دانشگاه آزاد اهر

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
2 رشته جدید ارشد که در پست بالا به اونها اشاره شد عبارتند از:
مهندسی عمران - سازه
مهندسی شیمی - پلیمر

بنابراین رشته های دانشگاه آزاد اسلامی اهر در مقطع کارشناسی ارشد به 13 رشته افزایش پیدا کرده و اگه بخواهیم رشته ها رو دوباره جمع بندی بکنیم عبارتند از:

رشته های کارشناسی ارشد:


  1. برق – قدرت ;)
  2. برق – الکترونیک
  3. مکاترونیک
  4. عمران - هیدرولیک سازه
  5. عمران - سازه
  6. شیمی - پلیمر
  7. شیمی کاربردی
  8. شیمی آلی
  9. زمین شناسی – زمین شناسی مهندسی
  10. زمین شناسی اقتصادی
  11. جغرافیای طبیعی – اقلیم شناسی در برنامه ریزی محیطی
  12. جغرافیای طبیعی – ژئومورفولوژی در برنامه ریزی محیطی
  13. زبان شناسی همگانی

مهندسی شیمی گرایش پلیمر یا شیمی گرایش پلیمر؟ :surprised:
 

فرینوش

عضو جدید
بله ظاهرا باز هم رشته های ارشد دانشگاه افزایش پیدا کرده، ولی در خبرها نامی از رشته ها برده نشده.

رئیس واحد خبر داد:
افزایش 800 درصدی رشته‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی در واحد اهر

اهر-خبرگزاری ایسکانیوز:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از افزایش 800 درصدی رشته‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی در دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجوئی ایران (ایسکانیوز) از اهر، علی رضایی امروز در جمع مدیران این شهرستان گفت: تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به 13 رشته افزایش یافت.‌
وی افزود: با تمهیدات انجام شده در ایجاد رشته‌های جدید از جمله تامین اساتید خبره، تامین فضاهای آموزشی و پژوهشی، تجهیز امکانات آزمایشگاهی و اخذ مجوزهای لازم از سوی شورای گسترش وزارت علوم، تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد به 13 رشته و کارشناسی به 59 رشته افزایش و هشت برابر شده است.
رئیس دانشگاه آزا‌د اسلامی واحد اهر، توسعه تحصیلات تکمیلی و ایجاد رشته‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را از برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: مقدمات لازم برای ایجاد رشته دکترای داروسازی، کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی، کارشناسی علوم آزمایشگاهی و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی انجام شده که امید است با تسریع در مجوز ایجاد این رشته‌ها، یکی از خواسته‌های به حق مردم شریف منطقه ارسباران عملی شود.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های علمی پژوهشی اساتید و دانشجویان گفت: سمت و سوی این دانشگاه در سال جدید توجه ویژه به برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان بوده و در این راستا اهتمام ویژه داریم از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و پروژه‌های تحقیقاتی بیشتر حمایت شده تا با بسترسازی مناسب زمینه‌ساز رشد و شکوفایی استعدادهای افراد نخبه و پژوهشگر باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از ایجاد 30 آزمایشگاه و کارگاه‌ها برای رشته‌های جدید ایجاد شده خبر داد و افزود: بالغ بر 500 میلیارد ریال برای تجهیز این آزمایشگاه هزینه شده است.به گزارش ایسکانیوز، ‌وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی مجتمع پژوهشی و آزمایشگاهی این واحد در قالب 27 فضای آزمایشگاهی با صرف اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال و زیربنای 3 هزار و 428 متر مربع خبر داد و افزود: با اتمام این پروژه بزرگ، تمام آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های واحد اهر به صورت مجتمع در این محل استقرار می‌یابند.
رضایی همچنین یکی از پروژه‌های حوزه پژوهشی را ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه با زیربنای 4 هزار و 113 ‌متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد خبر داد و افزود: با اتمام این پروژه پژوهشی، فضای مناسب برای مطالعه، تحقیق و پژوهش اساتید و دانشجویان فراهم خواهد شد.

-----------------------------------------------------------------------------

همچنین درگذشت هم رشته عزیزمان، آقای قابل دادرس را به خانواده آن مرحوم و دانشجویان دانشگاه آزاد اهر تسلیت عرض می نماییم.

جمعی از دانشجویان برق دانشگاه آزاد اسلامی اهر
من همکار هفته نامه گونش هستم، یک عکس از آقای "قابل دادرس" برای مطلب تسلیت می خواستم،اگه عکس ایشونو دارین لطفاً برایم بفرستین. با تشکر
gunashweekly@yahoo.com
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
سوالی داشتم از Ice Man
این خبرهایی که در مورد دانشجویان اهر نوشتین راسته؟
اگه اینطوره که خیلی پیشرفت کرده. و من بهش افتخار میکنم. چون من بعد ساخت دانشگاه اهر دیگه ازش خبری ندارم. خشت خشت اونجارو دیدم که چجوری ساختنش

ببخشید پست شما رو ندیده بودم.
بله تمامی خبرها برگرفته از سایت دانشگاه و خبرگزاری ایسکا هست. رشته های موجود رو میتونید از دفترچه های مربوطه چک کنید.

من همکار هفته نامه گونش هستم، یک عکس از آقای "قابل دادرس" برای مطلب تسلیت می خواستم،اگه عکس ایشونو دارین لطفاً برایم بفرستین. با تشکر

متاسفانه من (و دوستان اطراف) عکسی از ایشون نداریم، شاید نمایندگی خبرگزاری ایسکا در دانشگاه بتونه بهتون کمک کنه. (آقای بالاگر)
 
آخرین ویرایش:

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
مگه فرق دارن :surprised: :)
اگه اشتباه نکنم مهندسی بود بازم فردا چک میکنم.

بله که فرق دارن، زمین تا آسمون فرق دارن، اگر دانشگاه بخواهد گرایش مهندسی پلیمر برای ارشد داشته باشه پس حتما باید کارشناسی مهندسی پلیمر رو داشته باشه.
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
بله که فرق دارن، زمین تا آسمون فرق دارن، اگر دانشگاه بخواهد گرایش مهندسی پلیمر برای ارشد داشته باشه پس حتما باید کارشناسی مهندسی پلیمر رو داشته باشه.

تا جایی که من اطلاع دارم و لیستی که دست منه (سایت ویکی پدیا هم گزاشتم) کارشناسی پلیمر نداره/

کارشناسی - شیمی :

  1. مهندسی شیمی – صنایع شیمیایی معدنی
  2. مهندسی شیمی – صنایع پتروشیمی
  3. مهندسی شیمی - پالایش
  4. مهندسی شیمی – صنایع غذایی
  5. شیمی کاربردی
 

talemka

عضو جدید
مکاترونیک

مکاترونیک

ای خدای من.............دیگه داریم به زمان اعلام نتایج ارشد نزدیک میشیم و دلم تاپ و توپ میزنه.............امیدوارم قبول شم
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
خوب اینهمه از دانشگاه اهر تعریف کردم، بهتره یه نگاه هم به مشکلات دانشگاه داشته باشیم.

مشکلات دانشگاه رو میتوان در 2 دسته بررسی کرد، یکی مشکلات اصلی و دیگری مشکلات فرعی.

این مشکلات رو به طور فهرست وار و خلاصه عرض میکنم:

مشکلات اصلی:
1- ترابری:
یکی از مشکلات مهم و طاقت فرسا ( مخصوصا برای دانشجویان مقیم تبریز و حومه) مشکل ترابری است. دانشجویان برای دسترسی به دانشگاه 2 راه بیشتر ندارن، یکی اتوبوس و دیگری ماشینهای شخصی (تاکسی و غیره)
اتوبوسهای فرسوده و غیر استاندارد با فاصله زمانی زیاد از ترمینال بزرگ تبریز به اهر در حال حرکتند. متاسفانه این اتوبوسها مشکلات زیادی برای دانشجویان تبریزی بوجود می آورند.
استفاده از تاکسی هم در مسیر فوق العاده خطرناک تبریز - اهر چندان کار عاقلانه ای نیست.

2- سلف و بوفه دانشگاه:
غذاهای سلف دانشگاه از بهترین (شاید هم بهترین) غذاهای استان است (چه دانشگاههای دولتی و چه دانشگاهی آزاد) ولی برای گرفتن غذا بعضا باید در صف نیم ساعته معطل شد. اما وضع بوفه دانشگاه چندان مناسب نیست، دانشجویان از دانشگاهی در این حد انتظار بیشتری دارند.

3- استادان دروس عمومی و پایه:
مانند اغلب دانشگاههای آزاد، اکثر استادان (نه تمامی) دروس عمومی و پایه از سطح علمی لازم و مناسب برخوردار نیستند. (بر خلاف استادان دروس تخصصی که اکثرا در سطح عالی هستند)

4- بازدیدهای علمی:
بازدیدها و جلسات تخصصی (برای رشته های مهندسی) تقریبا وجود ندارد.

مشکلات فرعی:
به دلیل اهمیت پایین تر مشکلات فرعی از جمله برخورد و مشکل سازی بعضی از کارمندان علی الخصوص برای یک قشر خاص (تبریزی ها) و استفاده از افرادی ناشایست در بعضی پستها (هر چند کوچک) و... نسبت به مشکلات اصلی از ذکر کامل آنها صرف نظر میکنم.

مطمئنا گفتن این مشکلات فقط برای پیشرفت هرچه بیشتر دانشگاه است و این مشکلات را در آینده ای نزدیک به رییس محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر رضایی نیز منتقل خواهم کرد.
در ضمن از ذکر بعضی مشکلات دیگر در این فضا صرف نظر کردم.

همچنین همه دانشجویان میدانند که وجود این مشکلات چیزی از زحمات رییس محترم دانشگاه و دیگر همکاران کم نمیکند.
 

nazliii

مدیر مهندسی برق مخابرات - متخصص نیمه هادی
دانشگاه آزاد اهر چادر اجباریه؟
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
دانشگاه آزاد اهر چادر اجباریه؟

روی تابلوی ورودی سابق دانشگاه، نوشته بود: استفاده از حجاب اسلامی چادر اجباری است ولی در قوانین جدید چنین چیزی ننوشته، گفته میشه این قانون حذف شده ولی چون (احتمالا) کسی خبر نداره و از قبل هم استفاده میشده هنوز از چادر استفاده میشه. (حالا واقعا به عنوان چادر استفاده میشه یا نه الله اعلم)
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
خوب دوستان، قبلا خبر داده بودم که 2 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به جمع رشته ها اضافه شده (پلیمر و سازه).
چند رشته جدید هم در مقاطع مختلف به جمع رشته ها اضافه شدند که به همراه تاییدیه این رشته ها اینجا قرار میدم:


کارشناسی ارشد
1- مهندسی شیمی - مهندسی پلیمر
2- مهندسی عمران - سازه

کارشناسی
3- فقه و حقوق اسلامی

کارشناسی ناپیوسته
4- حسابداری علمی - کاربردی
5- تربیت بدنی و علوم ورزشی - مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
6- مهندسی تکنولوژی کنترل ابزار دقیق
7- آموزش زبان انگلیسی

کاردانی پیوسته
8- نقشه کشی معماری - معماری علمی - کاربردی
9- علمی - کاربردی حسابداری
10- ساخت و تولید علمی - کاربردی


تاییدیه رشته های مذکور:
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد:
افزایش هفت رشته جدید کارشناسی ارشد در واحد اهر


دکتر علی رضائی از افزایش 7 رشته جدید کارشناسی ارشد در سالجاری خبر داد و افزود با ایجاد این رشته های جدید تعداد رشته های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به 20 رشته افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز " از اهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از اجرای 8 پروژه بزرگ عمرانی با اعتباری بالغ بر یک صدو چهل میلیارد ریال در قالب مجتمع بزرگ فرهنگی و مسجد، مجتمع آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی در سایت جدید سیزده و نیم هکتاری این دانشگاه خبر داد. و افزود با اتمام این پروژه ها بیش از 25 هزار متر مربع به فضای دانشگاه اضافه می شود و فضای فعلی دانشگاه به بیش از سه برابر افزایش می یابد.
وی همچنین اجرای بزرگترین مجتمع رفاهی و خوابگاهی با ظرفیت 700 نفر و با زیربنای 6500 متر مربع را از دیگر پروژه های در دست اجرای این واحد دانشگاهی برشمرد و افزود با اتمام این پروژه کلیه دانشجویان دختر غیر بومی از امکانات خوابگاهی و رفاهی بهره مند می شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از اتمام عملیات اجرایی مجتمع ورزشی این دانشگاه با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در قالب سالن هندبال، فوتسال، کشتی، بدنسازی، شطرنج خبر داد و افزود با بهره برداری از این مجتمع علاوه بر بهره مندی دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشجویان تمامی رشته ها از امکانات این مجتمع که بزرگترین مجتمع ورزشی شهرستان اهر می باشد برخوردار خواهند شد.
وی همچنین گفت: با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال 20 آزمایشگاه جدید برای رشته های جدیدالتأسیس مقاطع مختلف این واحد برای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی دانشجویان تجهیز و راه اندازی شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر یکی از برنامه های مهم این دانشگاه را در راستای توسعه منطقه ارسباران برگزاری دومین همایش توسعه ارسباران در آبان ماه سال 88 با حضور جمعی از اندیشمندان و افراد صاحب فکر و اندیشه به منظور بررسی پتانسیلها و قابلیت های منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرخبر داد و اظهار امیدواری کرد این همایش زمینه ساز توسعه و عمران و آبادانی منطقه را فراهم نماید.
 

nazliii

مدیر مهندسی برق مخابرات - متخصص نیمه هادی
به نظرم به جای اینکه این دانشگاهتون هی رشته اضافه کنه یه کمک امکاناتشو زیاد کنه.الان سه هفته است استادای ما یه ویدئو پروژکتور پیدا نمیکنن درس بدن.ساختمان تکمیلیم که دیگه نور علی نوره.ما استاد داره درس میده همزمان کارگرم پنجره رو رنگ میزنه.صدای لودرم که میره رو اعصابمون.یه آب سرد کنم پیدا نمیشه تو ساختمون
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
به نظرم به جای اینکه این دانشگاهتون هی رشته اضافه کنه یه کمک امکاناتشو زیاد کنه.الان سه هفته است استادای ما یه ویدئو پروژکتور پیدا نمیکنن درس بدن.ساختمان تکمیلیم که دیگه نور علی نوره.ما استاد داره درس میده همزمان کارگرم پنجره رو رنگ میزنه.صدای لودرم که میره رو اعصابمون.یه آب سرد کنم پیدا نمیشه تو ساختمون

نه دانشگاه بابای منه نه شهر من ;) دانشگاه شما هم هست :warn:
در مورد مشکلات، مشکل بزرگتر تشکیل شدن کلاسهای مقاطع پایین تر در ساختمان تحصیلات تکمیلی هست (به دلیل کمبود کلاس).

البته تکمیل ساختمان پژوهشی در آینده ای نزدیک میتونه تا حدی این مشکل رو برطرف کنه!
 

nazliii

مدیر مهندسی برق مخابرات - متخصص نیمه هادی
نه دانشگاه بابای منه نه شهر من ;) دانشگاه شما هم هست :warn:
در مورد مشکلات، مشکل بزرگتر تشکیل شدن کلاسهای مقاطع پایین تر در ساختمان تحصیلات تکمیلی هست (به دلیل کمبود کلاس).

البته تکمیل ساختمان پژوهشی در آینده ای نزدیک میتونه تا حدی این مشکل رو برطرف کنه!
منکه هفته ای 2 روز کلاس دارم اونم یه جوری میسازم ،ولی به نظرم اگه دانشجوی کارشناسی بودم یعنی هر روز کلاس داشتم اونجا حتما افسردگی میگرفتم.خدا به دادتون برسه
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
14 رشته جدید در سالجاری به مجموعه رشته های واحد اهر افزوده شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جمع خبرنگاران از افزایش 14 رشته جدید به مجموعه رشته های دانشگاه واحد اهر خبر داد.
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز "دکتر علی رضایی افزایش رشته های زیست شناسی ژنتیک، مهندسی عمران – راه ترابری، مهندسی برق- مخابرات، مهندسی شیمی فرآیند، مهندسی عمران – آب، زبان و ادبیات انگلیسی و ادبیات فارسی را در مقطع کارشناسی ارشد و افزایش رشته های کارشناسی پیوسته مدیریت مالی، روانشناسی، کارشناسی ناپیوسته نقشه برداری، ساخت و تولید، ذوب فلزات، نقشه برداری در مقطع کارشناسی و کاردانی ناپیوسته حسابداری را از رشته های جدید این واحد دانشگاهی اعلام کرد.
وی گفت: با راه اندازی این رشته ها در واحد اهر تعداد رشته های کارشناسی ارشد را به 20 رشته و تعداد 66 رشته کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و پاره وقت و 22 رشته کاردانی پیوسته و ناپیوسته افزایش یافته و جمع رشته های موجود در این دانشگاه در مقاطع مختلف 108 رشته رسید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: تعدد و تنوع رشته های این دانشگاه موجب استقبال دانشجویان از این واحد شده و در سال تحصیلی جدید بیش از دو هزار و چهارصد نفر در مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی ثبت نام کرده اند که با افزایش این رقم تعداد دانشجویان این واحد به بیش از 8500 نفر افزایش یافته است.
وی گفت با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و پیشرفتهای این دانشگاه در تمامی ابعاد خصوصاً افزایش فضاهای آموزشی، رفاهی، فرهنگی و پژوهشی تحقیقاتی باعث شده در طی سه سال اخیر با افزایش قابل توجه دانشجویان این واحد مواجه شود.

=====================================

لیست بروز رشته های دانشگاه از لینک زیر قابل دسترس، برای جمع بندی اینجا هم قرار میدم:
کارشناسی ارشد


  1. برق – قدرت
  2. برق – الکترونیک
  3. برق - مخابرات
  4. مکاترونیک
  5. عمران - هیدرولیک سازه
  6. عمران - سازه
  7. عمران – آب
  8. عمران – راه ترابری
  9. شیمی - پلیمر
  10. شیمی کاربردی
  11. شیمی آلی
  12. شیمی فرآیند
  13. زیست شناسی ژنتیک
  14. زمین شناسی – زمین شناسی مهندسی
  15. زمین شناسی اقتصادی
  16. جغرافیای طبیعی – اقلیم شناسی در برنامه ریزی محیطی
  17. جغرافیای طبیعی – ژئومورفولوژی در برنامه ریزی محیطی
  18. زبان و ادبیات انگلیسی
  19. زبان و ادبیات فارسی
  20. زبان شناسی همگانی
کارشناسی


  1. مهندسی برق – الکترونیک
  2. مهندسی برق – قدرت
  3. مهندسی برق – کنترل
  4. مهندسی برق – مخابرات
  5. مهندسی شیمی – صنایع شیمیایی معدنی
  6. مهندسی شیمی – صنایع پتروشیمی
  7. مهندسی شیمی - پالایش
  8. مهندسی شیمی – صنایع غذایی
  9. شیمی کاربردی
  10. مهندسی معدن – اکتشافات معدن
  11. مهندسی معماری
  12. مهندسی مکانیک در طراحی جامدات
  13. مدیریت بازرگانی
  14. مهندسی عمران
  15. مهندسی عمران – آب
  16. مهندسی عمران – نقشه برداری
  17. مهندسی کامپیوتر – سخت افزار
  18. مهندسی کامپیوتر – نرم افزار
  19. مهندسی فناوری اطلاعات (IT)
  20. زمین شناسی
  21. زیست شناسی سلولی و مولکولی – ژنتیک
  22. زیست شناسی سلولی و مولکولی – میکروبیولوژی
  23. زیست شناسی سلولی و مولکولی – بیو شیمی
  24. مدیریت مالی
  25. روانشناسی
  26. علوم قرآنی
  27. آموزش زبان انگلیسی
  28. تربیت بدنی – علوم ورزشی
  29. جغرافیای انسانی – شهری و روستایی
  30. جغرافیای انسانی – شهری
  31. جغرافیای انسانی – روستایی
  32. جغرافیای طبیعی – ژئومورفولوژی
  33. حقوق
  34. زبان و ادبیات فارسی
  35. علوم قضایی
  36. گروه عمومی
  37. فقه و حقوق اسلامی
کارشناسی ناپیوسته


  1. زبان و ادبیات فارسی
  2. علمی کاربردی الکترونیک
  3. مهندسی برق – الکترونیک
  4. مهندسی برق – شبکه‌های انتقال وتوزیع
  5. مهندسی عمران – عمران
  6. مهندسی تکنولوژی کنترل و ابزار دقیق
  7. مهندسی کامپیوتر– تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  8. مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  9. حسابداری علمی - کاربردی
  10. تربیت بدنی و علوم ورزشی - مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  11. آموزش زبان انگلیسی
  12. نقشه برداری
  13. ساخت و تولید
  14. ذوب فلزات
کاردانی پیوسته


  1. الکتروتکنیک – برق صنعتی
  2. الکترونیک
  3. تربیت بدنی
  4. ساختمان
  5. کامپیوتر
  6. مکانیک خودرو
  7. نقشه کشی معماری - معماری علمی - کاربردی
  8. علمی - کاربردی حسابداری
  9. ساخت و تولید علمی کاربردی
کاردانی


  1. تکنولوژی آبیاری
  2. ریاضی (معلمان)
  3. زبان و ادبیات فارسی (معلمان)
  4. علمی کاربردی برق – قدرت
  5. علمی کاربردی نرم افزار کامپیوتر
  6. کاربرد کامپیوتر
  7. کاردان فنی برق - الکترونیک
  8. کاردان فنی عمران – آب و فاضلاب
  9. کاردان فنی عمران – ساختمانهای بتنی
  10. کاردان فنی عمران – کارهای عمومی ساختمان
  11. کاردان فنی عملیات پتروشیمی
  12. حسابداری

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF_%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C_%D8%A7%D9%87%D8%B1
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
با حضور استاندار آذربایجان شرقی
مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به بهره برداری رسید

ایسکانیوز :با حضور استاندار آذربایجان شرقی در مراسمی مجتمع فرهنگی ورزشی در زمینی به مساحت 10000 متر مربع و زیر بنای 3600 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید
افتتاح مجتمع فرهنگي ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز ":این مجتمع شامل سالن هندبال، فوتسال، بدنسازی، کشتی، شطرنج و سونای خشک با جایگاه ویژه تماشاگران می باشد. که با بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی علاوه بر بهره مندی دانشجویان رشته تربیت بدنی از این مجتمع بیش از 8500 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از امکانات ورزشی این مجتمع بهره مند شدند.
همزمان با این پروژه ساختمان تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال و با زیربنای 1600 متر مربع در قالب 18 کلاس به بهره برداری رسید.
این گزارش حاکی است استاندار آذربایجان شرقی ضمن بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از نزدیک با دانشجویان این واحد دانشگاهی به صورت رو در رو دیدار و به مسائل و مشکلات آنها گوش فرا داد.
در ادامه این بازدید استاندار آذربایجان شرقی به اتفاق معاونین و اعضای کمیته برنامه ریزی و توسعه استان از آزمایشگاه ها و کارگاههای رشته های فنی و تخصصی و پروژه های در دست اجرای این واحد بازدید کردند.
در این بازدید دکتر علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با ارائه گزارشی از اجرای 8 پروژه عمرانی و با اعتباری بالغ بر یک صدو چهل میلیارد ریال و با زیربنای 25000 هزارمتر مربع خبر داد و افزود با اتمام این پروژه ها فضای فعلی دانشگاه در قالب ساختمانهای آموزشی، ورزشی رفاهی و فرهنگی به بیش از سه برابر افزایش می یابد که عملیات ساختمانی سه پروژه تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
وی همچنین از اجرای 4پروژه جدید شامل ساختمان مرکزی آموزش، میهمانسرا، مجتمع رفاهی، خوابگاه برادران با زیربنای بالغ بر 12 هزار متر مربع با اعتبار پبیش بینی بالغ بر یکصد میلیارد ریال خبر داد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تأسیس 17 رشته جدید را در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی از کارهای انجام شده در افزایش رشته های جدید و متناسب با نیازهای بازار کار در سالجاری برشمرد و افزود با افزایش این رشته ها تعداد رشته های موجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به یکصد و یازده رشته افزایش یافته است.
وی راه اندازی رشته دکترای داروسازی و مرکز تحقیقات گیاهی دارویی را از اولویت کاری این واحد برشمرد. و افزود موافقت معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ایجاد این رشته صادر شده که امید است با موافقت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یکی از خواسته های دیرینه اهالی این خطه تحقق یابد.
وی همچنین در خصوص ایجاد مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و کارگاهی برای فعالیتهای پژوهشی دانشجویان گفت: بالغ بر قریب به دو میلیارد ریال برای راه اندازه 18 آزمایشگاه و کارگاه جدید هزینه می شود که با تجهیز و اتمام و راه اندازی این کارگاهها تعداد کارگاهها و آزمایشگاه های موجود به بیش از 68 مورد افزایش می یابد.
در این بازدید استاندار آذربایجان شرقی را معاون عمرانی و معاون برنامه ریزی و جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمانهای استان و مسئولین شهرستان اهر همراهی می کردند.​
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
رئیس واحد اهر خبر داد:
اجرای یازده پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال در واحد اهر

ایسکانیوز: دکتر علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از اجرای 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش روز پنج شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز ":رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: با اجرای این پروژه ها چهل هزار متر مربع به فضای فعلی دانشگاه افزوده می شود که این پروژه ها کمک مؤثری را به توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی و تحقیقاتی خواهد کرد.
وی گفت: عملیات اجرائی سه پروژه شامل مجتمع ورزشی، مجتمع مالی اداری و ساختمان تحصیلات تکمیلی با زیربنای بیش از ده هزار متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به اتمام رسیده و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اولین مجتمع پژوهشی واحد با زیربنای3400 متر مربع در قالب 27 فضای آزمایشگاهی و بالغ بر یکهزارمتر فضای تحقیقاتی تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر افزود: مجتمع رفاهی و خوابگاهی این واحد نیز که با زیربنای 6300 متر مربع و با ظرفیت 650 نفر و با امکانات ویژه شامل سالن های مطالعه و سایر امکانات در حال اجراست در نیمه اول سال آتی بهره برداری می رسد.
دکتر علی رضایی گفت: هم اکنون 11پروژه عمرانی با اعتبار پیش بینی 270 میلیارد ریال توسط دانشگاه آزاد اسلامی اهر در حال اجراست که با اتمام آن بیش از چهل هزار متر مربع به فضای فعلی دانشگاه اضافه می شود و فضای دانشگاه در حوزه های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی به بیش از 4 برابر افزایش می یابد.




اعضای شورای فرهنگ عمومی اهر از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کردند

ایسکانیوز :اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با ارسال نامه ای به دکتر جاسبی از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به جهت ارائه خدمات مناسب فرهنگی در این شهرستان قدردانی کردند.
گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز ": در قسمتی از این نامه که رونوشت آن به دفتر خبرگزاری ایسکانیوز ارسال شده آمده است:
با آرزوی توفیق روز افزون برای حضرتعالی و همه تلاشگران عرصه فرهنگ احتراماً برخود لازم می دانیم از خدمات صادقانه جناب آقای دکتر علی رضایی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که در طول مدیریت 3 ساله خود گامهای بسیار مهمی را در ایجاد 19 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و 49 رشته جدید کارشناسی و جذب بیش از یکصد و پنجاه نفر اساتید نخبه و با تجربه مبذول داشته و درجه دانشگاه را از متوسط به آخرین ردیف بسیار بزرگ و امتیاز واحد را از 200 به 1250 ارتقاء داده اند و با این تلاش تعداد دانشجویان از 2200 به بیش از 8 هزار نفر افزایش یافته و در بخش عمرانی نیز 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام آنها فضای موجود واحد به 5 برابر افزایش می یابد. همه این افتخارات نشان از ایثار و تلاش شبانه روزی این مدیر موفق و تلاشگر می باشد. که به یمن تلاش خداپسندانه نامبرده، این دانشگاه در ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی رتبه اول دانشگاههای شمالغرب، رتبه اول حوزه اداری و مالی و رتبه برتر حوزه پژوهشی و رتبه دوم حوزه دانشجویی را در بین واحد های آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده و در حوزه فرهنگی نیز گامهای مؤثری را در ارتقاء فرهنگ عمومی بخصوص نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی و آشنایی نسل جوان با آموزه های دینی و معنوی برداشته است.
لذا اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر به نمایندگی از سوی اهالی شریف و متدین این شهرستان مراتب قدردانی خود را از ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اعلام داشته و انتظار داریم آن مقام عالی نیز با تداوم حمایت های همه جانبه خود به نحو مقتضی از این مدیر لایق قدردانی فرمائید.

این گزارش حاکیست: دانشگاه آزاد اسلامی واحداهر با درجه سازمانی بسیار بزرگ با بیش از 500 نفر هیئت علمی تمام وقت، نیمه وقت و حق التدریس با 111 رشته در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی با بیش از 8000 دانشجو به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی شمال شرق آذربایجان شرقی در شهرستان اهر فعالیت دارد.
 

sina12

عضو جدید
با سلام
Ice Man عزیز، من ارشد ورودی بهمن ام،2 بار اومدم اهر یکی کنکور یکی ام ثبت نام مهر ، با ماشین شخصی،کلاسامو میخوام با سواری یا اتوبوس بیام چند تا سوال داشتم :
1.موقع رفتن به اهر،اتوبوسا تو تبریز فقط از ترمینال سوار میکنن؟یا از دروازه ام هست؟اونجا میشه جلو دانشگاه پیاده شد یا میرن تو شهر باز باید خودمون برگردیم دانشگاه؟
2.اتوبوس چه ساعتایی میشه گیر آورد؟یعنی هر ساعتی که کلاس داشتی 2 ساعت قبلش بری ترمینال اتوبوس هست واسه رفتن؟یا ساعتای مشخصی دارن؟
3.موقع برگشتن به تبریز،تو اهر کجا سوار اتوبوس و کجا سوار سواری میشه شد؟اونجا م میشه ماشین پیدا کرد هر ساعتی که کلاس تموم میشه؟ (8شب تموم شه کلاس اتوبوس گیر میارم؟)
4.اینم بگی دیگه فداتم میشم :D کلاسام یه روز از 2تا6 یه روزم از 8.30صبح تا 8 شب ان...کلا یه حالی بده بگو این 4 وقت و چه جوری و از کجا برم و برگردم که آواره نمونم بیخود معطل نشم :D
ممخخخخخخخخلصم:heart:

 

Farsin

عضو جدید
سلام مهندس مبارک باشه ارشدتون:gol:
میشه تراز و رتبه قبولی تون رو بدونم
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
ساخت بزرگترین مجموعه کتابخانه شمالشرق آذربایجان شرقی از سوی واحد اهر

ساخت بزرگترین مجموعه کتابخانه شمالشرق آذربایجان شرقی از سوی واحد اهر

ساخت بزرگترین مجموعه کتابخانه شمالشرق آذربایجان شرقی از سوی واحد اهر


ایسکانیوز :رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از ساخت بزرگترین مجموعه کتابخانه شمالشرق آذربایجان شرقی از سوی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روز دو شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز ":دکتر علی رضایی گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با زیربنای 4113 متر مربع و پیشرفت فیزیکی 48 درصد و با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال 5/13 هکتاری واحد اهر در حال ساخت می باشد.
وی گفت: این پروژه فرهنگی که با معماری خاص و منحصر بفرد اصیل ایرانی در حال اجراست نمایشگاه و فروشگاه کتاب، آرشیو فیلم و اسلاید، سالن نمایش فیلم و اسلاید، سالن مطالعه خواهران و برادران، سالن اینترنت، سالن ویژه روزنامه و مجلات، بخش کامپیوتر، مخزن کتاب، سالن کتابهای خطی و نفیس، بخش کتب مرجع، بخش رسالات و مطالعات، نمایشگاه کتب جدید، انبار و محل نگهداری کتابها، فهرست نویسی و قسمتهای اداری و خدماتی در آن لحاظ شده است.
رضائی همچنین از چاپ 10 عنوان کتاب دانشگاهی از سوی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با تیراژ بیست هزار جلد خبر داد.
وی افزود: در راستای گرامیداشت خدمات استاد فقید پرفسور یدالله فرید پدر جغرافیای نوین ایران که ساختمان علوم انسانی این واحد نیز به نام آن استاد نامگذاری شده است مجموعه مقالات و دست نوشته های این استاد از سوی فرزند وی و اساتید جغرافیا گردآوری شده در قالب کتاب در مرحله تدوین می باشد که با اتمام مراحل آن به زودی از سوی این واحد به چاپ می رسد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همچنین از اخذ مجوز برای انتشار دومین مجله تخصصی تحت عنوان شیمی در محیط زیست خبر داد و اظهار امیدواری کرد این مجله علمی نیز همچون مجله علمی – پژوهشی فضای جغرافیایی در انعکاس مقالات و نظریات اساتید این رشته مؤثر واقع شود.
این گزارش حاکیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با درجه سازمانی بسیار بزرگ با بیش از 200 نفر هیئت علمی در قالب 114 رشته بالغ بر هشت هزار دانشجو به عنوان بزرگترین مجتمع آموزشی شمالشرق استان آذربایجان شرقی در شهرستان اهر فعالیت دارد.​
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
فصلنامه فضای جغرافیایی اهر موفق به کسب رتبه علمی- پژوهشی وزارت علوم شد

فصلنامه فضای جغرافیایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر موفق به اخذ مجوز علمی – پژوهشی از وزارت علوم تحقیقات و فن آوری شد.
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز "معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اعلام کرد: مجله علمی – پژوهشی فضای جغرافیایی واحد اهر که یکی از فصلنامه های تخصصی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد به جهت غنای مقالات و مندرجات آن از سوی اداره کل امور پژوهشی وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری این مجله حائز مرتبه علمی- پژوهشی این وزارتخانه شناخته شده و در آخرین کمیسیون سال 88 وزارت علوم با اعطای اعتبار علمی – پژوهشی به نشریه فضای جغرافیایی اهر موافقت شد.
مهندس مقصود جهانی گفت: پیش از این نیز مجله علمی- تخصصی فضای جغرافیایی اهر که از سوی جمعی از اساتید مبرز دانشگاهی اداره می شود در پایگاه استادی جهان اسلام(ISC) نمایه شده است.
وی گفت: فصلنامه فضای جغرافیایی اهر که به همت استاد فقید پرفسور یداله فرید پدر علم جغرافیای نوین در سال 1380 از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر منتشر شد. تاکنون 28 شماره از این فصلنامه چاپ و در اختیار علاقه مندان این رشته قرار گرفته است.
این گزارش حاکیست مجله علمی- پژوهشی فضای جغرافیایی اهر رتبه برتر در بین 112 نشریه انتشاری توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از آن خود کرده است، هم اکنون این مجله به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و مدیر مسئولی دکتر علی دلال اوغلی و سردبیری دکتر علی محمد خورشید دوست و زیر نظر 10 نفر از اساتید برجسته دانشگاه های مطرح کشور شامل دکتر محمد حسین پاپلی یزدی، دکتر عبدالحمید رجائی، دکتر سیروس شفیعی، دکتر نورالدین عظیمی، دکتر محمد حسن گنجی، دکتر سید رحیم مشیری، دکتر مصطفی مؤمنی و دکتر اصغر نظریان با نظارت معاونت پژوهشی این واحد به شماره استاندارد بین X322-1375 منتشر می شود.



رئیس مجمع نمایندگاه آذربایجان شرقی خواستار شد:
صدور مجوز برای ایجاد رشته دکترای داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی اهر

ایسکانیوز :رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به قابلیتهای منطقه ارسباران ایجاد رشته دکترای داروسازی در واحد اهر را به جهت امکانات و اعضای هیئت علمی از نیازهای ضروری این شهرستان برشمرد و خواستار اعطای مجوز از سوی مسئولین وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این زمینه شد.
به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز ":نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی پیشرفتهای انجام شده در بخش آموزش عالی خصوصاً توسعه و ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی و رشته های تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی اهر را بسیار قابل توجه عنوان کرد و بر ایجاد رشته های جدید و توسعه امکانات پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی تأکید کرد.
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
کسب رتبه برتر مقطع کارشناسی ارشد منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی از سوی واحد اهر
و

حضور 6000 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد واحد اهر


ایسکانیوز :رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه با دارا بودن 20 رشته مقام اول ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی را بعد از مرکز استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز ":دکتر علی رضایی گفت: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بالاترین ردیف بسیار بزرگ منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی است که با بیش از 8000 دانشجو و 114 رشته بزرگترین مجتمع آموزش عالی منطقه شمالشرق استان آذربایجان شرقی است.
وی افزود:رشته های فنی ایجاد شده دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در مقطع ارشد بیشتر از واحد تبریز بوده و در رشته های ارشد ژنتیک، مهندسی شیمی فرآیند، مهندسی شیمی پلیمر، راه وترابری، زبان شناسی همگانی، مکاترونیک، برق قدرت، برق الکترونیک و برق مخابرات در شمال غرب کشور تنها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دائر است.
وی گفت: هم اکنون با تکمیل مدارک لازم و تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پرونده ایجاد مقطع دکتری زیست شناسی ژنتیک مولکولی و در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته ی جدید مهندسی عمران ژئودزی، مهندسی زلزله، مهندسی انرژیهای تجدید پذیر، مهندس آب و فاضلاب، مدیریت کارآفرینی، حقوق خصوصی، فیزیک، میکروبیولوژی، مهندسی کنترل، ژئوفیزیک مقطع کارشناسی ارشد در مرحله صدور مجوز وزارت علوم تحقیقات و فن آوری می باشد. که امید است با تسریع در صدور مجوز شاهد تنوع بیشتر در مقطع تحصیلات تکمیلی باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همچنین ایجاد رشته های مهندسی مکانیک، حرارت، بیوتکنولوژی، صنعت، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، مهندسی برق دیجیتال، بیوالکترونیک، حقوق قضایی، علوم ثبتی، رشته تأسیسات حرارتی و برودت، مهندسی تکنولوژی معدن در مقطع کارشناسی را از رشته های در نوبت صدور مجوز از سوی شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فن آوری اعلام کرد.
دکتر علی رضایی گفت: آزمون کارشناسی ارشد که در 23، 24 و 25 اردیبهشت ماه سالجاری با شرکت قریب به 6 هزار نفر در واحد اهر برگزار می شود. تعداد،4000 نفر در رشته های فنی مقطع ارشد در24 این ماه در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند که تعداد داوطلبان این آزمون نسبت به سال گذشته از رشد سیصد درصدی برخوردار است.
وی افزود: هم اکنون بیش از 700 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این واحد مشغول به تحصیل هستندو و پیش بینی می شود با استقبالی که از رشته ها شده است این رقم به بیش از 2000 نفر افزایش یابد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:
بیش از 500 نفر استاد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همکاری دارند


ایسکانیوز :رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: بیش از 500 نفر استاد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همکاری دارند.
به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز " دکتر علی رضائی در جلسه مشترک مدیران شهرستان با هیئت رئیسه این دانشگاه با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی از حضور بیش از 8000 نفر دانشجو در قالب 20 رشته کارشناسی ارشد 72 رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و پاره وقت و 22 رشته کاردانی پیوسته و ناپیوسته خبر داد و افزود: هم اکنون بیش از 500 استاد تمام وقت و نیمه وقت و مدعو در خدمت عزیزان دانشجو هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در خصوص تسهیل در ارائه خدمات به دانشجویان در حوزه آموزش گفت: هم اکنون کلیه امور مربوط به ثبت نام، حذف اضافه، اعلام نمرات، درخواست های تجدید نظر و سیستم پاسخگویی و صدور کارت های ورود به جلسه امتحان و کلیه موارد مربوط به اطلاع رسانی حوزه های مختلف بصورت اینترنتی انجام می شود که این امر نقش بسیار مؤثری را در رضایتمندی دانشجویان و حل امورات جاری آنها داشته است.
رضایی گفت: هم اکنون در جهت ارائه خدمات مطلوب آموزش به دانشجویان به منظور نظارت بر عملکرد کارکنان و امور آموزشی طرح تجمیع آموزشهای رشته های مختلف در یک مجتمع عملیاتی شده و کلیه مسئولین و کارکنان آموزش در این مجتمع مستقر شده اند.
رئیس واحد اهر در خصوص حوزه پژوهشی نیز گفت: هم اکنون 17 طرح پژوهشی در زمینه های مختلف از سوی اساتید و اعضای هیئت علمی واحد در دست اجرا می باشد و 24 طرح پژوهشی و تحقیقاتی را به اتمام رسانده اند.
وی برگزاری دو همایش منطقه ای توسعه ارسباران و جایگاه زمین مسکن، چاپ ده عنوان کتاب و شرکت اساتید در 21 کنفرانس خارجی، چاپ 15 مقاله علمی در مجلات ISI و مجلات علمی پژوهشی و راه اندازی، کسب مجوز علمی پژوهشی وزارت علوم مجله فضای جغرافیایی، کسب رتبه برتر باشگاه پژوهشگران جوان، تشکیل 8 انجمن علمی، راه اندازی 43 آزمایشگاه و کارگاه جدید و خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی و کارگاهی و تحقیقاتی با صرف اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال، کسب سه مدال نقره و برنز از جشنواره اختراعات ژنو سوئیس و نورنبرگ آلمان، جذب 136 نفر از دانشجویان و اساتید نخبه به باشگاه پژوهشگران واحد و ثبت بیش از ده اختراع جدید از سوی اعضای باشگاه را از عملکرد حوزه پژوهشی واحد ذکر کرد.


 

mohammadtaks

کاربر فعال
کسب رتبه برتر مقطع کارشناسی ارشد منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی از سوی واحد اهر
و
حضور 6000 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد واحد اهر


ایسکانیوز :رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه با دارا بودن 20 رشته مقام اول ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی را بعد از مرکز استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز ":دکتر علی رضایی گفت: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بالاترین ردیف بسیار بزرگ منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی است که با بیش از 8000 دانشجو و 114 رشته بزرگترین مجتمع آموزش عالی منطقه شمالشرق استان آذربایجان شرقی است.
وی افزود:رشته های فنی ایجاد شده دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در مقطع ارشد بیشتر از واحد تبریز بوده و در رشته های ارشد ژنتیک، مهندسی شیمی فرآیند، مهندسی شیمی پلیمر، راه وترابری، زبان شناسی همگانی، مکاترونیک، برق قدرت، برق الکترونیک و برق مخابرات در شمال غرب کشور تنها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دائر است.
وی گفت: هم اکنون با تکمیل مدارک لازم و تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پرونده ایجاد مقطع دکتری زیست شناسی ژنتیک مولکولی و در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته ی جدید مهندسی عمران ژئودزی، مهندسی زلزله، مهندسی انرژیهای تجدید پذیر، مهندس آب و فاضلاب، مدیریت کارآفرینی، حقوق خصوصی، فیزیک، میکروبیولوژی، مهندسی کنترل، ژئوفیزیک مقطع کارشناسی ارشد در مرحله صدور مجوز وزارت علوم تحقیقات و فن آوری می باشد. که امید است با تسریع در صدور مجوز شاهد تنوع بیشتر در مقطع تحصیلات تکمیلی باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همچنین ایجاد رشته های مهندسی مکانیک، حرارت، بیوتکنولوژی، صنعت، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، مهندسی برق دیجیتال، بیوالکترونیک، حقوق قضایی، علوم ثبتی، رشته تأسیسات حرارتی و برودت، مهندسی تکنولوژی معدن در مقطع کارشناسی را از رشته های در نوبت صدور مجوز از سوی شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فن آوری اعلام کرد.
دکتر علی رضایی گفت: آزمون کارشناسی ارشد که در 23، 24 و 25 اردیبهشت ماه سالجاری با شرکت قریب به 6 هزار نفر در واحد اهر برگزار می شود. تعداد،4000 نفر در رشته های فنی مقطع ارشد در24 این ماه در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند که تعداد داوطلبان این آزمون نسبت به سال گذشته از رشد سیصد درصدی برخوردار است.
وی افزود: هم اکنون بیش از 700 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این واحد مشغول به تحصیل هستندو و پیش بینی می شود با استقبالی که از رشته ها شده است این رقم به بیش از 2000 نفر افزایش یابد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:
بیش از 500 نفر استاد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همکاری دارند

ایسکانیوز :رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: بیش از 500 نفر استاد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همکاری دارند.
به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز " دکتر علی رضائی در جلسه مشترک مدیران شهرستان با هیئت رئیسه این دانشگاه با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی از حضور بیش از 8000 نفر دانشجو در قالب 20 رشته کارشناسی ارشد 72 رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و پاره وقت و 22 رشته کاردانی پیوسته و ناپیوسته خبر داد و افزود: هم اکنون بیش از 500 استاد تمام وقت و نیمه وقت و مدعو در خدمت عزیزان دانشجو هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در خصوص تسهیل در ارائه خدمات به دانشجویان در حوزه آموزش گفت: هم اکنون کلیه امور مربوط به ثبت نام، حذف اضافه، اعلام نمرات، درخواست های تجدید نظر و سیستم پاسخگویی و صدور کارت های ورود به جلسه امتحان و کلیه موارد مربوط به اطلاع رسانی حوزه های مختلف بصورت اینترنتی انجام می شود که این امر نقش بسیار مؤثری را در رضایتمندی دانشجویان و حل امورات جاری آنها داشته است.
رضایی گفت: هم اکنون در جهت ارائه خدمات مطلوب آموزش به دانشجویان به منظور نظارت بر عملکرد کارکنان و امور آموزشی طرح تجمیع آموزشهای رشته های مختلف در یک مجتمع عملیاتی شده و کلیه مسئولین و کارکنان آموزش در این مجتمع مستقر شده اند.
رئیس واحد اهر در خصوص حوزه پژوهشی نیز گفت: هم اکنون 17 طرح پژوهشی در زمینه های مختلف از سوی اساتید و اعضای هیئت علمی واحد در دست اجرا می باشد و 24 طرح پژوهشی و تحقیقاتی را به اتمام رسانده اند.
وی برگزاری دو همایش منطقه ای توسعه ارسباران و جایگاه زمین مسکن، چاپ ده عنوان کتاب و شرکت اساتید در 21 کنفرانس خارجی، چاپ 15 مقاله علمی در مجلات ISI و مجلات علمی پژوهشی و راه اندازی، کسب مجوز علمی پژوهشی وزارت علوم مجله فضای جغرافیایی، کسب رتبه برتر باشگاه پژوهشگران جوان، تشکیل 8 انجمن علمی، راه اندازی 43 آزمایشگاه و کارگاه جدید و خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی و کارگاهی و تحقیقاتی با صرف اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال، کسب سه مدال نقره و برنز از جشنواره اختراعات ژنو سوئیس و نورنبرگ آلمان، جذب 136 نفر از دانشجویان و اساتید نخبه به باشگاه پژوهشگران واحد و ثبت بیش از ده اختراع جدید از سوی اعضای باشگاه را از عملکرد حوزه پژوهشی واحد ذکر کرد.

دانشگاه بزرگ و با امکاناتی

امسال کارشناسی ارشد اهر شرکت کردم
 

mohammadtaks

کاربر فعال
زمین شناسی مهندسی

زمین شناسی مهندسی

سلام دوست عزیز

اگر ممکنه رتبه آخرین نفر قبولی کارشناسی ارشد زمین مهندسی واحد اهر رو برام بفرستید
 

ooskarim

عضو جدید
سلام.منم ترم 5 مهندسی شیمی-پتروشیمی همین دانشگاهم.الانم اینجوریم:cry:(افسرده)
 

readnews2007

عضو جدید
منکه هفته ای 2 روز کلاس دارم اونم یه جوری میسازم ،ولی به نظرم اگه دانشجوی کارشناسی بودم یعنی هر روز کلاس داشتم اونجا حتما افسردگی میگرفتم.خدا به دادتون برسه
خدا به داد همه برسه
اگه این دانشگاه نبود شما الان دانشجو نبودید :biggrin:
الان افسرده بشی هم حق داری ;)
 
بالا