بازتاب حركت زشت دو بازيكن پرسپوليس در رسانه هاي جهان

وضعیت
موضوع بسته شده است.

East Power

عضو جدید
کاربر ممتاز
عصر ايران – حركت ناشايست و به دور از اخلاق دو بازيكن پرسپوليس ( شيث رضايي و محمد نصرتي) بازتاب بسيار گسترده اي در رسانه هاي ورزشي و غير ورزشي جهان داشت .

در زير تنها به نمونه اي از اين بازتاب ها كه متاسفانه چهره اي ناشايست از ورزش كشورمان در جهان ترسيم كرده است اشاره مي شود :

زوددويچه سايتونگ آلمان : اين روزنامه يک روز پس از ديدار تيم‌هاي داماش گيلان و پرسپوليس تهران نوشت محمد نصرتي و شيث رضايي، پس از گلزني تيم‌شان در جدال با اين تيم شهررشت مرتکب رفتار‌هاي غيراخلاقي شدند که باعث محروميت آن‌ها شد.ضمن آنکه 15 درصد از حقوق‌شان نيز توسط پرسپوليس کسر خواهد شد.اين روزنامه از قول سخنگوي پرسپوليس نوشت که نصرتي 11 سال در تيم ملي حضور داشته اما اين موضوع بخاطر شکست حرمت‌ها، تاثيري ندارد.اين نشريه پرتيراژ در گزارش خود عنوان کرد که ميليون‌ها بيننده اين بازي که در آن پرسپوليس برنده شد، را به صورت زنده تماشا کردند و دو بازيکن داراي سابقه در تيم ملي ايران چنين حرکات زننده‌اي مرتکب شدند.

فرانس‌پرس: خبرگزاري فرانس پرس يک روز پس از بازي تيم‌هاي پرسپوليس و داماش گيلان به حواشي ناراحت کننده اين بازي که توسط محمد نصرتي و شيث رضايي بوجود آمد، پرداخت.اين رسانه نوشت فدراسيون فوتبال ايران براي اين دو مدافع به خاطر رفتار غير اخلاقي درحين بازي با حريف شمالي محروميت تا اطلاع ثانوي در نظر گرفته است.

اين منبع فرانسوي سپس به ذکر علت اين محروميت پرداخت و عنوان کرد ماجرا ازبازي روز شنبه در ليگ برتر ايران آغاز شد که پس از شادي ناشي از گل، اين دوبازيکن رفتارهاي زننده داشتند.حرکاتي که از چشم ميليون‌ها ايراني به خاطر پخش تلويزيوني دور نماند.اين خبرگزاري سپس به ذکر اظهارات اسماعيل حسن زاده از فدراسيون فوتبال ايران پرداخت که در مصاحبه‌اي تلويزيوني از محروميت اين دو بازيکن خبر داد.باشگاه پرسپوليس نيز به عنوان يک تيم پرطرفدار و تحت حمايت دولت بايد بابت هر يک 40 هزار دلار جريمه پرداخت کند.

آس اسپانيا : سايت رسمي وابسته به روزنامه آس اسپانيا گزارشي از بازي پرسپوليس و داماش گيلان را در صفحه اصلي خود منعکس و خبر مربوط به حرکت زشت دو بازيکن پرسپوليس را در يکي از مهمترين بخش‌هاي سايت خود حک کرده است.در اين گزارش و با توجه به ادبيات منحصر به فرد روزنامه‌هاي اسپانيايي، نويسنده بدون هيچ اغماضي به تشريح وقايع ديدار پرسپوليس و داماش پرداخته است.

اصل اين گزارش در سايت آس اسپانيا به نقل از خبرگزاري ملي اسپانيا(افه)منعکس و در اين گزارش منبع اصلي نويسنده تصاويري ضبط شده از شبکه بين المللي جام جم ذکر شده است.نام نصرتي و رضايي در اين گزارش ذکر شده و نويسنده اسپانيايي اين متن نيز درباره حرکت زشت دو بازيکن اظهار تاسف کرده است.در پايان اين گزارش آمده است:با توجه به شرايطي که در کشورهاي مسلمان و به خصوص شيعه، وجود دارد اين حرکت ناشايست وجهه به مراتب بدتري خواهد داشت.

خبرگزاری نیوز اتریش : اين خبرگزاري حرکت بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل داماش گیلان را حماقت توصیف کرد. محمد نصرتی و شیث رضایی به زننده‌ترین شکل ممکن پس از گلزنی تیم خود در دیدار روز شنبه با داماش گیلان، رفتار کردند. حماقت این دو باعث رنجش ایرانیان شد.
این سایت افزود: حرکات زشت این دو بازیکن با سابقه تیم ملی به زعم خود، تنها شوخی عنوان شد اما این امر منجر به محرومیت‌های مثل عدم حضور در اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی، کسر ۱۵ درصدی قرارداد و ... شد. سایت نیوز از این رفتار به عنوان رسوایی در نظر ایرانیان یاده کرده است.

روزنامه ABC اسپانیا: اين روزنامه در گزارشی از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان نوشت: دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خاطر شادی غیر طبیعی خود پس از گلزنی تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران محروم شدند. محمد نصرتی و شیث رضایی پس از به گل رسیدن تیمشان در گیلان شادی غیرطبیعی و جنجالی داشتند که باعث شد فدراسیون فوتبال ایران و رسانه‌های ورزشی این کشور به شدت با این مسئله برخورد کنند. این روزنامه از نصرتی به عنوان ملی‌پوش کلیدی ایران در جام جهانی 2006 آلمان یاد کرده و نوشته است: او به خاطر حرکتی که زشت و غیراخلاقی توصیف شده تا اطلاع ثانوی محروم شده است. در ادامه این گزارش آمده است: این دو بازیکن عضو تیمی هستند که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی ایران و از پر طرفدارترین تیم‌های آسیا است.

شیکاگو تریبون: روزنامه شیکاگو تریبون آمريكا نيز عنوان کرد که محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن تیم سرخ‌پوشان پایتخت که سابقه حضور در تیم ملی ایران را دارند، در بازی روز شنبه با داماش گیلان به خاطر شادی غیراخلاقی پس از به ثمر رسیدن گل دچار محرومیت شدند. این روزنامه با قرار دادن فیلم این بازی در پایگاه اینترنتی خود افزود در دیداری که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد، این دو بازیکن حرکاتی زشت مرتکب شدند که به زعم خویش عمدی در آن نبوده و جنبه شوخی داشته است. رفتاری که باعث ناراحتی و خشم فوتبال‌دوستان ایرانی شده است. روزنامه آمریکایی از کسر ۱۵ درصدی حقوق این دو بازیکن محروم و اخراج محمود خوردبین، سرپرست قدیمی سرخ‌پوشان به عنوان عواقب این رفتار یاد کرد.

ای اس پی ان : اين سايت در گزارشي به طور دقیق حرکات نصرتی و شیث رضایی را تشریح کرده است. بر اساس گزارش اين سايت نصرتی و رضایی می گویند که قصد چنین کاری را نداشته اند. تلویزیون ایران اعلام کرد که این دو تا اطلاع ثانوی از ورود به اماکن ورزشی محروم شده اند. اي اس پي ان در ادامه مي نويسد : بازی پرسپولیس با تیم داماش به صورت زنده در تلویزیون ایران برای میلیون ها بیننده در حال پخش بود.

سایت گدر نوشت: اقدامات خلاف در فوتبال بار دیگر خبر ساز شد. اما این بار مسئولین به سرعت به آن واکنش نشان دادند. محمد نصرتی مدافع تیم پرسپولیس به دلیل اقدام به شدت زشت خود، به صورت موقت محروم شده است. گدر می نویسد: در آمریکا، چک زدن به پشت یک دیگر توسط ورزشکاران مرسوم است، اما دیگر نه اینطور جنسی!جالب تر اینکه شیث رضایی پس از گل دوم پرسپولیس، اقدام نصرتی را اینبار روی خود او تکرار کرد! این دو به دلیل خوشحالی و جشن غیر اخلاقی تنبیه شده اند. این سایت در پایان نوشت: باز حداقل خوب است که دولت به تعهداتش برای پایان دادن به این نوع رفتارها در زمین بازی متعهد است.

یاهو اسپرت: دو فوتبالیست ایرانی پس از اقدام غیراخلاقی خود در بازی با داماش گیلان، از ورود به اماکن ورزشی محروم شدند. یاهو می افزاید: با مشاهده تصاویر گل اول بازی، می توان فهمید که شیث رضایی خواستار اقدام زشت نصرتی نبوده است.به نظر می اید که این فرد خواستار "نیشگون" گرفتن بوده است که به اشتباه کاری دیگر را کرده است.

مارکا: روزنامه مارکا چاپ مادرید حرکت ناشایست دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران را بازتاب داد. روزنامه پرخواننده مارکا چاپ پایتخت اسپانیا با انعکاس تصاویر مربوط به خوشحالی ناپسند بازیکنان پرسپولیس تهران مقابل داماش و انتشار فیلم این لحظات تاسف برانگیز که بازتاب آن در رسانه های اروپایی اتفاق تلخی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود، نوشت: دو بازیکن پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محروم شدند. روزنامه مارکا برخلاف آس اسپانیا به تحلیل شخصی نپرداخته و به نقل از گوینده صدا و سیما شبکه بین المللی جام جم و گزارش منتشر شده در خبرگزاری افه اسپانیا آورده است: دو بازیکن ایرانی تیم پرسپولیس به خاطر حرکتی که گوینده صدا و سیمای ایران آن را نامناسب و بی‌ادبانه و غیر اخلاقی توصیف کرده، تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

فاکس‌نیوز: سايت اين شبكه خبري آمريكايي نوشت كه دو بازیکن خاطی تیم فوتبال پرسپولیس حق ورود به هیچ محیط ورزشی را ندارند. شبکه فاکس نیوز یک روز پس از بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران به ذکر اتفاقات و حواشی این بازی پرداخت. این منبع در گزارش مکتوب خود عنوان کرد محمد نصرتی و شیث رضایی، دو بازیکن پرسابقه و ملی پوش سرخ‌پوشان تهرانی حق ورود به هیچ محیط ورزشی را ندارند. علت این امر به خاطر رفتار زشت و زننده در حین بازی روز شنبه توسط این دو گزارش شده است. فاکس نیوز افزود: این دو بازیکن در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی و پس از به ثمر رسیدن هر گل در برد ۳ بر ۲ خوشحالی می‌کردند، رفتارهای زشتی را مرتکب شدند که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور نماند.
 

ویسا

عضو جدید
قول میدم به هیچ طریق دیگه ای نمی تونستن اینقدر در سراسر جهان مطرح بشن
 

شهرام 59

عضو جدید
کاربر ممتاز
مبارک فدراسیون باشه بالاخره فوتبال ایران تو جهان مطرح شد. فدراسیون فوتبال گل بود به سبزه نیز اراسته شد
 

gelayol joon

عضو جدید
کاربر ممتاز
یکی بگه اینا چه حرکتی انجام دادن اینقدر صدا کرده من نمیدونم!
 

roma88

عضو جدید
این تاپیکو من 2 روز پیش تالار ورزش زده بودم، بعد چند ساعت حذف شد.
 

کیمیا جونی

عضو جدید
کاربر ممتاز
ما که فوتبالمون حرفی برای گفتن تو دنیا نداشت.............اینا این کارو کردن که بگن ما هم حرفی داریم...:)
 

alireza-1991

عضو جدید
تو خورشیدی که غروب نداری آهای شیث رضایی
تو تک ستاره فوتبال مایی اهای شیث رضایی
تو موجی که ساحل نداری آهای شیث رضایی
 

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
قبلا میگفتی از فوتبالیستهای ایرانی کیو میشناسی میگفتن علی دایی
الان میگن شیث رضایی و نصرتی
 

East Power

عضو جدید
کاربر ممتاز
جالبه شیث میگه من فقط داشتم قلقلک میدادم.......کجارو آخه............
 

mahtab2689

عضو جدید
کاربر ممتاز
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اینا دیگه کیینننننننننننننننننننننننننننننننن.................................
 

Sohrab.net

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
من تو زندگیم زیاد حرفای روحانی ها رو جدی نمیگیرم، چون همیشه یک طرفه به قاضی میرن و حکم صادر میکنن....اما آقای نقویان فرق میکنه... واقعا حرفاش شنیدنیه... من به شخصه خیلی قبولش دارم به خاطر همین انتقاداش....
صحبتهایی هم کرد راجبه بازیکنای پرسپولیس و کاراشون... که شنیدنش خالی از لطف نیست.....
دانلود
 

East Power

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
من تو زندگیم زیاد حرفای روحانی ها رو جدی نمیگیرم، چون همیشه یک طرفه به قاضی میرن و حکم صادر میکنن....اما آقای نقویان فرق میکنه... واقعا حرفاش شنیدنیه... من به شخصه خیلی قبولش دارم به خاطر همین انتقاداش....
صحبتهایی هم کرد راجبه بازیکنای پرسپولیس و کاراشون... که شنیدنش خالی از لطف نیست.....
دانلود
خلاصشو بگو همشهری..............
 

Sohrab.net

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام مهندس:gol:
خلاصش حرف ملت هست که بالایی ها خودشونو به کری زدن و نمیفهمن....
پول مملکت رو میدن به یک سری اراذل اوباش که تربیت اولیه هم ندارن.... هر روز یک گندی ازشون درمیاد.... یه روز تو پارتی، یه روز اردو توی آنتالیا و گرفتن بدترین هتل از نظر اخلاقی، کلا 365 روز فساد........ الانم اینجا....
جالبیش اینجای که مسئولا نه تنها محکوم نمیکنن... میان حمایتم میکنن....( 2 روز پیش کفاشیان میگه یه شوخی ورزشی بوده!!!! احتمالا پارتی هم یه پارتی ورزشی، اردوی آنتالیا هم یه ..... ورزشی!!!!:surprised: )
من بیشتر از اینجا دلم میسوزه که پولهای مملکت رو ملیاردی به این اراذل میدن، بعد از ملت بیچاره میگیرن.... نمونه اینم که هزینه تلفن ها 12 درصد زیاد شده!!!!.... بهش میگن چرا اینقدر زیاد؟؟ میگه قانونه!!!!
یکی نیست بهش بگه این چه قانونیه که به یک بازیکن 1 ملیارد واسه یک فصل میدن... بعد به یک جوون میخواد وام ازدواج بگیره، باید 2 تا ضامن بیاره و 10 بار بره و بیاد......
چه قانونیه یک نفر ملیاردر باشه.... یک نفر هم داره با پول یارانش زندگی میکنه.....
در کل میخواست بگه آقایون، مردم هم تا حدی میتونن نابرابری رو تحمل کنن....
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا