خيانت بي‌شرمانه يك زن(آیا نباید به زنان بدبین باشیم؟)

ArasH-M1

عضو جدید

این ها درست...ولی فکر نمی کنید این دلایل که گفتین بر عکسش هم صدق می کنه؟؟؟؟؟ یعنی خانم ها هم به همین دلایل خیانت کنن..........حالا اون عدم جذابیت میتونی کم توجهی آقا به نیاز های خانم باشه.
نه.
یعنی زنها هم به خاطر روابط جنسی یا عدم جذابیت همسر خیانت میکنن!
در عوض خانم ها معمولا اگه هر چیزی در زندگی مطابق میلشون نباشه خیانت میکنن.
زنها شوهراشون به چشم خودپرداز میبینن.خودپرداز عاطفه-عشق-پول و ......... و هر جا این خودپرداز کار نکرد خودپردازهای زیاد دیگری در جامعه برای استفاده هست.
 

samira.bas

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه.
یعنی زنها هم به خاطر روابط جنسی یا عدم جذابیت همسر خیانت میکنن!
در عوض خانم ها معمولا اگه هر چیزی در زندگی مطابق میلشون نباشه خیانت میکنن.
زنها شوهراشون به چشم خودپرداز میبینن.خودپرداز عاطفه-عشق-پول و ......... و هر جا این خودپرداز کار نکرد خودپردازهای زیاد دیگری در جامعه برای استفاده هست.

یک چرا نه ؟
دو من هم گفتم عدم جذابیت میتونه کم توجهی همسر باشه از لحاظ عاطفی........
در ضمن یک همسر باید یه همسرش عاطفه و عشق و ... بده و از لحاظ مادی هم تامینش کنه.... این وظیفه یک شوهره.....
واقعا خیلی بی منطقی.
 

alireza rajabi

عضو جدید
سال‌ها از زماني كه محمود دست به قتل زده گذشته ‌‌، و او ‌تاوان اين كارش را مي‌دهد و كشمكش بر سر اين‌كه مقتول مستحق مرگ بوده يا نه ادامه‌دارد و محمود همچنان در زندان است.
او مي‌گويد: دست به قتل زد به اين خاطر كه مقتول با همسرش رابطه برقرار كرد و حتي در برابرش حاضر شد و گفت كه به اين رابطه ادامه خواهد‌ داد. محمود براي ما از چرايي و چگونگي اين قتل و علت طولاني شدن پرونده‌اش مي‌گويد. او كه در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران و براي دومين بار محاكمه شده‌ ‌، مي‌گويد زندان برايش روزهاي سختي را داشته ‌است.
چه مدتي‌ در زندان هستي؟
حدود 5 سال. روزهاي خيلي سختي را پشت سر گذاشتم و نمي‌دانم روزهاي باقي‌مانده را چطور مي‌خواهم سپري كنم.
تو درگير يك پرونده قتل هستي، چرا تا به حال اين پرونده به نتيجه نرسيده‌ است؟
يكبار محاكمه و به قصاص محكوم ‌شدم، اما اين راي نقض شد و دادگاه دوباره مرا محاكمه كرد.
قبول داري كه مرتكب قتل شدي؟
بله قبول دارم اما چاره‌اي ‌جز اين كار نداشتم. او مرا در شرايطي قرار داد كه مجبور به قتل شدم. اگر آن روز از من نمي‌خواست همسرم را طلاق بدهم، هرگز اين اتفاق نمي‌افتاد.
چرا مقتول چنين درخواستي از تو داشت؟
او با همسرم رابطه داشت ومن او را با همسرم ديده ‌بودم، اما به جاي اين‌كه از كرده‌‌اش پشيمان باشد در برابر من ايستاد و گفت كه باز هم اين كار را مي‌كند و از من خواست كه همسرم را طلاق دهم و همين موضوع باعث شد تا ما با هم درگير شويم.
از كي متوجه شدي كه همسرت با كسي رابطه دارد؟
مدتي بود ‌رفتارهمسرم ‌با من تغيير كرده ‌بود، اما دوست نداشتم باور كنم كه او به من خيانت مي‌كند. همسرم را با عشق انتخاب كرده ‌بودم و دوستش داشتم. اگر مي‌دانستم كه او دوست ندارد با من زندگي كند طلاقش مي‌دادم، اما او هرگز اين حرف را به من نزد و گفت كه دوستم دارد. او به من خيانت كرد و آنچنان روحم را آزار داد كه ديگر نتوانستم او را ببخشم.
در مدتي كه متوجه اين موضوع شده‌ بودي، چرا سعي نكردي او را دوباره به زندگي مشترك بازگرداني؟
هر‌روز صبح زود سركار مي‌رفتم و تلاش مي‌كردم تا زندگي بهتري را براي خانواده‌ام بسازم‌، اما همسرم به من خيانت كرد. او مي‌توانست به من بگويد ديگر دوستم ندارد و مي‌خواهد از من جدا شود، شايد ابتدا مقاومت مي‌كردم، اما بعد از او جدا مي‌شدم.
تو قبل از قتل متوجه شدي كه همسرت با كسي رابطه دارد، اما او را طلاق ندادي؟
زماني كه فهميدم چه اتفاقي افتاده‌ ‌، آنقدر ناراحت شدم كه ديگر نتوانستم به يك برخورد منطقي فكر كنم. من او را دوست داشتم و هرگز فكر نمي‌كردم چنين كاري كند. چون هر چه در توانم بود در سال‌هاي زندگي مشتركمان انجام دادم تاهمسرم خوشبخت باشد.
فكر مي‌كني چرا او به تو خيانت كرد؟
شايد به اين خاطر كه من هميشه فكر مي‌كردم بايد كار كنم و كمتر در خانه بودم؛ البته هرگز فكر نمي‌كردم كه همسرم متوجه اين موضوع نشود.
بعد از اين‌كه متوجه شدي همسرت با كسي رابطه دارد، در اين‌باره با او صحبت كردي؟
بعد از اين‌كه متوجه شدم با او صحبت كردم. او به من گفت كه هركس در اين‌باره چيزي گفته‌ ‌ دروغ بوده و مرا عاشقانه دوست دارد و هركس در اين‌باره صحبت كرده فقط براي بر‌هم‌زدن زندگي من بوده ‌است.
حرف‌هايش را باور كردي؟
بله باور كردم و با خودم گفتم اگر هم همسرم به من خيانتي كرده‌ ، ديگر اين كار را تكرار نمي‌كند. با اين‌كه هنوز به آرامش روحي نرسيده‌ بودم،‌ تصورم اين بود كه او ديگر كارش را تكرار نمي‌كند. آزرده‌ شده ‌بودم ، با اين حال مي‌خواستم ‌‌كه‌با ‌او‌زندگي‌كنم ‌و او را ببخشم.
چه زماني متوجه شدي كه او دوباره به تو خيانت مي‌كند؟
سركار بودم. خواهرم روبه‌روي خانه ما زندگي مي‌كند، او با من تماس گرفت و گفت كه فردي وارد خانه‌ات شده ‌است. خواهرم فكر مي‌كرد دزد آمده و از من خواست كه با پليس تماس بگيرم، اما من اين كار را نكردم.
چرا پليس را خبر نكردي؟
چون مي‌دانستم دزدي در خانه نيست. همسرم در خانه بود و من چند لحظه قبل از اين ماجرا با او صحبت كرده ‌بودم. همسرم از من پرسيد كي به خانه مي‌‌آيي و من هم گفتم شب مي‌‌آيم. به همين خاطر هم مطمئن بودم كسي كه وارد خانه شده دزد نيست.
وقتي به خانه رسيدي چه كردي؟
من ابتدا چرخ‌هاي ماشيني كه جلوي در خانه‌ام بود، را پنچر كردم. با خودم گفتم اگر دزد وارد خانه شده ‌باشد ديگر نمي‌تواند فرار كند و اگر هم با همسرم رابطه داشته ‌باشد مي‌توانم واقعيت را متوجه شوم. بعد وارد خانه شدم.
وقتي وارد خانه شدي چه ديدي كه تصميم به قتل‌گرفتي؟
چيزي ديدم كه نمي‌توانم در مورد آن صحبت كنم. موضوعي كه اگر مردي آن را ببيند اجازه دارد دست به قتل همسرش بزند، اما من اين كار را نكردم و بازهم تحمل كردم.
با همسرت چه برخوردي كردي؟
وقتي وارد خانه شدم و همسرم را با آن مرد ديدم، مرد جوان فرار كرد و تلاش من براي اين‌كه او را پيدا كنم، فايده‌اي نداشت و به همين دليل هم به كلانتري محل رفتم و شكايت كردم. موضوع را كه اطلاع دادم برگشتم و دوباره با مرد جوان روبه‌رو شدم.
وقتي همديگر را ديديد چه شد كه او را كشتي؟
از دور او را ديدم، اما باورم نشد، فكر نمي‌كردم كه او دوباره روي روبه‌رو شدن با من را داشته ‌باشد. پابرهنه بود، معلوم بود بعد از فرار از خانه ما به خانه‌اش نرفته و همان جا ايستاده ‌است. نزديك كه شدم گفت ايستاده‌ام تا بگويم تو بايد همسرت را طلاق دهي تا با من ازدواج كند. اين حرف مثل بنزيني بود كه روي آتش درونم ريخته شده ‌باشد.
او را در خيابان كشتي؟
نه او را به خانه كشاندم و بعد در آنجا كشتمش. جسدش را داخل ماشين گذاشتم و به بيابان بردم و آتش زدم.
بار اولي كه محاكمه شدي تو را به قصاص محكوم كردند، اما آن حكم نقض شد، چرا؟
بار اول هم توضيح دادم كه زنم را در بستر با آن مرد ديدم و به همين دليل هم با او درگير شدم، اما دادگاه حرفم را قبول نكرد و مرا به اعدام محكوم كرد، اما لايحه‌اي كه وكيلم براي ديوان عالي كشور نوشت و توضيحاتي كه داد و مواد قانوني كه در اين خصوص ذكر كرد، باعث شد تا اين حكم نقض شود. من مستحق اعدام نيستم، چون آن مرد با همكاري همسرم جلوي چشم من به من خيانت كرد.
تو مقتول را مستحق مرگ مي‌داني، اما وقتي اين قتل اتفاق افتاد موضوع را به پليس گزارش ندادي و حتي زماني كه پدرش ماشين او را مقابل خانه تو ديد منكر شدي كه پسرش را كشتي، چرا؟
چون مي‌دانستم كه قطعا خيلي درگير خواهم شد و بايد سال‌ها در زندان بمانم تا بتوانم بي‌گناهي‌ام را ثابت كنم. به همين خاطر هم تا جايي كه امكان داشت پنهان‌كاري كردم.
با همسرت چه رفتاري كردي؟
اگر راستش را بخواهيد، من او را دوست داشتم و نمي‌توانستم بكشمش. وقتي به من نگاه مي‌كرد دگرگون مي‌شدم و نمي‌توانستم با او برخورد خشني بكنم. از او جدا شدم و بعد از او هم به زن ديگري فكر نكردم.
بعد از مشخص شدن ماجرا با همسرت چه برخوردي شد؟
بازداشتش كردند و او تاييد كرد كه با مقتول در خانه من بوده ‌است و توضيح داد كه چه اتفاقي افتاده ‌است؛ البته او همه واقعيت را نگفت، اما از آنجايي كه قبول كرد كه با آن مرد رابطه داشته‌ است به شلاق محكوم شد.
مي‌گويي همسرت همه واقعيت را نگفته است، پس چطور محكوم شد؟
اگر اعتراف مي‌كرد با مقتول رابطه داشته به سنگسار محكوم مي‌شد، اما به اين موضوع اعتراف نكرد. به همين خاطر هم او را فقط شلاق زدند.
وقتي او فهميد به قصاص محكوم شدي چه كرد؟
نمي‌دانم از واكنش او خبر ندارم. چون بعد از جدايي، ما هيچ ارتباطي با هم نداشتيم.
اولياي دم اصرار دارند كه قصاص شوي، فكر مي‌كني اين دادگاه هم راي بر قصاص صادر خواهد‌ كرد؟
فكر مي‌كنم حرف‌هايم آنها را قانع كرد و مرا به قصاص محكوم نخواهند كرد. خواسته اولياي دم هم طبيعي است چون آنها فكر مي‌كنند كه من فرزندشان را كشته‌ام و بايد اعدام شوم، بدون اين‌كه به كاري كه فرزندشان كرده‌ ‌، فكر كنند.
http://jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100847474720


واقعا تکان دهنده بود
واقعا
 
من نمیفهمم دختر و پسرها چرا برای مردها و زنها حکم قضائی اعدام صادر میکنند؟
 

tanhatarin_asb-3

عضو جدید
چرا نباید به مردا بدبین باشیم ؟
مگه از این اتفاقا کم میفته همه رقمش هست دیگه ملت البته بلانسبت جمع بی بند و باری عادتشون شده
 
ولی من نه تنها به شما دخترها بد بین نیستم بلکه خیلی هم خوشبینم! :d
بگید ماست سیاهه میگم حق با شماست!
اما نمیدونم چرا هیچ وقت خر نمیشین! :confused:


بله چرا نباید به مردا بدبین باشیم؟؟؟؟؟؟؟
هیچ به روی خودشونم نمیارن

راستی شما که اسمتون نا ظنینه یعنی به هیشکی بی اعتماد نیستین! و ظنین ندارید!
وقتی مینویسید نباید اعتماد داشت
فکر میکنم توی تاپیک درخواست تغییر نام کاربری باید اسمتون رو بنویسید ظنین!
ناظنین با حرفهای شما جور در نمیاد تناقض پیدا میکنید میرید تیمارستان ! من شما رو دوست دارم صلاح شما رو میخوام :smile:
 
آخرین ویرایش:

Nazanin07

عضو جدید
من بیام جواب بدم که هی میگن اسپم نکنید،پس جواب شما بماند
 

behnaz68

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
خیانت؟ واقعا چی باعث میشه یک زوج به همدیگر خیانت کنند؟
نمی تونم بگم فقط زن ها خیانت می کنند یا فقط آقایون خیانت می کنند یه چیزی می دونم توی خیانت یه نفر سوم هم هست
دلیلی که یک زن ومرد واقعا به هم خیانت می کنند چیه؟کمبود محبت؟ نا توانایی در بر طرف کردن نیاز های هم هر چی باشه هردو مقصرند و یکی جرمش بیشتر
 

bahareh85

عضو جدید
چرا مرد؟
اون چه گناهی داره؟
فقط زنش را دوست داشته.
من زنم و ازدواج کردم و زنی که بتونه اینقدر عوضی باشه حتی ارزش اینکه واسش آدم بکشی و خودت رو هم گوشه زندان بندازی رو نداره چه برسه که هنوز دوستش داشته باشی. نفرت انگیزه
باید زنشو مثل یه آشغال کثیف از زندگیش می نداخت بیرون اون مردک بعد از اینکه ازش خسته میشد ولش می کرد و خلاصه این جور آدما نهایتشون فلاکته نه این دنیا رو دارن و نه اون دنیا رو.
همچین زنی ارزش یک لحظه رنجی رو که اون مرد داره میکشه نداره
 

m sadeq

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا یکی یه غلطی کرد
همه رو نباید که به یه چشم دید
 

bahareh85

عضو جدید
خیانت؟ واقعا چی باعث میشه یک زوج به همدیگر خیانت کنند؟
نمی تونم بگم فقط زن ها خیانت می کنند یا فقط آقایون خیانت می کنند یه چیزی می دونم توی خیانت یه نفر سوم هم هست
دلیلی که یک زن ومرد واقعا به هم خیانت می کنند چیه؟کمبود محبت؟ نا توانایی در بر طرف کردن نیاز های هم هر چی باشه هردو مقصرند و یکی جرمش بیشتر
آره توی هر خیانتی یه دلیلی وجود داره که معمولا توی پرونده های دادگستری نیست ولی این زن اگر با شوهرش مشکل هم داشت باید راجع بهش حرف میزد، اگه بازم مشکل داشت جدا میشد ولی این کاری که کرده راه حل کثیفی بوده و هیچ مشکلی توجیه انجام این کا نمیشه.

زن خائنو باید آتیشش زد.
خائن رو بای آتیش زد مرد و زن نداره خیانیت سوای جنسیت خائن عمل زشتیه
 
آخرین ویرایش:

behnaz68

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
آره توی هر خیانتی یه دلیلی وجود داره که معمولا توی پرونده های دادگستری نیست ولی این زن اگر با شوهرش مشکل هم داشت باید راجع بهش حرف میزد، اگه بازم مشکل داشت جدا میشد ولی این کاری که کرده راه حل کثیفی بوده و هیچ مشکلی توجیه انجام این کا نمیشه.
بعضی مواقع حرف هایی نگفته عواقب خیلی بدی خواهد داشت شاید هم اگر حرف می زدند تا این جا پیش نمی رفت شایدم حرف زدند ولی قانع نشدند
واقعا چرا اون زن خیانت کرد؟زنی که شوهرش این قدر دوستش داشت.شاید شوهرش فکر می کرده زنش می دونه که دوستش داره
شایدم با هم در مورد مشکلشون حرف زدند ولی مردی که عاشق بوده باور نکرده (اون زنش در بدترین وضعیت دید کمتر کسی از این موضوع می گذره و باز تحمل می کنه)
اگه اون زن زنده بود شاید بهتر میشد حکم داد و قضاوت کردحکمی که مرگ واسش کم باشه
نباید تاثیری که نفر سوم داره فراموش شه که ممکنه چندین زندگی ویرون کنه
به هر حال خیانت کثیف ترین کار دنیاست
 

A N A H I T A

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه این مرد کمی نسبت به زنش بدبین بود آیا این اتفاق می افتاد؟
کمی بدبینی بهتر از خوش بینی است که در آینده از اون طرز فکر احساس حماقت کنی.
به نظر شما این مرد باید چی کار می کرد؟
این اتفاق ممکنه واسه هر دو طرف بیوفته هم واسه مرد هم واسه زن
خیانت رو باید ریشه یابی روانشناسی کرد
 

Sarp

مدیر بازنشسته
من زنم و ازدواج کردم و زنی که بتونه اینقدر عوضی باشه حتی ارزش اینکه واسش آدم بکشی و خودت رو هم گوشه زندان بندازی رو نداره چه برسه که هنوز دوستش داشته باشی. نفرت انگیزه
باید زنشو مثل یه آشغال کثیف از زندگیش می نداخت بیرون اون مردک بعد از اینکه ازش خسته میشد ولش می کرد و خلاصه این جور آدما نهایتشون فلاکته نه این دنیا رو دارن و نه اون دنیا رو.
همچین زنی ارزش یک لحظه رنجی رو که اون مرد داره میکشه نداره
واسه همینه که میگم خاک تو سر مرده
 

paint

کاربر فعال
سلام
واقع بين باشيد من تمام پستها رو ديدم هيچ كس نپرسيد چرا چي شد كه زن به مردش خيانت كرد.
آيا واقعا" اون مرد تمامي نيازهاي روحي و جسمي زن را برآورده كرده بود.آمار ميگه 70% مشكلات خانوادگي بعلت مشكلات در روابط جنسي است.متاسفانه اين موضوع در كشور ما يك تابو است و آموزش دادن اون جرمه و وقيحه در حاليكه ما مسلمانيم و در كلام ائمه عليهم السلام بسيار زياد به اين موضوع پرداخته شده و تاكيد شده است كه زن بسيار ديرتر از مرد ارضاء مي گردد لذا قبل از مجامعت ضروري است كه ملاعبه صورت گيرد تا زن به اوج هيجان جنسي رسيده و با مرد هماهنگ گردد.و در روايات تاكيد شده كه اگر زن ارضاء نگردد حتي خود را در اختيار برده سياه بدبو نيز خواهد گذاشت
 

abu_72

عضو جدید
کاربر ممتاز
واي خداي من چه وحشتناك


چه آدم هاي پيدا ميشه ، آخه مگه چند دقيقه نه يك ساعت لذت جنسي چقدر ارزش داره كه بايد به شوهر خودت خيانت كني يا چقدر ارزش داره كه به خودت اجازه بدي وارد زندگي يك نفر بشي


خدا لعنت كنه همچين آدمهاي رو

واقعا دل خراش بود
 

abu_72

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
واقع بين باشيد من تمام پستها رو ديدم هيچ كس نپرسيد چرا چي شد كه زن به مردش خيانت كرد.
آيا واقعا" اون مرد تمامي نيازهاي روحي و جسمي زن را برآورده كرده بود.آمار ميگه 70% مشكلات خانوادگي بعلت مشكلات در روابط جنسي است.متاسفانه اين موضوع در كشور ما يك تابو است و آموزش دادن اون جرمه و وقيحه در حاليكه ما مسلمانيم و در كلام ائمه عليهم السلام بسيار زياد به اين موضوع پرداخته شده و تاكيد شده است كه زن بسيار ديرتر از مرد ارضاء مي گردد لذا قبل از مجامعت ضروري است كه ملاعبه صورت گيرد تا زن به اوج هيجان جنسي رسيده و با مرد هماهنگ گردد.و در روايات تاكيد شده كه اگر زن ارضاء نگردد حتي خود را در اختيار برده سياه بدبو نيز خواهد گذاشت

دليلت منطقي نيست

خب طلاق ميگرفت


لعنت به همچين آدمهاي




 

paint

کاربر فعال
دليلت منطقي نيست

خب طلاق ميگرفت


لعنت به همچين آدمهاي




عزيز من قدرت نياز جنسي رو بالاخص در خانمها دست كم مي گيري اونچه كه معصوم ع مي فرمايد حقه و جاي بحث نداره منطق من منطق معصومين ع است چه بي منطقيي مدرك مي خاي مي توني طب الرضا ع و طب الصادق مكارم الاخلاق و اصول كافي را در باب ارتباط با جنسي با همسر بخوني اگه كلام معصوم رعايت ميشد ايران الان يك فاحشه خانه بزرگ نبود
 

simiar

عضو جدید
سلام
واقع بين باشيد من تمام پستها رو ديدم هيچ كس نپرسيد چرا چي شد كه زن به مردش خيانت كرد.
آيا واقعا" اون مرد تمامي نيازهاي روحي و جسمي زن را برآورده كرده بود.آمار ميگه 70% مشكلات خانوادگي بعلت مشكلات در روابط جنسي است.متاسفانه اين موضوع در كشور ما يك تابو است و آموزش دادن اون جرمه و وقيحه در حاليكه ما مسلمانيم و در كلام ائمه عليهم السلام بسيار زياد به اين موضوع پرداخته شده و تاكيد شده است كه زن بسيار ديرتر از مرد ارضاء مي گردد لذا قبل از مجامعت ضروري است كه ملاعبه صورت گيرد تا زن به اوج هيجان جنسي رسيده و با مرد هماهنگ گردد.و در روايات تاكيد شده كه اگر زن ارضاء نگردد حتي خود را در اختيار برده سياه بدبو نيز خواهد گذاشت

من اصلاً مخالف حقوق زنان نیستم ، اینو دوستانی که منو میشناسن میدونن . ولی :

1- خیانت هیچ توجیهی نداره. به ویژه در فرهنگ ایرانی
 

abu_72

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزيز من قدرت نياز جنسي رو بالاخص در خانمها دست كم مي گيري اونچه كه معصوم ع مي فرمايد حقه و جاي بحث نداره منطق من منطق معصومين ع است چه بي منطقيي مدرك مي خاي مي توني طب الرضا ع و طب الصادق مكارم الاخلاق و اصول كافي را در باب ارتباط با جنسي با همسر بخوني اگه كلام معصوم رعايت ميشد ايران الان يك فاحشه خانه بزرگ نبود

اي بابا ، چه ربط به حديث داره

همه اين حديثا رو واو به واو حفظ هستم ، بگم؟؟

اما جاي نخوندم بگه : اگر شوهري نتوانست زنش را ارضا كند آن زن حق دارد در بستر مرد ديگري وارد شود

پيامبر لعنت كرده زني كه شوهر داره و يكي ديگه رو توي بستر همسرش جاي ميده


خدا لعنت كنه هرچي از اين آدماست چه زن چه مرد
 

Sarp

مدیر بازنشسته
من اصلاً مخالف حقوق زنان نیستم ، اینو دوستانی که منو میشناسن میدونن . ولی :

1- خیانت هیچ توجیهی نداره. به ویژه در فرهنگ ایرانی
حالا شما کلا اسم ایران و فرهنگشو خط بزن

بقیه جاها توجیه داره ؟
 

paint

کاربر فعال
اي بابا ، چه ربط به حديث داره

همه اين حديثا رو واو به واو حفظ هستم ، بگم؟؟

اما جاي نخوندم بگه : اگر شوهري نتوانست زنش را ارضا كند آن زن حق دارد در بستر مرد ديگري وارد شود

پيامبر لعنت كرده زني كه شوهر داره و يكي ديگه رو توي بستر همسرش جاي ميده


خدا لعنت كنه هرچي از اين آدماست چه زن چه مرد
اي بابا چرا دچار كج فهمي شديد من ميگم علت اين مشكلات و خيانتها و يا طلاقها بخاطر ارضاء نشدن طرفين هست كي من گفتم خيانت به همسر توصيه شده من گفتم قبل از مجامعت بايد ملاعبه داشت
 

abu_72

عضو جدید
کاربر ممتاز
اي بابا چرا دچار كج فهمي شديد من ميگم علت اين مشكلات و خيانتها و يا طلاقها بخاطر ارضاء نشدن طرفين هست كي من گفتم خيانت به همسر توصيه شده من گفتم قبل از مجامعت بايد ملاعبه داشت

شايد شما درست بگيد
 

Similar threads

بالا