وزير كشور كويت استعفا كرد

behnam5670

عضو جدید
کاربر ممتاز
وزير كشور كويت استعفا كرد​

در پي كشته شدن يك كويتي بر اثر شكنجه در يكي از مراكز پليس، وزير كشور كويت استعفا كرد.

به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه اماراتي دارالخليج،‌ شيخ جابر خالد الصباح، وزير كشور كويت، در اظهاراتش در برابر پارلمان عنوان داشت كه وزارت خانه‌اش بر شكنجه‌ي شهروندان نظارت نداشته است.

وزير كشور كويت پيش‌تر اخبار منتشر شده در زمينه مرگ محمد المطيري، شهروند كويتي بر اثر شكنجه در مراكز بازپرسي جنايي را رد كرده و گفته بود، مرگ وي به علت مشكل در گردش خون (توضیح استارتر: لابد یه نوع منژیت بوده!) بوده است.

اين در حالي است كه دولت استعفاي وزير كشور را رد كرد. رمضان الروضان، وزير امور كابينه گفت: ما از وزير كشور خواسته‌ايم به فعاليت خود ادامه دهد و تحقيقات از متهمان شكنجه المطيري را كامل كند.

شيخ ناصر محمد الاحمد الصباح، نخست وزير كويت شخصا به منزل المطيري رفت و به خانواده‌اش تسليت گفت.

وزارت كشور كويت در بيانيه‌اي اعلام كرد: كميته ويژه‌ي پزشكي قانوني اعلام كرده كه شكنجه موجب مرگ وي شده است.

وزير كشور كويت گفت: من استعفاي خود را بر اساس انجام مسئوليتم ارايه كردم. من نمي‌توانم در وزارت شكنجه شهروندان باقي بمانم.

فيصل مسلم، از نمايندگان اسلام‌گراي پارلمان از نخست وزير خواست استعفاي وزير كشور را بپذيرد.

منبع
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب توی کشور ما پس از اینکه چند نفر توی کهریزک توسط مامورین کشته شدند اون مامورین خلع درجه و به اعدام محکوم شدند و مسئولین امر نظارت هم زندانی شدند.
در کویت ایشون فقط استعفا کرده و در کشور ما افرادی که درگیر بودند به اعدام و زندان محکوم شدند.
در ضمن اقای مرتضوی هم که حتی از خودش دفاعی نتونست بکنه از کار بیکار شد .
 

Sarp

مدیر بازنشسته
خب توی کشور ما پس از اینکه چند نفر توی کهریزک توسط مامورین کشته شدند اون مامورین خلع درجه و به اعدام محکوم شدند و مسئولین امر نظارت هم زندانی شدند.
در کویت ایشون فقط استعفا کرده و در کشور ما افرادی که درگیر بودند به اعدام و زندان محکوم شدند.
در ضمن اقای مرتضوی هم که حتی از خودش دفاعی نتونست بکنه از کار بیکار شد .
سکته فعال مدنی در اثر شکنجه با شوکر و یا افسردگی شدید فعال مدنی بر اثر حبس انفرادی و پخش صدای نویز در دراز مدت و . . . . چی؟
اینا چی میشن
مطمئنم که این چیزا رو نشنیدی خیبر جان
 

behnam5670

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب توی کشور ما پس از اینکه چند نفر توی کهریزک توسط مامورین کشته شدند اون مامورین خلع درجه و به اعدام محکوم شدند و مسئولین امر نظارت هم زندانی شدند.
در کویت ایشون فقط استعفا کرده و در کشور ما افرادی که درگیر بودند به اعدام و زندان محکوم شدند.
در ضمن اقای مرتضوی هم که حتی از خودش دفاعی نتونست بکنه از کار بیکار شد .

اول اینکه تا گندش در نیومده بود (قضیه لو نرفته بود) همه چی آروم بود. اگه گند ماجرا تا این حد نبود اینو هم یه جوری ماس مالی می کردن
توو کویت یه نفر مرده وزیر استعفا داده توو این خراب شده چند مدته صد تا صد تا می میرن یکی یه سوال از وزیر راه نمی کنه عوضش به خاطر یه نمایشنامه وزیر ارشاد رو به مجلس می کشونن که ای داد اسلام جریحه دار شد!
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
سکته فعال مدنی در اثر شکنجه با شوکر و یا افسردگی شدید فعال مدنی بر اثر حبس انفرادی و پخش صدای نویز در دراز مدت و . . . . چی؟
اینا چی میشن
مطمئنم که این چیزا رو نشنیدی خیبر جان
این از اون دسته خبراس که فقط دست شماست و هیچکسی هم جز شما نشنیده؟!
اگر یک مواز یک فعال مدنی کم بشه همون واحد های حقوق بشری و هرانا پدر خودشونو در میارن بابک جان
اول اینکه تا گندش در نیومده بود (قضیه لو نرفته بود) همه چی آروم بود. اگه گند ماجرا تا این حد نبود اینو هم یه جوری ماس مالی می کردن
توو کویت یه نفر مرده وزیر استعفا داده توو این خراب شده چند مدته صد تا صد تا می میرن یکی یه سوال از وزیر راه نمی کنه عوضش به خاطر یه نمایشنامه وزیر ارشاد رو به مجلس می کشونن که ای داد اسلام جریحه دار شد!
گندش در نیومده بود ؟!
خوبه اصلا خود رهبری زندانی کهریزک رو به شماها معرفی کرد مگرنه شماها هیچ کودمتون نمیدونستین کهریزکی وجود داره !
شجاعت نظام و رهبری این بود که در اون موقعیت حساس علنا اون موضوع رو اعلام کردند و بعدش هم مجرمینش به سزای عملشون رسیدند.
اونوقت من نفهمیدم ربط موضوع سقوط هواپیما و کشته شدن یک زندانی در زندان چه ارتباطی با هم پیدا میکنند.
یک تاپیک در مورد اون موضوع بزنید در موردش بحث کنیم مگرنه بحث رو منحرف و از این شاخه به اون شاخه نپرید.
 

Sarp

مدیر بازنشسته
این از اون دسته خبراس که فقط دست شماست و هیچکسی هم جز شما نشنیده؟!
اگر یک مواز یک فعال مدنی کم بشه همون واحد های حقوق بشری و هرانا پدر خودشونو در میارن بابک جان
بله
همون واحدهای حقوق بشری که به شدت تظاهرات صدها هزارنفری آذربایجان رو پوشش دادن :smile:
یا همون خبرگزاریهای داخلی که . . . . .
هرانا ؟ :eek:

حیبر جان احیانا منظورت که اینا نبود ؟ بود ؟ :surprised:
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
چنین اتفاقی اگر در یک کشور پیشرفته رخ داده بود جای تعجب نداشت . در اون جور کشورها عملکرد وزرا و دولتیان زیر ذره بین مطبوعات و منتقدین قرار داره . برای مثال در سال گذشته یکی از وزرای کشور فرانسه به علت اینکه از ماشین دولتی برای رساندن فرزندش به مدرسه استفاده کرده بود به علت انتقادات شدید در روزنامه ها و رسانه ها ناچار به استعفا شد . :surprised:

ولی چنین اتفاقی در کویت که یه کشور جهان سومی هستش خیلی جالبه . یعنی اونها هم به مرحله ای رسیدند که افکار عمومی در مقابل چنین اتفاقی حساسیتی نشون میده که وزیر ناچار به استعفا میشه . ولی در مملکت گل و بلبل ما !! قضیه سقوط هواپیما بوجود میاد و هنوز که چند روز گذشته اب از اب تکان نخورده و هیچ مقام دولتی در این رابطه محکوم و حتی سرزنش نشده و قطعا بعد از چند روز ابها از اسیاب میفته و همه بخوبی و خوشی به کار و زندگیشون ادامه میدن ! :mad: تا سقوط بعدی و باز کشته شدن یک عده بیگناه دیگه که لابد حداکثر زحمتی که اقایون میکشند برگذاری مجلس تدفین و ختم باشکوه برای اون بینوایان خواهد بود . :razz:

در ضمن بد نیست دوستان نگاهی به لینک زیر بندازند تا بهتر ببینند ما کجائیم و دنیا کجا !

http://www.asriran.com/fa/news/1528...-یک-ماه-اعتراضات-مردمی-اطرافیانم-مرا-گول-زدند
 

hamed-Gibson

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب توی کشور ما پس از اینکه چند نفر توی کهریزک توسط مامورین کشته شدند اون مامورین خلع درجه و به اعدام محکوم شدند و مسئولین امر نظارت هم زندانی شدند.
در کویت ایشون فقط استعفا کرده و در کشور ما افرادی که درگیر بودند به اعدام و زندان محکوم شدند.
در ضمن اقای مرتضوی هم که حتی از خودش دفاعی نتونست بکنه از کار بیکار شد .

فقط میتونم به این فکرت بخندم
 

Saman_88

عضو جدید
کویت چه ریطی به ما داره ؟؟؟
ما مشکلات کشور خودمونو حل کنیم خیلیه !!
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
سکته فعال مدنی در اثر شکنجه با شوکر و یا افسردگی شدید فعال مدنی بر اثر حبس انفرادی و پخش صدای نویز در دراز مدت و . . . . چی؟
اینا چی میشن
مطمئنم که این چیزا رو نشنیدی خیبر جان

بله
همون واحدهای حقوق بشری که به شدت تظاهرات صدها هزارنفری آذربایجان رو پوشش دادن :smile:
یا همون خبرگزاریهای داخلی که . . . . .
هرانا ؟ :eek:

حیبر جان احیانا منظورت که اینا نبود ؟ بود ؟ :surprised:
کار گروه های حقوق بشری پوشش تظاهرات ها نیست دوست خوبم !
شما هی بگید در ایران سازمان حقوق بشر سازمان ملل وجود خارجی نداره و بنده هی بگم داره !!
دوست خوبم
بابک جان
ما دو دوره هست که نماینده داریم توی اجلاس حقوق بشر در نیویورک !
ینی این سازمان توی ایران فعاله که ما توی اجلاسش نماینده داریم!
باز شما حرف خودت رو بزن!
والا دیگه نمیدونم چی باید بگم !!!
چنین اتفاقی اگر در یک کشور پیشرفته رخ داده بود جای تعجب نداشت . در اون جور کشورها عملکرد وزرا و دولتیان زیر ذره بین مطبوعات و منتقدین قرار داره . برای مثال در سال گذشته یکی از وزرای کشور فرانسه به علت اینکه از ماشین دولتی برای رساندن فرزندش به مدرسه استفاده کرده بود به علت انتقادات شدید در روزنامه ها و رسانه ها ناچار به استعفا شد . :surprised:

ولی چنین اتفاقی در کویت که یه کشور جهان سومی هستش خیلی جالبه . یعنی اونها هم به مرحله ای رسیدند که افکار عمومی در مقابل چنین اتفاقی حساسیتی نشون میده که وزیر ناچار به استعفا میشه . ولی در مملکت گل و بلبل ما !! قضیه سقوط هواپیما بوجود میاد و هنوز که چند روز گذشته اب از اب تکان نخورده و هیچ مقام دولتی در این رابطه محکوم و حتی سرزنش نشده و قطعا بعد از چند روز ابها از اسیاب میفته و همه بخوبی و خوشی به کار و زندگیشون ادامه میدن ! :mad: تا سقوط بعدی و باز کشته شدن یک عده بیگناه دیگه که لابد حداکثر زحمتی که اقایون میکشند برگذاری مجلس تدفین و ختم باشکوه برای اون بینوایان خواهد بود . :razz:

در ضمن بد نیست دوستان نگاهی به لینک زیر بندازند تا بهتر ببینند ما کجائیم و دنیا کجا !

http://www.asriran.com/fa/news/1528...-یک-ماه-اعتراضات-مردمی-اطرافیانم-مرا-گول-زدند
موضوع سانحه ی هوایی در همه جای دنیا وجود داره.
از امریکا گرفته تا اسیا
از بزرگترین شرکت های هواپیمایی تا کوچکترینشون.
البته موضوع سانحه ی اخیر بدلیل اینکه کم کاری شرکت هواپیمایی و وزیر رو پوشش داده باید مجلس از وزیر سوال بکنه و در صورت لزوم ایشون رو از کار بر کنار کنه.
باید وقت داد.
فقط میتونم به این فکرت بخندم
لزومی به خنده یا گریه نیست حامد گرامی!
من از شما جای خنده یا گریه پاسخ قانع کننده میخوام
دوستان شما مقایسه کردند و بنده هم پاسخ گفتم.
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی باید حسرت کویتم بخوریم؟؟؟!!!!
:w16:آره میبینی؟؟؟ انواع حسرت واسه خوردن تو دسترس ماست... جهان اول دوم سوم پنجم...:w07:
.
.
خب توی کشور ما پس از اینکه چند نفر توی کهریزک توسط مامورین کشته شدند اون مامورین خلع درجه و به اعدام محکوم شدند و مسئولین امر نظارت هم زندانی شدند.
در کویت ایشون فقط استعفا کرده و در کشور ما افرادی که درگیر بودند به اعدام و زندان محکوم شدند.
در ضمن اقای مرتضوی هم که حتی از خودش دفاعی نتونست بکنه از کار بیکار شد .
البته متنو که خوندین دوست عزیز... دارن پیگیری می کنن مساله رو... مجرما رو هم پیدا می کنن ... نگران نباشین... این اولین واکنشه به مرگ یک شهروندشون
.
دیگه ماشاالله ایشون همه کارا رو انجام داده بودن... کاری نمونده بود که:w21:
.
اول اینکه تا گندش در نیومده بود (قضیه لو نرفته بود) همه چی آروم بود. اگه گند ماجرا تا این حد نبود اینو هم یه جوری ماس مالی می کردن
توو کویت یه نفر مرده وزیر استعفا داده توو این خراب شده چند مدته صد تا صد تا می میرن یکی یه سوال از وزیر راه نمی کنه عوضش به خاطر یه نمایشنامه وزیر ارشاد رو به مجلس می کشونن که ای داد اسلام جریحه دار شد!
:w09:
 

fire dragon

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب توی کشور ما پس از اینکه چند نفر توی کهریزک توسط مامورین کشته شدند اون مامورین خلع درجه و به اعدام محکوم شدند و مسئولین امر نظارت هم زندانی شدند.
در کویت ایشون فقط استعفا کرده و در کشور ما افرادی که درگیر بودند به اعدام و زندان محکوم شدند.
در ضمن اقای مرتضوی هم که حتی از خودش دفاعی نتونست بکنه از کار بیکار شد .


ما ادعای ام القرای جهان اسلام رو داریم نه کویت
مسئولینی که توی تیر 78 باعث کشته شدن دانشجویان شدند میشه بگید الان کجا هستند؟؟؟؟
سردار نقدی که اونموقع منفصل از خدمت شدند الان فرمانده نیروی مقاومت بسیج هستند
تازه ایشون رده پایینشون بود
 

behnam5670

عضو جدید
کاربر ممتاز
کویت 500000 نفری اخه چیه که حالا بخواد استعفا بده

جدی دوست عزیز من تا الان متوجه نشدم این نظرات رو از رو شوخی می دی یا جدی هستی
حقیقتش تا الان یه جمله ی منظقی ازت ندیدم
یه روز طرفدار دکتر می شی یه روز به مهران مدیری بابت طنزش حمله می کنی
یه روز به ترکا می خندی روز بعد به عربا
کویت هم 3 میلیون و نیم جمعیت داره ولی بچه ی دبستانی هم می دونه پیشرفت یه کشور رو جمعیتش تعیین نمی کنه
هند و پاکستان با اون جمعیت دارن از گرسنگی می می رن در عوض سوئیس با 7 میلیون جمعیت بهترین شرایط زندگی رو داره
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
ما ادعای ام القرای جهان اسلام رو داریم نه کویت
مسئولینی که توی تیر 78 باعث کشته شدن دانشجویان شدند میشه بگید الان کجا هستند؟؟؟؟
سردار نقدی که اونموقع منفصل از خدمت شدند الان فرمانده نیروی مقاومت بسیج هستند
تازه ایشون رده پایینشون بود

دوست خوبم
سال 78 هم سجاده های نماز جمعه ی دانشگاه تهران رو اتش زدند!
بگذریم
من سال 78 رو مثال نزدم و همین سال 88 خودمون رو مثال زدم
مثال زدنمم دقیقا به همین دلیل بود که ایران با کشوری مثل کویت مقایسه شده بود !
منم اومدم و تمایزات رو عرض کردم.
 

fire dragon

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست خوبم
سال 78 هم سجاده های نماز جمعه ی دانشگاه تهران رو اتش زدند!
بگذریم
من سال 78 رو مثال نزدم و همین سال 88 خودمون رو مثال زدم
مثال زدنمم دقیقا به همین دلیل بود که ایران با کشوری مثل کویت مقایسه شده بود !
منم اومدم و تمایزات رو عرض کردم.


منظور مقایسه مسئولین ما و اونها بود
سال 88 که داستان بدتر بود ولی هنوز زوده برای نتیجه گیری
اونم من به خاطر این مثال زدم که از یه کم عقبتر از لحاظ زمانی راحت تر میشه نتایج این دادگاههای فرمایشی رو بررسی کرد
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
منظور مقایسه مسئولین ما و اونها بود
سال 88 که داستان بدتر بود ولی هنوز زوده برای نتیجه گیری
اونم من به خاطر این مثال زدم که از یه کم عقبتر از لحاظ زمانی راحت تر میشه نتایج این دادگاههای فرمایشی رو بررسی کرد

به نظر شما دادگاهی که به دو نفر حکم اعدام میده فرمایشیه ؟!
منصف باشین دوست عزیزم.
 

fire dragon

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر شما دادگاهی که به دو نفر حکم اعدام میده فرمایشیه ؟!
منصف باشین دوست عزیزم.

توی اون دادگاه سال 78 هم کلی دانشجو مضروب شدند و تا سرحد مرگ کتک خوردند ولی دادگاه یک سرباز رو به جرم دزدیدن ریش تراش محاکمه کرد
آقای سعید عسگر هم ضارب آقای حجاریان به زندان محکوم شدند
الان کجا هستند؟؟
این حکم اعدام ها هم هنوز زوده برای نتیجه گیری
تازه اون افراد عامل بودند کسانیکه دستور داده بودند فعلا در حاشیه امنیت به سر میبرند
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
توی اون دادگاه سال 78 هم کلی دانشجو مضروب شدند و تا سرحد مرگ کتک خوردند ولی دادگاه یک سرباز رو به جرم دزدیدن ریش تراش محاکمه کرد
آقای سعید عسگر هم ضارب آقای حجاریان به زندان محکوم شدند
الان کجا هستند؟؟
این حکم اعدام ها هم هنوز زوده برای نتیجه گیری
تازه اون افراد عامل بودند کسانیکه دستور داده بودند فعلا در حاشیه امنیت به سر میبرند
اقای عسگر به اعدام محکوم شدند نه به زندان !
منتها توسط اقای حجاریان بخشیده شدند و ایشون رضایت دادند (!!) و ایشون به حبس طولانی مدت محکوم شدند.
بعدش در همون زمان اقای خاتمی در کمال ناباوری ازاد شدند!!!
پدرشون هم زمان اقای خاتمی ریاست اموزش و پروش یکی از مناطق استان تهران رو برعهده داشت!!!
حالا ارتباط اقای عسگر با اصلاح طلبا چی بود که یکی اومد زد و ترور کرد و بخشیده شد و بعد توی همون دوره ازاد شد معلوم نیست!!
 

fire dragon

عضو جدید
کاربر ممتاز
اقای عسگر به اعدام محکوم شدند نه به زندان !
منتها توسط اقای حجاریان بخشیده شدند و ایشون رضایت دادند (!!) و ایشون به حبس طولانی مدت محکوم شدند.
بعدش در همون زمان اقای خاتمی در کمال ناباوری ازاد شدند!!!
پدرشون هم زمان اقای خاتمی ریاست اموزش و پروش یکی از مناطق استان تهران رو برعهده داشت!!!
حالا ارتباط اقای عسگر با اصلاح طلبا چی بود که یکی اومد زد و ترور کرد و بخشیده شد و بعد توی همون دوره ازاد شد معلوم نیست!!


منظور همون دادگاههای فرمایشی بود و اون هم یک مثال عینی
در ضمن در نظر داشته باشید که زمان آقای خاتمی هم ایشون دخالتی تو امور قوه قضائیه نداشتند
بنابراین این جریان هیچ ربطی به اصلاح طلبان یا گروههای دیگه نداشت
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
منظور همون دادگاههای فرمایشی بود و اون هم یک مثال عینی
در ضمن در نظر داشته باشید که زمان آقای خاتمی هم ایشون دخالتی تو امور قوه قضائیه نداشتند
بنابراین این جریان هیچ ربطی به اصلاح طلبان یا گروههای دیگه نداشت
خب شاید دخالتی نداشتند اما دخالتهای دیگری قطعا میتونستن در ازادی ایشون داشته باشند!!
حکم اعدام با بخشش اقای حجاریان به 15 سال بدل شد
سپس پس از تحمل حدود 3 سال اقای عسگر یهویی توی خیابون ظاهر شدند و پدرشون شدند همه کاره !
جلل خالقی داره برای خودش!
در هر صورت
خوشحالم از هم صحبتی با شما.
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
موضوع سانحه ی هوایی در همه جای دنیا وجود داره.
از امریکا گرفته تا اسیا
از بزرگترین شرکت های هواپیمایی تا کوچکترینشون.
البته موضوع سانحه ی اخیر بدلیل اینکه کم کاری شرکت هواپیمایی و وزیر رو پوشش داده باید مجلس از وزیر سوال بکنه و در صورت لزوم ایشون رو از کار بر کنار کنه.
باید وقت داد.

.

کجای دنیا به اندازه کشور ما سانحه هوائی وجود داره ؟؟

اشتباه به عرضتون رسوندند . برای مثال شرکت هواپیمائی امارات از اول تاسیسش تا حالا که حدود بیست سال میشه حتی یک سانحه هوائی هم نداشته و امن ترین شرکت هواپیمائی جهان شناخته شده .

در بقیه کشورها هم سوانح هوائی در دهه های گذشته یا کاهشی فوق العاده روبرو شده که علت اصلیش وجود مدیران لایق در راس اون شرکتهاست . درست برعکس مملکت ما .

اما در اینجا مگر در مورد فجایع قبلی چیکار کردند که حالا بخواند بکنند ؟؟ در سوانح قبلی کدوم مسئولی برکنار شد ؟؟ کی رسیدگی کرد ؟؟ کی به جان این ملت بینوا اهمیت داد ؟؟

الانم که میبینید جناب وزیر و حتی هیچ مسئول دیگه ای حتی یه عذر خواهی از مردم نکردند چه برسه به استعفا ! ( که اگر چنین چیزی در یک کشور غربی اتفاق میافتاد بیشتر مقامات دست اندرکار استعفا میدادند و یا برکنار میشدند )

علتش هم واضحه ! در کشور ما پستها و مقامها برحسب لیاقت افراد داده نمیشه بلیکه بر حسب باند بازیها و روابط پشت پرده داده میشه و لذا بی لیاقت ترین افراد بالاترین پستها رو پیدا میکنند و نتیجه اش هم بروز پیاپی چنین فجایعی هستش که هربار عده ای از بیگناه ترین افراد رو به کشتن میده .
 
  • Like
واکنش ها: Sarp

Sarp

مدیر بازنشسته
کار گروه های حقوق بشری پوشش تظاهرات ها نیست دوست خوبم !
شما هی بگید در ایران سازمان حقوق بشر سازمان ملل وجود خارجی نداره و بنده هی بگم داره !!
دوست خوبم
بابک جان
ما دو دوره هست که نماینده داریم توی اجلاس حقوق بشر در نیویورک !
ینی این سازمان توی ایران فعاله که ما توی اجلاسش نماینده داریم!
باز شما حرف خودت رو بزن!
والا دیگه نمیدونم چی باید بگم !!!
موافقم
موافقم که کار گروههای حقوق بشر پوشش تظاهرات نیست

ولی فکر کنم کشته ها و زخمیها و . . .تظاهرات بهشون مربوط میشه
 

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
کجای دنیا به اندازه کشور ما سانحه هوائی وجود داره ؟؟

اشتباه به عرضتون رسوندند . برای مثال شرکت هواپیمائی امارات از اول تاسیسش تا حالا که حدود بیست سال میشه حتی یک سانحه هوائی هم نداشته و امن ترین شرکت هواپیمائی جهان شناخته شده .

در بقیه کشورها هم سوانح هوائی در دهه های گذشته یا کاهشی فوق العاده روبرو شده که علت اصلیش وجود مدیران لایق در راس اون شرکتهاست . درست برعکس مملکت ما .

اما در اینجا مگر در مورد فجایع قبلی چیکار کردند که حالا بخواند بکنند ؟؟ در سوانح قبلی کدوم مسئولی برکنار شد ؟؟ کی رسیدگی کرد ؟؟ کی به جان این ملت بینوا اهمیت داد ؟؟

الانم که میبینید جناب وزیر و حتی هیچ مسئول دیگه ای حتی یه عذر خواهی از مردم نکردند چه برسه به استعفا ! ( که اگر چنین چیزی در یک کشور غربی اتفاق میافتاد بیشتر مقامات دست اندرکار استعفا میدادند و یا برکنار میشدند )

علتش هم واضحه ! در کشور ما پستها و مقامها برحسب لیاقت افراد داده نمیشه بلیکه بر حسب باند بازیها و روابط پشت پرده داده میشه و لذا بی لیاقت ترین افراد بالاترین پستها رو پیدا میکنند و نتیجه اش هم بروز پیاپی چنین فجایعی هستش که هربار عده ای از بیگناه ترین افراد رو به کشتن میده .

وزارت راه و ترابری که عذرخواهی کرد !
حالا اب گل الود هست شما دیگه ماهی نگیر که !!
دوست من
این سوانح به مدیریت برنمیگرده.
به شارلاتان بازی کشورهای غربی برمیگرده که چون منافعشون تامین نمیشه حتی قطعات هواپیمارو هم به این ملت زیاد میدونن!
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
البته یه تیکه هاییش رو هم اشتباه به عرض شما رسوندن اقای زیگفرید...

کجای دنیا به اندازه کشور ما سانحه هوائی وجود داره ؟؟
چین، کوبا، هند، پاکستان، البته در ادامه مطالب بیشتری هست...

اشتباه به عرضتون رسوندند . برای مثال شرکت هواپیمائی امارات از اول تاسیسش تا حالا که حدود بیست سال میشه حتی یک سانحه هوائی هم نداشته و امن ترین شرکت هواپیمائی جهان شناخته شده .
شرکت های با سابقه تری از امارات هم هستند که تاحالا سانجه هوایی و کشته نداشته اند.

Aerorepublica Colombia (1992)
Air Anatolia (1996)
Air Austral (1990)
Air Baltic (1995)
Air Berlin (1991)
Air Comet (2006)
Air Do (1997)
Air Express Tanzania (2006)
Air Europa (1984)
Air Transport Europe (1991)
Air Jamaica (1966)
Air Macau (1994)
Air Malta (1973)
Air Mauritius (1967)
Air Namibia (1991)
Air Niugini (1973)
Air One (1995)
Air Seychelles (1985)
Air Transat (1986)
AirAsia (1993)
Airlink - Australia (1994)
Allegiant Air (1998)
AMC Airlines (1994)
America Trans Air (2005)
Arkia Israeli Airlines (1980)
ASCERA (1990)
Atlantic Airways (1987)
Aurigny Air Services (1968)
Austrian Airlines (1957)
Awair International (2005)
Bahamasair (1973)
Blue Panorama (1998)
Canadian North (1990)
Cayman Airways (1968)
Corsair Int. (1991)
Croatia Airlines (1990)
Cypress Airways (1947)
Dragonair (1985)
EasyJet (1995)
Edelweiss Air (1995)
Emirates Airlines (1985)
Estonian Air (1991)
Eurocypria Airlines (1990)
Eurofly (1989)
Eurowings (1993)
EVA Air (1990)
Falcon Air Express (1995)
Frontier (1994)
Hainan Airlines (1989)
Hawaiian Airlines (1941)
Inter Air Airlines (1979)
Islandsflug (1991)
Japan TransOcean Air (1993)
Jet Airways (1992)
Jet Blue Airways (1999)
LTU International Airways (1955)
Macedonian - Greece (1992)
Macedonian - Macedonia (1994)
Maersk Air (1969)
Mahan Air (1991)
Malmo Aviation (2000)
Meridiana (1991)
Mesa Airlines (1980)
Monarch Airlines (1967)
Myanmar Airways Intl. (1993)
National Airlines (2008)
Nature Air (1991)
North American Airlines (1989)
Nouvelair Tunisie (1996)
Novair (1997)
Oman Air (1993)
Omni Air International (1997)
Onur Air (1992)
Pace Airlines (1995)
Pegasus Airlines (1990)
PLUNA (1936)
Portugalia Airlines (1997)
Qatar Airways (1993)
Royal Brunei Airlines (1974)
Ryanair (1985)
SATA International (1998)
Shaheen Air Int. (1993)
Shanghai Airlines (1985)
Sichuan Airlines (1990)
Skymark Airlines (1996)
Skyservice Airlines (1994)
Skyways Express (2000)
Southwest Airlines (1971)(z)
Spirit Airlines (1992)
Sun Country Airlines (1982)
Swiss International Air Lines (2002)
Syrianair (1977)
Titan Airways (1988)
Trans States Airlines (1989)
Transaero (1990)
TransAsia Airways(1992)
Transavia Airlines (1986)
Travel Service Airlines (1997)
Tunisair (1990)
Ukraine International (1992)
UNI Airways (1996)
Virgin Atlantic (1984)
Virgin Blue (2000)
WestJet Airlines (2002)
http://www.planecrashinfo.com/noaccident.htm


اما در اینجا مگر در مورد فجایع قبلی چیکار کردند که حالا بخواند بکنند ؟؟ در سوانح قبلی کدوم مسئولی برکنار شد ؟؟ کی رسیدگی کرد ؟؟ کی به جان این ملت بینوا اهمیت داد ؟؟

الانم که میبینید جناب وزیر و حتی هیچ مسئول دیگه ای حتی یه عذر خواهی از مردم نکردند چه برسه به استعفا ! ( که اگر چنین چیزی در یک کشور غربی اتفاق میافتاد بیشتر مقامات دست اندرکار استعفا میدادند و یا برکنار میشدند )

علتش هم واضحه ! در کشور ما پستها و مقامها برحسب لیاقت افراد داده نمیشه بلیکه بر حسب باند بازیها و روابط پشت پرده داده میشه و لذا بی لیاقت ترین افراد بالاترین پستها رو پیدا میکنند و نتیجه اش هم بروز پیاپی چنین فجایعی هستش که هربار عده ای از بیگناه ترین افراد رو به کشتن میده .
البته من نمیدونم شما چرا هیچ درصدی برای مشکلات ناشی از تحریم قائل نمیشید!

اطلاعات بیشترو توی این تاپیک گذاشتم:
اطلاعاتی در مورد سوانح هوایی جهان
 
بالا