دیشب عمه تو دیدم آیدا...

torpheh

عضو جدید
10 سایت فوق العاده برای سرگرم شدن و پرورش خلاقیت

خيلي وقتها پيش مي آيد كه يك كاغذ و قلم در دستمان باعث بروز خلاقيت شده و البته جنبه سرگرمي هم پيدا مي كند. با گسترش روزافزون استفاده از اينترنت اين جنبه از زندگي هم تحت پوشش اين رسانه قرار گرفته است. درادامه اين نوشته با 10 سايتي آشنا مي شويد كه امكان بروز خلاقيت را با ساده ترين ابزار در اختيارتان مي گذارند.
ابزارهاي مختلفي همراه با يك كاغذ سفيد در اختيار شما است. اما كنترل كاملي بر روي آنچه كه ترسيم مي شود نداريد. همين موضوع مي تواند باعث سرگرمي شود.
فكر كنيد يك خودنويس در دست گرفته ايد كه جوهر آن در حال ريختن است. با حركت دادن ماوس جوهر بر روي صفحه سفيد ريخته شده و اگر ماوس را با سرعت حركت دهيد جوهر كمتري ريخته خواهد شد. علاوه بر اين با هر كليك رنگ جوهر نيز تغيير مي كند. به نظر من با اين ابزار مي توانيد آثار جالبي را خلق كنيد.
نقاشي بر روي آب با استفاده از اين ابزار آنلاين كاملا امكانپذير بوده و لذت فراواني دارد. به نظر من اين ابزار مي تواند آرام بخش نيز باشد.توصيه مي كنم اين ابزار را امتحان كنيد.
نقاشي با شعله هاي آتش چيزي است كه با استفاده از اين ابزار تجربه خواهيد كرد. توصيه مي كنم به تصاوير خلق شده با استفاده از اين ابزار كه در سايت قرار دارد توجه كنيد.
بارش برف همراه با صداي باد و البته بدون شتيدن صداهاي مزاحم، همراه با نوشيدن يك فنجان نوشيدني گرم مي تواند بسيار لذت بخش و آرام كننده باشد. با استفاده از اين سايت مي توانيد يك ذره برف را خودتان طراحي كرده و سپس بارش برف با اين ذره ها را ببينيد. اين بارش همراه با صداي باد همراه خواهد بود.
 
آخرین ویرایش:

torpheh

عضو جدید
. پليدو گرافيتي
هنر گرافيتي، هنر بسيار جالبي است. در اين سايت مي توايند با استفاده از اسپري و رنگهاي مختلف تمام خلاقيت خود را بروز دهيد.
اگر به سبك پيكاسو علاقه مند هستيد مي توانيد با اين سايت شانس خود را در رقابت با اين استوره نقاشي امتحان كنيد.
يك ساختار بكشيد تا تارهايي ماتنند تار عنكبوت به دور آن تنيده شود. مي توانيد با ابتكار خود طرحهاي جالبي را ايجاد كنيد.
اين ابزار مانند ابزار قبلي است با اين تفاوت كه نيازي نيست ساختار را از قبل بكشيد همزمان با كشيدن ساختار تارها تنيده خواهند شد.
با قلم مو بر روي پد نقاشي كنيد و پس از اتمام كار انرا بر روي ديوار گالري نصب كنيد. اين سايت ويژگي ديگري هم دارد و آن اينكه به شما آموزش هم مي دهد.

در کل تیتر تاپیک هیچ ربطی به موضوع نداره یه وقت سوء تفاهم نشه.دیدم اینجا هر تاپیکی که میذاری هر چقدر هم که بدرد بخور باشه هیچ کس نمیاد مگر اینکه ه عنوان مناسب داشته باشه دی:
 
آخرین ویرایش:

torpheh

عضو جدید
اگه خواستید نقاشی هایی که کشیدید بذارید تا بقیه هم ببینن
 
بالا