کمک سوال ویندوز

amirstark

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام بچه ها
یه مشکل فنی
یعنی چند تا مشکل فنی در ویندوز پویا
درهین کار بیخودی کامپیوتر ریست میشه که کلی ضد حال به ادم وارد می شه دلایلش رو هم خودتون می دونین
درایو هارو باز نمیکنه بجز درایو سی که ویندوز توشه
خاهش مندم اگه کسی مستونه کمکم کنه خیلی مهمه
 

Empire Neama

عضو جدید
سلام
توی address bar اسم درایو رو بزن میتونی بری داخل..........
سیستم ویروسیه......
1- ویروس کشی
2- نصب ویندوز
موفق باشید
 

amirstark

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام
توی address bar اسم درایو رو بزن میتونی بری داخل..........
سیستم ویروسیه......
1- ویروس کشی
2- نصب ویندوز
موفق باشید
دستت درد نکنه می دونستم من اما می خوام با کلیک کردن باز بشه
ریستارت شدن هم ماله ویروسی بودنه چه نو ویروسی میتونه باشه
چه نوع ویروس کشی روش اثر داره
 

hosseinassar

مدیر ارشد
فکر کنم اگه آنتی ویروس آپدیت باشه بتونه ویروسها رو پیدا کنه یا ویروسه یا spyware که اگه از eset smart security استفاده کنید مشکل حل می شه
 

amirstark

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ويروس كشي كردم اما باز ريست ميشه
روي يه سيستم ديگه امتحانش كردم مشكلي نداشت
فكر كنم از سخت افزار باشه
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
ويروس كشي كردم اما باز ريست ميشه
روي يه سيستم ديگه امتحانش كردم مشكلي نداشت
فكر كنم از سخت افزار باشه

من آنتی ویروس symantec رو به شما پیشنهاد میکنم...
این انتی ویروس هم دیواره آتش قوی دارد و هم انتی ویروس ...
اگه با این انتی ویروس البته آپدیت شدش هم بازم مشکلت حل نشد به طور قاطع میتونم بگم مشکل از یکی از رم هات هست احتمالا یکی از رم هات اسلاتی از اون سوخته یا سولفید کرده به همین دلیل تو انتقال اطلاعات یه جایی نمیتونه با سی پی یو مچ باشه به همین دلیل ریست میکنه...
موفق باشی:gol::gol:
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز


Symantec معرفی Symantec Endpoint حفاظت از سرمایه گذاری افزایش درجه امنیت راه حل خواهد شد فن آوری های جدید امنیتی متعدد را به یک سازمان منفرد ، توسط یک کنسول مدیریت ، تقویت امنیت و ساده از انواع مختلف سازمانها

به منظور حفاظت از کاربر در برابر تهدیدهای فعلی و آینده در حال ظهور تهدید ، Symantec Endpoint به حفاظت از فن آوری حفاظت فعال ، تجزیه و تحلیل خودکار و استفاده از ارتباطات شبکه ، ابتکار عمل را به شناسایی و تهدید به قطع. اعضا خواهد شد که تنها راه حل هماهنگسازی ضد ویروس ، ضد جاسوس ، دیوار آتش ، مبتنی بر میزبان و شبکه برنامه های پیشگیری از نفوذ و برنامه ها و تجهیزات کنترل و بسیار آسان به گسترش و مدیریت.

Symantec Endpoint حفاظت را از طریق ادغام Symantec 'sجایزه برنده تکنولوژی ، از جمله Sygate ، کل امنیت و Veritas را کاهش می دهد و مدیریت محصولات endpoint متعدد امنیتی در رابطه با هزینه های مدیریت. با بهبود بهره وری عملیاتی را به کاربران ارائه راه حل اول با کلاس جامع ، یکپارچه ، و تنها یکی از تامین کنندگان می توانند متقاطع دستیابی به پلت فرم عملیات پشتیبانی. در همان زمان ، Symantec شبکه های اطلاعاتی جهانی ، هشت Symantec امنیتی پاسخ ، چهار Symantec امنیتی مرکز عملیات ، 120 میلیون سیستم و در 180 کشور در بیش از 40،000 سنسورهای نیز مستقر خواهد کرد برای فراهم کردن پشتیبانی می شود.

Symantec امنیتی و مدیریت داده ها بخش Kendra تام رئيس جمهور گفت : "Symantec Endpoint مؤسسات حفاظت شده است به آسانی استفاده می شود ، بلکه موثرتر راه حل های امنیتی متعدد ، و همچنان به بهبود قابلیت های ضد ویروس را برای پاسخگویی به محیط خطر در حال ظهور از آن را دوباره تنظیم نوار ابزار endpoint امنیت ، کاهش هزینه های مدیریت ، زمان و هزینه ، که به کاربران به طور موثر مدیریت ایمنی و حفاظت از دارایی های خود و بنگاههای کسب و کار ، با اعتماد به نفس کامل کمک کند. "

Symantec Endpoint حفاظت شده است تنها از طریق یک اداره پست مجتمع شده ، تنها در مدیریت کنسول می تواند ثبت نام به تامین امنیت اساسی (ضد ویروس ، ضد جاسوس ، دیوار آتش ، پیشگیری از دخالت و تجهیزات کنترل) خودتان هستید. علاوه بر این ، Symantec Endpoint حفاظت همچنین دارای پشتیبانی از شبکه کنترل دسترسی (شورای آتلانتیک شمالی) در مدیریت جدید کنسول ساده شده ، و فراهم آوردن مجموعه ای از آموزش و خدمات پشتیبانی را برای کمک به شرکای تجاری و مشتریان خود را به سرعت گسترش.

در همان زمان ، Symantec نیز اعلام کرد دسترسی به شبکه Symantec محصولات کنترل از نسخه جدید است. Symantec کنترل تردد شبکه 11.0 به عنوان درس اختیاری ، با Symantec Endpoint شدیدا حفاظت یکپارچه برای کمک به کاربران در پیدا کردن و ارزیابی وضعیت endpoint ، تدارک دسترسی مناسب و تعمیر شبکه برای اطمینان از دیدار با سیاستهای امنیتی و استانداردهای. Symantec Endpoint حفظ و Symantec شبکه دسترسی کنترل جدیدترین نسخه از برنامه که در ماه سپتامبر سال جاری در بازار جهانی است.

BankUnited ، واقع در فلوریدا است بزرگترین بانک ، پشتیبانی خود را مدیر سیستم ها و معاون رئيس جمهور برایان روساریو ، گفت : "مشتریان BankUnited به منظور حفاظت از داده ها بسیار حساس مالی ، استقرار و همیشه از پیشرفته ترین ، چند راه حل های امنیتی در سطح بالا. سایمون Symantec به طور کامل آگاه امنیتی و ضد ویروس نه محدود به ، و کمک به کسب و کار سیستم حیاتی ، امنیت و در دسترس تا اطمینان حاصل شود که حفاظت از مشتریان دریافت خواهید کرد جامع از اطلاعات اطمینان از ما برای شرکت ما 81 شعبه ، ، Symantec Endpoint حفاظت در پست محل استقرار ، مدیریت و نگهداری ، این است که ما بدست آوردن حداکثر سود ".

امنیتی endpoint پیشرفته

Symantec Endpoint حفاظت از این است که اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان واقعی را تجربه کنید از ادغام برای دستیابی به جامع ، حفاظت endpoint قوی. این راه حل ، کاهش بیش از 80 درصد از فضای حافظه ، استفاده موثر از منابع است. ترکیبی از برنامه های مبتنی بر امضا و محافظت ضد ویروس ، جدید و پیشقدم باشند تهدید به تکنولوژی تشخیص موثر با تهدیدات سنتی و جدید رسیدگی کند. به طور عمده عبارتند از روش های زیر :

پیشرفت های ضد ویروس و ضد جاسوس افزار فن آوری -- ارائه واقعی بهینه سازی زمان تست نرم افزار مخرب ، به بریدن و تعمیر. ویژگی های اصلی آن عبارتند از بهینه سازی عملکرد ، رابط کاربر جدید و عمق جدیدی از تکنولوژی Veritas اسکن ، که می تواند یافت شود که اغلب در جهت فرار از شناسایی و حذف rootkit.

● نوع جدیدی از طرح حفاظت از خطر -- از طریق استفاده از رفتار مبتنی بر اسکن ، یا در برابر تهدیدات ناشناخته صفر روز. همه را از طریق مجموعه ای از الگوریتم های تشخیص ، drastically کاهش بروز رتبه مثبت نادرست است. علاوه بر این ، کاملا منحصر به فرد از فن آوری امنیتی تهدید اسکن بلادرنگ ، به شناسایی و بلوک نرم افزارهای مخرب ، می توانید امضا خود را جلوگیری از شیوع بیماری است. با توجه به استراتژی مشخص شده ایمنی ، تجهیزات کنترل کاربر می تواند به شدت محدود کردن دسترسی به تجهیزات ، از جمله ذخیره سازی USB ، درایو نسخه پشتیبان تهیه ، به منظور کاهش ریسک از دست رفتن داده ها کمک کند.

● حفاظت از تهدید جدید شبکه -- ادغام عمومی هک و سکیوریتی مسدود شده است ، بر اساس استفاده از آسیب پذیری های منحصر به فرد از فن آوری پلیس عراقی. در نتیجه این تکنولوژی پلیس عراقی در سطح شبکه جاسازی شده است ، در نرم افزار مخرب به بلوک دسترسی به سیستم قبل از. GEB و بر اساس استفاده از نقاط ضعف سنتی در تفاوت های فنی پلیس عراقی در این است که آن را می توان در امضا تنها بلوک جدید با تمام نقاط ضعف مورد استفاده در جهت بهبود تشخیص و سرعت بخشیدن به ترمیم تکیه می کنند. Sygate نیز فراهم می کند جدید حکومت مبتنی بر فایروال. فایروال می تواند به صورت پویا تنظیم تنظیمات پورت برای جلوگیری از گسترش سلاح های تهدید ، و برای تشخیص متن رمزگذاری و ترافیک شبکه فقط.

ساده سازی و گسترش

با دسترسی به منابع شرکت ها از گروه های کاربر در ادامه به گسترش ، حفاظت و امنیت بین endpoint ترکیبی از یک استراتژی برای موافقت با بیش از نزدیک. Symantec Endpoint حفاظت از پشتیبانی شورای آتلانتیک شمالی. با شورای آتلانتیک شمالی و امنیت را به مامور پست endpoint ، Symantec برای کمک به کاربران به سرعت و به آسانی استقرار Symantec کنترل دسترسی شبکه ، و تا حد زیادی بهبود بهره وری های عملیاتی ، از جمله و به روز رسانی نرم افزار تنها استراتژی ، گزارش یک نواخت ، واحد و یکپارچه و گواهینامه و نگهداری.

تحلیلگر ارشد گروه یانکی اندرو Jaquith گفت : "سرمایه نیاز به حفاظت از محیط کسب و کار و کاهش هزینه های انطباق. را از طریق دنبال کنید ، دسترسی به شبکه و حفاظت از تهدید به تک محصولات مشتری یکپارچه ، مانند Symantec Endpoint حفاظت ، کاربران می توانند به پیچیدگی و کاهش ساده سازی فناوری اطلاعات عملیات. "

برای کمک به مشتریان و یا همکاران ارزش سرمایه گذاری به حد اکثر رساندن ، Symantec خدمات جهانی و بخش پشتیبانی برای ارائه طیف وسیعی از آموزش و پرورش ، مشاوره و ارائه خدمات پشتیبانی ، هدایت کاربر به Symantec Endpoint حفاظت از مهاجرت ، استقرار ، بهره برداری و مدیریت. این خدمات عبارتند از Symantec Endpoint حفاظت 11.0 و Symantec کنترل تردد شبکه 11.0 اعزام و خدمات مهاجرت به کمک های کوچک و متوسط ، شرکتهای بزرگ را از طریق اعضای شرکت های بزرگ چند جهانی استقرار سایت در اندازه

Symantec 'sارائه خدمات آموزش و پرورش منتقل می تواند برای ارائه آموزش های فنی ، از جمله مهاجرت به مدیریت جدید ، و Symantec Endpoint حفظ و Symantec شبکه دسترسی کنترل از ویژگی های پیشرفته. علاوه بر این دوره ها ، کاربران می توانند برای به طور مرتب به روز شده در Symantec 'sEndpoint امنیت فناوری مرکز دسترسی به آخرین اطلاعات اشتراک مطابق با پیشرفت های سفارشی خود را ، در آموزش آنلاین شرکت کنند ، از جمله Symantec Endpoint حفظ و آنتی ویروس Symantec نسخه سازمانی ویژگی های اصلی ، سوالات رایج و ویژگیهای پیشرفته. علاوه بر این ، سرمایه گذاری Symantec 's- کلاس ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران دارای سه سطح از حفاظت ، به نیازهای همه انواع موسسات.

Download

CD 1 - CD 2

http://www.megaupload.com/?d=X308CP6W
http://www.megaupload.com/?d=ZC927IUL
http://www.megaupload.com/?d=FMBB3NHN
http://www.megaupload.com/?d=U1EDIDEK
http://www.megaupload.com/?d=B2NKD97K
http://www.megaupload.com/?d=4N3S0HUW
http://www.megaupload.com/?d=QFQVMKAH
http://www.megaupload.com/?d=7U112D19

Mirror

CD 1 - CD 2

http://www.filefactory.com/file/b3c4ca/
http://www.filefactory.com/file/01555b/
http://www.filefactory.com/file/d5889b/
http://www.filefactory.com/file/1d1cbf/
http://www.filefactory.com/file/23ed04/
http://www.filefactory.com/file/267c5e/
http://www.filefactory.com/file/0331f2/
http://www.filefactory.com/file/ce9c97/

Mirror
CD 1 - CD 2

http://depositfiles.com/files/6115092
http://depositfiles.com/files/6115254
http://depositfiles.com/files/6115488
http://depositfiles.com/files/6115635
http://depositfiles.com/files/6115888
http://depositfiles.com/files/6116024
http://depositfiles.com/files/6116171
http://depositfiles.com/files/6116263
 

amirstark

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من آنتی ویروس symantec رو به شما پیشنهاد میکنم...
این انتی ویروس هم دیواره آتش قوی دارد و هم انتی ویروس ...
اگه با این انتی ویروس البته آپدیت شدش هم بازم مشکلت حل نشد به طور قاطع میتونم بگم مشکل از یکی از رم هات هست احتمالا یکی از رم هات اسلاتی از اون سوخته یا سولفید کرده به همین دلیل تو انتقال اطلاعات یه جایی نمیتونه با سی پی یو مچ باشه به همین دلیل ریست میکنه...
موفق باشی:gol::gol:
من رم رو عوض کردم اما مشکل حل نشد
در مورد انتی ویروس نمی تونم ابدیتش کنم چون ریست می کنه و میزنه تو کاسه کوزه ی ادم
 

ErfanRayan

عضو جدید
با سلام،لطفا به صداي هارد توجه كنيد اگر در حين كار كرد سيستم شما ريستارت كنه ميتونه از اين قسمت باشه دليل بعضي هاردها بعداز مدتي كاركردن داغ كرده يا مشكل داشته از كار مي افتن وصدا تلق تلق ميكنن وساكت ميشن وچون مادر بورد هارد ازدست داده ريست ميكنه
اگر مشكل از اين نبود لطفا اطلاع بديد
با تشكر ;)
 

ErfanRayan

عضو جدید
با سلام،لطفا به صداي هارد توجه كنيد اگر در حين كار كرد سيستم شما ريستارت كنه ميتونه از اين قسمت باشه دليل بعضي هاردها بعداز مدتي كاركردن داغ كرده يا مشكل داشته از كار مي افتن وصدا تلق تلق ميكنن وساكت ميشن وچون مادر بورد هارد ازدست داده ريست ميكنه
اگر مشكل از اين نبود لطفا اطلاع بديد
با تشكر ;)
سلام،لطفا به صداي هارد توجه كنيد اگر در حين كار كرد سيستم شما ريستارت كنه ميتونه از اين قسمت باشه دليل بعضي هاردها بعداز مدتي كاركردن داغ كرده يا مشكل داشته از كار مي افتن وصدا تلق تلق ميكنن وساكت ميشن وچون مادر بورد هارد ازدست داده ريست ميكنه
اگر مشكل از اين نبود لطفا اطلاع بديد
 

am.roostam

عضو جدید
دوستان سلام
اگر توی قسمت My Computer ایکن های CD-Rom و Floppy ناپدید بشه چکار کنم؟
 

redlight

عضو جدید
ویندوز عوض کردی درست نشد؟

چسب cpu ات خشک نشده؟ آخه اونم باعث می شه restart کنه باعث می شه سیستم داغ کنه و.. :-؟؟
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
adress bar ور باز کن اونجا هم نیستن؟؟؟؟؟
بعضی وقتا به طور غیر طبیعی این مساله به وجود میاد که با پاک کردن درایور سیدی رام و ریست کردن سیستم درست میشه!
منم دلیلشو نفهمیدم
دوستان میدونن؟؟:surprised:
 

Similar threads

بالا