► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش و حاشیه های تمرین آبی پوشان در کمپ استقلال

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان آماده می‌کند از ساعت 17 امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه تمریناتش را پیگیری کرد.
در تمرین روز جمعه استقلال سید مهدی رحمتی غیبت داشت و مهدی امیرآبادی و میلاد میداودی هم که به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار با الریان اجازه تمرین ندارند، غایب بودند.
* در ابتدای تمرین که با بارش باران و باد توام بود پرویز مظلومی بازیکنانش را دور هم جمع کرد و در خصوص بازی مقابل صنعت نفت با آنها به صحبت پرداخت.
* پژمان منتظری به صورت اختصاصی تمرین کرد و تنها به دویدن دور زمین پرداخت.
* حدود 70 نفر از هواداران استقلال با حضور در کمپ این باشگاه نظاره‌گر تمرین آبی پوشان بودند.
* شاهرخ بیانی و بهمن فروتن در تمرین امروز حضور داشتند.
* به خاطر مجاورت خانه‌های کمپ استقلال تعدادی از خانواده‌ها و بانوان از نزدیک تمرین شاگردان را زیر نظر گرفتند.
* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل نماینده قطر قرار گرفته بودند، تنها 20 دقیقه دور زمین دویدند و سپس محل تمرین را ترک کردند. سایر بازیکنان در قالب دو گروه به بازی درون تیمی پرداخته و مظلومی و هنکه نکات لازم را به آنها گوشزد می‌کردند.
* قرار است فردا بازیکنان استقلال آخرین تمرین خود را قبل از سفر به آبادان از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی برگزار کنند. بازیکنان این تیم در ابتدا فیلم آخرین بازی صنعت نفت آبادان در لیگ برتر را تماشا خواهند کرد و سپس از ساعت 17 کارها تاکتیکی را پشت سر خواهند گذاشت.
استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی :‌اگر استقلال صعود کند بازیکنان را در اختیار تیم ملی نمی گذارم

پرویز مظلومی پس از تمرین امروز استقلال درباره دیدار روز یکشنبه با نفت آبادان گفت: به دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم ولی می‌دانیم با تیم خوبی بازی داریم و انشاءالله که بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.
وی افزود: هر چند تیم ما رده سوم جایگاه خود را حفظ خواهد کرد اما به دنبال این هستم که به چند بازیکن استراحت دهم چون می‌خواهم از آنها در بازی با نسف قارشی ازبکستان استفاده کنم و بیشتر فکرمان در مورداین تیم است. ما چند مصدوم داریم که می‌خواهیم به آنها استراحت بدهیم که کمبودهایمان در بازی با حریف ازبکستانی بیشتر نشود.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا شما بی‌خیال شده‌اید که می‌گویید لیگ برتر را جدی نمی گیرید گفت: نه بی‌خیال نیستیم اما می‌خواهیم نیروهایمان را برای این سه بازی تقسیم کنیم به خصوص که در این سه بازی فشار روی بازیکنان وارد شده است. بازی‌ها همزمان برگزار می‌شود اما ما تنها 4 روز فاصله بین بازی‌هایمان است و فقط هم استقلال از این موضوع ضربه می خورد. استقلال در این فصل از فشردگی بازی‌ها بیشترین لطمه را خورد ولی تیم‌های دیگر با فاصله 5 روز 5روز بازی می‌کنند. یک تیم دیگر هم در فاصله 10 روز یک بار بازی می‌کند.
مظلومی خاطرنشان کرد: سپاهان 5 روز استراحت می‌کند و ما 4 روز. در تقسیم بازی‌ها عدالت اصلا اجرا نشده و توقع داشتم بازی‌های هفته گذشته ما پرسپولیس و سپاهان را لغو می‌کردند. شما دیدید پرسپولیس چه لطمه‌ای خورد. تیم‌های آسیایی درگیر این مسابقات هستند و باید به آنها کمک شود. پرسپولیس در نیمه دوم بازی با الهلال لطمه خورد و بازیکن این تیم در زمین راه می‌رفتند. نمی‌توان گفت که بازیکنان بی‌انگیزه هستند. وقتی بازیکن خسته است نباید به او تهمت کم کاری زد. ما چگونه این همه آسیب‌دیده دادیم؟ توقع داشتم به خاطر بازی‌های آسیایی که خیلی برای ما مهم بود به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان استراحت می‌دادند.
وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد هیچ امیدی به قهرمانی در لیگ برتر ندارید گفت: بازیکنان ذخیره ما هم مدعی هستند و تصور نکنید نیروهای ما ضعیف هستند. ما هنوز امید داریم و تلاشمان را انجام می‌دهیم اما باید قبول کرد که باید نیروهایم را تقسیم کنم. من به فکر صعود به مرحله بعد هستم و همه چیز دست خودمان است. برای بازی با نسف قارشی سه محروم دارم و دستم بسته و کارم در ازبکستان مشکل است به همین خاطر می‌خواهم در بازی با نفت آبادان به چند بازیکن فرصت بدهم که برای دیدار با نماینده ازبک آماده شوند.
مظلومی در خصوص اینکه در صورت صعود استقلال به مرحله بعد احتمال دارد بازیکن ملی پوش این تیم به همراه تیم ملی در اردو حضور داشته باشند گفت: ما اگر به مرحله بعد صعود کنیم بازیکنانمان را می‌خواهیم و باید به شکلی این مسئله هماهنگ شود که نه آنها به مشکل بخورند و نه ما. لیگ قهرمانان کمتر از بازی‌های ملی نیست و باید هماهنگی کنیم که آنها ضربه نخورند و ما هم لطمه نبینیم. اگر به مرحله بعد صعود کنیم فکر نمی‌کنم فرصتی باشد که بازیکنانمان را در اختیار تیم ملی بگذاریم. پرسپولیس و سپاهان هم در صورت صعود هم همین شرایط را دارند.
وی در خصوص مهدی امیرآبادی و میلاد میداودی گفت: امیرآبادی قضیه‌اش با میداودی جدا است و مسئله او با باشگاه بود و اصلا اعتراضی به نیمکت نشینی نداشت اما مشکل میداودی به من مربوط می‌شود و او را تنبیه کردم و روی حرفم هم هستم. کمیته انضباطی هم درباره آنها تصمیم خواهد گرفت. برای امیرآبادی و میداودی بلیت تهیه نکردیم و این دو بازیکن قطعا به آبادان نخواهند آمد.
مظلومی در خصوص احتمال رویارویی با سپاهان در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که به چه تیمی می‌خوریم چون مهم این است که صعود کنیم. قسمت هرچه باشد همان می‌شود.
وی در پایان در خصوص اینکه امیرآبادی گفته بود حرمت‌ها در استقلال رعایت نمی‌شود گفت: این مسئله را از خود امیرآبادی سؤال کنید و بهتر است او در این خصوص پاسخگو باشد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
برهانی: ۱۰۰۰ گل هم بزنم می‌گویند برهانی موقعیت از دست می‌دهد



آرش جزء بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر است . مهاجمی که خیلی خوب در موقعیت گل قرار می‌گیرد. او در بازی استقلال با الریان قطر هم بازی خوبی را انجام داد و توانست 2بار گلزنی کند.

برهانی ابتدا در مورد بازی استقلال - الریان می‌گوید:« بازی بسیار حساسی بودو همه هواداران از ما فقط برد می‌خواستند. خوشحالم که بازی خوبی انجام دادیم و مهم این بود که 3 گل زدیم. این برد شرایط استقلال را تا حدود زیادی تغییر داد و ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان تا مراحل پایانی پیش برویم و این پتانسیل را داریم.»
از برهانی می‌پرسیم که آیا درخشش در این مسابقه می‌تواند منتقدان تو را ساکت کند که او اینگونه جواب می‌دهد:« فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد وحتی بعد از بازی هم بعضی از خبرنگاران دوباره در مورد از دست دادن موقعیت گلزنی ازمن سوال کردند. من بالاخره نفهمیدم که قرار گرفتن در موقعیت گلزنی خوب است یا بد و نمی‌دانم در این مورد چگونه حرف بزنم.»
برهانی تأکید می‌کند:«در آن صحنه‌ای که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و دوباره برگشت ضربه‌ام را خوب نزدم و دنبال توجیه نیستم ولی وقتی توپ برگشت ارتفاع گرفت و طوری به سمت من آمد که زاویه‌دار نبود. همین موضوع باعث شد که توپ درست روی پایم قرار نگیرد با این حال معتقدم مهم این است که یک مهاجم در موقعیت گلزنی قرار بگیرد ولی قرار نیست همه توپ‌ها تبدیل به گل شود. من بیشتر از همه دوست دارم گل بزنم و بیشتر از همه از گلزنی خودم خوشحال می‌شوم ولی این اصلا بد نیست که در موقعیت گل قرار می‌گیرم و گاهی اوقات شاید فرصت‌ها را از دست بدهم.»
برهانی در قسمتی از حرف‌هایش تأکید می‌کند:« من می‌توانم آن جلو بایستم و وقتی توپ می‌آید آن را به دیگر بازیکنان بسپارم و اصلا در طول بازی استارت نزنم ولی هیچ وقت نمی‌خواهم برای استقلال کم کاری کنم. آیا درست است که از مسوولیت شانه خالی کنم و فراری باشم وهمان جلو بایستم و کار خاصی انجام دهم. طبیعت فوتبال این است که یک بازیکن شاید موقعیت گل از دست بدهد واگر 1000 هم گل بزنم شاید خیلی‌ها بگویند چرا موقعیت گل از دست می‌دهی.»
برهانی در مورد کم شدن شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر هم حرف می زند. او می‌گوید:« الان دیگر شانس زیادی نداریم ولی اگر مصدوم نمی‌دادیم شک نکنید که قهرمان می‌شدیم. فشردگی مسابقات باعث شد تا بازیکنان ما خیلی بد مصدوم شوند و این موضوع به استقلال ضربه زد. من دراین 11 سال که در لیگ برتر بازی می‌کنم اینقدر مصدوم ندیده بودم ولی بازیکنان استقلال در طول این فصل نهایت تلاش خود را به خرج دادند. با این حال ما قهرمان جام حذفی شدیم، سهمیه آسیا گرفتیم و حالا در لیگ قهرمانان هم در آستانه صعود قرارداریم./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عمران زاده: اما دوست دارم براى چهارمین سال پیاپى براى استقلال بازى کنم

حنیف عمران زاده، مدافع استقلال در خصوص مسائل مختلف فوتبال، آخرین شرایط تیمش قبل از دیدار امروز با نفت آبادان و وضعیت قراردادش براى فصل آینده صحبت هایى را انجام داده که در زیر مى خوانیم:
• شرایط تیمتان چطور است؟
- بعد از بازى حساسى که مقابل الریان قطر داشتیم از لحاظ روحى در وضعیت خوبى قرار داریم. مى خواهیم در مقابل نسف قارشى ازبکستان هم به برترى برسیم.
• براى آن بازى ۲ اخطاره هستى...
- در بازى با الریان توپ را از مهاجم حریف گرفتم اما داور خطا اعلام کرد. وقتى توپ درون دستانم بود داور تصور کرد که اعتراض دارم و به همین خاطر به من کارت نشان داد و محروم شدم.
• در نبود تو، حمودى و تیموریان استقلال دچار مشکل نمى شود؟
- امسال در تمام بازى ها با کمبود نفرات مواجه بودیم و هیچ وقت تیم به طور کامل به زمین نمى رفت. به همین خاطر فکر مى کنم هیچ اتفاقى نیفتد و بازیکنان جایگزین در آن بازى جاى بقیه را پر خواهند کرد.
• بازى با نفت آبادان را چطور مى بینى؟
- بازى بسیار سختى است. نفت از تیم هاى لیگ است اما ما هم براى ۳ امتیاز به میدان مى رویم چون تنها ۱۰ درصد شانس قهرمانى داریم.
• مظلومى گفته در بازى امروز از بازیکنان ذخیره استفاده مى کند تا بقیه استراحت کنند.
- اگر ایشان چنین تصمیمى گرفته کار خوبى انجام مى دهد. از نظر ما لیگ تمام شده و باید روى بازى با نماینده ازبکستان تمرکز کنیم اما فکر مى کنم با توجه به غیبتم در آن بازى، فردا به میدان بروم.
• همه بازیکنان و به خصوص مظلومى از فشردگى بازى ها ناراحت هستند، تو چه نظرى دارى؟
- امسال از این موضوع خیلى لطمه خوردیم و از ابتدا دچار مشکل بودیم. در جام حذفى ۲ بازى ۱۲۰ دقیقه اى انجام دادیم و ۲ بازى هم در پلى آف لیگ قهرمانان به میدان رفتیم. پس از بازى با الجزیره بلافاصله به بوشهر رفتیم و واقعا به بازیکنان استقلال فشار روحى و بدنى زیادى وارد شد. شاید آقایان فکر مى کردند استقلال، بارسلونا است که اینگونه برایش بازى مى گذاشتند. بارسلونا هم اینگونه و با این فاصله و برنامه ریزى بازى نمى کرد. من از ناحیه مچ و زانو دچار آسیب دیدگى شدم و با همین شرایط مجبورم بازى کنم و هیچ فرصتى براى بهبود پایم وجود ندارد.
• چه زمانى بخیه ابروهایت را مى کشى؟
- قرار است امروز ۱۱ بخیه ابروهایم را بکشم که البته ۲ بخیه آن در بازى قبل مجددا پاره شد. مچ پایم ورم دارد و خیلى اذیتم مى کند اما با این شرایط باید بازى کنم.
• اگر شرایطتت اینگونه است پس چرا بازى مى کنى؟
- من هیچ گاه از زیر بار بازى کردن در نرفته ام. در بازى با شاهین سرم ترکید اما در رختکن آن قسمت را بى حس کردم و به بازى ادامه دادم. خداوکیلى در بعضى مواقع به ما مى گویند بى غیرت اما ما بى غیرت نیستیم. البته در این ۳ سالى که براى استقلال بازى کردم هیچ کدام از هواداران به من چیزى نگفتند چون مى دانند من سرم را جلوى توپ مى گذارم و براى پولى که مى گیرم ارزش قائل هستم.
• اما همه ساله شایعه مى شود که قصد جدایى از استقلال را دارى و حتى مى خواهى به سپاهان بروى؟
- من از سپاهان پیشنهاد دارم اما دوست دارم براى چهارمین سال پیاپى براى استقلال بازى کنم. اصلا شاید آخر فصل من را نخواهند هنوز که چیزى معلوم نیست اما مى خواهم قبل از اینکه به تعطیلات بروم تکلیفم را با استقلال روشن کنم و سال آینده نیز در این تیم بمانم.
• این روزها مهدى امیرآبادى و میداودى به خاطر اعتراض حق حضور در تمرینات را ندارند تو چه نظرى دارى؟
- بحث امیر آبادى که اصلا فنى نبود چون مهدى هر وقت بازى هم نکرده دلش با تیم بوده است. فکر مى کنم این مسأله سوءتفاهم بود و او به خاطر بحث کوچکتر و بزرگتر ناراحت شد. کل باشگاه به او حق داد و مظلومى هم مصاحبه کرد و گفت که بحث امیرآبادى فنى نیست. فتح الله زاده هم قضیه را مدیریت کرد اما باید بگویم امیر آبادى در این چند وقت اخیر که شرایط ما خوب نبود مدام در جلسات با بازیکنان صحبت مى کرد و تیم را جمع مى کرد. میداودى نیز بازیکن خوبى است و در بازى با الریان یکى از بهترین بازیکنان زمین بود. تصور من این است که میلاد به خاطر آنکه در آن مسابقه گل نزده بود ناراحت بود و اعتراضش به چیز دیگرى نبود./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مربی استقلال بالاخره دلیل عصبانیت امیرآبادی را فاش کرد

فریبا در خصوص باز
ی با نفت آبادان گفت: بازی سختی داریم. پژمان 3 کارته است اما طبیعی است برخی جابجایی ها هم در ترکیب صورت گیرد چون باید برای بازی های بعد هم برنامه داشته باشیم.
بهتاش فریبا در گفت و گو یی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خلی خوب است. بعد از بازی خیلی خوبی که مقابل الریان انجام دادیم و 3 امتیاز شیرین را گرفتیم، روحیه خوبی داریم. تمام برنامه ریزی ها و تصمیماتی که در طول این بازی سخت گرفتیم جواب داد.
وی افزود: برنامه ما این بود که خط هافبک الریان را از کار بیندازیم و خوشبختانه پرس وسط زمین موثر واقع شد و ارتباط هجومی الریان از کار افتاد. برای عبور از عمق حریف هم با 2 فوروارد سرعتی بازی کردیم و دیدید که موقعیت های زیادی داشتیم اما بازهم متاسفانه بی دقتی و عدم تمرکز لازم در ضربات آخر باعث شد، گل نزنیم تا این که بالاخره با یک پنالتی قفل دروازه حریف شکست.
مربی استقلال تصریح کرد: وقتی گل زدیم، فشار از روی تیم برداشته شد و روی خلاقیت خط هافبک موقعیت ها یکی پس از دیگری بوجود آمد. در نیمه دوم هم وقتی دیدیم تیم الریان مجبور به حمله کردن است، شریفات سرعتی را به جای میلاد آوردیم که جواب هم داد. او هم خوب بازی کرد و هم گل زد. تعویض جباری هم خیلی خوب بود و در کل هر تصمیمی که در طول بازی گرفته شد، جواب داد و به هدف رسیدیم.
فریبا در خصوص تیم الریان گفت: الریان تیم قدرتمندی داشت. با این که آنها نسبت به بازی رفت خیلی خوب بازی کردند ولی نتوانستند جز یکی دو موقعیت داشته باشند. خط دفاع ما به خصوص حنیف و پژمان روز بدون اشتباهی داشتند ضمن این که آندارنیک بیشترین توپگیری را در خط هافبک داشت.
وی در خصوص ناراحتی میداوودی از تعویض تاکید کرد: هیچ دلیلی ندارد بازیکنی که تعویض می شود، اعتراض کند. تعویض بازیکن همیشه نشان دهنده بد بودن او نیست. میلاد روز خوبی را نسبت به بازی های قبلی داشت. دیدید که تعویض شریفات جواب هم داد. اگر جواب هم نمی داد، بازیکن حق اعتراض ندارد. میلاد چون تازه از مصدومیت رها شده و خیلی تلاش کرده بود خود را به بازی برساند، آن حرکت را انجام داد. بعد هم آمد و خیلی عذرخواهی کرد اما مظلومی او را در اختیار کمیته انضباطی قرارداده و باید پاسخگو باشد.
مربی استقلال در خصوص اعتراض امیرآبادی افزود: ناراحتی امیرآبادی به خاطر بازی نبوده و فقط ناراحت بوده که چرا به جایش، منتظری در کنفرانس قبل از بازی با الریان شرکت کرده. البته امیرآبادی توجیه نبوده که این حرکت را کرده. طبق قانون AFC بازیکنی باید به کنفرانس خبری قبل از بازی برود که حتما فیکس بازی کند. چون از اول می دانستیم جباری در ترکیب ثابت نیست و در مورد امیرآبادی هم به جمع بندی نرسیده بودیم، پژمان را به کنفرانس بردیم. این رفتار 2 بازیکن غیر حرفه ای بود و باید پاسخگو باشند. امیدوارم در جلسه کمیته انضباطی باشگاه اصلاح شوند. البته آنها اخراج نمی شوند. شما در نظر بگیرید اینها این قدر پول می گیرند. بالاخره باشگاه روی آنها هزینه کرده و به راحتی آنها را اخراج نمی کند.
فریبا در خصوص بازی با نفت آبادان گفت: بازی سختی داریم. پژمان 3 کارته است اما طبیعی است برخی جابجایی ها هم در ترکیب صورت گیرد چون باید برای بازی های بعد هم برنامه داشته باشیم. هدف ما هنوز هم قهرمانی است هرچند عقیده دارم فقط 2 درصد آن هم روی کاغذ شانس داریم. ممکن است بشود روی همان 2 درصد هم حساب کرد. به نظرم یا قهرمانی یا هیچ. البته اگر نشد باید دوم شویم. بازی سختی با نفت آبادان داریم. گرمای هوا آنجا خیلی بالاست. ما در تهران با این که 12 موقعیت گل داشتیم اما باختیم. حالا می رویم برای جبران آن نتیجه.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
برهانی: دلیل ناراحتی میلاد تعویض نشدن من نبود




در پنج سالی که پیراهن استقلال را بر تن دارد 64 گل برای این تیم زده است. آماری قابل دفاع که نام آرش برهانی را در میان بهترین گل‌زن‌های تاریخ این باشگاه قرار داده است.
نکته جالب این که او چه گل بزند و چه در رسیدن به این مهم ناکام باشد باز هم منتقدان از آرش انتقاد می‌کنند. اتفاقی که پس از زدن دو گل او مقابل الریان هم تکرار شد.
*از انتقادات خسته نشدی؟
به این موضوع توجهی ندارم. آنقدر باتجربه شده‌ام که بدانم کدام نقد در جهت تخریب است و کدام از روی منطق.
*همه فکر می‌کردند بعد از دو گلی که به الریان زدی آنها سکوت خواهند کرد، اما این اتفاق نیفتاد.
می‌دانستم این اتفاق نمی‌افتد. بعد از بازی، خبرنگاران باز هم درباره از دست دادن موقعیت‌های من سئوال کردند. می‌توانم آن جلو بایستم و فقط توپ بگیرم. استارت نزنم و سایر هم‌تیمی‌های خود را در موقعیت گل قرار ندهم، اما نمی‌خواهم برای تیم کم‌کاری کنم. اگر چند گل در هر بازی بزنم عده‌ای باز هم انتقاد می‌کنند.
*در بازی با الریان در چند صحنه دو یا سه بازیکن این تیم را دریبل می‌زدی اما ضربه آخر تبدیل به گل نمی‌شد. دلیل این موضوع چه بود؟
بله، دو بازیکن را دریبل کردم و حدود شصت‌ متر استارت زدم و به همین دلیل نتوانستم ضربه آخر را به خوبی به توپ بزنم.
*تا این لحظه 64 گل برای استقلال زده‌ای فکر می‌کنی این تعداد به عدد 100 می‌رسد؟
همه تلاشم را در این باره می‌کنم تا گل‌هایم را برای استقلال به عدد 100 برسانم.
*از اتفاقی که میداوودی و امیرآبادی رقم زدند صحبت کن.
این دو اتفاق درون خانوادگی بود و تلاش می‌کنیم به شکلی آن را حل کنیم.
*خبردار شدیم میلاد به این دلیل اعتراض کرده که چرا مظلومی تو را در زمین نگه داشت و او را تعویض کرد. این موضوع صحت دارد؟
میلاد از این که من تعویض نشدم ناراحت نبود. او مقابل الریان خوب بازی کرد و فقط یک گل کم داشت. او بازیکن بزرگی است و نباید دچار مشکل شود. میلاد در این سال‌ها ثابت کرده از بهترین مهاجمان ایران است.
*احتمال دارد شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در مرحله بعدی لیگ قهرمانان با سپاهان بازی کنید. از این موضوع استقبال می‌کنی؟
به هیچ‌وجه! حیف است دوباره یکی از نمایندگان ایران به اجبار از آسیا حذف شود. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که با هم برخورد نکنیم.
*به نظر تو قهرمانی سپاهان حق این تیم است؟
سپاهان تیم خوبی است اما آیا تا به حال به اندازه استقلال مصدوم داده‌اند؟! در چند مقطع بازیکنان کلیدی ما مصدوم شدند و باعث شد از شرایط سختی برخوردار شویم.
*از این که به تیم‌ملی دعوت نمی‌شوی ناراحت نیستی؟
آنقدر خوب بازی می‌کنم تا دوباره ملی‌پوش شوم. البته کی‌روش در مقطعی از فصل می‌توانست من را دعوت کند. از این بابت ناامید نشده‌ام و حتی انگیزه‌ام نیز دوچندان شده است.
*وضعیت قراردادت به چه شکل است؟
آخر فصل قراردادم به پایان می‌رسد.
*چه تصمیمی می‌گیری؟
همچنان اولویت من استقلال است. باید دید شرایط به چه شکل خواهد بود.
*منظورت از شرایط چیست؟ مسئله مالی یا کادرفنی تیم؟
اصل موضوع این است که شاید استقلال من را نخواهد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حمایت قاطع لیدرهای استقلال از عملکرد فتح اله زاده




پیرامون بحث کمپ استقلال، مصاحبه هایی جورواجوری در سایتها و مطبوعات به خصوص از طرف آقای واعظ آشتیانی به چشم می خورد در همین ارتباط رامین همتی که از لیدرهای با سابقه و از مسئولین اجرایی کانون هواداران استقلال می باشد در مصاحبه ای به موارد جالبی اشاره کردند
این روزها و در بازی های اخیر استقلال ، پس از صحبتهایی که پیرامون جدایی فتح اله زاده از استقلال مطرح شد، در میان هواداران پر شمار این تیم نگرانی هایی بوجود آمد که تبعات آن در نظرسنجی ها و شعارهای خودجوش هواداران به وضوح احساس شد و همگان بیش از پیش به این مهم دست یافتند که فتح اله زاده به واسطه زحماتی که طی سالیان سال برای استقلال کشیده است کارنامه ی درخشانی که در این تیم از خود بر جای گذاشته است . بدون اغراق او محبوب ترین وموفق ترین مدیر عامل استقلال پس از انقلاب به شمار می آید.شاید همین حمایت30 میلیونی، بسیاری از آقایان از جمله جناب آقای واعظ آشتیانی را بر آن داشت تا از طرق مختلف سعی بر لوث کردن و کم رنگ جلوه دادن زحمات چندساله مدیر عامل استقلال داشته باشند.
پیرامون بحث کمپ استقلال، مصاحبه هایی جورواجوری در سایتها و مطبوعات به خصوص از طرف آقای واعظ آشتیانی به چشم می خورد در همین ارتباط رامین همتی که از لیدرهای با سابقه و از مسئولین اجرایی کانون هواداران استقلال می باشد در مصاحبه ای به موارد جالبی اشاره کردند :
همتی اظهار داشت : کمپ باشگاه استقلال امروز به همت شخص فتح اله زاده و پس از گذشتن سالیان سال که به واسطه عدم ثبات مدیریت در این باشگاه و سهل انگاری و بی تفاوتی برخی مدیران وقت، بلااستفاده رها شده و تا مرحله بازپس گیری از این باشگاه پیش رفته بود به مجموعه ای کامل برای استفاده ی این باشگاه مردمی تبدیل شده است.این زمین در مرحله ی اول مدیریت فتح اله زاده برای تبدیل شدن به یک مجموعه ی ورزشی در اختیار این باشگاه قرار گرفته بوداما به علت تعلل مدیران پس از ایشان و عدم پی گیریهای لازم بصورت تپه ای خاکی رها شده بود .که شخص فتح اله زاده در دوره ی جدید مدیریت ، با همت و البته همکاری سایر دوستان آن را به بهره برداری رساند و با کسب مجوزهای لازم کلنگ ساخت و ساز در آن بر زمین زده شد.

همانگونه که جناب آقای کامرانی مدیریت کمپ، نیز در گفت و گوی مفصلشان با خبرگزاری فارس تاکید کردند، کمپ استقلال مرحله به مرحله زیر نظر شخص فتح اله زاده و با پی گیریهای مستمر ساخته شد و امروز شاهد آن هستیم که زمین چمن مصنوعی ، زمین چمن ، سکوها، ساختمان اداری ، کافی شاپ و...در محل کمپ به مرحله ی بهره برداری رسیده است...مراحل قانونی یک به یک بر خلاف گفته ی برخی آقایان که در پی توجیه کم کاریهای خود اذهان عمومی رامشوش می کنند ، طی شده است و سند کمپ استقلال بصورت کاملا قانونی تا پایان ماه آینده به نام استقلال زده خواهد شد تا این تیم مردمی با قدمتی شصت و چند ساله به عنوان پر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا پس از سالیان سال بی خانمانی از فصل آینده در خانه ی خودش تمرین کرده و خانه به دوش نباشد.

قطعا ساخت و اجرای پروژه ی کمپ استقلال را باید بزرگترین خدمت فتح اله زاده به استقلال دانست و به جای موضع گیری های شخصی، این اتفاق بزرگ را لایق و شایسته تحسین و قدر دانی دانست چرا که به ثمر رسیدن این مهم در کنار سایر موفقیتهایی که استقلال با فتح اله زاده به آن دست یافته است می تواند وجه تمایز موفق ترین مدیرعامل باشگاه استقلال با سایرین باشد.

رامین همتی تاکید می کند:عملکرد درخشان فتح اله زاده در ساخت و ساز کمپ استقلال و تواناییهای بی رقیب ایشان در فصل نقل و انتقالات در جذب ستارگان فوتبال به تیم محبوب و مردمی استقلال و نتایجی که استقلال در دوران مدیریت ایشان کسب کرده است فتح اله زاده را به چهره ای محبوب وموفق در جمع هواداران بدل کرده است تا جاییکه همیشه و در همه حال شعارهایی که در حمایت از مدیرعامل مردمی استقلال در ورزشگاهها سر داده می شود بصورت کاملا خود جوش وبدون دخالت لیدرهای این باشگاه بوده است که همین موضوع نشان دهنده ی رضایت هواداران پر شمار این تیم از عملکرد فتح اله زاده است.

وی اضافه کرد : لیدرهای باشگاه استقلال پیشاپیش میلیونها هوادار عاشق استقلال بابت این اتفاق فرخنده و بزرگ که نقطه ی تحولی در تاریخ این باشگاه خواهد بود صمیمانه از زحمات شبانه روزی مدیر عامل استقلال در به ثمر رسیدن پروژه ی کمپ اختصاصی استقلال که مزین به نام اسطوره بزرگ این باشگاه ، ناصر حجازی ، است تقدیر و تشکر کرده ودست دکتر فتح اله زاده را به گرمی میفشارند.....
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده و رویانیان به دنبال کاپیتان نکونام

بازگشت احتمالی نکونام به جمع سرخابی‌ها در شرایطی انجام خواهد شد که دو بازیکن اصلی و تاثیر گذار استقلال و پرسپولیس در آستانه جدایی از باشگاه‌های خود هستند.
در واپسین هفته های لیگ برتر فوتبال ایران، و درحالیکه رقابت تیم ها برای جذب بازیکنان مورد نظرشان چندی است آغاز شده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در تیر رس دو باشگاه بزرگ تهرانی قرار گرفته است.
مدیران استقلال و پرسپولیس عزم خود را جزم کرده اند تا مرد میانی باشگاه اوساسونا را برای فصل آینده به تیم خود بیاورند .
سوابق رویانیان و فتح الله‌زاده نشان می‌دهد که رقابت بین این دو نفر جذاب و دیدنی خواهد بود چراکه که از یک سو رویانیان در مدت کمی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشته توانسته مربی بزرگی چون دنیزلی را به خدمت گرفته و بازیکنانی همچون ایمون زاید، مهرداد پولادی و آدکویچ را جذب کند. اما از سوی دیگر مدیریت علی فتح الله‌زاده در باشگاه استقلال در طول سال‌های مختلف مملو از بمب‌های نقل و انتقالی است.
به گزارش افکار نیوز، اگرچه نکونام این موضوع را تکذیب کرده اما اخباری که از سوی نزدیکان این بازیکن به بیرون منتقل می‌شود نشان می‌دهد که این انتقال بزرگ در پایان فصل یازدهم انجام خواهد شد.
بازگشت احتمالی نکونام به جمع سرخابی‌ها در شرایطی انجام خواهد شد که دو بازیکن اصلی و تاثیر گذار استقلال و پرسپولیس در آستانه جدایی از باشگاه‌های خود هستند.
در صورتی که امیر قلعه نوعی به جمع آبی پوشان بازگردد به احتمال فراوان مجتبی جباری دیگر در استقلال نخواهد ماند. از سوی دیگر علی کریمی در مصاحبه تندی که پس از بازی با الهلال داشت از اتفاقات فصل بعد پرده برداشت و به موضوعاتی اشاره کرد که شاید خیلی‌ها از آن بی‌خبرند اما او به واسطه حضور در قلب پرسپولیس و اطلاعات گسترده‌اش چیزهای زیادی می‌داند. در فاصله یک روز پس از این مصاحبه، خبری روی یکی از سایت‌ها قرار گرفت با این مضمون که: «جواد نکونام خانه‌اش در اسپانیا را تمدید نکرده و ماشین BMW خود را برای فروش گذاشته چون فصل بعد قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد!»
خبر پیشنهاد فتح الله زاده به نکونام اولین بار یک ماه قبل و پس از پیشنهاد یک تیم ترکیه ای به نکونام، منتشر شد. حالا به نظر می رسد رویانیان هم قصد دارد تا با جذب نکونام در واقع با یک تیر دو نشان بزند. او با این کار هم خلاء علی کریمی را پر خواهد کرد و هم در رقابت پیش از آغاز فصل استقلالی ها را شکست خواهد داد./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عمران‌زاده نماد تعصب استقلال است

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال پیشنهاد پرسپولیس به مدافع این تیم را رد کرد.
محمد سررشته‌داری در مورد خبر مذاکره عمران زاده با پرسپولیس و دریافت چک از این باشگاه اظهار داشت: از رسانه های محترم خواهش می کنیم در شرایط کنونی که استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و بازی های حساسی داریم به گونه ای رفتار نکنند که مجبور به پیگیری حقوقی شویم.
وی افزود: همه رسانه ها دوستان ما هستند و حنیف عمران زاده از دید باشگاه و هواداران این قدر باتعصب بوده که از او به عنوان یکی از نمادهای تعصب تیم نام برده می شود و تعداد بخیه های او در صورتش مشخص است.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تاکید کرد: با حنیف صحبت کردم و او گفت فقط یک چک دارد و آن هم چک باشگاه استقلال است. او گفت نه پیشنهادی دارد و نه چنین پیشنهادهایی را می پذیرد و تمرکزش روی بازی است و واقعا برای رسانه ای که چنین خبری را منتشر کرده متاسف است. او گفت اولویت اول و آخرش استقلال است.
سررشته‌داری تصریح کرد: برخی رسانه ها رویه ای را در پیش گرفته اند و می خواهند تمرکز استقلال را بهم بریزند. چندین بار به نماینده و مسئولان این رسانه صحبت کرده بودیم اما توجهی به تذکرات ما ندارند. من بار دیگر با مسئولان این رسانه صحبت می کنم و می گویم اگر قرار باشد به این رویه ادامه دهند به اختلاف شدیدی می خوریم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده : واعظ آشتیانی به جای فرافکنی، عذرخواهی کند




مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد واعظ آشتیانی در ماجرای کمپ باشگاه استقلال فرافکنی می‌کند.

علی فتح الله زاده در واکنش به اظهارات واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین استقلال که گفته بود "انتشار اسناد کمپ باشگاه استقلال افشاگری علیه خودشان است و در این مدارک مطرح نشده کمپ به نام استقلال است و این کمپ "در اختیار باشگاه" و نه متعلق به آن است و چرا نامه چهارم در سال 79 منتشر نشده"، عنوان کرد: واعظ آشتیانی می خواهد فرافکنی کند و به همین دلیل هر روز مصاحبه می کند. آقای واعظ! بس کن، به اندازه کافی آبروی خودت را برده ای و بیشتر از این جو را مسموم نکن.
وی افزود: من در هیچ یک از مصاحبه هایم در مورد کمپ نگفته بودم استقلال، مالک کمپ است و در سندهایی هم که منتشر شد چنین چیزی نیامده و فقط آمده در اختیار باشگاه استقلال است و باید در آن ساخت و ساز ورزشی شود و در صورت گرفتن پایان کار سند به نام استقلال می خورد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: سال 79 مهلت باشگاه استقلال برای ساخت و ساز تمام شده بود اما من با ارائه توضیحات به "زمین شهری" نامه تمدید در اختیار بودن این زمین را گرفتم و به باشگاه فرصت دوباره ای داده شد تا به بهره برداری برسد اما در آن سال از استقلال رفتم و مدیران بعدی هم این مسئله را پیگیری نکردند. آقای واعظ! شما که به خوبی واقف بودی اگر اقدامی روی این زمین نشود این زمین را از استقلال می گیرند چرا پیگیری نکردی؟
فتح الله زاده خطاب به واعظ گفت: تا دیروز که می گفتی چنین زمینی در اختیار استقلال نیست و حالا حرفت را تغییر می دهی؟ تو حتی شکایت معارضی 300 متری این زمین را هم پیگیری نکردی و باعث شدی دادگاه استقلال را محکوم کند اما وقتی من دوباره برگشتم با ارائه مدارک به دادگاه باشگاه را رفع محکومیت کردم و توانستم مجوز دوباره ساخت و ساز را بگیرم. در این مدتی که تو مدیرعامل بودی چرا اقدامی نکردی و به خاطر 300 متر معارض بی خیال ساخت کمپ شدی و این قدر شهامت نداشتی که سراغ این مسئله بروی. اکنون هم به جای مصاحبه و فرافکنی بهتر است بگویی اشتباه کردی و عذرخواهی کنی.
وی در خصوص اینکه واعظ آشتیانی به نقل از افتخاری مدیر کل پیشین اداره تربیت بدنی استان تهران گفته که اگر باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود پول این کمپ هم باید پرداخت شود، خاطرنشان کرد: مسلم است که وقتی قرار باشد باشگاه دولتی مثل استقلال خصوصی شود در قبال همه داشته هایش پول پرداخت شود. مگر اکنون باشگاه استقلال خصوصی است که ما در آن تلاش می کنیم؟ هر چه در استقلال هست برای دولت و مردم است و مسلما در صورت واگذاری به بخش خصوصی باید در قبال آن پول پرداخت شود. مگر امتیاز یک باشگاه را مجانی به کسی می دهند؟ نکند او فکر می کند باید پول دولت را رایگان به کسی بدهیم؟
فتح الله زاده در ادامه گفت و گو در خصوص ممنوعیت جذب دروازه بان خارجی در لیگ برتر و لیگ دسته اول به بهانه حمایت از سرمایه ایرانی اظهار داشت: من با این قانون مخالفم و دوستان نمی توانند یک طرفه برای ما تصمیم گیری کنند. اگر تا هفته دیگر قرار باشد چنین قانونی درست نشود مدیران باشگاه به عنوان اعضای مجمع نامه ای اعتراضی به کفاشیان می نویسند. اگر قرار به حفظ سرمایه ایرانی است پس همه چیز باید ممنوع شود و مربی خارجی هم ممنوع شود. سیاست یک بام و هوا که نمی شود.
وی افزود: من با منع جذب دروازه بان خارجی در لیگ دسته اول موافقم اما نه اینکه این مسئله فقط برای گلرها باشد. در سطح پایین تر از لیگ برتر بهتر است که به فکر پرورش نیروهای داخلی در همه پست ها باشیم. ما نمی خواهیم 30،40 امضا برای کفاشیان جمع کنیم و می خواهیم به او احترام بگذاریم و خود ایشان چنین قانونی را لغو کند. اساس فوتبال در دنیا باشگاه هستند و ایشان باید این مسئله را مد نظر قرار دهد.
فتح الله زاده همچنین در خصوص نامه روز گذشته بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر به باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت پول رینالدو عنوان کرد: از یک ماه قبل به سازمان لیگ گفته ایم که از محل درآمد استقلال 100 میلیون تومان علی الحساب به ما بدهند اما توجهی نمی شود. درست است که به سازمان لیگ بدهی داریم اما میزان درآمدهای ما بیشتر از میزان بدهی است. امروز نامه ای به سازمان لیگ می زنیم که باید این پول را به ما بدهند تا بتوانیم پول رینالدو را پرداخت کنیم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
شریفات: مطمئنم مورد توجه کوئیروش قرار مى گیرم



اسماعیل شریفات، مهاجم استقلال پس از مدت ها موفق شد مقابل الریان گلزنى کند و به غیر از گلزنى، در جریان بازى نیز تأثیرگذار بود.
اودرخصوص بازى گفت: زمانى که خبردار شدم AFC مرا تشویق کرده، انگیزه ام مضاعف شد و همین امر کمکم کرد تا بازى بهترى را ارائه دهم و گل هم به ثمر برسانم. امیدوارم شرایطى پیش آید تا بتوانم در تیم فیکس بازى کنم.شریفات با اشاره به علاقه اش براى حضور در تیم ملى افزود: مطمئنم پس از این بازى ها کوئیروش نیم نگاهى به من خواهد داشت. آرزوى هر فوتبالیستى است که پیراهن تیم ملى را بر تن کند و من نیز از این قاعده مستثنى نیستم.وى همچنین در مورد بازى با صنعت نفت اظهار داشت: بازى سختى را مقابل صنعت نفت در آبادان خواهیم داشت اما من کاملاً با آن محیط و فوتبال آنها آشنایى دارم. ضمن اینکه استقلال در شرایط روحى بسیار خوبى به سر مى برد و مطمئن باشید استقلال نایب قهرمان خواهد شد./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیشنهاد 2 میلیاردی به تیموریان


آندرانیک تیموریان، هافبک تیم استقلال وضعیت مشخصی در تیم استقلال ندارد و از آنجا که قرارداد وی در پایان فصل با آبی‌ها به اتمام می‌رسد، وی قصد دارد پیشنهاداتش را مورد بررسی قرار دهد و این پیشنهاد از امارات به وی رسیده است.
در حالیکه اکثر بازیکنان ایرانی، حاضر به حضور در لیگ امارات نیستند و این کشور را از لحاظ فوتبالی در پیشرفت موثر نمی‌دانند، اما این در حالی است که دو پیشنهاد مناسب از امارات به تیموریان رسیده است که قرار است پس از پایان فصل مورد بررسی قرار بگیرد.
گفتنی است، دو پیشنهاد این بازیکن به مدیر برنامه‌هایش رسیده است و مبلغ پیشنهاد دو میلیارد است.
قرار است مدیر برنامه تیموریان شرایط را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد تا پس از اتمام بازی‌های آسیایی و لیگ تیموریان به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دهد و راهی امارات شود.
شایان ذکر است، آندو برای حضور در تیم‌های عربی مشکلی ندارد و اعلام کرده در صورتی که تیم مورد نظر از نظر امکانات مالی و تمرینی در شرایط ایده‌آلی قرار داشته باشد وی ترجیح می‌دهد که به جای بازی در لیگ ایران راهی امارات شود و یک فصل از فوتبال خود را در این کشور سپری کند./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تذکر کنفدراسیون فوتبال آسیا به پنج بازیکن استقلال تهران

کمیته برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به پنچ بازیکن استقلال تهران که در دیدار مقابل الریان قطر حضور داشته اند تذکر داد.
کمیته برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به فریدون زندی، آندرانیک تیموریان، مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده و علی حمودی تذکر داد.
فریدون زندی، آندرانیک تیموریان و علی حمودی به خاطر تکل خطرناک، حنیف عمران زاده به خاطر انداختن توپ به بیرون از زمین به جهت اعتراض به داور و تلف کردن وقت بازی و همچنین سید مهدی رحمتی به خاطر تاخیر در شروع مجدد بازی تذکر داد.
این کنفدراسیون اعلام کرد امیدوار است با تذکر به موقع فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال دیگر شاهد چنین اعمالی از بازیکنان نباشد.
همچنین کمیته برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده حنیف عمران زاده، آندرانیک تیموریان و علی حمودی به دلیل دو اخطاره بودن دیدار بعدی استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهند.
آندرانیک تیموریان و حنیف عمران زاده در دو دیدار الجزیره امارات و الریان قطر دو کارت زرد دریافت کرده اند و علی حمودی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الریان قطر دو کارت زرد دریافت کرده اند و دیدار نسف قارشی و استقلال تهران را در ازبکستان از دست می دهند./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عمران زاده : اولویتم فقط استقلال است

مدافع استقلال تاکید کرد که هیچ پیشنهادی از پرسپولیس نداشته و این موضوع صحت ندارد.

حنیف عمران‌زاده در خصوص شایعه‌ حضورش در پرسپولیس و دریافت چک از مسئولان این باشگاه اظهار داشت: خود پرسپولیسی‌ها هم می‌دانند که پیشنهادی به من نداده‌اند و این موضوع اصلا صحت ندارد. هیچ صحبتی با مسئولان پرسپولیس نداشتم و تمام این اخبار شایعه و ساخته ذهن دوستان است.
وی اضافه کرد: اولویت من استقلال است و دوست دارم فصل آینده را هم در این تیم بازی کنم. تنها در صورتی در استقلال نخواهم ماند که مسئولان تیم و باشگاه مرا نخواهند وگرنه علاقه دارم بمانم.
عمران:‌زاده در خصوص پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی را در گرمای بالای 50 درجه آبادان انجام دادیم و به نتیجه خوبی دست پیدا کردیم. امیدوارم در هفته آخر اتفاقاتی رخ دهد که بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.
مدافع استقلال در خصوص بازی با نسف قارشی ازبکستان گفت: چاره‌ای جز صعود نداریم و باید برنده از زمین خارج شویم. به همین خاطر برای کسب 3 امتیاز به ازبکستان سفر خواهیم کرد./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
میداودی: با مظلومی درگیر نشدم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت که با مظلومی درگیری پیدا نکرده است.
میلاد میداودی که در جریان بازی با شهرداری تبریز در هفته گذشته به دلیل تعویض ناراحت شده بود در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: در این مسابقه دو موقعیت خوب گل داشتم اما آنها را از دست دادم و به همین دلیل عصبی بودم. به تعویضم اعتراض نمی‌کنم بعد از بازی هم با وجودی که عصبانی بودم مصاحبه کردم و گفتم به خاطر از دست دادن موقعیت‌هایم ناراحت بودم. در جلسه کمیته انضباطی باشگاه درباره این مسأله صحبت کردیم و قضیه حل شد.
وی خصوص اینکه در فصل جاری برای دومین بار بود که با پرویز مظلومی درگیری پیدا کرد گفت: درگیری با مظلومی نداشتم و همانطور که گفتم فقط به خاطر موقعیت‌هایم ناراحت بودم.
میداودی در پاسخ به این سؤال که برای فصل آینده در استقلال می ماند یا خیر گفت: باید شرایط را بررسی کنم. دوست دارم بمانم ولی باید بعد از پایان مسابقات تصمیم‌گیری کنم
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیموریان : ناراحت نیستم،شانس نایب‌قهرمانی داریم

بازیکن استقلال اعتقاد دارد مصدومیت هافبک‌ها، این تیم را از قهرمانی در لیگ برتر دور کرد.
آندرانیک تیموریان در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت‌آبادان اظهار داشت: در گرمای بالای 45 درجه بازی کردیم و حتی برخی از بازیکنانمان در رختکن از حال رفتند. بازی را بردیم اما بازی قشنگی انجام ندادیم.
وی درباره اینکه قهرمانی سپاهان روی کاغذ قطعی شده و استقلال به راحتی این موقعیت را از دست داد، عنوان کرد: شرایط به گونه ای شد که در اواسط فصل مصدوم زیاد داشتیم. با وجودی که هافبک زیاد داشتیم اما در برهه ای از زمان هیچ کدام از بازیکنان خود در خط میانی را در اختیار نداشتیم. این مسئله در نتیجه گیری تیم تاثیر گذاشت.
تیموریان در پاسخ به این سؤال که از دست دادن قهرمانی باعث ناراحتی او نشده، گفت: ناراحت نیستم، ما توانستیم قهرمان جام حذفی شویم و خوشحال هم هستم که اکنون همگی سالم و سرحال هستیم. خوش‌بینانه است که بگوییم برای قهرمانی شانس داریم اما سعی خود را می کنیم در بازی با نفت تهران 3 امتیاز را بگیریم تا نایب قهرمان شویم. هر چند که نفت هم روحیه گرفته و برای کسب مقام چهارمی تلاش می کند./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیرآبادی :اتفاق خاصی نبود، عذرخواهی کردم

بازیکن استقلال معتقد است این تیم هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
مهدی امیرآبادی در حاشیه تمرین امروز استقلال در مورد تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال گفت: در جلسه کمیته انضباطی بابت اتفاقی که بعد از بازی شهرداری تبریز رخ داد عذرخواهی کردم. چیز خاصی نبود. هواداران هم خودشان می دانند. آنها همیشه با همه چیز کنار می آیند و نمی خواهم بیش از این مسئله را باز کنم.
وی در پاسخ به این سؤال که به خاطر تقسیم پاداش ها ناراحت بوده گفت: اگر تا صبح هم سؤال بپرسید من قضیه را باز نمی کنم. یک مسئله خانوادگی بود که برطرف شد.
امیرآبادی در مورد بازی استقلال و نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر که این مسابقه را بردیم و مردم هم خوشحال شدند. امیدوارم هفته پایانی ببریم تا قهرمان شویم.
این بازیکن در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص اینکه چطور فکر می کند استقلال بتواند قهرمان شود، گفت: چرا فکر نمی کنید ممکن نیست قهرمان شویم؟ مگر در سال 87 در مشهد ما نبردیم و ذوب آهن به فولاد باخت؟ همه چیز ممکن است و نا امید نیستیم.
وی در این باره که استقلال می تواند در بازی آخر 5 گل به ثمر برساند، گفت: چرا نمی توانیم؟ مگر در فوتبال نمی شود 5 گل زد؟ در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش و حاشیه های اولین تمرین استقلال بعد از شکست نفت آبادان

تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل نفت آبادان از ساعت 13 امروز در حالی در ورزشگاه دستگردی تمریناتش را پیگیری کرد که میلاد میداودی پس از محرومیت یک جلسه‌ای و جریمه 10 میلیون تومانی به تمرینات بازگشت. این بازیکن به همراه دختر کوچک خود در تمرین حاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت. همچنین مهدی امیرآبادی که روز چهارشنبه در تمرینات حاضر شده بود امروز هم در تمرین حاضر بود.
* در ابتدای تمرین مظلومی برای دقایقی با بازیکنان استقلال صحبت کرد و از آنها خواست برای دیدار هفته آخر لیگ برتر مقابل نفت تهران تمرکز کند. مظلومی شوخی‌هایی هم با آنها انجام می‌داد. وی در یکی از صحنه‌ها به تیموریان می‌گفت که جریمه‌ات می‌کنم و آندو گفت که همیشه در حال جریمه کردن هستی پرویز خان، پس کی پاداش می‌دهی که مظلومی گفت پاداشت را در رختکن دادم. این مسئله موجب خنده سایر بازیکنان استقلال شد.
* در ابتدای تمرین الونگ که دیروز در ترکیب حضور داشت اعلام کرد مچ پایش دچار آسیب دیدگی است و از سرمربی آبی پوشان خواست ریکاوری کند.
* 10 نفر از هواداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.
* بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی پوشان مقابل نفت آبادان حضور داشتند پس از 20 دقیقه ریکاوری راهی استخر و سونا شدند و بقیه بازیکنان در قالب دو گروه به تمرین پرداختند.
* پژمان منتظری و جواد شیرزاد به همراه تیموریان کارهای کششی را پشت سر گذاشتند.
* مجتبی جباری در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.
* در اواسط تمرین مظلومی و پورحیدری برای دقایقی در خصوص بازی آینده آبی پوشان به صحبت پرداختند. سرمربی و سرپرست استقلال از برگزاری بازی روز گذشته در آبادان در ساعت 17 ناراحت بودند و از خبرنگاران می‌خواستند در این خصوص از مسئولان سازمان لیگ سؤال شود.
* دختر میلاد میداودی که دو سال ونیم دارد در اواسط تمرین گریه می‌کرد و برخی از بازیکنان استقلال مثل پژمان منتظری مجبور شدند برای ساکت کردن او به سمتش بروند.
* الونگ الونگ در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه به خاطر بازی نکردن در استقلال ناراحت است، اعلام کرد که بعدا در این خصوص صحبت می‌کند.
*بازیکنان استقلال ضربات کاشته را تمرین کردند.
* کادر فنی استقلال به بازیکنان این تیم فردا را استراحت داد و قرار است آبی پوشان از روز چهارشنبه ساعت 18 مجددا در ورزشگاه دستگردی تمرینات خود را پیگیری کنند. این تیم جمعه در آخرین دیدار لیگ به مصاف نفت تهران می‌رود./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عمران زاده : خون من آبی است نه قرمز



مدافع تیم فوتبال استقلال تهران یکی از آن بازیکنانی است که از زمان حضورش در این تیم بحث پیوستنش به پرسپولیس هم مطرح بوده است
.
پارسال حبیب کاشانی به دنبال جذب این مدافع بود و امسال هم شایعه شده رویانیان می خواهد او را سرخپوش کند اما حنیف عمران زاده با قاطعیت این موضوع را تکذیب می کند.
* از بازی با نفت آبادان شروع کنیم. بردی که شاید هرگز به کار استقلال نیاید.
- شاید بیاید و شاید هم نیاید. هنوز چیزی معلوم نیست. با تساوی تراکتورسازی و سپاهان همه چیز به روز آخر کشیده شده و واقعا کسی نمی تواند با قاطعیت بگوید رتبه 3 تیم بالای جدول تغییر می کند یا نه.
* اما به نظر می‌رسد استقلال عملا شانسی برای قهرمانی ندارد.
- خیلی باید خوش شانس باشیم و همه چیز به نفع ما رقم بخورد تا قهرمان شویم. در فوتبال چیزی بعید نیست و دیروز کسی فکر نمی کرد سپاهان از ذوب آهن امتیاز نگیرد و تراکتورسازی هم مقابل مس سرچشمه متوقف شود. شاید ما بتوانیم نفت را با گلهای زیاد ببریم اما باخت سپاهان به مس سرجشمه کمی دور از ذهن است. با این حال نباید ناامید باشیم زیرا حداقل برای نایب قهرمانی که شانس داریم.
* بازی با نفت آبادان چطور بود؟
- خیلی بازی سختی بود. گرمای هوا واقعا آزاردهنده بود و برخی از بازیکنان آنقدر حالشان بد شد که در رختکن از حال رفتند. استقلال توانست خیلی منطقی بازی کند و 3 امتیازی که لیاقتش را داشت بدست بیاورد. معلوم شد که ما هنوز برای بازی در لیگ انگیزه داریم و بی خیال نیستیم.
* تو یکی از بازیکنانی هستی که همیشه بحث حضورت در پرسپولیس مطرح شده. اخیرا هم که دوباره این شایعه به راه افتاده. در این باره چه صحبتی داری؟
- چه بگویم؟ قرارداد من امسال با استقلال تمام می شد اما به خودم اجازه نمی دهم فعلا به تیمی فکر کنم چه برسد که آن تیم پرسپولیس باشد. من پارسال هم از این تیم پیشنهاد داشتم و اگر می خواستم پرسپولیسی شوم همان موقع می شدم که هنوز مشکلاتم هم با مظلومی حل نشده بود. من نمی دانم منبع این شایعات کجاست اما تاکید می کنم نه با پرسپولیس مذاکره کرده ام و نه به حضور در این تیم فکر می کنم.
* پس چکی هم از این باشگاه نگرفته ای؟
- واقعا این حرفها خنده دار است. مگر به همین راحتی به آدم چک می دهند؟ من پارسال هم به پرسپولیسی شدن فکر نکردم چه برسد به امسال!
* کلا به نظر می رسد خیلی زمینه یاغی شدن داری؟
- اصلا اینطور نیست. چون چندبار مصاحبه جنجالی کرده ام همه این فکر را می کنند در صورتی که من در فصل اخیر جزو بی حاشیه ترین بازیکنان بودم. خون من آبی است نه قرمز و می خواهم آنقدر در استقلال بمانم که روزی کاپیتان این تیم شوم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی تا نیمه نهایی آسیا با استقلال هستم


سرمربی تیم استقلال گفت : به دلیل مشکلاتی که در نیم فصل دوم به وجود آمد قهرمانی لیگ را از دست دادیم.
پرویزمظلومی با اشاره به حمایت هوادران صنعت نفت از خود در بازی روز یکشنبه مقابل استقلال اظهار داشت :آبادانی ها خونگرم هستند و محبت آنها را فراموش نخواهم کرد. آنها ثابت کردند قدر افرادی که برایشان زحمت کشیده اند را می دانند.من باید از همراهی آنها کمال سپاس و قدرانی را داشته باشم.
وی درباره ی گلایه ای که نسبت به زمان بازی داشت عنوان کرد : گرمای آبادان وحشتناک بود، قبول دارم که باید بازی ها همزمان برگزار می شد اما اگر ساعت بازی ها را عوض می کردند اتفاقی نمی افتاد . بازیکن که گلادیاتور نیست.چه ایرادی داشت به جای ساعت 5 ،ساعت 6 به میدان می رفتیم؟
سرمربی استقلال افزود : بعد از پایان بازی چند بازیکن بی حال روی زمین افتادند. برهانی که فقط 35 دقیقه بازی کرده بود یک ربع روی تخت ماساژ افتاده بود. در نیمه دوم هم آندو به من اشاره می کرد که نعویضش کنم. با توجه به شرایطی که وجود داشت فکر می کنم شاگردانم کار بزرگی انجام دادند.
وی درباره شرایط فعلی استقلال گفت : مدتی بود حواشی تمرکز تیم را به هم زده بود، خوشبختانه در حال حاضر تیم آرامش خود را پیدا کرده و با عملکرد قابل قبولمان در این چند بازی این موضوع را ثابت کردیم.
مظلومی افزود : امیدوارم حالا که یک هفته به پایان لیگ یازدهم مانده مشکلات مالی بازیکنان هم برطرف شد. متاسفانه فصل در حال اتمام است اما هنوز این مشکل وجود دارد.
وی درباره ی اینکه آیا لیست نفرات مورد نیاز خود را به مدیر عامل داده گفت : تا این لحظه لیستی به مدیریت باشگاه ندادم.
سرمربی تیم استقلال درباره ی تصمیمش مبنی بر همکاری با این تیم گفت : در حال حاضر فقط به این چند بازی باقی مانده فکر می کنم. تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خدمت استقلالم، بعد مسئولان باید تصمیم بگیرند.
وی افزود : مردم لطف دارند و دوست دارند که من بمانم، خودم هم به این موضوع تمایل دارم. متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در نیم فصل دوم به وجود آمد قهرمانی لیگ را از دست دادیم ولی حالا به دنبال این هستیم با قهرمانی در آسیا یک قهرمانی دیگر را به هوادارن هدیه دهیم.
مظلومی درباره اینکه شاید استقلال در هفته آخر لیگ قهرمانی را از آن خود کند گفت : در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است بیافتند. تلاش خود را می کنیم در هفته پایانی نفت تهران را شکست دهیم.
سرمربی استقلال درباره ی اینکه چند روز قبل برخی روزنامه ها از قول او نوشته بودند، اگر قطبی قهرمان شود مربیگری را کنار می گذارم گفت : این اظهار نظر مربوط به خیلی وقت پیش است.ضمن اینکه همان وقت که آن حرف را زدم گفتم که شوخی بوده است
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
یرکوویچ: هنوز هم به قهرمانى امیدواریم

تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزى مقابل نفت آبادان ۶۳ امتیازى شد تا براى کسب نایب قهرمانى با تراکتورسازى رقابت تنگاتنگى داشته باشد.
یرکوویچ مهاجم صربستانى تیم استقلال زننده گل اول تیمش بود در خصوص این بازى گفت: ما بازى سختى را پیش رو داشتیم چرا که سرنوشت قهرمانى و نایب قهرمانى ما به این ۲ بازى اخیر بستگى داشت که خوشبختانه این بازى را با پیروزى پشت سرگذاشتیم و تا حدودى خود را به قهرمانى نزدیک کردیم. وى در ادامه افزود: ما هنوز هم مى توانیم قهرمان شویم و نا امید نیستیم چراکه همه چیز به شانس بستگى دارد و اگر تراکتور و سپاهان در بازى آخر نتیجه نگیرد بى شک استقلال قهرمان مى شود. یرکوویچ در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما سهمیه آسیا را کسب کرده و به همین دلیل نگران کسب نتیجه نیست و ما به دنبال این هستیم که با یک نتیجه خوب به کارمان در لیگ پایان دهد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنکه: باید خیلی خوش اقبال باشی که سرمربی استقلال باشی



در آلمان هیتسفیلد به من می گفت مهندس! «جمله ای که هنکه را به یک مرد نامرئی، اما تأثیرگذار در بایرن مونیخ تبدیل کرده بود.

هنکه بین سالهای 1998 تا 2004، 2007 تا 2009 در بایرن مونیخ آلمان مربی و در مقاطعی هم آنالیزور بوده است. در میان این سال، هنکه یک بازه زمانی کوتاه در تیم کایزرسلاترن آلمان سرمربی بود، اما 8 باختی که او همراه با فریدون زندی در بوندس لیگا متحمل شد زمینه اخراجش را فراهم آورد.
هنکه پس از آن کوشید با سرمربیگری در تیم ساربروکن آلمان به صحنه بازگردد، اما تلاشش ثمری نداشت تا اینکه دوباره در کلن به عنوان مربی مشغول به کار شد و پس از آن در انتقالی عجیب سر از ایران درآورد. خیلی ها معتقدند مرد آلمانی می تواند روزی به عنوان سرمربی در استقلال فعالیت کند. از او می پرسیم که برای رسیدن به این هدف چقدر انگیزه داری که می گوید: «خب، خیلی دوست دارم این کار را انجام بدهم، اما حالا زود است. من هنوز ایرانی ها را خوب نمی شناسم.»
* کی روش وقتی پا به ایران گذاشت در مصاحبه ای گفت: «من حتی درباره خیابان بندی های تهران هم اطلاعات دقیقی دارم!» شما چه طور؟
**گفتم هنوز ایرانی ها را خوب نمی شناسم، اما این دلیل نمی شود که من هم بدون اطلاع قبلی پا به ایران گذاشته باشم. بله، من تحقیق کردم بعد آمدم. بخصوص درباره ترافیک تهران خیلی چیزها می دانستم. اینجا شلوغ است، اما عادت کردم.
* دارید خودتان را برای یک زندگی چند ساله در فوتبال ایران آماده می کنید؟
**همین طور است! من آمده ام که بمانم. روزی که قرار شد به ایران بیایم به آقای مسعود رضا مدیر برنامه هایم گفتم که تجربه های جدید را خیلی دوست دارم. برای همین وقتی گفت دو تیم ایرانی تو را می خواهند درنگ نکردم.
* گفتید دو تیم؛ شما قرار بود ابتدا دستیار استیلی بشوید چرا این کار را نکردید؟
**شرایط استقلال خیلی بهتر بود. می دانستم قرار است یک تیم خوب بسته بشود. پیش از اینکه به ایران بیایم تلفنی با آقای فتح ا... زاده حرف زدم و او گفت: «با چند بازیکن خوب تمام کرده ایم، ما برای قهرمانی تیم می بندیم.»
* اما استقلال قهرمان نشد.
** همان طور که دیدید موقعیت های زیادی از دست رفت و استقلال فقط یک جام گرفت.با این همه شرایطی واقعاً سخت و دشوار بود. رفتن جباری، آندو، کیانوش و هفته ها نداشتن خسرو، میلاد و فریدون استقلال را خیلی اذیت کرد. ما یک بحران بزرگ هم داشتیم. هنوز نمی دانم چرا مجیدی ناگهان استقلال را ترک کرد!
* جای مجیدی بودید در آن شرایط استقلال را ترک می کردید؟
**ما آلمانی ها زیاد احساساتی نیستیم. اما شوکه شدم وقتی شنیدم مجیدی می خواهد از استقلال برود. شاید اگر من جای مجیدی بودم در آن شرایط چنین تصمیمی نمی گرفتم. رفتن مجیدی به تیم ما خیلی آسیب زد.
* از همان روز که وارد ایران شدید مدام شایعه می شد که قرار است روزی جای مظلومی را بگیرید. در لا به لای حرفهای تان گفتید که آمده ام بمانم. این بدان معناست که از همان روز نخست دنبال سرمربیگری در استقلال بودید؟
**خیر! من از همان روز اول دنبال سرمربیگری در استقلال نبودم. موقعیتم را می شناسم. می دانم که باید ابتدا به یک شناخت کافی از شرایط فوتبال ایران برسم. شاید 2 سال دیگر بتوانم سرمربی باشم.
* در استقلال؟
**مهم نیست کجا؛ شاید در مس سرچشمه. می خواهم سرمربی باشم و باید دید کدام تیم این موقعیت را در اختیار من قرار می دهد.
*رابطه تان با پرویز مظلومی چگونه است؟
**یک رابطه تعریف شده. من کارم را می کنم و ایشان کار خودش را.
* یعنی بدون هماهنگی؟
**خیر. من تمرینات را به او می گویم. گاهی وقت ها گفته خوب است و گاهی وقت ها هم حذف و اضافه کرده است. او سرمربی است و نباید در کارش دخالت کنم. جایگاه خودم را می شناسم و جایگاه او را هم.
* در کارنامه شما فقط یک دوره کوتاه مدت سرمربیگری دیده می شود. در ایران دنبال جبران ناکامی تان در کایزرسلاترن هستید؟
**شاید! فوتبال زیر و رو ندارد. از اینجا هم می توان پرید. اینجا جو بسیار خوبی دارد. تماشاگران شما در دنیا بی نظیر هستند. در این فضا کار کردن جالب توجه است. می دانید یکی از دلایلی که سبب شد به ایران بیایم همین تماشاگران بود. فوتبال پر تماشاگر همیشه جذاب و دوست داشتنی است. شاید بتوانم کاری که در آلمان ناتمام گذاشتم اینجا تکمیل کنم.
* تصور می کنید فضا جوری پیش برود که یک روز سرمربی استقلال بشوید؟
**برای سرمربی شدن در استقلال باید از خیلی مؤلفه ها برخوردار باشی. مانند سرمربیگری در بایرن مونیخ. استقلال هم تیم بزرگی است . در آلمان هرکسی نمی تواند سرمربی بایرن باشد و اینجا هم همین طور؛ سرمربی شدن در استقلال ساده نیست. باید خیلی خوش شانس باشی تا یک روز بگویند استقلال مال تو!
* پس مظلومی یکی از آن معدود خوش شانس ها است؟!
**خب، او اینجا بازیکن و مربی بوده. حقش است یک روز سرمربی بشود و تا حالا عملکرد قابل دفاعی داشته است، اما من برای اینکه سرمربی بشوم باید راه درازی را طی کنم. ناامید نیستم. می دانم اگر حضورم در استقلال تداوم داشته باشد آن اتفاقی که دنبالش هستم یک روز رخ می دهد.
* در مقطعی گفته شد با مظلومی مشکل داشتید.
**نه، مشکل خاصی نبود. گاهی وقت ها از این جور اخبار می شنوید، این طبیعی است. من سعی می کنم احترام بگذارم تا احترام ببینم. نمی خواهم در کار کسی دخالت کنم. فوتبال یک روز تمام می شود.
* طی این مدت که در لیگ ایران فعالیت کردید چه چیز بیش از همه آزار تان داد؟
**اینکه بازی ها را سر ظهر برگزار می کنند. هنوز نتوانستم بفهمم چرا بازی را ساعت 15 برگزار می کنند. کمی خنده دار است. با این همه تماشاگر فوتبال همیشه باید شبها برگزار بشود./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حاشیه های دیدار استقلال - نفت آبادان

*اسماعیل شریفات به دلیل گرفتن کارت زرد از داور بازی با نفت آبادان سه اخطاره شد و بازی پایانی مقابل نفت تهران را از دست داد. از تیم استقلال در این مسابقه تیموریان هم کارت زرد گرفت.
* محمدرضا مولایی بدنساز و ترابپور مربی دروازه بان های استقلال در جایگاه ویژه این بازی را تماشا کردند.
* پرویز مظلومی به احترام هواداران آبادان امروز از روی نیمکت بازی را دید و کنار زمین نیامد.
* محسن یوسفی در جریان مسابقه در نیمه اول مصدوم شد و جای خود را به شریفات داد.
* میثم حسینی زننده گل دوم استقلال به جای الونگ به میدان آمد.
*در ورزشگاه تختی آبادان حتی یک هوادار استقلال هم حضور ندارد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فریبا: 2 درصد به قهرمانی استقلال امیدوارم.
منتظر اتفاقات خاص فوتبال در هفته آخر هستیم
"بهتاش فریبا" در خصوص آخرین دیدار تیمش در لیگ مقابل نفت تهران اظهار داشت: نفت تهران تیم بسیار خوبی است. خوشبختانه آنها به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند و ما هم به دنبال تفاضل گل به همین دلیل بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: مساوی و تعداد گل کم در این دیدار به درد هیچ تیمی نمی خورد. استقلال و نفت تهران انگیزه‌های خودشان را دارند و باید هر2 تیم هجومی بازی کنند تا به هدفشان برسند. امیدوارم با تفاضل گل خوب این دیدار را ببریم تا به 2درصد شانسی که برای قهرمانی داریم برسیم.
فریبا درباره اینکه چه کسی باعث شد شانس قهرمانی استقلال به حداقل برسد، گفت: خیلی مسایل در این ماجرا وجود داشت. بیشترین مشکل ما مصدومیت بازیکنان بود که باعث شد مهره های کلیدی مان را در بیشتر بازیها نداشته باشیم. فرهاد مجیدی هم نیم فصل از تیم رفت و پول هم به موقع نرسید. مشکل بعدی ما هم عدم تمرکز و بدشانسی بود زیرا در هر بازی 6، 7 گل نمی زدیم.
وی درباره دیدار سپاهان و مس سرچشمه و احتمال شگفتی در هفته آخر گفت: هیچ چیزی در فوتبال معلوم نیست. مگر 3، 4 سال قبل استقلال چطور قهرمان شد؟ کسی فکر نمی کرد ذوب آهن از فولاد 4 گل بخورد اما این اتفاق افتاد. ما هم منتظریم چنین اتفاقی بیفتد. تا این لحظه فوتبال پاکی را در لیگمان شاهد بوده ایم و امیدوارم هفته آخر فوتبال هم پاک باشد.
فریبا در پایان خاطرنشان کرد: من همان 2 درصدی که گفتم به قهرمانی استقلال خوشبین هستم. 98 درصد شانس قهرمانی ما از بین رفته اما هنوز امیدواریم و تا لحظه آخر برای رسیدن به هدفمان تلاش می کنیم. /ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سه استقلالی دیدار با نسف قارشی را از دست دادند

کمیته برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به فریدون زندی، آندرانیک تیموریان، مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده و علی حمودی تذکر داد.

فریدون زندی، آندرانیک تیموریان و علی حمودی به خاطر تکل خطرناک، حنیف عمران زاده به خاطر انداختن توپ به بیرون از زمین به جهت اعتراض به داور و تلف کردن وقت بازی و همچنین سید مهدی رحمتی به خاطر تاخیر در شروع مجدد بازی تذکر گرفتند.

این کنفدراسیون اعلام کرد امیدوار است با تذکر به موقع فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال دیگر شاهد چنین اعمالی از بازیکنان نباشد.

همچنین کمیته برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده حنیف عمران زاده، آندرانیک تیموریان و علی حمودی به دلیل دو اخطاره بودن دیدار بعدی استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهند.

آندرانیک تیموریان و حنیف عمران زاده در دو دیدار الجزیره امارات و الریان قطر دو کارت زرد دریافت کرده اند و علی حمودی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الریان قطر دو کارت زرد دریافت کرده اند و دیدار نسف قارشی و استقلال تهران را در ازبکستان از دست می دهند.


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه‌نویی :فردا به تراکتور برای فصل بعد برنامه‌ می‌دهم

امیر قلعه‌نویی دوست دارد فصل بعد در تیم تراکتورسازی تبریز بماند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سه‌شنبه (فردا) برنامه‌های خود را برای فصل آینده ارائه می‌کنم.

وی با بیان اینکه برای نگاه آسیایی داشتن باید تیمی قوی و قدرتمند را برای فصل آینده در تراکتورسازی تشکیل دهیم، ادامه داد: کار اصلی ما از فصل آینده با آسیایی شدن و شناخت بیشتر نسبت به مردم و تیم آغاز می‌شود.

قلعه‌نویی درباره رای کمیته انضباطی و جریمه نقدی نیز گفت: به این جریمه ها عادت کرده‌ایم اما اگر این جریمه ها به حق انجام شده باشد، مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد احتمال حضورش در استقلال برای فصل آینده نیز گفت: در حال حاضر همه فکر و ذهن من موفقیت تیم خوب و مردمی تراکتورسازی است، زیرا 70 هزار تماشاگر در شرایط سخت و با وجود خارج بودن ورزشگاه از شهر، همواره تیم ما را حمایت می کنند.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی جباری: پروین خودش می داند که سلطان لقب من است نه او !
علی جباری که تا پیش از دهه شصت لقب سلطان فوتبال ایران را یدک می کشید سالهاست خانه نشین است و در استقلال جایی ندارد.

او می گوید لقب سلطان را مردم به او داده اند و همه می دانند که سلطان او است نه علی پروین! جباری می گوید:« همه چیز در تاریخ ثبت شده است و حقیقت برای نسل های آینده هم روشن است که لقب سلطان در فوتبال ایران برای چه کسی بود.مگر سر داشتن این لقب چیزی می دهند که سرش دعوا هم کنم؟علی پروین خودش باید بگوید که به او نگویند سلطان یا وقتی روزنامه ها می نویسند ،بگوید لقب سلطان برای علی جباری است.حالا هم که نگفته خب نگفته باشد.به لقب سلطان فوتبال ایران چیزی نمی دهند.وقتی لقب سلطان را از من گرفتند چیزی از من کم نشد و وقتی به پروین گفتند سلطان چیزی به او ندادند.بگذارید او هم با لقب سلطان عشق کند./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فوتبال ما مربی دروازه بان کم دارد، نه دروازه بان




آقایان برای رشد دروازه بانان این سرزمین نیازی به این قانون های مسخره و تخریب کننده نیست، فقط کافیست بروید در پی جذب مربیان دروازه بانی کاربلد و سازنده. بروید به جای این که وقت تان را صرف تخیلات منجر به وضع قوانین مسخره بکنید، تاریخ بخوانید، ببینید حجازی چگونه کشف شد، چگونه حجازی شد؟
1- بهمان بر نخورد، فدراسیون «هردم بیل» یعنی همین فدراسیون فوتبال ما! چرا هردم بیل؟ فدراسیونی که به یک باره شور می گیردش و احساساتش غلیان می کند، می آید اعلام می کند قانون منع فعالیت دروازه بان های خارجی همچنان پابرجاست آن هم به دلیلی که اصلا ربطی به فوتبال ندارد، بعد که اعتراضات بالا می گیرد همه آقایان می زنند زیر همه چیز که «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و بحث می رود سمت این که «ما چنین چیزی نگفته ایم» و در نهایت هیات رئیسه تصمیم می گیرد، نشان دهنده بلبشوی حاکم بر فدراسیون فوتبال است و خب لابد دیگر برای همه ما عادی شده که فدراسیون کفاشیان را این طور «هر کی، هر کی» ببینیم!
2- شاید بشود درصد بالای رای بینندگان برنامه نود به این موضوع که چنین قانونی به سود فوتبال کشور نیست را حاکی از جو حاکم بر جامعه ورزش و مخالفت های رسانه ای با این موضوع دانست که به طور کلی مردم ما از این دست عادات موجی و جوی زیاد دارند در تمام زمینه ها اما خب قطعا بخشی از موضوع هم به درک آن ها از این مقوله بر می گردد. در هر صورت تماشاگران نود، جمعیتی را شامل می شوند که مخاطب اصلی فوتبال و مجموعه ورزشگاه روها هستند و بر همین اساس نظرشان مهم و درخور توجه است.
3- در مورد این قانون مسخره بر خلاف گذشته که این بحث مطرح شد حالا یک مدت زمانی طی و مساله صاحب کارنامه شده است. حالا می شود قضاوت هایی بر اساس واقعیت ملموس ارائه داد که خب البته مواردی را شامل می شود که قابل پیش بینی بود و بارها از سوی تحلیگران، کارشناسان و خبره هایی مثل شادروان ناصر حجازی مطرح شد.
سر جمع باید گفت این قانون مسخره فقط توانسته به صورت کمی موجب رشد دروازه بانان ما شود و آن ها را به صورت فله ای و قارچ گونه به سطح اول فوتبال کشور وارد کند آن هم با پول های کلان! بدون شک مسول پول هایی که بدین ترتیب از جیب مالیات دهندگان به این گونه افراد می رسد، فدراسیون فوتبال است.
در بیسوادی فوتبالی فدراسیون همین بس که آقایان بعد از این مدت هنوز هم نفهمیده اند که با این قانون مسخره رشد پله پله دروازه بان ها از رده های پایین تر را تبدیل کرده اند به رشد قارچ گونه به نحوی که شاهد بوده ایم مثلا فلان تیم با از دست دادن یا مصدومیت دروازه بان های اصلیش مجبور شده دروازه بان تیم های لیگ پایین تر یا رده های پایه را در لیگ برتر مورد استفاده قرار دهد. این رشد کمی هیچ وقت منجر به ظهور یک حجازی یا عابدزاده دیگر نشده، چرا؟ چون آقایان راه را اشتباه رفته اند، چون این کاره نبوده و نیستند!
4- ایراد اصلی این قانون مسخره اینست که حاصل تقلید کورکورانه رییس وقت سازمان لیگ برتر یعنی عزیزالله محمدی از کشورهای حاشیه خلیج فارس خصوصا امارات بوده است، نه کار کارشناسی. آقای عزیز محمدی شخصا دلش خواسته این قانون را وضع کند و کرده و کسی هم زورش به او نرسیده، کسی هم نتوانسته حرف حساب را حالی این بنده خدا کند و رییس بالا دستی اش هم که همیشه مرئوس بوده و البته خندان!
عزیز محمدی تا روز آخر حضورش در فدراسیون فوتبال هم به این سوالات پاسخ نداد که آیا او در این زمینه صاحب نظرتر است یا کارشناسانی مثل حجازی و کربکندی و امثال این ها؟ آیا فدراسیون کشورهایی مثل انگلستان و ایتالیا و فرانسه به اندازه عزیز محمدی شعورشان نمی رسیده که با وضع چنین قوانینی دروازه بانی کشورشان را رشد دهند یا نه، این عزیز محمدی بوده که بیشتر از آن ها عقلش می رسیده؟
آقایان کارنادان که الگوی شان امارات بوده آیا نگاه کرده اند، ببینند این قانون هیچ فایده ای برای فوتبال این کشور نداشته است؟ آیا دروازه بان های اماراتی که سال هاست این قانون در فوتبالش اجرا می شود الان جزو بهترین های آسیا هستند؟
5- آقایان فدراسیون نشین اگر قصد خدمت دارید که البته واضح و مبرهن است ندارید، چون دانش و کاردانی اش را ندارید پس حتی اگر بخواهید هم نمی توانید خدمت کنید بلکه فقط زحمت هستید و خرابکاری! با این حال اگر ذره ای دلسوزی نزدتان پیدا می شود و به اندازه عزیز محمدی (که ول کن فوتبال هم نیست، چرا؟) لجباز نیستید بنشینید پای حرف آن ها که شعور فوتبال شان بالاست و درک درستی از این مقوله دارند.
آقایان برای رشد دروازه بانان این سرزمین نیازی به این قانون های مسخره و تخریب کننده نیست، فقط کافیست بروید در پی جذب مربیان دروازه بانی کاربلد و سازنده. بروید به جای این که وقت تان را صرف تخیلات منجر به وضع قوانین مسخره بکنید، تاریخ بخوانید، ببینید حجازی چگونه کشف شد، چگونه حجازی شد؟
اجرای این قانون حتی در دسته های پایین تر هم به ضرر فوتبال کشور است. یکی مثل فردوسی پور که به اندازه فهم خودش حرف می زند هم بهتر است این را بداند و مدام تبلیغ این قضیه را نکند. این قانون مسخره اماراتی در دراز مدت باعث یکدست شدن سطح دروازه بان های ایران شده و موجب نخبه کشی در این زمینه می گردد. این که یک جوان هجده ساله بشود دروازه بان اول یک باشگاه لیگ برتری پسرفت است، نه پیشرفت. باید بدانیم او با پذیرش این مسولیت بزرگ و سنگین فرصت یاد گرفتن را از دست داده است، خصوصا که مربیان دروازه بانی داخلی اکثرا به صورت تجربی کار می کنند و از دانش روز محروم هستند.
برای لمس بهتر موضوع کافیست عملکرد این فصل یکی مثل رحمان احمدی دروازه بان سپاهان را که زیر نظر یک مربی خوب خارجی کار می کند را با بازده فصل قبل او در پرسپولیس مقایسه کنیم. آن ها که فوتبال را می‌فهمند، قضیه دست شان می آید اما خب مشکل ما اینست که فوتبال فهم هایمان تصمیم گیرنده نیستند و تصمیم گیرندگان مان فوتبال را نمی فهمند!/ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده : خوشحالم که پرسپولیس به لیگ دسته یک سقوط نکرد
قلعه نویی مربی بزرگی است و همه باشگاه ها دلشان می خواهد که چنین مربی داشته باشند ولی نه من وسط بازی ها چنین کاری می کنم و نه قلعه نویی
علی فتح الله زاده در گفت و گوی تفصیلی در خصوص وضعیت استقلال، برد این تیم مقابل نفت آبادان، بازی با نفت تهران، شانس قهرمانی آبی ها، شایعه مذاکره با قلعه نویی و وضعیت بحرانی پرسپولیس به سوالات پاسخ داد که در ادامه می آید:

* از پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان صحبت کنید.
- متاسفانه همه چیز به ضرر ماست. آدم تاسف می خورد که اعتراضات ما را به حساب نمی آورند. با این وضع نمی شود ادامه داد. در هوای 48 درجه آبادان بازی کردن خطرناک است. آبادانی ها هم بندگان خدا نتوانستند در آن گرما بازی خوبی انجام دهند. ما درخواست دادیم بازی یک ساعت دیرتر انجام شود ولی کسی گوش نکرد. این بازی می توانست در شرایط بهتری برگزار شود. متاسفانه دچار سردرگمی شدیم و همدلی از فوتبال ما دارد بیرون می رود و کم می شود.

* حالا با توجه به همه اتفاقات شانس قهرمانی استقلال را چقدر می دانید؟
- الحمدلله از بچه ها راضی هستیم. خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند. قهرمان یا نائب قهرمان شویم کار بزرگی انجام دادند. تیم ما حتی نائب قهرمان شود با توجه به این که جام حذفی را گرفته، کار بزرگی انجام داده است. ما روز جمعه با تماشاگران خود به ورزشگاه می رویم تا از بچه ها تقدیر و تشکر کنیم و به آن ها خسته نباشید بگوییم.

* فکر می کنید هفته آخر لیگ برتر هم مثل این هفته جوانمردانه دنبال شود؟
- امیدوار هستیم که باز هم فوتبال پاک معنا شود. در فوتبال ما و جامعه ورزشی آدم های سالم و درستکاری هستند. امیدوارم هفته آخر یک روز باشکوهی را از فوتبال پاک ببینیم.

* چقدر به اتفاقات روز آخر امیدوارید تا همه چیز به قهرمانی استقلال بینجامد؟
- فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد. اگر یادتان باشد دور اول لیگ برتر ما با یک مساوی قهرمان می شدیم. چند تیم باید می باختند و ما هم باید می باختیم تا پرسپولیس قهرمان شود که همین اتفاق هم افتاد و پرسپولیس قهرمان شد. امیدواریم که در نهایت همه چیز به نفع ما رقم بخورد ولی گفتم حتی اگر نائب قهرمان هم شویم، کار ارزشمندی بچه های استقلال انجام داده اند. بچه ها مصمم هستند تا بازی خیلی محکمی انجام دهند و 3 امتیاز را بگیرند.


* در مورد فصل آینده برنامه ای دارید؟
- فعلا بازی ها تمام شود و بعد باید بنشینیم و بررسی کنیم. تمرکز ما روی بازی های پیش رو است.

* شایعه شده یکی از مسئولان استقلال با قلعه نویی تماس گرفته که با تراکتور فعلا امضاء نکند. این مسئول چه کسی بوده؟
- آدم هایی که این شایعه را نوشتند حالا اسم آن مسئول را هم می نوشتند. به قول وزیر ارشاد شنیدم و فلانی گفته و شنیده می شود و این ها که حرف نشد. تازه قلعه نویی مربی بزرگی است و همه باشگاه ها دلشان می خواهد که چنین مربی داشته باشند ولی نه من وسط بازی ها چنین کاری می کنم و نه قلعه نویی. تازه اگر من کاری هم بکنم این قدر شهامت دارم که بگویم و اعلام کنم.


* شما مخالف قانون عدم حضور گلرهای خارجی در فوتبال ما هستید؟
- از اولی که این قانون را گذاشتند مخالفتم را با آن اعلام کردم و در تمام مصاحبه هایم هست. شدیدا مخالف این قانونم. این قانون با روح ورزش فوتبال و پیشرفت جوان های ما مغایرت دارد. چطور می شود در همه پست ها می توانیم خارجی داشته باشیم ولی در پست گلر نمی توانیم. امیدوارم مسئولین فدراسیون ما برای پیشرفت فوتبال ما تجدید نظری بکنند و این قانون اصلاح شود.

* از قرار گرفتن پرسپولیس در رده پانزدهم متعجب نیستید؟
- پرسپولیس امسال شرایط بحرانی شدیدی را پشت سرگذاشت. برای تیم های بزرگ هراز چندگاهی این شرایط بوجود می آید. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات پرسپولیس هم حل شود.

* اگر 2 امتیاز پرسپولیس را برنمی گرداندند، احتمال سقوط پرسپولیس وجود داشت.
- بله این احتمال وجود داشت. خوشحالم که 2 امتیاز پرسپولیس را به آن ها برگرداندند

 
Similar threads

Similar threads

بالا