توجه: ماجراي تمام اين سي سال!

توجه: ماجراي تمام اين سي سال!


  • مجموع رای دهندگان
    5
  • نظرسنجی بسته .

mreza0

عضو جدید



من فكر ميكنم خالق اين تصوير تمام كمال حرف دل ميهن پرست ها رو زده

حرف ملتي را كه نمي خواند بنده زر و زور و تزوير دولتمردان آمريكايي باشند
پس

مرگ برآمريكا

بعلت يك عمر به تارج بردن سرمايه كشورم

بعلت توطئه عليه كشورم

بعلت حقير شمردن مردمم

بعلت مانع شدن از پيشرفت كشورم

بعلت حمايت از جنايتكارن عالم بالاخص رژيم جعلي صهيونيست

بخاطر موانعي كه در تمام اين سال ها براي كشور ايجاد كرد

مرگ برآمريكا


 

behnam53

عضو جدید
گشتی در تاریخ : چگونه میتوان بر ایرانیان مسلط شد؟



میگویند اسکندر قبل از حمله به ایران درمانده و مستأصل بود. از خود میپرسید که چگونه باید بر مردمی که از مردم من بیشتر میفهمند حکومت کنم؟یکی از مشاوران میگوید: «کتابهایشان را بسوزان. بزرگان و خردمندانشان را بکش و دستور بده به زنان و کودکانشان تجاوز کنند».


اما ظاهراً یکی دیگر از مشاوران (به قول برخی، ارسطو) پاسخ میدهد:


«نیازی به چنین کاری نیست. از میان مردم آن سرزمین، آنها را که نمیفهمند و کم سوادند، به کارهای بزرگ بگمار. آنها که میفهمند و باسوادند، به کارهای کوچک و پست بگمار. بی سوادها و نفهم ها همیشه شکرگزار تو خواهند بود و هیچگاه توانایی طغیان نخواهند داشت. فهمیده ها و با سوادها هم یا به سرزمینهای دیگر کوچ میکنند یا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه مرگ، در گوشه ای از آن سرزمین در انزوا سپری خواهند کرد...».
 

behnam53

عضو جدید
رویای تعبیر ناپذیر پادشاه / کاریکاتور هفته




یک کاریکاتور واقعا زیبا که البته تماشایش یک لبخند تلخ بر لب می نشاند؛ پادشاه اصرار دارد در سرزمینی بی آب و رود قایق سلطنتی اش را جلو براند، ملت مستضعف، که وصله پینه لباس هایشان بدجور توی ذوق می زند، در کمال درماندگی ناچارند سطل سطل آب بیاورند تا رویای پادشاه تعبیر شود؛ رویایی که کاریکاتوریست معتقد است دست نیافتنی است؛ این را از القای خشکسالی گسترده، که همه جای آن دور و اطراف را در برگرفته، می شود فهمید.
کاریکاتور اثری است از هنرمند اندونزیایی؛ Jitet Koestana
 

behnam53

عضو جدید
برنامه ریزی نظامیان برای دانشگاه ها
نگرانی سرداران: کمبود نیروی وفادار به رهبر






یحیی رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران و مشاورو دستیار فعلی آیت الله خامنه ای دیروز طی اظهاراتی که در خبرگزاری ها منتشر شد از کمبود نیروهای وفادار به رهبری در دانشگاه ها ابراز نگرانی کرد و گفت: "دانشگاه‌ها امروز وضعيت خوبي ندارند، جاي دلسوزان انقلاب و نخبگاني كه به حضرت امام، مقام معظم رهبري و قانون اساسي وفادار باشند در دانشگاه ها خالي است."

رحیم صفوی درهمایشی که با نام نخبگان فرهنگی سپاه پاسداران برگزار شد همچنین با برجسته کردن اشارات و ابراز نگرانی های رهبر جمهور اسلامی در این باره افزود: "معظم له هم اكنون نيز جنگ نرم را گوشزد كرده‌اند و با توجه به اينكه سپاه بايد هم با جنگ نرم و هم شبه سخت و هم جنگ سخت مقابله كند بايد سازوكار لازم با هر يك از اين جنگ‌ها را داشته باشد."
فرمانده سابق سپاه پاسداران در جمع نیروهای این نهاد نظامی با بيان اينكه "هدف جنگ نرم تغيير فرهنگ‌ها، ارزش‌ها و باورهاي جوانان است" تاکید کرد: "آسيب‌پذيري ما نيز همين بحث فرهنگي است كه دشمنان ما پيش از ما اين موضوع را شناخته‌اند بنابراين ما با قدرت نرم و فرهنگي مي‌توانيم در مقابله با فرهنگ مهاجم بايستيم و به آن غلبه پيدا كنيم. "
مشاور و دستیار آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به اينكه "در اول انقلاب 36 ميليون جمعيت داشتيم در حالي كه امروز 72 ميليون جمعيت داريم و بنابراين 50 درصد جمعيت كشور نسل جوان كمتر از 30 سال هستند" از "جنگ بزرگ فرهنگي عليه اسلام و انقلاب اسلامي" ابراز نگرانی کرد.
این اظهارات رحیم صفوی درباره کمبود نیروهای "وفادار به رهبری" در دانشگاه ها در حالی است که از ابتدای اسفندماه و با توصیه اداره سیاسی سپاه پاسداران از جمله جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، معاون تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه، جانشین فرمانده بسیج، فرمانده سپاه خراسان، معاون فرهنگی و تبلیغاتی ستاد کل نیروهای مسلح و بسیاری دیگر از فرماندهان ارشد این نهاد نظامی نیز در باره اهمیت نقش و حضور بسیج و سپاه در دانشگاه ها تاکید کرده و خواهان حضور نیروهای "وفادار به رهبری" و "دلسوز انقلاب اسلامی" در دانشگاه ها و عرصه های علمی و فرهنگی شده اند.

ابراز نگرانی به شیوه وزیر علوم
این ابراز نگرانی رحیم صفوی و پیش از آن تاکید فرماندهان مختلف سپاه پاسداران از کمبود نیروهای وفادار به رهبری و دلسوزان انقلاب در دانشگاه ها در حالی است که در هفته گذشته کامران دانشجو وزیر علوم دولت محمود احمدی نژاد برخلاف مشاور رهبری اعلام کرده بود: "قاطبه دانشگاهیان کشور با مسیر انقلاب همسو هستند و هر کسی نتواند در این مسیر حرکت کند بدون تعارف باید از جمع برود."
وزیرعلوم دولت مستقر البته درهمین اظهاراتش درعین حال نگرانی خود را نیز همچون مشاور رهبری اعلام کرده و گفته بود: "متاسفانه عده ای پس از انتخابات به دنبال تضعیف ولایت پذیری جوانان در جامعه رفته بودند و می خواستند ولایت پذیری ملت ایران را زیر سئوال ببرند."
کامران دانشجو همچنین افزوده بود: "دانشگاه های کشور به اساتیدی نیاز دارند که با جان و دل و از صمیم قلب دانشجویان خود را دوست داشته باشند و این اساتید در دانشگاه کادر سازی کنند تا جمهوری اسلامی ایران پابرجا و پیروز بماند."
کامران دانشجو در ادامه این اظهاراتش همچنین روند برکناری اساتید برخی از دانشگاه ها را نیز بطور تلویحی مورد اشاره قرار داده و عنوان کرده بود که: "به میزان مورد نیاز افراد دلسوز در وزارت علوم داریم که بخواهیم افراد غیرهمسو از بدنه را خارج کنیم و از این اقدام خود شرمنده نخواهیم بود."
او در تکمیل اظهاراتش درباره اساتید مورد نظر دولت و جناح حاکم نیز تاکید کرده بود: "در دانشگاه های کشور به مدرسینی نیاز داریم که دانشجویان را به عنوان پیاده نظام حزب خود دانسته و در مسیر ولایت و دین حرکت دهند."
این گفته های کامران دانشجو در حالی است که پس از انتخابات ریاست جمهوری تعداد زیادی از اساتید دانشگاه های مختلف کشور بازداشت و تعداد زیادی نیز اخراج و یا با بازنشستگی اجباری مواجه شده اند، همچنین حداقل 5 دانشجوی دانشگاه های مختلف در جریان اعتراض های هشت ماه گذشته به دست نیروهای نظامی و انتظامی کشته و تعداد زیادی نیز بازداشت و یا از تحصیل محروم و یا تعیلق شده اند.

افسران جوان و دفتر مطالبات رهبری
ابراز نگرانی فرماندهان سپاه و تایید اظهارات آنها به شیوه وزیر علوم دولت مستقر در شرایطی است که پس از انتقاد های چند ماه اخیر آیت الله خامنه ای از "اسلامی نبودن دانشگاه ها" و تاکید وی بر لزوم "ایجاد تحول بنیادین در سیستم آموزشی کشور"، معاونت پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری با تاسیس دبیرخانه ای با عنوان "مطالبات رهبری" در دانشگاه ها، اجرایی کردن طرح جامع اسلامی کردن نظام آموزشی کشور را آغاز کرد.
در همین باره حبیب محمدنژاد، معاون پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها روز 20 دی ماه از تاسیس دبیرخانه ای با نام "مطالبات رهبری" در دانشگاه خبر داده و گفته بود "این دبیرخانه با هدف اصلی توجه دادن دستگاه‌هاي مختلف آموزش‌عالي به سوي دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري و مطالباتي كه ايشان از دانشجويان و مراكز آموزش عالي دارند" فعالیت خود را آغاز کرده است.
این خبر از سوی معاون پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها پس از آن مطرح شد که در 4 شهریورماه امسال آیت الله خامنه ای با انتقاد از اسلامی نبودن سیستم آموزشی در دانشگاه ها گفته بود: "بسیاری از علوم انسانی مبتنی بر فلسفه هایی است که مبانی آنها مادی گری و بی اعتقادی به تعالیم الهی و اسلامی است و آموزش این علوم موجب بی اعتقادی به تعالیم الهی و اسلامی می شود و آموزش این علوم انسانی در دانشگاه ها منجر به ترویج شکاکیت و تردید در مبانی دینی و اعتقادی خواهد شد."
آقای خامنه ای پیش از این و همزمان با اوج گیری اعتراضات مردمی به کودتای انتخاباتی هم دانشجویان را "افسران جوان مقابله با جنگ نرم" خوانده و ضمن ابراز نارضایتی از شرایط دانشگاه ها تاکید کرده بود که: "دشمنها خيلى دوست مي دارند كه دانشگاه ما يك مدتى لااقل دچار تعطيلى و تشنج و اختلالهاى گوناگونى باشد؛ اين برايشان يك نقطه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مطلوب است؛ از لحاظ سياسى برايشان مطلوب است."
امروز اما به فاصله کمتر از دوماه از تشکیل دبیرخانه "مطالبات رهبری" در دانشگاه ها فرمانده سابق سپاه پاسداران و مشاور و دستیار فعلی رهبری درکنار سایر فرماندهان سپاه از کمبود نیروهای "وفادار به رهبری" در دانشگاه ها سخن می گویند.
 

behnam53

عضو جدید
آمریکا تحریم اینترنتی ایران را لغو کرد

آمریکا تحریم اینترنتی ایران را لغو کرد

پیشنهاد لغو تحریم‌های اینترنتی توسط وزارت امور خارجه و سنای آمریکا مطرح شده بود و ارزش این کار، به گفته نیویورک تایمز، تاکنون بارها ثابت شده‌است.

مردمک
شرکت‌های اینترنتی آمریکایی از این پس می‌توانند بدون نگرانی از مجازات‌های دولت آمریکا، خدماتشان را در اختیار کاربران ایرانی نیز قرار دهند.
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور خدمات اینترنتی چون ارسال پیامک و اشتراک عکس به ایران موافقت کرد.
به گزارش نیویورک تایمز قرار است فردا سه‌شنبه 18 اسفند، مجوز رسمی صدور خدمات اینترنتی به ایران، کوبا،‌ و سودان توسط وزارت خزانه داری آمریکا صادر شود.
درپی صدور این مجوز، شرکت‌های اینترنتی ارائه‌دهنده خدماتی از این دست می‌توانند آزادانه نرم‌افزارهای خدماتی خود را به این کشورها صادر کنند.
تا پیش از این تحریم‌های واشنگتن اجازه ارائه این خدمات را نمی‌داد.
لغو تحریم‌ها برای کمک به جریان آزاد اطلاعات
به گفته مقامات آمریکایی، کوبا، ایران و سودان، «جوامع بسته‌ای» هستند که حکومت‌های آنها اجازه دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را نمی‌دهند و لغو این تحریم‌های اینترنتی برای کمک به باز شدن این فضای بسته و آزاد سازی جریان اطلاعات در آنها صورت می‌گیرد.
پیشنهاد لغو تحریم‌های اینترنتی توسط وزارت امور خارجه و سنای آمریکا مطرح شده بود و ارزش این کار، به گفته نیویورک تایمز، تاکنون بارها ثابت شده‌است.
در جریان اعتراض‌های پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال ۱۳۸۸ و ممانعت از فعالیت رسانه‌های خارجی، شهروندان ایرانی به‌گستردگی به استفاده از توییتر، فیس‌بوک، ای‌میل و پیامک رو آوردند تا در جریان خبرهای اعتراضات به انتخابات ریاست‌جمهوری خردادماه ایران قرار بگیرند.
این اقبال چنان گسترده بود که وزارت امور خارجه آمریکا از سرویس تویتر خواست که زمان تغییرات و تعمیرات در سایتش را از زمان اوج‌گرفتن اعتراض‌ها به زمانی دیگر عقب بیاندازد تا کاربران ایرانی بتوانند همچنان از این سرویس استفاده کنند.
 

behnam53

عضو جدید
گزارش ابتلای حسین شریعتمداری به سرطان و وضعیت جسمانی وخیم وی

گزارش ابتلای حسین شریعتمداری به سرطان و وضعیت جسمانی وخیم وی

گزارش ابتلای حسین شریعتمداری به سرطان و وضعیت جسمانی وخیم وی​


سایت حامی دولت و مشایی حقیقت نیوز ، نوشت:


یکی از اعضای تیم پزشکی حاج حسین شریعتمداری به حقیقت نیوز تاکید کرد: متاسفانه آقای شریعتمداری به سرطان مری مبتلا شده است و این احتمال می رود که این یار صدیق نظام تا سال جدید بیشتر در قید حیات نباشد.


وی ادامه داد: تیم پزشکی حاج حسین شریعتمداری برای بهبود وضعیت وی از تمام ابزارهای در اختیار خودشان استفاده کردند اما حال وی مساعد نیست و تنها باید ملت شریف ایران برای آقای شریعتمداری دعا کنند.
 

mehrshad53

اخراجی موقت
:biggrin:
کلی صفا کردیم دمت داغ!

میبینم که کشورهایی که امریکا چپاولشون کرده مثل کره و ترکیه و سنگاپور و اینا چه قدر منابع و اموالشون به یغما رفته و ما چه قدر خوشبختیم الان.....
دزد خونگی بهتره نه؟ حتی اگه 100 برابر بدزده:smile:
 

HAMED1001

عضو جدید
:biggrin:
کلی صفا کردیم دمت داغ!

میبینم که کشورهایی که امریکا چپاولشون کرده مثل کره و ترکیه و سنگاپور و اینا چه قدر منابع و اموالشون به یغما رفته و ما چه قدر خوشبختیم الان.....
دزد خونگی بهتره نه؟ حتی اگه 100 برابر بدزده:smile:

آره بهتره، از اون بدتر اینه که آدم دزدی اجنبی رو بهتر از دزدی خودی بدونه.

شما فعلاً صفا کن:biggrin:
 

...pianist

عضو جدید
کاربر ممتاز
:biggrin:
کلی صفا کردیم دمت داغ!

میبینم که کشورهایی که امریکا چپاولشون کرده مثل کره و ترکیه و سنگاپور و اینا چه قدر منابع و اموالشون به یغما رفته و ما چه قدر خوشبختیم الان.....
دزد خونگی بهتره نه؟ حتی اگه 100 برابر بدزده:smile:

آره بابا چرا تا ....... هستن غریبه بخوره؟؟ چرا تا....... هستن غریبه تجاوز کنه؟؟؟
 
  • Like
واکنش ها: NYC

waffen

اخراجی موقت
:biggrin:
کلی صفا کردیم دمت داغ!

میبینم که کشورهایی که امریکا چپاولشون کرده مثل کره و ترکیه و سنگاپور و اینا چه قدر منابع و اموالشون به یغما رفته و ما چه قدر خوشبختیم الان.....
دزد خونگی بهتره نه؟ حتی اگه 100 برابر بدزده:smile:
اینها حرف شما رو نمی فهمند عزیز برادر.
بزار تو تاریکی بمونن.
 
  • Like
واکنش ها: NYC

NYC

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب شد بلاخره فهمیدیم چرا ما اینقدر بدبختیم و بدیخترم میشیم، نگو آمریکا باعث و بانی شه.

پس مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و همه کشور های پیشرفته.
نه که ما توانایی پیشرفت رو نداریم پس بیاین کشور های پیشرفته رو بد بدونیم تا با این کار عقب افتادگی خودمون رو توجیه کنیم.

قلعه حیوانات کجایی که یادت به خیر.
 

waffen

اخراجی موقت
خوب شد بلاخره فهمیدیم چرا ما اینقدر بدبختیم و بدیخترم میشیم، نگو آمریکا باعث و بانی شه.

پس مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و همه کشور های پیشرفته.
نه که ما توانایی پیشرفت رو نداریم پس بیاین کشور های پیشرفته رو بد بدونیم تا با این کار عقب افتادگی خودمون رو توجیه کنیم.

قلعه حیوانات کجایی که یادت به خیر.
:gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
 
  • Like
واکنش ها: NYC

mehrshad53

اخراجی موقت
سی ساله که همه بدن و ما خوبیم
سی ساله که اسلام واقعی اجرا نمیشه اگه نه فلان و بهمان
سی ساله که نظامی که تازه اسلام واقعی نیست باید حفظ بشه.
سی ساله که 180 درجه با راه درست زاویه گرفتیم.
سی سال باید کار و تلاش کنیم تا برسیم به همون جایی که سی سال قبل بودیم!
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
سی ساله که همه بدن و ما خوبیم
سی ساله که اسلام واقعی اجرا نمیشه اگه نه فلان و بهمان
سی ساله که نظامی که تازه اسلام واقعی نیست باید حفظ بشه.
سی ساله که 180 درجه با راه درست زاویه گرفتیم.
سی سال باید کار و تلاش کنیم تا برسیم به همون جایی که سی سال قبل بودیم!

بقول قديميها : فقط صد سال اولش سخته :eek:

پس بايد هفتاد سال ديگه صبر كنيم ! :surprised: :smile:
 

waffen

اخراجی موقت
بدبختی اینه که نظر سنجیش هم درست نیست.
هیچ گزینه ای برای مخالفت با تصویر نیست. یا باهاش موافقی یا نمیفهمی.
افسوس...
 
  • Like
واکنش ها: NYC

mohamad javid

عضو جدید
کاربر ممتاز
اي بابا شما هم بااين شعار مرگ با آمريكا عزيز خوبه يكي به كشور تو توهين كنه بس ديگه از اين تبهومات بيايد بيرون مسخره كردين حي ميريزين تو اي خيابونها وميگيد مرگ برآمريكا كه چي بشه؟
 
  • Like
واکنش ها: NYC

waffen

اخراجی موقت
اي بابا شما هم بااين شعار مرگ با آمريكا عزيز خوبه يكي به كشور تو توهين كنه بس ديگه از اين تبهومات بيايد بيرون مسخره كردين حي ميريزين تو اي خيابونها وميگيد مرگ برآمريكا كه چي بشه؟
این افراد وطن پرست نیستند عزیز. اینها دین پرست و رهبر پرست هستند. اینها نه برای وطن بلکه برای اسلام این حرف ها رو میزنند.
به ایران توهین کنید و گرچه ایشون اعتراض خواهند کرد ولی ناراحت نمیشند. به اسلام توهین کنید و خونتون حلاله.
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بدبختی اینه که نظر سنجیش هم درست نیست.
هیچ گزینه ای برای مخالفت با تصویر نیست. یا باهاش موافقی یا نمیفهمی.
افسوس...

آقا یا خانم waffen
واقعا به این جمله اعتقاد داری؟
The word God is nothing more than the product of human weakness
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خیلی خیلی بیشتر از اونی که شما میتونید تصورش رو بکنید به این حرف اعتقاد دارم.

همین شما را بس است، امیدوارم مهندسی کامپیوترتون و احیانا سرمایه اتون بتونه شما رو حفظ کنه.
موفق باشید;)
 

siminzare

عضو جدید
کاربر ممتاز
:biggrin:
کلی صفا کردیم دمت داغ!

میبینم که کشورهایی که امریکا چپاولشون کرده مثل کره و ترکیه و سنگاپور و اینا چه قدر منابع و اموالشون به یغما رفته و ما چه قدر خوشبختیم الان.....
دزد خونگی بهتره نه؟ حتی اگه 100 برابر بدزده:smile:


همونکه پروین اعتصامی میگه:

کجا با دزد بیرونی در افتیم

چو دزد خانه را بالا نشاندیم

:cool:
 

متالورژ85

عضو جدید
:biggrin:
کلی صفا کردیم دمت داغ!

میبینم که کشورهایی که امریکا چپاولشون کرده مثل کره و ترکیه و سنگاپور و اینا چه قدر منابع و اموالشون به یغما رفته و ما چه قدر خوشبختیم الان.....
دزد خونگی بهتره نه؟ حتی اگه 100 برابر بدزده:smile:



مشکل ما اینه که به دزدیده شدن اموالمون کاری نداریم!! فقط بحثمون سر اینه که کی دزدیده!بهتره اول ببینیم خودمون چقدر در روز دزدی می کنیم!بعد بریم سراغ بقیه .من و تو ملت و ایران را می سازیم.دزدان امروز حق ملت چندی پیش جای من و تو بوده اند.:gol:



کو انصاف؟!........................
 

siminzare

عضو جدید
کاربر ممتاز
من در حیرتم از گزینه های نظر سنجی!

یا موافقی یا تکلیفت معلوم نیست!

حق مخالفت هم نداری!

بعد با همین امار گیری میکنه میگه خوب همه با من موافقند یا ممتنع اند!

الحمد الله مخالف هم نداریم! چرا؟؟؟
 

waffen

اخراجی موقت
من در حیرتم از گزینه های نظر سنجی!

یا موافقی یا تکلیفت معلوم نیست!

حق مخالفت هم نداری!

بعد با همین امار گیری میکنه میگه خوب همه با من موافقند یا ممتنع اند!

الحمد الله مخالف هم نداریم! چرا؟؟؟
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
منم همین رو گفتم.
نظرسنجیش اسلامی هست.
 

mehrshad53

اخراجی موقت
مشکل ما اینه که به دزدیده شدن اموالمون کاری نداریم!! فقط بحثمون سر اینه که کی دزدیده!بهتره اول ببینیم خودمون چقدر در روز دزدی می کنیم!بعد بریم سراغ بقیه .من و تو ملت و ایران را می سازیم.دزدان امروز حق ملت چندی پیش جای من و تو بوده اند.:gol:



کو انصاف؟!........................

من یه ریال هم دزدی نکردم ولی شما رو نمیدونم!
البته دزدیده شدم گاها!!!!
 

Similar threads

بالا