5300 موشك ايراني به اسرائيل شليك مي‌شود

وضعیت
موضوع بسته شده است.

JavadMessi

مدیر بازنشسته
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه خبري "صدي سوريا"، ايتان بن‌ الياهو با بررسي احتمالات حمله اين رژيم به ايران و سوريه به بررسي تعداد موشكهايي كه به جبهه داخلي رژيم صهيونيستي اصابت خواهد كرد اشاره نموده و اعلام كرد كه در اين درگيري‌ احتمالاً بيش از 300 موشك دوربرد و پنج‌هزار موشك با برد كوتاه به اسرائيل اصابت خواهد كرد.[/align]
وي افزود:اين علاوه بر سناريوهاي ديگري است كه عليه اسرائيل به كار خواهد رفت.
اين فرمانده سابق نيروي هوايي ارتش رژيم صهيونيستي با اشاره به تغييراتي كه در جريان جنگ در امنيت رژيم صهيونيستي ايجاد مي‌شود و با بهره‌گيري از تجربيات جنگ اول خليج فارس پيش‌بيني كرد در جنگ احتمالي آينده بيش از 250 تا 300 موشك اسكاد يا شهاب و بيش از پنج‌هزار موشك كاتيوشا از سوي ايران و سوريه به سرزمينهاي اشغالي شليك شود.
الياهو با اشاره به اينكه براي رهگيري هر موشك دوربرد بيش از دو موشك رهگير نياز است، گفت براي جلوگيري از اين موشكها اسرائيل به بيش از 700 موشك رهگير نياز دارد.
اين كارشناس نظامي تأكيد كرد؛ براي موشكهاي كوتاه‌برد نيز نياز به نيروهاي زميني داريم كه اين موشكها را از ميان بردارند.
فرمانده سابق نيروي هوايي رژيم صهيونيستي پيش‌بيني كرد؛ اسرائيل بايد خود را براي يك جنگ 20 روزه آماده كند.
بن الياهو تاكيد كرد؛ اسرائيل بايد در رويارويي با سوريه برتري داشته باشد و اهداف استرتژيك اين كشور را هدف قرار دهد.
وي در جنگ احتمالي با لبنان مدعي برتري هوايي اسرائيل شد و تاكيد كرد كه در درگيري‌هاي هوايي اسرائيل بايد مواضع موشك‌هاي با برد متوسط را از بين برد، نيروي زميني ارتش نيز بايد موشك‌هاي كوتاه برد را ساقط كند.
اين در حالي است كه فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران در پاسخ به تهديدات احتمالي دشمن گفته بود؛ در صورت حمله احتمالي، شناورهاي دشمن با موشكهاي پيشرفته و تاكتيك‌هاي برق‌آساي قايق‌هاي سپاه به قعر خليج‌فارس مي‌روند.
در همين حال سخنگوي وزارت خارجه آمريكا درباره اخبار منتشر شده مبني بر حمله به ايران گفت؛ هيچ اطلاعاتي در اين خصوص در اختيار نداريم.
"تام كيسي" در واكنش به اخبار مربوط به احتمال حمله به ايران گفت؛ ما اطلاعي درباره چنين حمله‌اي نداريم و فكر مي‌‌كنم اين سخنان، اظهارات كساني است كه اصلاً اطلاعات مستندي در باره آنچه بر زبان مي‌رانند، ندارند و بر اموري تاكيد مي‌كنند كه شايستگي سخن گفتن درباره آن را ندارند.
منوچهر متكي وزير خارجه جمهوري اسلامي ايران نيز در مصاحبه با خبرگزاري آسوشيتدپرس گفت كه معتقد نيست، آمريكا يا رژيم صهيونيستي دست به اقدام نظامي بزنند زيرا اقتصاد آمريكايي‌ها با مشكل مواجه شده و به دليل فشارهاي ناشي از جنگ‌هاي عراق و افغانستان در باتلاق كمبودها گرفتار شده است.
متكي ادامه داد: ما چنين احتمالي را در اين لحظه پيش‌بيني نمي‌كنيم. رژيم صهيونيستي با سقوط و اختلاف سياسي در درون خود و در منطقه دست به گريبان است؛ بنابراين، اين رژيم نمي‌تواند چنين حماقتي را مرتكب شود. از سوي ديگر آمريكا نيز در موقعيتي نيست كه بتواند بار ديگر در منطقه خطرورزي كند.
 

anjam.vazife

عضو جدید


فک میمنید چند تا از اون اسباب بازی ها با این نابود شن یا تو دقیقه چند بار شلیک کنه



یا چند تا ازینا سر راه اسرائیل بلشه
 

anjam.vazife

عضو جدید
رونمایی از سلاح لیزری ضد هواپیما
سلاح لیزری رایتئون برای نخستین بار در نمایش هوایی فارنبورگ رونمایی شد. این سلاح لیزری که 50کیلووات قدرت دارد، دو ماه پیش توانست در آزمایشی در محیط دریایی، یک فروند هواپیمای بی‌سرنشین را هدف بگیرد و به سرعت آن را ساقط کند.
ابوالفضل کریمی: شرکت آمریکایی رایتئون از لیزر ضد هواپیمای خود در نمایش هوایی فانبروگ رونمایی کرد.

به گزارش بی‌بی‌سی، سیستم سلاح نزدیک شونده (CIWS) می‌تواند خودش اقدام به شلیک کند و یا توسط یک سیستم توپخانه‌ای کنترل شود. در ماه می / اردیبهشت سال جاری، این سیستم برای شلیک و منهدم کردن یک هواپیمای خودکار مورد استفاده قرار گرفت.

رایتئون اعلام کرد این لیزر حالت جامد، پرتویی با قدرت 50 کیلووات تولید می‌کند و قادر است هواپیماهای بی‌سرنشین (UAV)، خمپاره‌اندازها، راکت‌ها و کشتی‌های سطحی کوچک را هدف‌گیری و منهدم کند.




در ابتدا این سیستم دارای لیزرهایی شیمیایی بود که نیروی خود را از واکنش‌های شیمیایی تامین می‌کرد. آن‌ها تجهیزات بسیار بزرگی بودند که سوخت بسیاری مصرف می‌کردند و برای استفاده باید مقادیر زیادی از مواد شیمایی مورد نیاز به همراه آن‌ها حمل می‌شد. این سوخت‌ها معمولا سمی هستند و به همین دلیل اپراتورهای این سیستم‌ها مجبورند لباس‌های محافظ به تن کنند.

اما در عوض لیزرهای حالت جامد از مواد شیشه‌ای یا سرامیکی برای تولید پرتو لیزر استفاده می‌کنند. این تجهیزات کوچک‌تر و فشرده‌تر هستند؛ ولی با این حال نیاز آن‌ها به انرژی هم‌چنان بالاست. اما قدرت لیزرهای حالت جامد به اندازه لیزرهای شیمایی نبود و به همین دلیل تاکنون برای استفاده نظامی مناسب نبودند.

آخرین دفاع
پیتر فلستید، ویراستار هفته‌نامه Jane's Defence به بی‌بی‌سی گفت: «CIWS در حقیقت شروعی است بر استفاده از لیزرهای حالت جامد در جنگ‌های واقعی. درست است که یک هواپیمای بی‌سرنشین مسلح نیست و سرعت زیادی ندارد، اما با استفاده از این سیستم به محض این که یک چنین ابزار خودکاری شناسایی شود، با لیزر منهدم خواهد شد. در حال حاضر شرکت‌ها تلاش می‌کنند اندازه این لیزر را باز هم کوچک‌تر کرده و آن را کاربردی‌تر کنند».

مایک بوئن، نایب‌رئیس سیستم‌های موشکی رایتئون به بی‌بی‌سی گفت: «این آزمایش‌ها در محیط دریایی انجام شده‌اند و یک گام به جلو در استفاده از فناوری لیزر محسوب می‌شود. ما این سیستم را روی یک فالانکس (سیستم دفاع ضد موشکی ارتش آمریکا) نصب کردیم که از یک سلاح گاتلینگ 20 میلی‌متری متصل به یک مکانیسم هدایت راداری استفاده می‌کند. این سیستم تاکنون در بسیاری از کشتی‌ها نصب شده است. این سیستم به عنوان آخرین لایه دفاعی استفاده می‌شود. بنابراین اگر شما بتوانید یک لیزر روی آن نصب کنید، می‌توانید مسافت‌های طولانی‌ترین را هدف قرار دهید و اگر این سیستم به یک انبار مهمات نامحدود دسترسی داشته باشد، می‌تواند به طور نامحدود فوتون شلیک کند».

تاکنون دو مشکل اساسی توسعه سلاح‌های لیزری را با وقفه روبه رو کرده بود که به ترتیب عبارت بودند از شرایط آب‌وهوایی و مشکلات هدف‌گیری. هوای مرطوب محیط‌های دریایی می‌تواند انرژی لیزر را قبل از رسیدن به هدف جذب کند و علاوه بر آن سطوح انعکاسی می‌توانند روی کارایی سیستم‌های لیزری تاثیر منفی داشته باشند.

آقای بوئن هم این مشکلات را تائید کرد، اما اعلام کرد که می‌توان بر آن‌ها غلبه کرد: «هر ماده‌ای نور را منعکس می‌کند، اما شما می‌توانید با افزایش انرژی به این مشکل غلبه کنید. اگر شما انرژی لیزر را چند کیلو وات افزایش دهید و از یک آستانه معین عبور کنید، لیزر همان کار مورد نظر شما را انجام خواهد داد. زمانی که یک ماده شروع به گرم شدن می‌کند، می‌تواند قابلیت انعکاسی را کاهش دهد، به این ترتیب وسیله هدف قرار داده شده انرژی بیش‌تری جذب کرده و در نهایت نابود می‌شود».

این اولین بار است که یک هواپیمای بی‌سرنشین در محیط دریایی با استفاده از این تکنولوژی هدف قرار داده می‌شود. در حال حاضر این شرکت تلاش می‌کند نمونه‌های مشابهی برای مقابله با راکت‌های زمینی و خمپاره‌اندازها نیز بسازد. روی زمین می‌توان این تکنولوژی را روی یدک‌کش‌ها نصب کرد و به این ترتیب در سراسر کره زمین از پرتوهای لیزر برای نابودی اهداف دشمن استفاده کرد.


منبع خبر اونلاین
 

anjam.vazife

عضو جدید
البته باید گفت که این سلاح چیز تازه ای نیست، چراکه پیش از این نیز مشابه این سیستم بنام :

MTHEL / Mobile Tactical High Energy Laser

با تست موفق بروی گلوله خمپاره، توپ و موشک کاتیوشا که به مراتب سرعت بالاتری نسبت به پهپاد داشته و همچنین رهگیری آنها نیز مشکلتر میباشد در کلکسیون تسلیحات آمریکا حضور خودش را اعلام کرده بود.

د

 
آخرین ویرایش:

medi2536

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منوچهر متكي وزير خارجه جمهوري اسلامي ايران نيز در مصاحبه با خبرگزاري آسوشيتدپرس گفت كه معتقد نيست، آمريكا يا رژيم صهيونيستي دست به اقدام نظامي بزنند زيرا اقتصاد آمريكايي‌ها با مشكل مواجه شده و به دليل فشارهاي ناشي از جنگ‌هاي عراق و افغانستان در باتلاق كمبودها گرفتار شده است.
متكي ادامه داد: ما چنين احتمالي را در اين لحظه پيش‌بيني نمي‌كنيم. رژيم صهيونيستي با سقوط و اختلاف سياسي در درون خود و در منطقه دست به گريبان است؛ بنابراين، اين رژيم نمي‌تواند چنين حماقتي را مرتكب شود. از سوي ديگر آمريكا نيز در موقعيتي نيست كه بتواند بار ديگر در منطقه خطرورزي كند.[/QUOTE]
خبر براي كي هست؟
 

JavadMessi

مدیر بازنشسته
اینا که این همه قدرت داشتند چرا تا حالا حمله نکردند؟!!!
 

JavadMessi

مدیر بازنشسته
شاید بخاطر اینه که مریض نیستن !

فکر نکنم به این خاطر باشه چون اینا شب و روز ایرانو تهدید می کنند و اگر می دانستند با این حمله اسرائیل نابود نخواهد شد تا حالا حمله کرده بودند
 

BAW705

عضو جدید
کاربر ممتاز
فکر نکنم به این خاطر باشه چون اینا شب و روز ایرانو تهدید می کنند و اگر می دانستند با این حمله اسرائیل نابود نخواهد شد تا حالا حمله کرده بودند

فکر نمی کنی برعکسشم زیاده . مثلا دارم میگما ، باید از رو نقشه خذف و... و اگه فلان کارو بکنی موشکارو میندازیمو یا برحسب اتفاق موشکایی که میوفته روسرشون سریال ایرانی داره ...

البته اینا که مهم نیست مهم اینه که نتونستن حمله کنن !!
 

daryanian

عضو جدید
کاربر ممتاز
فکر نمی کنی برعکسشم زیاده . مثلا دارم میگما ، باید از رو نقشه خذف و... و اگه فلان کارو بکنی موشکارو میندازیمو یا برحسب اتفاق موشکایی که میوفته روسرشون سریال ایرانی داره ...

البته اینا که مهم نیست مهم اینه که نتونستن حمله کنن !!
اونا اگه توانش رو داشتند خیلی وقت پیش ایرانو زده بودند، از جنگ تحمیلی عبرت گرفتند، از تجهیزات ایرانی نمی ترسند از نام و غیرت و شرف شما می ترسند، کاری که هیچ موشک نمی تواند بکند، ولی این را هم بدانیم که ایران از لحاظ نظامی جزو ابر قدرت های دنیا محسوب میشه ولی به خاطر مسائل که هست مانند تحریم و ... رو نمی کنه تا کسی خبر دار نشه، خبر دارید که هواپیمایی که در ترکیه فرود آمد چه چیزی حمل میکرد؟ به گفته ترکیه نخود و کشمش بود؟ یا از هواپیما پایین آوردن و با تریلر به روسیه بردند، به خاطر تحریم نخواستن کسی بدونه که سلاحه جنگی میفروشه
 

dzzv_13

مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
مدیر تالار
جنگ جنگ,قدرت طلبی , زورگویی , خود خواهی

کی میشه که به ارامش برسیم
مردم به هم با محبت نگاه کن و همدیگر رو بخاطر وابستگی ها نخواهند

اگر دل شکسهته ایی اینو میخونه یه دعا برای فرج امامون بخونه شاید .. شاید ..

دوستان اگر میبینید کسی به ایران حمله نمیکنه به این خاطر که جونایی مثل شما ها داره که هر کدومش از یه بمب اتم خطرناکتره
شاید خنده تون بیاد ولی اگر شما مسمم یه کاری بشین چقدر میتونید در اون زمینه پایبند بشین؟
پس میبینید چقدر سخته جلوی ایران واستاد

درود بر مردمان گل و پاک ایران زمین
 

devil may cry

عضو جدید
اونا اگه توانش رو داشتند خیلی وقت پیش ایرانو زده بودند، از جنگ تحمیلی عبرت گرفتند، از تجهیزات ایرانی نمی ترسند از نام و غیرت و شرف شما می ترسند، کاری که هیچ موشک نمی تواند بکند، ولی این را هم بدانیم که ایران از لحاظ نظامی جزو ابر قدرت های دنیا محسوب میشه ولی به خاطر مسائل که هست مانند تحریم و ... رو نمی کنه تا کسی خبر دار نشه، خبر دارید که هواپیمایی که در ترکیه فرود آمد چه چیزی حمل میکرد؟ به گفته ترکیه نخود و کشمش بود؟ یا از هواپیما پایین آوردن و با تریلر به روسیه بردند، به خاطر تحریم نخواستن کسی بدونه که سلاحه جنگی میفروشه

چرا زمانی که کسی کاری به کار ما نداره فیکر میکنیم از روی ضعف و .... هست؟یعنی اگر داخل خیابون راه میریم یا فحاشی میکنیم یا رانندگی میکنیم و با یک نفر با هیکل 3 برابر بزرگتر از ما برخورد میکنیم و یا با خودروی این فرد تصادف مکنیم و کتکمون نمیزنه و وسایلمون رو نمیگیره فرد ضعیفی هست و از ما ترسیده؟بعد به نظرتون ما الان باید داخل ایران به حمل و قاچاق اسلحه با هواپیمای باربری افتخار کنیم;فکر نمیکنید همین موضوع نشون میده که ما ظرفیت تسلیحات و .... نداریم و حرفهایی که در مورد تغزیه گروهکهای تروریستی و مسلمان افراطی توسط کشورهای غربی زده میشه درست هست و تاییدش میکنه؟نکته اخر هم در زمان جنگ هیچ فردی تصوری از جمهوری اسلامی و اینده نداشت و فکر میکرد بعد از اینکه جنگ تموم بشه گل و بلل مملکت رو فرا میگیره و ....ولی الان یک تصویر روشن از شرایط گذشته و حال و اینده برای مردم و جوانان وجود داره پس نمیشه شرایط فعلی و ... با زمان جنگ مقایسه کرد
 

daryanian

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب هرکی یه نظری واسه خودش داره، آقا فکر جنگ و نکنیم، فکر ترسو بودن کسی رو نکنیم فکر این باشیم که آمریکا و اسرائیل سر نوکرای خودشون چیکار کردن مثل صدام و ....، از اونا درس عبرت بگیریم، چرا قرآن میگه به گذشته نگاه کنید و عبرت بگیرید؟
اونا از ما نمی ترسن ولی توان حمله رو ندارند!!!!!!!!!!!!!!1 من حرفم رو پس میگیرم ولی به این حرف امام توجه کنیم:اگر من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این مملکت دست بیگانگان بیافتد، و چه زیبا فرموده امام سجاد (ع) : خدارا شکر می کنم که دشمنان مارا(اسلام را) دیوانه آفرید
افلا تفکرون؟
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
شاید بخاطر اینه که مریض نیستن !

عزیزم برعکس اینها مریض اند
اگه یک درصد احتمال پیروزی می دادند با تمام وجود حمله میکردند
نه شاید راست میگی اینها مریض نیستن که با
غزه اون جنایتها را میکنند
اونها مریض نیستند که به کودک و پیر رحم نمی کنند و حتی دارو و غذا روهم تحریم!!!!!!!
نه اونه اصلا مریض نیستند!!!!!!
ما مریضیم که نیروی ایمان و اراده و وطن دوستی و غیرت جوانان خودمون میبینیم و
باز فراموش میکنیم ومحسور ..........
 

devil may cry

عضو جدید
عزیزم برعکس اینها مریض اند
اگه یک درصد احتمال پیروزی می دادند با تمام وجود حمله میکردند
نه شاید راست میگی اینها مریض نیستن که با
غزه اون جنایتها را میکنند
اونها مریض نیستند که به کودک و پیر رحم نمی کنند و حتی دارو و غذا روهم تحریم!!!!!!!
نه اونه اصلا مریض نیستند!!!!!!
ما مریضیم که نیروی ایمان و اراده و وطن دوستی و غیرت جوانان خودمون میبینیم و
باز فراموش میکنیم ومحسور ..........

اگر از طرف فلسطین موشک و خمپاره و ... به مردم اسرایل شلیک نمیشد حرف شما کاملا درست بود ولی زمانی که به مردمشون حمله میشه با موشک و خمپاره و ... مثل همون اتوبوس مدرسه ای که داخل اسرایل منفجر شد و .... یک اقدام تلافی جویانه هست
 

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمام این کشورها با برنامه ریزی دراز مدت به جایی حمله می کنند - البته همه گفته اند احتمال حمله نظامی دور از انتظار نیست
اما بعد از حمله چه کار کنند . الان به عنوان نمونه عراق به معضل مهمی برای آنها تبدیل شده است .
در آن سوی ماجرا وجود کشورهایی مانند ایران باعث می شه حضور آمریکایی ها در منطقه توجیه بشه و همچنین بسیاری از کشورهای منطقه به خاطر تهدید امنیتی میلاردها دلار تسلحیات نظامی از این کشورها بخرند - وبعلاوه با تحریم های فراوان اقتصادی از ظهور قدرت اقتصادی و نظامی در منطقه ( ایران ) جلوگیری می کنند - در میان بعضی از کشورهای مثل چین و روسیه هم از شرایط به نفع خود استفاده کرده و بیشترین سو استفاده را از تحریم های ایران می کنند .

اینا که این همه قدرت داشتند چرا تا حالا حمله نکردند؟!!!
 

daryanian

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر از طرف فلسطین موشک و خمپاره و ... به مردم اسرایل شلیک نمیشد حرف شما کاملا درست بود ولی زمانی که به مردمشون حمله میشه با موشک و خمپاره و ... مثل همون اتوبوس مدرسه ای که داخل اسرایل منفجر شد و .... یک اقدام تلافی جویانه هست
ببخشید اشکال از فلسطین بود، الان بیشتر از 50 ساله که تو زمین اسرائیل مزاحم شون میشه و به مسجدالاقصی فلسطینی ها توهین می کنن واسه همون فردا روز ملی دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده اسرائیل هست حتما بریم تظاهرات؟!!!!!!!!!!!!!!!؟
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر از طرف فلسطین موشک و خمپاره و ... به مردم اسرایل شلیک نمیشد حرف شما کاملا درست بود ولی زمانی که به مردمشون حمله میشه با موشک و خمپاره و ... مثل همون اتوبوس مدرسه ای که داخل اسرایل منفجر شد و .... یک اقدام تلافی جویانه هست

تحریم غذا و دارو چرا؟؟؟؟؟
حالا اصلا شروع کننده فلسطین دارو برای کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دفاع از جنایات اسرائیل اصلا برام قابل هضم نیست
شما یک اتوبوس میبینید ولی چندین هزار موشک نه!!!!!!!(به این میگن جادوی رسانه)
کم جنایت کردند
 

devil may cry

عضو جدید
ببخشید اشکال از فلسطین بود، الان بیشتر از 50 ساله که تو زمین اسرائیل مزاحم شون میشه و به مسجدالاقصی فلسطینی ها توهین می کنن واسه همون فردا روز ملی دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده اسرائیل هست حتما بریم تظاهرات؟!!!!!!!!!!!!!!!؟

مگه داخل ایران مجوز راهپیمایی و حمایت و برای جایی به غیر از فلسطین ولبنان و .... در روزی به جز جمعه و بدون اجازه مقام مقام معظم رهبری رو میدند؟:smile:
در طول این مدت هر دو طرف به مردم غیر نظامی همدیگه اسیب رسودند و اگر فلسطینیها زمینهاشون رو نفروخته بودند و .... این مشکلات پیش نمیومد:smile:
 

daryanian

عضو جدید
کاربر ممتاز
مگه داخل ایران مجوز راهپیمایی و حمایت و برای جایی به غیر از فلسطین ولبنان و .... در روزی به جز جمعه و بدون اجازه مقام مقام معظم رهبری رو میدند؟:smile:
در طول این مدت هر دو طرف به مردم غیر نظامی همدیگه اسیب رسودند و اگر فلسطینیها زمینهاشون رو نفروخته بودند و .... این مشکلات پیش نمیومد:smile:
گفتم که حق با شماست، ای کاش از گذشته درس می گرفتم و کمی اطلاعاتم رازیاد می کردم، تا زمین فروخته را با حصار کشیدن دور مسجد اشتباه نمی گرفتم، حرف های من را توهین حساب نکنید من قصد جسارت یا .... را ندارم، دوست ندارم مهندس هموطنیم راه اشتباه را برود،
برگ زردی است تحفه درویش....
 

devil may cry

عضو جدید
تحریم غذا و دارو چرا؟؟؟؟؟
حالا اصلا شروع کننده فلسطین دارو برای کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دفاع از جنایات اسرائیل اصلا برام قابل هضم نیست
شما یک اتوبوس میبینید ولی چندین هزار موشک نه!!!!!!!(به این میگن جادوی رسانه)
کم جنایت کردند

دفاع از جنایتها و حملات فلسطین برای شما قابل قبول هست ولی دفاع از مردم اسرایل برای شما قابل قبول نیست؟زندگی یک نفر با هر عقیده و ... به یک اندازه ارزش داره حال این فرد یک فلسطینی باشه یا یک اسرایلی;بعد هم حملات موشکی و خمپاره ای گروه های فلسطینی به اسرایل کم نیست;بعد هم یاز تکرار میکنم اقدام تلافی جویانه یعنی شما به مردم کشور من حمله میکنید و من به هر شکلی که بتونم مقابله میکنم و پاسخ میدم
 

daryanian

عضو جدید
کاربر ممتاز
دفاع از جنایتها و حملات فلسطین برای شما قابل قبول هست ولی دفاع از مردم اسرایل برای شما قابل قبول نیست؟زندگی یک نفر با هر عقیده و ... به یک اندازه ارزش داره حال این فرد یک فلسطینی باشه یا یک اسرایلی;بعد هم حملات موشکی و خمپاره ای گروه های فلسطینی به اسرایل کم نیست;بعد هم یاز تکرار میکنم اقدام تلافی جویانه یعنی شما به مردم کشور من حمله میکنید و من به هر شکلی که بتونم مقابله میکنم و پاسخ میدم
اسرائیل مگر کشور است؟ بحث ما فایده ای ندارد ولی توصیه می کنم چند کتاب باهم بخوانیم: الان کدام کشور حمله می کند؟ کدام کشور به زن و بچه های کشور دیگری حمله می کند؟ دیوار دور مسجد می کشد و....؟ من از هیچ کدوم طرفداری نمی کنم ولی در گوگل دنبال عکس اسرائیل و فلسطین باشید و ببینید اسرائیل به فلسطین حمله می کند یا بر عکس، از عکس معلوم است من دیوانه نیستم که با سنگ به جنگ تانک بروم
 

JavadMessi

مدیر بازنشسته
دفاع از جنایتها و حملات فلسطین برای شما قابل قبول هست ولی دفاع از مردم اسرایل برای شما قابل قبول نیست؟زندگی یک نفر با هر عقیده و ... به یک اندازه ارزش داره حال این فرد یک فلسطینی باشه یا یک اسرایلی;بعد هم حملات موشکی و خمپاره ای گروه های فلسطینی به اسرایل کم نیست;بعد هم یاز تکرار میکنم اقدام تلافی جویانه یعنی شما به مردم کشور من حمله میکنید و من به هر شکلی که بتونم مقابله میکنم و پاسخ میدم

وقتی به یه ملت حمله میشه این خیلی طبیعیه که از خودش دفاع کنه حالا شما اسمشو میذاری جنایت اشکال نداره
یکی از سردمدارانشون که حرف خیلی جالبی در مورد نقض حقوق بشر زده بود گفته بود اگه جان ما در خطر باشد دیگر بندهای حقوق بشر بی ارزش است
در ضمن دوست عزیز بد نیست نظر اونها رو نسبت به غیر یهودیان بدونی تا متوجه بشی که ارزشی برای غیر یهود به عنوان حیوان هم قائل نیستند
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
دفاع از جنایتها و حملات فلسطین برای شما قابل قبول هست ولی دفاع از مردم اسرایل برای شما قابل قبول نیست؟زندگی یک نفر با هر عقیده و ... به یک اندازه ارزش داره حال این فرد یک فلسطینی باشه یا یک اسرایلی;بعد هم حملات موشکی و خمپاره ای گروه های فلسطینی به اسرایل کم نیست;بعد هم یاز تکرار میکنم اقدام تلافی جویانه یعنی شما به مردم کشور من حمله میکنید و من به هر شکلی که بتونم مقابله میکنم و پاسخ میدم


جند تا نکته
اول این که خوبه تاریخ فلسطین خوب مطالعه کنیم من هم گذشته به شخصه گاهیاوقات میگفتم این اعراب فروختن رفتن پی خوشی وعیشو نوش .......
اما خوبه حتما بررسی شه بیرون کردن مردم از خونه ها کشتارهای نا جوانمردانه در روستا ها و......(ربطی که میدن به هولوکاست)
دوم این که قبول جان هر کس ارزشمنده اما من از اون اتوبوس دفاع نکردم و این گونه حملات همه جا هست و حداکثر چقدر کشته داده
اما بیایم جنگهای اسرائیل و قتل عام ها و کشتار های دسته جمعی بررسی کنیم شما میگی کلا فلسطینی ها چند نفر را کشتن و اسرائیل......
اسرائیل با چه منطقی حمله کرد و اونها با چه منطقی
شما یکی که از خودش دفاع میکنه با متجاوز یکی میدونید
تازه توجه شه که اتوبوس دولت منفجر نمی کنه حداقل به صورت رسمی ولی حملات موشکی با اون همهئ حمایت امریکا اصلا قابل دفاع نیست یکیم مطالعه در این مورد کاملا مطلب روشن میکنه
 

devil may cry

عضو جدید
اسرائیل مگر کشور است؟ بحث ما فایده ای ندارد ولی توصیه می کنم چند کتاب باهم بخوانیم: الان کدام کشور حمله می کند؟ کدام کشور به زن و بچه های کشور دیگری حمله می کند؟ دیوار دور مسجد می کشد و....؟ من از هیچ کدوم طرفداری نمی کنم ولی در گوگل دنبال عکس اسرائیل و فلسطین باشید و ببینید اسرائیل به فلسطین حمله می کند یا بر عکس، از عکس معلوم است من دیوانه نیستم که با سنگ به جنگ تانک بروم

اگر کشور نباشه مردمی که در اون قسمت زندگی میکنند زندیگیشون ارزشی نداره و هر بلایی سرشون بیاد حقشون هست؟شما اگر مکانی که ززندگی میکنند یک دهستان باشه زندگی اهالی اون دهستان هیچ ارزشی نداره؟الان 2 گروه اسرایلی و فلسطینی مثل حماس و ... به مردم ساکن(زن و بچه) در بخش فلسطینی یا اسرایلی حمله میکنند بعد هم دیگه زمان سنگ و تانک گذشته این موضع الان فقط داخل فیلمها و موسیقیهای ایرانیه:smile:در حال حاظر گروهک هایی مثل حماس و ... به موشک و خمپاره انداز و .... مجهز شدند که به راحتی مناطق اسراییلی و مردم اسرایل رو مورد حمله قرار میدند:smile:شما داخل اینترنت سرچ کنید به نتایج مشابهی برای مردم اسرایل میرسید:smile:
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک نکته مهم بگم و اون اینه که
شما فکن فلسطین گرفتن وبعد لبنان فکر میکنی هدف بعدی کجاست
فکر میکنی به ناموس ما رحم میکنند؟؟؟؟؟؟
فکر میکنی اصلا اونها انسانها دیگه جز یهود جز حیوان میدونند
و چه بجا گفت دوستمون که بند های حقوق بشر.......
 

daryanian

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر کشور نباشه مردمی که در اون قسمت زندگی میکنند زندیگیشون ارزشی نداره و هر بلایی سرشون بیاد حقشون هست؟شما اگر مکانی که ززندگی میکنند یک دهستان باشه زندگی اهالی اون دهستان هیچ ارزشی نداره؟الان 2 گروه اسرایلی و فلسطینی مثل حماس و ... به مردم ساکن(زن و بچه) در بخش فلسطینی یا اسرایلی حمله میکنند بعد هم دیگه زمان سنگ و تانک گذشته این موضع الان فقط داخل فیلمها و موسیقیهای ایرانیه:smile:در حال حاظر گروهک هایی مثل حماس و ... به موشک و خمپاره انداز و .... مجهز شدند که به راحتی مناطق اسراییلی و مردم اسرایل رو مورد حمله قرار میدند:smile:شما داخل اینترنت سرچ کنید به نتایج مشابهی برای مردم اسرایل میرسید:smile:
جواب مک 1386 کامل است و تشکر می کنم از راهنمایی که به بنده کردن
 

Sarp

مدیر بازنشسته
دوستان لطفا مراعات کنید
این تایپیک حذف نشده (که باید حذف میشد) که برخلاف عنوان تایپیک در مورد فلسطین و اسرائیل بحث شه
چون همه میدونیم که این بحث آخرش به کجا میرسه

پس بهتره در مورد موضوع اصلی بحث کنیم
ممنون
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا