با توجه به شرايطي که باشگاه داشت و زماني که مالکان جديد آمدند تمرينات را دير شروع کرديم و تنها يک هفته از تمرينات‌مان را منظم انجام مي‌دهيم به همين دليل از لحاظ بدني و تاکتيکي عقب هستيم که بايد آن را در طول بازي‌ها جبران کنيم.

دايي در ادامه درباره بازي راه آهن با نفت تهران در هفته اول ليگ برتر گفت: نفت از تيم‌هاي خوب ليگ است که کادر و بازيکنان قوي دارد. سال قبل نيز نشان داد که جزو تيم‌هاي باکيفيت ليگ است. ابراهيم‌زاده به تازگي به اين تيم پيوسته که اين مربي استاد من است.

وي ادامه داد: ما سعي مي‌کنيم از همان بازي اول براي سه امتياز بجنگيم و با اين ديد فصل را شروع مي‌کنيم. ما نبايد اشتباهات فصل قبل را تکرار کنيم و امتيازات زيادي در نيم فصل از دست دهيم. با بازيکنان صحبت شده و اميدوارم با حمايت مالکان سنگ تمام بگذارند.

دايي همچنين با اشاره به اينکه شرايط ليگ برتر از سال قبل دشوارتر شده است اضافه کرد: بايد دو برابر تلاش کنيم تا خواسته مالکان برآورده شود. آن‌ها سرمايه‌گذاري کرده‌اند و به عنوان بخش خصوصي وارد فوتبال شده‌اند تا به هدف‌شان برسند. تا امروز نيز تمام خواسته‌هاي ما را برآورده کرده‌اند. از اين به بعد دست ماست که جواب محبت‌هايشان را بدهيم.

دايي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا پيش از انتخاب ژوزه از جانب باشگاه پرسپوليس مذاکره‌اي با او براي سرمربي‌گري اين تيم شد اذعان کرد: من حتي يک دقيقه هم با پرسپوليسي‌ها جلسه نداشتم. اگر در راه آهن نيز مالکان قبلي مي‌ماندند به هيچ عنوان کار نمي‌کردم. من تنها 20 درصد مشکلات سال قبل راه آهن را بازگو کردم و مردم فهميدند. ما در اين تيم با معضلات زيادي مواجه بوديم که خدا را شکر مديريت جديد از زماني که شروع به کار کرده به تمام قول‌هايش عمل کرده است. همين مسائل باعث شد که من با باشگاه راه آهن دوباره مذاکره کنم و به توافق نيز رسيدم.

سرمربي راه آهن همچنين درباره اختلافات فدراسيون فوتبال و صداوسيما پيرامون حق پخش تلويزيوني اظهار کرد: در اين موضوع حق با فدراسيون فوتبال است. همه جاي دنيا باشگاه‌ها از حق پخش تلويزيوني سود مي‌برند. در ايران نيز صداوسيما براي هر دقيقه پول مي‌گيرد تا برنامه اجتماعي توليد کند اما فوتبال يک برنامه اجتماعي پرطرفدار بوده که حقش بيشتر از اين‌هاست اما تا الان باشگاه‌ها به حق‌شان نرسيده‌اند. اگر ما دم از خصوصي‌سازي مي‌زنيم، يکي از راه‌هايش همين دادن حق پخش تلويزيوني به باشگاه‌هاست.

علي دايي همچنين در پاسخ به پرسش مبني بر اينکه با توجه به موافقت AFC با حذف جام حذفي آيا با آن موافق است تاکيد کرد: حذف جام حذفي به ضرر باشگاه‌هاست. مطمئنا AFC سال‌هاي بعد به راحتي مي‌تواند از ايران امتياز کم کند. فوتبالي که نتواند دو جام را برگزار کند، حرفه‌اي نيست. ما هميشه سردمدار کارهاي نو و جديديم که حذف جام حذفي هم يکي از اين‌هاست. اين اتفاق مي‌تواند به فوتبال و مخصوصا تيم‌هايي که مي‌خواهند از اين طريق به آسيا بروند، ضربه بزند. کشورهاي همسايه همزمان سه، چهار جام برگزار مي‌کنند اما در ايران برگزار نشدن دو جام به صورت همزمان يک نقطه ضعف است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 16:50

فدراسيون فوتبال تاکيد کرد
[h=1]ممنوعيت وروددوربين‌هاي صداوسيمابه ورزشگاه‌ها[/h]
[h=2]فدراسيون فوتبال به سازمان ليگ برتر تاکيد کرد ورود دوربين‌هاي صدا و سيما به ورزشگاه‌ها ممنوع است.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، فدراسيون فوتبال درنامه اي به امضاي سيد محمد هادي آيت اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال خطاب به غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ برتر تاکيد کرد، تا اطلاع ثانوي ورود دوربين هاي صدا و سيما به ورزشگاه هاي محل برگزاري رقابت هاي ليگ برتر ممنوع است.

متن اين نامه به شرح زير است:

با توجه به عدم توافق و انعقاد قرارداد في مابين صدا وسيما با شرکت لوح مهر صبا(طرف قرارداد فدراسيون و سازمان ليگ برتر) در خصوص حق پخش و ضبط تلويزيوني دوزادهمين دوره مسابقات ليگ برتر فصل 92-91 و برابر درخواست کتبي اين شرکت، مقتضي است دستور فرمائيد تا اطلاع ثانوي از صدور مجوز براي ورود هرگونه دوربين تصوير برداري صدا سيما در مجموعه هاي ورزشي محل بازي هاي فوتبال ليگ برتر خودداري کرده و مراتب را به نحو شايسته اطلاع رساني کنيد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 17:11

عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال:
[h=1]ورزشگاه خرم آبادتحت هيچ شرايطي آماده نمي‌شود[/h]
[h=2]عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: بازي کردن گهر شهرداري دورود در کرج، خرم‌آباد يا هر شهر ديگري هيچ فرقي براي ما نمي‌کند.[/h]



حيدر بهاروند افزود: بازي کردن در کرج يا خرم‌آباد اختلافي است که بين مردم و کادر فني گهر شهرداري دورود وجود دارد. کادر فني دوست دارد تا زمان آماده شدن ورزشگاه دورود در استان بازي کند ولي برخي هواداران اين تيم مخالف هستند.

وي ادامه داد: بازي کردن درخرم‌آباد يا کرج براي ما فرقي نمي‌کند و براي ما مهم نيست تيم در کجا بازي کند.

رئيس هيئت فوتبال لرستان اظهار کرد: اين تيم متعلق به شهرستان دورود است و ما بايد به خواست مردم احترام بگذاريم.

وي يادآور شد: تيم گهر بايد راضي باشد در کجا بازي کند و اميدواريم بتواند در ليگ برتر نتيجه بگيرد.

بهاروند تصريح کرد: اولويت بازيهاي گهر در ليگ دوازدهم امسال با شهرستان دورود است و اميدواريم با تلاش و حمايتهاي مسوولان، ورزشگاه دورود هرچه سريعتر آماده شود و اين حق استان است که تيم گهر شهرداري دورود در استان بازي کند.





وي با اشاره به وضعيت ورزشگاه تختي خرم‎آباد اضافه کرد: اين ورزشگاه تحت هيچ شرايطي آماده نمي‌شود چون برنامه‌ريزي در اين رابطه صورت نگرفته است.





اين عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال بيان کرد: ايراد ورزشگاه خرم‌آباد رختکن است و همه بايد تلاش کنند اين ورزشگاه براي بازيهاي دسته دوم آماده شود.





بهاروند خاطرنشان کرد: نه شهرستان خرم‌آباد و نه بروجرد آمادگي برگزاري بازيهاي ليگ برتر را ندارند و در اين رابطه شائبه اي براي تماشاگران ايجاد نشود.





وي در پايان عنوان کرد: تماشاگران پرشور لرستاني مي توانند به کرج بروند و تيم گهر شهرداري دورود را تشويق و حمايت کنند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 17:33


[h=1]تقوي:مي‌خواهيم ليگ را با موفقيت آغاز کنيم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال سايپا ديدار تيمش برابر تراکتورسازي را براي هر دو تيم سخت دانست و گفت: با تلفيق تجربه و انگيزه جواني در تيم، مي‌خواهيم ليگ را با موفقيت آغاز و نتايج خوبي را در مسابقات فصل جاري کسب کنيم.[/h]


مجتبي تقوي در مورد ديدار تيمش برابر تراکتورسازي در هفته نخست ليگ برتر ضمن بيان مطلب فوق گفت: اين بازي براي هر دو تيم سخت است و هر دو تيم به فکر پيروزي هستند تا ليگ را با موفقيت آغاز کنند. البته ميزبان و ميهمان بودن براي‌مان مهم نيست زيرا همه زمين‌ها، زمين خودمان بوده و سعي داريم در هر مسابقه امتياز لازم را کسب کنيم.

وي با بيان اينکه بي‌صبرانه چشم انتظار شروع ليگ است، خاطرنشان کرد: قصد داريم ليگ را با موفقيت آغاز کنيم تا در مسير رسيدن به اهداف تاکتيکي‌مان موفق باشيم. همچنين اميدوارم تلفيق تجربه و انگيزه جواني باعث شود در وهله اول نتيجه خوبي نسبت به سال گذشته کسب کرده و در نهايت با اتحاد و يکپارچگي بين نفرات، نيم نگاهي به کسب سهيمه آسيايي هم داريم.

سرمربي تيم سايپا مسئوليتش در اين فصل را بسيار سنگين دانست و افزود: زمانيکه سرمربي نفت آبادان بودم، بعد از 30 سال موفق شدم به همراه اين تيم استقلال را در ورزشگاه آزادي شکست دهم، همان مسابقه‌اي که بعد از بازي فيروز کريمي بازيکنان استقلال را دواند. امسال هم مي‌خواهم با تيم خود نتايج خوبي را کسب کنم اما همه اين موارد بستگي به انگيزه بازيکنان دارد.

وي در توضيح اين موضوع اضافه کرد: سعي کردم بازيکناني را جذب کنم که انگيزه خيلي بالايي داشته و تلاشي مضاعف و فراتر از وظيفه خود در زمين ارائه کنند. من اميدوارم اين اتفاق امسال توسط کادر فني و بازيکنان رخ دهد و خيلي دوست دارم اين حس که بازيکنان موفق‌تر و قوي‌تر از فصل گذشته در مسابقات حضور يابند در بين بازيکنان شکل بگيرد.

تقوي با بيان اينکه مکلف به انجام کليه امورش با تمام قدرت است تا سايپا در اين فصل نتايج خوبي را کسب کند، در پايان در مورد برگزار نشدن جام حذفي گفت: برگزار نشدن جام حذفي تصميم درستي نيست زيرا در قالب اين مسابقات بازيکنان گمنام و تيم هاي دسته دو و يک مي توانند خود را بيشتر به فوتبال عرضه کنند، پس بهتر است مسئولان اين رقابتها را لغو نکنند.

ديدار تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي تبريز و سايپا البرز در هفته نخست رقابت‌هاي دوازدهمين دوره ليگ برتر ساعت 20:15 روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز برگزار مي‌شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 18:48


[h=1]نويدکيا: از هفته دوم مي‌آيم[/h]
[h=2]پزشک تيم سپاهان از نامعلوم بودن مدت مصدوميت نويدکيا خبر داد، ولي خود نويدکيا مي‌گويد از هفته دوم مسابقات مي‌تواند به ميدان برود.[/h]



محرم نويدکيا که در تمرينات پيش‌فصل سپاهان مصدوم شده بود، گفت: از هفته سوم مسابقات مي‌توانم به ميدان بروم. اما رشادي، پزشک اين تيم در مورد مصدوميت وي گفت: نويدکيا از همان ناحيه هميشگي مصدوم شده است و مشخص نيست تا چه مدت دوران مصدوميت وي طول بکشد. رشادي ادامه داد: به غير از نويدکيا، غلامي هم مصدوم است و به هفته اول مسابقات نمي رسد، اما تلاش مي‌کنيم او را به بازي دوم تيم برسانيم.



وي در مورد مصدوميت حسن اشجاري و ديگر بازيکنان تيم هم تصريح کرد: دوران مصدوميت وي تمام شده و بدون هيچ مشکلي مي تواند به ميدان برود؛ بقيه بازيکنان مصدوميتي ندارند و مي توانند در بازي اول تيم را همراهي کنند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 12:29

تداوم صدرنشيني اسپانيا
[h=1]فوتسال ايران همچنان تيم هفتم دنياست[/h]
[h=2]در تازه‌ترين رده‌بندي جهاني تيم‌هاي فوتسال جايگاه 20 تيم اول نسبت به دوره گذشته تغييري نکرد.[/h]


تازه‌ترين رده‌بندي جهاني تيم هاي فوتسال اعلام شد که بر اين اساس جايگاه 20 تيم اول اين رده‌بندي تغييري نکرد و اسپانيا همچنان به عنوان تيم برتر دنيا قرار دارد.

تيم ملي فوتسال ايران با 1550 امتياز در رده هفتم جهان و اول آسيا باقي ماند. ايران پس از ناکامي در جام ملت‌هاي آسيا در رده‌بندي گذشته با يک پله سقوط همراه بودند و با توجه به اينکه تيم ملي ايران رقابتي در اين زمان انجام نداد در همان جايگاه هفتمي باقي ماند. ايران همچنان در رده اول آسيا قرار دارد و ژاپن و تايلند نيز به ترتيب رتبه‌هاي دوم و سوم قاره کهن را به خود اختصاص داده‌اند.

20 تيم برتر دنيا به شرح زير است:

1- اسپانيا 2004

2- برزيل 1930

3- ايتاليا 1762

4- روسيه 1696

5- پرتغال 1644

6- آرژانتين 1551

7- ايران 1550

8- اوکراين 1478

9- پاراگوئه 1433

10- ژاپن 1424

11- تايلند 1409

12- روماني 1383

13- صربستان 1364

14- کرواسي 1359

15- آذربايجان 1323

16- بلاروس 1310

17- چک 1302

18- اسلواکي 1279

19- ازبکستان 1270

20- کلمبيا 1268

5 تيم برتر آسيا نيز به شرح زير است:

1- ايران 1550

2- ژاپن 1424

3- تايلند 1409

4- ازبکستان 1270

5- استراليا 1157
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 13:32

کفاشيان:
[h=1]AFC موافقت کرد که جام حذفي برگزار نشود[/h]
[h=2]رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا با حذف جام حذفي در ايران موافقت کرد.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان خبر داد که کنفدراسيون فوتبال آسيا حذف جام حذفي از تقويم رقابت هاي فوتبال ايران را بر عهده فدراسيون فوتبال گذاشته است تا در اين باره فدراسيون تصميم گيري کند.

وي افزود: در جلسه اي که در کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد، مقامات کنفدراسيون مسئله حذف جام حذفي از تقويم رقابت هاي فوتبال ايران را بر عهده فدراسيون فوتبال گذاشتند. ما مي توانيم در اين باره خودمان تصميم بگيريم که رقابت ها را برگزار کنيم يا نه. البته براي معرفي سهميه هم معيار و ملاک تصميم فدراسيون فوتبال ايران و معرفي از سوي اين فدراسيون به کنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد بود.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره گفت وگوي اخير مک‌درموت، مربي بدنساز تيم ملي و استعفايش و اينکه گفته شده فدراسيون نمي تواند غرامت جدايي مک درموت را بگيرد، گفت: ايشان استعفا داده و اين استعفا مربوط به يکي دو روز پيش نيست و يک ماه است. بايد در اين باره کي‌روش اظهار نظر کند و منتظر بازگشت وي هستيم تا در اين باره تصميم گيري کنيم. خود کي‌روش هم اعلام کرده با بازگشت به تهران تصميم گيري مي کند. وقتي ماجرا استعفا باشد آن وقت غرامتي در کار نيست و حتي ممکن است جريمه هم پرداخت کند. ادعاي ايشان مسايل خانوادگي بوده و اينکه چهار فرزند دارد و نمي تواند در ايران کار کند. بايد قرارداد مک درموت بررسي شود.اما ما هم از رفتن ايشان ناراحت هستيم چرا که مربي کاربلد و توانمندي بود. در نهايت کي‌روش بايد بر اساس قرارداد عمل کند و يک مربي ديگر جايگزين او شود.

کفاشيان درباره حضور يا عدم حضور تيم ملي بزرگسالان ايران در مسابقات غرب آسيا و احتمال شرکت تيم ملي زير 22 سال در اين رقابت ها گفت: کنفدراسيون غرب آسيا هميشه از فدراسيون ها مي خواهد تا تيم اصلي در رقابت ها شرکت کند. ما هم از کادر فني در اين باره نظر مي خواهيم و بر اساس نظر کي‌روش تصميم خواهيم گرفت. به هر جهت تقويم رقابت هاي ليگ برتر درباره زماني رقابت هاي غرب آسيا قرار دارد و بايد بررسي کنيم که چه کاري به نفع تيم ملي خواهد بود.

وي درباره مذاکرات با يک مربي اسپانيايي براي حضور در تيم ملي فوتسال گفت: مربي اسپانيايي که قرار است بيايد نمي خواهد به عنوان سرمربي کار کند و قرار است مدير فني باشد. صانعي همچنان سرمربي تيم ملي است و کارها را پيش مي برد.

کفاشيان درباره تعويق تاريخ ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا و همزماني بازي آخر رقابت هاي مقدماتي جام جهاني گفت: ما در اين باره پيشنهاد داده ايم و اين موارد بايد در جلسه هيئت رئيسه اجرايي به تصويب برسد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
رئيس و اعضاي کميته فني پرسپوليس منصوب شدند

رئيس و اعضاي کميته فني پرسپوليس منصوب شدند

زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 17:59

طي حکمي از سوي رويانيان
رئيس و اعضاي کميته فني پرسپوليس منصوب شدند


مدير عامل باشگاه پرسپوليس در احکام جداگانه اي رئيس و اعضاي کميته فني را به مدت يک سال منصوب کرد.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان در اين احکام، آقايان ابراهيم آشتياني، حميد درخشان، افشين پيرواني و رضا وطنخواه را به عنوان اعضاي کميته فني منصوب کرد.

همچنين علي پروين نيز در حکمي به عنوان رئبس کميته فني انتخاب شد.


بر همين اساس رويانيان در احکامي ديگر ايرج پازوکي را به عنوان مدير امور پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس و محمد جمعه‌اي را به عنوان مشاور مدير عامل منصوب کرد.


 

Similar threads

بالا