راه‌اندازي نخستين نمايندگي فروش مازراتي در ايران

vahid.hp

عضو جدید
کاربر ممتاز
شركت خودروسازي مازراتي ايتاليا واحد فروش محصولات خود را در تهران از سال آينده راه‌اندازي مي‌كند. به نقل از داوجونز اين سازنده خودروهاي لوكس اسپرت در راستاي گسترش شبكه بين‌المللي خود واحد فروشش را در پايتخت ايران از سال آينده ميلادي افتتاح مي‌كند.
مازراتي نه تنها قصد استقلال هرچه بيشتر را از فيات دارد، بلكه همچنين به دنبال بازارهاي جديد به ويژه بازارهاي نوظهور مانند ايران است. مازراتي هم‌اكنون يكي از برندهاي وابسته به شركت خودروسازي فيات، بزرگترين خودروساز ايتاليا است. سخنگوي مازراتي اعلام كرد:‌ ما مالكيت نمايندگيمان را در تهران بر عهده نخواهيم داشت، بلكه ترجيح مي‌دهيم واردات محصولاتمان به ايران از طريق يك نماينده انجام شود.
مازراتي خودروهايي مانند گرند توريسمو را توليد مي‌كند كه هر يك از آنها بيش از 100 صد هزار يورو قيمت دارند. مازراتي تعداد نمايندگيهاي فروش خود را در دنيا به 250 واحد رسانده است.
مازراتي تنها مالكيت مستقيم نمايندگيهاي خود را در اروپا در اختيار دارد. مازراتي يكي از كوچكترين برندهاي فيات به شمار مي‌رود. در نيمه نخست سال 2011 فروش مازراتي در دنيا به سه هزار و 213 دستگاه رسيد. درآمد اين شركت نيز به حدود 303 ميليون رسيد.سود عملياتي اين شركت نيز بالغ بر 18 ميليون يورو شد.

http://up.vatandownload.com/images/vxcn4gkn7x45d50li2e.jpg
 

parsa s

عضو جدید
آره - هر کدوم از دو مدل گرن توریسمو و کواتروپورته که وارد بشن حداقل 350 تا 400 میلیون تومن قیمت خواهند داشت ...

مازراتی گرن توریسمو



مازراتی کواتروپورته

 
بالا