مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 22:32


[h=1]کونته به خاطر تباني به دادگاه احضار شد[/h]
[h=2]سرمربي يوونتوس به اتهام تباني در رقابت هاي سري A به دادگاه احضار شد.[/h]


آنتونيو کونته سرمربي يوونتوس براي پاسخگوئي به اتهام تباني در رقابت هاي سري A به دادگاه استحضار شد.

کونته در فصل گذشته رقابت هاي سري A نمايش خيره کننده اي با يوونتوس داشت و اين تيم را پس از سالها قهرمان کرد. وي قبل از آنکه به يوونتوس بيايد در فصل2010-2011 هدايت سيه نا را بر عهده داشت.

استحضار کونته به دادگاه به خاطر شهادت فيلپو کاروبيو شاگرد سابق وي در سيه نا است. قرار است که رئيس باشگاه سيه نا هم به همراه کونته در همان روز براي پاسخگوئي در دادگاه حاضر شود. همچنين قرار است مورگان دي سانستيس که براي رقابت هاي يورو 2012 به تيم ملي ايتاليا دعوت شد براي بازجوئي در دادگاه حضور يابد. والتر ماتزاري سرمربي موفق ناپولي هم از ديگر متهمان اين پرونده است که بايد در تاريخ 9 جون براي بازجوئي به دادگاه مراجعه کند.

 

اخبار

ربات
تماشای فینال جام ملت‌ها توسط ۴ میلیون شهروند آمریکایی

تماشای فینال جام ملت‌ها توسط ۴ میلیون شهروند آمریکایی

یک منبع رسانه‌ای گزارش کرد علاقمندان بیشماری در ایالات متحده پیکار نهایی یورو ۲۰۱۲ میان اسپانیا و ایتالیا را تماشا کردند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
سامر: به تمام وعده‌ها در مونیخ عمل خواهم کرد

سامر: به تمام وعده‌ها در مونیخ عمل خواهم کرد

مدیر ورزشی جدید تیم فوتبال بایرن گفت: به تمام وعده‌هایی که به مونیخ داده‌ام، عمل خواهم کرد.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 10:04


[h=1]لوسيو به يوونتوس پيوست[/h]
[h=2]انتقال ستاره برزيلي اينتر به يوونتوس در کمتر از يک هفته انجام شد و بدين ترتيب اين ستاره برزيلي در سري ا خواهد ماند .[/h]


سران باشگاه يوونتوس اعلام کردند که لوسيو بازيکن برزيلي اينتر را به عنوان بازيکن آزاد به خدمت گرفته اند.

اين مدافع باتجربه صبح روز سه شنبه تستهاي پزشکي را در باشگاه اينتر پشت سرگذاشت و در نهايت هم دست به قلم شده و قراردادي دو ساله را با بينکونري به امضا رساند.

لوسيو در هر فصل 2.6 ميليون يورو دستمزد مي گيرد ولي رقم دستمزد او ممکن است براساس شيوه عملکردش تغيير کرده و بدين ترتيب او، پاداش هاي بيشتري دريافت خواهد کرد.

اين درحالي است که هنوز دو سال از قرارداد لوسيو با باشگاه اينتر باقي مانده بود ولي سران اين باشگاه حاضر شدند تا با توافقي دوجانبه اين قرارداد را فسخ کنند.

از سوي ديگر، صحبتهايي درمورد احتمال انتقال لوسيو به فنرباغچه به گوش مي رسيد ولي سران اين باشگاه ترکيه اي بلافاصله خبر تلاششان براي جذب اين مدافع برزيلي را تکذيب کردند. دراين ميان شنيده مي شد که سران باشگاه بايرلورکوزن هم براي جذب او دست به کار شده اند ولي بعد از اطلاع از رقم دستمزد بالاي لوسيو پا پس کشيدند.

خريد اين مدافع 34 ساله، چهارمين خريد تابستاني بينکونري درتابستان امسال بوده . قبل از لوسيو، سباستين جوووينکو، مائوريتزيو ايسلا و کوادوو آساموآ نيز به اين تيم منتقل شده بودند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 10:19


[h=1]فان پرسي سکوت را شکست[/h]
[h=2]' رابين فان پرسي' سرانجام اعلام کرد که با سرمربي و مدير اجرايي باشگاه آرسنال به توافق نرسيده است و قصد ندارد قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کند.[/h]


مدتها نام اين بازيکن 28 ساله با برخي باشگاه هاي ديگر پيوند خورده بود و زمزمه هاي جدا شدن او از آرسنال شنيده مي شد ولي در تمام اين مدت او سکوت اختيار کرده بود.

به گزارش ايرنا قرارداد کنوني او تا پايان فصل 13- 2012 به انقضا مي رسد و نامش با باشگاه هاي منچسترسيتي و يوونتوس قهرمانان ليگ برتر انگليس و سري آ ايتاليا پيوند خورده است.

فان پرسي براي نخستين بار طي دو سال اخير در نامه اي سرگشاده به هوادارانش در وب سايت شخصي اش نوشت: من مدتها و به سختي دراين باره فکر کردم و نتيجه اين شد که تصميم ندارم قراردادم را تمديد کنم.

اين بازيکن هلندي تاييد کرد که جلسه اي با '' آرسن ونگر'' سرمربي و '' ايوان گازيديس'' مدير اجرايي باشگاه آرسنال در پايان فصل گذشته داشته تا درباره آينده حضورش در اين باشگاه بحث کند ولي نتوانسته پاسخي را که مي خواسته دريافت کند.

بهترين گلزن آرسنال در سال 2004 از باشگاه فاينورد به اين تيم پيوست ولي از آن زمان تاکنون فقط يک جام قهرماني را همراه با اين تيم بالاي سر برده که آن هم جام حذفي در سال 2005 بوده است.

وي گفت که آرزوي کسب جام انگيزه اصلي او براي ترک ورزشگاه امارات است و از پيشنهاد باشگاه هاي مطرح اروپا در اين زمينه استقبال خواهد کرد.

فان پرسي نوشت: من در تمام اين مدت به احترام باشگاه و به نشانه وفاداري به آن سکوت کردم ولي فکر مي کنم منصفانه خواهد بود که شما دراين لحظه تصميم من را بدانيد.

مهاجم آرسنال افزود: همانطور که گفتم اوايل سال جلسه اي با سرمربي و آقاي گازيديس در پايان فصل داشتم و در باره راهبرد آينده باشگاه و سياست هاي آن صحبت کرديم. بحث مالي و يا قرارداد مطرح نشد چون اولويت من اين ها نيست.

وي اضافه کرد: من به لحاظ شخصي فصلي عالي را پشت سر گذاشتم ولي هدف من فتح جام و بازگشت باشگاه به روزهاي اوج است.

فان پرسي گفت: سواي از احترام عميقي که براي آقاي ونگر، بازيکنان و هواداران تيم قائل هستم ، قصد ندارم جزييات بيشتري در اين زمينه بگويم ولي متاسفانه اين جلسه بيش از هر زمان براي من روشن ساخت که ما در بسياري زمينه ها توافق نداريم و من بايد از آرسنال بروم.

اين بازيکن هلندي خطاب به هواداران آرسنال نوشت: شما حق داريد موافق تصميم من نباشيد و من در هر حال به ديدگاه شما احترام خواهم گذاشت. مهم نيست چه اتفاقي بيفتد ولي من عاشق باشگاه و هواداران آن هستم . با اين باشگاه بزرگ شدم و اوقات زيادي را در آن گذراندم.

فان پرسي افزود: در اسرع وقت که آقاي گازيديس از تعطيلات دو هفته اي بازگردد با او جلسه اي خواهم داشت ودرباره اينده ايم صحبت خواهم کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 10:28


[h=1]دي ناتاله قراردادش را با اودينزه تمديد کرد[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال اودينزه قرارداد خود را به مدت يک سال ديگر با اين تيم تمديد کرد.[/h]


قرارداد قبلي دي ناتاله فصل آينده به پايان مي‌رسيد اما با امضاي قرارداد جديد اين بازيکن ملي پوش تا پايان فصل 14 - 2013 مي‌تواند براي اودينزه بازي کند.

به گزارش مهر ،اين مهاجم 34 ساله نقش کليدي در کسب عنوان سوم اودينزه در فصل گذشته داشت. او با 23 گل عنوان آقاي گلي سري آ در فصل گذشته را از آن خود کرد.

دي ناتاله يکي از مهره‌هاي تيم ملي ايتاليا در يورو 2012 بود که به عنوان نايب قهرماني دست يافت. او در ديدار نخست ايتاليا تنها گلي که اسپانيا، قهرمان اين رقابت‌ها دريافت کرد را وارد دروازه "ايکر کاسياس" کرد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 10:41


[h=1]زيدان گزينه اصلي فدراسيون فوتبال فرانسه[/h]
[h=2]اسطوره 40 ساله دنياي فوتبال در روز يکشنبه اعلام کرد که دوست دارد روزي هدايت خروس ها را در دست بگيرد و اکنون ، در يک قدمي تحقق آرزويش است .[/h]


مسئولان فدراسيون فوتبال فرانسه اعلام کردند که زين الدين زيدان، نامزد اصلي در دست گرفتن پست هدايت تيم ملي اين کشور است. اين درحالي است که علاوه بر زي زو، نام ديديه دشام هم به عنوان يکي ديگر از گزينه هاي هدايت تيم مطرح شده بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکيپ، با وجودي که مدير ورزشي باشگاه رئال مادريد، تاپيش از اين تجره مربيگري نداشته، ولي خيلي ها او را گزينه ايده آلي براي جانشيني لوران بلان که بعد از ناکامي تيمش در رقابتهاي يورو2012 از سمت مربيگري تيم ملي فرانسه کنار رفت مي دانند.

بلافاصله بعد از کنار رفتن بلان، نام دشام به عنوان جانشين آتي او مطرح شد و تنها 2 روز بعد او قراردادش را با باشگاه المپيک مارسي به پايان رساند.

دراين ميان زيدان در روز يکشنبه اعلام کرد که تمايل زيادي براي هدايت تيم ملي فرانسه دارد و صحبتهاي او به شدت مورد استقبال نوئل لو گرائه ، رئيس فدراسيون فوتبال فرانسه قرار گرفت. او الان زي زو که عامل اصلي موفقيت لو بلو در جام جهاني 1998 بود را به عنوان يکي از گزينه هاي اصلي هدايت خروس ها مي داند.

زيدان ، دشام و بلان از جمله بازيکناني بودند که در يورو2000 تيم ملي فرانسه را به قهرماني رساندند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 10:50


[h=1]پله: برزيل دهه 70 از اسپانياي کنوني بهتر بود[/h]
[h=2]پله، اسطوره فوتبال برزيل گفت به اعتقاد او تيم برزيل که فاتح جام جهاني 1970 شد از تيم کنوني اسپانيا که قهرمان يورو 2012 شده بهتر بود.[/h]


وي گفت: هر نسل برتري هايي دارد ولي بدون شک اگر بخواهيم مقايسه کنيم نسل 1970 بهتر بود .

به گزارش ايرنا وي که همراه با تيم ملي برزيل در فينال جام جهاني 1970 با نتيجه چهار بر يک بر ايتاليا غلبه کرد؛ افزود: تيم برزيل در سال 1970 بازيکنان به مراتب بهتري از تيم کنوني اسپانيا داشت که فقط دو يا سه بازيکن خوب دارد.

پله که در يک نشست خبري سخن مي گفت با اين پرسش روبرو شد که نيمار ستاره تيم برزيلي تيم سانتوس را بهتر از ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا مي داند.

وي پاسخ داد: مقايسه نيمار 20 ساله که فقط 18 ماه سابقه بازي ملي دارد با بهترين بازيکن جهان که مسي است، غيرمنصفانه است.

اسطوره فوتبال برزيل افزود: نيمار همه ويژگي ها براي تبديل شدن به يک مسي جديد را دارد ولي مسي 15 سال تجربه بازي ملي دارد و نيمار 18 ماه.

پله پرسيد: تصور کنيد که نيمار همان تجربه مسي را داشته باشد. کداميک بهتر خواهند بود؟

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 10:55


[h=1]آراگونس: سبک بازي اسپانيا، سبک بازيکنان است[/h]
[h=2]سرمربي اي که در سال 2008 اسپانيا را به قهرماني يورو رساند معتقد است که اين تيم، يکي از بزرگترين تيمهاي تاريخ دنياي فوتبال است .[/h]


لوئيس آراگونس سرمربي سابق تيم ملي اسپانيا که در سال 2008 با اين تيم قهرمان يورو2008 شد، در صحبتهايي به تحليل عملکرد ماتادورها در رقابتهاي يورو2012 پرداخته است

اراگونس در صحبتهايي که در روزنامه آ.اس منتشر شده گفت:« سبک بازي اسپانيا از بارسلونا نمي آيد و اين سبک کاري فوتباليست هاست. 4 سال پيش، تنها 3بازيکن از بارسلونا در اين تيم بودند و الان تعداد بارسايي هاي تيم ملي اندکي بيشتر است و همه ما آنها را مي شناسيم . ولي سبک بازي و عملکرد موفق اسپانيا فقط برپايه کيفيت فوتباليست ها و اتحاد و کيفيت مالکيت توپ بالاي بازيکنان است.»

آراگونس معتقد است که نبايد سبک فوتبالي تيم ملي اسپانيا را همان سبک فوتبالي که در چند سال اخير بارسلونا را به موفقيت هاي فراواني رسانده دانست

سرمربي سابق لاروخا درگفتگو با روزنامه مکزيکي اسلسيور که در روزنامه آ.اس منتشر شد، گفت:« سخت است بخواهيم تيم ملي اسپانيا را بهترين تيم تاريخ دنياي فوتبال بدانيم ولي بدون شک اين تيم يکي از تيمهاي بزرگ تاريخ دنياي فوتبال است و براي اين صحبت دلايل زيادي داريم؛ به ويژه ايده هاي فوتبالي تيم و شيوه اي که اين تيم فوتبال بازي کرده و بربازي تسلط پيدا مي کند.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
اطمينان سران آرسنال از ماندن روبين فان پرسي

اطمينان سران آرسنال از ماندن روبين فان پرسي

زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 14:38


[h=1]طمينان سران آرسنال از ماندن روبين فان پرسيا[/h]
[h=2]باوجودي که فان پرسي روز4شنبه از تصميمش براي تمديدنکردن قراردادش با آرسنال گفته، سران اين باشگاه اميدوارند تا او را درتيمشان حفظ کنند .[/h]


سران باشگاه آرسنال مطمئنند که روبين فان پرسي، ستاره هلندي در اين تيم خواهد ماند. اين درحالي است که خود فان پرسي 29 ساله در صحبتهايي اعلام کرده که قراردادش را با آرسنال تمديد نخواهد کرد.

اين بازيکن 28 ساله روز 4شنبه اعلام کرد که ديدارش با آرسن ونگر و ايوان گازيديس، مدير اجرايي باشگاه، طبق برنامه ريزي ها پيش نرفته است.

با اين وجود سران آرسنال معتقد ندکه کاپيتان تيمشان که در 48 حضورش در ترکيب آرسنال در تمام رقابتهاي فصل گذشته، 37 گل به ثمر رسانده، در اين تيم خواهد ماند و تا پايان مهلت قرارداد کنوني اش در ارسنال خواهد ماند و درتابستان امسال آرسنال را ترک نخواهد کرد.

در بيانيه منتشره در وب سايت رسمي آرسنال مي خوانيم:« ما بايد به تصميم روبين مبني بر عدم تمايلش براي تمديد قرارداد با آرسنال احترام بگذاريم. هنوز يک سال ديگر از قرارداد کنوني روبين با تيم باقي مانده و ما مطمئنيم که او به تعهدش با باشگاه پايبند خواهد بود. ما با اين اميد و با اعتماد به اينکه او فصل بعد با ما خواهد بود در حال برنامه ريزي هستيم.»

اين درحالي است که ونگر هم در بازار نقل و انتقالات تابستاني با جذب لوکاس پودولسکي (از کلن) و اوليور ژيرو (از مون پوليه)به تقويت خط حمله تيمش پرداخته است. با اين وجود جدايي فان پرسي از آرسنال، ضربه سختي به اين تيم وارد خواهد کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 13:01


[h=1]کاپلو توافق با تيم ملي روسيه را تکذيب کرد[/h]
[h=2]سرمربي ايتاليايي توافق با فدراسيون فوتبال روسيه براي برعهده گرفتن هدايت تيم ملي فوتبال اين کشور را تکذيب کرد .[/h]


پيش از اين اعلام شده بود که فابيو کاپلو با فدراسيون فوتبال روسيه به توافق رسيده و هدايت تيم ملي فوتبال اين کشور را بر عهده خواهد گرفت.

به نقل از فارس ،روس‌ها در پيکارهاي جام ملت‌هاي اروپا در مرحله گروهي حذف شدند و به همکاري با ديک ادووکات سرمربي هلندي خود پايان دادند.

بر اين اساس در اواخر هفته گذشته شايعاتي منتشر شد مبني بر اينکه کاپلو هدايت تيم ملي روسيه را پذيرفته است؛ اما پير فيليپه کاپلو پسر سرمربي ايتاليايي سابق تيم ملي انگليس قاطعانه قبول پيشنهاد روس‌ها توسط پدرش را تکذيب کرد.

وي در اين‌باره اظهار داشت: او در ايتاليا حضور دارد و توافق با فدراسيون فوتبال روسيه اصلا درست نيست.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 14:39


[h=1]ژوليو سزار: اينتر را ترک نمي کنم[/h]
[h=2]دروازه بان برزيلي نرآتزوري در صحبتهايي اعلام کرد که در فکر ترک اينتر نيست .[/h]


ژوليو سزار، دروازه بان صاحب نام برزيلي باشگاه اينتر در صحبتهايي اعلام کرد که انتقال سمير هندانوويچ به رختکن نرآتزوري به معناي پايان دوران حضور او در اين تيم نخواهد بود.

سران باشگاه اودينزه روز 4شنبه اعلام کردند که برسر انتقال هندانوويچ، دروازه بان اهل اسلووني شان با سران اينتر به توافق رسيده اند و از همين رو انتظار مي رفت تا بلافاصله خبري مبني بر جدايي سزار از اينتر منتشر شود؛ با اين وجود اين دروازه بان برزيلي اعلام کرد که هندانوويچ را به عنوان يک رقيب مي بيندو نه به عنوان جانشين !

دروازه بان برزيلي اينتر در صحبتهايي به اسکاي سپورت ايتاليا گفت:« من تا سال 2014 با اينتر قرارداد دارم. من يکي از بازيکنان باشگاه هستم. آيا مي مانم؟ خودم که اين طور فکر مي کنم.ما تمرين خواهيم کرد و خواهيم ديد که چه خواهدشد .اين مربي تيم است که تصميم مي گيرد تا چه کسي بازي کند. نکته مهم اين است که احترام زيادي ميان ما وجود دارد. هندانوويچ دروازه بان خيلي خوبي است. داشتن او براي ما بهتر است. ما الان سه دروازه بان قوي خواهيم داشت.»

اين درحالي است که شنيده مي شود که سران ميلان تمايل زيادي به جذب ژوليو سزار دارند ولي اين دروازه برزيلي اين خبر را رد کرده است. سسار 32 ساله گفت:« هيچ خبري نيست. خيلي ها دراين باره از من مي پرسند ولي هيچ اتفاق يا انتقال رسمي اي رخ نداده.»

سزار در پايان صحبتهايش تاسفش را از جدايي لوسيو ازاين تيم اعلام کرد و گفت:« من درحال از دست دادن تمام هم تيمي ها و دوستان برزيلي ام هستم.ولي اميدوارم که بتوانم تمام آنچه لوسيو درطول عمر ورزشي اش انجام داد را انجام بدهم؛يووه مدافع بزرگي را به خدمت گرفت.»

ژوليو سزار که 64 بار در دروازه تيم ملي برزيل قرار گرفته ، در سال 2006 از کيه وو به اينتر پيوست .

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 14:41


[h=1]متن کامل نامه فان پرسي به هواداران آرسنال[/h]
[h=2]کاپيتان هلندي توپچي ها اعلام کرد که قرارداد جديدي را بااين تيم به امضا نخواهد رساند .[/h]


متن کامل نامه روبين فان پرسي را به هواداران آرسنال مطالعه کنيد. نامه اي که برري وب سايت رسمي اين ستاره هلندي بازتاب يافته :

" اين يک خبر جديد درمورد شرايط کنوني من براي هواداران است. من در طول تمام اين مدت به نشانه احترام و وفاداري ام به باشگاه ساکت ماندم و با اقايان گازيديس و ونگر موافق بودم ولي از آنجايي که گمانه زنيهاي فراواني در رسانه ها به چشم مي خورد، عادلانه ديدم تا شما در جريان آنچه در حال حاضر درحال رخ دادن است قرار دهم. همان طور که چندي پيش اعلام شد، با اتمام رقابتهاي فصل گذشته من با مربي تيم و آقاي گازيديس ديدار کردم. اين جلسه اي راجع به استراتژي هاي آتي وسياستهاي باشگاه ارسنال بود. بحث مسائل مالي و يا قرارداد من نبود؛چرا که اين مسائل اصلا براي من در اولويت نيست. من شخصا فصل فوق العاده اي را باتيم سپري کردم ولي هدف من فتح جامهاي قهرماني با تيم و بازگرداندن آرسنال به روزهاي درخشانش است."

درادامه نامه فان پرسي مي خوانيم:" به خاطر احترام فراواني که براي آقاي ونگر، بازيکنان و هواداران قائلم ، نمي خواهم وارد جزئيات بيشتري بشوم ولي متاسفانه در اين جلسه،بار ديگر براي من روشن شد که در خيلي از وجوه با ديدگاه سران ارسنال اختلاف دارم. من خيلي راجع به اين فکر کردم ولي درنهايت تصميم گرفتم تا قراردادم را تمديد نکنم. شما هواداران عزيز تيم هم حق داريد که با ديدگاه من و تصميم من مخالف باشيد و من هميشه به نظرات شما احترام مي گذارم. من اين باشگاه و هوادارانش را دوست دارم؛ هراتفاقي که هم که بيفتد، اين احساس پابرجا خواهد ماند. من در طول دوران حضورم در ارسنال رشد کردم و مبدل به يک مرد شدم. تک تک افراد در باشگاه و هواداران در طول اين سالها،هميشه از من حمايت کردند ومن در داخل و خارج از زمين تمام توانم را براي تيم به کار گرفتم.من افتخار مي کنم که در طول 8 سال اخير، بخشي از اين باشگاه فوق العاده بودم. بلافاصله بعد از بازگشت آقاي گازيديس از تعطيلاتش در آمريکا، جلسات بيشتري خواهيم داشت و من شما را در جريان تمام اخبار آتي قرار خواهم داد."

***روبين فان پرسي***

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 16:01


[h=1]شياطين سرخ در صف خريد فان پرسي[/h]
[h=2]يک روزنامه معتبر چاپ انگليس گزارش داد در کنار منچسترسيتي و يوونتوس، منچستريونايتد نيز خواهان جذب مهاجم گلزن هلندي آرسنال است.[/h]


به نقل از ديلي ميل، پس از آنکه روبين فان پرسي روز گذشته اعلام کرد قراردادش را با «توپچي‌ها» در سال 2013 تمديد نخواهد کرد، برخي منابع از تمايل زياد تيم تحت امر سرآلکس فرگوسن در کنار «آبي‌هاي آسماني» (منچسترسيتي) و «بانوي پير» (يوونتوس) نسبت به گلزن بلندقامت و لژيونر در ليگ برتر خبر دادند.

مطابق اين گزارش شدت علاقه «شياطين سرخ» به گلزن 28 ساله به حدي است که حاضر نيستند تا تابستان فصل آينده که قراردادش به اتمام مي رسد، صبر کنند. بلکه مي‌کوشند راهي بيابند تا امکان جلب رضايت تيم آرسن ونگر را به دست آورند تا همين امسال وي را به اولدترافورد منتقل کنند.

فان پرسي از سال 2004 در خدمت لندني‌ها بوده، در اين مدت توانسته 194 بازي کند و 96 گل بزند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 16:50


[h=1]دي متئو: سايه گوارديولا را احساس نمي کنم[/h]
[h=2]اين مربي 42 ساله که فوريه گذشته به عنوان جانشين ويلاس بواس، سرمربي موقت آبي ها شد، بعد از قهرماني در جام حذفي و چمپيونزليگ، قراردادش را با اين باشگاه دائمي کرد.[/h]


روبرتو دي متئو، سرمربي چلسي، تاکيد کرد احساس نمي کند زير سايه گوارديولا يا ديگر گزينه هاي هدايت چلسي کار نمي کند.

اين مربي 42 ساله که فوريه گذشته به عنوان جانشين ويلاس بواس، سرمربي موقت آبي ها شد، بعد از قهرماني در جام حذفي و چمپيونزليگ، قراردادش را با اين باشگاه دائمي کرد.

با اين وجود و علي رغم اين موفقيت ها، گفته مي شد که رومن آبراموويچ براي دائمي کردن قرارداد اين مربي ايتاليايي ترديد داشت و قصد داشت پپ گوارديولا را به خدمت بگيرد.

دي متئو در گفتگو خبرنگاران گفت:" احساس نمي کنم که سايه يک مربي ديگر روي سرم يا پشت من است. از اولين روز حضور يک مربي روي نيمکت يک تيم شايعاتي وجود دارد و هميشه اين شايعه ادامه دارد.

همه مي توانند چيزي که دوست دارند را بگويند. من تنها روي کارم تمرکز مي کنم و تا آنجا که مي توانم بهترين عملکردم را به نمايش مي گذارم. من از قرارداد جديدم بسيار خوشحالم و به همين دليل آن را امضا کردم.

من در تمام زندگي ام در کنار فوتبال بودم و مي دانم که اين شغل چه شرايطي دارد. مي دانم که در مورد مربيان هميشه براساس نتايج قضاوت مي شود. من با بقيه فرقي ندارم. فشار هميشه وجود دارد."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 17:12


[h=1]فدراسيون فوتبال فرانسه در انتظار تصميم دشام[/h]
[h=2]بعد از رقابت هاي يورو 2012، لورن بلان از تيم ملي فرانسه جدا شد و اکنون فدراسيون فوتبال فرانسه به دنبال به خدمت گرفتن جانشيني براي اوست.[/h]


به گزارش رسانه هاي فرانسوي، فدراسيون فوتبال فرانسه به ديديه دشام فرصت داده تا در مورد پذيرفتن مسئوليت هدايت تيم ملي اين کشور تصميم گيري کند.

بعد از رقابت هاي يورو 2012، لورن بلان از تيم ملي فرانسه جدا شد و اکنون فدراسيون فوتبال فرانسه به دنبال به خدمت گرفتن جانشيني براي اوست.

هرچند رسانه هاي فرانسوي اعلام کردند که دشام پيشنهاد فدراسيون فوتبال فرانسه را رد کرده اما نوئل لو گرائه، رئيس اين فدراسيون، اين مسئله را رد کرد.

گفته مي شود فدراسيون فوتبال فرانسه به دشام فرصت داده تا در مورد برعهده گرفتن هدايت تيم فرانسه، تصميم گيري کند.

آرسن ونگر و زين الدين زيدان ديگر نام هايي بودند که براي نيمکت فرانسه معرفي شده بودند اما هر دو خيلي زود اين مسئله را تکذيب کردند.

دشام که در سال 2009 هدايت مارسي را برعهده گرفت، در اولين فصل حضورش در اين تيم قهرمان ليگ فرانسه شد اما اخيرا به دليل مشکلات اين باشگاه، ولودروم را ترک کرد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 18:19


[h=1]دل بوسکه: با خوش شانسي قهرمان يورو شديم[/h]
[h=2]اسپانيا اين هفته با پيروزي 4-0 مقابل ايتاليا در فينال يورو، به اولين تيم تاريخ تبديل شدند که توانستند در سه تورنمنت مهم پياپي به قهرماني برسند.[/h]


ويسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا، اعلام کرد در مورد قهرماني تيمش در يورو 2012 دچار ترديد بود.

اسپانيا اين هفته با پيروزي 4-0 مقابل ايتاليا در فينال يورو، به اولين تيم تاريخ تبديل شدند که توانستند در سه تورنمنت مهم پياپي به قهرماني برسند.

با اين وجود، دل بوسکه که با اسپانيا قهرمان جام جهاني 2010 نيز شده بود، اعلام کرد مطمئن نبود که تيمش بتواند در يورو نيز به قهرماني برساند.

او در گفتگو با نشريه کيکر گفت:" البته من ترديدهايي داشتم. جزئيات کوچک سرنوشت چنين رقابت هايي را روشن مي کند.

در ديدار با پرتغال ضربه برونو آلوس به تير برخورد کرد و برگشت در حالي که ضربه پنالتي فابرگاس بعد از برخورد به تيرک به درون دروازه رفت.

ما خوش شانس بوديم. اما هيچ وقت در مورد کيفيت تيمم دچار ترديدهاي جدي نبودم."

پيش از آغاز رقابت ها، نگراني هايي در مورد اختلاف ستاره هاي رئال و بارسا در اردوي اسپانيا وجود داشت اما دل بوسکه تاکيد کرد هرگز چنين مشکلي نداشت.

" تيم ما نشان داد هر چقدر بيشتر در کنار هم هستند، بيشتر لذت مي برند و مهمتر از همه، هيچ بردي آنها را راضي نمي کند. رفتار بازيکنان ما از بودن در کنار هم فوق العاده خوب بود."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 18:42

مدير سابق بارسا:
[h=1]گوارديولا سال آينده به مربيگري برمي گردد[/h]
[h=2]مربي 41 ساله آبي و اناري ها بعد از چهار فصل موفقيت آميز در نوکمپ، در پايان اين فصل از اين تيم جدا شد و اعلام کرد قصد دارد براي يک سال از دنياي مربيگري دور باشد.[/h]


مانوئل استيارته، مدير ارتباطات خارجي بارسا، تاکيد کرد که گوارديولا سال آينده بار ديگر به دنياي مربيگري برخواهد گشت.

مربي 41 ساله آبي و اناري ها بعد از چهار فصل موفقيت آميز در نوکمپ، در پايان اين فصل از اين تيم جدا شد و اعلام کرد قصد دارد براي يک سال از دنياي مربيگري دور باشد.

اکنون استيارته که يکي از دوستان نزديک گوارديولاست، اعلام کرد که اين ملي پوش سابق ايتاليايي در سال 2013 به ميادين باز خواهد گشت.

او در گفتگو با نشريه اسپورت گفت:" او سال آينده باز خواهد گشت. او نمي تواند براي مدت طولاني از فوتبال دور بماند. او از ماه دسامبر به بعد بار ديگر در اطراف فوتبال خواهد بود. هرچند او اين فصل به مربيگري باز نخواهد گشت."

به تازگي شايعاتي در مورد حضور گوارديولا روي نيمکت بايرن منتشر شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
بوندس لیگا......( آلمان)

بوندس لیگا......( آلمان)



زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 18:58


[h=1]هاينکس: بايرن فصل بعد بهتر خواهد شد[/h]
[h=2]باواريايي ها در اين فصل در هر سه جامي که حضور داشتند به نايب قهرماني رسيدند تا براي دومين فصل پياپي از رسيدن به جام بازبمانند.[/h]


يوپ هاينکس، سرمربي بايرن مونيخ، از بازيکنانش خواست بعد از فصل نه چنداني خوبي که پشت سر گذاشتند، بار ديگر به روزهاي خوب شان برگردند.

باواريايي ها در اين فصل در هر سه جامي که حضور داشتند به نايب قهرماني رسيدند تا براي دومين فصل پياپي از رسيدن به جام بازبمانند.

هاينکس در گفتگو با کيکر گفت:" بازيکنان بايد ريکاوري کنند و آرامش شان را به دست بياورند. وقتي بار ديگر يکديگر را ملاقات کنيم، روي مسائل رواني بازيکنان هم کار خواهم کرد.

من در جام 1974 من يکي از بازيکنان ثابت بودم اما نتوانستم در فينال بازي کنم چون مصدوم شدم. اين ناکامي بزرگي بود و من بسيار ناراحت شدم. اما آن فصل، بهترين فصل من بود. فکر مي کنم بازيکنان ما هم پاسخ مشابهي خواهند داد."

کريستين نرلينگر، مدير ورزشي بايرن، به تازگي از اين باشگاه اخراج شد و ماتياس سامر جاي او را گرفت.

" اين تصميم هيئت مديره بود. من يک فصل با اعتماد کامل با نرلينگر کار کردم. اين خيلي خجالتي بود و اظهاراتش بسيار متوازن بود."

سرمربي باتجربه بايرني ها همچنين در مورد خريدهاي جديد تيمش، ماندزوکيچ و پيزارو گفت:" ما خريدهاي قابل توجهي داشتيم. من هميشه به گومز اعتقاد داشتم اما اگر در فينال چمپيونزليگ ماندزوکيچ و پيزارو را داشتم، شايدد به پيروزي مي رسيديم."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 19:39


[h=1]سيلوا: در تعطيلات به پيشنهادات فکر نمي کنم[/h]
[h=2]منابع اسپانيايي اعلام کردند ژوزه مورينيو به دقت شرايط اين ستاره اسپانيايي را که در تابستان 2010 از والنسيا به منچسترسيتي پيوست را زير نظر دارند .[/h]


داويد سيلوا، ستاره اسپانيايي منچسترسيتي، ترجيح داد در مورد شايعه پيوستنش به رئال مادريد اظهار نظر نکند.

منابع اسپانيايي اعلام کردند ژوزه مورينيو به دقت شرايط اين ستاره اسپانيايي را که در تابستان 2010 از والنسيا به منچسترسيتي پيوست را زير نظر دارند. با اين وجود، سيلوا از اظهار نظر در اين مورد خودداري کرد.

او در گفتگو با راديو کانارياس گفت:" من تازه تعطيلاتم را آغاز کردم و در حال حاضر تنها به استراحت فکر مي کنم."

سيلوا که در هر شش ديدار اسپانيا در يورو حضور داشت، دوبار نيز موفق به گلزني شد و سه پاس گل نيز براي هم تيمي هايش ارسال کرد. او از اينکه در قهرماني تيمش نقش پررنگي داشت، خوشحال است.

" وقتي زمان بيشتري براي بازي پيدا مي کنيد و مي توانيد به تيم کمک کنيد، احساس مي کنيد که براي تيم مهم هستيد.

بهترين لحظه؟ ما يک ماه و نيم با هم بوديم؛ لحظاتي که بعضي از آنها شادتر و بعضي غمگين تر بود.

نمي توانم تنها از يک لحظه خاص صحبت کنم."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 19:59


[h=1]غيبت چهار بازيکن چلسي در هفته هاي ابتدايي[/h]
[h=2]خوان ماتا، اوريل رومئو، داويد لوئيس و رايان برتراند در رقابت هاي المپيک لندن براي تيم هاي کشورشان بازي خواهند کرد؛ رقابت هايي که يک هفته پيش از آغاز فصل جديد ليگ برتر شروع مي شود.[/h]


چهار بازيکن چلسي ممکن است هفته هاي ابتدايي فصل جديد ليگ برتر را به دليل حضور در رقابت هاي المپيک از دست بدهند.

خوان ماتا، اوريل رومئو، داويد لوئيس و رايان برتراند در رقابت هاي المپيک لندن براي تيم هاي کشورشان بازي خواهند کرد؛ رقابت هايي که يک هفته پيش از آغاز فصل جديد ليگ برتر شروع مي شود.

روبرتو دي متئو، سرمربي آبي ها، اعلام کرد شرايط براي بازيکنانش چندان ايده آل نيست؛ به ويژه براي خوان ماتا که در رقابت هاي يورو 2012 نيز حضور داشت.

دي متئو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما بايد شرايط ماتا را بررسي کنيم زيرا او در يورو نيز حضور داشت.

بايد ببينيم بعد از المپيک، چه مدت بايد به او زمان استراحت بدهيم و اينکه او چقدر از نظر فيزيکي و ذهني آماده است.

اين ايده آل نيست اما باشگاه هاي زيادي هستند که چنين شرايطي دارند."

ماتا در فينال يورو در 5 دقيقه پاياني به ميدان رفت و گل چهارم قرمزها را به ثمر رساند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
پنج شنبه 1391/04/15 21:10


[h=1]يوردي آلبا با بارسا قرارداد بست[/h]
[h=2]باشگاه بارسلونا با انتقالي 14 ميليون يورويي، يوردي آلبا، مدافع ملي پوش والنسيا را به خدمت گرفت.[/h]


کاتالان ها امروز در سايت اختصاصي شان اعلام کردند که با اين مدافع چپ جوان تا تابستان 2017 قرارداد امضا کردند.

آبي و اناري ها هفته گذشته با باشگاه والنسيا براي انتقال اين بازيکن به توافق رسيدند و اين بازيکن ملي پوش امروز بعد از پشت سر گذاشتن تست هاي پزشکي باشگاه بارسا، قراردادش را با اين باشگاه امضا کرد.

مديران بارسا براي جدايي آلبا 90 ميليون يورو در نظر گرفته اند و قرار است اين بازيکن امروز و بعد از حضور در اولين کنفرانس مطبوعاتي اش به عنوان بازيکن بارسا در نوکمپ به هواداران معرفي شود.

اين بازيکن 23 ساله که يکي از محصولات آکادمي باشگاه بارساست، در سال 2005 از باشگاه بارسلونا جدا شده بود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 21:52


[h=1]کلوپ: بايرن شانس بيشتري براي قهرماني دارد[/h]
[h=2]يورگن کلوپ، سرمربي دورتموند، معتقد است بايرن مونيخ از شانس بيشتري براي قهرماني در رقابت هاي فصل پيش روي بوندس ليگا برخوردار است.[/h]


زرد و مشکي ها در دو فصل اخير بالاتر از بايرن، قهرماني در بوندس ليگا را جشن گرفتند؛ ضمن اينکه اين فصل قهرمان رقابت هاي ليگاپوکال نيز شدند اما کلوپ اعلام کرد هدف تيمش در فصل پيش رو، بيش از اينکه کسب سومين قهرماني در بوندس ليگا باشد، رسيدن به چمپيونزليگ است.

او در گفتگو با نشريه بيلد گفت:" پيش از قهرماني اسپانيا در يورو مي دانستم که کسب سومين قهرماني پياپي يک احتمال است اما داشتن بهترين بازيکنان دنيا کمک زيادي به شما مي کند.

در فصل پيش رو شانس بايرن بيشتر است. ما مي خواهيم به چمپيونزليگ برسيم."

کلوپ همچنين در مورد اخراج کريستين نرلينگر از بايرن و انتخاب ماتياس سامر به عنوان مدير اجرايي جديد اين باشگاه گفت:" اين قابل توجه ترين تغيير مدير ورزشي در تاريخ فوتبال آلمان است. اما براي بايرني ها خيلي بد خواهد شد اگر بخواهند از سامر به عنوان بازيکن استفاده کنند."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
مي‌خواهم تا پايان دوران حرفه‌اي ام در اينتر بمانم

مي‌خواهم تا پايان دوران حرفه‌اي ام در اينتر بمانم

زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 22:35

استانکوويچ:
[h=1]مي‌خواهم تا پايان دوران حرفه‌اي ام در اينتر بمانم[/h]
[h=2]دژان استانکوويچ، ستاره باتجربه اينتر، اعلام کرد قصد دارد تا پايان دوران حرفه اي اش در اين باشگاه بماند.[/h]


در چند ماه اخير شايعاتي در مورد پيوستن اين هافبک باتجربه صرب به يک تيم از ليگ ام ال اس منتشر شد اما اين بازيکن 33 ساله تاکيد کرد که قصد ندارد سن سيرو را ترک کند.

او در گفتگو با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت:" من مطمئنا دوران حرفه اي ام را در اينتر به پايان خواهم رساند. من از بودم در اينجا راضي هستم و هميشه از رئيس موراتي متشکر خواهم بود.

نمي توانم خودم را در تيم ديگري به غير از اينتر تصور کنم. مي خواهم در اينتر بمانم. بعضي فکرها گاهي اوقات از ذهن تان عبور مي کند اما نمي توانم خودم را از اينتر جدا ببينم. دريافت پيشنهاد در 34-33 سالگي لذت بخش است و نشان مي دهد همچنان مي توانيد ادامه بدهيد."

استانکوويچ در ماه مارس از ناحيه تاندون پاشنه آشيل تحت عمل جراحي قرار گرفت و اميدوار است هرچه زودتر به ميادين برگردد.

" به تنها چيزي که فکر مي کنم، بازگشت به بهترين شرايط است. دو ماه از عمل جراحي من سپري شده و مي خواهم هرچه زودتر به بهترين شرايط برگردم. احساس خوبي دارم و نمي توانم براي شروع دوباره صبر کنم."

استانکوويچ تا تابستان 2014 با اينتر قرارداد دارد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 22:44


[h=1]بودجه‌ي تاتنهام در دست ويلاس بوآس[/h]
[h=2]تيم فوتبال تاتنهام بودجه‌ي فصل نقل و انتقالات را به دست سرمربي جديد اين تيم سپرد.[/h]


ويلاس بوآس مربي اخراجي چلسي که به عنوان سرمربي جديد تاتنهام رسماً اعلام شد و حالا اين تيم مبلغ 80 ميليون پوند را براي خرج کردن در بازار نقل و انتقالات در اختيار وي قرار داده است مسئولان اين تيم اعلام کردند که از خريدهاي وي پشتيباني مي‌کنند او نيز از کار کردن با اين ترکيب بسيار خوشحال است.

گفتني است، اکثريت کارشناسان معتقدند او بايد از اشتباهات خود در چلسي تجربه بگيرد و آنها را با بازيکنان اين تيم تکرار نکند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 23:48


[h=1]روسي حاضر به ادامه فعاليت در ويارئال نيست[/h]
[h=2]جوزيه روسي مهاجم ايتاليايي تيم فوتبال ويارئال حاضر به ادامه فعاليت در اين تيم نيست و براي فصل آينده به کارش در اين تيم پايان خواهد داد.[/h]


مدير اجرايي جوزپه روسي مهاجم تيم فوتبال ويارئال گفت: در حال حاضر اين بازيکن دوران مصدوميت خود را سپري مي کند و در شرايط ايده آل و صد درصد نيست.

به طور حتم بهد از برطرف شدن مصدوميت وي اين بازيکن پيشنهادات دريافتي را با دقت هر چه تمام تر مطالعه خواهد کرد زيرا قصد ندارد به کارش در اين تيم طبق روال قبل ادامه دهد. کار روسي در ويارئال به پايان رسيده و او حاضر به ادامه همکاري به اين مجموعه نيست.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 07:56


[h=1]فيفا سرانجام فناوري خط دروازه را تاييد کرد[/h]
[h=2]جروم والکه، دبيرکل فيفا اعلام کرد که برد بين‌المللي فوتبال که سازمان قانون‌گذار فوتبال دنياست فناوري خط دروازه را تاييد کرده است.[/h]



اين برد پس از 9 ماه آزمايش در انگليس، آلمان، مجارستان و ايتاليا در روز 5 جولاي در نشستي ويژه در زوريخ تصميم به استفاده از اين فناوري گرفت.

فناوري خط گل مورد تاييد تمامي اعضاي اين برد بود و براي اولين بار در جام باشگاه‌هاي جهان 2012 که در ژاپن برگزار مي‌شود مورد استفاده رسمي قرار خواهد گرفت.

از هشت کشوري که در دور اول آزمايش‌ها شرکت داشتند تنها سيستم‌هاي دو شرکت Hawk-eye و GoalRef توانستند آزمون‌ها را با موفقيت پشت سر بگذارند و اکنون مي‌توانند درخواست بدهند که اولين مجوزهاي رسمي فناوري خط گل فيفا را دريافت کنند.


نصب اين سيستم 120 هزار تا 200 هزار يورو خرج دارد و پس از نصب بايد براي آخرين بار عملکرد آن بررسي شود. اين تست را سازمان برگزارکننده مسابقات، باشگاه يا اپراتور ورزشگاه انجام مي‌دهد و سپس سيستم شروع به کار مي‌کند.

البته اعلام شده که اين فناوري تنها اعلام مي‌کند که توپ از خط دروازه رد شده يا نه، و هيچ اطلاعات ديگري به داور داده نمي‌شود.

اگر توپ کاملا از خط عبور کند، اطلاعات در عرض يک ثانيه به داوران مي‌رسد و خبر آن روي ساعت‌هاي داور و کمک‌هاي او نقش مي‌بندد. البته نظر نهايي را داور مي‌دهد و اگر مطمئن شود که تجهيزات اشتباه کرده‌اند مي‌تواند گل را نپذيرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
: 975273 زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 10:12


[h=1]نستا به يک باشگاه آمريکايي پيوست[/h]
[h=2]مدافع 36 ساله باشگاه ميلان ايتاليا به باشگاه مونترال ايمپکت آمريکا پيوست.[/h]



الساندرو نستا با امضاي قراردادي به طور رسمي به مونترال ايمپکت آمريکا پيوست و فصل آينده در رقابت‌هاي MLS شرکت خواهد کرد.

نستا در يک نشست خبري درباره پيوستن خود به اين باشگاه، گفت: از اين که به اينجا آمده‌ام خوشحالم. عليرغم پيشنهاداتي که از باشگاه‌هاي اروپايي داشتم،‌ مايل بودم که به يک چالش جديد دست پيدا کنم و به همين دليل حضور در آمريکا را انتخاب کردم.

وي گفت: وقتي براي ديدن دوستم مارکو دي‌وايو که در اينجا بازي مي‌کند به مونترال آمدم با آدم‌هاي خيلي خوبي در اين باشگاه آشنا شدم. از آنچه در اينجا ديدم راضي بودم و متقاعد شدم که مونترال همان جايي است که دوست دارم در آن بازي کنم.

نيک دي سانتيس مدير ورزشي مونترال ايمپکت نيز، گفت: براي ما خيلي جالب است که بازيکني در اين سطح در اختيار داشته باشيم. يعني کسي که در سال 2006 قهرمان جام جهاني شده و يکي از بزرگ‌ترين مدافعان جهان است.

وي گفت: الساندرو به دليل تجربه بالايي که دارد باعث افزايش کيفيت تيم خواهد شد و استاد خوبي براي بازيکنان جوان ما خواهد بود. او هم درون زمين و هم خارج از ميدان مي‌تواند به تيم کمک کند.

ژسه مارش سرمربي مونترال ايمپکت هم درباره پيوستن الساندرو نستا به تيمش، گفت: اين يک فرصت استثنايي براي باشگاه ما است تا چنين مدافع مستعدي را به خدمت بگيرد. خيلي مشتاقيم تا او را در ترکيب تيم خود داشته باشيم، چون حضور او باعث بالا رفتن کيفيت تيم خواهد شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 10:52


[h=1]ميلان گوارديولا را مي خواهد[/h]
[h=2]نمايندگان باشگاه ميلان، مطابق گزارشات رسيده، به سراع پپ گوارديولا، سرمربي سابق بارسلونا، رفته اند، و مذاکرات براي حضور وي بر روي نيمکت روسونري از فصل آينده را شروع کرده اند.[/h]



به نقل از ميلانيستا نشريه اسپانيايي آ اس طي آخرين گزارش خود اعلام کرده است، که نمايندگاني از سوي ميلان به سراغ گوارديولا رفته اند و از گوارديولا درخواست حضور بر روي نيمکت روسونري را کرده اند.

گوارديولا اکنون بعد از حضور 4 ساله خود در بارسلونا، در استراحت به سر ميبرد، و بعد از کسب 14 جام معتبر داخلي و بين المللي به همراه اين تيم، اکنون ترجيح داده تا به مدت يک سال از فوتبال اروپا به دور باشد.

پيش از اين نيز در اوخر فصل گذشته صحبت هايي مبني بر علاقه برلوسکني به حضور گوارديولا بر روي نيمکت ميلان به گوش رسيده بود، اما از سويي ماسيميليانو آلگري، سرمربي فعلي ميلان، در ژانويه 2012 قرارداد خود را به مدت دو سال ديگر با ميلان تمديد کرد. علاوه بر ميلان، باشگاه هايي نظير چلسي و بايرن مونيخ نيز به سرمربي جوان و سابق کاتالان ها ابراز علاقه کرده اند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 11:38

کفاشيان خبرداد؛
[h=1]جلسه مديران فدراسيون با مسئولان AFC[/h]
[h=2]رئيس فدراسيون فوتبال از برگزاري جلسه با مسئولان AFC براي درخواست تعويق ليگ قهرمانان آسيا خبرداد.[/h]


علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال در برنامه ورزش و مردم از جلسه با مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا براي به تعويق افتادن جام باشگاه‌هاي آسيا خبر داد.

وي گفت: قرار است 2 هفته ديگر در جلسه‌اي با مسئولان AFC پيشنهاد به تعويق اقتادن رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را بدهيم و به اين شکل که اين رقابت‌ها از اسفندماه به بعد از خردادماه موکول شود، چون در اين زمان تيم ملي خود را براي حضور در مقدماتي جام جهاني2014 آماده مي‌کند.


 
بالا