► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
گوران یرکویچ، مهاجم صربستانی استقلال طی گفت‌وگویی از وضعیت خود می‌گوید و رویارویی تیم با الریان قطر، تیمی که یرکویچ معتقد است قدرتر از الاتفاق عربستان و البته سایر تیم‌های هم‌گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست.
*روز سه‌شنبه استقلال در قطر رویاروی تیم الریان قرار می‌گیرد؛ در مورد این بازی صحبت کن و اینکه ارزیابی‌ات از رویارویی دو تیم چیست؟
سرمربی در صحبت‌هایی که با ما داشت، می‌گفت این تیم بسیار بهتر از ذوب‌آهن و الاتفاق است و به خاطر همین کار سختی مقابل آنها داریم. او می‌گفت که این تیم حتی بهتر از تیم‌های همگروه ماست، به همین دلیل من امیدوارم که بتوانیم شروع خوبی در آسیا داشته باشیم. شروع کار همیشه در هر رقابتی مهم است و حالا هم مهم است که ما بتوانیم از الریان در خانه‌اش امتیاز بگیریم.
*خودت برای این مسابقه آماده هستی؟
متأسفانه مصدومیتی دارم که باعث شده از اول هفته آنطور که می‌خواهم نتوانم تمرین کنم. به همین دلیل نمی‌دانم که وضعیتم برای بازی چطور است. اگر فردا بهتر شوم خوب تمرین می‌کنم تا به بازی برسم، اما فعلا هیچ چیزی به طور کامل مشخص نیست و نمی‌دانم که می‌توانم استقلال را مقابل الریان همراهی کنم یا نه.
*این خبر خوبی برای استقلال نیست. با توجه به اینکه برهانی هم در این بازی غایب است و فقط تو و میداودی فورواردهای تیم خواهید بود.
آرش به من گفت که نمی‌تواند بازی کند و این واقعا خبر بدی بود. میلاد اما فورواردی قابل است که همه او را می‌شناسند و البته گلزن است. شاید او مقابل الریان تنها بازی کند، شاید من و یا شاید هم با هم، اما حتی اگر او تنها هم باشد، می‌دانم که برای استقلال موثر واقع می‌شود و گل می‌زند.
*به نظر می‌آید دوستی نزدیکی با دو هم‌پستی‌ات داری؟
بله، هم میلاد و هم آرش بهترین دوستان من در استقلال هستند، چون هرسه‌مان هم فوروارد هستیم. از اینکه آرش در این بازی نیست ناراحتم، ولی ما سه نفر یک تیم در خط حمله هستیم و به خاطر همین دوست دارم همیشه هرسه نفر‌مان آماده باشیم تا کادرفنی خیال راحتی از بابت فورواردهایش داشته باشد.
*در بازی دوم پلی‌آف موفق به گلزنی شدی، فکر می‌کنی بتوانی این مهم را در ادامه بازی‌های آسیایی هم تکرار کنی؟
همه خواست من این است. بازی‌های آسیایی مهم‌ترین هستند و همه نگاه‌ها متوجه تیم‌های حاضر در این مسابقات است، چون سطح‌شان نسبت به سایر مسابقات بالاتر است. وظیفه من گلزنی است و خوشحال بودم که مقابل نماینده عربستان گلزنی کردم. خیلی هم امیدوارم تا دوباره آن را تکرار کنم، چون گلزنی مهم‌ترین و بهترین لحظه برای یک فوروارد است.
*از الریان چقدر شناخت دارید؟
ما فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و اینطور که از بازی‌هایشان دیدیم، خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند. به نظرم الریان حریف آسانی نیست و خیلی بهتر از الاتفاق عربستان است. ضمن اینکه این بازی شروع ما در آسیاست و خیلی مهم است که در آن پیروز باشیم.
*از استقلال در آسیا انتظار کسب جام هم می‌رود، فکر می‌کنی این اتفاق بیفتد؟
وقتی می‌خواستم به ایران بیایم از لیگ قهرمانان آسیا شناخت داشتم و تیم السد هم آخرین قهرمان این مسابقات بود. حالا که با استقلال هستم، فکر می‌کنم بتوانیم به این مهم برسیم.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرویز مظلومی قبل از سفر به قطر درباه آخرین وضعیت استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد.سرمربی استقلال گفت: با فتح‌الله‌زاده صحبت کرده‌ام و فقط گفته‌‌ایم استقلال برای فصل آینده در چه پست‌هایی چه نیازهایی داریم
* از شرایط استقلال قبل از بازی با الریان قطر بگویید.
شرایط خوب است و خوشبختانه تمرینات خوبی برگزار کردیم. با تیم خوبی بازی داریم و این از بدشانسی استقلال است که در اولین مسابقه با یک تیم قوی آن هم خارج از خانه بازی دارد اما سعی می‌کنیم دست پر برگردیم. فیلم بازی‌های الریان را به بازیکنان داده‌ایم و آنها هم شناخت خوبی از این تیم دارند.
من تعجب می‌کنم که چطور این تیم ۸-۷ بازیکن خارجی گرفته است. در صورتی که سهمیه بازیکن خارجی ۴ نفر است نمی‌دانم چطور یک برزیلی توانسته قطری شود. خوشبختانه بچه‌ها انگیزه دارند و در مسابقات آسیایی تلاش بیشتری می‌کنند.
* برای این مسابقه مصدوم هم دارید؟
به غیر از مجتبی جباری و تیموریان، الونگ هم مصدوم است اما بقیه مشکلی ندارند.
* باتوجه به فشردگی مسابقاتی که پیش رو دارید فکر می‌کنید به اندازه کافی می‌توانید استراحت کنید؟
در اردویی که داشتیم روی بدن بازیکنان کار کردیم. به هر حال یک تعطیلی ۲۰ روزه در وسط بازی‌ها پیش آمده و ما باید با این شرایط کنار بیاییم. استقلال با توجه به حضور در جام حذفی نسبت به سایر تیم‌ها بازی بیشتری انجام می‌دهد. امیدوارم مصدومان ما هم زودتر برسند تا دستمان برای انتخاب بازیکن بازتر شود.
* از چمن ورزشگاه حافظیه شیراز باخبر هستید؟
خبر ندارم. به هر حال بازی فینال جام حذفی باید در این ورزشگاه برگزار کنیم و بچه‌ها هم باید روی این مسئله تمرکز کنند و نمی‌توان ایراد گرفت. به ما قول داده‌اند چمن را درست کنند و اگر این اتفاق نیفتد کم لطفی است. چون فینال جام حذفی را همه جای دنیا می‌بینند و فینال باید باشکوه برگزار شود.
* از کمپ باشگاه استقلال راضی هستید؟
چمن خوبی دارد و احتمالا دو روز در هفته به کمپ بیاییم. امکانات آن باید مهیا شود تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.
* فردا انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. نظرتان در این باره چیست؟
هر سه نفری که برای ریاست فدراسیون کاندیدا هستند از چهره‌های موجه هستند برنامه دادن راحت است مهم این است که این برنامه‌ها عملی شود. امیدوارم هرکدام که انتخاب شدند وضعیت فوتبال بهتر از این شود.
* بازی تیم ملی را دیدید؟ نظرتان در مورد اشکان دژاگه چیست؟
دژاگه خوب کار کرد. کی‌روش انتخاب خوبی انجام داد و فشار آورد که او را بیاورند، پاقدم خوبی هم داشت. البته دژاگه احتیاج دارد که با تیم هماهنگ‌تر شود. بازی تیم ملی با قطر تشریفاتی بود و انتظار می‌رفت وقتی برای این مسابقه ۱۵روز لیگ را تعطیل کردند بازی زیباتری ارائه دهند. کی‌روش باید وقت بیشتری برای تیم ملی بگذارد. در مرحله بعدی این تیم‌ها نیستند و تیمی زنگ تفریح نخواهد بود و کار دشواری داریم.
* فکر می‌کنید ایران بتواند به جام جهانی صعود کند؟
امکان صعودمان زیاد است البته باید دید در چه گروهی قرار می‌گیریم اما این بهترین فرصت است. تیم ملی باید صعود کند. با این سرمایه گذاری که فدراسیون انجام داده و مربی بزرگ به خدمت گرفته و امکانات خوبی هم در اختیار این مربی گذاشته انتظار دیگری نمی‌رود. کی‌روش هر موقع که می‌خواهد لیگ را تعطیل می‌کند.
* شما هم حمایت می‌کنید،‌ هم انتقاد.
نه، من حمایت می‌کنم. همه جور برنامه ریزی در اختیار کی‌روش است. تا به حال این طور نبوده که سرمربی تیم ملی همه چیز در اختیارش باشد.
* و اگر تیم ملی با کی‌روش نتیجه نگیرد؟
مثل مربیان دیگر او هم بلیت می‌گیرد و می‌رود و ما می‌مانیم و فوتبالمان.
* بابت دوپینگ در چند روز گذشته صحبت‌هایی علیه استقلال صورت گرفت و حتی مدیرعامل پرسپولیس در خصوص دربی جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد و سپس گفت شوخی کرده است.
ما با کسی شوخی نداریم. من حتی گفتم با این پودرهای غیرقانونی که وارد کشور می‌شود و اکثر تیم‌ها از آن استفاده می‌کنند احتمال زیاد اگر از بازیکنان تست دوپینگ گرفته شود برای اکثریت مثبت اعلام می‌شود. این به این معنی نیست که بازیکنان به قصد دوپینگ از این پودرها استفاده کرده باشند. ما هم با کلاس‌هایی که برای بازیکنان گذاشته‌ایم آنها را متوجه کرده‌ایم که از پودرهای غیرقانونی استفاده نکنند.
کمیته پزشکی فدراسیون با کسی تعارف ندارد و بی‌جهت کسی را نمی‌بخشد و این طور نیست که به خاطر استقلال و پرسپولیس این مسئله را لحاظ نکنند اما یکسری آقایان این وسط باخت خود را می‌خواهند سر چنین موضوعاتی بگذارند.
* اما می‌گویند استقلالی‌ها در دقایق پایانی گل می‌زنند.
تا دقیقه ۸۰ که مقابل پرسپولیس بازی می‌کردیم همه چیز خوب بود و ۱۰دقیقه آنها اینطوری طوفانی شدند. پس ما بگوییم که آنها دوپینگ کرده بودند؟ آنها دنبال سنبل کاری باخت‌های گذشته هستند. این ما هستیم که باید بگوییم به یکباره چه شد که ۱۰ نفره این همه دویدند و طوفانی شدند.
* گفته می‌شود اگر جام حذفی قهرمان نشوید برکنار می‌شوید؟
(با خنده) انشاءالله برکنارم کنند، ما را از برکنار شدن می‌ترسانید؟! از اول فصل این حرف‌ها زده می‌شد اما من قرص و محکم ایستاده‌ام. اگر سال بعد هم اینجا نباشم جای دیگر خواهم بود.
* برای فصل بعد تمدید کرده‌اید و به باشگاه استقلال لیست داده‌اید؟
هر موقع جام گرفتم در مورد فصل بعد صحبت می‌کنم. به هر حال از حالا باید به فکر فصل بعد بود و لیست را داد. من با فتح الله زاده صحبت کرده‌ام اما او از من لیست نخواسته و فقط گفته‌‌ایم استقلال برای فصل آینده در چه پست‌هایی چه نیازهایی دارد.
* بالاخره نگفتید در استقلال می‌مانید یا خیر؟ چون گفته بودید ماندن در استقلال حدی دارد..
حد هنوز تمام نشده است.
* دوست دارید بمانید یا فقط جام بگیرید و بروید؟
دوست دارم بمانم اما می‌خواهم با جام بمانم./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال فصل گذشته در گروه دوم رقابت‌ها با السد، دیگر نماینده قطر همگروه بود و در هر دو دیدار رفت و برگشت پیروزی را با تساوی عوض کرد تا در نهایت کار آبی‌پوشان برای صعود به هفته پایانی کشیده شود

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا فردا با یک تفاوت بزرگ نسبت به سال‌های گذشته آغاز می‌شود.
پس از اینکه ناظران و بازرسان AFC در مورد شرایط و امکانات فوتبال ایران به جمع‌بندی لازم نرسیدند یک نماینده از فوتبال ایران برای فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان کاسته شد تا فوتبال ایران با یک سهمیه کمتر و با ۳ تیم کار را در این رقابت‌ها آغاز می‌کند.
با این حال انتظار فوتبالدوستان برای تماشای تیم‌های محبوب خود دو روز آینده به پایان می‌رسد و استقلال، پرسپولیس و سپاهان نمایندگان ایران در دور جدید رقابت‌ها در هفته اول رقابت‌ها با حریفان قطری، اماراتی و عربستانی رو در رو می‌شوند.
در این بین استقلال، قهرمان دو جام آسیا فرداشب به عنوان نخستین نماینده کشورمان زودتر از ۲ نماینده دیگر کار را آغاز کرده و در ورزشگاه الریان به مصاف این تیم قطری می‌رود.
استقلال فصل گذشته در گروه دوم رقابت‌ها با السد، دیگر نماینده قطر همگروه بود و در هر دو دیدار رفت و برگشت پیروزی را با تساوی عوض کرد تا در نهایت کار آبی‌پوشان برای صعود به هفته پایانی کشیده شود که در نهایت هم تفاضل گل کمتر موجب حذف استقلال از مرحله گروهی رقابت‌ها شد.

نکته قابل توجه اینکه استقلال فصل گذشته هم کار را با جدال با تیمی از قطر آغاز کرد و در ورزشگاه آزادی مقابل السد در حالی که یک بر صفر پیش بود در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا آغاز متزلزل نماینده آبی‌پوش کشورمان موجبات عدم صعود این تیم را فراهم آورد.
*تقابل تیم‌های ۱۴۱ و ۳۷۳ جهان
در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان تیم فوتبال استقلال پس از سپاهان به عنوان باشگاه دوم ایران انتخاب شد، ضمن اینکه استقلالی‌ها با امتیاز ۱۰۶ در رده با ۱۹ پله صعود در رده ۱۴۱ جهان ایستادند.
در مقابل الریان نیز در همین رده‌بندی عنوان تیم دوم قطر پس از السد را به خود اختصاص داد با این تفاوت که در رده‌بندی جهانی فاصله‌ ۲۳۲ تیمی گویای سطح تفاوت فنی فوتبال دو کشور است و همین موضوع می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برگ برنده استقلالی‌ها پیش از دیدار فرداشب باشد.

الریان که بازیکنان خارجی زیادی از جمله فابیو سزار هافبک برزیلی الاصل تیم ملی قطر را در اختیار دارد با ۶۱،۵ امتیاز در رده ۳۷۳ تیم‌های برتر جهان قرار گرفته است.
*الریان ناکام آخرین دوره
الریان فصل گذشته در گروه چهارم رقابت‌ها با تیم‌های الشباب عربستان، الامارت امارات و ذوب‌آهن ایران همگروه بود که در نهایت یک پیروزی، یک تساوی و ۴ شکست موجب شد تا تیم قطری تنها با ۴ امتیاز به عنوان تیم قعرنشین از دور لیگ قهرمانان آسیا کنار رود.
در تقابل تیم قطری با نماینده کشورمان در فصل گذشته یعنی ذوب‌آهن دو پیروزی رفت و برگشت به سود سبزپوشان اصفهانی به ثبت رسید تا الریان نمانیده‌ای ناکام مقابل فوتبال باشگاهی‌ کشورمان لقب بگیرد.
*دست مظلومی خالی از ستاره
کهکشانی‌های لیگ یازدهم فوتبال ایران با انبوهی از ستاره‌ها کار خود را در حالی آغاز کردند که همگان استقلال را بخت نخست قهرمانی در لیگ و جام حذفی امسال قلمداد می‌کردند.
کسب نتایج مطلوب نیم فصل اول موجب قهرمانی استقلال با فاصله ۶ امتیازی با دومین تیم جدول شد اما همین تیم کهکشانی با رفتن کاپیتان مجیدی و مصدومیت دو مهره کلیدی‌اش یعنی مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان به تیمی کاملا معمولی تبدیل شد و کار تا جایی پیش رفت که نیمکت نشینان نیم فصل اول امروز تبدیل به ستارگان استقلال شده‌اند.
مصدومیت دو هافبک ملی‌پوش استقلال و محرومیت برهانی از دیدار فردا دست مظلومی را برای دیدار این مسابقه خالی‌تر از همیشه کرده است و شاید عرب‌ها که به ایجاد جنگ‌های روانی در تقابل با تیم‌های ایرانی معروف هستند از این نقطه ضعف شاگردان مظلومی در خانه بهترین بهره را ببرند.
این دیدار از هفته اول رقابت‌ها فرداشب از ساعت ۱۸:۵۰ به وقت تهران به میزبانی الریان آغاز می‌شود و در دیگر دیدار این گروه نسف قارسی ازبکستان در خانه میزبان الجزیره خواهد بود.

*برنامه کامل دیدارهای فردا در دو سوی قاره کهن به شرح زیر است: که در یکی از دیدارهای مهم فردا از گروه دوم رقابت‌ها العربی با همراهی هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان به مصاف بن‌یاس امارات می‌رود.
گروه اول:
الریان قطر – استقلال ایران
نسف قارسی ازبکستان – الجزیره امارات

گروه دوم:
الاتحاد عربستان – پاختاکور ازبکستان
بن‌‌یاس امارات – العربی قطر

گروه پنجم:
گامبا اوزاکا ژاپن – پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی
بنیادکار ازبکستان – آدلاید استرالیا

گروه ششم:
بریسبان استرالیا – اف سی توکیو ژاپن
اولسان هیوندای کره جنوبی – بیجین گوان چین

در ادامه این رقابت‌ها چهارشنبه دیگر نمایندگان کشورمان یعنی پرسپولیس و سپاهان به ترتیب به مصاف الهلال عربستان و النصر امارات می‌روند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
در استقلال همه چیز خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما دوباره مشکلات مالی به ما فشار آورده و خود من مشکل دارم. متاسفانه ۸۰ درصد پول امسالم باقی مانده و در حالی که چیزی به پایان لیگ نمانده است

حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال در گفت‌وگو یی در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از دیدار فردا با الریان قطر صحبت‌ کرد.
*‌ شرایط تیم استقلال چگونه است؟
همه چیز خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما دوباره مشکلات مالی به ما فشار آورده و خود من مشکل دارم. متاسفانه ۸۰ درصد پول امسالم باقی مانده و در حالی که چیزی به پایان لیگ نمانده مشکل دارم و این مسئله فکرم را به هم ریخته است.
* در آستانه این بازی حساس فکرت خراب شده؟
هر بازیکنی باشد، همینطور است. نمی‌دانم چرا تکلیفمان را روشن نمی‌شود. آقایان در وزارتخانه یا تیم را بفروشند و یا واگذار کنند که تکلیف‌مان روشن شود. شاید اگر فتح‌الله‌زاده پول داشت، دست ما را می‌گرفت اما او تنها است. ما هم خانواده داریم.
* با فتح‌الله‌زاده صحبت نکردی؟
ایشان گفت بعد از بازی با الریان به بازیکنان پول می‌دهم. خدا کند مشکلات حل شود وگرنه دچار مشکل می‌شویم.
* تعطیلی لیگ به نفع شما بود یا به ضررتان؟
تعطیلی به نفع ما بود چون برای این بازی حساس خوب تمرین کردیم. برای بازی با الریان تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدواریم در قطر ۳ امتیاز را بگیریم.
* نبود جباری، برهانی و تیموریان در این مسابقه حساس چقدر تأثیرگذار است؟
نبود آنها به چشم می‌آید اما در چند بازی هم بدون این بازیکنان نتیجه گرفته‌ایم. امیدوارم بازیکنان جایگزین، جای خالی این ۳ نفر را پر کنند.
* جریان شکلک‌هایی که در تمرین درآوردی چه بود؟
عکاسان کار رسانه‌ای خود را انجام دادند و مشکلی بابت این موضوع ندارم اما از اینکه برخی رسانه‌ها نوشته بودند زمان صحبت کردن مظلومی این کار را انجام داده‌ام ناراحت شدم. زمانی که من این کار را انجام دادم مظلومی در حال صحبت با دیگر اعضای کادر فنی بود و این یک شوخی بین من و رحمتی بود. ضمنا آنقدر مسئله مهمی نیست که بخواهم به آن بپردازم.
* صحبت خاصی نداری؟
اگر گل بزنم، می‌خواهم خوشحالی جدیدی رو کنم.
* چه خوشحالی؟
می‌خواهم ارگ بزنم به یاد دوست عزیزم فرشاد قدیری دروازه‌بان مس کرمان.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولین روزی که پایش را به تمرین استقلال گذاشت کاملاً از حرکات و رفتارش پیدا بود تفاوت آشکاری با دیگر بازیکنان استقلال دارد. جی‌لوید ساموئل گام به دنیای جدیدی گذاشته بود؛ لیگ برتر انگلستان کجا، لیگ برتر ایران کجا؟! فاصله‌ای از زمین تا آسمان. ساموئل اما به این تفاوت بی‌توجه است به طوری که خود را همان طور که در لیگ جزیره مهیای حضور در مسابقات می‌کرد اینجا هم به همین شکل خود را آماده کرده است

اولین روزی که پایش را به تمرین استقلال گذاشت کاملاً از حرکات و رفتارش پیدا بود تفاوت آشکاری با دیگر بازیکنان استقلال دارد. جی‌لوید ساموئل گام به دنیای جدیدی گذاشته بود؛ لیگ برتر انگلستان کجا، لیگ برتر ایران کجا؟! فاصله‌ای از زمین تا آسمان. ساموئل اما به این تفاوت بی‌توجه است به طوری که خود را همان طور که در لیگ جزیره مهیای حضور در مسابقات می‌کرد اینجا هم به همین شکل خود را آماده کرده است. اولین آزمایش‌ها از بازیکن ترینیداد توباگویی استقلال این تفاوت را هویدا می‌کند. آزمایش چربی از این بازیکن نشان می‌دهد او در همین روزها که از تمرین و بازی دور بوده تمرین‌های انفرادی را رها نکرده است. تست چربی عدد 6 را نشان می‌دهد! پزشک باشگاه استقلال تعجب می‌کند و دوباره تست می‌گیرد. بله، درست است چربی او 6 است؛ در حالی که بازیکنان ایران در بهترین شرایط چربی‌شان به عدد 8 می‌رسد! ساموئل بازیکن عجیبی است. نه فقط از لحاظ آمادگی که این واقعیت را در 2 بازی اخیر استقلال مقابل ذوب‌آهن و الاتفاق دیدیم بلکه در فرهنگی که در مواجهه با فوتبال دارد. ساموئل از کودکی که با توپ گرد آشنا شده یاد گرفته چگونه رفتار کند. حضورش در زمان شروع تمرین‌ها این واقعیت را به رخ می‌کشد. همیشه دوست دارد اولین بازیکنی باشد که به محل تمرین می‌آید. در تأیید این موضوع می‌توان پای حرف‌های مدیر برنامه‌های ساموئل هم نشست. او می‌گوید: «همیشه با من تماس می‌گیرد و می‌خواهد نیم ساعت زودتر در تمرین‌ها باشیم. من هم همین کار را می‌کنم تا او اولین نفری باشد که به تمرین‌های استقلال می‌رسد.»
ساموئل این رویه یعنی زود رسیدن به محل تمرین استقلال را هر روز رعایت می‌کند به طوری که تا امروز هیچ بازیکنی نتوانسته زودتر از او به محل تمرین استقلال بیاید. ساموئل در زندگی خصوصی‌اش هم مسائل حرفه‌ای را رعایت می‌کند. بگذریم از آنکه ساموئل پس از بازی‌های استقلال دور از چشم مربیان ریکاوری می‌کند! او در بعد تغذیه نیز تفاوت‌های آشکاری با دیگر بازیکنان استقلال دارد. تاکنون دیده نشده که ساموئل در حین تمرین‌ها چای بخورد. شاید فقط روزی یک وعده از این جور مایعات استفاده کند. حرفه‌ای‌گری ساموئل وقتی آشکارتر می‌شود که 10:30 شب به بعد دیگر نمی‌توان او را در اتاق پذیرایی خانه‌اش جلوی تلویزیون یافت! هرجا باشد رأس ساعت 10:30 شب به رختخواب می‌رود تا استراحت را از دست ندهد؛ برخلاف برخی بازیکنان استقلال که تا پاسی از شب پای تلویزیون می‌نشینند و حتی بعضی‌های‌شان پلی‌استیشن و بیلیارد بازی می‌کنند! راستی اگر همه بازیکنان استقلال مثل ساموئل باشند آیا قهرمانی در آسیا دور از ذهن خواهد بود؟
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
الریان قطر قدرتمند تمرین حریف استقلال در مرحله گروهی است. تیمی که برای رسیدن به موفقیت در جام باشگاه‌های آسیا هزینه گزافی صرف کرد. و 14 بازیکن خارجی را در ترکیب خود می‌بیند که البته مقیم قطر شده‌اند. از میان این تعداد بازیکن خارجی 6 تا 7 نفر آنها شاکله اصلی الریان را تشکیل می‌دهند. بازیکنانی از کشورهای برزیل، اروگوئه و جمهوری چک که جزو بهترین بازیکنان این تیم هستند.

این تیم در دیدارهای خانگی «سیستم متفاوتی» را در قیاس با دیدارهای خارج از خانه دستور کار قرار می‌دهد. سیستم 1-3-2-4 که به شکلی متفاوت اجرا می‌شود، در دیدارهای خانگی برگ برنده الریان است. سیستمی که در ظاهر یک مهاجم نوک دارد ولی در جریان بازی متوجه می‌شویم که یکی از هافبک‌های میانی این تیم نقش کلیدی‌ای را ایفا می‌کند.
این بازیکن برزیلی که از قد و قامت بلندی هم برخوردار نیست، در مواقعی که تیمش صاحب توپ است، به یک سوم دفاعی حریف نفوذ کرده و با دوندگی بسیار بالای خود به خط حمله اضافه می‌شود و با استفاده از «شم» گلزنی بسیار بالایی که دارد. گل‌های حساسی را برای تیمش به ثمر می‌رساند. این بازیکن در فاز دفاعی وظیفه دیگری برعهده دارد. او بلافاصله خود را یک سوم دفاعی خودی می‌رساند و به عنوان سومین هافبک دفاعی الریان وظیفه حرکت در عرض و جمع کردن توپ‌های سر در گم را به عهده می‌گیرد.
به گفته عضو کادرفنی استقلال این بازیکن کلیدی‌ترین مهره تیم قطری است که اگر مهار شود، قسمتی از توان الریان خنثی می‌شود. البته ناگفته پیداست که ذهن استقلالی‌ها نباید روی این بازیکن معطوف شود زیرا در این صورت بازیکنان خوب دیگر الریان به استقلال آسیب می‌رسانند. در چنین شرایطی وظیفه هافبک دفاعی‌های استقلال سنگین‌تر خواهد شد. کیانوش رحمتی و جی لوید ساموئل باید تقسیم وظایف مناسبی با یکدیگر داشته باشند تا از این بازیکن برزیلی غافل نشوند. نکته دیگری که از آنالیز «الریان» دستگیر کادرفنی استقلال شده است، ضعف مشهود خط دفاعی این تیم است. با وجود این که در مرکز خط دفاعی الریان دو بازیکن از برزیل و جمهوری چک حضور دارند، اما آنها فوق‌العاده کند و ساکن هستند؛ به شکلی که یک مهاجم سرعتی مانند برهانی به راحتی می‌تواند از میان آنها عبور کند. در دیدار روز چهارشنبه برهانی محروم است و جای خالی او به شدت احساس می‌شود. البته شریفات هم می‌تواند با استفاده از سرعت خود از نقطه ضعف الریان به بهترین شکل استفاده کند ولی شنیده‌های ما حاکی از آن است که شریفات هم در ترکیب اصلی قرار ندارد تا میداوودی و یرکوویچ 2 مهاجم آبی‌پوشان باشند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرویز مظلومی میان مربیان استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته‌اند صاحب بیشترین پیروزی است! اگر این آمار به امیر قلعه‌نویی برنخورد مظلومی تاکنون 4 بار موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان آسیایی شده است. کارنامه پرویز وقتی پرارزش‌تر می‌شود که می‌بینیم او سهمیه این دوره را نیز با زحمت فراوان به دست آورد و راه سختی را پشت سر گذاشت.

پرویز مظلومی میان مربیان استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته‌اند صاحب بیشترین پیروزی است! اگر این آمار به امیر قلعه‌نویی برنخورد مظلومی تاکنون 4 بار موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان آسیایی شده است. کارنامه پرویز وقتی پرارزش‌تر می‌شود که می‌بینیم او سهمیه این دوره را نیز با زحمت فراوان به دست آورد و راه سختی را پشت سر گذاشت.
حالا مظلومی در آستانه نخستین بازی مرحله گروهی استقلال قرار دارد و اگر در این بازی به پیروزی دست یابد پنجمین برد خود را در آسیا صاحب خواهد شد.
معمولا تیم‌های ایرانی در قطر با مشکلاتی روبرو می‌شوند. البته استقلال تاکنون در قطر نباخته و طی سال‌های گذشته یک امتیاز از تقابل با تیم‌های قطری کسب کرده است. تیم مظلومی هم در غیاب مهره‌هایی مثل تیموریان و جباری بالطبع با مشکلاتی روبرو خواهد شد اما در عین حال پرویز دوست دارد با همین داشته‌ها نتیجه مطلوب‌تری را در مقایسه با سال‌های گذشته در قطر کسب کند و البته به پنجمین برد خود دست یابد.
اگر پرویز به این توفیق دست یابد نخستین مربی لیگ برتر خواهد بود که تعداد بردهای استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا با حضور خودش به تعداد انگشتان یک دست خواهد رساند. 2 سال پیش مرفاوی 2 پیروزی با استقلال به دست آورد اما در نهایت در مرحله پلی‌آف دور دوم حذف شد. امیر قلعه‌نویی هم که صاحب ضعیف‌ترین کارنامه با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است!
اگرچه این مربی جام‌هایی را در داخل صاحب شده اما هیچگاه در عرصه مسابقات آسیایی آن هم با استقلال به توفیق دست نیافته است. آمار به جا مانده از قلعه‌نویی به قدری اسفبار است که اگر چیزی درباره آن نگوییم خیلی محترمانه‌تر است!
پرویز مظلومی طی همه روزهایی که مربی استقلال بوده از جانب دوستان امیر قلعه‌نویی که هنوز در باشگاه استقلال فعالیت‌های زیرزمینی دارند، زیر فشار بوده. او هیچگاه نتوانسته به واسطه همین فشارها در آسایش به کارش ادامه بدهد به همین دلیل پرویز می‌کوشد به هر شکل ممکن آمار امیر قلعه‌نویی را در استقلال تحت‌الشعاع نتایج خود قرار دهد.
برای مثال مظلومی خیلی دوست دارد تعداد بردهای آسیایی‌اش را آنقدر بالا ببرد که عملکرد ضعیف امیر قلعه‌نویی همراه استقلال در مسابقات آسیایی آشکارتر شود. البته او دنبال دستیابی به رکوردهای دیگری هم هست.
اگر پرویز بتواند در جام حذفی به قهرمانی دست یابد از این نظر نیز برتری محسوسی نسبت به قلعه‌نویی خواهد داشت. قلعه‌نویی پس از 3 سال توانست یک جام برای استقلال بگیرد اما اگر مظلومی 25 اسفندماه امسال قهرمان جام حذفی شود رکورد امیر قلعه‌نویی را شکسته و خود را به عنوان نخستین مربی در استقلال معرفی خواهد کرد که پس از یک سال و اندی به نخستین جام قهرمانی همراه با استقلال رسیده است. سه‌شنبه شب مشخص خواهد شد که آیا پرویز می‌تواند رکورد خود را ارتقا دهد یا خیر...
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندی: مصاحبه های چاپ شده را تکذیب می کنم

فریدون زندی، هافبک تیم استقلال با اشاره به آخرین وضعیت استقلال در مورد رویایی با الریان گفت
فریدون زندی، هافبک تیم استقلال با اشاره به آخرین وضعیت استقلال در مورد رویایی با الریان گفت:‌ شرایط خوبی داریم. اولین بازی آسیایی برای همه تیم‌ها مهم است و ما هم می‌خواهیم تا این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. من معتقدم با روحیه و انگیزه‌ای هم که داریم می‌توانیم تیم قطری را در خانه متوقف کنیم.
زندی با تکذیب صحبت‌هایی که از قول وی امروز به چاپ رسیده بود، اظهار داشت: قصد داشتم تا به دلیل بازی حساس استقلال هیچ صحبتی نداشته باشم تا تمرکزم روی بازی باشد، اما متأسفانه در حالی که هیچ صحبتی با رسانه‌ها نداشتم از قول من حرف‌هایی در مورد استقلال، تیم‌ملی و حتی اشکان دژاگه زدند. همیشه تعامل خوبی با رسانه‌ها داشتم و امیدوارم از این تعامل سوء‌برداشت نشود.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده: به عشق رویانیان رای نیاوردم تا او تنها نباشد

مدیر عامل استقلال شایعه هرگونه تقلب در انتخابات را رد می کند.
علی فتح الله زاده یکی از شخصیت هایی بود که امروز در مراسم انتخابات فدراسیون فوتبال رای نیاورد.او که برای عضویت در هیات رییس فدراسیون کاندید شده بود در گفت و گویی با خبرآنلاین در مورد این مراسم صحبت کرد.
نظر شما در مورد انتخابات چیست؟فکر می کنم برای دومین بار است که در انتخاباتی شرکت کردید و رای نیاوردید؟
به هر حال امروز یک انتخابات خوبی برگزار شد.فکر می کنم چرخه ای از گردش مدیران اجرا شد.فوتبال همین است.من تا به حال 4 بار در انتخابات مختلف شرکت کرده ام که در 2 بار آن رای نیاوردم.اما باز هم 4 بر 2 جلو هستم.
فکر می کنید در انتخابات تقلب شده است؟
نه بابا! اما خدایی من با هیچ کس لابی نکردم.به یک نفر هم زنگ نزدم که بگویم به من رای بدهید.
فکر نمی کنید رای ندادن به شما به این دلیل بود که در مراسم با رویانیان دست دادید؟اعضا به رویانیان هم رای ندادند.
اصلا بنویسید من به عشق رویانیان رای نیاوردم که او تنها نباشد.دست از سر ما بازنده ها بردارید که برنده باشیم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرویز مظلومی: این قهرمانی را به مصدومان استقلال و روح ناصر حجازی تقدیم می‌کنم.


پرویز مظلومی پس از قهرمانی در جام حذفی در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که عزت داد تا به قولی که دادیم عمل کنیم و اولین جام را در سال 90 بگیریم.
این قهرمانی را به مصدومان استقلال که برای فینالیست شدن به ما کمک کردند و همچنین روح ناصر حجازی که در میان ما نیست، تقدیم می‌کنم.

وی اضافه کرد: فینال حساسیت خاصی دارد به همین دلیل تیم‌ها محتاط بازی کردند. وزش باد هم کیفیت بازی را پایین آورد اما در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه وضعیت بهتر شد.
مظلومی اظهار داشت: دو مهاجم آوردم و از مدافعان تیم کم کردم تا در 90 دقیقه شاهین را شکست دهیم و قهرمان شویم اما سرنوشت این بود که در ضربات پنالتی قهرمان مشخص شود. شاهین هم جوانمردانه بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم. می‌خواهیم سال 91 را هم با قدرت در آسیا و لیگ برتر آغاز کنیم.
سرمربی استقلال در مورد میزبانی شیراز و وضعیت زمین ورزشگاه حافظیه گفت: میزبانی خوب بود و از هیئت فوتبال فارس تشکر می‌کنم. وضعیت زمین هم نسبت به قبل خیلی بهتر شده اما این زمین نیاز دارد کشت دوباره شود تا تیم‌های شیرازی از آن استفاده کنند و ورزشگاه 50 هزار نفری هم آماده شود و برق شیراز و فجر هم از آن بهره‌مند شوند. 50 درصد ورزشگاه در اختیار هواداران استقلال بود و 50 درصد در اختیار شاهینی‌ها، مسابقه با نظم خوبی برگزار شد و هیچ حادثه‌ای هم پیش نیامد
مظلومی در مورد حضور سامان گوران (بدل فردوسی‌پور) در کنار تیم استقلال گفت: من متوجه نشدم و حواسم به بازی بود.
وی در مورد بازی شاهین بوشهر گفت: شاهین عقب کشید و کار دفاعی انجام می‌داد به همین دلیل مهاجم آوردیم. وحید طالب‌لو هم یکی دو موقعیت تک به تک را مهار کرد. در نهایت بازی در نیمه دوم در وقت‌های اضافه بهتر شد زیرا در نیمه اول وزش باد باعث می‌شد توپ‌های هوایی به اوت برود.
مظلومی در مورد غیبت جاسم کرار در ترکیب شاهین بوشهر عنوان کرد: کرار مصدوم بود و اگر می‌توانست بازی کند،‌ حتما او را در ترکیب اصلی شاهین قرار می‌دادند. سرمربی و مدیر عامل باشگاه شاهین این مسئله را گفته بودند اما کرار به دلیل مصدومیت حتی در فهرست 18 نفره هم قرار نگرفت و تا دیشب هم در تهران مشغول معالجه بود.
وی در مورد آینده استقلال گفت: با بهبود آسیب دیده‌ها وضعیت تیم بهتر خواهد شد. سال آینده تیموریان، جباری و کیانوش رحمتی می‌رسند و ما وضعیت بهتری خواهیم داشت. در نیم فصل اول از سپاهان چند امتیاز جلوتر بودیم اما به خاطر همین مصدومیت‌ها امتیازات بدی از دست دادیم که آنها را جبران می‌کنیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
وحید طالبلو : مردم بوشهر نباید از ما انتظار معجزه داشته باشند

شرایط فوتبال همین است، سال‌ها در استقلال بازی کرده‌ام و امروز باید مقابل این تیم بایستم. در بازی روز پنجشنبه با تمام مشکلاتی که داریم سعی خواهیم کرد در 90 دقیقه تمرکز خود را حفظ کرده و برای کسب نتیجه بهترین بازی خود را انجام دهیم
وحید طالبلو در گفتگو یی در مورد بازی روز پنجشنبه تیمش مقابل استقلال در فینال جام حذفی گفت: شرایط تیم ما به هیچ عنوان مناسب نیست. واقعا انتظارم از مسئولان استان و شهر بوشهر خیلی بیشتر از این بود و گمان می‌کردم این بازی برای آنها اهمیت زیادی دارد اما به من به جای آن نوعی بی تفاوتی را در شهر بوشهر دیدم، انگار نه انگار که ما به فینال جام حذفی رفته‌ایم.

"بوشهری‌ها فکر می‌کنند بازی روز پنجشنبه ما مقابل استقلال یک بازی معمولی است"، طالبلو با بیان این جمله افزود: متاسفانه هیچ حمایتی طی روزهای گذشته از ما نشده است و حتی در روزهای گذشته زمین تمرین مناسب هم نداشتیم که خود را برای بازی به این مهمی آماده کنیم. این بی اهمیتی تنها در دو حالت ایجاد می‌شود، یا بوشهری‌ها بازی‌هایی چون فینال جام حذفی را بارها تجربه کرده‌اند و یا اینکه تجربه حضور در چنین دیدارهایی را ندارند و اهمیت آن را نمی‌دانند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با شرایطی که تیم شاهین دارد مردم نباید از ما انتظار معجزه داشته باشند اما این دلیلی نمی شود که دست از تلاش برداریم. ما با تمام توان به مصاف استقلال می‌رویم و با اتکا به یکدلی بازیکنان و همت آنها به گونه‌ای عمل می‌کنیم که محبت مردم خوب بوشهر را پاسخ دهیم.

طالبلو ضمن یادآوری اینکه تیم شاهین بوشهر اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشته است، گفت: متاسفانه در اردوی ترکیه نیز درگیر مشکلات مالی بودیم که این مسائل روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. آخر بازیکن که نباید به دنبال پول هتل، بلیت پرواز و ... باشد. اینها دور از حرفه‌ای گری است. متاسفانه ما در این فوتبال فقط ادعای حرفه‌ای بودن داریم، شرایط‌‌مان حرفه‌ای نیست و از کمترین امکانات برخورداریم.

دروازه بان تیم شاهین بوشهر استقلال را تیمی بزرگ خواند و گفت: ما انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال داریم و همین انگیزه باعث می‌شود که نهایت تلاش خود را در دیدار روز پنجشنبه به کار بگیریم اما باور کنید کارمان خیلی سخت است. سرمربی تیم ما طی روزهای گذشته فقط یک جلسه بالای سر تیم بوده است. ایشان برای حل مشکلات مالی تلاش زیادی کرده که تا به امروز به نتیجه نرسیده است.

وی در ادامه اظهار داشت: من در تیم شاهین از کار تدارکات تا مربیگری انجام داده و از هیچ کاری دریغ نکرده‌ام. نه من، بلکه دیگر بازیکنان نیز کم نگذاشته‌اند اما آنهایی که برای ما یک قدم هم برنداشتند نباید از بازیکنان انتظار زیادی داشته باشند. مطمئن باشید اگر مسئولان بوشهر برای ما یک گام بر می‌داشتند ما برای آنها می‌دویدیم اما دریغ از یک گام از سوی آنها!

طالب‌لو به بی‌علاقگی مسئولان استان و شهر بوشهر به تیم شاهین گفت: آنها زیاد اصراری به ماندن تیم شاهین در لیگ برتر، قهرمانی این تیم در جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ندارند. احساس می‌کنم آنها دوست دارند تیم به لیگ دسته اول سقوط کند، انگار تیم شاهین بیافتد آنها راحت‌ترند. شاید این تصور را دارند که ایرانجوان بوشهر سال بعد لیگ برتری می‌شود و شاهین بیافتد ایرادی نخواهد داشت. حرفی نیست اما مطمئن باشید ایرانجوان هم به لیگ برتر صعود کند، شرایط به هین شکل خواهد بود.

دروازه بان تیم شاهین بوشهر به علاقه مردم بوشهر نسبت به فوتبال و غنی بودن این استان از نظر منابعی طبیعی اشاره کرد و گفت: باور کنید انگیزه بازیکنان از بین رفته اما با وجود همه مشکلاتی که هست به شیراز می‌رویم تا از حیثیت خود دفاع کنیم. انگیزه‌های شخصی و اینکه یک یادگاری از خود برای بوشهر باقی بگذاریم به مصاف استقلال می‌رویم.

وی با تاکید دوباره براینکه انتظارش از بوشهری‌ها بیش از این بوده است، در خصوص رویارویی با تیم سابقش گفت: شرایط فوتبال همین است، سال‌ها در استقلال بازی کرده‌ام و امروز باید مقابل این تیم بایستم. در بازی روز پنجشنبه با تمام مشکلاتی که داریم سعی خواهیم کرد در 90 دقیقه تمرکز خود را حفظ کرده و برای کسب نتیجه بهترین بازی خود را انجام دهیم.

طالبلو در خاتمه تصریح کرد: در تیم ما بازیکن بومی و غیربومی حضور دارند. شاید این تصور به وجود آید که چون من بازیکن غیربومی استان بوشهر هستم این حرف‌ها را می‌زنم. شما می تواند از بازیکنان و مربیان بومی ما سئوال کنید. اگر آنها حرف‌های مرا تایید نکردند، من اظهارات‌شان را می‌پذیرم.

تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و استقلال تهران از ساعت 15 روز پنجشنبه 25 اسفندماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارکننده دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور هستند

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عمران زاده : کل ملت ایران به زمین حافظیه می‌خندند !

عمران‌زاده در مورد اینکه بازیکنان شاهین گفته‌اند جام را می‌بریم و بعد آن را به استقلالی‌ها می‌فروشیم، گفت: شاهین جام قهرمانی را کجا می‌خواهد ببرد؟ آنها اگر پول دارند پول بازیکنانشان را بدهند.
حنیف عمران‌زاده در پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره دیدار روز پنجشنبه با شاهین در فینال جام حذفی گفت: اگرچه تمرین زیادی برای جام حذفی نکردیم اما کاملا آماده هستیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.
وی در مورد اینکه عکس‌های جدید از زمین حافظیه نشان می‌دهد شرایط نامناسبی دارد، گفت: دفعه قبل که در شیراز بازی کردیم آن زمین به درد بازی نمی‌خورد. شاید این بار بهتر شده باشد و با رنگ آن را درست کنند. حاضر بودیم در بوشهر هم بازی کنیم. کل ملت ایران به زمین حافظیه می‌خندند. در همه جای ایران طرفدار داریم اما بهتر بود در چنین زمینی بازی نکنیم.
عمران‌زاده در مورد اینکه بازیکنان شاهین گفته‌اند جام را می‌بریم و بعد آن را به استقلالی‌ها می‌فروشیم، گفت: شاهین جام قهرمانی را کجا می‌خواهد ببرد؟ آنها اگر پول دارند پول بازیکنانشان را بدهند.
وی در مورد شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره سال 90 گفت: بدترین خاطره درگذشت ناصر حجازی بود و شیرین‌ترین خاطره هم روز پنجشنبه در شیراز رقم می‌خورد.
عمران‌زاده در مورد خاطره‌ای از دوران کودکی‌اش از عید نوروز و همچنین اولین عیدی که گرفته، ‌گفت: اولین عیدی را از پدرم گرفتم. در ایام عید دست یک نفر را شکستم و مدت‌ها از خانه بیرون نیامدم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس هیئت مدیره استقلال :برای صداوسیما متأسفم !

در بازی استقلال و شاهین هزاران هوادار عاشق این دو تیم پشت درهای بسته ماندند. از طرف دیگر به دلیل نامناسب بودن زمین، بازی کیفیت خوبی نداشت.
احمد رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص قهرمانی این تیم در جام حذفی عنوان کرد:‌ وضعیت زمین ورزشگاه حافظیه و جریان باد در کیفیت بازی تاثیر داشت. با توجه به اینکه بازی استقلال و شاهین پخش مستقیم می‌شد و شاید میلیون‌ها نفر در دنیا این بازی را می‌دیدند بهتر بود در زمینی مناسب‌تر برگزار می‌شد.
وی ادامه داد: تعصبی روی زمین اهواز نداشتیم اما چمن این ورزشگاه با توجه به اینکه تازه تأسیس است بسیار مطلوب بود و تماشاگران بسیاری می‌توانستند از این بازی دیدن کنند.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با آقای کفاشیان صحبت‌هایی داشتم تا با سازمان لیگ جلساتی را برگزار و برای فینال مسابقات حذفی جایی را مشخص کنند و به هیچ عنوان آن را تغییر ندهند حتی اگر تیم آن شهر به فینال بیاید.
رسولی‌نژاد اظهار داشت: فینال باید در ورزشگاهی برگزار شود که جنبه ملی و جا برای تک تک هواداران داشته باشد و کیفیت آن در حد فینال باشد. در بازی استقلال و شاهین هزاران هوادار عاشق این دو تیم پشت درهای بسته ماندند. از طرف دیگر به دلیل نامناسب بودن زمین، بازی کیفیت خوبی نداشت.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که پاداش 8 میلیونی بازیکنان را برچه مبنایی در نظر گرفتید، گفت: هیئت مدیره به مدیرعامل باشگاه اجازه داد میزان پاداش را مشخص کند. ما پولی را تهیه کرده‌ایم و در اختیار آقای فتح‌الله‌زاده قرار داده‌ایم تا پاداش‌ها را به بازیکنان بدهد.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت‌وگو درباره لب خوانی برنامه ۹۰ که طی آن مشخص شد حمید سجادی معاون وزیر ورزش اعلام کرده "به کفاشیان بگویید رئیس نمی‌شود و در این صورت انتخابات می‌تواند باطل شود" خاطرنشان کرد: من به عنوان حقوقدان اعلام می‌کنم این کار خلاف قانون است. آقای سجادی این حق را دارد تا در مراجع قضایی این پرونده را پیگیری کند.
رسولی‌نژاد افزود: اگر کار برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور باب شود هرکس می‌تواند از این بعد این اقدام را انجام دهد در حالی که اصلا درست نیست. این کار زیبنده رسانه ملی نیست. حضرت امام خمینی (ره) فرمودند صداوسیما یک دانشگاه است و فکر می‌کنم صداوسیما در حال فاصله گرفتن از فرمایشات حضرت امام است. برای صداوسیما و عادل فردوسی‌پور متأسفم که از این ارزش‌ها فاصله گرفته‌اند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تکرار برعکس تاریخ پس از ۷ سال/استقلال انتقام سخت از شاهین

شاهین،همان تیمی بود که 7 سال پیش استقلال را در ضربات پنالتی شکست داد.
دقیقا 7 سال پیش بود که دو تیم استقلال و شاهین در مرحله یک شانزدهم به هم برخورد کردند.آن زمان شاهین حریف پرقدرت و چندان شناخته شده ای نبود که بتواند برای استقلالی ها دردسر ساز شود.این تفکر را اکثر فوتبالدوستان به خصوص استقلالی ها با خودشان داشتند اما بوشهری ها که آمده بودند تا در جام حذفی شگفتی ساز باشند موفق شدند در ضربات پنالتی و با نتیجه 4 بر 3 تیم آبی پوش پایتخت را از پیش رو بردارند.
در این بازی که در وقت های قانونی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید گل اول بازی دردقیقه 75 و روی اشتباه سبوشهبازیان و فرصت طلبی مهاجم شاهین بوشهر به ثمررسید.تقریبا 2 دقیقه بعد از این اتفاق بود که مجاهد خذیراوی روی پاس عنایتی و با یک شوت محکم گل مساوی رابه ثمررساند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد.
اولین ضربه پنالتی را خذیراوی به تیرک عمودی کوبید و دومین ضربه راهم فرزادمجیدی به همان تیرک کوبید تا سهم استقلالی ها فقط حسرت باشد.هرچند بقیه ضربات را کاظمی،شهبازیان و عنایتی تبدیل به گل کردند ولی شاهین بوشهر فقط یک ضربه را به خارج زد تا اولین شگفتی جام حذفی رقم بخورد!
حالا هفت سال از آن اتفاق گذشته است و در روزی که شاهینی ها شرایط حذف استقلال را فراهم کردند این بار این اتفاق گریبان خودشان را گرفت.این بار آنها در فینال رقیب استقلال شدند تا شاید بتوانند با تکرار تاریخ قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنند.ولی شانس این بار با آنها یار نبود تا با نتیجه 4 بر یک تیم بازنده زمین لقب بگیرند.تاریخ یک بار دیگر تکرار شد اما این تکرار برای شاهینی ها خوش یمن نبود و دست آنها را از رسیدن به نخستین جام قهرمانی کوتاه گذاشت./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
کم لطفی صداوسیما به استقلال و میلیون ها هوادارش...

در روزی که چشم میلیون ها بییننده تلویزیونی به دیدار حساس استقلال در فینال جام حذفی بود
استقلال که عنوان پرافتخارترین تیم ایران را به یدک می کشد عصر امروز به کارنامه پرافتخار خود جامی دیگر را اضافه کرد تا هواداران میلیونی اش بیش از پیش به تیم خود ببالند.با اینحال در روزی که چشم میلیون ها بییننده تلویزیونی به دیدار حساس استقلال در فینال جام حذفی بود که البته در نهایت با قهرمانی این تیم همراه بود، کم لطفی صدا و سیما در حق باشگاه بزرگ استقلال و هواداران میلیونی اش بیش از همیشه به چشم آمد. بسیاری از هواداران و تماشاگران تلویزیونی در حالی به تماشای این بازی نشسته بودند که با توجه به حساسیت و اهمیت آن به دلیل اینکه برنده این دیدار سهیمه لیگ آسیا را در فصل بعد به دست می آورد، انتظار داشتند تا مراسم قهرمانی و اهدای جام نماینده ایران را شاهد باشند اما در نهایت مسئولان سیما با اعلام اینکه برای پخش تصاویر قهرمانی پرافتخارترین تیم ایران در جامی مهم و سرنوشت ساز زمان کافی در دست ندارند دلخوری بیش از 20 میلیون هوادار استقلال را در پی داشتند. به همین دلیل باشگاه استقلال بر خود دانست تا حرف میلیون ها هوادار خود را به گوش مسئولان سیما برساند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سررشته داری: در اولین فرصت مناسب جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی برگزار خواهد شد


از همه هواداران که ما را برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی دعوت کرده اند تشکر می کنیم اما متاسفانه به دلیل فشردگی بازیهای استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نمی توانیم در این مراسم ها حضور پیدا کنیم
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با بیان موضع رسمی این باشگاه در خصوص فینال جام حذفی گفت: از نحوه برگزاری فینال حذفی ناراضی هستیم چون همه چیز به سود شاهین بود.
محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفتگو یی موضع رسمی این ‏باشگاه را در خصوص بازی فینال جام حذفی اعلام کرد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: حالا که ما فینال ‏جام حذفی را برده ایم باید یکسری از حرف ها را مطرح کنیم چون امکان دارد زیر قهرمانی ‏استقلال پنهان شود.‏

وی در همین خصوص افزود: شرایط فینال به گونه ای رقم خورد، که همه چیز به نفع تیم شاهین ‏بوشهر باشد از میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز به دلیل نزدیکی این شهر به بوشهر گرفته تا قرار دادن ‏سکوی قهرمانی در سمت جایگاه هواداران شاهین.‏
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اظهار داشت: حتی ضربات پنالتی در دروازه ای زده شد که هواداران ‏شاهین پیرامون آن قرار داشتند.‏
وی با بیان اینکه در زمینه بلیت فروشی این دیدار اتفاق عجیبی افتاد که در تاریخ فوتبال ایران بی نظیر ‏است گفت: یک روز قبل از برگزاری بازی فینال 4 هزار بلیت این دیدار در شهر بوشهر به هواداران ‏شاهین فروخته شد و در روز بازی هواداران این تیم از عدد 4 هزار به بالا اقدام به خرید بلیت کنند. ‏همچنین حضور باعث شده بود که بسیاری از هواداران استقلال پشت درهای بسته ورزشگاه حافظیه ‏شیراز قرار گیرند.

سررشته داری تاکید کرد: ما به شدت از نحوه برگزاری فینال جام حذفی ناراضی هستیم و همه چیز در این ‏بازی به سود شاهینی ها بود. این مطالب را در حال به عنوان موضع رسمی باشگاه استقلال بیان می کنم ‏که این تیم قهرمان جام حذفی شده و امیدواریم که در فینال های بعدی شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال به طور رسمی از هواداران تیم تشکر می کند گفت: مدیرعامل باشگاه ‏استقلال گفته است که در اولین فرصت مناسب جشن قهرمانی این تیم در رقابت های جام حذفی را خواهیم ‏گرفت. شب گذشته بازیکنان ، کادر فنی و مسئولان باشگاههای استقلال در مراسمی که توسط یکی از ‏دوستان مظلومی به دلیل قهرمانی استقلال در جام حذفی تدارک دیده شده بود شرکت کردند و این مراسم به ‏هیچ وجه هیچ مربوط به جشن قهرمانی باشگاه استقلال نیست.‏

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در خاتمه گفت: از همه هواداران که ما را برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی دعوت کرده اند تشکر می کنیم اما متاسفانه به دلیل فشردگی بازیهای استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نمی توانیم در این مراسم ها حضور پیدا کنیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
در فینال حذفی ، سامان گوران رسما به استقلال پیوست + عکس !

حضور سامان گوران، بازیگر سریال طنز خنده بازار که مدتی است از جمع هنرپیشه های این سریال جدا شده، در کنار بازیکنان استقلال آن هم با لباس آبی این تیم و کاور مخصوص بازیکنان برای گرم کردن، در پشت دروازه دیده شد؛ این در حالی است که این موضوع حتی از چشم گزارشگر این دیدار هم به دور ماند تا جایی که گزارشگر این بازی اعلام کرد "میداودی به همراه سایر بازیکنای استقلال پشت دروازه خودشونو آماده بازی می کنن".

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه غم‌انگیز پیراهنی است


فینال جام حذفی ورزشگاه حافظیه شیراز. اتفاق مهمی در راه است. مهدی رحمتی در رختکن همه را شگفت‌زده می‌کند. پیراهنی که قرار بود هنگام تحویل جام برتن کند را می‌پوشد تا فینال را با این پیراهن پشت‌سر بگذارد! حتی آتیلا هم که از بطن ماجرا باخبر است شوکه می‌شود
فینال جام حذفی ورزشگاه حافظیه شیراز. اتفاق مهمی در راه است. مهدی رحمتی در رختکن همه را شگفت‌زده می‌کند. پیراهنی که قرار بود هنگام تحویل جام برتن کند را می‌پوشد تا فینال را با این پیراهن پشت‌سر بگذارد! حتی آتیلا هم که از بطن ماجرا باخبر است شوکه می‌شود. جلو می‌رود و دست روی شانه‌های مهدی می‌گذارد: «می‌خواهی پیراهن پدرم را بپوشی؟» اشک در چشم‌های رحمتی حلقه می‌زند: «بله، می‌پوشمش. می‌خواهم با همین پیراهن بازی کنم. تصمیمم عوض شد!» قرار بود موقع اهدای جام مهدی این پیراهن را رو کند اما ناگهان تصمیم دیگری می‌گیرد. اتفاق مهم همین است؛ مهدی رحمتی دقایقی بعد از دالانی بیرون می‌آید و گام به زمین حافظیه می‌گذارد. پیراهن سبز رنگی تنش کرده که یادآور ناصر حجازی است. همان پیراهن سبزرنگ، یقه زرد که منقش به پرچم کشور کره شمالی است. دهه شصتی‌ها خوب یادشان هست که این پیراهن را ناصر حجازی چقدر دوست داشت. سورپرایز فینال جام حذفی همین است؛ بله، سیدمهدی رحمتی با پیراهن ناصرخان. در مخیله هیچ کس نمی‌گنجید. در طول بازی وقتی نیم رخ می‌ایستاد بیشتر به ناصرخان شباهت داشت. طرز موهایش هم بی‌شباهت با حجازی نیست. می‌گفتند ناصرخان استاد جاگیری است. انگار پوشیدن این پیراهن آن ویژگی را هم به وجود رحمتی تزریق کرده بود. چند موقعیت شاهین را با جاگیری و حرکات نرم می‌گیرد؛ آن هم بدون آنکه شیرجه آنچنان بلندی بزند. فکر می‌کنید چرا این پیراهن تا امروز سالم مانده است؟ به خاطر همین ویژگی خاص ناصرخان که سعی می‌کرد کمتر دایو بزند! آیا سیدمهدی می‌تواند وارث شایسته‌ای برای پیراهن زیبای حجازی که یادگاری از گذشته‌ها است باشد؟! او با مهار یکی از پنالتی‌های شاهین به اوج رسید و خاطرات ناصرخان را در ذهن تداعی کرد شاید رحمتی همان گمشده‌ای باشد که هواداران استقلال در پی‌اش می‌گردند؟!
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جباری: این قهرمانی خیلی روحیه بخش بود


هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: فینال جام حذفی اصلا کیفیت نداشت و یکی دو موقعیت بیشتر در آن به دست نیامد. تیم به لحاظ بدنی دچار افت شده بود اما خدا را شکر که توانستیم به قهرمانی برسیم.
مجتبی جباری درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی اظهار داشت: برای این قهرمانی خیلی زحمت کشیدیم و در راه این قهرمانی تلفات هم دادیم. اکنون فشار روی ما کمتر شد. قهرمانی روحیه‌بخشی بود و از این به بعد در لیگ راحت‌تر کار می‌کنیم و باید تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا هم بگذاریم.
جباری در خصوص غیبتش در بازی‌های استقلال و تأثیر آن در عملکرد آبی‌پوشان گفت: همه بازیکنان استقلال به هماهنگی و به این درک رسیده‌اند تا تاکتیک‌های تیمی را اجرا کنند. ما نباید منتظر یک بازیکن باشیم و برای رسیدن به هدفمان باید تاکتیک‌های خود را عوض کنیم.
جباری درباره اینکه چرا بازیکنان استقلال با هم مصدوم شده‌اند و آیا این تیم چشم خورده است؟ تصریح کرد: چشم زدن را نمی‌توان گفت اما فاصله بازی‌ها کم است و بچه‌ها خسته‌ هستند. سفرهای زیاد و پروازهای طولانی تمرکز را می‌گیرد. در هیچ بازی نمی‌توان با نصف قوا رفت چرا که همه بازی‌ها حساس است.
وی در خصوص گروه‌بندی مقدماتی جام جهانی در مرحله دوم گفت: از گروه قبلی هم صعود کردن سخت بود. هیچ تیمی آسان نیست. همه تیم‌هایی که به این مرحله آمده‌اند کیفیت خوبی دارند و مطمئناً سایر تیم‌ها از ایران شناخت بیشتری دارند. اگر تغییرات اساسی در فوتبال‌مان نداشته باشیم این دوره یکی از آخرین شانس‌های ما برای رسیدن به جام جهانی خواهد بود
جباری با اشاره به کیفیت نامناسب زمین‌ها و استادیوم‌های ایران تأکید کرد: همه تیم‌ها در آسیا پیشرفت می‌کنند اما ما پسرفت می‌کنیم. زمین‌های درجه ۲ و این هم از جشن قهرمانی که افتضاح‌تر از دوره‌های قبل برگزار شد. کسی که روی کار می‌آید اگر نتواند همین چیزهای جزیی را برطرف نکند مسلماً کاری برای فوتبال انجام نداده است. هنگام جشن قهرمانی همه در زمین بودند. با این وضعیت تا ۱۰ سال دیگر پیشرفت نمی‌کنیم و همین خواهیم بود. اگر نتوانیم این مسائل جزیی را برطرف کنیم پیشرفت نمی‌کنیم./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی:به خاطر فرهاد مجیدی از جذب چند مهاجم صرف نظر کردیم


رویز مظلومی در برنامه ورزش و مردم فرصت چندانی برای حرف زدن نیافت.
برنامه ورزش و مردم بیشتر به مسایل باشگاه شاهین پرداخت و مناتظره تلفنی استاندار بوشهر با درخشان وقت اعظم برنامه را گرفت، به همین خاطر به مظلومی فرصت زیادی برای حرف زدن نرسید.
با این حال مظلومی از فتح الله زاده تشکر کرد و گفت که با مصوبه مجلس،تمامی تیمها مشکل مالی دارند،از جمله استقلال.او همچنین اختلاف خود با جباری را شایعه بی اساس یکی از روزنامه ها خواند و گفت:"دیگر کاری با این روزنامه ندارم.هر چه می خواهند بنویسند.دو سال است که این کارها را انجام می دهند."
مظلومی با اشاره به مصدومیت میداوودی،گفت:"او برای جا افتادن در ترکیب اصلی زمان می خواهد."مظلومی خاطرنشان کرد:"جدایی مجیدی باعث شد که برنامه های ما بهم بریزد.ما قصد جذب یکی دو مهاجم را داشتیم اما به خاطر فرهاد از جذب آنها صرف نظر کردیم."
او در پاسخ به این سوال که چرا در 90 دقیقه کار را تمام نکردید،گفت:"مصدومان زیادی داریم که اگر بودند وضع ما بهتر می شد.البته اخبار خوبی درمورد آنها به گوش می رسد.به طور مثال تیموریان از اول فروردین کارش را شروع می کند."
مظلومی درباره این جمله که چرا گفته آنهایی که قلعه نوعی را تشویق می کنند استقلالی نیستند،گفت:"منظورم پرسپولیسی ها بودند.آنهایی که با پرچم قرمز به ورزشگاه می آیند
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
باشگاه استقلال مطرح کرد ؛
همه چیز در فینال حذفی به سود شاهین بود/ از نحوه برگزاری ناراضی هستیم
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با بیان موضع رسمی این باشگاه در خصوص فینال جام حذفی گفت: از نحوه برگزاری فینال حذفی ناراضی هستیم چون همه چیز به سود شاهین بود.
محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر موضع رسمی این ‏باشگاه را در خصوص بازی فینال جام حذفی اعلام کرد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: حالا که ما فینال ‏جام حذفی را برده ایم باید یکسری از حرف ها را مطرح کنیم چون امکان دارد زیر قهرمانی ‏استقلال پنهان شود.‏ وی در همین خصوص افزود: شرایط فینال به گونه ای رقم خورد، که همه چیز به نفع تیم شاهین ‏بوشهر باشد از میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز به دلیل نزدیکی این شهر به بوشهر گرفته تا قرار دادن ‏سکوی قهرمانی در سمت جایگاه هواداران شاهین.‏ مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اظهار داشت: حتی ضربات پنالتی در دروازه ای زده شد که هواداران ‏شاهین پیرامون آن قرار داشتند.‏ وی با بیان اینکه در زمینه بلیت فروشی این دیدار اتفاق عجیبی افتاد که در تاریخ فوتبال ایران بی نظیر ‏است گفت: یک روز قبل از برگزاری بازی فینال 4 هزار بلیت این دیدار در شهر بوشهر به هواداران ‏شاهین فروخته شد و در روز بازی هواداران این تیم از عدد 4 هزار به بالا اقدام به خرید بلیت کنند. ‏همچنین حضور باعث شده بود که بسیاری از هواداران استقلال پشت درهای بسته ورزشگاه حافظیه ‏شیراز قرار گیرند.

سررشته داری تاکید کرد: ما به شدت از نحوه برگزاری فینال جام حذفی ناراضی هستیم و همه چیز در این ‏بازی به سود شاهینی ها بود. این مطالب را در حال به عنوان موضع رسمی باشگاه استقلال بیان می کنم ‏که این تیم قهرمان جام حذفی شده و امیدواریم که در فینال های بعدی شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال به طور رسمی از هواداران تیم تشکر می کند گفت: مدیرعامل باشگاه ‏استقلال گفته است که در اولین فرصت مناسب جشن قهرمانی این تیم در رقابت های جام حذفی را خواهیم ‏گرفت. شب گذشته بازیکنان ، کادر فنی و مسئولان باشگاههای استقلال در مراسمی که توسط یکی از ‏دوستان مظلومی به دلیل قهرمانی استقلال در جام حذفی تدارک دیده شده بود شرکت کردند و این مراسم به ‏هیچ وجه هیچ مربوط به جشن قهرمانی باشگاه استقلال نیست.‏

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در خاتمه گفت: از همه هواداران که ما را برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی دعوت کرده اند تشکر می کنیم اما متاسفانه به دلیل فشردگی بازیهای استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نمی توانیم در این مراسم ها حضور پیدا کنیم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومی: با شکست ملوان راه‌‌ را برای قهرمانی هموار می‌کنیم



خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با کسب ۳ امتیاز بازی با ملوان راه را برای قهرمانی هموار می‌کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار داشت: ایام نوروز را به همه تبریک می‌گویم امیدوارم روزهای خوشی را پشت سر گذاشته باشیم. بازی با ملوان همیشه بازی زیبایی بوده و هر دو تیم خوب بازی می‌کنند. ملوان تیم جوان و دونده‌ای است و شرایط خوبی دارد. بازیکنان استقلال هم بعد از بازی با ذوب آهن ریکاوری کردند و ما به دنبال شکست ملوان هستیم.
وی ادامه داد: با کسب ۳ امتیاز بازی فردا راه را برای قهرمانی هموار می‌کنیم هدف ما شکست دادن ملوان است که بازیکنان با تلاش خود به این هدف خواهند رسید.
سرمربی استقلال با انتقاد از داور مسابقه استقلال و ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم اشتباهات داوری در بازی فردا مثل بازی با ذوب آهن نباشد. در آن مسابقه گل صد در صد سالم ما را مردود اعلام کردند. فردا مظفری زاده بازی ما را سوت می‌زند که امیدوارم قضاوت خوب و عادلانه‌ای داشته باشد. در دیدار با ذوب‌آهن مشکلات داوری زیاد بود و من گلایه دارم چرا که داور دو امتیاز حساس را از ما گرفت.
سرمربی استقلال در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: هیچ بازیکن محرومی نداریم؛ اما جباری، تیموریان و رحمتی به دلیل مصدومیت غایب هستند. تیموریان تمرینات بدن سازی خود را صبح و عصر زیر نظر بدنساز انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیم در بازی با الجزیره چند دقیقه‌ای از او استفاده کنیم اگر شرایط روحی و روانی‌اش مناسب باشد.
وی در مورد وضعیت رحمتی و جباری گفت: کیانوش رحمتی ۵ فروردین رباط پایش را عمل کرد و سه چهار ماه از میادین دور خواهد بود. مجتبی جباری هم آب درمانی را آغاز کرده و دو سه هفته آینده می‌رسد. جباری تلاش زیادی برای رسیدن می‌کند و فکر می‌کنم سه هفته دیگر بتواند برای استقلال بازی کند.
مظلومی در مورد اینکه تورج حق وردی چه اشتباهات تأثیرگذاری در بازی با ذوب آهن مرتکب شد گفت: گل سوم ما کاملا درست بود اما از داخل کمیته داوران حرف‌های ضد و نقیضی در مورد این گل به ما زده شد. یکی گفت هند بود ، دیگری خطای دیگری را اعلام کرد در حالی که حنیف عمران زاده یک گل صحیح را زده بود. در آن مسابقه یک پنالتی استقلال هم دیده نشد ضمن اینکه در نیمه اول بازیکن ذوب آهن باید اخراج می‌شد خطایی که او روی میلاد می‌داوودی انجام داد می‌توانست کارت قرمز داشته باشد. من داوران را دوست دارم تورج حق‌وردی هم بعد از مدتها مسابقه سنگینی را قضاوت کرد توقع این بود که اشتباهات کمتری داشته باشد البته او بعد از مدتها در میادین سوت زد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
امیدواری کادرفنی برای رسیدن تیموریان به دیدار با الجزیره و تعطیلی تمرینات




خبرگزاری فارس: کادر فنی استقلال امیدوار است هافبک مصدوم این تیم برای دیدار با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ملون بندر انزلی ساعت 12 امروز برگزار شد.
* کادرفنی استقلال تمرینات ویژه‌ای را در تعطیلات نوروز برای تیموریان و جباری که در مصدومیت به سر می‌برند در نظر گرفته است و مربیان بدنساز به صورت اختصاصی با این 2 بازیکن کار می‌کنند.
آن‌ها امیدوراند تیموریان برای دیدار با الجزیره امارات که 15 فروردین ماه برگزار خواهد شد، آماده شود.

* چند تن از اعضای خانواده میشائیل هنکه، مربی آلمانی این تیم برای دیدن وی به تهران آمده‌اند. این کار به دلیل زیاد شدن مرخصی‌ها هنکه بوده است.
* مدیرعامل باشگاه استقلال که به همراه خانواده به جزیره کیش رفته بود، به تهران بازگشته و فردا در ورزشگاه آزادی بازی این تیم برابر ملوان را از نزدیک تماشا می‌کند.
*استقلالی‌ها که قرار بود برای دیدار با ملوان در هتل المپیک اردو بزنند به دلیل حضور ملوانی‌ها در این هتل راهی هتل آکادمی شدند.
*کیانوش رحمتی که 5 فروردین مورد عمل جراحی زانو قرار گرفته بود از بیمارستان مرخص شد و باید منتظر دستورات بعدی پزشکان بماند.
* تمرینات این تیم به دستور مظلومی پس از بازی با ملوان 2 روز تعطیل خواهد بود و آبی پوشان از روز شنبه استارت می‌زنند.
دیدار استقلال و ملوان فردا ساعت 17 برگزار می‌شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیرآبادی:نباید فریب زرنگی برخی از مربیان را بخوریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اظهار نظر سرمربی الجزیره امارات گفت: نباید فریب زرنگی برخی از مربیان را بخوریم.
مهدی امیرآبادی در نشست خبری پیش از بازی فردا با الجزیره امارات درباره اظهارنظر سرمربی الجزیره مبنی بر اینکه مساوی نتیجه خوبی برای این تیم است گفت: نباید فریب زرنگی برخی از مربیان را بخوریم که می گویند ما برای مساوی به تهران می آیم و تساوی نتیجه خوبی محسوب می شود. نباید اشتباه سال گذشته را تکرار کنیم و تمام تلاشمان این است که با تمام قوا به برتری برسیم.
وی در خصوص اینکه چه برنامه ای برای صعود به مرحله بعدی دارند، تاکید کرد: سال گذشته دچار اشتباه شدیم ولی این کار را تکرار نمی کنیم. هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعدی را دارند و اگر هر چهار تیم چهار بازی خود را ببرند دارای ۱۲ امتیاز می شوند و این نشان می دهد تمام تیم ها برنامه دارند اما ما نباید به این بسنده کنیم. تا به حال ۴ امتیاز کسب کرده ایم و باید در همین ابتدا کار را تمام کنیم تا اگر کار به بازی آخر کشیده شد دچار مشکل نشویم و صعودمان از پیش قطعی شده باشد./


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی :تیموریان مشکلی برای بازی با الجزیره ندارد



تمام تلاش ما این است که به مرحله بعدی صعود کنیم. شانس صعود ما با الجزیره برابر است اما نباید نسف قارشی را دست کم بگیریم چون در بازی آخر باید در خانه آنها بازی کنیم.
پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار فردا با الجزیره در خصوص شرایط استقلال عنوان کرد: بازی حساسی در پیش داریم چون برنده این مسابقه راه خود را برای صعود هموار و صدرنشینی را به نفع خود تمام می کند. ما از روش بازی آنها شناخت داریم. بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی دارند و امیدوارم با حمایت تماشاگران به پیروزی برسیم.
سرمربی آبی پوشان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم گفت: این به یک اپیدمی تبدیل شده که در مورد مصدومان توضیح دهیم. جباری و رحمتی را در اختیار نداریم اما تیموریان به این بازی می رسد و باید بررسی کنیم که می توانیم از او استفاده کنیم یا خیر. با یک تیم خوب بازی داریم که ۶ گل زده و نشان می دهد آنها در خط حمله قوی هستند اما در خط دفاع نقاط ضعفی دارد. باید مراقب باشیم خط حمله آنها برای ما دردسر ساز نشود.
مظلومی در خصوص اینکه از چه مهاجمانی استفاده می کند، اظهار داشت: فردا یک بازی تهاجمی داریم اما تیم حریف توانمند است و چون ما در خانه بازی می کنیم باید یک بازی هجومی ارائه کنیم. در هر زمان که صلاح بدانیم از بازیکنان مورد نظر استفاده می کنیم.
وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه تفکری برای حضور در مرحله بعدی مسابقات دارد تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که به مرحله بعدی صعود کنیم. شانس صعود ما با الجزیره برابر است اما نباید نسف قارشی را دست کم بگیریم چون در بازی آخر باید در خانه آنها بازی کنیم. باید کار را برای صعود تمام کنیم چون تیمی که به عنوان سرگروه برود در مرحله میزبان خواهد بود و دوست داریم مقابل تماشاگرانمان بازی کنیم. امیدوارم این تماشاگران که همیشه حامی ما بوده اند فردا هم به ورزشگاه بیایند و شاهد حضور پر شور آنها باشیم./ش
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی :تیموریان مشکلی برای بازی با الجزیره ندارد



تمام تلاش ما این است که به مرحله بعدی صعود کنیم. شانس صعود ما با الجزیره برابر است اما نباید نسف قارشی را دست کم بگیریم چون در بازی آخر باید در خانه آنها بازی کنیم.
پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار فردا با الجزیره در خصوص شرایط استقلال عنوان کرد: بازی حساسی در پیش داریم چون برنده این مسابقه راه خود را برای صعود هموار و صدرنشینی را به نفع خود تمام می کند. ما از روش بازی آنها شناخت داریم. بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی دارند و امیدوارم با حمایت تماشاگران به پیروزی برسیم.
سرمربی آبی پوشان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم گفت: این به یک اپیدمی تبدیل شده که در مورد مصدومان توضیح دهیم. جباری و رحمتی را در اختیار نداریم اما تیموریان به این بازی می رسد و باید بررسی کنیم که می توانیم از او استفاده کنیم یا خیر. با یک تیم خوب بازی داریم که ۶ گل زده و نشان می دهد آنها در خط حمله قوی هستند اما در خط دفاع نقاط ضعفی دارد. باید مراقب باشیم خط حمله آنها برای ما دردسر ساز نشود.
مظلومی در خصوص اینکه از چه مهاجمانی استفاده می کند، اظهار داشت: فردا یک بازی تهاجمی داریم اما تیم حریف توانمند است و چون ما در خانه بازی می کنیم باید یک بازی هجومی ارائه کنیم. در هر زمان که صلاح بدانیم از بازیکنان مورد نظر استفاده می کنیم.
وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه تفکری برای حضور در مرحله بعدی مسابقات دارد تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که به مرحله بعدی صعود کنیم. شانس صعود ما با الجزیره برابر است اما نباید نسف قارشی را دست کم بگیریم چون در بازی آخر باید در خانه آنها بازی کنیم. باید کار را برای صعود تمام کنیم چون تیمی که به عنوان سرگروه برود در مرحله میزبان خواهد بود و دوست داریم مقابل تماشاگرانمان بازی کنیم. امیدوارم این تماشاگران که همیشه حامی ما بوده اند فردا هم به ورزشگاه بیایند و شاهد حضور پر شور آنها باشیم./ش
مرسیییییییییییییییییییییی...عجب صوبتی کردی!!!!!!
خیلی حال کردم به خدا!
دمت گرم ...سالاری
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
کنفدراسیون فوتبال آسیا :نتایج خوب استقلال در لیگ برتر همچنان ادامه دارد

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نوشت: نتایج خوب استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران همچنان ادامه دارد.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل ملوان بندرانزلی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نوشت: حمله تک‌نفره محسن یوسفی در بازی روز چهارشنبه استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی تهران، آبی پوشان را پیروز میدان کرد.
غول‌های تهرانی که پس از الجزیره امارات در رده دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول قرار دارند، با 52 امتیاز از 28 بازی و 3 امتیاز کمتر از سپاهان صدرنشین در لیگ خانگی در مکان سوم ایستاده‌اند.
استقلال پس از باخت خانگی 3 بر 2 مقابل پرسپولیس تاکنون در هیچ دیداری شکست نخورده است و یوسفی با زدن گل تعیین کننده در دقیقه 18 بازی پانزدهمین پیروزی این فصل را برای آبی پوشان پایتخت به دست آورد.
استقلال هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت. الریان و نسف که هر دو شروعی ناامیدکننده در لیگ قهرمانان آسیا داشتند نیز در همان روز با یکدیگر دیدار می‌کنند./ش
 
Similar threads

Similar threads

بالا