► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

khooshe

مدیر بازنشسته
3خبر از استقلال: كوشكي از هفته آينده در تمرينات گروهي استقلال


مدافع تيم فوتبال استقلال از هفته آينده مي‌تواند در تمرينات گروهي شرکت کند.

بيژن کوشکي مدافع استقلال که اکنون دوران نقاهت را پشت سر مي گذارد زير نظر امين نوروزي به فيزيوتراپي مشغول است. وي در تمرينات در برخوردي که با دوسانتوس داشت دچار پارگي عضله شد.
وي بايد دو هفته استراحت مي کرد که يک هفته آن را پشت سر گذاشته و مي تواند از هفته ديگر در تمرينات گروهي آبي پوشان شرکت کند.
* در روزهاي گذشته دختري خردسال که بر اثر يک حادثه دلخراش از ناحيه هر دو چشم مصدوم و نابينا شده و در آستانه نابينايي کامل قرار گرفته در محل تمرينات استقلال حضور پيدا کرد که با استقبال کادرفني و بازيکنان استقلال مواجه شد. ايمان مبعلي در اولين لحظه برخورد با کودک نابينا ضمن ابراز تاسف از اين حادثه آمادگي خود را جهت تقبل هزينه‌هاي ادامه درمان فاطمه را اعلام کرد. تا به اين لحظه تلاش پزشکان براي بازگرداندن بينايي فاطمه بي‌نتيجه مانده، هرچند طبق اعلام نظر پزشکان در صورت استمرار درمان و انجام عمل جراحي به موقع در آتيه امکان بازگرداندن قسمتي از بينايي اين کودک وجود دارد.
* کاروان استقلال فردا با پرواز ساعت 16:30 تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد. اعضاي تيم استقلال پس از انجام مسابقه،‌ با پرواز ساعت 23:45 به تهران بازخواهد گشت. محل اقامت اين تيم در آبادان، هتل پارسيان آزادي اين شهر خواهد بود.
ديدار استقلال و نفت آبادان ساعت 15:30 پنجشنبه برگزار مي‌شود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
اقدام انساني و ارزشمند ايمان مبعلي



در روزهاي گذشته با مساعدت سرپرست تيم و روابط‌عمومي باشگاه استقلال دختري خردسال که بر اثر يک حادثه دلخراش از ناحيه هر دو چشم مصدوم و نابينا شده و در آستانه نابينايي کامل قرار گرفته در محل تمرينات استقلال حضور پيدا کرد که با استقبال گرم کادرفني و بازيکنان استقلال مواجه شد. ايمان مبعلي در اولين لحظه برخورد با کودک نابينا ضمن ابراز تاسف از اين حادثه آمادگي خود را جهت تقبل هزينه‌هاي ادامه درمان فاطمه را اعلام کرد. در همين راستا روابط‌عمومي باشگاه استقلال با نظر مساعد ايمان مبعلي پيگير اين است که هرچه سريعتر اقدامات مقتضي جهت درمان فاطمه عزيز صورت پذيرد. شايان ذکر است تا به اين لحظه تلاش پزشکان براي بازگرداندن بينايي فاطمه بي‌نتيجه مانده، هرچند طبق اعلام نظر پزشکان در صورت استمرار درمان و انجام عمل جراحي به موقع در آینده امکان بازگرداندن قسمتي از بينايي اين کودک وجود دارد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
افشاگري فتح‌الله‌زاده درباره حقوق 100 ميليوني مديرعامل سابق استقلال

افشاگري فتح‌الله‌زاده درباره حقوق 100 ميليوني مديرعامل سابق استقلال

افشاگري فتح‌الله‌زاده درباره حقوق 100 ميليوني مديرعامل سابق استقلال


سرپرست باشگاه استقلال از دريافت حقوق و مزاياي 100 ميليون توماني مديرعامل سابق اين باشگاه و پرداخت نکردن ماليات توسط وي خبر داد.

علي فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال و همچنين اظهارات واعظ آشتياني و انتخاب اعضاي هيات مديره اين تيم صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.
* ظاهرا از نتايج تيم‌تان در هفته‌هاي اخير راضي هستيد؟
اول از همه چيز بايد بگويم که بايد حمايت ويژه‌اي از آقاي مظلومي داشته باشم چون مي‌بينم که عده‌اي از موفقيت ايشان رنج مي‌برند و هر روز با سؤال‌هاي واهي مي‌خواهند جايگاه خود را تثبيت کنند. من روز گذشته مصاحبه‌اي با يکي از خبرگزاري‌ها انجام دادم که همه آن مصاحبه را استفاده کردند اما هيچ کس از اين تيتر استفاده نکرد که "براي فصل بعد به دنبال مربي هستم. "
بايد در اين خصوص توضيحي بدهم. هنگامي که در ابتداي فصل با آقاي مظلومي قصد قرارداد بستن داشتم ايشان گفت که من يک ساله مي‌بندم اما خودم گفتم که قراردادت را با استقلال دو ساله امضا کن. هواداران هم بدانند که قرارداد من با آقاي مظلومي دو ساله است و فکر مي‌کنم عده‌اي که مي‌بينند که استقلال در حال موفقيت است، اين مسائل را بيان مي‌کنند.
پرويز مظلومي خدمات زيادي به استقلال کرده و اميدوارم بتوانيم از خدمات ايشان همچنان بهره ببريم. خوشبختانه وضعيت استقلال به نسبت آن چيزي که ما هدف‌گذاري کرديم جلوتر هستيم و برنامه داشتيم تا نيم فصل بتوانيم رده سوم را بگيريم که خوشبختانه تا امروز موفق عمل کرديم و حتي جلوتر هم رفته‌ايم.
* پس اينکه گفته شده براي فصل بعد استقلال به دنبال مربي هستيد، کذب است؟
خبرنگاري از من سؤال کرد که اگر در مورد قطبي اين حرف‌ها را زده‌ايد حاضريد در مورد مظلومي هم بگوييد که سال آينده به دنبال مربي هستيد؟ من هم جواب دادم واقعا مشکلي نمي‌بينم چون در ابتداي فصل با ايشان قرارداد دو ساله بستم اما براي سال سوم ايرادي ندارد که اگر با استقلال قهرمان نشد، ايشان را تعويض کنم. باز هم تاکيد مي‌کنم که براي سال سوم چنين حرفي را زدم. چون وقتي با يک مربي قرارداد دو ساله امضا کردم چه طور مي‌توانم براي فصل بعد دنبال يک مربي ديگر باشم. فکر مي‌کنم از صحبت‌هاي من برداشت بدي شده است.
* واعظ آشتياني مديرعامل سابق استقلال گفته "فتح‌الله‌زاده آدم سازمان است و در حدي نيست که جواب صحبت‌هاي او را بدهم. "
ايشان درست مي‌گويد، من در حدي نيستم که ايشان جواب مرا بدهد چون من اصلا سابقه ورزشي ندارم. 6 بار استقلال را قهرمان ايران نکردم، با اين تيم قهرماني جام حذفي، ‌نايب قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا، ‌قهرماني فوتسال،‌ کشتي، پينگ‌پنگ و اين عناوين را هم به دست نياورده‌ام. باز هم مي‌گويم درست مي‌گويد، ايشان در حد من نيست چون خيلي کوچک‌تر از من است.
البته يک جا مثل ايشان نيستم و آنجايي که اگر بودم مي‌توانستم 100 ميليون تومان از باشگاه استقلال حقوق و مزايا بگيرم و حتي مالياتش را هم ندهم. در اين قضيه درست مي‌گويند. در حد ايشان نيستم. تا به حال که از دوره جديد به استقلال آمده‌ام حقوقي دريافت نکردم اما آقاي آشتياني به محض ورودش به باشگاه 5 ميليون تومان حقوق ماهانه نوشته و حتي مزايا و پاداش آن را هم گرفته‌ است. جالب‌تر اينجاست که وقتي حقوق اين‌چنيني مي‌گيري بايد ماليات آن را هم بدهي اما ايشان ماليات را پرداخت نکرده و به گردن باشگاه استقلال انداخته است. مطمئن باشيد در اين خصوص اقدامات لازم را انجام خواهيم داد.
* ظاهرا مسئله بدهي‌هاي استقلال از فصل گذشته تا به اين فصل تمام نمي‌شود.
مگر ايشان نمي‌گويد مناظره مي‌کنم؟ با کمال ميل اين مناظره را قبول مي‌کنم و زودتر پا پيش مي‌گذارم تا ثابت کنم که واعظ آشتياني بدترين مديرعامل استقلال بعد از انقلاب بوده است چون هيچ کاري از دستش برنيامد.
هنر ايشان اين بود که تمامي توانايي‌هاي استقلال را به صفر رساند و بالغ بر 7 ميليارد تومان از وقتي که استقلال را ترک کرد روي دست ما بدهي گذاشت. صراحتا مي‌گويم که ايشان در يک فصل 6 ميليارد تومان از سازمان پول گرفته و اين مسئله را ثابت خواهم کرد که اين موضوع بي‌سابقه بوده است. منتهي نمي‌دانم چرا ايشان نمي‌خواهد دست از سر استقلال بردارد.
من نمي‌خواستم جواب او را بدهم اما مجبور شدم. واقعا بايد از آقاي سعيدلو خواهش کنم که لطفي کنند يک پست در ورزش به اين آقا بدهند چون ظاهرا ايشان نمي‌تواند دوري از ورزش را تحمل کند. منتهي ايشان سابقه‌اش همين است و هر جا که مي‌رود يک ماه و نيم بيشتر ميهمان نيست. شما به سابقه ايشان دقت کنيد، هر جا پست گرفته است بيش از دو سه ماه نمي‌تواند بماند. آقاي آشتياني مشکل خودت را حل کن.
ايشان بايد بداند که ما فهميده‌ايم با اين مصاحبه‌هايي که انجام مي‌دهد مي‌خواهد استقلال را وارد حاشيه کند ولي بايد بداند با اين حرف‌ها نمي‌تواند ما را از مسير قهرماني دور کند.
* يعني شما معتقديد مصاحبه‌هاي مديرعامل سابق استقلال با اين هدف است؟
او مي‌خواهد ذهن ما را مشغول خود کند وگرنه ما چه کاري با ايشان داريم. وقتي مي‌گوييم شما 2 ميليارد و 700 ميليون تومان به بازيکن بدهکاريد، دروغ مي‌گوييم؟ مگر ايشان مصاحبه نکرد و نگفت 5 ميليارد بدهي فتح‌الله‌زاده را پرداخت کردم. ايشان بيايد اين مسئله را ثابت کند. مطمئن باشيد اگر چنين مسئله‌اي درست باشد خودم 5 ميليارد به اين آقا کمک مي‌کنم ولي اگر اين کار را نکرد خودش به اشتباهاتش پي ببرد. باور کنيد حاضرم به جاي من بيايد و کار کند. آقاي آشتياني اگر دوست داري امروز من استعفا مي‌دهم و تو به جاي من بنشين و کار کن تا خيالت راحت شود.
* آقاي فتح‌الله‌زاده اين اسامي که در روزنامه‌ها در خصوص اعضاي هيات مديره استقلال مطرح شده، صحت دارد؟
خدا را شاهد مي‌گيرم من از هيچ گونه ليستي باخبر نيستم چون شبهه ايجاد مي‌شود. يک بار گفتم فلاني شايد عضو هيات مديره باشد همين حرف‌ها باعث شد بگويند آن شخص مي‌‌خواهد مثلا 500 ميليون به باشگاه کمک کند. يعني حرف نزده، نتيجه گرفتند. و به خاطر اين موضوع از آقاي سعيدلو خواهش کردم که در مورد اعضاي هيات مديره از من هيچ نظري نخواهد. ايشان هر کسي را که صلاح بدانند جزو هيات مديره ما خواهند بود و من احترام مي‌گذارم.
* فکر مي‌کنيد تا کي اعضاي هيات مديره معرفي شوند؟
کارها پيش رفته است و احتمالا ظرف مدت زماني کوتاهي اين مسئله حل خواهد شد.
* ظاهرا اسامي مديران اجرايي باشگاه‌ها را ارسال کرديد؟
سه چهار روز پيش اسامي آقايان نظري و حيراني را به کنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي کرديم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
اميرحسين صادقي:با رگ پاره بازي كردم

اميرحسين صادقي:با رگ پاره بازي كردم

اميرحسين صادقي:با رگ پاره بازي كردم


اميرحسين صادقي در پايان بازي مقابل پاس همدان گفت: رگم پاره شده اما به خواست مربيان به بازي ادامه دادم.
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران ، پس از پيروزي 3 بر 2 استقلال مقابل پاس همدان عنوان کرد: بازي بسيار خوبي انجام داديم و توانستيم مزد زحماتمان را بگيريم. استقلال در حال حاضر شرايط خوبي دارد.
وي افزود: روند تاکتيکي نسبت به گذشته بسيار بهتر شده و بايد در نيم فصل دوم هم به همين ترتيب به کار خود ادامه دهيم تا بتوانيم در پايان به هدفمان که قهرماني در ليگ است، دست پيدا کنيم. البته هنوز راه زيادي تا پايان فصل پيش رو داريم و نبايد مغرور شويم تا بتوانيم استقلال را به تيمي تبديل کنيم که هواداران دوست دارند.
صادقي با اشاره به مصدوميتي که در آغاز بازي برايش به وجود آمد گفت: در نيمه‌ي اول رگم پاره شد، اما با درخواست کادر فني به بازي ادامه دادم. حالا بايد بروم MRI بگيرم تا مشخص شود ميزان آسيب ديدگي‌ام چقدر است، اما مطمئنم رگم پاره شده است.
صادقي در ادامه با انتقاد از عملکرد داور اظهار کرد: در اين بازي پيروزي براي ما رقم خورد اما سوا از مسائل فني داوري کاملا به ضرر ما بود. 4 خطاي آشکار و مسلم را بر روي مجيدي نگرفتند. در صحنه‌هاي 50، 50 هميشه به ضرر ما سوت زده مي شود. آنقدر در هفته‌هاي اخير درباره‌ي داوري صحبت کردند و گفتند اشتباه‌هاي داوران به سود ما بوده که حالا مساله حساس شده و بايد خطاي آشکاري اتفاق بيفتد تا داور سوت بزند.
مدافع استقلال در ادامه گفت: به من ثابت شده که داوري‌ها به ضرر ما بوده است. با 2 يا 3 داور هم که صحبت کردم حرف من را تاييد کردند.
صادقي در پايان درباره‌ي عملکرد تيم پاس عنوان کرد: پاسي‌ها امروز مقابل ما بسيار خوب کار کردند و اصلا مستحق اين نيستند که در انتهاي جدول باشند. فکر مي کنم اين تيم در پايان با اين عملکردي که در بازي‌ها از خوب به نمايش مي گذارد مي تواند در ميان 10 تيم برتر جدول باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هوار ملامحمد به استقلال پيوست
جام جم آنلاين: بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس پس از نشست با مديرعامل باشگاه استقلال به تيم آبي پوش تهران پيوست.

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال در گفتگو با مهر ضمن تاييد اين خبر گفت: توافق نهايي با هوارملامحمد انجام شده و بزودي قراردادش در هيات فوتبال تهران ثبت خواهد شد.
هوارملامحمد فصل گذشته در ترکيب تيم فوتبال پرسپوليس به ميدان رفت و نمايش خوبي داشت. اين بازيکن امروز از طريق مديربرنامه هايش با علي فتح الله زاده ديدار کرد و به توافقات ابتدايي نيز دست پيدا کرد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: بي‌نظمي‌هاي هوار محمد در استقلال تكرار نمي‌شود


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: طوري با مهاجم عراقي تيم برخورد خواهم کرد که بي نظمي‌هاي فصل گذشته در پرسپوليس را تکرار نکند.

پرويز مظلومي پس از پايان تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص وضعيت آلودگي هواي تهران و همچنين شايعه لغو ديدارهاي اين هفته ليگ برتر اظهار داشت: اگر قرار بر اين است که ما در آلودگي تمرين کنيم اما بازي‌ها لغو شود چه فايده‌اي خواهد داشت؟
وي ادامه داد: ما در آلودگي تمرين مي‌کنيم و اگر در اين شرايط هم بازي کنيم اشکالي پيش نمي‌آيد و اميدوارم که مسابقات اين هفته تعطيل نشود.
مظلومي در خصوص ديدار مقابل شهرداري تبريز تصريح کرد: به بازي‌هاي گذشته اين تيم کاري نداريم، چون آنها شرايطي متفاوت را تجربه مي‌کنند. براي من اختلاف گل در اين مسابقه مهم نيست و تنها به فکر کسب سه امتياز اين بازي خواهيم بود.
سرمربي تيم استقلال با تأکيد بر اينکه هوار ملامحمد با نظر مستقيم وي جذب شده است افزود: با ايشان طوري قرارداد بستيم که هميشه در تمرينات حاضر باشد و مطمئن باشيد که طوري با او رفتار مي‌کنيم که غيبت نکند و بي‌انضباطي نداشته باشد.
وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيده بود ملامحمد سال گذشته در پرسپوليس بي‌نظمي‌هاي زيادي را تکرار کرد گفت: در تيم من نظم و انضباط حرف اول را مي‌زند و شما مطمئن باشيد من با او طوري برخورد خواهم کرد که اين بازيکن اتفاقات فصل گذشته در پرسپوليس را تکرار نکند.
مظلومي در خصوص وحيد طالب‌لو نيز گفت: او بازيکن و دروازه‌بان ما است و قرار نبوده از استقلال جدا شود. بازيکني است که از ته دل دوستش دارم و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.
سرمربي تيم استقلال در واکنش به مصاحبه يکي از اعضاي کادر پزشکي اين تيم مبني بر اينکه وي نبايد بيش از 10 دقيقه از مجتبي جباري استفاده مي‌کرد گفت: اين مسئله يک سوء تفاهم بود. من از کادر پزشکي تيم استقلال کمال تشکر را دارم. چون زحمات زيادي را در طول فصل براي ما مي‌کشند البته مصاحبه ايشان در باشگاه رسيدگي خواهد شد.
وي افزود: بايد بگويم جباري 80 دقيقه در زمين حضور داشت و مشکلي هم پيدا نکرد. به عنوان نفر اول کادر فني تيم استقلال من تصميم مي‌گيرم که چه کسي بازي کند و ارنج تيم را من تعيين مي‌کنم نه ديگران.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
گزارش تمرين استقلال


تمرين تيم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در غياب دو بازيکن برگزار شد.

تمرين امروز استقلال ساعت 15 در زمين نوبنياد آغاز شد. آبي پوشان روز گذشته بنا به صلاحديد کادرفني به استراحت پرداخته بودند و فقط ذخيره ها تمرين کردند.
* امير حسين صادقي و ميلاد ميداودي به دليل مصدوميت غايب بودند. به نظر مي رسد صادقي به دليل مصدوميت از ناحيه همسترينگ يکي،دو هفته نمي تواند براي استقلال بازي کند.
* فرهاد مجيدي که از ناحيه کشاله مصدوم است و سيد صالحي که دوران نقاهت را پشت سر مي گذارد به زمين دور زمين اکتفا کردند. البته مجيدي به دليل سه اخطاره بودن مقابل شهرداري تبريز غايب است.
* پرويز مظلومي قبل از آغاز تمرين براي بازيکنان درباره اهميت امتيازگيري در نيم فصل دوم صحبت کرد.
* محمد محمدي و وحيد طالب لو با حسين تراب پور تمرين اختصاصي دروازه باني انجام دادند.
* بازيکنان استقلال ابتدا 10 دقيقه تمرين کششي را انجام دادند.
* علي فتح الله زاده، منصور پورحيدري و علي اميري براي شرکت در مراسم قرعه کشي ليگ قهرمانان آسيا به مالزي سفر کرده اند و به همين دليل سرپرست آبي پوشان امروز غايب بود.
* فردا تيم استقلال ساعت 15 يک جلسه تمرين مي کند. اين تيم خود را براي بازي روز جمعه مقابل شهرداري تبريز آماده مي کند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
طالب‌لو: صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده و مظلومي انگيزه‌ام را دوچندان كرد


دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده و مظلومي انگيزه‌ مرا دوچندان کرد.

وحيد طالب‌لو درخصوص پاسخ منفي به پيشنهاد تيم‌هاي استيل‌آذين و نفت تهران و همچنين وضعيت کلي خود در استقلال صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد.
- چطور شد به استيل‌آذين و نفت پاسخ منفي دادي و در استقلال ماندگار شدي؟
طبق نامه رسمي و مکاتباتي که اين دو باشگاه با استقلال داشتند خواسته بودند که من به تيمشان بروم. جا دارد از آنها تشکر کنم که چنين پيشنهادي را به من ارائه کردند. به همين دليل با آقاي فتح‌الله زاده و مظلومي صحبت کردم و پس از صحبت با اين دو نفر و نصيحت‌هاي پدرانه آنها به اين نتيجه رسيدم که آنها صلاح من را مي‌خواهند و به همين دليل به پيشنهاد هر دو تيم پاسخ منفي دادم. همانطور که فوتبالم را با تيم استقلال آغاز کردم قصد دارم فوتبالم را هم با اين تيم به پايان برسانم و اين يکي از تصميماتي بود که از ابتداي حضورم در اين تيم پرطرفدار داشتم.

- ظاهرا علي پروين براي به خدمت گرفتن تو اصرار زيادي داشت؟
ايشان به من لطف دارند، همانطور که چندين بار مسئولان استيل آذين در تماس‌هاي خود به من لطف داشتند. فکر مي‌کنم باعث افتخار هر فوتباليستي است که براي چنين اسطوره‌هايي بازي کند. در حال حاضر هم يکي از افتخاراتم اين است که شاگرد ناصر حجازي هستم و اميدوارم روزي بتوانم به آقاي پروين در جبهه‌اي ديگر خدمت کنم. از صميم قلب آرزو مي‌کنم تيم استيل آذين و علي پروين شرايط خوبي پيدا کنند و در نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر موفق باشند.

- در هفته‌هاي گذشته صحبت‌هاي زيادي مبني بر رفتن تو از استقلال شنيده مي‌شد و ظاهرا فشار زيادي را در اين زمينه متحمل مي‌شدي؟
با دوستان مختلفي در ارتباط هستم و وقتي مردم من را در خيابان مي‌ديدند هميشه لطف خود را به من نشان مي‌دادند. در زندگي ورزشي‌ام هر چه دارم اول از خدا و بعد دعاي پدر و مادر و استقلال و هوادارانش است و اميدوارم آنقدر براي اين تيم زحمت بکشم که جبران اين محبت‌ها بشود. در اين زمينه صحبت‌هاي زيادي دارم و شايد به زودي آن‌ها را بازگو کردم.

- چه صحبت‌هايي؟
برخي در استقلال شرايطي دارند درست مثل خود من که با اين تيم عجين شده‌ام. شايد خيلي از بازيکنان از تيم ما جدا شدند و حالا به اين تيم برگشته‌اند چون از ته دل استقلال را دوست دارند. بطور مثال فرهاد مجيدي به خارج از کشور رفت و پس از بازگشت به پيشنهاد خيلي از تيم‌ها پاسخ منفي داد. عليرضا منصوريان و محمود فکري چنين شرايطي دارند. پيروز قرباني و اميرحسين صادقي استقلالي‌هايي هستند که شايد بخاطر مسائل روز فوتبال از اين تيم جدا شدند و همانطور که همه مي‌دانند صادقي به استقلال بازگشت و مطمئن باشيد که پيروز قرباني هم به اين تيم برمي‌گردد. مسائل مالي در اين بين نقشي ندارد و تعصب و همدلي خيلي زود خودش را نشان خواهد داد.

- قبول داري شرايط براي دروازه‌بان‌ها سخت است. به طور مثال اگر يک مهاجم از استقلال يا پرسپوليس برود خيلي زود فراموش مي‌شود اما دروازه‌بان‌ها شامل چنين مسئله‌اي نمي‌شوند؟
در اين مدتي که گذشت و حرف و حديث‌هايي که پيرامون رفتنم شنيده مي‌شد برخلاف اتفاقات بيروني از درون آرامش خوبي داشتم چون با دوستان خوبي مشورت مي‌کنم و مي‌دانم که هميشه بهترين تصميمات را بايد در آرامش گرفت. بارها هم اعلام کرده‌ام که اگر قرار باشد تصميم جديدي بگيرم شفاف اعلام مي‌کنم و بخاطر اين بود که به خيلي از مسائل توجه نداشتم. در اين چند وقت پيشکسوتان زيادي از استقلال تماس گرفتند و آنجا متوجه شدم که چقدر به فکر من و اين تيم پرطرفدار هستند. از آنها تشکر مي‌کنم و بايد قدر آنها را بدانيم.
من در استقلال شرايط زيادي را تجربه کردم. اتفاقات مختلف خانوادگي و ورزشي برايم رخ داد. من در اين تيم خواهرم را از دست دادم و در هفتمين روز درگذشت خواهرم براي استقلال مقابل برق شيراز بازي کردم. تصور نمي‌کنم کسي آن‌ روزها را از ياد ببرد. در اين تيم ازدواج کردم و خوشي‌ها و ناراحتي‌هاي زيادي را تجربه کردم. حتي رکورد 10 بازي پياپي پشت سر هم گل نخوردن را در آن بازي معروف مقابل برق شيراز از دست دادم ولي براي اين تيم کم نگذاشتم و به گواه تمام مربيان و مديران باشگاه استقلال هميشه منافع تيمي به منافع شخصي ترجيح دادم.

- از محمد محمدي که سؤال مي‌پرسيديم در خصوص آخرين وضعيت تو و تصميماتت اعلام کرد که به تصميم شخصي طالب‌لو ورود نمي‌کند. او حتي اشاره داشت وقتي تو مصاحبه مي‌کني در مورد محمد محمدي حرفي نمي‌زني و از خبرنگاران مي‌خواهي سؤال بعد را بپرسند. چرا شرايط اينگونه است؟
معتقدم هر شخص مسئول رفتار، گفتار و کردار خودش است و در مورد مسائل شخصي ديگران نبايد حرف زد. تمام سعي من اين است که روي رفتارها و عملکرد خودم تمرکز کنم. من هم به مسائل شخصي ديگران ورود نمي‌کنم. شايد بخاطر اين است که هيچ‌وقت حاشيه نداشته و به دنبال اين مسائل نبوده‌ام.

- با توجه به اينکه تا پايان نيم‌فصل مسابقاتي بين تو و محمدي تقسيم شده فکر نمي‌کني شانس کمي براي دعوت به تيم ملي داري؟
مطمئن هستم افشين قطبي نسبت به من توجه و شناخت کافي دارد و با توجه به اينکه در اردوهاي زيادي حضور داشته‌ام بازي‌هاي من را تحت نظر مي‌گيرد. به اين نکته بايد اشاره کنم که اکثر دروازه‌بان‌هاي تيم‌هاي ديگر رقباي سختي ندارند. ما در استقلال شرايط خاصي داريم اما اين دليل نمي‌شود که به تيم ملي فکر نکنم.
سرمربي تيم ملي نه تنها به من بلکه به تمام بازيکناني که در ليگ برتر خوب کار مي‌کنند و انگيزه دارند نگاه مي‌کند و شرايط آن‌ها را در نظر مي‌گيرد. در ابتداي فصل يک هدف داشتم و اين بود که با تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا باشم و مطمئن باشيد آنقدر اطمينان و انگيزه دارم که از اين هدف تا لحظه آخر کوتاه نخواهم آمد.

- فکر مي‌کني استقلال با اين شرايط چه جايگاهي در پايان فصل خواهد داشت؟
هدف تيم ما قهرماني است و اميدوارم قرعه خوبي در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشيم و باز هم راه‌ را براي موفقيت هموار‌تر ببينيم. از تمام هواداران تيم استقلال که در اين مدت از من حمايت کردند تشکر مي‌کنم و از آنها مي‌خواهم که براي من دعا کنند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
حوار پنجشنبه به تهران مي آيد


حوار به دليل شرکت در تمرين استقلال دعوت استاندار اربيل را رد کرد.


پيش از اين قرار بود حوار ملامحمد چهارشنبه در تمرين استقلال حاضر شود اما او به دليل پروازهاي اربيل- تهران نمي تواند خود را تا چهارشنبه به تهران برساند.
پرواز مستقيم اربيل به تهران پنجشنبه انجام مي شود و حوار به اين خاطر آخر هفته عازم تهران مي شود تا در تمرين استقلال شرکت کند.
گفته مي شود حوار براي حضور در تهران و شرکت در تمرين استقلال حتي دعوت استاندار اربيل را رد کرده است. استاندار اربيل حوار را براي حضور در مراسمي که قرار است جمعه برگزار شود دعوت کرده بود که با جواب رد هافبک جديد استقلال روبرو شد.


 

ecmn_ec

عضو جدید
طالب‌لو: كماكان از لحاظ جسماني، بي‌حال و كم‌رمق هستم




به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، وحيد طالب‌لو در گفتگو با سايت رسمي باشگاه استقلال گفت: كماكان از لحاظ جسماني بي‌حال و كم‌رمق مي‌باشم. با كادر پزشكي استقلال هماهنگ خواهم كرد تا آنها نظر خود را پيرامون حضور يا عدم حضور در تمرين امروز را بيان كنند. اميدوارم هرچه سريعتر به بهبودي كامل رسيده تا همچنان در خدمت استقلال باشم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مهاجم آبي‌ها زير تيغ جراحي مي‌رود/ ميداودي جام ملتهاي آسيا را از دست داد

مهاجم آبي‌ها زير تيغ جراحي مي‌رود/ ميداودي جام ملتهاي آسيا را از دست داد

مهاجم آبي‌ها زير تيغ جراحي مي‌رود/ ميداودي جام ملتهاي آسيا را از دست داد


مهاجم تيم فوتبال استقلال به دليل عمل جراحي که روي پايش انجام خواهد داد، حضور در جام ملتهاي آسيا به همراه تيم ملي را از دست داد.
میلاد میداودی در دیدار استقلال برابر ملوان بندرانزلی به دنبال تکل محکم و خطرناک بازیکن ملوان دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا شد و طبق اعلام پزشکان بیش از سه ماه دور از میادین خواهد بود.
امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه در خصوص وضعیت میلاد میداودی که در بازی مقابل ملوان مصدوم شد، گفت: بعد از مشاوره با دکتر محمد رازی تصمیم گرفتیم تا مچ پای وی هر چه زودتر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
وی ادامه داد: با تشخیص ایشان و برای اینکه میداودی بعدا دچار مشکل نشود پای وی تحت عمل قرار خواهد گرفت. دکتر رازی که فوق تخصص مچ هستند تشخیص دادند که به خاطر استخوان‌های بین مفصل که ممکن است بعدا برای وی دردسرساز شود پای میداودی عمل شود. این نتیجه بعد از مشورت با پزشک جراح حاصل شد.
امین نوروزی در پایان گفت: با این شرایط میلاد میداودی بین 3 تا 4 ماه از میادین دور خواهد بود. با توجه به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا که از روز 17 دیماه آغاز می شود، مهاجم استقلال که عملکرد قابل قبولی در لیگ دهم داشت، حضور در این رویداد مهم آسیایی را از دست خواهد داد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پرويز مظلومي :ما کارمند دولت نيستيم،غيبت کنيد جريمه ميشويد

پرويز مظلومي :ما کارمند دولت نيستيم،غيبت کنيد جريمه ميشويد

پرويز مظلومي :ما کارمند دولت نيستيم،غيبت کنيد جريمه ميشويد


سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به وضعيت نامشخص برگزاري بازيهاي هفته هجدهم ليگ برتر گفت: اگر شرايط واقعا حاد است به ما اعلام کنند که کلا تمرينات را تعطيل کنيم. ما کارمند دولت نيستيم که يک روز تعطيل شود و در خانه بمانيم و فردا مجددا سر کار خود بازگرديم.

پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه این تیم گفت: گروه ما در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به هیچ عنوان آسان نیست. النصر عربستان یکی از بهترین تیم‌های عربی است و با شرایطی که بر جدول گروه ما حاکم است، احتمال حضور السد قطر نیز در این گروه وجود دارد.
وی افزود: به اعتقاد من گروه‌های دیگر نیز مشکل هستند. با توجه به اینکه کشورهای عربی از بازیکنان خارجی زیادی استفاده می کنند، همیشه سعی کرده‌اند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با نفرات خارجی که به خدمت می گیرند، بتوانند حرف‌های زیادی در این رقابت‌ها داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد تمامی تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با قدرت حضور پیدا کنند و افزود: امیدوارم تمامی تیمهای ایرانی به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و قدرت فوتبال ایران را به کشورهای دیگر نشان دهند. در این دوره از مسابقات قدرتها تقسیم بندی شده است و هیچ کدام از تیمها از امروز نمی تواند این تفکر را داشته باشد که از گروه خود صعود می کند.
مظلومی با اشاره به برنامه مدون باشگاه استقلال برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما از همین امروز برنامه دقیق خود را برای حضور قدرتمند در این مسابقات آماده کرده‌ایم و می خواهیم برخلاف دو سال گذشته که نتوانستیم به مراحل نهایی صعود کنیم در این دوره از مسابقات به عنوانی شایسته دست یابیم. البته باید بگویم در دوره‌های قبل بدشانسی باعث عدم صعود استقلال به مراحل نهایی پیکارهای آسیایی شد.
وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال مقابل شهرداری تبریز گفت: ما دیدار بسیار سختی را مقابل شهرداری تبریز خواهیم داشت. مطمئنا شهرداری برای کسب امتیاز به تهران خواهد آمد و بازیکنان این تیم با جسارت و شجاعت تمام مقابل استقلال به میدان می‌رود. ما باید سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرده و موقعیت‌مان را در صدر جدول بهبود بخشیده تا بتوانیم با روحیه‌ای بهتر به دیدارهای آینده فکر کنیم. هرچند که بازهم عده‌ای می گویند تیم استقلال با شانس پیروز شد!
سرمربی از آمادگی تیمش برای دیدار با شهرداری تبریز یاد کرد و در خصوص احتمال لغو این بازی گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم. ما در این هوا تمرین می کنیم، پس چطور نمی توانیم بازی کنیم. اگر شرایط واقعا حاد است به ما اعلام کنند که کلا تمرینات را تعطیل کنیم. ما کارمند دولت نیستیم که یک روز تعطیل شود و در خانه بمانیم و فردا مجددا سر کار خود بازگردیم. سازمان لیگ باید قاطعانه در این خصوص تصمیم گیری کند.
وی تاکید کرد: من نمی توانم این هفته تمرینات را تعطیل کنم و هفته آینده که هوا خوب شد و آلودگی از بین رفت به بازیکنان بگویم فلان روز بازی داریم. ما هر روز در این هوا تمرین می کنیم و می توانیم 90 دقیقه روز جمعه مقابل شهرداری بازی کنیم. هواداران از ما برد می خواهند به آلودگی هوا کار ندارند.
مظلومی در خصوص حوار ملا محمد، بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: این بازیکن قرار بود از امروز در تمرینات ما حضور پیدا کند اما مدیربرنامه‌های وی اعلام کرد که بلیت او برای پنجشنبه اوکی شده و او روز پنجشنبه به تهران می آید.
وی افزود: ما طوری با ملامحمد قرارداد بسته‌ایم که حق غیبت نخواهد داشت و او به ازای هر غیبت هزار دلار از رقم قراردادش کم می شود. ما براساس بازی‌ها و تمریناتی که حوار انجام می دهد به او پول می دهیم. هر بازیکنی که در تمرین ها غیبت کند و یا با تاخیر خود را به تمرینات برساند مشمول جریمه خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: میلاد زنیدپور به جمع ما اضافه نمی شود. با توجه به حضور ملامحمد، محسن یوسفی و جواد شیرزاد مشکل ما در جناح چپ برطرف شده و نیازی به بازیکن جدید نداریم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
باز هم بي نظمي هاي هوارمحمد


هافبک جديد تيم فوتبال استقلال بازهم بي نظمي هايش را شروع کرد و برخلاف اعلام قبلي هنوز به تهران نيامده است.

هوار ملامحمد بازیکن عراقی که هفته گذشته خبر پیوستنش به استقلال منتشر شد، هنوز به ایران سفر نکرده و مسئولان باشگاه استقلال را منتظر نگه داشته است. در حالی که او قرار بود تا امروز وارد تهران شود بازهم بدقولی کرد.
براساس اعلام جدید مسئولان باشگاه استقلال قرار است این بازیکن عراقی روز یکشنبه به تهران بیاید و در تمرینات این تیم شرکت کند. پرویز مظلومی هفته گذشته اعلام کرده بود قرارداد این بازیکن به گونه ای تنظیم شده که به ازای هر روز غیبت هزار دلار از قرارداد او کسر خواهد شد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
استقلال تهران برابر شهرداري تبريز متوقف شد


در آخرين بازي هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال توپي از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

عصر شنبه در آخرين ديدار باقي مانده از هفته نخست دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر، استقلال تهران در ورزشگاه آزادي پذيراش شهرداري تبريز بود.
در اين ديدار که به داوري محمود رفيعي برگزار شد، دو تيم موفق به باز کردن دروازه‌هاي يکديگر نشدند و تساوي بدون گل سرنوشت اين بازي در پايان وقت قانوني بود.
در دقيقه چهارم وقت تلف شده نيمه دوم ميثم بائو فرصت مسلم براي گلزني را در مقابل دروازه استقلال از دست داد.
اخراج ايمان مبعلي در دقيقه‌ي 40 از مهم‌ترين اتفاق‌هاي اين بازي بود که اعتراض شديد بازيکنان استقلال را به همراه داشت. دقايقي بعد هم رسول پيرزاده از تيم شهرداري تبريز اخراج شد تا دو تيم با بازيکنان برابر راهي رختکن شوند.
اين ديدار قرار بود عصر جمعه و همزمان با ديگر ديدارهاي هفته هجدهم برگزار شود اما به دليل آلودگي هوا به روز شنبه موکول شد.
در پايان هفته هجدهم ليگ برتر ذوب آهن اصفهان با 36 امتياز صدرنشين است. استقلال تهران با 34 امتياز در مکان دوم جاي دارد. مس کرمان هم با 31 امتياز سوم است. شهرداري تبريز هم با 17 امتياز بالاتر از شاهين بوشهر در مکان هفدهم جدول رقابت‌ها جا گرفت.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
مجيدي به ديدار با فولاد هم نمي‌رسد

مجيدي به ديدار با فولاد هم نمي‌رسد

مجيدي به ديدار با فولاد هم نمي‌رسد


کاپيتان تيم فوتبال استقلال از ناحيه کشاله ران دچار مصدوميت شده و براي ديدار مقابل فولاد خوزستان هم آماده حضور در ميدان نخواهد شد.


"فرهاد مجیدی" در دیدار امروز(شنبه) مقابل شهرداری تبریز به علت محرومیت قادر به حضور در میدان نیست اما این بازیکن به مصدومیت نیز روبه‌روست به شکلی که برای دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته آینده نیز آماده نخواهد شد.
گفتنی است؛ میداودی دیگر مهاجم استقلال است که با مصدومیت روبه‌رو شده و تا مدتها قادر به حضور در میدان نخواهد بود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
نوروزي: آينده ميداودي تهديد نمي‌شود


رئيس کميته توانبخشي فدراسيون پزشکي ورزشي اطمينان داد که روند مداواي ميداودي به گونه‌اي طي خواهد شد که آينده ورزشي اين بازيکن با تهديد مواجه نشود.

ميلاد ميداودي مهاجم استقلال که در جريان ديدار اين تيم مقابل ملوان بندرانزلي از ناحيه مچ پاي چپ دچار مصدوميت شده بود در ادامه روند درمان خود صبح امروز در محل فدراسيون پزشکي ورزشي حضور پيدا کرد و توسط دکتر امين نوروزي رئيس کميته توانبخشي اين فدراسيون و رئيس کميته پزشکي باشگاه استقلال مورد معاينه مجدد قرار گرفت.
دکتر نوروزي درباره آخرين وضعيت ميداودي تصريح کرد: پارگي رباط مچ پاي اين بازيکن محرز است و در حال حاضر روند درمان او سير طبيعي خود را سپري مي‌کند. تلاش ما در اين مرحله اين است که ورم پاي او را به طور کامل از بين ببريم.
وي افزود: امروز ميداودي توسط يکي ديگر از متخصصان فدراسيون پزشکي ورزشي مورد معاينه قرار گرفت که ايشان هم نظر به جراحي مچ داشتند. با توجه به حساسيت محل آسيب ديده سعي ما اين است که به هيچ عنوان آينده ورزشي ميداودي تهديد نشده و بين سه تا چهار ماه به ميادين بازگردد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
انصاريان: خوشحالم كه هواداران استقلال يادم هستند

انصاريان: خوشحالم كه هواداران استقلال يادم هستند

انصاريان: خوشحالم كه هواداران استقلال يادم هستند


مدافع شهرداري تبريز گفت: از اينکه هواداران استقلال هنوز به يادم هستند خوشحالم.

علي انصاريان درباره بازي گفت: 2 تيم بازي فيزيکي انجام دادند. ما هم در اين مسابقه موقعيت‌هاي خوبي داشتيم اما استفاده نکرديم قسمت بود که بازي با نتيجه مساوي بدون گل تمام شود.
اين مدافع در مورد تشويق هواداران استقلال گفت: خوشحالم که هنوز آنها من را از ياد نبرده‌اند. از آنها تشکر مي‌کنم و اميدوارم با نتايجي که اين تيم کسب مي‌کند دل آنها هميشه شاد باشد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
جباري: با اين برنامه‌ريزي روز به روز به عقب مي‌رويم


هافبک استقلال گفت: اين برنامه‌ريزي‌ها در فوتبال نشان دهنده اين است که روز به روز عقب مي‌رويم.

مجتبي جباري پس از تساوي بدون گل مقابل شهرداري تبريز گفت: حريف بازي خوبي انجام داد. البته آنها مي‌خواستند استقلال را ببندند و تا حدودي نيز موفق بودند.
وي درباره تعويق بازي به دليل آلودگي‌ هوا گفت: ما تمرين کرده بوديم تا روز جمعه بازي کنيم و اين تاخير در برگزاري بازي تاثير گذار بود. امروز هواي تهران با روز گذشته فرقي نداشت و حتي بدتر هم بود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
برهاني: از شانس‌هايمان استفاده نكرديم


مهاجم استقلال گفت: از شانس‌هاي خود در بازي مقابل شهرداري تبريز به خوبي استفاده نکرديم.

دو بازيکن استقلال پس از تساوي مقابل شهرداري تبريز صحبت‌هاي زير را مطرح کردند.
منتظري: بازي بعد جبران مي‌کنيم
مدافع تيم استقلال گفت: شهرداري بازي خوبي انجام داد اما ما هم موقعيت‌هاي داشتيم که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. در مسابقه بعدي بايد 2 امتياز از دست رفته امروز را جبران کنيم. تيم مقابل هم خوب بود اما خدا را شکر که امروز يک امتياز گرفتيم.

برهاني: از شانس‌ها استفاده نکرديم
مهاجم استقلال گفت: متاسفانه نتوانستيم امتياز مورد نظري را که مي‌خواستيم کسب کنيم. امروز استقلال خوب بازي کرد اما از شانس‌هاي خود بهره‌اي نبرديم. اميدواريم در بازي‌هاي بعدي اين نتيجه را جبران کنيم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
رفيعي: با اخراج مبعلي از اخراج برهاني جلوگيري شد

رفيعي: با اخراج مبعلي از اخراج برهاني جلوگيري شد

رفيعي: با اخراج مبعلي از اخراج برهاني جلوگيري شد


داور ديدار استقلال و شهرداري تبريز گفت: اگر به ايمان مبعلي کارت قرمز نمي‌دادم شايد کار برهاني هم به اخراج مي‌کشيد.

اخراج ايمان مبعلي و رسول پيرزاده در بازي روز گذشته استقلال و شهرداري تبريز و آفسايد اعلام شدن گل استقلال دلايلي براي صحبت با محمود رفيعي داور اين ديدار است.
*بازي ديروز مشکلي نداشت؟
به نظر من مشکلي نبود و اگر کسي حرفي زده نظرش را گفته است.

* دليل اخراج ايمان مبعلي چه بود؟
او به آرش برهاني جمله اي گفت که خودش و برهاني مي دانند چه بود. بعد هم به من توهين کرد.

* توهين به همبازي اخراج دارد؟
اگر قانون را بدانيد متوجه مي شويد که توهين به هيچ فردي جايز نيست و اخراج دارد. هيچ کس حق توهين ندارد. جالب است بعد از بازي ها وقتي بازيکني را اخراج مي کنيم در مصاحبه خدا را قسم مي خورند که کاري نکرده اند. ايمان مبعلي و آرش برهاني بحث فوتبالي با هم داشتند و به هم معترض بودند. من ابتدا به مبعلي کارت زرد داده بودم اما وقتي اين جمله را شنيدم او را اخراج کردم.

* مبعلي به سينه شما هم کوبيده است؟
نمي دانم. زماني که مبعلي را اخراج کردم بازيکنان استقلال به سمت من آمدند و مي خواستند دليل اخراج را بدانند. حتي يکي به من گفت که آرش برهاني به شانه من زده اما اکنون يادم نمي آيد. شايد فيلم بازي را ببينم متوجه شوم. من نمي توانستم در آن لحظه براي همه بازيکنان توضيح دهم. وقتي وحيد طالب لو به عنوان کاپيتان تيم به سمتم آمد به من گفت نمي توانستيد مديريت کنيد و من گفتم دليلي ندارد اين کار را بکنم و بايد طبق قانون تصميم مي گرفتم. در آن شرايط فقط به دنبال آرام کردن بازي بودم. متاسفانه بازيکنان ما براي اخراج توجيه نيستند. آنها حتي نمي دانند که حداقل با همبازي خود مودب باشند. چه بسا اگر من ايمان مبعلي را اخراج نمي کردم آرش برهاني درصدد جواب دادن به او بر مي آمد و مجبور مي شدم هر دو را اخراج کنم.

*دليل اخراج رسول پيرزاده از شهرداري تبريز چه بود؟
امروز مصاحبه اي از حميد درخشان خواندم که گفته بود اخراج اين بازيکن بي دليل بوده و براي اينکه تلافي اخراج مبعلي را کرده باشم اين تصميم را گرفتم. از اين صحبت ها تعجب مي کنم. ناظر داوري قضاوت من را قطعا بررسي کرده است. اين چه توهماتي است که دارند؟ بازيکن شهرداري تبريز از يک حمله بازيکن استقلال جلوگيري کرد و مستحق گرفتن کارت بود. اين را از هر کارشناسي بپرسيد تاييد مي کند.

* مربيان دو تيم معتقد بودند که به نفع ديگري سوت زده ايد؟
هر دو مربي اعلام کرده اند که من جانبدارانه قضاوت کرده ام. مي شود دو مربي درست بگويند؟ منکر اشتباهات نمي شوم اما در جريان بازي از هيچ قضيه اي نمي گذرم.

* به نظر شما گل استقلال آفسايد بود؟
شنيدم يکي از کارشناسان داوري اعلام کرده که نبوده است. آفسايد مسئله اي نيست که در آن اختلاف نظر باشد. اگر از دوربين بالا صحنه را گرفته باشند کاملا مشخص مي شود که بوده يا نه. در آن لحظه کمک من اين تشخيص را داد و من هم سوت زدم.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ميداوودي: از دور برگشت ليگ قهرمانان بازي مي‌كنم
جام جم آنلاين: با وجود اين‌كه ميلاد ميداوودي به دليل مصدوميت دست‌كم 4 ماه دور از ميادين خواهد بود، اما مهاجم تكنيكي استقلال همچنان با روحيه از آينده ورزشي‌اش صحبت مي‌كند: گرچه دوري از مسابقه‌ها برايم بسيار سخت است، اما پس از بهبودي كامل دوباره با همه توان در خدمت استقلال خواهم بود تا به هدف بزرگ خود يعني راهيابي به يك باشگاه بزرگ اروپايي دست يابم.

ميداوودي كه در جريان ديدار استقلال مقابل ملوان انزلي در روز 7 آذر دچار مصدوميت شديد از ناحيه مچ پا شد نه تنها شانس همراهي تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا را از دست داد كه با غيبت اجباري خود استقلال را در ميانه فصل تنها گذاشت. او كه تاكنون 8 گل براي آبي‌پوشان به ثمر رسانده و از اركان موفقيت شاگردان مظلومي بوده است، در اين باره به جام‌جم گفت: گرچه اين مصدوميت تا حد زيادي من را از هدف بزرگم يعني راهيابي به يك باشگاه مطرح اروپايي دور كرد، اما به هيچ وجه انگيزه و روحيه خودم را از دست نداده‌ام و پس از بهبودي كامل و تقريبا مقارن دور برگشت جام باشگاه‌هاي آسيا باز هم مي‌توانم در خدمت استقلال باشم و سهم خود را در موفقيت‌هاي تيمم ايفا كنم.
وي در پاسخ به انتقادي مبني بر افت كيفي‌اش در چند ديدار آخر استقلال گفت: به هيچ عنوان اين موضوع را قبول ندارم كه دستم براي مدافعان حريف رو شده بود و بر اين اساس نتوانستم همچون اوايل فصل گلزني كنم، چرا كه در بازي با راه‌آهن تك گل 3 امتيازي استقلال را زدم و در جام حذفي هم با يك ضربه كاشته دروازه حريف را باز كردم.
ميداوودي با بيان اين‌كه استقلال اين توانايي را دارد كه در ليگ و جام حذفي قهرمان شود درباره تيم‌هاي همگروه آبي‌پوشان در ليگ قهرمانان آسيا، گفت: خوشبختانه در گروه نسبتا آساني قرار گرفته‌ايم و مي‌توانيم به راحتي به مرحله حذفي صعود كنيم، اما به هر حال در هر سه جام كار سختي در پيش داريم و بايد با تمام قدرت به مصاف حريفانمان برويم، بويژه در ليگ كه رقابت فشرده‌اي در صدر جدول وجود دارد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حاشيه ديدار استقلال و شهرداري تبريز

يکي از هواداران تيم استقلال در حالي که هنوز دقايقي از بازي نگذشته بود از حال رفت و بلافاصله ماموران امداد با برانکارد به سمت وي رفتند. گفته مي شود اين هوادار به دليل آلودگي هوا از حال رفت.
* فقط 500 تماشاگر در ورزشگاه آزادي حضور پيدا کرده اند که اکثر آنها نسبت به تغيير زمان بازي ناراحت بودند و با حالت اعتراض مي گفتند مگر هواي امروز تهران با ديروز چه فرقي دارد؟
* اندک هواداران استقلال علي انصاريان مدافع شهرداري تبريز را تشويق کردند. آنها او را به نام " علي استقلالي " تشويق مي کردند.
* محمد محمدي، محسن يوسفي، امين نوروزي، فرهاد مجيدي، اميرحسين صادقي، مهرشاد مومني و فرد ملکيان در جايگاه ويژه بازي را تماشا مي کنند.
* وحيد طالب لو به سمت حميد درخشان رفت و از وي رخصت گرفت.
* هواداران استقلال مظلومي را پيش از آغاز بازي تشويق کردند.
* قبل از شروع مسابقه مظلومي به سمت نيمکت شهرداري تبريز رفت و به گردن او شال مشکي انداخت و متقابلا درخشان نيز شالي به مظلومي اهدا کرد.

* به دليل دو خطاي مشکوک روي شريفات و ناديده گرفتن اين دو خطا از سوي داور مظلومي به داور چهارم اعتراض کرد.
* بين دو نيمه هواداران استقلال به عزاداري پرداختند.
* 100 هوادار شهرداري تبريز در جايگاه هواداران پرسپوليس نشسته اند و تيم خود را تشويق مي کنند.
* فرهاد مجيدي که به دليل 3 اخطاره بودن در جايگاه ويژه در حال تماشاي بازي است از سوي هواداران اين تيم تشويق شد.
* يک هلي کوپتر از ابتداي بازي مدام در حال گردش در ورزشگاه آزادي است.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
هوار محمد به استقلال نمي‌آيد

هوار محمد به استقلال نمي‌آيد

هوار محمد به استقلال نمي‌آيد


هوار محمد که قرار بود ديشب (شنبه) به تهران بيايد تا تمريناتش را با تيم فوتبال استقلال آغازکند از آمدن به اين تيم منصرف شد.


هافبک سابق پرسپولیس که مذاکراتی برای استقلالی شدن با این باشگاه داشت و قرار بود دیشب وارد تهران شود از آمدن به تهران منصرف شد.
گویا در صورت استقلالی شدن هوارمحمد، او باید مبلغی را به عنوان جریمه به باشگاه پرسپولیس بابت یک سالی که در این تیم حضور داشته پرداخت کند و درصدی از مبلغ قرارداد جدیدش را نیز به این باشگاه بپردازد. این مسائل باعث شد که فعلا هوار محمد از آمدن به استقلال منصرف شود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
آرش برهاني: هيچ درگيري بين من و مبعلي نبود


مهاجم تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد نه به هم تيمي اش در طول ديدار با شهرداري توهين کرده و نه درگيري با او داشته است.

آرش برهانی در حاشیه امروز تمرین استقلال تهران با بیان این مطلب افزود: ما می توانستیم در دیدار برابر شهرداری پیروز شویم اما بدشانسی و اخراج ایمان مبعلی برنامه های تاکتیکی ما را به هم ریخت و نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.
مهاجم استقلال در خصوص درگیری با ایمان مبعلی قبل از دیدار و در رختکن اتفاق افتاده بود گفت: قسم می خورم که هیچ درگیری بین من و ایمان در رختکن رخ نداد متاسفانه این صحبت کسانی است که نمی خواهند استقلال با آرامش به کار خود ادامه دهد و همیشه بدنبال حاشیه سازی و جوسازی علیه تیم ما هستند. من با ایمان دوست هستم و هیچ وقت به خود اجازه نمی دهم که در رختکن و یا حتی بیرون از آنجا با وی درگیر شوم.
آرش برهانی به گفته های محمود رفیعی داور استقلال و شهرداری تبریز اشاره ای داشت و گفت: در تیتر یکی از روزنامه خواندم که آقای رفیعی گفته بود ایمان مبعلی اول به آرش برهانی ناسزا گفته و بعد مرا مورد توهین قرار داده است. باید بگویم که اصلا توهینی به آقای رفیعی نشد و نمی دانم آیا حرکت دست هم جزو توهین محسوب می شود. من به مبعلی توهین نکردم و از این اخلاق ها هم ندارم!


 

khooshe

مدیر بازنشسته
مبعلي از سوي باشگاه استقلال 10 ميليون تومان جريمه شد


ايمان مبعلي به دليل اخراج در بازي مقابل شهرداري تبريز با 10 ميليون جريمه نقدي از سوي باشگاه روبرو شد.

ايمان مبعلي که صبح امروز با نظر مظلومي اجازه تمرين را پيدا نکرده بود به باشگاه استقلال رفت و با علي نظري جويباري و علي اميري دو معاون باشگاه استقلال جلسه اي در خصوص اتفاقات روز گذشته بازي استقلال و شهرداري تبريز برگزار کرد. اين جلسه به در خواست کادرفني استقلال براي مشخص شدن دليل اخراج اين بازيکن بود.
پس از شنيدن اظهارات مبعلي باشگاه استقلال اين بازيکن را 10 ميليون تومان جريمه کرد. البته مبعلي در باشگاه تاکيد کرده که اهانتي به داور مسابقه نداشته و همچنان به اخراجش معترض بود.
علي اميري معاون باشگاه استقلال با اعلام اين خبر تصريح کرد: صحبت هاي ايمان مبعلي را شنيديم و سپس تصميم گرفته شد که او جريمه نقدي شود. خود او هم اين جريمه را پذيرفت.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
فتح الله‌زاده:احساس مي‌کنم از پرسپوليس جلوتريم


سرپرست باشگاه استقلال گفت: برخلاف ابتداي فصل شرايط خوبي داريم و احساس مي‌کنم که از خيلي تيم‌ها خصوصا پرسپوليس جلوتر هستيم.
علی فتح الله زاده عصر امروز جمعه و در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: در ابتدای حضورم در استقلال با مشکلات زیادی مواجه بودم اما احساس می کنم که در حال حاضر نسبت به بقیه تیم ها از آنها جلوتر هستیم. خصوصا نسبت به تیم رقیبمان پرسپولیس که در حال حاضر مشکلات بیشتری نسبت به ما دارد.
وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا کادر فنی و بازیکنانمان در آرامشی کامل تمرینات خود را انجام داده و تنها به فکر کسب سه امتیاز باشند. من و همکارانم در بخش اجرایی باشگاه تلاش می کنیم تا بازیکنان استقلال هر چه زودتر مشکلاتشان حل شده و دیگر دغدغه مالی نداشته باشند تا به آرامش بیشتری به تمرینات آمده و تمام تمرکز خود را جهت موفقیت تیم استقلال و خوشحالی هواداران بگذارند.
سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم استقلال چقدر توانسته است مشکلات مالی خود را حل کند و آیا سازمان تربیت بدنی به این تیم کمک کرده است یا خیر گفت: جا دارد از دکتر سعیدلو تشکر ویژه ای داشته باشم. وی زحمات زیادی برای ما کشیده و در پرداخت های خود برای استقلال هیچ کوتاهی نکرده و ما همیشه شرمنده زحمات و محبت های ایشان هستیم.
علی فتح الله زاده خاطرنشان کرد: به جرات می توانم بگویم گاها اتفاق افتاده که ایشان حتی مقداری بیشتر از آنچه که ما از ایشان طلب کردیم پرداخت کردند تا بتوانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم. من در اینجا جا دارد که از آقای شوقانی معاون امور مالی نیز تشکر کنم که ایشان نیز زحمات بسیار زیادی در جهت موفقیت تیم استقلال کشیده و همیشه در پرداخت هایی که سازمان به ما می کند ایشان کار ما را سریعتر انجام می دهد.
فتح الله زاده در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و زمان آغاز به کار انها گفت: باید بپذیریم امسال خیلی گرفتار بودیم و فرصت اینکه به هیئت مدیره فکر کنیم، نداشتیم. دغدغه من و کسانی که در کنار من هستند موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست و ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم امسال یک تیم پرقدرت را راهی میدان کنیم.
وی افزود: یکی دیگر از دغدغه هایی که من دارم ساخت کمپ استقلال است که من با تمام تلاش و توانم باید این کمپ را برای استقلال آماده کنم تا استقلال بتواند با آرامش بیشتری به موفقیت های چشمگیری دست بیدا کند. من گاها اتفاق افتاده که حتی در نیمه های شب نیز به کمپ رفته تا از روند تکمیل این کمپ مطلع شوم!
سرپرست باشگاه استقلال تهران در مورد حضور بازیکنان برزیلی در این تیم گفت: بازیکنانی که ما آوردیم بازیکنان خوبی بودند. یکی از آن بازیکنانی که من خودم به استقلال آوردم جانوآریو بود که یک بازیکن خوش اخلاق و خوش تکنیک بود و در استقلال حضور چشمگیر و موفقیت آمیزی داشت. روزی که من سانتوز برزیلی را در ابتدای فصل به استقلال آوردم نه از مجیدی ، میداوودی و نه برهانی خبری بود. برهانی تقریبا حضورش در استیل آذین قطعی شده بود و میداوودی چند باشگاه بزرگ خواستار او بودند و همچنین حضور مجیدی نیز در استقلال در هاله ای ابهام بود. من قضاوت را به شما می سپارم. اگر این بازیکنان به استقلال نمی آمدند چطور من می توانستم جوابگو باشم. شاید با آمدن این سه بازیکن بود که سانتوز دیگر به چشم نیامد و با حضور این سه بازیکن بزرگ ایرانی او احساس کرد که دیگر نمی تواند در استقلال موفق باشد بنابراین باید بگویم که ما ریسک نکردیم وتا آخرین لحظه نیز سانتوز را در اختیار داشتیم تااگر اتفاقی افتاد و این بازیکنان به ما نمی پیوستند ما از این بازیکن استفاده کنیم.
فتح الله زاده در خصوص هوار ملامحمد و غیبت او در تمرینات گفت: این بازیکن عراقی قرارداد خود را با استقلال به ثبت رسانده است و من امیدوارم که هر چه زودتر به ایران آمده و در تمرینات شرکت کند. ایشان طی یک قرارداد رسمی به باشگاه استقلال پیوسته و باید در قبال عدم حضورش پاسخگو باشد. من به شخصه اعتقاد دارم وی اگر مشکلی هم با تیم پرسپولیس در ایران دارد با آمدنش در استقلال و حضور در ایران می تواند مشکل خود را حل کرده و با آرامش به فوتبال خود در استقلال ادامه دهد اما نیامدن ایشان یک مشکل بر مشکلات دیگر این بازیکن می افزاید.
وی گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هوار ملامحمد به ایران آمده و تمریناتش را با استقلال آغاز کند اگر چه ما در این پست بازیکن نیز داریم و اگر ایشان نتوانست به هر دلیلی بیاید ما از بازیکنان خود استفاده کرده و سعی می کنیم تیمی با قدرت را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به این مسابقات بفرستیم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: چرا پرسپوليس حالا به فكر طلب هوار محمد افتاده است؟


سرمربي استقلال گفت: چرا پرسپوليس تاکنون براي گرفتن طلب خود از هوار ملا محمد اقدامي نکرده بود؟
پرويز مظلومي پس از پايان تمرين استقلال درباره شرايط اين تيم اظهار داشت: براي بازي روز يکشنبه با فولاد، فرهاد مجيدي ميلاد ميداودي، محسن يوسفي، مهدي امير آبادي و امير حسين صادقي را به عنوان مصدوم داريم اما با همين بضاعت تلاش مي‌کنيم با تمرين خوب و پشتوانه هوادارانمان در اهواز که کم نيستند براي پيروزي به ميدان برويم. دوست داريم در تعطيلات صدرنشين جدول باشيم.
وي افزود: در تهران به فولاد باختيم. آن زمان شرايط چندان خوبي نداشتيم. فولاد تيم خوب با کادر فني با تجربه‌اي است. آنها فوتبال بازي مي‌کنند و اين براي ما خوب است چون ما هم به دنبال بازي هستيم. مي‌خواهيم با تلاش بازيکنان و همتي که دارند 3 امتياز را کسب کنيم چرا که پيروزي در اين ديدار براي ما حياتي است.

سرمربي استقلال در مورد غيبت هوار ملا محمد در تمرين اين تيم و پيگيري باشگاه پرسپوليس براي طلب 20 درصدي از اين بازيکن گفت: نمي‌دانم چرا پرسپوليس اکنون به فکر گرفتن طلب 20 درصدي از هوار ملا محمد افتاده است؟ شايد او اگر به تيم ديگري مي‌خواست برود چنين صحبت‌هايي مطرح نمي‌شد. اگر پرسپوليس زودتر به دنبال طلبش بود ما هم آگاه مي‌شديم که او بدهکار است و سراغش نمي‌رفتيم اما ما از اين ماجرا خبر نداشتيم. مدير برنامهه‌ايش هم به ما چيزي نگفت.
مظلومي تاکيد کرد: من نمي‌دانم قوانين چيست ولي قبل از اين فقط بازيکنان که قرارداد 2 ساله مي‌بستند بايد 20 درصد قرارداد خود را به باشگاه مي‌دادند ولي ظاهرا به تازگي آنهايي که هم قرار يک ساله دارند بايد اين پول را پرداخت کنند. به هر حال ما روي هوار ملا محمد حساب باز کرده بوديم که جذبش کرديم. نيازمان را در او ديديم و با توجه به سابقه‌اي که داشت انتخابش کردم. من فکر مي‌کنم مدير برنامه‌هاي او مقصر است.
مظلومي تصريح کرد: کارت بازي اين بازيکن صادر شده و جاي ديگري هم نمي‌تواند بازي کند. مدير برنامه‌هايش مي‌گويد به خاطر پول باشگاه پرسپوليس است که فعلا نيامده و در حال مذاکره است تا مبلغ قراردادش را بالاتر ببرد و اين پول را به پرسپوليس پرداخت کند.

مظلومي درباره اردوي نيم فصل و تاکيد بازيکنان به برگزاري اردو در کيش گفت: اين بچه‌ها نيستند که درباره محل برگزاري اردو تصميم مي‌گيرند. هر اردويي که تشخيص داده باشيم همانجا مي‌رويم. تاکنون هم حضور تيم در ترکيه قطعي شده است. بعد از بازي با ذوب آهن تمرين را يک هفته تعطيل مي‌کنيم و سپس به مدت 10 روز به ترکيه مي‌رويم.
سرمربي استقلال درباره روند آماده سازي براي ليگ قهرمانان آسيا و اينکه فتح الله زاده عنوان کرده در صورت صعود به مرحله بعدي از بازيکن طراز اول استفاده مي‌شود، گفت: ما در همين مرحله اول نياز به بازيکن طراز اول داريم. اکنون همه اميدواريمان اين است که بازيکنان مصدومان به آسيا برسند. با وجود رسيدن اين مصدومان باز نياز به تقويت داريم. ليگ قهرمانان آسيا با بازي‌هاي ليگ فرق مي‌کند. همه به دنبال جذب بازيکن خوب هستند و ما هم با تمام قدرت وارد اين مسابقات شويم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
استقلال با 7 غايب در اهواز/دست مظلومي خالي تر ازهميشه


بزرگ‌ترين نگراني استقلال جايي است که استقلال تنها يک سانتر فوروارد کلاسيک دارد. آرش برهاني تنها گزينه مظلومي است و او براي چيدمان خط حمله دستانش بسيار بسته است
استقلال در حالی عازم اهواز می‌شود که از وجود 7 بازیکن تاثیرگذار خود محروم است. محمد محمدی، محسن یوسفی، مهدی امیرآبادی، فرهاد مجیدی، میلاد میداودی و به احتمال زیاد امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیت و ایمان مبعلی به دلیل محرومیت نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند.
حال این شانس بد استقلال و مظلومی است یا هر چیز دیگر، واقعیتی است که باید آن را پذیرفت. حال باید کادر فنی استقلال چگونه و با کدامین استراتژی در اهواز به میدان برود.

خط دفاعی؛ تنها نقطه‌ای است که مظلومی با داشتن عمران‌زاده، منتظری، شکوری، کوشکی، لوئیز و شیرزاد می‌تواند در آن قابلیت‌ جابجایی داشته باشد. این 6 نفر می‌توانند چه در دفاع خطی 4 نفره و یا دفاع سه نفره با لحاظ دو پیستون کناری در ترکیب جای بگیرند.

خط میانی؛ چه استقلال با 2ـ5ـ3 بازی کند چه 3ـ3ـ4 مشکلی در انتخاب یک یا دو هافبک دفاعی ندارد. آشوبی، رحمتی و فیلیپ آلوز سرحال و قبراق هستند و مشکلی از این بابت نیست. وجود جباری در غیاب ایمان مبعلی هم غنیمتی است. با توجه به داشته‌های موجود و قابلیت‌های بازی روانخواه در خط میانی می‌شود که پیشاپیش ترکیب استقلال در مرکز میدان را حدس زد. البته مهرشاد مومنی جوان هم گزینه‌ای است که باید با توجه به کمبود‌های موجود روی حضور او در نیمه دوم حساب باز کرد.

خط حمله؛ بزرگ‌ترین نگرانی استقلال جایی است که استقلال تنها یک سانتر فوروارد کلاسیک دارد. آرش برهانی تنها گزینه مظلومی است و او برای چیدمان خط حمله دستانش بسیار بسته است. شریفات و روانخواه می‌توانند بال‌های خوبی در جناحین باشند اما چاره‌ای برای مظلومی وجود ندارد و یقینا حداقل یکی از این دو نفر و شاید هر دوی آنها در کنار آرش خط حمله استقلال را تشکیل دهند.محبوب مجاز گزینه دیگری است که شاید در این بازی فرصت عرض‌اندام پیدا کند.
نهایتا می‌شود پیش‌بینی کرد که طالب‌لو، منتظری، عمران‌زاده، لوئیز، شیرزاد، رحمتی، آشوبی، جباری، روانخواه، شریفات و برهانی نفرات برگزیده مظلومی باشند ولیکن در اتخاذ سیستم بازی و نوع چیدمان باید تا ساعت 16 و 15 دقیقه یکشنبه منتظر باشیم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اتفاقات اصفهان با روح فوتبال منافات داشت
علي اميرِي: ذوب‌آهن بداند، "تهران " ‌اصفهان نيست
خبرگزاري فارس: مدير اجرايي باشگاه استقلال گفت: مسئولان ذوب آهن بدانند ورزشگاه آزادي تهران مانند اصفهان نيست.




به گزارش خبرگزاري فارس، علي اميري معاون اجرايي باشگاه استقلال گفت: بازي با فولاد يك اتفاق بود كه ديگر رخ نخواهد داد. استقلال در اين مسابقه به اندازه يك تيم محروم و مصدوم داشت و طبيعي بود در ابتداي بازي دچار مشكلاتي شود. متاسفانه اشتباهات داوري هم مزيد بر علت شد تا بدترين نتيجه ممكن شكل بگيرد. در هر صورت استقلال تيمي نيست كه باخت خود را مانند برخي از تيم‌ها فقط به داوري ارتباط دهد، ما باختيم و آن را مي‌‌پذيريم و انشاا... پنجشنبه با لطف خدا و حضور هواداران آن را جبران مي‌كنيم.
وي ادامه داد: ذوب آهن و كادرفني آن بسيار براي ما محترم هستند وليكن آنها به خوبي مي‌دانند آزادي،‌فولادشهر نيست كه بتوانند وسط زمين بيايند و روي داور تاثير بگذارند. هرچند اتفاقات اصفهان به ما ارتباطي ندارد ولي با روح فوتبال منافات داشت و تمام فوتبال ايران در حال حاضر به خاطر اتفاقات اصفهان زير سوال رفته كه اميدوارم سازمان ليگ با درايت خود احقاق حق كند.
اميري تاكيد كرد: دو سال قبل هم در شيراز چهار بر يك باختيم، اما در ادامه موفق شديم از پاس،‌ ذوب آهن، فولاد، ملوان، سايپا و پيام 12 امتياز بگيريم و به قهرماني برسيم. فوتبال همين است و بايد از شكست درس بگيريم و از آن بهترين استفاده را بكنيم. ما استقلاليم و پنجشبه با تمام كمبودهايي كه داريم قدرتمان را به حريف نشان مي‌دهيم،‌فراموش نكنيد اينجا تهران است و اصفهان نيست.
 
Similar threads

Similar threads

بالا