[ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

blackberry35

اخراجی موقت
تقدیر آمریکا از ژاپن برای تحریم... ۱۳۹۱/۲/۱۳

تقدیر آمریکا از ژاپن برای تحریم نفت ایران

تقدیر آمریکا از ژاپن برای تحریم نفت ایران 12:19

باراک اوباما رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا از ژاپن به دلیل همراهی در تحریم‌های اعمال شده علیه صنعت نفت ایران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پانا نیوز به نقل از پلاتس، رئیس جمهوری ایالات متحده ضمن تقدیر از ژاپن به این کشور اعلام کرد: از طرح های توکیو برای استفاده از انرژی هسته ای و انرژی پاک حمایت می کند.

این مقام آمریکایی در این دیدار مدعی شد: تهران شرایط اقتصادی نامطلوبی را تجربه می کند، تنها یکی از دلایل این امر می تواند این باشد که کشورهایی همچون ژاپن خرید نفت خود را از ایران کاهش داده اند.

اوباما افزود: این تنها یک نمونه از کشوری است که به رغم چالشهای درونی به عنوان یک رهبر واقعی جهانی خدمت می کند.

کارشناسان می گویند با افزایش تنش‌ها بین ایران و غرب قیمت نفت کاهش پیدا نخواهد کرد. با این وجود ژاپن نسبت به سال قبل خرید نفت خود را از ایران ۲۲ درصد کاهش داد.

ماه گذشته، توکیو و واشنگتن بر سر کاهش خرید نفت از ایران توافق کرده بودند تا ژاپن بتواند از معافیتهای در نظر گرفته شده در قانون تحریمهای ایالات متحده استفاده کند. بر اساس این قانون چنانچه کشوری خرید نفت خود را از ایران کاهش دهد می تواند از مجازاتهای احتمالی ایالات متحده به دور بماند.

گفتنی است بر اساس آمار اداره گمرک ژاپن، این کشور سال گذشته میلادی طور متوسط روزانه ۳۱۳ هزار بشکه نفت از ایران وارد کرده است. توکیو پس از فاجعه هسته ای فوکوشیما به دنبال جایگزین کردن سوختهای فسیلی به جای انرژی هسته‌ای است.
 

_mahdi_

عضو جدید
سلام من شرکت نفت و گاز پارس بودم امروز زنگ زدم بعد از کلی زنگ زدن تلفن رو جواب دادن خدا رو شکر گفت هم طب صنعتی قبول شدی هم گزینش از همه عزیزانی که در این سایت نظرات خودشون رو نوشته اند که کمک فراوانی به ما شد متشکرم و امیدوارم و از خدا میخام که همگی قبول شید و گفتند که دوره آموزشیاز خرداد ماه شروع میشه باز هم تشکر

سلام شماره ایکه زنگ زدین همون دو تاشماره معروف بود یا داخلی وصل کردن؟ . در مورد شایعه تقسیم بندی 300 نفره چیزی نگفتن ؟
 

blackberry35

اخراجی موقت
بهبود شرایط رفاهی کارکنان... در نشست قلاوند و سلحشور مطرح شد ؛
۱۳۹۱/۲/۱۳

بهبود شرایط رفاهی کارکنان نفتخیز جنوب

بهبود شرایط رفاهی کارکنان نفتخیز جنوب 11:23

نشست هم‌اندیشی معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران، روسای ادارات ستادی و مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش پانا نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت(MOP)، در این نشست که روز دوشنبه (11 اردیبهشت) در اهواز برگزار شد، مهمترین مسائل حوزه نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از جمله جذب نیروهای جدید، حفظ و نگهداشت نیروها، افزایش امکانات رفاهی کارکنان و ارتقای ساختار سازمانی مطرح و از سوی معاون وزیر نفت توضیحاتی ارائه شد.

معاون وزیر نفت در منابع انسانی و مدیریت در این نشست با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: سیاست محوری و اصلی وزارت نفت در سال جاری توجه ویژه به تولید است و مناطق نفت خیز جنوب به عنوان خط مقدم تولید مورد توجه ویژه قرار دارد.

دکتر کریم سلحشور افزود: منابع انسانی محوری ترین عامل تولید است و بنابراین سالجاری، سال پر تلاشی برای حوزه منابع انسانی وزارت خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت تولید، حمایت و پشتیبانی از شرکت ها باید متناسب با نقش و جایگاه آنها در تولید باشد.

سلحشور با اشاره به جایگاه مهم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در تولید نفت کشور گفت: برای بررسی وضعیت منابع انسانی در این شرکت و شرکت های تابع آن 6 کارگروه تخصصی تشکیل خواهد شد.

معاون وزیر نفت در منابع انسانی و مدیریت افزود: این کارگروه ها شامل کارگروه جذب و نگهداشت، کارگروه فرآیند، ساختار و سازمان، کارگروه خدمات اسکان، فرهنگی و رفاهی، کارگروه آسیب های اجتماعی و بهداشت و درمان، کارگروه مقررات و دستورالعمل ها و کارگروه آموزش است.

وی اضافه کرد: این کارگروه ها از کارشناسان و مسئولان منابع انسانی وزارت نفت و نمایندگان ستاد و شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تشکیل و در زمان مناسب اولویت‌های منابع انسانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با ارائه گزارشی از گستره فعالیت‌های این شرکت گفت: این شرکت با تولید روزانه 3 میلیون بشکه نفت و 110 میلیون متر مکعب گاز، حدود 80 درصد نفت و 16 درصد گاز تولیدی کشور را تامین می کند.

هرمز قلاوند افزود: تولید نفت و گاز این شرکت از 80 میدان صورت می گیرد که عمده آن مربوط به 45 میدان و 60 مخزن نفتی است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت مدیره این شرکت خاطرنشان کرد: با تلاش مدیران و مجموعه کارکنان سختکوش این شرکت در سال گذشته 99.8 درصد یعنی نزدیک به 100 درصد برنامه مصوب هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در زمینه تولید نفت محقق شده است.

قلاوند افزود: در سال گذشته 7 هزار قلم کالا برای ساخت داخل به سازندگان داخلی سفارش شده است در حالی که مجموع کالایی که در 10 سال قبل بومی سازی شد 3 هزار قلم بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: امسال نیز که سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است رسالت بزرگی در زمینه تولید و همچنین حمایت از کالا و تولیدات داخلی بر عهده داریم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش فعالیت های توسعه ای به منظور تثبیت و نگهداشت تولید در این شرکت گفت: ساختار سازمانی باید متناسب با افزایش فعالیت ها ارتقا یابد.

دکتر قلاوند افزود: یکی از برنامه های مهم این شرکت در سال جاری افزایش دکل های حفاری از 46 به 60 دستگاه و نصب 65 تلمبه درون چاهی است که بایستی متناسب با افزایش این حجم فعالیت نیروی جدید در اختیار این شرکت قرار گیرد.

وی اظهار داشت: بخش زیادی از فعالیت های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عملیاتی و پروژه ای است و بنابراین بهترین گزینه برای تامین نیروهای این بخش، فارغ التحصیلان کاردانی هستند.

قلاوند خاطر نشان کرد: با توجه به این که باید در این شرکت از نیروهای با تحصیلات کارشناسی و بالاتر استفاده شود اما برای بخشهای عملیاتی ناچار به استفاده از تکنسین ها هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: همچنین با توجه به شرایط خاص مناطق نفتخیز جنوب انتظار داریم سهم نیروهای بومی در آزمون های استخدامی این شرکت افزایش یابد.

در این نشست مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز گزارشی از وضعیت ساختار و نیروی انسانی این شرکت ارائه داد و گفت: این شرکت حدود 15 هزار نیروی رسمی و حدود 24 هزار نیروی ارکان ثالث در اختیار دارد.

محمدرضا دزفولی زاده با اشاره به نقش فارغ التحصیلان هنرستان ها و آموزشکده های فنی صنعت نفت در راهبری واحدهای عملیاتی گفت: حداقل مدرک تحصیلی برای بخش زیادی از سمت های نیروی انسانی این شرکت دیپلم و فوق دیپلم است که در گذشته از طریق جذب فارغ التحصیلان هنرستان ها و آموزشکده های فنی تامین می شد.

وی افزود: پیشنهاد می شود برای تامین تکنسین‌های واحدهای عملیاتی مناطق نفت خیز جنوب و تربیت نیروهای مهارتی آموزشکده های فنی تاسیس شود.

دزفولی زاده در ادامه، گفت: با توجه به ویژگی خاص فعالیت در مناطق نفت خیز جنوب و گستردگی حوزه فعالیت آن، افزایش خدمات رفاهی و امتیازات شغلی به نیروی انسانی باعث افزایش بهره وری خواهد شد.

دکتر سلحشور در سفر خود به مناطق نفت خیز جنوب، روز سه شنبه 12 اردیبهشت با کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در خصوص مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی دیدار و گفت و گو کرد.
 

blackberry35

اخراجی موقت
زمان اعلام تکمیل ظرفیت همچنان در... داوطلبان آزمون نفت از نگرانی‌های خود می‌گویند:
۱۳۹۱/۱/۲۶

زمان اعلام تکمیل ظرفیت همچنان در هاله‌ای از ابهام 10:06

با وجود گذشت حدود 9 ماه از برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و طرح موضوع تکمیل ظرفیت‌ برخی رشته‌های آزمون استخدامی همزمان با اعلام نتایج قبول شدگان در روزهای پایانی دی سال گذشته، هنوز توضیحاتی راجع به روند تکمیل ظرفیت، زمان اعلام اسامی و رشته‌های مورد نظر بیان نشده است.

به گزارش خبرنگار پانا نیوز، باوجود سوالات مکرر داوطلبان در خصوص اعلام زمان جرئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی نفت و گذشت حدود سه ماه از اعلام نتایج قبول شدگان نهایی، زمان احتمالی اعلام تکمیل ظرفیت‌ها و چگونگی اجرای آن در هاله‌ای از ابهام است.

در این رابطه برخی کاربران پانا نیوز، در یادداشت‌های مختلفی بر پیگیری‌های مکرر خود درخصوص اعلام زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی شرکت ملی نفت که بی‌نتیجه مانده است، تاکید کرده‌اند.

این داوطلبان با اشاره به اهمیت این موضوع توضیح داده‌اند که: "اطلاع از زمان و قانون‌های تکمیل ظرفیت به داوطلبانی که در مرحله نخست نمره کامل را کسب نکرده‌اند ولی باتوجه به کارنامه آزمون، به پذیرفته شدن در مرحله تکمیل ظرفیت امیدوارند، کمک خواهد کرد تا با اطلاعات و واقع‌بینی بیشتر به موضوع آزمون استخدامی نفت بپردازند.

به طور مثال بسیاری از داوطلبان شرکت کرده در آزمون استخدامی نفت و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که همزمان در تیر سال گذشته برگزار شد، به طور موازی برای اشتغال در شرکت‌های دیگر هم تلاش کرده‌اند که اولویت خود را استخدام در صنعت نفت می‌دانند، در نتیجه طولانی‌شدن اعلام نتایج نهایی آزمون پس از برگزاری مصاحبه تخصصی و آزمون روانشناختی از یکسو و بی‌خبری در خصوص زمان اعلام تکمیل ظرفیت‌ها از طرف دیگر موجب شده گزینه‌های دیگر یکی پس از دیگری از دست بروند.

همچنین با توجه به اهمیت نتیجه این آزمون بر سرنوشت شغلی داوطلبان موجب شده بسیاری از تصمیم‌گیری‌های مهم در زندگی داوطلبان منوط به نتیجه آزمون معطل بماند که از همه بدتر انتظار در شرایط مبهم از نظر اطلاع‌رسانی است.

اگرچه مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به تازگی با اعلام زمانی برای تکمیل ظرفیت و ارائه اطلاعاتی هرچند مختصر داوطلبان این شرکت را از نگرانی و سردرگمی خارج کرده است ولی باید تاکید کنیم که از حدود پنج هزار نفری که در این مرحله قرار است جذب شوند، 587 نفر مربوط به پالایش و پخش بوده، پس انتظار اینست که مدیران توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت نیز با احترام به داوطلبان این آزمون حداقل اطلاعات اولیه را در اختیار داوطلبان بگذارند."

به گزارش پانا نیوز، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش در خصوص تکمیل ظرفیت مجوز استخدامی گفته بود که چنانچه به‌دلیل عدم نظر مثبت طب صنعتی و هسته گزینش و همچنین انصراف، افرادی از چرخه استخدام خارج شوند، بر اساس اولویت و تقدم امتیازات از نفرات ذخیره جهت تکمیل ظرفیت استفاده خواهد شد که در خرداد ماه سال جاری در صورت نیاز موضوع از طریق سایت ثبت نام اعلام خواهد شد.


بازگشت به اخبار چاپ

نظر مخاطبان:

عماد
۱۳۹۱/۲/۱۰
سلام و خسته نباشید ..اقا چرا خبر مارو کمرنگ کردید؟ما هنوز بلا تکلیفیم یکاری بکنید حد اقل شما اینجوری به ما کمک کنید با پیگیریهتون

محمد
۱۳۹۱/۲/۶
بتو را خدا یه فکری به حال تکمیل ظر فیت کنید

محمد
۱۳۹۱/۲/۶
باتوجه به این که آخرین رتبه قبولی 2 بوده و اینجانب رتبه 3 شدم امید به تکمیل ظرفیت هست

مجید
۱۳۹۱/۲/۴
با تشکر از پانا نیوز

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۴
آقا آرش میشه بگید به چه کسانی زنگ زدن گفتن بیاین برای تکمیل ظرفیت

ایمان
۱۳۹۱/۲/۳
از پانا نیوز به خاطر پیگیری تکمیل ظرفیت بسیار بسیار بسیار متشکرم.

امیر
۱۳۹۱/۲/۳
ممنون پانا نیوز

مسود
۱۳۹۱/۲/۲
از پانانیوز به خاطر پیگیری تکمیل ظرفیت تشکر میکنم

یونس
۱۳۹۱/۱/۳۱
سلام. لااقل بگن تکمیل ظرفیت درکدوم رشته ها ست شاید از رشته برق قدرت نباشه که ما خودمون رو الاف نکنیم.فکر کنم این کار زیاد مشقت باری نباشه

الیاس
۱۳۹۱/۱/۳۱
سلام به پانا نیوز لطفا نذارید کار ما خبر ما کمرنگ بشه گفتن اخر هفته از اخر وقت اداری پنجشنبه هم گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد

با سلام
۱۳۹۱/۱/۳۱
لطفاً پیگیری کنید... با تشکر.

ارکان ثالث
۱۳۹۱/۱/۳۱
با سلام و تشکر از پانا نیوز.لطفا از وزارت خواسته ما را بخواهید خواهش میکنیم.در زمان آقای نوذری نیروهای ارکان ثالث که در آزمون شرکت کردند و نمره علمی هم نیاوردند ولی بالای 5 سال سابقه داشتند ، رسمی شدند البته به دستور ایشان .الان هم با بازدهی عالی مشغول کارند.لطفا مقامات برای ما که در آزمون علمی قبول شدیم هم کاری انجام دهند به خدا ضرر نمی کنند ما هم توانش را داریم هم به سیستم و کارمان علاقه مندیم .ومن الله توفیق

محسن
۱۳۹۱/۱/۳۰
سلام چرا برای استخدام شرکت نفت استان کهگیلویه و بویر احمد بومی حساب نمیشه

عری
۱۳۹۱/۱/۳۰
سلام رتبه من 71 شده و رتبه آخرین نفر قبول شده 70 هستش و در اولویت آزادم هستم به نظر شما در تکمیل ظرفیت قبول میشم؟بخدا اگه قبول نشم خیلی بی انصافیه خیلی تروخدا از مسئولان یه جواب درست واسمون بگیرید.ممنونم.

آرش
۱۳۹۱/۱/۲۹
با سلام و تشکر از پانا نیوز ظاهرا یه عده از اونهایی رو که قبول نشده بودند رو بهشون تلفن زدن گفتن بیاین تکمیل ظرفیت. با این وجود به نظر میرسه همه ما سر کاریم. خدایا

علی
۱۳۹۱/۱/۲۹
سلام نگذارید نتیجه پیگیریهای ما در باب تکمیل ظرفیت به هدر رود.

ابراهیم
۱۳۹۱/۱/۲۹
صمیمانه تشکر میکنم از زحماتتون.اگه میشه تیتر خبری مارو پررنگتر کنید زودتر جوابارو بزنن دیگه خسته شدیم دیگه

علی کنکوری
۱۳۹۱/۱/۲۸
اینجانب علی کنکوری معروف به بدبخت از سال 87 تا اکنون در آزمونهای استخدامی گاز و نفت شرکت کرده هر بار بدلیل عدم اتصال به حبل المتین ناکام بوده ام شما الکی منتظر نتایج تکمیل ظرفیت هستید.

سامی
۱۳۹۱/۱/۲۸
ما تا آخر ایستادیم،چون تنها نیستیم، پانا نیوز با ماست.

سامی
۱۳۹۱/۱/۲۸
دوستان پانا نیوز، ممنون،دلگرممون کردید از اینکه صدای مارو شنیدید.

سامان
۱۳۹۱/۱/۲۸
اینها دکتر م رو لحظات آخر عوض کردند و لحظات آخر قبل از اعلام نتایج دکتر س رو آوردند و همه چیزو عوض کردند. ظرفیت هارو به خاطر تحریم نفت کم کردند و صداشم در نیوردن .خدا شاهد من یکی اگر از زندگیم بزنیم تا آخر قضیه رو دنبال می کنم.

سامان
۱۳۹۱/۱/۲۸
دوستانی که منتظر تکمیل ظرفیت هستید،ما باید از حقمون دفاع کنیم. اینها قرار بود 4907 نفر پذیرش کنند که این کار رو نکردند و خیلی کمتر گرفتند و یک سال مارو از این شهر به آن شهر کشوندند.الان هم دارن باز هم از نخبه ها مصاحبه می گیرن. ما باید با پیگیری خودمون مجبورشون بکنیم که به تعهدشون عمل کنند و در تکمیل ظرفیت ما بقی ظرفیت رو پذیرش کنند

سامان
۱۳۹۱/۱/۲۸
پانا نیوز خدا قوت. پیگیری شما به ما قوت قلب می دهد.

ماهان
۱۳۹۱/۱/۲۸
تمنا می کنم نگذارید حق ما ضایع شود.تکمیل ظرفیت رو پیگیری کنید.نگذارید مشمول مرور زمان بشه.

از بوشهر
۱۳۹۱/۱/۲۸
اون از وضعیت اعلام نتایج اولیشون که چنبار تاریخشو عوض کردن_اون وضعیت ردی ها و قبول شده ها_اینم از وضعیت اعلام تکمیل ظرفیت که فکنم دیگه اینو فراموش کردن بیخیال شدن_واقعا جای تحسین داره..

چشم انتظار
۱۳۹۱/۱/۲۸
شما رو بخدا بهشون بگید نتایج اونایی رو که قبول شدن وتمام مراحل گزینش وطب صنعتی رو انجام دادن بدن ,بخدا مردیم از چشم انتظاری.ای خدا گناه ما چه بوده

جواد
۱۳۹۱/۱/۲۸
لطفا تکمیل ظرفیت ازمون شرکت نفت را اطلاع رسانی کنید چون من هم شرکت کردم ازمون خوب دادم اما قبول نشدم خیلی امید دارم در تکمیل ظرفیت اسمم باشد زمان انرا دقیقا اعلام کنید

مهدی
۱۳۹۱/۱/۲۸
با سلام خدمت شما فقط میتونم بگم خدا خیر دنیا و آخرت نصیب شما کنه از اینکه پیگیر کار ما شهرستانی ها هستید

...
۱۳۹۱/۱/۲۸
کارمون شده هرروز سر زدن به niocهیچ خبری هم نیست ..یکی نیست بگه فکر ما هم هستین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاف شرکت نفت
۱۳۹۱/۱/۲۸
با سلام چه دل خجسته ای دارید که منتظر تکمیل ظرفیتید هنوز تکلیف ما که قبول شده نهایی و گزینش و طب صنعتی رو رفتیم معلوم نیست ببا خودمون میگیم سر کاریم شما توچه فکرین . هیچ کسی هم نیست شکواییه مارو پیگیری کنه که بابا 150000نفر ضرب 5000تومان پول ثبت نام تیر ماه 90 به عبارتی کلی پول که سودش و بردیم و...

ارمان
۱۳۹۱/۱/۲۸
ما تا کی باید منتظر باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی دیگه میخوان نتایجو بزنن

احسان
۱۳۹۱/۱/۲۸
سلام و عرض خسته نباشید دارم خدمتتون و تشکر ویژه از پیگیری کار ما.ولی واقعا تا کی باید صبر کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی دیگه میخوان تکلیف مارو روشن کنن........

آرش
۱۳۹۱/۱/۲۸
آقا جان ما که فسیل شدیم کسی نمی خواد نتایج را اعلام کند

مدیر
۱۳۹۱/۱/۲۷
اعتمادمردم به شرکت نفت بااین وضعیت استخدام دچارآسیب های جدی شد

منتظر
۱۳۹۱/۱/۲۷
با سلام و عرض ادب به شما پانانیوزیهای،خیلی خوشحال شدم از اینکه می بینم پیگیر کار ما تکمیل ظرفیتی ها هستید،واقعا به پیگیری شما نیازمندیم،از بس از شهرستان برای گرفتن جوابی به تهران آمدیم و دست از پا درازتر برگشتیم خسته شدیم.

امیر
۱۳۹۱/۱/۲۷
لطفا با جدیت پیگیری کنید،نگذارید حق ما ضایع شود.با تشکر

امیر
۱۳۹۱/۱/۲۷
سلام خدمت دوستان عزیز در پانا نیوز،با تشکر از اینکه به پیام های ما توجه می کنید .به امید پاسخ گویی منطقی مسئولین شرکت ملی نفت

یونس
۱۳۹۱/۱/۲۷
سلام .مسئولان شرکت نفت یک همتی به خرج بدن و شرایط تکمیل ظرفیت رو اعلام کنند

mohsen
۱۳۹۱/۱/۲۷
با سلام و خسته نباشید .لطفا از مسئولین بپرسید زمان دقیق اعلام تکمیل ظرفیت شرکت ملی نفت کی میباشد و به چه صورت اطلاع رسانی میشود

آرش
۱۳۹۱/۱/۲۶
والا به خدا دیگه خسته شدیم! پس کی قراره نتیجه تکمیل ظرفیت نفت رو اعلام کنن!!! ما اول امیدمون به خداست و بعد به شما که پیگیر این قضیه باشن. با تشکر

محسن
۱۳۹۱/۱/۲۶
با سلام و خسته نباشید از بهمن ماه منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هستیم ولی خبری نیست تا به کی باید صبر کنیم مگر ما عمر حضرت نوح داریم

علی
۱۳۹۱/۱/۲۶
با سلام. می خواستم بدونم من فارغ التحصیل ارشد نفت از دانشگاه آزاد شیراز هستم. از دانشجویان ممتاز و دارای کارت پایان خدمت می باشم.و 28 سال سن دارم. می خواستم بدونم که امکان استخدام در شرکت نفت را دارم؟ در صورت امکان بیشتر راهنمایی فرمایید. ضمنا زمان اعلام تکمیل ظرفیت کی است؟ با تشکر علی

امیدوار
۱۳۹۱/۱/۲۶
باسلام از پانا نیوز به خاطر پیگیری های مجدانه قدردانی می نماییم.من از نیروهای ارکان ثالث هستم با بیش از 8 سال سابقه واقا مفید برای سیستم .در آزمون مصاحبه اولین رزرو هستم واقعا باید امید داشته باشم یانه به خانواده ام چه جوابی بدهم ؟

ایمان
۱۳۹۱/۱/۲۶
با تشکر از پانانیوز لطفا پیگیر این مسئله باشید

چشم انتظار
۱۳۹۱/۱/۲۶
ای هوار ما که بقولی تمام مراحل رو طی کرده و مشکلی نداشتیم هنوز چیزی دستگیرمون نشده وای بحال تکمیل ظرفیت ها .خواهشمنیم کاری بکن ,اطلاعی بگیر لطفا.چون همیشه پیگیری های شما جواب میده.تورا بخدا ما رو از انتظار در بیارین.
 

blackberry35

اخراجی موقت
3700.
جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی نفت؛

۱۳۹۱/۲/۲

3700 نفر از کارکنان پیمانکاری تبدیل وضعیت شدند 11:30

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از جذب هزار نفر از ذخایر آزمون استخدامی سال گذشته، طی چند هفته آینده خبر داد و درخصوص ساماندهی نیروهای پیمانکاری گفت: تبدیل وضعیت بیش از 3700 نفر از کارکنان پیمانکاری تحقق پیدا کرده است.

به گزارش پانا نیوز به نقل از شرکت ملی نفت، عباس خنیفر در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت افزود: بر اساس برنامه اعلامی از سوی دولت مبنی بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری، تاکنون بیش از سه هزار و 700 نفر تبدیل وضعیت شده‌اند.

به گفته وی، از بین پنج هزار و 300 نفر نیروی پیمانکار شرکت ملی نفت ایران که باید در فاز اول، تبدیل وضعیت شوند، کار تبدیل وضعیت بیش از سه هزار و 700 نفر انجام شده و باقی این افراد نیز طی دو هفته اینده تبدیل وضعیت خواهند شد.

خنیفرمتذکر شد: حدود 2 هزار نفر نیروی پیمانکار دیپلمه با حداقل 10 سال سابقه کار در این شرکت شناسایی شده‌اند که به تدریج و پس از اتمام فاز اول، فرایند تبدیل وضعیت آنان نیز به سرانجام می رسد؛ همچنین قرار است تعدادی به این فهرست افزوده شوند که فهرست جدید هنوز به منابع انسانی شرکت ملی نفت ابلاغ نشده است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به آزمون استخدامی سال گذشته، افزود: در آزمون سال گذشته برای جذب چهار هزار و 907 نفر هدفگذاری شده بود که این جذب به صورت کامل انجام نشد و حدود هزار نفر از تعهد باقی مانده این برنامه از محل ذخایر آزمون استخدامی سال گذشته، طی دو هفته آینده با برگزاری پنل‌های مصاحبه، جذب شرکت نفت خواهند شد.

خنیفر از برنامه پنجساله مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران برای جذب سالانه سه هزار نفر به طور میانگین خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری این روند همانند سال گذشته ادامه می یابد و علاوه بر هزار نفر باقیمانده از تعهد آزمون استخدامی سال گذشته، آزمون استخدامی برای جذب نیروهای جدید نیز طبق برنامه برگزار خواهد شد.


بازگشت به اخبار چاپ

نظر مخاطبان:

فریاد
۱۳۹۱/۲/۱۲
هیچکس نیست صدای ما تکمیل ظرفیتیها را بشنود.....

احمد
۱۳۹۱/۲/۱۱
برخی مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه بی عرضه هستند در صورتی که گچساران هم جز مناطق نفت خیز جنوب است ولی بومی حساب نمیشه

نفت گچساران
۱۳۹۱/۲/۱۱
با سلام ما جمعی از کارکنان قسمت خدمات رفاهی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران طی آزمون ومصاحبه بعنوان ناظرین براجرایی مفاد قرارداد پیمانکاران مواد غذایی این شرکت در سال 87 استخدام شده ایم و همگی نیز با مدرک مدیریت صنعتی استخدام شده ایم در تاریخ 1/2/91شرکت با ما تماس گرفتند که جهت بستن قرارداد مستقیم مراجعه کنیم ولی زمانی که رفتیم گفتند چون رشته شما مرتبط نیست کنسل شده است و دو هفته دیگر خبرتان میکنیم البته در همان تاریخ با کلیه افراد در دیگر واحدها قرارداد بسته و شماره پرسنلی به آنها داده شده است بجز ما مه هنوز بلا بکلیف مانده ایم لذا از شما تقاضامندیم جهت پیگیری ورسیدگی به این موضوع اقدامی فرمایید تا حقوق ما در این قسمت ضایع نگردد و همکاران ما در این بخش از نگرانی و بلا تکلیفی بیرون آیند.باتشکر

انبار ری
۱۳۹۱/۲/۱۱
سلام نزدیک3ماه مصوبه گذشته تقریبا6000نفر قراردادی شدن .روند قراردادی شدن خیلی کند پیش میره تا بخوان 160هزار نفرو قراردادی کنن معلوم نیست چقدر طول بکشه .مثلا قرار بود تا آخر فروردین همه قراردادی بشن.

پیام
۱۳۹۱/۲/۱۱
شما رو بخدا قسم میدیم نتایج نهایی قبول شدگان رو زودتر اعلام کنید.مسئول محترم پانا نیوز لطفا شما از طرف ما مسئله رو پیگیری کنید.صدای ما به جایی نمی رسه.با تشکر

بلاتکلیف
۱۳۹۱/۲/۱۱
از مسئولین محترم شرکت ملی نفت عاجزانه خواهشمندم که ما تکمیل ظرفیتی ها رو اینقدر اذیت نکنن ،ما چه گناهی کردیم که 1000نفر کمتر از سهمیه قانونی جذب کردید این استرس و بلاتکلیفی مجازات چه اشتباهی است.فقط تو را به خدا سهمیه رشته هارو عوض نکنیدو به غیر از شرکت کنندگان توی آزمون و مصاحبه کسی رو جذب نکنید از خداوند بزرگ خواهان سربلندی ایران و ایرانی هستم.

بابک
۱۳۹۱/۲/۱۱
نتایج چی شد!!!!!!!!!! توضیح پانا نیوز: ارسال شد

مرکز آموزش محمودآباد
۱۳۹۱/۲/۱۱
باسلام اینجا هیچ خبری از بستن قرارداد نیست . چون اسامی نیروهای پیمانکاری در سیستم جامع ذخیره نشده است.باتشکر

چشم انتظار
۱۳۹۱/۲/۱۰
سلام به همه.ای خدا نتایج چی شد. اردیبهشت که قول داده بودن شروع کار باشه داره تموم میشه تاکی باید هرروز توسایت دنبال خبر جدید در این مورد بگردیم خدایا صبرمون داره تموم میشه.پانا نیوز عزیز شما برای ما کاری بکنید لطفا .خواهشا پیگیری کنید کن شروع بکار قبول شدگان چه موقع خواهد بود .با تشکر از پیگیرهای همیشگی شما

علی
۱۳۹۱/۲/۱۰
آقایان نتایج چی شد!مردیم دیگه....زود باشید

طه
۱۳۹۱/۲/۱۰
باسلام خدمت مسیولین زحمت کش وپیگیر پانا نیوز از مسولین سوال کنید چرا شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از توابع مناطق نفت خیز جنوب در ازمون اخیر بومی محسوب نشده،درصورتی که قرار است از نفرات پذیرفته شده در آزمون نیرو جذب کند ودر این صورت حق بچه های گچساران ضایع می شود،منابع انسانی گچساران بسیار ضعیف عمل کرده چرا که لیست اعلام نیاز را بعد از ازمون فرستاده خواهشا برای بچه های گچساران که در پنل مصاحبه به دلیل غیر بومی بودن رد شده اند در تکمیل ظرفیت کاری بکنید،اجرکم عندالله

سعید
۱۳۹۱/۲/۱۰
با سلام.کسانی که در تکمیل ظرفیت معرفی میشند،همون مصاحبه ای رو برگزار کردند که قبول شده گان داشتند.اگه قرار باشه از کسانی که در تکمیل ظرفیت قبول شدند یک مصاحبه دیگر بگیرند باید از قبول شده ها نیز یک مصاحبه دیگر بگیرند.این 1000 نفری که توی تکمیل ظرفیت اعلام میشوند از قبول شدگان هستند که متاسفانه بی جهت آقایان بدون توجه به فشارهایی که به این افراد آورده میشود اسامی آنها رو همون موقع اعلام نکردند.بنابراین برگزاری مجدد مصاحبه به هیچ وجه قابل قبول نیست.از بقیه دوستان نیز میخواهم که در این مورد اظهار نظر کنند.

به دادکارگران باسوادبدبخت برسید
۱۳۹۱/۲/۹
چراشرکت خدمات رفاهی اهوازمصوبه دولت رااجرانمیکنه هیچ فوق دیپلم ولیسانسی تبدیل وضعیت نشده من لیسانس با10سال سابقه ام

جواد
۱۳۹۱/۲/۹
برای ما اصلاً قابل هضم نیست که پنل های مصاحبه یعنی چه مگر ما تکمیل ظرفیتی ها یکبار مصاحبه ندادیم (نکنه میخوان کسایی رو از خارج از شرکت کنندگان تو آزمون وارد سهمیه سال گذشته بکنن)تو را به خدا مارو اینقدر اذیت نکنید

بنده خدا
۱۳۹۱/۲/۹
خواهش میکنم تاریخ اعلام نتایج اون 1000 نفر باقیمانده رو زودتر اعلام کنید .

پالایشگاه آبادان
۱۳۹۱/۲/۹
باسلام من کارشناسی مدیریت دارم وبا فعالیتم در شرکت هم مرتبط است ولی بعلت نوع قرداد نامرتبط شناخته شده است و زیر ۵ هم هستم آخه آقای وزیر عزیز کاش میشدمدرک را مرتبط با فعالیت میزدید نه بانوع قرارداد میدانم این دردمشترک خیلی ازهموطنان عزیزمان میباشد.

نیروهای پیمانکاری مرکز آموزش نفت محمودآباد
۱۳۹۱/۲/۹
باسلام لیست مانیروهای پیمانکاری مرکز آموزش نفت محمودآباد حتی ثبت سیستم جامع نشد چه برسد به تبدیل وضعیت. با تشکر

یه نفتی از گچساران
۱۳۹۱/۲/۸
باسلام اقای وزیر محترم بابا مگه قرار نیست قانون اجرا بشه پس چرا تو گچساران مدیریت منابع انسانی داره قانون رو دور میزنه !!!؟؟؟

احمد
۱۳۹۱/۲/۸
نفت گاز پارس عسلویه هیچ خبری ازتغییروضعیت پیمانکاری نیست متاسفانه مدیریت فقط هرچه توانسته از نیروی پتروشیمی وارد شرکت کرده

نادر
۱۳۹۱/۲/۸
دروغ و پارتی بازی و ... ازهمه جا بدتر نیز زاگرس جنوبی است.....

کادر دفتری در شرکت نفت کارون
۱۳۹۱/۲/۸
با سلام متاسفانه مسئولین شرکت هیچگونه اطلاع رسانی برای نیروهای ارکان ثالث خود ندارند.از هر مسئولی که سوال میکنیم جواب سربالا می دهد. خصوصا منشی ها در کارون بسیار تبعیض بین خانمها قائل می شود متاسفانه امور منشیگری این شرکت طی چند سال گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشته و مسئولین جدید نیز اهمیتی به این موضوع نمی دهند. الان که زمان تبدیل وضعیت این نیروها شده بسیار سهل انگاری می شود .

یونس
۱۳۹۱/۲/۸
سلام به دوستان در انتظار تکمیل ظرفیت اگر خدا بخواد به کسی خیری برسونه اگر تمام اهل زمین جمع بشند نمی تونند جلوی اون رو بگیرند پس زیاد نارحت نشیند که حق مون ضایع میشه

مجتمع نفت محمودآباد
۱۳۹۱/۲/۷
والا اینجا که هیچ خبری از تبدیل وضعیت شدن ندیدیم ما یکی به داد ما برسه

رضا
۱۳۹۱/۲/۷
ما همچنان منتظر اعلام نتایج هستیم.

مهدی
۱۳۹۱/۲/۷
با عرض سلام.نیروهای حراست پخش نفت دربندرعباس تبدیل وضعیت شدند ولی در خصوص نیروهای حراست پالایشگاه نفت بندرعباس که در جوار شرکت پخش نفت می باشد هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته وپاسخگو نیستندولطفا پیگیری کنید. با تشکر نیروهای پیمانکاری پالایشگاه بندرعباس

مهدی
۱۳۹۱/۲/۷
با عرض سلام.نیروهای حراست پخش نفت دربندرعباس تبدیل وضعیت شدند ولی در خصوص نیروهای حراست پالایشگاه نفت بندرعباس که در جوار شرکت پخش نفت می باشد هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته وپاسخگو نیستندولطفا پیگیری کنید. با تشکر نیروهای پیمانکاری پالایشگاه بندرعباس

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۷
جناب وزیر محترم لطفا نگاهی به شرکت پخش نفت اهواز بندازید ببنید که اینجا تحرکی در مورد استخدامیها وجود ندارد

نیروی نا امید
۱۳۹۱/۲/۷
اقایون هیچ خبری تو قرارداد نیست بیمه همون تامین اجتماعی سنوات هر سال تصویه میشه شما بصورت ازمایشی هستید3 ماه

محمد
۱۳۹۱/۲/۷
تکمیل ظرفیت چی شد

r-sh
۱۳۹۱/۲/۷
باسلام دراستان ما گیلان هنوز از قرداد خبری نیست و به این بهانه 2ماه است که حقوق نداده اند با تشکر

جواد
۱۳۹۱/۲/۶
حراست پالایشگاه ابادان. پس تکلیف نیروهایی که 5 سال سابقه کار دارند و پدرشان شرکتی نیست چه میشود ؟مگه بین ما و انها چه فرقی هست ؟

اس
۱۳۹۱/۲/۶
سلام.من از استان اصفهان هستم.اینجا همه غیر مرتبط ها توسط رئیس امور اداری غیر مرتبط شدند.با مدرک لیسانس بعد از 7 سال سابقه منو تغییر پست دادند که پسر خودشو بیارن سر کار ....ه.

Arya
۱۳۹۱/۲/۶
باسلام و خسته نباشید وتسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) . عدالت مرد از روزی که انسان خلق شد ، عدالت یکی از اصول دین است اما چنان زیر پا له شده است که فقط خدا می تواند آن را بوسیله شایسته ترین بنده اش زنده کند.ما دو همکاریم با مدرک و سابقه و...کاملا یکسان . ایشان تبدیل وضعیت شده اند اما بنده همچنان با فانوسی بدست در روزی روشن دنبال خورشید می گردم.خدایا بفریادم برس

یونس
۱۳۹۱/۲/۶
سلام جناب آقای خنیفر منظور شما از پنل های مصاحبه چیست .چرا واضح صحبت نمی کنید فعلا که ما بازیچه دست شما هستیم شک ندارم که کسی از داوطلبان منظور شمارو نفهمیدند

پالایشگاه شیراز
۱۳۹۱/۲/۵
باسلام خدمت همکاران ما باید چیکار کنیم که نه فرزند کارکنان هستن نه شهید و جانباز من با 8سال نیم سابقه فقط باید نظاره گر باشم ما هم خدای داریم

منتظر
۱۳۹۱/۲/۵
ما نیروهای پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس که مدارکمون مرتبطه و همه شرایط رو هم داریم هنوز قراردادی ندیدم که امضاء کنیم لطفا مسوولین محترم پیگیری کنند.

ابراهیم
۱۳۹۱/۲/۵
شرکت نفت با فعالیتهای گستردای که دارد و همه بر آن واقفن میتواند از فوق دیپلم ها به بالا غیر مدتبط را در پست های مورد نیاز در جای جای این شرکت استفاده نمایند تا این که انها را با رده پاین تر وحقوق پایین تر قرار داد مستقیم ببندند

نیروز پیمانکار صنعت نفت ماهشهر
۱۳۹۱/۲/۵
تقصیر ما دیپلمه های بالای 5 سال یا کمتر از آن چیست که نه فرزنده کارکنان هستیم نه فرزند شهید و جانباز و ....؟! تکلیف ماچیه ؟ دیگه نا امده نا امید هستم. این درست نیست که این همه فرق بزارید بخدا ما چه گناه یکردیم دیگه خجالت میکشم بگم دیپلم دارم انگاری که بی سواد هستم اینجوری که حسابمون کردن ....

حرف دل دیپلمه های پنج سال به بالا
۱۳۹۱/۲/۵
با سلام خواهشمند است برای دیپلمه های بین 5 سال تا 9 سال 8 ماه که فرزندان کارکنان نیستند و توی این سالها در این سازمان زحمت کشیده اند یه کاری بکنید که مشمول قرارداد بشن برای رضای خدا

بی نام
۱۳۹۱/۲/۵
جناب آقای دکتر سلحشور با سلام خواهشمند است در مورد دیپلمه های بالای 5 سال سابقه کار تصمیم بگیرید همان طوری که با 10سال سابقه قرارداد بسته میشه با 5 سال سابقه کار هم میشه قرارداد بستدیگه این همه قانون و تبصره چیه تو را به خدا یه کاری بکنید.

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۴
خدا رو شکر که فایل پشتیبان وجود داره وگرنه نتایج تکمیل ظرفیت به هوا میرفت.خدا کنه نتایج رو زودتر اعلام کنند تا اتفاق دیگه ای نیوفتاده.

مرتضی
۱۳۹۱/۲/۴
با عملی شدن مرحله اول جذب نیروهای پیمانکاری باز هم تعداد نسبتا زیادی از این نیروها هنوز هم بلاتکلیف هستند به خاطر داشتن مدرک دیپلم و سابقه 5 سال . اگر بخشنامه جدید برای 5 سال به بالا بیاد 90% نیروها جذب می شوند

از طرف کارکنان همدان
۱۳۹۱/۲/۴
با سلام . میخواستیم بگیم اگه قانون قانونه پس چرا برای ما قبول نمی کنند و همدان هیچ نیروی پیمانکاری قراردادی نشده و اصلا خبری ازش نیست .لطفا پیگیری کنید .

از طرف همه نیروهای پیمانکاری شاغل صنعت نفت
۱۳۹۱/۲/۴
باسلام پانانیوز عزیز تورو به خدا صدای بچه هایی که زیر مجموعه مدیریتهای خدمات هستند رو به گوش رییس جمهور عزیز و وزیر نفت برسونید که بابا ماهم انسانیم به خدا. اخه چرا همه اره ولی خدمات نه. بابا مگه تو صورتجلسه رییس جمهور اول اسم بچه های خدمات اومده بود چرااااا و به چه دلیل . بگو یا خداااااا به دادمون برسید

جواد
۱۳۹۱/۲/۴
نیروی حراست پالایشگاه ابادان.تکلیف دیپلمه های بالای 5 سال سابقه کار چه میشود تکلیف کسانیکه پدرشان شرکتی نیست چه میشود .مگر بین ما و انها چه فرقی است لطفا یه فکری به حال ما هم بکنید.

دیپلمه فرزند شهید
۱۳۹۱/۲/۴
باسلام توی این هوای گرم و شرجی عسلویه که کسی دوام نمیاره ما سه سال کار کردیم الان دیگه همه چی رو فولیم آخرش چی تو رو خدا یه فکری هم به حال ما بکنید.

گچساران
۱۳۹۱/۲/۴
.اگه واقعا" رستم !!! هستید جلو سنگ اندازی های جناب اقای... مدیر ... گچساران رو بگیرید.

یه نفتی از منطق نفت خیز جنوب
۱۳۹۱/۲/۴
جناب مدیر محترم مناطق و مدیر محترم منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب ظاهرا" 75درصد نیروها رو بچه های زحمت کش خدمات تشکیل میدن اونوقت شما قید خدمات رو برا تبدیل وضعیت زدین.؟؟

سید
۱۳۹۱/۲/۴
هل من ناصر ینصرنا اگر واقعا میخواهید بداد مظلومین جامعه برسید یه سر به پتروشیمی شیراز بزنید که پر از نیروی بالای دیپلم است وبعد از چند سال بیگاری میگن سابقتون زیاد شده واخراجید این طرح پوشش هم که شاملمون نشد انگار ما افغانی هستیم

حمید
۱۳۹۱/۲/۴
یعنی میشه با 9سال کاربه عنوان قراردادی در پتروشیمی شیراز روزی استخدام بشم وکابوس هر روزه اخراج تمام بشه وبا امید سرکار برم

یاسر
۱۳۹۱/۲/۴
رستم پهلوان افسانه ای بود اما خوشبختانه رستم وزارت نفت پهلوان واقعی امیدوارم آقای رئیس جمهور در مقابل برخی سنگ اندازی های اخیر مجلس بتونه مقاومت کنه برخی از این طریق می خوان جلوی حذف پیمانکارها بگیرن.

مهدی
۱۳۹۱/۲/۴
با سلام هر روز صبح اول وقت به امید این خبر که با دیپلمه های بالای 7سال هم قرارداد بسته میشه وارد سایت میشوم ولی ناامید میشم تو رو خدا یه قانون بزارین تا شامل حال همه بشه مخصوصا دل ما دیپلمه ها رو شاد وامیدوار کنید به امید خبرهای خوش شرکت تعاونی کارکنان هم مثل پیمانکاران چه فایده لطفا فکری به حال ما بکنید

نوید
۱۳۹۱/۲/۴
سلام . توروخدا برای مناطق جنوب و طرح اقماری که دور از خانواده و حقوق ناچیز هستیم. در سابقه کاری تخفیف قائل شین.متشکرم

امیر محمد
۱۳۹۱/۲/۳
وزیر محترم با فوق لیسانس غیر مرتبط شدم حالا هم شرط سابقه را تو راخدا برای نفتی که مدرک مهم است ما فوق لیسانس ها که تعدادمان هم کم است ارزش قرارداد مستقیم را نداریم لطفا کمکمان کنید

کارکنان منطقه شش انقال گاز بندرعباس
۱۳۹۱/۲/۳
سلام باتشکر از اینکه وزیر محترم عنایت فرمودند ودستور قرار دادمستقیم فوق دیپلم های غیر مرتبط را اعلام کردند تمام خانواده هایمان را خوشحال کردن امیدوارم این موضوع برای دیگر همکارانم هم میسر شود ودل آنها هم مثل ما شاد شود به امید آن روز فقط این دستور عمل ها هرچه زودتر به دست شرکت ها برسد . از طرف کارکنان شرکت منطقه شش انقال گاز

امین
۱۳۹۱/۲/۳
حراست پالایشگاه ابادان.پس تکلیف دیپلمه های 5 سال به بالا چه میشود با این بخشنامه جدید تکلیف کسانیکه پدرشان شرکتی نیست چه میشود مگه ما چه گناهی کردیم ؟

فقط خدا
۱۳۹۱/۲/۳
خدایا ما که بجز تو کسی را در ای دنیا نداریم حمایتمان کند خدا تو شاهدی دیست تمام کارگران رو به تو بالاست صدای ما دیپلمه های که به خاطر امر و سفارش پیامبرت ازدواج کردیم تا به سنت پیغمبرت ندای مثبت دهیم.با تمام مشکلات زندگی ازدواج کردیم ونتونیستیم ادامه تحصیل بدیم تا مثل دیگران الان ما هم خوشحال بشیم .تو شاهد وناظر هستی به چطور گذران امور زندگیمان خدایا دل ما جوانانی که با تمام مشکلاتشان همیشه امید به الطاف تو دارن شاد بفرما.امین یا رب العالمین. از طرف تمام کارگران دیپلم با سابقه 5 سال به بالا.

بی نام
۱۳۹۱/۲/۳
کمک

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۳
قراردادی شدیم اما از هیچ امکاناتی نمیتونیم استفاده کنیم ، تازه حقوقشم همون حقوق پیمانکاره خیلی مسخره است ، آقای فروزنده شما هیچ امکاناتی به ما ندادن ،هنوز هم باید از تامین اجتماعی استفاده کنیم ،ای بابا

سنگر
۱۳۹۱/۲/۳
حاج رستم نیروها دوباره میخوان پشت خاکریز پیمانکارها بمونن میگن دارید خصوصی میشید حاج رستم صدا میرسه حاج رستم صدای ما از پتروشیمی بندرامام بیشتر بیرون نمیره دیگه خسته شدیم هر دفعه یه چیز میگن یا طرح بهم خورده یا شرکت خصوصی شده و یا .....

یک گازی از ایلام
۱۳۹۱/۲/۳
با عرض سلام و تبریک خدمت دوستان و همکاران و تشکر و تقدیر فراوان از رئیس جمهور محترم و وزیر قدرتمندمان من در شرکت گاز ایلام کار می کنم و فوق دیپلم هستم آیا این خبرهای خوش برای ما هم هست یا نه؟

جمعی ازنیروهای پالایشگاه گاز پارسیان
۱۳۹۱/۲/۳
سلام مانیروهای پالایشگاه گازپارسیان ازشما سوال داشتم باوجود داشتن مدرک تحصیلی شغل مرطبت ولی به مااعلام کردچون شغل تعمیرات ساختمان وحمل نقل وفضای سبز قایل تصدی گری است باشماقراردادنمی بندیم ازشما خواهشمندیم تعمیرات ساختمانی وحمل نقل وفضای سبزراجزع نیروهای قراردادمستقیم ببریدتاازاین نیروها حقی تضعف نگردد

بارو
۱۳۹۱/۲/۳
سلام وخسته نباشید یه کمکی به کارکنان خدماتی که با سابقه 9 سال مدرک دیپلم هستند بکنید تور خدا آقای وزیر وضعیت ما چه می شود

8 ساله
۱۳۹۱/۲/۳
سلام .من8 سال سابقه داریم .والا 8 سال کم نیست .اون هم با شرایطی سختی که اون اوایل بود .سرما .گرما را ما که کشیدیم .انشائ ا... خداوند مدد کند.ما هم آرزو داریم. لطفا سابقه را کم کنید.

دیپلمه با سابقه کاری8سال از پخش همدان
۱۳۹۱/۲/۳
سلام اقای سلحشور.. خوش غیرت چر ا اینقدر سخت میگیرید . ده سال سابقه کمی نیست شما رو به خدا کمی کوتاه بیاید

امید به خدا
۱۳۹۱/۲/۳
دوستان سلام به همگی.اینقدر التماس نکنید.آخه چرا خودتون رو اینقدر کوچک میکنید.والا اینا گوششون به این حرف ها بدهکار نیست.حالاهی خودتون رو کوچیک کنین والتماس کنین.من خودو دیپلم 8سال سابقه به بالا هستم.خیلی هم نوشتم ولی فایده نداره......هر روز ازم سئوال میکنن که چی شد؟چی بگم ؟بگم به لطف روسای بالا هیچی.آخه یکی بگه مگه ماها با یک دست کارمیکنیم که فرزندان شرکتی با دو دست کار میکنند یا که اوناروزی 10ساعت کار میکنندو ما5ساعت.دوستان همه چیز رو به خود خدا واگذار کنیدواینهمه التماس نکنید.اگه تقدیر خدا باشه همه کارشون درست میشه.به امید فردایی بهتر برای تمام عزیزان

مجتمع ورزشی و آموزش نفت محمودآباد
۱۳۹۱/۲/۳
اینجا همه چی درهمه

لیسانس نامرتبط
۱۳۹۱/۲/۳
تورا خدا فکری هم بحال لیسانس ها ی نامرتبط و با سابقه کنید مگر کارشناسی برای منشیگری کفایت نمیکند؟؟؟؟

تغییر وضعیت
۱۳۹۱/۲/۳
نمیشه نیروهای رسمی رو پیمانکاری کنید و نیروهای پیمانکاری رو رسمی تا حال کنیم :)

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۳
همش ... تو پتروشیمی تبریز دارن در ظاهر قرارداد مستقیمو اجرا میکنن ولی پشت پرده دارن پتروشیمی رو به الغدیر میفروشن تا بتونن قانون رو دور بزنن و روی قرارداد مستقیم سرپوش بزارن.

کارمند کالا
۱۳۹۱/۲/۳
بسمه تعالی مسئولین محترم خواهشمند است به تمام شرکتها ابلاغ نمائید طبق برنامه زمانی تعیین شده توسط آن امور محترم پیش روند در این شرکت اصلا کاری برای پیمانکاران صورت نگرفته و اعلام می کنند هنوز بخشنامه دستشان نرسیده آیا شما به شرکت کالا بخشنامه نمی فرستید ؟؟؟ خواهشمندیم نظارت جدی تری به منابع انسانی شرکتها علی الخصوص کالا فرمائید.

مسلم
۱۳۹۱/۲/۳
با سلام . اول تبریک میگم به همه کسانی که مشمول قرارداد شدند و دست راسشون هم رو سر ما. میخواستم ببینم کسانی که غیر مرتبط هستند ولی سلبقه آنها 4 سال است و 1 سال کم دارند باید چکار کنند.

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۳
با سلام ببخشید ما که از لیست جا موندیم کی قرارداد با ما بسته میشه خیلی از ما شرایط احراز رو داشتیم ولی اسممون توی لیست سری اول قرارداد نبود ممکه یه خبری ام از این نفرات جامونده به مابدید بینهایت ممنونم .

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۳
بسمه تعالی جناب دکتر عباس خنیفر مدیر محترم منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با سلام : احتراما" لازم دانستم مواردی را به عرض حضرتعالی برسانم تا سایرین هم تفهیم گردند. همانگونه که می دانید ومیدانیم ومیدانند. نیت دکتر احمدی نژاد قراردادی کردن کلیه نیروها بود ولی شما ها ...با بکار بردن عناوین من درآوردی فاز اول ودوم وحجمی وغیرحجمی وخدماتی وعملیاتی ومرتبط وغیرمرتبط سریال چند قسمتی ساخته اید ..ولی مطمئن باشید .....در نهایت بعرضتان برسانیم اگر این حق کشی ها و سوءاستفاده ها از مصوبات و حرکات عدالتمندانه دکتر احمدی نزاد ادامه پیدا کند مطمئن باشید ثابت خواهیم کرد که .... باتشکر از مدیرت سایت . روز کارگر 11اردیبهشت برتمامی کارگران مظلوم مبارک باد.

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۳
کارمند دیپلم با 13سال کارکرد در مشترکین گاز هستم : همکار گرامی اینقدر مینویسید چکار ؟ اگر پارتی دارید امیدوار باشید وگر نه !!!!!!!!!! وقتی گوششون را تکان نمیدهند حتی نمیگن که شما هم جزئی از این مجموعه هستید چه فایده ...

منطقه2
۱۳۹۱/۲/۳
با عرض سلام لطفا یک تصمیم درست هم برای دیپلمه های زیر 10 سال بکنید. باتشکر

لیسانس نامرتبط
۱۳۹۱/۲/۳
پس ما نیروهائی که تو نیمه اول امسال به شرایط احراز میرسیم خواهش میکنم ناامیدمون نکنید از کجا معلوم تا سر سال 92 هزار تا قانون و بخشنامه عوض میشه بعدش ما چیکار کنیم....

کارکنان پیمانکاری شرکت گاز استان تهران
۱۳۹۱/۲/۳
حق نیروهای پیمانکاری اعمم از دیپلم با لیسانس رسمی شدن هست نه قراردادی از نوع موقت./ازمون گرفته میشود متاسفانه افرادی را جذب میکنند که نه سابقه از نفت دارند و نه اشنایی با صنعت نفت ..

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۳
با سلام شما که برای فوق دیپلمه ها لطف کردین و با یه شرایط دیگری هم با آنها قرار داد بستین (غیر مرتبط)لطفا برای دیپلمه های با سابقه حداقل بالای 7 سال هم قرار داد ببندید دل هزاران خانواده رو شاد میکنید

دیپلم
۱۳۹۱/۲/۳
بمه تعالی با سلام.اقای وزیر لطفا به داد دیپلمه های بالای 5 سال هم برس دیگه نا امید شدم.ما را هم خوشحال کنید لطفا

محمد
۱۳۹۱/۲/۲
در شرکت نفت فلات قاره خارک که از اصلی ترین مناطق عملیاتی و دارای 4 سکوی نفتی می باشد هنوز هیچ خبری نیست اینجانب با 7 سال سابقه و مدرک کارشناسی مرتبط با شغل همچنان با پیمانکار کار میکنم از 400 نفر نیروی پیمانکار فقط اسامی 30 نفر... آمده

خواستار عدالت
۱۳۹۱/۲/۲
سلام.آقای وزیر عزیز،من با مدرک کاردانی کامپیوتر که در حال حاضر دانشجوی کارشناسی هم هستم قراردادی نشدم.در صورتی که در شرکت نفت ساری 20 نفر تحصیل کرده در رشته کامپیوتر بودند که 19 نفر قراردادی شدن،جزمن.چون از من در واحد خدمات استفاده میکردن.فرزند کارمند بازنشسته شرکت نفت هم هستم.خواهش میکنم عدالت رو برقرار کنید.

محسن
۱۳۹۱/۲/۲
سلام.مدت 5ساله که در حراست پالایشگاه ابادان کار میکنم ما 300 نفر هستیم با این بخشنامه جدید تکلیف من وامثال که پدرامون شرکتی نیستند چه میشود مگه بین ما و اونهایی که پدرشان شرکتی است جه فرقی است لطفا یه فکری هم به حال ما بکنید

نیروی بلاتکلیف
۱۳۹۱/۲/۲
مناطق خبری نیست

محمد
۱۳۹۱/۲/۲
خدایی همه رو قراردادی کنید هم خدا خوشش هم بنده خدا .ندارین بندگان خدا واسه رزق و روزیشون اینقدر سر خم کنند

ناامید
۱۳۹۱/۲/۲
جناب آقای خنیفر که قبلا گفته بودن 4907 نفر نیرو بطورکامل جذب شدن ؟ حالا چه اتفاقی افتاده؟ منظورشون از اینکه 1000نفر باقی مانده از محل ذخایر آزمون استخدامی سال گذشته، طی دو هفته آینده با برگزاری پنل‌های مصاحبه، جذب شرکت نفت خواهند شد چیه ؟منظورشون گزینشه یا باز باید بریم مصاحبه بدیم.یا اصلا منظورشون از محل ذخایر اونهایی است که آزمون و مصاحبه دادن یا ازمیون ذخایر نخبگانه؟

از گچساران
۱۳۹۱/۲/۲
وزیر محترم در صورت امکان عنایتی به دیپلمه های بالای پنج سال سابقه هم داشته باشین که حق این عزیزان ضایع نشود..... و انگیزه کاری مان را از دست ندهیم.......

پیمانکار پخش
۱۳۹۱/۲/۲
آقای سلحشورتکلیف من پیمانکار که 8 سال و چند ماه برای وزارت نفت کار کردم پس چی میشه چرا از شرایط ایجاد شده 2 سال کم نمیکنید تا خیال ما هم آسوده بشه ما هم زن و بچه داریم - ما هم زندگی داریم

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
آیا قرارداد مستقیم به معنای این است که پایه حقوق افراد براساس مدرک تحصیلی تعیین می شود ؟

احمد
۱۳۹۱/۲/۲
منظور از پانل های مصاحبه چیه؟یعنی اونایکه در تکمیل ظرفیت قبول میشند باید یکبار دیگه مصاحبه بدهند یا منظور از مصاحبه گزینشه؟

علی
۱۳۹۱/۲/۲
با تشکر از زحمات شما عزیزان ما جمعی از نیروهای شرکتی منطقه ارومیه حقوقمان را از پیمانکار دریافت نمودیم و به گفته معاونت نیروی انسانی رئیس جمهور از فروردین 91 کلا پیمانکار حذف میشود و نیروهای شرکتی حقوقشان را دولت یا نهادی که در ان مشغول هستند، دریافت مکنند. لازم بذکر است بیشتر نیروها دیپلمه بالای 8 سال خدمت هستند لطفا وزیر محترم نفت فکری بیندیشد تا در ادارات دو دستگی پیش نیاید. با تشکر از برنامه مردمی شما

سعید
۱۳۹۱/۲/۲
آقای وزیر تو رو خدا فکری هم به دیپلمه های بالای 8 سال خدمت بکنید .رسمی شرکتی کم بود الان چند نمونه هم اضافه شد . با تشکر از زحمات شما

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
ما که مثلا قبول شدیم و قرار بود اول اردیبهشت بریم سر کار ...پس چی شد؟

محسن
۱۳۹۱/۲/۲
آقایان محترم. پس اونایی که 5 الی 6 سال تو عسلویه دود و دم خوردن چی ؟ باید 4 الی 5 سال دیگه هم تو قالب تعاونی دود و دم بخورن تا اون موقع قرار داد مستقیم بشن.؟ تا کی باید زیر نظر این و اون باشیم . خواهش میکنم به فکر دیپلمه های 5 ساله هم باشید.

فرزاد
۱۳۹۱/۲/۲
ما پتروشیمی بندر امام هنوز که هنوزه منتظریاری سبزیتان هستیم

ایمان
۱۳۹۱/۲/۲
با سلام مسئولین محترم تو رو خدا در باره نیروهای دیپلمه با سابقه کار کمتر از 5 سال هم یک فکری بکنید. مردیم از بلاتکلیفی

ملی حفاری
۱۳۹۱/۲/۲
14سال سابقه وفوق دیپلم مکانیک ودر اداره تعمیرات مکانیک دستگاههای حفاریم.با توجه به اینکه تمام شرایط را دارم ولی با من قرارداد نبستند و میگویند سمت تو دیپلم پذیر است .امیخواهم بدانم این بخشنامه که از جیب اقای ...صادر شده چه معنی دارد

محسن2
۱۳۹۱/۲/۲
با سلام . اگر خاطرتان باشد آقای سلحشور گفته بودند در فاز اول حقوق ها مثل قبل است؟؟ اما حقوق من کمتر از قبل است. لطفا پیگیری نمایید که در فاز دوم حقوق و دستمزد افرادی که قرارداد بسته اند بازنگری می شود ، یا افزایش دارد یا نه ؟

لیسانس غیرمرتبط 4ماه کم از 5 سال
۱۳۹۱/۲/۲
تروخدا دل ما رو هم شاد کنید ما که سنمون به دفاع مقدس نرسیده و نتونستیم بریم جبهه، ما که خانواده درجه یک شهید نداریم، ما که پدرانمون در شرکت نفت نبودن، ماها که پارتی جز خدا و لطف وزیر و رئیس جمهور محترم نداریم و ... چه گناهی کردیم که مثلاً سه چهار ماه کم داریم تا شرایط قراردادی شدن.... بخدا واسمون سخته یک فکری واسه ما هم بردارید مارو رها نکنید تا سال بعد ما دق میکنیم .... خواهش میکنم امید رو به ما هم برگردونید

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
سلام خدمت شما بزرگواران قبلا" از شما خواهش کردم که واسطه باشید واز وزیر محترم بپرسید که تکلیف نیروهای امور مشترکین 10سال کار به بالا چی میشود ...

یه دربدر
۱۳۹۱/۲/۲
خب یعنی چی ، همه رو قرارداد مستقیم کنید بره از این به بعد هر کیو خواستین بیارین تو نفت هر قانونی می خواین اجرا کنید ماکه جوونی مونو گذاشتیم توی نفت دنبال کار دیگه نرفتیم چیکار کنیم ما حروم شدیم رفت

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
سلام بزرگواران مدعی تعهد وعدالت علی ( ع ) لطف بفرمائید تکلیف نیروهای بی پناه مشترکین گاز دیپلم 10 سال بیشتر کارکرد را مشخص کنید یا لا اقل جوابی حتی شده باشد سخنی که با آن از نا امیدی بیرون بیایند بدهید بعد فکر استخدام سال 91باشید ....

دیپلمه با داشتن 9 سال سابقه
۱۳۹۱/۲/۲
داشتن تعصب و غیرت در مورد هموطنان خصلت بزرگیست که تو وجود هر مسئولی نهفته نیست،،، چرا نباید با کارکنان پیمانکاری دیپلمه زحمتکش از جان و دل در سرمای زمستان و گرمای تابستان برای این صنعت مهم خالصانه زحمت می کشن قرارداد بست؟؟؟؟؟ .... خدایا شکرت که خنده و شادمانی رو تو دل برخی همکاران عزیزمان دیدیم. خیلی از این بابت خوشحالم، خیلی.

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
ازکارکنان پیمانکاری هستم با سابقه 9 سال 4 ماه تکلیف ماچیست

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
باسلام: جناب دکتر خنیفر لطفا"چرا با شخصیت وحقوق پرسنل در شرکت نفت بازی می کنید. مگر کسی که در خدمات انجام وظیفه مینماید انسان نیست که میگویند شرایط انعقادقراردادندارند . چرا کسی که بیش از 15سال از بهترین لحظات عمرش را با پایین ترین دستمزد در خدمات انجام وظیفه نموده است نباید قرارداد ببندد. ولی فلان کس که بواسطه داشتن فامیل پارسال در واحد های عملیاتی مشغول بکار شده است باید قرارداد ببندد. والا ،بلا نسبت به مردم کشورهای منطقه ما خیلی صبورتر هستیم .ولی مطمئن باشید هرچیزی حدی دارد. با تشکر از مدیریت سایت

پانا نیوز لطفا پیگیری کنید
۱۳۹۱/۲/۲
بخاطر خدا هم که شده برسید به داد دیپلمه هایی که زیر ده سال سابقه دارند و پارتی ندارند! ...خدایا باید دادمون رو به کی بگیم!!چندین ساله قسمت بارگیری و اداری و تاسیسات مردیم این هم آخرش...

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
باسلام :به وزیر محترم نفت شما رابه خداآقای وزیر ما 51درصد شرکت مان خصوصی شده چکار کنیم یک دستی سر مابیچاره یکشیدکه همه شرایط قراردادی شدنراداریم ولی خصوصی شده ایم ونمی توانیم تبدیل وضعیت شویم

پیمانکاری نفت خیز جنوب
۱۳۹۱/۲/۲
آیا نیروهای پیمانکاری مرتبط مناطق نفتخیز جنوب هم تبدیل وضعیت شدن ؟ توی شرکت ما که هنوز خبری نیست لطفا یکی به ما بگه توی مناطق نفتخیز جنوب هم تبدیل صورت گرفته یا نه؟ مدارک رو از ما گرفتن ولی هنوز نگفتن تبدیل صورت گرفته یا نه ؟

رامین
۱۳۹۱/۲/۲
مصاحبه یعنی چی.منظور مصاحبه گزینش است؟

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
جناب آقای سلحشور یادتون بیاد بهتون چی گفتم ... آقای خنیفر کجای کارهستند ... اینها همون اشخاصی هستند که کوله بار جمع کرده بودند بروند ولی امروز بجای شما مصاحبه می کنند ...

احمدرضا
۱۳۹۱/۲/۲
آقای وزیر لطفا به فکر ماها که بعد از تاریخ 1/11/89 شروع بکار نمودیم باشید. من 15/1/90 شروع بکار کردم مدرکم هم مرتبطه.یکسالم هم تمام شده.چکار باید کنم؟

مهدی
۱۳۹۱/۲/۲
سلام .. درود بر محمود احمدی نژاد مرد تاریخ انقلاب ایران .. و خسته نباشید خدمت تمامی وزیران زحمتکش .. به حول قوه ی الهی من و همکارانم قراردادی شدیم و شماره گرفتیم . .

بدون نام
۱۳۹۱/۲/۲
با سلام بعضی از همکارا مدارکشون مرتبط بود اما از قلم افتاده بودن و جزء لیست فاز اول نبودن وضعیت این گروه کی مشخص میشه ؟ قبل از دیپلمه ها ؟؟؟

صادق
۱۳۹۱/۲/۲
چند بار مصاحبه میگیرند.یعنی آنهایی که در تکمیل ظرفیت قبول میشوند دوباره باید مصاحبه بدهند.

شرکت پخش
۱۳۹۱/۲/۲
.این چه سیاستی است که وزارت نفت در پیش گرفته است . 5هزارنفر از 136هزار نفر قراره قرارداد مستقیم بشن وبقیه هیچی فقط دست به دعا.به خود خدا دیگه حوصله هیچ کاری را نداریم ....

عدم اعتماد
۱۳۹۱/۲/۲
چه عجب. بالاخره بعد از گذشت بیش از 3ماه جناب آقای خنیفر اعتراف کرند که 4907 نفر نیرو بصورت کامل جذب نشده و حدود 1000 نفر باقی مونده. درصورتی که همون اوائل در پاسخ به این شائبه که میزان پذیرش بسیار کمتر از4907 نفربوده مسئولین وزارت نفت و شرکت نفت منکر این قضیه بودند و قاطعانه می گفتند 4907 نفر بصورت کامل جذب شده. حالا هم مطمئن باشید ...

حبیب
۱۳۹۱/۲/۲
با سلام بنده با 20 ماه سابقه کار در انبار نفت بوشهر با مدرک مهندسی معماری و انجام کارهای ابنیه مشمول قرارداد نگردیدم. یه آدم عاقل بلند بشه به من بگه مهندسی معماری جزء کدام گروه از فعالیت های تخصصی هست؟ 1-نقاشی 2- ساختمان 3- مدیریت 4-هیچ کدام ...

پیمانکار
۱۳۹۱/۲/۲
با سلام امیدواریم که این جذب نیرویی که ازش صحبت شد از بندگان از ما بهترون خارج از نفت و بی سابقه ها نباشه و از نیروهایی باشه که قراردادی میشن (در فازهای مختلف) ان شا اله از این به بعد با توجه به اینکه حداقل سالی 3700 نفری که قراره جذب صنعت نفت بشوند مشکلی واسه پیمانی شدن و رسمی شدنشون نباشه دیگه و مثل سایر وزارتخانه ها و ارگان های دولتی دیگر باشیم ان شا اله

لیسانس غیرمرتبط چند ماه کم از 5 سال
۱۳۹۱/۲/۲
خواهش میکنم درمورد نیروهای لیسانس نامرتبط که سه چهار ماه کمتر دارند اطلاع رسانی کنید چون به ما میگن تا پایان قرارداد با پیمانکار میمونید و بعد هم زیر نظر تعاونی میرید و ابتدای سال 92 باهامون قرارداد میبندن بخدا عذاب آوره تحملش خیلی سخته قبول داریم که به حدنصاب نرسیدیم اما خواهش میکنم شما که اینقد لطف کردین لطفتون رو کامل کنید تا همه خوشحال بشن و بیگید هرکس به حدنصاب مورد نظر رسید باهاش قرارداد ببندن نه پایان سال تا ما هم انگیزه بیشتری پیدا کنیم....

خدایا چه کسی به دادمون میرسه؟!
۱۳۹۱/۲/۲
بخاطر خدا هم که شده برسید به داد دیپلمه هایی که زیر ده سال سابقه دارند و پارتی ندارند !...خدایا باید دادمون رو به کی بگیم!!چندین ساله قسمت بارگیری و اداری و تاسیسات مردیم این هم آخرش...

یکی نیست به دادمون برسه؟!
۱۳۹۱/۲/۲
بخاطر خدا هم که شده برسید به داد دیپلمه هایی که زیر ده سال سابقه دارند و پارتی ندارند ...خدایا باید دادمون رو به کی بگیم!!چندین ساله قسمت بارگیری و اداری و تاسیسات مردیم این هم آخرش...

نفت گچساران
۱۳۹۱/۲/۲
سلام و خسته نباشید اینجانب و همکارانم در نفت و گاز گچساران دارای مدرک تحصیلی مدیریت صنعتی وبه عنوان ناظرخدمات غذایی که اسامی ما بعنوان مرتبط از تهران اعلام گردیدو حتی کد پرسنلی هم اعلام شد و بع ما ابلاغ شد که فردا برای تسویه حساب با پیمانکار و امضای قرارداد به شرکت مراجعه کنیم ولی وقتی مراجعه کردیم گفتند که از تهران نامه رسیده که فعلآدست نگه دارید و واقعآدیگر انگیزه کار کردن از ما گرفته شده چون متآسفانه از تهران اطلاع ندارند که ما کار نظارت بر اجرای مفاد قرارداد فی ما بین شرکت و پیمانکار را داریم و کار تخصصی غذایی نداریم.ضمن اینکه بازبینهای با مدرک کاردانی که بدون امتحان وارد شرکت شده بودند قرارداد امضا کردند خواهشآپیگیری کنید
 

farhangp86

عضو جدید
سلام من با شماره زیرتماس گرفتم ولی حرفی درمورد تقسیم بندی نزدن

021-83762140
باید پشت سر هم زنگ بزنی تا جوا بدن
 

n@91

عضو جدید
سلام
بچه های مناطق نفتخیزجنوب کجارفتن هیچکی امروز پیداش نیست.
آقای(امیدی.کیان.شهرام.کویت.آبادان.DARKANGEL)
خبر جدیدازمناطق نیست؟
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
 

ABADAN-

عضو جدید
سلام
من که دیشب با یکی از بچه اهواز حرف میزدم.
میگفت یه عده (40-50نفر)رفتن سر کار(کاردانی و کارشناسی)
واسه جاهای مختلف مناطق نفت خیز. انگار انتخاب شهرها شانسی بوده
توکل به خدا...
 

tanha_1900

عضو جدید
سلام به همه دوستان
بالاخره امروز صبح (13 اردیبهشت) از فلات قاره باهام تماس گرفتن و واسه 24 اردیبهشت واسه طب صنعتی دعوت شدم.:w42:
در مورد مصاحبه عقیدتی هم که پرسیدم گفتند که گزینش شما رو تأیید کرده و نیازی به مصاحبه عقیدتی نداشتید!! :D
در ضمن گفتند که مراحل طب صنعتی 2 روز طول میکشه که همونجا خودشون بهمون اسکان هم میدن.:w17:
امیدوارم کار همه بچها زودی ردیف شه :smile:
سلام
یعنی یه عده هستند که گزینش دعوتشون نمی کنه؟؟واسه شما تحقیقات محلی اومده بودن؟
 

DARKANGEL

عضو جدید
سلام
بچه های مناطق نفتخیزجنوب کجارفتن هیچکی امروز پیداش نیست.
آقای(امیدی.کیان.شهرام.کویت.آبادان.DARKANGEL)
خبر جدیدازمناطق نیست؟
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

سلام رفیق ... خبر خاصی نیست ... امروز هم رفتیم شرکت نفت... دنبال یه سری از کارها...
بچه های دیگه رو هم میدیدم که میومدن دوسه نفر از رشته های مکانیک و شیمی و اینها
هم بودن که اهواز افتاده بودن...عمرانی ها بودن که اغلب شهرستان های اطراف افتاده بودن...
بعد هم گفتن ظرف یک هفته ده روز آینده با همه تماس گرفته میشه چون باید تا آخر این ماه شروع به کار کنند...من یه چیز رو هم درآوردم یکی از مسئولین اونجا به من گفت رتبه ت خوب بوده و الان پستی که اونجا بهت دادن هم پست خوبیه...
 

n@91

عضو جدید
ببخشدآقایDARKANGELرتبه رو هم به شما میگن؟
بعداکسی ازبچه های کاردانی برق نیومده بود؟
دعوت نامه میفرستن یازنگ میزنن؟:gol:
 

DARKANGEL

عضو جدید
ببخشدآقایDARKANGELرتبه رو هم به شما میگن؟
بعداکسی ازبچه های کاردانی برق نیومده بود؟
دعوت نامه میفرستن یازنگ میزنن؟:gol:

نه به کسی رتبه رو نمیگن من همینجوری گله کردم که چرا منو انداختن مسجد سلیمان مسئول اونجا پرونده م رو نگاه کرد و اینها رو بهم گفت ولی نگفت چه رتبه ای بوده و بر چه اساسی ... فقط گفت رتبه ت خوب بوده پست خوبی هم بهت دادن...من از بچه های برق کسی رو ندیدم بیشتر عمران و مکانیک... برای شهرستانها دعوتنامه میفرستن و برای ماها که ساکن خوده اهواز هستیم تماس تلفنی میگیرن...قطعا با شما هم طی روزهای آینده تماس گرفته میشه...برای طب هم زودتر از همه به من و بچه های دیگه ی داخل اهواز خبر دادن بعد از چند روز بقیه ی بچه ها هم دعوت شدند...نگران نباشین ...تا یه هفته دیگه جاداره که منتظر باشین...
 

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه به کسی رتبه رو نمیگن من همینجوری گله کردم که چرا منو انداختن مسجد سلیمان مسئول اونجا پرونده م رو نگاه کرد و اینها رو بهم گفت ولی نگفت چه رتبه ای بوده و بر چه اساسی ... فقط گفت رتبه ت خوب بوده پست خوبی هم بهت دادن...من از بچه های برق کسی رو ندیدم بیشتر عمران و مکانیک... برای شهرستانها دعوتنامه میفرستن و برای ماها که ساکن خوده اهواز هستیم تماس تلفنی میگیرن...قطعا با شما هم طی روزهای آینده تماس گرفته میشه...برای طب هم زودتر از همه به من و بچه های دیگه ی داخل اهواز خبر دادن بعد از چند روز بقیه ی بچه ها هم دعوت شدند...نگران نباشین ...تا یه هفته دیگه جاداره که منتظر باشین...

درود...
والا من از یه رئیس تو مناطق شنیدم که تقسیم بندی بر اساس رتبه کلی هستش...ولی دفعه اخر که برای گزینش و طب اومدم مسئول گزینش گفت بر اساس شهر هست..مثلا کسی که خونش اهوازه احتمالا میفته اهواز و کسی که از تهران میاد میفته یه شهر دیگه که شرکت فقط مجبور باشه واسه یکیشون مسکن تهیه کنه نه اینکه اهوازیه رو بندازه یجا دیگه اونی که از شهرستان میاد بندازه اهواز که بخواد 2تا محل سکونت بده شرکت..این خانومه هم میگه بر اساسه شهره..ولی الان که شما افتادی مسجد و میگی بعضی های دیگه هم که ساکن اهوازن افتادن شهرستانای دیگه معلوم نیست دقیقا بر چه اساسی بوده تقسیم بندی
 

n@91

عضو جدید
ممنون ازجواب دادنتون آقایDARKANGELمن جواب گزینش روگرفتم وجواب okطبم روهم ازبیمارستان شهرک نفت گرفتم ولی امروزکه زنگ زدم۵طبقه میگن هنوزجوابت نیومده.
 

majid2798

عضو جدید
سلام من شرکت نفت و گاز پارس بودم امروز زنگ زدم بعد از کلی زنگ زدن تلفن رو جواب دادن خدا رو شکر گفت هم طب صنعتی قبول شدی هم گزینش از همه عزیزانی که در این سایت نظرات خودشون رو نوشته اند که کمک فراوانی به ما شد متشکرم و امیدوارم و از خدا میخام که همگی قبول شید و گفتند که دوره آموزشیاز خرداد ماه شروع میشه باز هم تشکر

تبریک میگم مهندس.
میشه تاریخ طب صنعتیتون رو لطف کنید بگید؟
ممنون میشم
 

h_r

عضو جدید
تقریبا! :D:D
(البته الانم دارم سرعت 1024 رو)
حالا باز دوستان اگه اطلاع دارن بگن...وضعیت چطوره اونجا؟
سایت دارن؟ وایرلس وجود داره یا همش کابلیه؟!

سلام
اگر منظورت اینه که تو اهواز سیستم وایرلس وجود داره آره هست.اینجا مدارس هم وایرلس دارن;)
 

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
اگر منظورت اینه که تو اهواز سیستم وایرلس وجود داره آره هست.اینجا مدارس هم وایرلس دارن;)

عزیز آخه ظاهرا اهواز واسه ی از ما بهترونه...مخصوصا مهندسی شیمی که بعید میدونم خیلی بدن به اهواز
 

blackberry35

اخراجی موقت
نمیدونم چی بگم ، واقعاً ناامید شدم. یعنی این همه حرف و حدیث دروغ بود؟؟
امیدت به خدا باشه
البته مهندس اینو بگم این یارو خودش مشکل داشت درضمن تمام سیستمهای کامپیوتری آنها خراب بود
وهی می گفت فعلا صبر کنید وگفت تعداد تکمیل ظرفیت 330 بیشتر نبود .
 

فریدف

عضو جدید
البته مهندس اینو بگم این یارو خودش مشکل داشت درضمن تمام سیستمهای کامپیوتری آنها خراب بود
وهی می گفت فعلا صبر کنید وگفت تعداد تکمیل ظرفیت 330 بیشتر نبود .

منم این حدسو میزنم که از جواب دادن خسته شده. راستی راجع به این مورد ازش نپرسیدی که قضیه ی تماس با کسانی که حتی تو آزمون کتبی قبول نشدن برا تکمیل ظرفیت چیه؟؟
به خدا من دیگه دارم دیوونه میشم
 

DARKANGEL

عضو جدید
درود...
والا من از یه رئیس تو مناطق شنیدم که تقسیم بندی بر اساس رتبه کلی هستش...ولی دفعه اخر که برای گزینش و طب اومدم مسئول گزینش گفت بر اساس شهر هست..مثلا کسی که خونش اهوازه احتمالا میفته اهواز و کسی که از تهران میاد میفته یه شهر دیگه که شرکت فقط مجبور باشه واسه یکیشون مسکن تهیه کنه نه اینکه اهوازیه رو بندازه یجا دیگه اونی که از شهرستان میاد بندازه اهواز که بخواد 2تا محل سکونت بده شرکت..این خانومه هم میگه بر اساسه شهره..ولی الان که شما افتادی مسجد و میگی بعضی های دیگه هم که ساکن اهوازن افتادن شهرستانای دیگه معلوم نیست دقیقا بر چه اساسی بوده تقسیم بندی

سلام رفیق...فرمایشت صحیحه واسه همین میگم تو شوک به سر میبریم...
 

davood253

عضو جدید
سلام.قابل توجه بچه های فلات:
من با فلات قاره تماس گرفتم و این اطلاعات رو کسب کردم:
آدرس مرکز آموزش : محمودآباد - انتهای بلوار شهدای نفتکش - مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران - محمودآباد
ساعت پذیرش: 8صبح تا 4 عصر
شروع دوره: پنج شنبه 4/3/91
مدت زمان دوره: 7 هفته . بعد از 3هفته میریم مرخصی
ضمنا گفت یک حساب بانک تجارت حتما داشته باشید و دفترچه حساب رو با خودتون بیارید.
لوازم شخصی هم یادتون نره.
به امید دیدار همتون.
متشكر
ولي اين را دوستمون يادش رفت بگه تاريخ پذيرش چهارشنبه 3/3/91 است ساعتش را هم كه گفته صحيحه به منم گفت از 8 صبح تا 4 بعدازظهر پذيرشتون ميكنن و محل اقامتتون را مشخص ميكنن و آموزش از پنجشنبه شروع ميشه.
دوستان لوازم شخصي يادتون نره از جمله . كفش ورزشي . مايو حتمن بيارين . دليلش را اومدين متوجه ميشين.

بابت حساب بانك تجارت از آقاي مهدي متشكرم چون اينو من نميدونستم سعي كنيد عابر بانك تجارت تهيه كنيد.

 

blackberry35

اخراجی موقت
البته مهندس اینو بگم این یارو خودش مشکل داشت درضمن تمام سیستمهای کامپیوتری آنها خراب بود
وهی می گفت فعلا صبر کنید وگفت تعداد تکمیل ظرفیت 330 بیشتر نبود .

منم این حدسو میزنم که از جواب دادن خسته شده. راستی راجع به این مورد ازش نپرسیدی که قضیه ی تماس با کسانی که حتی تو آزمون کتبی قبول نشدن برا تکمیل ظرفیت چیه؟؟
به خدا من دیگه دارم دیوونه میشم
سلام باید فعلا صبر کرد والا 1000 نفر خنیفر کشک نبوده است باید صبر کرد تاسیستمهای کامپیوتری درست شود .
 

blackberry35

اخراجی موقت
البته مهندس اینو بگم این یارو خودش مشکل داشت درضمن تمام سیستمهای کامپیوتری آنها خراب بود
وهی می گفت فعلا صبر کنید وگفت تعداد تکمیل ظرفیت 330 بیشتر نبود .

منم این حدسو میزنم که از جواب دادن خسته شده. راستی راجع به این مورد ازش نپرسیدی که قضیه ی تماس با کسانی که حتی تو آزمون کتبی قبول نشدن برا تکمیل ظرفیت چیه؟؟
به خدا من دیگه دارم دیوونه میشم
درست می گی مهندس این یارو که من دیدم دودل بود وبیشتر می گفت فعلا باید صبر کرد .
 

DARKANGEL

عضو جدید
ممنون ازجواب دادنتون آقایDARKANGELمن جواب گزینش روگرفتم وجواب okطبم روهم ازبیمارستان شهرک نفت گرفتم ولی امروزکه زنگ زدم۵طبقه میگن هنوزجوابت نیومده.
آره خوب کلا تو کار شوک وارد کردن هستن یه موقع که انتظارش رو نداری خبرت میکنن مثل من :(
 
بالا