تصادف مرگبار در بزرگراه یادگارامام + تصاویر

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
امروز

به گفته شهروندانی که شاهد رخداد این حادثه بودند خودرو سواری که در مسیر شرق به غرب بزرگراه یادگار امام در حرکت بود پس از برخورد با خودرو سواری دیگرو گذر از نرده‌های محافظ(گاردریل) میان بزرگراه در مسیر مخالف با سه دستگاه خودرو دیگر برخورد می‌کند.

برخورد 6 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه یادگارامام باعث مرگ دو سرنشین یکی از خودرو‌ها و آسیب دیدگی دو نفر دیگرشد.

به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 8:58 دقیقه امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 58 را به محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام، زیر پل بولوار پاکنژاد اعزام كرد.

علیرضا دامغانی نسب رئیس ایستگاه 58 در مورد حادثه گفت: در جریان این حادثه در پی برخورد شدید دودستگاه خودرو سواری که موجب آسیب دیدگی دو سرنشین یکی از خودروها و مرگ دو سرنشین خودرو دیگر شد، 4 دستگاه خودرو دیگر نیز در برخورد با خودروهای حادثه دیده دچار خسارت مالی شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل و جلوگیری از نشت بنزین خودرو‌ها با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات و بریدن قسمتی از اتاق در هم پیچیده خودرو جسم بی جان دو سرنشین آن را بیرون آوردند.

این گزارش همچنین حاکی است محمود کبودبند فرمانده آتش‌نشانان تعیین علت بروز این حادثه را به گزارش کارشناسان راهنمایی و رانندگی منوط کرد و گفت: به گفته شهروندانی که شاهد رخداد این حادثه بودند خودرو سواری که در مسیر شرق به غرب بزرگراه یادگار امام در حرکت بود پس از برخورد با خودرو سواری دیگرو گذر از نرده‌های محافظ(گاردریل) میان بزرگراه در مسیر مخالف با سه دستگاه خودرو دیگر برخورد می‌کند.

آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه وانتقال خودرو‌ها به ماموریت خود پایان دادند.






















 

Similar threads

بالا