دیدی تموم شد؟ دیدی درد نداشت؟!

#MaHDi#

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیدی تموم شد؟ دیدی درد نداشت؟!

بچگی ها یادتون می آد می خواستن بهمون آمپول بزنن یا دندونمون رو بکشن( اونم با تکنولوژی دردناک آن موقع!)؟ لحظه حواسمونو پرت می کردند با یه حرفی یا اسباب بازی و ...بعد ...لحظه آمپول در عقبه فرو می رفت و عر می کشیدیم! یا دندون رو از جا درمی آورد و بعد خانم یا آقای دکتر پشت سرهم و با لحنی امیدبخش! می گفت: تموم شد! تموم شد! دیدی؟ دیدی؟ درد نداشت!و اون جمله معروف که "مرد که گریه نمی کنه!" و...

بذارید یه مثال عینی تر بزنم:
یک فیلم دهه شصتی بود که خسرو شکیبایی توش نقش یه دکتر فراری انقلابی رو بازی می کرد و در یک سکانس به پسر نوجوانی برخورد کرد که پایش شکسته بود ولی بد جوش خورده بود، پای پسرک رو گرفت دستش و گفت: می دونی اگه پر طاووس رو بذاری لای کتاب و بهش شکر بپاشی و بذاری بمونه، یه پر طاووس دیگه درست می شه؟! پسرک هم هاج و واج مونده بود که ناگهان...شتررررق! پاشو جا انداخت و پسرک از درد بیهوش شد!و فردا پسره خوب خوب شده بود و داشت می دوید...

حالا حکایت این روزها است: از زلزله قریب الوقوع تهران بگیرید تا واریز کردن یک میلیون تومن برای نوزادهای سال 89 و انقلاب در سیاست تنظیم خانواده و شعار " بزا بزا! پول بگیر!"و مهاجرت از تهران و ...یه جورایی همه اش "حواس پرت کنی" برای اون آمپول "هدفمند کردن یارانه ها" است که به زودی الحاق می شه!

حالا منتظر از این هیجان انگیزترهاش هم باشید! مثلا: ویژه برنامه زنده تلویزیونی با این مضمون که هرکی بتونه زبونشو بزنه به دماغش، از مالیات معاف می شه!( یک یک یک ، دو دو و دو ..مسابقه محله! )یا یه ویروس خطرناک ، باران اسیدی، آنفولانزای خرچنگی به زودی می اد توی آب تهران، یا هرکی دوتا زن بگیره، حقوقش سه برابر می شه ، برگزاری مسابقه رسمی رپ ایرانی در میدان ونک(سوسن خانم و نمه نمه و اینا) یا طرح این موضوع که چرا باید کت و شلوار بپوشیم؟ بیایید برگردیم به لباس های محلی و قدیمی ایرانی و...البته شاید این کارها لازم باشد، بالاخره آمپول مربوطه در حد بوندس لیگا است!
 

azadehkind

عضو جدید
مثل اينكه شما از نظام خيلي عقده دارين ها؟؟؟؟
ولي بدون كه آخر روسياهي براي ديگ ميمونه
 

error.ok4u

عضو جدید
کاربر ممتاز
خيلي قشنگ بود رييس . :w17:
مثل خودت , مثل اسمت , مثل آواتارت . :w11:
در كل خيلي چاكر خواتيم :w30:
 

#MaHDi#

عضو جدید
کاربر ممتاز
مثل اينكه شما از نظام خيلي عقده دارين ها؟؟؟؟
ولي بدون كه آخر روسياهي براي ديگ ميمونه

به به آزاده خانم
چطوری خواهر؟

خیلی ازت ممنونم به خاطر نظراتی که میدی و باعث شادی جمع میشی
خنداندن یک مسلمان مطمئنا ثوابش خیلی زیاده

جمله بندیات منو کشته
[FONT=&quot]ممنون[/FONT]
 

#MaHDi#

عضو جدید
کاربر ممتاز
خسته نباشی میر حسین این چطور پست زدنه واسه هرکی یک جواب جدا دادی مگه میخوای پست هات زیادشه واقعا آلزایمری هستی:w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15:

عزیز دلم من اگه میخاستم پستام بیشتر بشه که هوای تاپیکمو داشتم

این تاپیکو صبح زده بودم ولی جواب بچه ها رو الان دادم

اینجور چیزا واسه من مهم نیست عزیز
این مطلبو گذاشتم فقط خونده بشه نه اینکه پستام زیاد بشه

ولی بازم از تذکرتون ممنونم
 

فردی

عضو جدید
چرا ما باید همیشه این دردارو تحمل کنیم خدایا کجایی؟مرسی واقعا واقعی بود:cry::cry:
 

jovhar

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا ما باید همیشه این دردارو تحمل کنیم خدایا کجایی؟مرسی واقعا واقعی بود:cry::cry:

چون حواست پرت بشه آمپول بعدی رو که دردش بیشتره بزنن.:eek::cry::cry::cry::cry:
همیشه فکر نکن برا آمپول اول شکلات بهت میدن. آمپول اول رو که خوردی دومیش قویتره چون پوستت مثل کرگدن کلفتتر شده:w15::w15::w15::w15::w46:
 

Similar threads

بالا