در گيري هاي سوريه ‹‹نظر شما چيست››

در گيري هاي سوريه ‹‹نظر شما چيست››

  • ظلم حكومت و شورش مردم بيگناه

    رای: 31 70.5%
  • دخالت بقيه كشورها و شورش آشوبگران و دشمنان خدا

    رای: 5 11.4%
  • نظري ندارم

    رای: 8 18.2%

  • مجموع رای دهندگان
    44
وضعیت
موضوع بسته شده است.

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
لندن - سفارت سوريه در لندن عصر چهارشنبه با انتشار بيانيه اي ادعاهاي برخي از رسانه هاي انگليس مبني بر 'فرار همسر بشار اسد رييس جمهوري سوريه به انگليس' را قويا تكذيب كرد.
به گزارش ايرنا در اين بيانيه آمده است: شايعات نادرستي در روزهاي اخير در برخي رسانه هاي انگليس در مورد همسر آقاي بشار اسد و فرزندان وي مطرح شده است كه هدفي جز خدشه دار كردن روند اصلاحات ملي آغاز شده در سوريه ندارد.

دكتر 'سامي الخيامي' سفير سوريه در انگليس در اين بيانيه تاكيد كرده است كه خانم اسد و سه فرزندش در انگليس نيستند. همسر رييس جمهوري در دمشق حضور دارد و بر فعاليت هاي خود در زمينه برنامه توانمندسازي مردم سوريه تمركز دارد.

'فرزندان آقاي اسد هم در دمشق هستند و بر خلاف شايعات شيطنت آميز مطرح شده در برخي رسانه هاي انگليس آنان فقط گذرنامه سوري دارند.'

سفير سوريه افزوده است: خانم اسد هرگز و تحت هيچ شرايطي در اين موقعيت و هنگام اجراي روند اصلاحات ملي، سوريه را ترك نخواهد كرد... رهبري سوريه به تقاضاهاي مشروع مردم با برنامه اصلاحاتي كه اخيرا اجراي آن توسط رييس جمهور بشار اسد اعلام شد، پاسخ داده است.

وي اظهارداشت: خانم اسد نيز سخت مشغول فعاليت است و نشست هاي مختلفي را با رهبران جامعه مدني و گروههاي جوانان برگزار مي كند تا انتظارات و اميدهاي آنان را براي آينده كشور مورد بحث و بررسي قرار دهد.

برخيرسانه هاي انگليس بويژه روزنامه ديلي تلگراف لندن طي روزهاي اخير گزارش هايي را مبني بر فرار همسر و فرزندان بشار اسد به انگليس منتشر كرده بودند.

الخيامي گفت: رهبري سوريه در همراهي با درخواست هاي عمومي براي انجام اصلاحات، قانون حالت فوق العاده را در كشور لغو كرد، زندانيان را آزاد نمود و يك دولت جديد را كه ذهنيتي اصلاح طلبانه دارد براي اداره امور كشور منصوب نمود... همچنين اقدامات قاطعانه ديگري نيز براي رسيدگي به خواسته هاي مشروع مردم به عمل آمده است.

وي افزود: رييس جمهوري سوريه روزانه با هيات هاي بزرگي از اقشار مختلف مردم از گوشه و كنار كشور ديدار و گفت و گو مي كند و به تقاضاها و پيشنهادات آنان در مورد مسائلي نظير اصلاحات سياسي، قضايي و مقابله با فساد گوش فرا مي دهد.

دمشق / واحد مرکزی خبر
1390/2/21
روزنامه سوری quotation mark الوطن quotation mark امروز نوشت: همزمان با تجدید آرایش استقرار نیروهای ارتش در مناطق ساحلی سوریه ، آرامش مجدد در این مناطق از جمله شهر بانیاس و روستاهای اطراف برقرار شده است.
به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق به نقل از این روزنامه ؛ عملیات بازرسی ارتش در شهر بانیاس و روستاهای اطراف از جمله quotation mark بیضه quotation mark و quotation mark مرقب quotation mark به بازداشت افراد مسلح و شناسایی یک بیمارستان میدانی و چند مخفیگاه اسلحه به همراه مقادیر زیادی مهمات شامل مین های ضد تانک منجر شد.
روزنامه الوطن با اشاره به آزادی افراد مسلحی که خود را به طور داوطلبانه به ماموران امنیتی تسلیم کنند و تعهد کتبی دایر بر شرکت نکردن در عملیات تخریب ارائه دهند ، نوشت : گروهی از زنان شهر بانیاس برای آزادی همسران و فرزندانشان که در بازداشت بسر می برند، در یکی از محله های این شهر تحصن کردند.

این روزنامه نوشت: درشهر حمص نیز ، نیروهای ارتش بیشتر سرکردگان و اعضای گروه های مسلح سلفی را بازداشت کردند و هم اکنون درگیری با قاچاقچیان در برخی محله های این شهر از جمله quotation mark بابا عمرو quotation mark و quotation mark جاده طرابلس quotation mark ادامه دارد. الوطن افزود: نیروهای ارتش یک بیمارستان صحرائی در منطقه quotation mark حمیدیه quotation mark واقع در اطراف شهر حمص را شناسایی کردند؛ که درآن دو زخمی از افراد مسلح بستری بودند که به بیمارستان مرکزی شهر حمص انتقال داده شدند، ضمن اینکه کارکنان پزشکی این بیمارستان بازداشت شدند.

الوطن در ادامه این گزارش از اوضاع در مناطق ناآرام سوریه نوشت: پس ازورود یگانهای ارتش به شهر معظمیه واقع در حومه غرب دمشق و بازداشت تعداد زیادی از افراد مسلح، این منطقه در دو روز گذشته از آرامش نسبی برخوردار بود. الوطن می افزاید : شبکه برق و تلفن در این شهر دوباره برقرار و تردد در جاده اصلی این منطقه منتهی به دمشق برای همه خودروها آزاد شده است و مردم روز گذشته برای خرید مایحتاج روزمره شان از خانه هایشان بیرون آمدند. اهالی منطقه معظمیه در این خصوص به این روزنامه گفتند : ارتش هنوز نقاط ایست و بازرسی برپا کرده و براساس فهرستهای خاصی، به دنبال شناسائی و بازداشت افراد مسلح است.
منبع :
http://beta.iribnews.ir/VMK/Body.aspx?id=1114761

آقای محترمی که از یوتوب برای ما زحمت کشیدی فیلم گذاشتی
و البته خواستی این چنین بنده رو دورغگو جلوه بدی :biggrin::mad:
حداقل به خودت زحمت میدادی خبرهایی که گذاشته بودم رو درست میخوندی و مخصوصا اگر دنبال حقیقتی بودی لینک گذاشته بودم که بری ساعت اونها رو نگاه کنی
خبر بنده و لینک آرامش در سوریه مربوط به این خبر بود ....... قشنگ ببین تا خواستی کسی رو خراب کنی دفعه بعد بهتر بتونی این کار رو انجام بدی ;)

"آرامش مجدد در این مناطق از جمله شهر
بانیاس و روستاهای اطراف برقرار شده است.
"

این جمله یعنی چی ؟
نمیدونستم انقدر فارسیتونم ضعیفه :cool:
یعنی یک خبری بوده ...... نیروهای امنیتی وارد شدن ....... فعلا اون منطقه آرومه

نه اینکه سوریه برای همیشه آروم شده .......یا اون چیزی که شما میخواستی القا بدی که این محمد آقا میگه هیچ اتفاقی نیفتاده :biggrin::biggrin::D:mad:

حداقل با دیگران رو راس نیستی خوبه با خودت رو راست باشی ;)
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز

الله اکبر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چه چیزا

عزیزم تو قرن 21 هستیم شایدم22!

همه چی روشنه قربونت برم امروزه کسی نمی تونه واقعییت رو انکار کنه
به به آقای تازه وارد عزیز .......... قدم رنجه فرمودین ......... البته میدونیم میو میو عوض میشه .......ولی عوض میشدا
نه اینکه چنتا نام کاربری داشته باشه . دی
راستی به جمله اولتون چقدر اعتقاد دارین ؟
طوری مطرح کردین که بیشتر به تمسخر شباهت داشت:mad:
آقای محترم دین شما هر چی هست ارزشمند البته اگر الهی باشه
ولی شما حق نداری .......دین کسی رو مسخره کنی ......... حالا کلام قرآن ما عربیس
شما نمیفهمی مشکل خودته :mad::mad:
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
همان طور که خودتون هم قبول کردین موافقین که جنبش سوریه مثل سایر جنبش ها منطقه است و یه حرکت مردمی علیه ظلم و دیکتاتوریه

.اگه آمریکا از بحرین به قول شما حمایت می کنه ، ایران هم از دیکتاتور سوریه حمایت می کنه.
اگه آمریکا از آشوب درسوریه حمایت می کنه ، ایران هم از آشوب در بحرین حمایت می کنه.
پس اگر دولت آمریکا مداخله گر سلطه جو است . حتما دولت ایران هم آشوب گر و سلطه جو است.
تازه با یه فرق :
آمریکا دیگه مردم خودشو به اسم مبارزه با آمریکا و اسرائیل نمی کشه.
سلام
بله قبول کردم .......... ولی گفتم تحریک کننده اولیه اون چنتا با سوریه متفاوته
در سوریه به نظرم مردم مخالف بازیچه اسرائیل و آمریکا شدن و البته مزدوران اونها :mad:
چه جالب گفتین ........... ایران کجا به صراح ترکیه ، عراق و اخیرا لبنان از سوریه دفاع کرد ؟
نشست مطبوعاتی سخنگوی وزارت خارجه رو گذاشتم ........ بهتون توصیه میکنم سر فرصت دوباره بخونین اون بنا به مشاهدات عینی بنده است از شبکه خبر ....... تو سایتها هم بگردین .....ببینین مهمانپرست در اون نشست به خبرنگار اگه اشتباه نکنم ایرنا چه پاسخی داد

اما در مورد حمایت ......... حمایت داریم تا حمایت :cool:
آمریکا پول میده و فلان و فلان که مدارکش مشخص شده .........صریحا میگه بشار اسد رفتنی است و با رفتن او منافع ما حفظ میشه .......اینا رو صریح میگه ........ در ضمن من نمیدونستم نقشه انقدر تغییر کرده که آمریکا شده همسایه بحرین و سوریه و در کل اومده خاور میانه:cool:

اما در قبال ایران ........ اولا اینکه ما نسبت به مسائل همسایگانمون حساس باشیم و منطقه ای که توش هستیم فکر نمیکنم دخالت محسوب بشه و ایرادی داشته باشه
ثانیا .....این حکم دین اسلامه که هر کس مسلمانی رو در سختی دید کمکش نکنه مسلمان نیست
( آیا آمریکاییها و صهیونیستها هم به تازگی مسلمان شدن !!!!!! اونایی که خواهان از بین بردن دین در همه چی هستن و دین رو از سیاست آشکارا میگن جدا هست ؟!!!!!!)
بنابراین اقدام ایران در حمایت از بحرین یک اقدام دینی و اسلامیست
البته جالبه ایران نمیگه فلانی باید بره ......یعنی تا الآن نگفته ولی میگه حکومتها به خواسته های مردمشون تن بدن

البته ظرفیت اونا ( آل سعود و آل خلیفه رو بیان میکنه ، نظر اکثریت مردم رو تو اون شهرها هم میگه مثلا بحرین که بالای شصت درصد شیعه هست ) بعد هم دقیقا عین همین جمله رو گفته ....... حکومتها با مخالفینشون صحبت کنن
اگه مردمی نباشن میخواین بر کی حکومت کنید :(
 

Rheoman

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقای محترمی که از یوتوب برای ما زحمت کشیدی فیلم گذاشتی
و البته خواستی این چنین بنده رو دورغگو جلوه بدی :biggrin::mad:
حداقل به خودت زحمت میدادی خبرهایی که گذاشته بودم رو درست میخوندی و مخصوصا اگر دنبال حقیقتی بودی لینک گذاشته بودم که بری ساعت اونها رو نگاه کنی
خبر بنده و لینک آرامش در سوریه مربوط به این خبر بود ....... قشنگ ببین تا خواستی کسی رو خراب کنی دفعه بعد بهتر بتونی این کار رو انجام بدی ;)

"آرامش مجدد در این مناطق از جمله شهر
بانیاس و روستاهای اطراف برقرار شده است.
"

این جمله یعنی چی ؟
نمیدونستم انقدر فارسیتونم ضعیفه :cool:
یعنی یک خبری بوده ...... نیروهای امنیتی وارد شدن ....... فعلا اون منطقه آرومه

نه اینکه سوریه برای همیشه آروم شده .......یا اون چیزی که شما میخواستی القا بدی که این محمد آقا میگه هیچ اتفاقی نیفتاده :biggrin::biggrin::D:mad:

حداقل با دیگران رو راس نیستی خوبه با خودت رو راست باشی ;)

جناب مهندس ! برداشت شما از پست های من کاملا محترم ولی اشتباهه.دلیلی برای تخریب شما نمی بینم چون اصلا اهمیتی برای این کار نمی بینم.تاریخ ویدئو ها کاملا روشن کننده مطالبه.من هیچ بحثی با امثال شما ها ندارم چون یه احساسی بهم میگه نرود میخ آهنی بر سنگ!!من اصلا پست های شما رو نمی خونم که بخوام اشتباهی توی برداشت کرده باشم.ضمنا شاید سواد فارسی من ضعیف باشه(که مطمئنم از امثال شماها بهتره!)ولی پیش وجدانم سرافکنده نیستم که با آب و تاب از جنایت یک حکومت دیگه(!) دفاع کنم.
موفق باشید البته اگه خدا بخواد!
 
آخرین ویرایش:

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارتش سوریه از شهر حمص خارج شد

ارتش سوریه از شهر حمص خارج شد

روزنامه الوطن به نقل از یکی از اهالی حمص نوشت : گروههای مسلح از جمله قاچاقچیان مواد مخدر و برخی عشایر پیش از ورود ارتش در منطقه بابا عمر و اطراف آن تجمع کرده بودند و از اسلحه های سنگین و تیربار علیه ارتش استفاده می کردند .
به نوشته این روزنامه ، شب گذشته در نقاط مختلف شهر حمص آرامش برقرار بود و رفته رفته شهر حالت عادی و طبیعی به خود گرفته است .

در جریان عملیات نیروهای نظامی و امنیتی سوریه در حمص شماری از تروریست ها و افراد مسلح عرب ؛ بیگانه و فردی به نام مصطفی که خود را به عنوان امیر حمص و دیگری وزیر دفاع امارت اسلامی حمص معرفی می کرد؛ دستگیر شدند .

سوریه اخیرا شاهد تظاهرات در برخی شهرهای این کشور است . ( پس صدا و سیمای ایران منکر این نیست ......... خواهشا بفهمید )

در جریان این اعتراضها برخی افراد مسلح ناشناس اقدام به تیراندازی به سوی مردم ؛ نیروهای امنیتی و انتظامی با هدف تحریک آنان به درگیری و زد وخورد می کنند که تاکنون این اقدامات افراد مسلح موجب کشته و زخمی شدن ده ها نفر شده است.

ارتش و نیروهای امنیتی سوریه به دنبال این اقدامات افراد مسلح با ورود به شهرهای درعا؛ حمص و بانیاس ضمن تعقیب ؛ مبارزه و دستگیری تروریست ها آرامش را به این شهرها بازگرداندند .




منبع :
http://www.irinn.ir/web/guest/home?.../guest/home&_101_INSTANCE_PqQs_assetId=180113
شبکه خبر
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جناب مهندس ! برداشت شما از پست های من کاملا محترم ولی اشتباهه.دلیلی برای تخریب شما نمی بینم چون اصلا اهمیتی برای این کار نمی بینم.تاریخ ویدئو ها کاملا روشن کننده مطالبه.من هیچ بحثی با امثال شما ها ندارم چون یه احساسی بهم میگه نرود میخ آهنی بر سنگ!!من اصلا پست های شما رو نمی خونم که بخوام اشتباهی توی برداشت کرده باشم.ضمنا شاید سواد فارسی من ضعیف باشه(که مطمئنم از امثال شماها بهتره!)ولی پیش وجدانم سرافکنده نیستم که با آب و تاب از جنایت یک حکومت دیگه(!) دفاع کنم.
موفق باشید البته اگه خدا بخواد!
چه خوب !!!!!!!!!
"نرود میخ آهنی بر سنگ!"
چه تعبیر قشنگی در قبال بعضیها بود .........بسیار به جا خودتون گفتین ;)
پیش وجدانت سر افکنده باش البته با عرض معذرت
چون بارها در این باره صحبت کردم :smile:
و چون زبونم مو در اورده ......... دیگه نمیگم ........ خیلی دلت میخواد ببینی میری پستها رو میخونی

راستی این جمله خیلی قشنگ بود
"من اصلا پست های شما رو نمی خونم "

این خودش نشون میده که شما فقط چیزی رو که دوس داشته باشی میخونی و هرچی خلاف نظر شماست دروغه که هیچ ارزش خوندن نداره :D
بسیار لذت بردم از این صراحتتون
اگر در راه حق قدم برداری و نیتت راست و حسینی باشه و بی دروغ و تزویر قطعا خداوند میخواهد :gol:
شما هم موفق باشید ( البته اگر انسانی شاد هستین !!!! چون حرف من برخلاف خواسته ام عملی نمیشه)
 

Sarp

مدیر بازنشسته
کاربران اینترنت در سوریه اظهار داشتند، برای اولین بار پس از ۵ سال، *****ینگ فیس‌بوک و یوتیوب در این کشور لغو شده است. کاربران اینترنت در سوریه اظهار کردند سایت‌های فیس‌بوک و یوتیوب در دسترس مردم سوریه قرار گرفته‌اند و دیگر برای بازدید از این سایت‌ها نیازی به *****شکن نیست.
مقامات مخابراتی سوریه در خصوص محدودیت‌های اینترنتی در این کشور اظهارنظر نمی‌کنند، اما بسیاری از کاربران اینترنت در این کشور به خبرگزاری آسوشیدپرس گفتند سایت‌های فیس‌بوک و یوتیوب پس از ۵ سال قابل دسترس شده‌اند و دیگر نیازی به سرورهای پراکسی برای دسترسی به آنها نیست.
به گزارش ایتنا، رییس مرکز رسانه و آزادی بیان سوریه اظهار کرد: یک تاییدیه نیمه‌رسمی به دست ما رسیده که در آن لغو *****ینگ فیس‌بوک و یوتیوب قید شده است.
از سوی دیگر گفته می‌شود مخابرات سوریه دستور داده فایروال‌هایی که مانع دسترسی به فیس‌بوک و یوتیوب می‌شدند از میان برداشته شوند.


http://www.winbeta.net/فیلتر-فیسبوک...8c%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%87
 

Sarp

مدیر بازنشسته
جمهوری اسلامی ایران در سرکوب مردم سوریه دست دارد!

جمهوری اسلامی ایران در سرکوب مردم سوریه دست دارد!

روبرت فورد” سفیر آمریکا در سوریه مدعی شد که کاخ سفید اسناد مدارکی در دست دارد که ثابت می کند جمهوری اسلامی ایران در سرکوب مردم سوریه دست دارد!
وی در ادامه این ادعاهای مضحک خود گفت: مردم (!) مظلوم سوریه که خواهان دموکراسی می باشند به صورت مسالمت آمیز(!) اعتراض می کنند اما شاهد آن هستیم که بسیاری از آنها با گلوله نیروهای امنیتی سوریه کشته می شوند.
العربیه گزارش داد که سفیر آمریکا در دمشق گفت: آمریکا اسنادی و اطلاعاتی در دست دارد که ثابت می کند ایران کمکهای مالی فراوانی به حکومت بشار اسد برای سرکوب این انقلاب در سوریه کرده است.
او در ادامه مدعی شد: دخالتهای نیروهای امنیتی ایران نیز باعث شد تا آمریکا « سپاه قدس » جمهوری اسلامی ایران را در لیست تحریم قرار دهد!
به هر حال اینگونه اظهارات از کسانیکه کشتار و جنایات رژیمهای آل سعود و آل خلیفه بر علیه عموم مردم مظلوم بحرین و یمن را ندیده و احساس وظیفه نمی کنند امّا شکست عده اندکی از دست نشانده های خود در سوریه را به وضوح می بینند، هیچ جای تعجب ندارد.
گفتنی است مردم سوریه تا کنون چندین بار در شهرهای مختلف این کشور در حمایت از بشار اسد و نظام حاکم راهپیمایی کرده اند و بر علیه گروهک های دست نشانده غرب و رژیم صهیونیستی شعار داده اند امّا با سانسور خبری رسانه های غربی مواجه شده است.


http://www.ghatreh.com/news/7431040.html.جمهوري-اسلامي-ايران-در-سركوب-مردم-سوريه-دست-دارد!.html
 

Rheoman

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه خوب !!!!!!!!!
"نرود میخ آهنی بر سنگ!"
چه تعبیر قشنگی در قبال بعضیها بود .........بسیار به جا خودتون گفتین ;)
پیش وجدانت سر افکنده باش البته با عرض معذرت
چون بارها در این باره صحبت کردم :smile:
و چون زبونم مو در اورده ......... دیگه نمیگم ........ خیلی دلت میخواد ببینی میری پستها رو میخونی

راستی این جمله خیلی قشنگ بود
"من اصلا پست های شما رو نمی خونم "

این خودش نشون میده که شما فقط چیزی رو که دوس داشته باشی میخونی و هرچی خلاف نظر شماست دروغه که هیچ ارزش خوندن نداره :D
بسیار لذت بردم از این صراحتتون
اگر در راه حق قدم برداری و نیتت راست و حسینی باشه و بی دروغ و تزویر قطعا خداوند میخواهد :gol:
شما هم موفق باشید ( البته اگر انسانی شاد هستین !!!! چون حرف من برخلاف خواسته ام عملی نمیشه)

واقعا عذرمی خوام ولی فکر می کنم جواب شما سکوت باشه
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دقیقا د رمورد سوریه داره مثل پس ازانتخابات ایران عمل میشه، یه کم دقت کنید.
یه عده با انتشار تصاویر حساسیت برانگیز، فارغ از اینکه این اتفاقات توس کی افتاده و عاملش کی بوده، سعی در تحریک عواطف و احساسات جهان دارند.

که باز هم مثل همیشه شکست میخورند.
 

کانادا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا نمی دونم آیا چنین رژیم جانی و دیو صفتی جایی برای دفاع داره؟

مطمئن باش کشوری که کارش به جایی برسه که با توپ و تانک به مردمه خودش حمله کنه ، داره نفس های آخرش را میزنه .
چیزی که توی مردم شجاع سوریه ولیبی دیدم اینه که هرچی بیشتر بکشند ، مردم با اراده بیشتری مبارزه میکنند .

بشار به پایان سلام کن ، شاید که دیگران درس گیرند
 

NEGINNN

کاربر بیش فعال
مگه دروغ گفتم !!!!!!
روسیه امن و امانه
البته چند وقت پیش میخواستن تو متروش بمب گذاری کنن که البته متاسفانه نمیدونم چی شد
و.الا من نمیدونم کجای حرفم تعجب داشت !!!!!
یکی از بچه ها گفته بودن ......منم جوابش دادم

ببخشید از کسی که نشسته باشه جلوی تلویزیون صدا و سیما و فکر میکنه اخبار موثق رو میشنوه و بگه روسیه امن و امانه نباید تعجب کرد روسیه قیامت خونه.........البته به کمک برادران ما!!!!
 

NEGINNN

کاربر بیش فعال
مطمئن باش کشوری که کارش به جایی برسه که با توپ و تانک به مردمه خودش حمله کنه ، داره نفس های آخرش را میزنه .
چیزی که توی مردم شجاع سوریه ولیبی دیدم اینه که هرچی بیشتر بکشند ، مردم با اراده بیشتری مبارزه میکنند .

بشار به پایان سلام کن ، شاید که دیگران درس گیرند

بشار به پایان سلام کن ، شاید که دیگران درس گیرند

اینو خوب اومدی جداگونه ایول داشت..........
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ببخشید از کسی که نشسته باشه جلوی تلویزیون صدا و سیما و فکر میکنه اخبار موثق رو میشنوه و بگه روسیه امن و امانه نباید تعجب کرد روسیه قیامت خونه.........البته به کمک برادران ما!!!!
روسیه = سوریه!!!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببخشید از کسی که نشسته باشه جلوی تلویزیون صدا و سیما و فکر میکنه اخبار موثق رو میشنوه و بگه روسیه امن و امانه نباید تعجب کرد روسیه قیامت خونه.........البته به کمک برادران ما!!!!
شما یک خبر حتی از راشا تودی برای من پیدا کن که روسیه قیامت خونه :surprised:

روسیه = سوریه!!!
:surprised::eek::biggrin::D:surprised::cool::biggrin:
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا